כתב נושא: "אקטיביסט פלסטיני" חושף לאן הולכים כספי תרומות המיועדות לקידום ה"שלום"  (נקרא 2061 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
מתוך הבלוג של ישי פרידמן

יונס עראר הוא רכז ה"התנגדות העממית" (שם מכובס לרצח יהודים) בדרום שטחי יו"ש ובין מייסדי "המטה להתנגדות העממית בפלסטין", ובין היתר אחראי להפגנות רבות נגד ישראל וצה"ל בנקודות רבות בשטחי יהודה ושומרון.
לאחרונה פרסם עראר מאמר היוצא נגד "תעשיית השלום" המעורבים בה מאות, אם לא אלפי ארגונים ועמותות בינלאומיות וישראליות.

עראר מפקפק בנחיצות של ארגוני השלום. לדבריו, כספי התרומות מתבזבזים לשווא על אירועי "נשיקות, חיבוקים וחומוס" ובמקום לסייע ל"פלסטינים" במאבק נגד ישראל, מיליונים מתבזבזים על משכורות של פעילי השלום.

בתחילת המאמר תוהה הפעיל הפלסטיני מה ההצלחות של ארגוני השלום הבינלאומיים. בהמשך מוחה עראר על ניסיונות של ארגונים בינלאומיים להכריח ארגונים פלסטינים לשתף פעולה עם ארגוני שלום ישראלים. "בקשה זו מגלה את האג'נדה הנסתרת שלהם", כותב עראר, "המנסה להראות כאילו יש שוויון ושיתוף פעולה בין הארגונים ולא בין כובשים לקורבנות".
הוא מוחה על הפרויקטים הרבים שממומנים על ידי הקהילייה הבינלאומית שעוסקים בעיקר בדיאלוג, שיחות, דו קיום וכיוצא בזה ולא בפרויקטים פרודוקטיביים מעשיים.

עצם השיחות עם ארגוני שלום ישראלים למיניהם, טוען עראר, זו נורמליזציה בעייתית עם ישראל. "משלחות 'כיבוש ישראליות' (הכוונה לארגוני "שלום" ישראלים) תמיד נפגשות, לוחצים ידיים, יש חיבוקים נשיקות ואוכלים חומוס. אבל ללא תוצאות, לעולם בלי תוצאות".

"האם אנשים במצב של כיבוש צריכים חיבוקים נשיקות וחומוס?", תוהה בציניות עראר ומבקש להפנות את מירב המאמצים והכספים לטובת מאבק ללא פשרות בישראל.
בין היתר, מבקש עראר להשקיע במאבק בניסיונות לייהד את ירושלים, להגן על ה"פלסטינים" מ"מכונת ההרג הישראלית" ולהיות חלק מהמאמץ הבינלאומי להחרים ולבודד את ישראל.

"אני חייב לשאול מדוע לתמוך בארגוני 'השלום' של הכיבוש הישראלי בטענה שהם תומכים בהתנגדות עממית הפלסטינית, בהתחשב בכך שרק כ- 100 פעילי שלום ישראליים משתתפים בהתנגדות העממית הפלסטינית בשטח מאז 2003", תוהה עראר ושואל "איפה הכסף?"

לגבי השאלה האחרונה יש לעראר יונס כמה תשובות שלא ימצאו חן בעיני ארגוני ה"שלום": "ברוב המקרים", כותב עראר, "כשליש מהמימון הולך לסגל הבכיר של הארגונים. השליש השני הולך לצוות ההנהלה והשליש האחרון הולך לפגישות משעממות, הרצאות, סדנאות, נסיעות, בידור ומזון (חיבוקים, נשיקות וחומוס) לקבוצות ממוקדות והם באמת מיעוט קטן מאוד מאוד בשני הצדדים".



וכל זה מתווסף לסרטון שפירסם חיים לפני מספר שנים ובו הוא מספר כמה מרוויחים בכירי "שלום עכשיו":
https://www.facebook.com/photo.php?v=112499982162636&set=vb.164378053613862&type=3
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!

מנותק zelhar

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 4293
אני מסכים אתו. פעם הבאה ש"משלחת כיבוש" באה לבקר אני מציע שייתנו להם אותו טיפול שהם העניקו לג'וליאנו מר.