כתב נושא: ערביי תעודה כחולה: "רוצים שהאסלאם ישלוט כאן"  (נקרא 1931 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
תועמלנית YNET יצאה לראיין מספר צעירים ערבים המחזיקים בתעודה כחולה.

להלן התוצאות (מבחר ציטוטים כמו שרק "ערבים טובים" יכולים לספק):

"יש שנאה בין המוסלמים ליהודים, זאת עובדה. וכל מתייפיפי הנפש האלה שמבלבלים את המוח על דו קיום צריכים לדעת שאין דו קיום ולא יהיה. אלו מילים יפות וריקות של מנהיגים, בשטח אין כלום וזאת עובדה".

"אנחנו לא מתכוונים לקום יום אחד ולבצע רצח עם ביהודים. אנשים מסתכלים על האסלאם רק כעל דבר מסוכן, ואני לא מבין למה. היהדות לא מסוכנת? יש באסלאם אמונה בשכר ובעונש, ואנחנו מאמינים שאם לקחו ממך משהו - אתה צריך להשיב אותו בכל דרך אפשרית.
המטרה מקדשת את האמצעים. אנחנו מאמינים שלקחו לנו פה את האדמה. פלסטין היא שלנו, וכל השאר רק אורחים פה. באסלאם יש את חוק השריעה, שמטיל מגבלות על אלו שאינם מוסלמים וחיים במדינה מוסלמית. רק בני דתות מונותאיסטיות רשאים לחיות במדינה מוסלמית, והם מוגדרים כ'בני חסות' ונתונים תחת משטר של הגבלות. זה מבחינתנו המצב האידיאלי - שהאסלאם יהיה זה ששולט. מי שבוחר לחיות תחת חסותו - יחיה בשלום. מי שלא - או שילך מרצונו או שיגורש בכוח".


"נוח לנו שאנשים חושבים שאחנו טיפשים. הם חושבים עלינו רק במובן של הפגנות, הנחת מטענים ופיגועים. זו טעות, צריכים דווקא לפחד מהחכמה שלנו. האסלאם משתלט על כל העולם, גם בארצות הברית וגם באירופה. הדרך שבה זה נעשה היא בחכמה".

כשנשאלו על ידי התועמלנית מהי המטרה הנעלה ביותר שאליה הם שואפים היא קיבלה תשובה ברורה:
"שאלו שישלטו פה יהיו המוסלמים. מי שרוצה להאמין בנו, בדת שלנו ובדעתנו - שיישאר פה. מי שלא - שימצא לעצמו מקום אחר לחיות בו. אנחנו צריכים לבנות לנו גרעין משלנו, ולא תחת מרות של אף אחד. ככה זה צריך להיות, כמו פעם"

לראיון המלא:
http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-4583095,00.html 

שימו לב למוטיב התאקייה (הונאת הכופרים) בדבריהם.
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!