כתב נושא: שוק הסלולר ממשיך להתכווץ: סלקום רוכשת את הום סלולר  (נקרא 8100 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק Torah

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 912
אחרי ש-youphone נרכשה על ידי פלאפון בשבוע שעבר, רוכשת סלקום את המפעילה הווירטואלית מבית הום סנטר. שתי העסקאות עדיין לא אושרו על ידי משרד התקשורת ורשות ההגבלים 12.07.15, 22:53
אחרי ש-youphone נרכשה על ידי פלאפון בשבוע שעבר, סלקום השלימה את רכישת הום סלולר, המפעיל הווירטואלי מבית הום סנטר. סלקום עדיין לא דיווחה על השלמת העסקה לבורסה, ככל הנראה כיוון שזו לא אושרה עדיין על ידי משרד התקשורת ורשות ההגבלים העסקיים. הום סלולר מתארחת על רשת סלקום מאז הקמתה ולכן סלקום היתה המועמדת הבולטת לרכישתה. הום סלולר נמצאת על המדף לפחות מספר חודשים.
  מרכז השירות בסלקום[


החברה נכנסה לשוק באפריל 2012 במסגרת הרפורמה שהוביל שר התקשורת דאז משה כחלון. אלא שחודש לאחר מכן נכנסו לשוק גולן טלקום ו-HOT mobile ולא השאירו להום סלולר הרבה הזדמנויות להפוך לשחקן משמעותי בענף. אם העסקה תאושר, יוותר רמי לוי המפעיל הווירטואלי היחיד מבין שלושת החברות שנכנסו לשוק עם רפורמת כחלון. טלזר, מפעילה ווירטואלית הפונה לקהל העובדים הזרים, נכנסה לשוק בשלב מאוחר יותר.

 
הום סלולר מאבדת בחצי השנה האחרונה כ-200-400 מנויים נטו מידי חודש. לפי הערכות, הום סלולר מחזיקה ב-10-20 אלף מנויים שאת רובם גייסה בתחילת דרכה.

 
מכירתן של המפעילות הווירטואליות זו אחר זו לחברות הוותיקות מעידה על חוסר ההיגיון בכך שמשרד התקשורת בהובלת כחלון הכניס אותן לשוק במקביל לכניסה של גולן ו-HOT. בכך למעשה גזר משרד התקשורת את גורלן לכישלון. משרד התקשורת התעכב במשך שנים באישור כניסתן של מפעילות וירטואליות לשוק ואז נתן את האישור ברגע הכי לא מתאים כאמור.

 
מסלקום לא נמסרה תגובה.