עמלק ואויבי ישראל > איך עונים לתעמולה הערבית והשמאלנית

אזרחות כפולה

(1/2) > >>

Corac22:
ליהודים רבים בארץ ישנה אזרחות כפולה. יש לשער שרובם של היהודים האלה שחיים איתנו בארץ, אין כוונה אמיתית להשקיע את כל חייהם בארץ ולפעול באמת למען עם ישראל. רצוני לומר שאין להתפלא אם חברי כנסת מסוימים לדוגמא מצביעים בעד החזרת שטחים או גירוש יהודים מבתיהם (כגון מחבל עזה). להם אין בעיה כלל. במקרה שישנה בעיה בארץ, הופ, הם אינם, שדה התעופה קרוב והשמיים פתוחים. הם לא יהיו כאן איתנו כאשר אנחנו נעמוד על נפשנו מפני הערבים. הם לא יאלצו לעמוד בפני מטבחים ולכן ידם קלה על ההדק. להיפך, יש ביניהם שמעוניינים בזאת דווקא - לחסל את העם היהודי.
מסקנה אחת הנובעת מזה, היא שצריך לפעול למען חקיקת חוק בכנסת לאסור אזרחות דו-לאומית. ח'לאס עם הצביעות הזאת. מי שרואה את עצמו כיהודי ורצונו לחיות באמת בארץ ולפעול למען הגנתו של העם היהודי, שיוותר על אזרחותו הזרה. אלה שלא יוותרו על אזרחותם הזרה, יאלצו לוותר על אזרחותם הישראלית, מדינת ישראל היא לא בית זונות.

בייקר:
רעיון מצויין.

נץ וגאה בזה:
קודם כל תטפל בערבים ובאליטה של השמאל "הנאור" ואז תדבר איתי על אזרחויות כפולות, ואני בנתיים לא מתכוון לוותר על האזרחות הכפולה שלי.

Corac22:
על מה אתה חושב שאני מדבר אם לא על השמאלנים האליטיסטים שמתכננים להרוס עלינו את המדינה ולאחר מכן לצחוק לנו בפנים כל הדרך לגרמניא או לשוויץ, כשאנו נדמם למוות?

נץ וגאה בזה:
כי יש מספיק אזרחים יהודים טובים ימניים בנשמה שמחזיקים באזרחות כפולה ואינם מוכנים לברוח מפה בהזדמנות הראשונה, נא לעשות הפרדה ולא לעשות הכללות גסות.

תפריט

[0] אינדקס הודעות

[#] עמוד הבא

עבור לתצוגת גירסה מלאה