כתב נושא: האם ישנם שמאלנים טובי לב, למרות דעותיהם? ברור שיש!  (נקרא 1861 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק ה"בוגד המסריח"

  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 82
שלום לכל חברי הפורום, וערב טוב!
אני אתן כעת משימה חופשית לכל המעוניינים:

אני רוצה שכל אחד מכם יחפש באינטרנט יצור קשר עם שמאלני ציוני (יש כאלה) ויתחבר אליו.
תדברו איתו לא רק על פוליטיקה, כי רק פוליטיקה זה משעמם. תשאלו אותו גם על החיים עצמם, על בידור ותרבות וכו'.
אחרי כמה זמן, תחזרו אלי ותגידו לי איך התרשמתם ממנו, והאם צדקתי.
לא משנה אם הוא רוצה שלום עם הערבים או דו קיום, משנה מה שהוא באמת.
חשוב מאוד שגם תסכימו איתו בלא מעט דברים, למשל שאסור לשחרר מחבלים בשום אופן, אסור להקים מדינה נוספת על שטח ישראל כי זה לא תורם לשלום וכו'. (החבר שלי חושב ככה).
המשימה הזאת היא לכל מי שחושב שכל השמאלנים בוגדים אך ורק בגלל דעותיהם. חשוב לזכור שאנחנו מדינה דמוקרטית ולכל אחד יש זכות לדעותיו ככל שיהיו, כל עוד אינו פוגע באחרים, וגם לאנשים הרוצים לדעת מה יש בליבם של אנשים השונים מעט מאיתנו.
עשרת הדיברות לאנשי טובים באמת
1)לא סתם קראתי לעצמי המהפכן. אני איש עם דעות מהפכניות.2)תכבדו דעות של אחרים, גם האם הן שונות מהדעות שלכם3)יהודי הרוצח ערבי, אינו שונה מערבי שרוצח יהודי4)לא כל המחבלים הם ערבים, משום שיש גם מחבלים יהודים.5)אל תכריחו אף אחד לחשוב כמוכם. שמרו על חופש הביטוי.6)אם אתם דבקים באמת, עליכם לקבל גם אמת קשה.7)לא כל השמאלנים רעים. ישנם המון שמאלנים טובי לב.8)טעות לחשוב שרק מי שחושב כמוך הוא צודק.9)תמיד תאהב את חבריך, גם דעותיכם שונות.10)לא לחבור לאנשים רק בגלל דעותיהם.

מנותק Torah

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 912
זה בעייתי כל ההגדרות האלה גם יכול להיות אדם שאתה מגדיר אותו "ימני" והוא גרוע כמו בהמה וממש לא מעניין אותו מעם ישראל או תורת ישראל,רק הוא מוציא את התכונות אופי שלו ,והוא ימני בגלל שנוח לו ולא בגלל שזאת האמת.
אני חושב שזה הולך לפי היהדות,בלי היהדות והתורה כל המשפטים האלה ימין ושמאל הם הגדרות מאמריקה שלא קשורות בכלל,כל העניין הוא שאנחנו יהודים וחזרנו לארצו לאחר אלפיים שנה והיא שלנו ,ואנחנו נלחמים על מה שה' ציווה לנו בתורתו להלחם על הארץ ,כל המדינה הזאת קמה על התנ"ך בן גוריון בא לוועידות הבריטיות עם התנך לשמה וכששאלו אותו "מה המנדט שלך על ארץ ישראל" הוא הוציא את ספר התנ"ך כמובן  ;D

בנוגע לאנשים
לצערי הרב אני הכרתי הרבה,ומעטים מעטים האנשים שבכלל אתה יכול לדבר איתם,רוב האנשים בארץ שטופים מהטלוויזיה וכל הטאבלטים למניהם עד שנדיר בכלל לדבר עם איזה מישהו בפיקוח הדעת ,בקיצור אנחנו בפשיטת רגל ואתה בין גם הבודדים ששואל  :old_cry: