עמלק ואויבי ישראל > איך עונים לתעמולה הערבית והשמאלנית

טיעון שמאלני טיפוסי

(1/5) > >>

נץ וגאה בזה:
השמאל טוען שאנו שולטים על עם אחר ואין זה נכון מוסרית, איך מתמודדים עם הטענה?

אֹהד:
קודם כל, זהו לא עם אלא פרי דימיונם של הערבים, שנית כל אנו נותנים לרוצחים, אנסים, פורעי חוק והרשימה עוד ארוכה, מקום לחיות, מים אוכל, מקום עבודה ושלא נדבר על אדמה, נכון, טוב הלב והאדיוטיות שלנו אינה מוסרית , כלפי עמנו.

Aaron:
אנחנו לא שולטים על עם אחר, כי לא קיים עם "פלסטינאי".

דוקא_כך:

--- ציטוט של: נץ וגאה בזה על אפריל 01, 2007, 20:16:51 ---השמאל טוען שאנו שולטים על עם אחר ואין זה נכון מוסרית, איך מתמודדים עם הטענה?

--- סוף ציטוט ---
זה נכון ששליטה על עם אחר אינה מוסרית--הרבה יותר מוסרי לסיים את תהליך חילופי האוכלוסין שהחל ב-1948 ולהחזיר לערבים את אחיהם הערבים (ולא ה"פלשתינאים"--אין חיה כזו) שגרים באופן זמני במדינת ישראל.  מדינת ישראל נוסדה בהסכמת האו"ם, על אדמה שהוקצתה עוד לפני כן להקמת בית לאומי לעם היהודי על פי המנדט שניתן לבריטניה ע"י חבר הלאומים.  ממשלת בריטניה הפרה מנדט זה בכך שהעניקה על דעת עצמה את חבל טרנס-ג'ורדן ("ממלכת ירדן" הבלתי-חוקית של היום) לשבט ההאשמי כגמול על "נאמנותם" לכתר הבריטי.

לערבים שחיים (באופן זמני) בשטחה של מדינת ישראל יש בית חילופי--מדינות ערב.  לנו--אין.  הרציונליות והנאורות, שמאפיינות במיוחד (כביכול) את האוניברסלים והשמאלנים, בהכרח מכתיבות את הפתרון המוסרי, ההגיוני, המציאותי והצודק ביותר, שאנו נישאר בא"י, ושהערבים ישובו אל אחיהם, מהסבה הפשוטה, שלהם יש לאן ללכת, לנו אין.  הם שם, אנחנו כאן, ושלום על ישראל.

הבעיה של השמאל היא שהם צבועים, מחשבותיהם אינן סדורות, והם אינם עקביים בטיעוניהם.  שהרי, מצד אחד, "לא מוסרי" לשלוט על עם אחר, ומצד שני הם תומכים בדו-קיום!  למעשה, אי ההסכמה העיקרית בין שמאלניים לבין יהודים שפויים והגיוניים נסובה סביב השאלה האם דו-קיום אפשרי בכלל.  למרות עשרות שנים של נסיונות מצד השמאל "לגשר" על הפער, לקנות את נאמנותם ואהבתם של הערבים בשוחד כלכלי, הערבים, נוצרים כמוסלמים, נותרו ברובם עוינים את מדינת ישראל ואת הרוב היהודי השולט בה.  אנחנו כבר התעייפנו מהלסביר ש"לא משנה מה נעשה, האיבה לא תמחק לעולם, שכן היא מושרשת בנאמנותם לדת האיסלם, שאותה הם לוקחים ברצינות (בניגוד לכם, השמאלנים)", והשמאלנים ממשיכים בשלהם, "לא עשינו מספיק, צריך לגלות יותר פתיחות, להעניק יותר סיוע".

בן-אדם שאין לו גאווה לאומית ואמונה, לעולם לא יבין בן-אדם אחר שיש לו גאווה לאומית ואמונה, ותמיד יתפתה לחשוב שניתן לקנות אותו, ש"לכל דבר יש מחיר, רק צריך לגלות מהו המחיר (של נאמנותם של הערבים)".  זה שורש הבעיה.

בייקר:
הטיעון נכון !אנו שולטים על עם אחר על הערבים ואנו שולטים עליהם ביפו,חיפה,עכו למעשה האוסטרלים שולטים על האבורג'ינים,הניו זילנדים על המאורים,הסינים על הטיבטים,האמריקנים על האינדיאנים,הספרדים על הבסקים.
כל המדינות הוקמו כך.
אם מגיעה ליהודים מדינה יהודית אז המיעוט הערבי הנשלט יאלץ לחזור לסעודיה.

תפריט

[0] אינדקס הודעות

[#] עמוד הבא

עבור לתצוגת גירסה מלאה