עמלק ואויבי ישראל > איך עונים לתעמולה הערבית והשמאלנית

להוציא את התנועה האיסלאמית מחוץ-לחוק

(1/5) > >>

IRON_MAN:
למה מר מני מזוז לא מוציא את התנועה האיסלאמית תומכת הטרור מחוץ-לחוק? מנהיגה של התנועה האיסלאמית הש'ייח ראאד סלאח הנאצי תומך בטרור נגד יהודים לכן יש להכריז על התנועה האיסלאמית כעל ארגון טרור!!!!!!!!! העיקר את תנועת כך של הרב מאיר כהנא הי"ד הוציאו מחוץ-לחוק >:( אנחנו צריכים לקיים בחירות ולבחור בחזית יהודית-לאומית של ברוך מרזל.

Aaron:
ברוך הבא רן!  ;)
שיח ראד סלאח, החזיר המסריח, צריך להיות מוצא להורג ולא רק מוצא מחוץ לחוק. ואת מסגד אל עאקצא צריך להשמיד.
הרב כהנא זצ"ל הי"ד הוצא מחוץ לחוק כי הממסד הבולשביקי פחד מתנועת כ"ך, שלפי הסקרי הייתה אמורה לקבל 14 מנדטים!.

אוריינוש:
בס"ד

--- ציטוט של: רן הכהניסט על מרץ 31, 2007, 21:42:41 ---למה מר מני מזוז לא מוציא את התנועה האיסלאמית תומכת הטרור מחוץ-לחוק? מנהיגה של התנועה האיסלאמית הש'ייח ראאד סלאח הנאצי תומך בטרור נגד יהודים לכן יש להכריז על התנועה האיסלאמית כעל ארגון טרור!!!!!!!!! העיקר את תנועת כך של הרב מאיר כהנא הי"ד הוציאו מחוץ-לחוק >:( אנחנו צריכים לקיים בחירות ולבחור בחזית יהודית-לאומית של ברוך מרזל.

--- סוף ציטוט ---
נכון צודק במיליון אחוזים!
ברוך הבא לפורום!!!!!!!!! ;)

נץ וגאה בזה:
ברוכים הבאים לאוטונומיית ישראבלוף שטעטללנד שבלבנט, כאן לערבים יש זכויות יתר ואילו ליהודים בעלי זהות פוליטית מסויימת אין זכויות כלל, סדום ועמורה הם צדיקים גדולים לעומתנו.

IRON_MAN:
לציבור פשוט נמאס מערבים נמאס לנו מהפושעים הרוצחים האלו הם עושים מה שבא להם (רוצחים,גונבים,אונסים,משחיתים,)  על זה נאמר: ישמעאל פרא אדם ידו בכל ויד כל בו.

אני חושב שאריה אלדד,מיכאל קליינר ומשה פייגלין צריכים להצטרף לחזית יהודית-לאומית של ברוך מרזל אם הם יצטרפו יש לנו סיכוי טוב להפוך לגוש ימין אמיתי .

בבחירות שיבואו בקרוב כולנו שוברים חזק ימינה ובוחרים בחזית יהודית-לאומית של ברוך מרזל.

אביגדור ליברמן וישראל-ביתנו גילו את פרצופם האמיתי בכך שהצילו את ממשלתו התבוסתנית-בוגדנית של אהוד אולמרט שמפקירה למוות את תושביי שדרות אשקלון ויישובי עוטף עזה לחסדיהם של המרצחים אשר יורים מדי יום קסאמים לעבר שטחה הריבוני של מדינת-ישראל זאת למרות שמדינת-ישראל יצאה מרצועת-עזה ולמרות שאין "כיבוש" מתבצע נגד תושביי מדינת-ישראל פשע בשם החוק.

יש פתרון לקסאמים ולטרור מעזה שזה אומר לצאת לחומת-מגן2 בעזה לנקות את עזה ממחבלים ומאמל"ח אחר-כךן להקים מחדש את היישובים היהודים שהוכחדו על-ידי אריאל שרון
ומדוע מר מני מזוז לא מוציא את התנועה האיסלאמית תומכת הטרור מחוץ-לחוק? איך זה שהש'ייח ראאד סלאח שמציין את הנכ'בה ומייחל להשמדת מדינת-ישראל לא נמצא מאחורי סורג ובריח?
כנ"ל לגבי עזמי בשארה ומפלגת בל"ד.

יש לחזור למצב שהיה לפני ה13.9.1993 שזה אומר לחזור לשלטון הצבאי ולבטל את הסכמי אוסלו הארורים.

אין עם מי לדבר אין הבדל בין חמאס של חאלד משעל לאש"ף(פת"ח) של אבו-מאזן שניהם ארגוני טרור שרוצים בחיסולה של מדינת-ישראל אבו-מאזן הוא מכחיש שואה ולהזכירכם אש"ף הוקם לפני "הכיבוש" אש"ף הוקם ב1964.

צריכים להקים משרד לעניני דמוגרפיה יש לעודד הגירה ערבית למדינות-ערב
העיקר את תנועת כך של הרב מאיר כהנא הי"ד הוציאו מחוץ-לחוק ואף הגדירו את תנועת כך "ארגון טרור".

אני קורא למיכאל קליינר לאריה אלדד ולמשה פייגלין להצטרף לחזית יהודית-לאומית של ברוך מרזל.

ממשלת הליצנים הבוגדנית של אולמרט-פרץ-לבני-ליברמן-פרס ממשיכה להמר בחיהם של תושביי מדינת-ישראל ראש הממשלה ושר הבטחון ממשיכים להפקיר את תושביי שדרות אשקלון ויישובי עוטף עזה לחסדיהם של המרצחים ורק על הפשע הזה הממשלה הזאת צריכה לעוף לכל הרוחות הממשלה הזאת מעדיפה שימותו יהודים יש פתרון לקסאם ולטרור מעזה אבל הממשלה הזאת מעדיפה לא לפעול נגד המחבלים בגלל "שלא יפגעו אזרחים פלשתינאים חפים-מפשע בעזה".
בושה וחרפה במקום למחוק את המקום ממנו יורים קסאמים לעבר מדינת-ישראל הם לא מגיבים בגלל שהם לא רוצים לפגוע "בחפים מפשע".

זה פשוט פשע בשם-החוק.
פושעי אוסלו לדין!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

תפריט

[0] אינדקס הודעות

[#] עמוד הבא

עבור לתצוגת גירסה מלאה