כתב נושא: משחק אסטרטגיה רב משתתפים בשם atWar  (נקרא 3345 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק hdrakon

  • משתמש(ת) חדש(ה)
  • *
  • הודעות: 22
משחק אסטרטגיה רב משתתפים בשם atWar
« ב- : פברואר 12, 2013, 15:09:04 »
שלום לכם חברי, אני רוצה להציג בפניכם משחק נהדר שאני משחק כבר למעלה משנתיים. זהו אחד המשחקים שאני הכי אוהב והדבר המעולה בו הוא שאפשר לשחק בו על האינטרנט ולכן אני רוצה שאתה תיקחו חלק באחד המשחקים שלא משנה מהו גילך מאחר ויש אנשים בגילאים 10~+75 שמשחקים בזה או אם אתה ימני/שמאלני.
אז בעצם דרך המשחק היא שאתה בוחר לך מדינה ועושה ממנה אימפריה על ידי כך שתכבוש מדינות ניטרליות ומדינות היריב, מולך יתייצבו עד ל 20 שחקנים שינסו לחסל את המדינה שלך כמה שיותר מהר על מנת לנצח.
והדבר המיוחד שקהילת המשחק היא משהו נדיר מאחר ורוב האנשים שמשחקים בו הם אנשים שאו מרצים באוניברסיטאות, כימאים, מהנדסים או אנשי פוליטיקה.
לא לפני הרבה זמן הוסיפו את הגירסאות המתורגמות של המשחק. אני לקחתי חלק ותרגמתי את כל המשחק לעברית  :old_smiley: ויש עד ל15 שפות למשחק כרגע וזה צפוי להגיע ל20 עד סוף החודש.
התמונה הבאה היא מתוך הגירסא המותקנת של המשחק כפי שנראה כאן ↓


ופה יש שחקן שבחר את צרפת כמדינת ההתחלה שלו ובצד ימין רואים את הגייסות שהוא יכול לתגבר על מנת לכבוש כמה שיותר מדינות


ואפשר גם לייצור איזה מפה שרוצים ולשחק במפות פנטזיה או מפות של יוון הקדומה וכו' אבל על מנת לעשות זאת חייבים לרכוש מנוי...
מפת פנטזיה

אז אם אתם חושבים שאתם מעוניינים בסוג משחק כזה היכנסו לאתר מהלינק הזה. http://atwar-game.com/?p=5512
אם תירשמו לאתר זה יוסיף לכם 100 נקודות יתרון ואם תרוויחו יותר מ7 אלף נקודות ניסיון בשבוע אחד אני אזכה לקבל מעל ל 5 אלף נקודות על זה שהבאתי אותכם  תהנו!
« עריכה אחרונה: פברואר 12, 2013, 15:51:26 על ידי hdrakon »