עמלק ואויבי ישראל > איך עונים לתעמולה הערבית והשמאלנית

טיעון שמאלני טיפוסי

<< < (2/5) > >>

נץ וגאה בזה:
לצערי היום זה הכיבוש הערבי מהמאה השביעית לא פסק, את זה צריך להמשיך להזכיר בריש גלי, את הכיבוש האיסלמי במרחב והדיכוי של מיעוטים אתניים ודתיים על ידם, את זה צריך להדגיש, ולא לתת לשמאלני המצוי להפוך זאת לשאלת הביצה והתרנגולת כי זה שקר גס.
הכיבוש הוא ערבי כל ה"מתנחלים" הערבים בין איראן למרוקו הוא בלתי חוקי, ועליהם לחזור לאלתר לארץ מכורתם היא סעודיה, ויפה שעה אחת קודם.

דוקא_כך:

--- ציטוט של: נץ וגאה בזה על אפריל 02, 2007, 00:10:43 ---לצערי היום זה הכיבוש הערבי מהמאה השביעית לא פסק, את זה צריך להמשיך להזכיר בריש גלי, את הכיבוש האיסלמי במרחב והדיכוי של מיעוטים אתניים ודתיים על ידם, את זה צריך להדגיש, ולא לתת לשמאלני המצוי להפוך זאת לשאלת הביצה והתרנגולת כי זה שקר גס.
הכיבוש הוא ערבי כל ה"מתנחלים" הערבים בין איראן למרוקו הוא בלתי חוקי, ועליהם לחזור לאלתר לארץ מכורתם היא סעודיה, ויפה שעה אחת קודם.

--- סוף ציטוט ---
נקודה טובה.

בייקר:
נץ אמרתי להם והם ענו לי:אני ישראלי ולא מעניין אותי כיבוש ערבי אלא כיבוש ישראלי,אני מעניין אותי העם שלי...הערבים היו פה קודם ואנו באנו לארץ תפוסה.
סיפרתי להם על התנ"ך והם אמרו :"אין טעם להתעסק בספרים עתיקים חסרי ערך"אין אלוהים וכל הדתות פסולות:האיסלם,הנצרות והיהדות".

נץ וגאה בזה:

--- ציטוט של: בייקר על אפריל 02, 2007, 00:19:03 ---נץ אמרתי להם והם ענו לי:אני ישראלי ולא מעניין אותי כיבוש ערבי אלא כיבוש ישראלי,אני מעניין אותי העם שלי...הערבים היו פה קודם ואנו באנו לארץ תפוסה.
סיפרתי להם על התנ"ך והם אמרו :"אין טעם להתעסק בספרים עתיקים חסרי ערך"אין אלוהים וכל הדתות פסולות:האיסלם,הנצרות והיהדות".

--- סוף ציטוט ---
אחד לאחד,
א.)הטקטיקה הנכונה זה להתחיל להתפלמס איתם על כל מילה שלהם ולעקר אותו מכל תוכן רציני.

ב.) הם טוענים שהם ישראלים, במה זה מתבטא? מה זה ישראלי?

ג.) אתה לא יכול להיות כובש בעודך נכבש, הם הכובשים פה אנחנו הנכבשים, עצם זה שאנחנו קצת מצרים את צעדיהם זה בעצם הבלם האחרון בפני זרימה איסלמית אל עבר היעד הבא: אירופה והמערב, אסור לשכוח שנפילת ישראל היא בעצם אבן הדומינו הראשונה שתפיל אחריה את כל השאר, כאן זה המבחן.

ד.) מי זה בדיוק ה"עם שלו", רוסים פראבוסלבים? עובדים זרים עם אזרחות? פליטים מויאטנם ודארפור? אולי כדורגלים זרים עם אשרת תושב ארעי? צ'רקסים? דרוזים? שומרונים? אולי מוסטפא המוסלמי מסכנין, או עלי הנוצרי מנצרת? למה ישראלי ולא יהודי?

ה.) מצטער אבל המושג CONQUER מתייחס במפורש ללקיחת שטח ממדינה ריבונית, על איזה מדינה ריבונית אנו מדברים בנדון דידן?

ו.) הערבים היו פה קודם??? שקרן, 4% במקרה הטוב מבחינתם, הם צאצאים ישירים לערבים שחיו פה במאה ה-19, כל השאר זה טרמפסיטים שהגיעו מכל רחבי ארצות ערב בגלל הזדמנויות כלכליות בשל הפיתוח הבריטי הכסף והידע היהודי, שילמד את כתבי ויומני מרק טווין ושאר הנוסעים המערביים באיזור בזמן המאה ה-19, כל המרחב בין הירדן לים התיכון היה שומם, נטו.

ז.) אין אלוהים??? כשרוב המוחלט במין האנושי המהלך על פני כדו"א מאמין ביישות אלוהית כלשהי, הם בעמדת מיעוט קשה.
ומי שאומר זאת בטח זוכר בערגה את אמא רוסיה אבא סטאלין, שאל אותו מה אומר לו האחד במאי?, מה הוא כאתאיסט עונה למוסלמי שאומר שגם ספרד, יוון, הונגריה, דרום אוקראינה, רומניה, מולדביה והבלקנים הם שייכים לאיסלם והם דאר אל חרב, הזכר לו את דו"ח ארל ווילר (גנרל ובכיר בפנטגון לשעבר ששירטט את גבולות ההגנה האסטרטגיים המינימליים של ישראל) לגבי עצם העובדה שקווי שביתת הנשק של רודוס 49' אינם בני הגנה.

ח.) שאל אותו אם הוא כל כך אימץ לעצמו את ערכי המערב, במקום לשאול איפה היה אלוהים בשואה, שאל אותו איפה היה האדם בשואה? איפה ערכי ההומניזם היו? גרמניה ערש התרבות המערבית הכי מתקדמת, המדע והפילוסופיה המוזיקה הקלאסית, והספרות, איפה כל זה היה בשואה, איפה היו כל מדינות המערב שרוממות ערכיהם בגרונם ולא נקפו אצבע כאשר מיליונים נשלחו למותם הודאי, למה לפנות לתפיסה כל כך מעוותת וצבועה, מה יש להם להציע שקרס כמו מגדל קלפים בשעת מבחן.

ט.) התפיסה הסובייטית, "אין אלוהים", איפה רוסיה הסובייטית היום? מה נשאר ממנה? היכן תורתו של מרקס ("הדת היא אופיום להמונים") בעידן הקפיטליזם הכלכלה הגלובלית והטירוף האיסלמי?

בייקר:
הם באמת אתאיסטים קוסמופוליטיים השבויים בתעמולה בולשביקית שאבד עליה הכלח.אין להם שורשים וזהות.ענית יפה והיטבת להגדיר את הבעיה.
אתה מעולה בהסברה.
מה תענה לאדם שטחי שמתחיל את ההיסטוריה ב67?
ושאלה נוספת לגבי טיעון שמאלני:מה תעשה עם מליוני ערבים?כלומר הטיעון הדמוגרפי פרקטי,נכון אתה צודק אבל אי אפשר לתת זכות הצבעה למליוני ערבים או לספח אותם או לשלול את זכויות האזרח שלהם.
לא הצלחנו להתנחל בלבבות וכן הצלחנו ב48 ונכשלנו ב67.
כלומר נוח לשמאלני להתחיל את הדיון מ67 מבחינתו אז נברא העולם ועל זה הוא רוצה תשובה!
שאלה נוספת?הלנצח תאכל חרב?רוצים שלום,תנו לשמש לעלות!שלום עכשיו!

תפריט

[0] אינדקס הודעות

[#] עמוד הבא

[*] עמוד הקודם

עבור לתצוגת גירסה מלאה