כתב נושא: לחיים בן פסח  (נקרא 18197 פעמים)

0 משתמשים ו- 2 אורחים נמצאים בנושא זה.

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #50 ב- : דצמבר 16, 2012, 00:11:44 »
בורה להחריד?
אפשר לדעת מה כל כך בורות במה שכתבתי?
אני מתבססת על עובדות .
זו עובדה שאחוז הפשיעה במקומות שהמצב הסוציו אקומוני שלהם נמוך , אחוז הפשיעה גבוה.
בקשר למוחמד , מאיפה לך שהוא הכה את אשתו? היית באותה תקופה? יש לך עדויות , תצלומים? אתה מכיר אותו אישית? , אני לומדת מזרחנות , ואחת ממצוות היסוד של האסלאם זו מתן צדקה , ומוחמד קבע את המושג שאהיד כבן אדם שנלחם למען משפחתו ומולדתו , לא אדם שעושה פיגועים מול אנשים חפים מפשע , אני בטוחה שזה לא מה שמוחמד באמת רצה. זו עובדה שהיהודים בארצות האסלאם חיו הרבה יותר טוב מהיהודים בארצות המערב , היהודים בארצות האסלאם היו ברובם עשירים , ושהם הגיעו לארץ המצב שלהם היה קטסטרופה , לפי ויקיפדיה : "על אף שהיו עמדות שליליות מצד המוסלמים כלפי היהודים (ושאר הד'ימים), לא ניכרה כמעט עוינות רגשית עמוקה ביחס ליהודים, בדומה לאנטישמיות הנוצרית. העמדות השליליות של המוסלמים כלפי היהודים, שרווחות בהיסטוריה האנושית בין קבוצות אוכלוסייה שונות, לא היו תוצר של שנאה, פחד או קנאה, אלא בעיקר של בוז. היהודים (וגם הנוצרים) שחיו תחת השלטון המוסלמי, לא נדרשו בדרך כלל למות על קידוש השם. בניגוד למקובל באירופה הנוצרית לפני העת החדשה, יהודי ארצות האסלאם, למעט יוצאים מהכלל, לא היו כפופים להגבלות חמורות כלשהן בבחירת מקום מושבם או עיסוקם. מבחינות רבות, מצבם של הלא-מוסלמים תחת השלטון המוסלמי המסורתי היה טוב מאשר מצבם של הלא-נוצרים בקרב העולם הנוצרי. "
ואני לא מצדיקה מעשי פשע , אני אומרת שאפשר גם להבין את הצד שלהם , אני חושבת שהאנשים האלה זקוקים לשיקום , וכן , אני גם חושבת שאנשים שעושים פשעים הם אלה שצריכים לשבת בכלא - הם צריכים להיענש על מעשיהם אם זה אין ויכוח.
והיו פעמים שאסיר בטחוני שהשתחרר מעסקת שחרור אסירים  תמורת חיילים שנחטפו , השתקמו והתחילו חיים חדשים , אחד מהם אפילו פתח עסק .
ואיך בדיוק השמאל הרדיקלי מביא להרס העולם , איך הוא נותן יד לפושעים ? איך זה בא לידי ביטוי ?
"לטענתך, אם אנחנו אומרים שאנחנו רוצים שלום, זו התנשאות. למה? כי רק לשמאלנים רדיקלים מותר לומר שהם רוצים שלום? אולי זו התנשאות מצידך?" - איפה אמרת פה שאתה רוצה שלום ? וואלה רואים שאתה ממש רוצה שלום , עם הגישה הגזענית שלך ושל עוד כמה ימנונים בחיים לא יהיה שלום , היא רק מביאה לשנאה . עוד משהו , תמיכה בזכויות אדם , רצון לשלום , סובלנות , השקפת עולם סוציאליסטית , הומניות זו בגידה? אז אני נורא שמחה להיות בוגדת.
בקשר לחופש הביטוי, זה קשור מכיוון שבשבילכם מי שבעל דעה שמאלנית רדיקלית הוא בור שחי בסרט ואתם לא מכירים בדעות שונות משלכם , אתם לא מוכנים לקבל א הדעות שלי , אתם שונאים אותי !
זאת זכות לגיטימית שלי שתהיה לי דעה חופשית - זכותי לחשוב ככה, זה לא עושה אותי בוגדת שאין לה זכות לחיות בארץ , אני אוהבת את הארץ אבל הייתי רוצה לשנות אותה , יש דברים שלא מוצאים חן בעיניי - זכותי !
"ולזה את קוראת שהשמאל הרדיקלי מביא שלום ואהבה? במה שכתבת, בעצם התרת לגנוב. "לא למדתי באוניברסיטה. אני צריך לגנוב"... " - לא אמרתי את זה. דיברתי על אנשים שלמשל נפלטו ממערכת החינוך , והדרדרו אז הם פונים לפשע . חוץ מזה אני לא באה לפגוע בך אז אל תפגע בי , כמו שאמרתי בתגובה הקודמת אין לי בעיה ללמוד דברים שאני לא יודעת אני כולה בת 16 , ואני ישמח מאוד להיפתח לדברים חדשים אז אל תתנשא מעליי .
ראשית, אתייחס לשורה האחרונה שכתבת. אינך באה לפגוע בי, אז לא אפגע בך.
אני מצטער אם את חושבת שאני בא לפגוע בך. לרוב, אני מסייג את הדברים שלי ומתדיין בצורה עניינית. אני לא מחרף ומגדף אותך. אבל אני חושב שהגישה שלך פשוט מובילה יהודים אל מותם. אם זה מתוך רשעות, חוסר אכפתיות או מוסר מעוות מעוות מעוות.
את אומרת שאין לך בעיה ללמוד דברים, אבל כשמנסים לומר לך, את מכחישה ומתעלמת.
שאלה, האם נכנסת לתת הפורום שלנו העוסק באמת על דת האיסלאם? שלחתי אותך לשם לפני כמה ימים ואני מניח שעדיין לא עשית את זה. כי יש שם כל כך הרבה חומר מפורט שלא תוכלי להתעלם ממנו. ואם תקראי את כל החומר, ותראי את כל ההוכחות למהות האמיתית של האיסלאם, אולי תביני שאת באמת חיה בסרט כשאת מהללת ומשבחת רוצחים המוניים, דת של רציחות ודרך חיים של רצח, אונס וביזה.
כשאת כותבת שאת מתבססת על עובדות, איזה עובדות ? אם אני רוצה להביא לך עובדות, את לא הולכת לקרוא אותם. אז איפה פה העובדות שלך? זה סיפורי סבתא. מוחמד הוביל את האורקים שלו במסע של דם ורצח, אונס וביזה. אלה העובדות ההיסטוריות.
לקחת עובדות מוויקיפדיה שבה כל הערכים כתובים ברמה כזו של לקקנות למוחמד, זו טעות מרה. שם אפילו מצדיקים את הטבח שלו ביהודים שנתנו לו מחסה כשאויביו חיסלו את הצבא שלו ועמדו לחסל אותו.
אבל אפילו שם כתוב שהוא קנה בכסף את המאמינים הראשונים שלו. כמה עלוב...
הטענה שיהודים חיו בעושר ובנוחות תחת שלטון האיסלאם, גם היא מקורה בבורות ובתעמולה מעוורת שמטפטפים לנו אנשים שמנסים לשכנע אותנו כמה האיסלאם טוב וכמה אנחנו פושעים שאנחנו מגינים על עצמנו מפני האורקים האלה...

העובדה שיש פושעים שגדלו במצב סוציו אקונומי נמוך, לא מצדיקה ואפילו לא אומרת הרבה. הרי רוב אלה שגדלו במצב סוציו אקונומי נמוך, גדלו וחיו כאזרחים טובים. אחוז הפושעים מביניהם לא מגיע לאחוזים משמעותיים. וכמו שציינתי, יש הרבה יהודים שחיים במצב סוציו אקונומי נמוך והם אנשים טובים והגונים. בוודאי ובוודאי שהם לא הולכים לזרוק אבנים על עשירים או שמאלנים ולא מפוצצים אותם בשווקים ובאוטובוסים...
עדיין לא הצלחת לענות לשאלה הכי בסיסית שלי. האם תוכלי לומר "פיס אנד לוב" לאנס, שודד או רוצח שבאים לתקוף אותך?
אם את לא יכולה לעשות את זה, ברור שהגישה שלך קלוקלת וברור שהגישה הזו מעודדת פשיעה וטרור. כי את ממציאה תירוצים לפושעים ולטירוריסטים. את מצדדת בהם ומרחמת עליהם ומצדיקה אותם ומספרת כמה שהם מסכנים, במקום לחשוב כמה מסכנים הקורבנות שלהם. במקום לומר ששום דבר פה לא מוצדק אם הם מתנהגים ככה.
זה לא מעודד טרור?
וגם הבאתי לך הקבלות מההיסטוריה שלנו בעשרים וחמש השנים האחרונות. הקבלות שמלמדות שדווקא שמאלנים היו אלה שעודדו את הטרור והזניקו את הדרישות של הטרוריסטים ונתנו להם נשק לגדול ולהתחזק ולנצח.

את שוב מערערת על הרצון שלי לחיות בשלום. את שואלת: איפה פה אמרת שאתה רוצה שלום?
אני חושב שהשאלה הזו היא חוצפה. את חושבת שאני לא רוצה לחיות בשקט, בלי שאורקים ינסו לקחת לי את הבית, את אחותי, את הרכב (כן. אורקים גנבו לי רכב לפני כמה שנים), את הארץ ואת החיים שלי?
אני רוצה שלום. ואפילו כתבתי לך באיזה תנאים יהיה פה שלום. רק שבשבילך "ימנונים" כמוני לעולם לא ישיגו שלום בגלל שיש להם את החוצפה לדרוש את הזכות להחזיק בשייך להם. משפחה, רכוש, חיי אדם וכו'.
את מדברת על זכויות אדם, הומניות וסובלנות, ובעצם אומרת שמבחינתי, זו בגידה. הרשי לי לתקן אותך. זכויות אדם למחבלים, זו בגידה. הומניות וסובלנות למחבלים, זו בגידה.
מי שרוצה זכויות אדם, שיתנהג כמו בנאדם. ומי שמפוצץ ילדים באוטובוסים, לא מגיעה לו טיפת סובלנות.
נכון. אני לא מקבל את הדעות שלך. כי יש פה אנשים שרוצים להרוג את כולנו ולקחת את כל מה שיש לנו. ואת מעודדת אותם. אם אקבל את הדעות שלך, אצטרך גם לקבל אותם. אצטרך לתת להם את כל אשר לי בשתי ידי, ואז לפשוט את צווארי לשחיטה, אם הם יתנו לי ברוב חסדם מוות מהיר, ולא לינץ' אכזרי ושלל מיתות משונות...
את טוענת שיש לך זכות לחיות בארץ. ממה הזכות הזו נובעת ?
ומי נפלט ממערכת החינוך ואז הידרדר לפשיעה? מה זה נפלט? ילדים שנמשכו לפשיעה כבר לפני כן ואז הפסיקו לבוא לבית הספר כי היה מעניין אותם יותר לעסוק בפשיעה עם הפרחחים בחוץ? ילדים שעפו מבית הספר כי כבר עסקו בפשיעה? או כאלה שסתם לא התחשק להם ללמוד?
את מתארת את המצב של "נפלט" כאילו המערכת פלטה אותם. רק שברוב המקרים זה כאלה שבעצמם בחרו לעזוב את הלימודים, למרות שההורים שלהם הרגו את עצמם כדי שהילדים שלהם ילמדו ויצמחו ויגדלו כמו בני אדם.
ופה אנחנו שוב חוזרים לנקודה הזו. את מספקת תירוצים לפושעים ולטירוריסטים. את לא צריכה להיות עורכת הדין שלהם. הם הפושעים פה. לא אנחנו.

את חייבת להבין ששלום לא מגיע בגלל כנופיות של קשקשנים שמסממים את עצמם, עורכים אורגיות פרועות מתוך סטלה ושומעים ביטלס.
השלום נשמר אך ורק בכוח החרב.
בכל מדינה נורמלית בעולם, שלום האזרחים נשמר על ידי כך שהאזרחים מחמשים מיליציות שתהיינה יותר חזקות מן הפושע הממוצע. לזה קוראים שירותי בטחון. משטרה וכו'. השלום שיש ברחובות, נובע מכך שהבריון הממוצע שבא לו לדקור אותך כי עיצבנת אותו או משהו כזה, מתאפק. כי הוא יודע שיש בריונים גדולים ממנו, עם מדים ונשק, שיכסחו אותו אם הוא יכסח אותך.
מה ששומר על השלום הוא לא האהבה, אלא העובדה שה"טובים" מצליחים להיות בריונים גדולים יותר מה"רעים".

ונחזור לשאלת השאלות, שאם את לא יכולה לענות עליה, אין שום בסיס לטענות שלך.

האם כשבא לתקוף אותך אנס, שודד או רוצח, תוכלי לגרום לו להתחרט כשתגידי לו את הסיסמא "פיס אנד לוב"?
האם תצליחי בעזרת הסיסמא הזו לבטל לגמרי את מציאותם של אנשים כאלה בעולם?
 
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!

מנותק מציאותי

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1401
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #51 ב- : דצמבר 16, 2012, 00:20:08 »
ברור שבשבילך זה יהיה בורות וערימה של שטויות , אתם הרי לא מאמינים בחופש ביטוי , אתם לא מאמינים בהשקפות ודעות הפוכות משלכם ,אז סתם לעורר אתכם ולהגיד שיש עוד אנשים כמוני , ויש עוד כמה אנשים שעדיין , לשמחתי חושבים כמוני .
אני משוכנעת שהצדק איתי , ואני יודעת שרק הדרך של השמאל הרדיקלי יביא לעולם טוב יותר .

אתם? מי זה אתם? ולמה לא מאמין בחופש הביטוי? אם זה המקרה לא היית מצליחה להגיב פה יותר מהודעה אחת, אז למה סתם להשמיץ?
אני לא מאמין בדעות והשקפות הפוכות משלי, זה נכון, אחרת הייתי חושב כמוהם.
מה שכן, אני חושב שזה לגיטימי שלאנשים יהיו דעות אחרות, השאלה על מה הן מבוססות והאם הן נכונות...הדעות שלי מבוססות על המציאות, על האמת, על ההיסטוריה.
הדעות שלך מבוססות על רצונות, תחושות, רגשות ובעיקר בורות (שוב, בלי להעליב).
את משוכנעת שהצדק איתך? אז בואי תשכנעי אותנו גם, אם זאת האמת אנחנו נשתכנע, אני פתוח לשמוע, בינתיים הוכחת לי בדיוק את ההפך...

לרון בן מיכאל , כמו שאמרתי אני לא שונאת אף אחד , אין לי בעיה עם אף אחד , יש לי בעיה עם דרכם של המתנחלים ושאיפתם לארץ ישראל השלמה ולגירוש ערבים מפה (בכלל של הימין הרדיקלי גם) , נמאס לי באמת לשמוע מהלאומנות והגזענות הזאת שלכם , אתה עושים מהערבים סתם שעיר לעזאזל , אתה עושים מהאסלאם שעיר לעזאזל , דבר יפה מאוד שראיתי והתחברתי עליו באסלאם הוא הזרם הסופי , זרם ששם דגש על ערכים אוניברסליים כמו אהבה , הוא זרם מיסטי ,( תמציתה של הדרך הסופיית היא כניעה לאלוהים באהבה, שוב ושוב, השאיפה לראות בכל אדם, חיה, צמח ודומם את ההתגלמות המוחלטת של אלוהים השורה בכל. הסופים מאמינים שהאלוהות יצרה את העולם כאחדות אחת הפועלת במסגרת של חוקים הרמוניים, של שאיפה לאיזון בין נתינה לקבלה, ומטרת הדרך הסופיית היא לחזק את האחדות של הפרט עם הדרך האלוהית.-ויקיפדיה)אישיות סופית שאני מתחברת עליה הוא ג'לאל א-דין רומי , שהוא פילוסוף ויש לו הרבה ציטוטים יפים ,דבר נוסף שמוחמד הנביא אמר שצריך לכבד את מעמדה של האישה ולשמור עליה , מוחמד הנביא בעצמו היה ממעמד נמוך וייצג את החלש בחברה, ובתמורה לכך הוא מינה חוק יסוד שבו צריך לתרום לנזקקים , יתומים ואלמנות , מוחמד היה איש רוחני בנוסף לכל ,איש שאכפת לו מהחברה, הוא אמר שהמעשים שלנו פה קובעים את עתידנו בעולם הבא .

מאוד יפה שאת חוקרת את האיסלאם ותרבויות אחרות (אני לא נכנס איתך לנכונות הדברים עכשיו או מאיפה האיסלאם הגיע ושאב את התוכן), אבל מה את יודעת על הדת שלך והתרבות שלך? איך את רוצה להבין ולפתור בעיה כשאת לא מבינה את שני הצדדים כמו שאת טוענת שאת עושה?
את כרגע מבינה ומזדהה רק עם צד אחד...עם הצד השני.

ארצות האסלאם שבהן היהודים חיו , הם חיו בעושר , נהנו מזכויות ומחופש דת לעומת המערב- למה? אם הם היו כל כך שונאים אותנו הם היו הורגים אותנו לא ?
לפי האסלאם - היהודים והנוצרים הם עמי ספר שלא ניתן לפגוע בהם . אני מכירה אישה יהודיה שהתאסלמה והיא חיה באושר , והיא מרגישה הכי מכובדת שיש , היא חיה באהבה ועוד מעט יש לה ילד (: , חוץ מזה שהמוסלמים בתקופת תור הזהב של האמפריה המוסלמית פיתחו הרבה דברים כמו ספרות,פילוסופיה,שירה (סיפורי אלף לילה ולילה ), מדעים , מתמטיקה (אל ג'אבר - אלגברה) , מדעי הטבע , רפואה וכו' . זה שאם הזמן הקנאים השתלטו על העולם המוסלמי זה לא אומר שחסרים דברים חיוביים באסלאם , זה ששינו ( כמו ביהדות) לכל מיני הלכות וחוקים מיותרים זה לא אומר כלום , אני מכירה מלא ערבים שהם אנשים מקסימים , בעלי כבוד , נדיבים ואני נהנית בחברתם , אני אפילו הייתי מאוהבת על מוות בערבי מלאך שהוא היה מלאך פשוט .

זה שבמקום אחד שוחטים אותנו ובמקום אחד גובים מאיתנו דמי חסות מוגזמים (ג'זיה), לא עושה המקום שבו גובים מאיתנו לבסדר, אלא לפחות גרוע מאשר המקום שרוצחים אותנו בו.
לחיות במעמד של ד'מים באיסלאם זה לא תענוג כל כך גדול.

בקיצור הגישה שאת דוגלים בה היא גישה יהודית נורא מנשאת , לאומנית , "גם לנו יש שאיפה לשלום עולמי, אנחנו הכי רוצים שלום בעולם, " - אני ממש רואה את זה , כל השנים האחרונות פעלו רק באופציות צבאיות , הקימו התנחלויות , כל המחסומים האלה רק עושים את המצב יותר גרוע, כך ההתנגדות בקרב הערבים גודלת , המחסומים עצמם מייצרים מחבלים.

אוי כמה שאת בורה...מכירה את הביטוי "איסטרא בלגינא קיש קיש קריא"?
הגישה שאנחנו דוגלים בה היא הגישה היהודית ותמיד הייתה ככה, זה שבשנים האחרונות החליטו לעוות אותה כדי להתאים אותה לערכים המערביים זה לא אומר שדרך היהודית שאת מכירה היא באמת יהודית (אם את מכירה בכלל).
את לא ענית לי על אף אחת מהשאלות ששאלתי אותך בהודעה הקודמת שכתבתי לך ואת שוב פעם נכנסת לתסבוכת של מה שתיארתי לך עם סופרמן.
לפני המחסומים גם היו מחבלים, לפני האופציות הצבאיות הם ניסו להשמיד אותנו או תקפו אותנו...אז על מה את מדברת?

אני מציעה שתרא את הסרטון המעולה הבא: ויש בו עוד חלקים . אני גם מציעה שתקראו את הספר "אישה פצצה" - מתואר בו התסכול של אותן נשים שהולכות להתאבד, איזה סוג של נשים חוברות לטרור ( ולמציאותי - בד"כ נשים ממעמד נמוך , בגלל כל מי שחובר לארגונים קיצוניים הם אנשים בעלי מצב סוציו-אקונומי נמוך , בלי חינוך והם לא הולכו לבתי  ספר)

את הסרטון אני אראה בקרוב.
ובקשר לאותם אנשים...לרחם עליהם עכשיו או אחר כך? מה זה אכפת לי מי הולך לעסוק בטרור? כל עוד הם עוסקים בטרור ובוחרים להיות האויבים שלי הם מעניינים אותי כקליפת השום.
למה לעזאזל את מתרצת ובכך מצדיקה את הפיגועים שלהם? מה חסרים אנשים עניים בעולם שלא מתאבדים או עושים פיגועים?
האנשים היחידים שאשמים במצב שלהם הם הם עצמם...את יודעת איזה הון יש לשליטים שלהם? את יודעת כמה סיוע הם מקבלים ולאן הוא הולך? את יודעת שיאסר ערפאת היה בין האנשים הכי עשירים בעולם מבלי להגזים? את יודעת שהם בחרו את השלטון שיש להם עכשיו - שלטון טרור?
את יודעת שהשנאה שלהם כלפינו התחילה הרבה לפני 67'? כנ"ל הפיגועים והרציחות? אז אין שום קשר למצב כלכלי, יש קשר לשנאה ורצון להשמיד עם שלם.

ואני לא רואה הבדל בין קריאה נגד התבוללות לבין גזענות , מי אתם בכלל שתקבעו לבחורה עם מי לצאת ועם מי לא , זו בעיה שלה , אם אני אוהבת מישהו אני יהיה איתו ולא אכפת לי מה הדת שלו, איך הוא נראה , מה המוצא שלו - זה בכלל לא מעניין אותי , העיקר שיהיה בן אדם טוב .
בנוסף אני לא שייכת לאף צד, לא הפלסטיני ולא היהודי , אני קודם כל בן אדם שרוצה שלום וזה הכי לגיטימי שיש , אני בצד של השלום . אני אוהבת את כל העמים וכל הארצות , אני אוניברסלית , בשבילי כולם שווים , יהודי זה בסך הכל דת בשבילי שאני זאת שבוחרת אם אני רוצה להאמין בה או לא .

את לא רואה שום הבדל בין גזענות לבין קריאה לאי התבוללות? מה זה גזענות? מלשון גזע נכון?
ההתבוללות לא קשורה לגזע, כל מי שרוצה להיות יהודי יכול להיות יהודי אם הוא יתגייר גיור כשר, בגזע אין דבר כזה, או שאת מגזע כזה או מגזע כזה, אי אפשר להמיר גזע.
לא תהיה שום בעיה עם ערבי שיתגייר לדוגמה וירצה להתחתן עם יהודיה.
וזה לא מעניין אותך כי בינך לבין יהדותך הקשר הוא מקרי בהחלט...ומי שלא מחובר לשורשים ולהיסטוריה שלו עתידו מאוד לא טוב.
וזה יפה שאת רוצה שלום, גם אנחנו, אבל שוב...זה לא ריאלי, לא במזרח התיכון שרוצים להשמיד אותך.

WOW...חתיכת חפירה יש פה, אני בקרוב אגיב על כל השאר וגם על הסרטון.
« עריכה אחרונה: דצמבר 16, 2012, 12:44:47 על ידי מציאותי »

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #52 ב- : דצמבר 16, 2012, 01:58:22 »
הבוס הגדול, אני רוצה לומר לך שאני מאוד מסתייג.
תורת הקבלה היא לאנשים שכבר למדו רבות את כל שאר הדרכים שבהן נלמדת התורה. ולא סתם ככה נשנושים, כמו שנהוג היום שכל אחד בוחש בקבלה ומזה יוצאים הרבה פירות באושים.

לנטלי, אנסה לכסות את הנקודות הרבות שדיברת עליהן לאורך השרשור הזה. כי את טועה רבות.
כן. אני גזען ולא מסתיר את זה. אני נגד הליברליזם והפלורליזם של היום. הכל ערימה של מוסר מזוייף ומעוות שהורס את העולם ומובל לאובדן. פריצות, אנשים לא מתחתנים ולא רוצים להביא ילדים, עומואים ולסביות בכל פינה, אלה שלא מתחתנים ולא מביאים ילדים, הופכים למיעוט ואלה שהופכים לרוב הם אלה שלא ליברלים ולא פלורליסטים. ככה שבעצם הליברלים והפלורליסטים גוזרים על עצמם אובדן.
מערכות יחסים וזוגיות בעולם ליברלי פלורליסטי, כמעט אף פעם לא מצליחות. הפלורליזם הליברלי הרס את הסיכויים לבנות בית יציב.
אני בעד יהדות. היהדות מכסה את כל תחומי החיים ובונה הנהגה נכונה. הדרך לבנות בית יציב, יחסי שכנות ורעות יציבים, הירידה בפרטי פרטים עד לערכה של פרוטה, של נזק שנגרם במבט או בשמועה רעה וכו'.
המוסר הוא מוסר ישר והגון ואיננו צבוע.
אם ככה את שואלת: באיזה ספר כתוב שיהודים קדושים וגויים טמאים? את טוענת שלא שמעת על ספר כזה מעולם. האמנם? אני יודע שמי שמלמד אותך תנ"ך זו שמאלנית או אורקית. מישהי שמאוד שונאת את הספר ואת המסרים שבו. אבל זה כתוב שם מפורשות. בהמון מקומות. זה כתוב שוב ושוב.

אנחנו חוזרים לנקודה של הדתיים וכמה את משמיצה אותם בלי שאת מכירה אותם בכלל. את מודה שאת לא מכירה אותם. אז למה את מתיימרת לדעת עליהם הכל ?
את אומרת שאת יודעת על דתיים כי שאלת את אבא שלך שלא ישקר על אבא שלו. אז לסבא שלך אין דרך ארץ והוא חצוף וכל מה שאמרת? זו הסיבה שאבא שלך עזב את הדת? או שהסיבה היא כל הסיפורים שהזכנו פה על איך לקחו לתימנים את הילדים וולקחו מהם את הדת?
את טוענת שהדתיים שטופי מוח. ואת? לא שטפו לך את המוח שהדתיים הם חבורה של גנבים חסרי דרך ארץ, שטופי מוח, קנאים נבערים וכו'?
קבעת שעל פי דתיים את נכנסת ישר לתחתית הגזע? שוב. מתי נתקלת בדתיים?
למה את מקשקשת?
את טוענת שחטיפת ילדי תימן זו קונספירציה הזויה. מי קבע שזה הזוי? זו עובדה היסטורית מפורסמת וידועה. אני מניח שאפילו לא טרחת לחפש בגוגל על זה. למה שתטרחי? הרי את לא שטופת מוח. רק הדתיים. את יודעת הכל אפילו בלי לבדוק וללמוד...
אם תבדקי, אולי תביני. כל עוד לא בדקת, אל תדברי על הזיות וקונספירציות.

אז מה את אומרת, שאת לא מכירה את הסיפור. אז מה את כן יודעת? שחינכו את אבא שלך ולכן הוא יודע שלא טוב להיות בחברה הדתית...
...או שאולי שטפו לו את המוח כמה שלא טוב להיות בחברה הדתית?
ואם כל כך לא טוב שם, למה כאלה שגדלו בקיבוצים וקיבלו את כל החינוך ושטיפת המוח, פתאום מגלים שלהיות דתי זה לא כזו זוועה, וחוזרים בתשובה?



אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!

מנותק מציאותי

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1401
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #53 ב- : דצמבר 16, 2012, 12:52:55 »
בגלל זה אני גם דוגלת בסציאליזם כי כולם אז יהיהו שווים , ויהיה שיווין הזדמנויות לכולם , ללמוד בבתי ספר, באוניברסיטאות , לעבוד בעבודה טובה , כדי שאף אחד לא באמת יצתרך לגנוב , בלי פערים עצומים ( כמו עכשיו) של עשירים ועניים , בן אדם שגודל לחינוך מוסרי וטוב יודע להבחין בין טוב ורע .
ולכל מי ששאל אני בת 16 , ואל תתנשאו מעליי בבקשה בידע שלכם , כי אני ישמח לדעת גם דברים חדשים שאולי לא ידעתי.

אבל לא כל האנשים שווים, סוציאליזם יוצא מנקודת הנחה שגויה ולכן זה לא יעבוד (במיוחד לא בישראל כשכל אחד רוצה כמה שיותר לעצמו), אלא אם כן לאנשים אין כלום אז כקולקטיב זה יהיה יותר חכם לתפקד.
ואנחנו מתנשאים מעלייך כי את באה הנה וקובעת עובדות שאין לך מושג בכלל על מה את מדברת, את עדיין צעירה תמימה ובורה.
אם את רוצה באמת ללמוד דברים חדשים, תשאלי אותנו למה אנחנו חושבים ככה על X או על Y.
תנסי לדון איתנו על זה, אבל לבוא הנה עם אג'נדה בנויה מראש של מה שאת חושבת זה לא מראה על רצון להקשיב ולשמוע שאולי את טועה, אלא רצון לשנות אותנו ואת דעתנו...זה לא דיון.
אני פתוח להקשיב למה שאת אומרת, אבל עד עכשיו אמרת שטויות בנחרצות ובביטחון כזה שאין ברירה אלא לרסק את השטויות האלו שיצאו לך מהמקלדת.
בנוסף לא ענית לאף אחת מהשאלות שלנו או התייחסת למה שאמרנו לך, זה עוד יותר מוכיח את מה שאני כותב פה.

מנותק מציאותי

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1401
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #54 ב- : דצמבר 16, 2012, 13:11:15 »
מי שפיתח את האלגברה היה לא ערבי (לא זוכר אם היה פרסי או הודי אבל הוא היה בפירוש לא ערבי). השלטון הערבי ניכס לעצמו את ההישג (לא מפתיע. הרי הם מנכסים לעצמם הרבה דברים שלא שייכים להם).
הערבים אף מנכסים לעצמם את הרמב"ם (שחי באותה תקופה). הם טוענים שהיה מסלמי.

הוא היה פרסי:
http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%95%D7%97%D7%9E%D7%93_%D7%90%D7%91%D7%9F_%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%90_%D7%90%D7%9C-%D7%97%27%D7%95%D7%90%D7%A8%D7%99%D7%96%D7%9E%D7%99

וכן, לערבים באמת יש נטייה לנכס לעצמם דברים שלא שלהם...כמו לדוגמה פלשתינה.

מנותק PeaceAndLove240

  • משתמש(ת)
  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 32
  • שלום , אהבה , שמחה וחירות 3>
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #55 ב- : דצמבר 16, 2012, 17:02:41 »
אני לא אומרת שבעזרת הסיסמא אותם אנשים ישתנו כמו קסם , אבל אני חושבת שכן צריך לנסות להחזיר אותם לדרך הישר , הכל מתחיל בחינוך - אם החינוך טוב ומוסרי אז ככה האנשים לומדים להיות מוסריים ואנשים טובים . (שיקום אסירים אמרתי כבר? מכיר את המושג הזה? בגלל זה אני גם נגד עונש מוות ועל זה לא אפרט יותר מידי )
בד"כ אותם אנשים גדלו למציאות קשה , לכל מיני מאורעות בחיוו שגורמים לו לתסכול , לרצון לנקמה ( ושוב מויקיפדיה , למרות שזה לא מוצא חן בעינייך - תסכול ייבנה ויתעצם עד לשלב אשר בו לפרט אין את היכולת להכיל עוד את התסכול. במצב זה, ינקוט הסובל מהתסכול פעולה ישירה על מנת להתמודד עם הבעיה המהותית. במקרים השליליים, יקלוט הסובל כי המקור לתסכול שלה הוא לא בשליטתו ובשל כך, יחמיר התסכול ויוביל לבסוף לבעיות התנהגותיות נוספות כגון תגובה אלימה.) הנה עוד הוכחה שאני לא סתם ממציאה דברים מהאוויר , זה כתוב , זה עובדתי. ככה מרגישים ערביי ישראל בארץ אין להם תשתיות , הם מופלים לרעה, קשה להם להתקדם בתוך חברה שמקפחת אותם ומסמנת אותם , אין אמינות כלפיהם עצם היותם ערבים : http://www.kibbutz.org.il/mifne/articles/080416_soen56-57.pdf
("ערביי  ישראל  מהווים  כחמישית  מן  האוכלוסייה,  אין  להם  ייצוג  בעילית  הכלכלית,  השלטונית,  הצבאית
והתרבותית של המדינה. לפיכך גם אינם שותפים למעגלי מקבלי ההחלטות שבה. לא ייפלא, אפוא, שהם
חשים תחושת קיפוח עמוקה, המולידה תסכול גובר והולך.") אז פלא שהם הולכים לגנוב מכוניות ולמכור סמים - זה מה שקורה שמקפחים אוכלוסייה שלמה , אוכלוסייה חלשה, שרוצה לפרנס את משפחתה כי פשוט אין להם דרך אחרת לשרוד . https://www.youtube.com/watch?v=nzmHw1Ru3aA
בן אדם לא עושה דברים רעים כי בא לו - ככה לפחות אני מאמינה , תמיד יש לו מניע לעשות כל דבר , אז תגידו שאין לנו מדינה גזענית , אכפת לכם רק מהיהודים , לא אכפת לכם מבני אדם אחרים , אתם חושבים שהיהודים הם הכי טובים וזה מה שמעצבן אותי שחושבים רק על יהודים ולא גם על ערבים שסובלים .
https://www.youtube.com/watch?v=EJa3R6012xc
אנחנו ממש הומנים , מה אני יגיד לכם , רצון לגרש ערבים בתיהם זה ממש הומני , לשלול את זכויתיהם זה ממש הומני, לשלטו על עם אחר זה ממש הומני , להתנחל במקומות שלא שייכים לך זה ממש הומני , ולא אני לא אראה את כל האמת על הקוראן כי אני יודעת אני שמעתי מספיק הסתה נגד מוסלמים ובאמת שנמאס לי משטיפת המוח הגזענית והלאומנית הזאת , אביר הקרנפים אתה חושב רק על עצמך אכפת לך רק שלום בתנאים שלנו , לא אכפת לך שיש מלא פליטים פלסטינים שמגורשים , לא אכפת לך מהרצון של הפלסטינים להקים מדינה , אכפת לך רק שלא יקחו לך את אחותך , יש לי שאלה : מה היית עושה אם אחותך הייתה מאוהבת בערבי? היה קושר אותה ואומר לה שאסור לה ללכת עם ערבי ? השלום והשקט צריך להיות לשני העמים ולא רק לעם אחד , שני הצדדים צריכים להרוויח מהסכם השלום הזה , לא רק אתה. אתה קורא להם אורקים איך אתה מסוגל ? איך אתה מסוגל לקרוא לילד פלסטיני שלא עשה לך כלום ? זה שיש לו טרוריסטים ששולטים במדינה שלו זה אשמתו? הוא בסך הכל ילד , למה מגיע לו למות , למה לא מגיע לו לחיות כמו כולם , למה שערבי ישראלי לא יוכל להתפרנס בכבוד ?
https://www.youtube.com/watch?v=fPolWuCYVAI
תגידו עכשיו שאין לנו פרטנר לשלום , הוא ההוכחה שכן יש עם מי לדבר, שכן יש ערבים טובים שרוצים לחיות איתנו בשלום , שכן יש בינהם אנשים מקסימים ותרבותיים , בתקשורת הארצית והעולמית מראים רק צד אחד של המטבע בנוגע לאסלאם . הקריאה שלכם לבנות יהודיות לא לצאת עם ערבים מזכירה לי את חוקי נירנברג הנאצים , כמו שהגרמנים קראו לבני עמם לא לצאת עם יהודים - זה בדיוק אותו דבר, אז תגידו לי שזה לא גזענות. למה זה משנה אם הבן אדם שאני אוהבת הוא מוסלמי או נוצרי ? למה הוא צריך להתגייר ? למה הוא לא יכול לחיות לפי אמונתו ?
למציאותי למה שאנ אחקור על התרבות והדת שלי ? יצא לי מכל החורים , אני רוצה להכיר את העולם היפה , ללמוד מאחרים , להכיר תרבויות של אחרים , לא להיות תקועה בחינוך לאומני שמשבח את היהדות ואת העם , אני רוצה חינוך אוניברסלי , אני רוצה להכיר את כל הדתות , מי אמר שאנחנו הכי טובים מכולם ? אתה?
וזה שיש מהערבים חולי נפש וקיצוניים זה לא אומר שגם אצלנו זה אמור להיות ככה , אז יופי שהם תקפו קודם מה אנחנו בגן ? זה שיש אצלם מיעוט קיצוני בעל כוח רב והשפעה רבה זו לא אומר שזו אשמתם של הפלסטינים . צריך להגיע להסדר , למשא ומתן במקום כל הזמן לחשוב על אגו ו"הוא התחיל" כמו ילדים קטנים , צריך לדאוג שדם לא יישפך משני הצדדים , מגיע לכולנו בלי יוצא מן הכלל לחיות בשקט , בשגשוג בכבוד , אם הגישה שלכם הסכסוך לא ייגמר , ואם נשלוט על עם אחר , ונישאר בשטחים זה יהפוך אותנו למדינה לא דמוקרטית ולוחמנית .
"ומי שלא מחובר לשורשים ולהיסטוריה שלו עתידו מאוד לא טוב."- איך בדיוק? למה אני חייבת להיות מחוברת למה שאני לא מאמינה בו ? מי זה השורשים שלי? אני ישות נפרדת בפני עצמה, יש לי עבר הווה עתיד, שאלו החיים שלי בלבד , כל בן אדם הוא ישות נפרדת ולכל אחד יש חיים נפרדים משלו , אז למה עתידי לו טוב , יופי שאני יודעת מה קרה בתנ"ך - אבל אני לא מאמינה בו כל כך .
לאביר הקרנפים אתה מודה שאתה גזען , ושהערבים הם אורקים הרי כל בני אדם לפי התנ"ך שלך נולדו בצלם לא ? איפה ואהבת לרעך כמוך ? איפה מה ששנוא עלייך אל תעשה לחברך ?

מנותק PeaceAndLove240

  • משתמש(ת)
  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 32
  • שלום , אהבה , שמחה וחירות 3>
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #56 ב- : דצמבר 16, 2012, 17:13:49 »
http://www.adigabisman.net/article.php?cid=11415
http://www.adigabisman.net/article.php?cid=11420
אוקיי , תגידו שהם חיות אדם , בתקשורת מפרסמים שלא אכפת להם מהעמים שלהם בסוריה ובארצות ערב שונות , אז הנה עובדה.
http://www.adigabisman.net/article.php?cid=11201
זה אתר מדהים שנכתב ע"י מוסלמים צ'רקסים , שמציגים דברים יפים באסלאם .

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #57 ב- : דצמבר 16, 2012, 17:28:02 »
התחלתי לכתוב לך תגובה מנומקת. אבל אין טעם.
אמרו לך שאת כותבת דברים מתוך בורות. הפנו אותך למקום בו תוכלי לבדוק את הטענות של הצד השני. אבל את לא רוצה שיוכיחו לך שאת מבלבלת את המוח.
את רוצה רק לכתוב את השטויות הבוגדניות שלך. כי יותר חשוב לך הסבל של האויב שרוצה לשחוט אותך ואת כל בני העם שלך, מאשר הסבל של בני העם שלך, שזורקים עליהם אבנים ושוחטים אותם ועושים בהם לינץ' ומפוצצים אותם באוטובוסים.

אני יכול לכתוב הסברים למי שרוצה לקרוא. אני יכול לתת הוכחות למי שחושב בהיגיון ובודק ורוצה ללמוד.
אין טעם להתווכח עם מי שמודיע בפירוש שהוא נשאר בשלו והוא בכלל לא מעוניין לשמוע ולהרחיב אופקים.

הטענה שלך שאת רוצה ומוכנה ללמוד, הייתה שקר גמור. הוכחת את זה בשורה הזו:
ולא אני לא אראה את כל האמת על הקוראן כי אני יודעת אני שמעתי מספיק הסתה נגד מוסלמים ובאמת שנמאס לי משטיפת המוח הגזענית והלאומנית הזאת
מי שלא רוצה לראות את האמת, שלא יכתוב לנו פה את השקרים שלו.
עד שלא תתענייני באמת ובצדק, הדיון הסתיים. כי מה שמעניין אותך זה להשאר בשלך. מקווה שתתפכחי. היי שלום.
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!

מנותק מציאותי

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1401
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #58 ב- : דצמבר 16, 2012, 21:07:48 »
בד"כ אותם אנשים גדלו למציאות קשה , לכל מיני מאורעות בחיוו שגורמים לו לתסכול , לרצון לנקמה ( ושוב מויקיפדיה , למרות שזה לא מוצא חן בעינייך - תסכול ייבנה ויתעצם עד לשלב אשר בו לפרט אין את היכולת להכיל עוד את התסכול. במצב זה, ינקוט הסובל מהתסכול פעולה ישירה על מנת להתמודד עם הבעיה המהותית. במקרים השליליים, יקלוט הסובל כי המקור לתסכול שלה הוא לא בשליטתו ובשל כך, יחמיר התסכול ויוביל לבסוף לבעיות התנהגותיות נוספות כגון תגובה אלימה.) הנה עוד הוכחה שאני לא סתם ממציאה דברים מהאוויר , זה כתוב , זה עובדתי. ככה מרגישים ערביי ישראל בארץ אין להם תשתיות , הם מופלים לרעה, קשה להם להתקדם בתוך חברה שמקפחת אותם ומסמנת אותם , אין אמינות כלפיהם עצם היותם ערבים : http://www.kibbutz.org.il/mifne/articles/080416_soen56-57.pdf

עוד פעם את מנסה להצדיק את המעשים שלהם...אם מחר אחד מהם ירצח לך את המשפחה זה יראה לך גם מוצדק?
שום דבר, אבל שום דבר לא מצדיק רצח.
ואומנם יש ערבים שאין להם תשתיות כמו שצריך, אבל שוב את מסתכלת על זה מהסוף ולא מההתחלה, מי אשם בזה? את יודעת שרוב הערבים לא משלמים ארנונה או בכלל לא משלמים שום דבר למדינה? אז למה שידאגו להם? חוץ מזה שבדרך כלל הראש עיר שלהם חרא ולא מעניין אותו שום דבר.
מה שכן, יש להם בתים שגם אני וגם את יכולים רק להסתכל ולקנא מהגודל, כי איתם אף אחד לא מדבר על אישורי בנייה וכו'...אז אם כבר יש קיפוח, זה למגזר היהודי.

("ערביי  ישראל  מהווים  כחמישית  מן  האוכלוסייה,  אין  להם  ייצוג  בעילית  הכלכלית,  השלטונית,  הצבאית
והתרבותית של המדינה. לפיכך גם אינם שותפים למעגלי מקבלי ההחלטות שבה. לא ייפלא, אפוא, שהם
חשים תחושת קיפוח עמוקה, המולידה תסכול גובר והולך.") אז פלא שהם הולכים לגנוב מכוניות ולמכור סמים - זה מה שקורה שמקפחים אוכלוסייה שלמה , אוכלוסייה חלשה, שרוצה לפרנס את משפחתה כי פשוט אין להם דרך אחרת לשרוד . https://www.youtube.com/watch?v=nzmHw1Ru3aA

את רוצה שיהיה להם ייצוג בעילית הכלכלית+שלטונית+צבאית? תגידי לי את נורמלית? אם זה יקרה אפשר לקפל את הבאסטה ולחזור למשרפות של אירופה...זאת מדינה יהודית, לא דו לאומית ולא ערבית.
עוד שנייה תתחילי גם להגיד דברים נגד חוק השבות ליהודים בלבד.
והם לא מקופחים, אם כבר להפך, יש פה אפליה מתקנת...הם יכולים ללמוד בחינם באוניברסיטאות, יש להם מלגות ועזרות מפה ועד להודעה חדשה ועוד...זה הכל תלוי בהם.

בן אדם לא עושה דברים רעים כי בא לו - ככה לפחות אני מאמינה , תמיד יש לו מניע לעשות כל דבר , אז תגידו שאין לנו מדינה גזענית , אכפת לכם רק מהיהודים , לא אכפת לכם מבני אדם אחרים , אתם חושבים שהיהודים הם הכי טובים וזה מה שמעצבן אותי שחושבים רק על יהודים ולא גם על ערבים שסובלים https://www.youtube.com/watch?v=EJa3R6012xc.

למה שיהיה לנו אכפת מערבים שסובלים? ראית שלבריטים היה אכפת שהגרמנים סבלו במלחמת העולם השנייה? או היפנים? לא...כי לא אמורים לרחם על האויב, לא אמורים לרחם על מי שרוצה להשמיד אותך.

אנחנו ממש הומנים , מה אני יגיד לכם , רצון לגרש ערבים בתיהם זה ממש הומני , לשלול את זכויתיהם זה ממש הומני, לשלטו על עם אחר זה ממש הומני , להתנחל במקומות שלא שייכים לך זה ממש הומני , ולא אני לא אראה את כל האמת על הקוראן כי אני יודעת אני שמעתי מספיק הסתה נגד מוסלמים ובאמת שנמאס לי משטיפת המוח הגזענית והלאומנית הזאת , אביר הקרנפים אתה חושב רק על עצמך אכפת לך רק שלום בתנאים שלנו , לא אכפת לך שיש מלא פליטים פלסטינים שמגורשים , לא אכפת לך מהרצון של הפלסטינים להקים מדינה , אכפת לך רק שלא יקחו לך את אחותך , יש לי שאלה : מה היית עושה אם אחותך הייתה מאוהבת בערבי? היה קושר אותה ואומר לה שאסור לה ללכת עם ערבי ? השלום והשקט צריך להיות לשני העמים ולא רק לעם אחד , שני הצדדים צריכים להרוויח מהסכם השלום הזה , לא רק אתה. אתה קורא להם אורקים איך אתה מסוגל ? איך אתה מסוגל לקרוא לילד פלסטיני שלא עשה לך כלום ? זה שיש לו טרוריסטים ששולטים במדינה שלו זה אשמתו? הוא בסך הכל ילד , למה מגיע לו למות , למה לא מגיע לו לחיות כמו כולם , למה שערבי ישראלי לא יוכל להתפרנס בכבוד ?

כן, רצון לגרש את הערבים מבתיהם זה מאוד הומני...ליהודים שרוצים לחיות פה בשקט ובשלום.
לשלול את זכויותיהם? למי אכפת מהזכויות שלהם כשכל מה שהם רצו וניסו כל השנים האלו היה להשמיד אותנו? אכפת לי קודם כל בראש ובראשונה מהזכויות של היהודים -לחיות-!
ושוב את משתמשת בשקר הזה פלשתינאים כשאת מדברת עליהם...ועדיין לא ענית לי למה את בכלל משתמשת בזה.
הרצון שלהם להקים מדינה ערבית נוספת על שטחי א"י? לא תודה...יש להם מספיק אדמות ולנו אין כלום כמעט.
את מדברת על ילד ערבי שלא עשה כלום? שוב את רק מוכיחה כמה שאת רוצה להגיד דברים בלי לשמוע...אין לך מושג בכלל מה הולך בצד השני, איזו תעמולה נאצית הולכת שם...אם תרצי לשמוע ולדעת, תדברי איתנו, עד אז תמשיכי לחשוב שאת צודקת ותיסתגרי בבועה שלך.
אין לנו שום בעיה שיהיו להם את כל הזכויות ואת כל האפשרויות להתפרנס ולחיות, אבל לא בארץ ישראל, זה מתכון לאסון וההיסטוריה הוכיחה את זה שוב ושוב.

https://www.youtube.com/watch?v=fPolWuCYVAI
תגידו עכשיו שאין לנו פרטנר לשלום , הוא ההוכחה שכן יש עם מי לדבר, שכן יש ערבים טובים שרוצים לחיות איתנו בשלום , שכן יש בינהם אנשים מקסימים ותרבותיים , בתקשורת הארצית והעולמית מראים רק צד אחד של המטבע בנוגע לאסלאם .

אויש כמה שאת בורה ותמימה...כמה.
זה בדיוק מה שהערבים עשו כבר כמה עשרות שנים, מדברים מילים יפות לתקשורת העולמית ולתקשורת הישראלית, אבל בינם לבין עצמם הם מדברים על השמדתנו.
אם את רוצה אני יכול לספק לך סרטונים מפה ועד להודעה חדשה על כך שמחמוד עבאס הוא בדיוק כמו יאסר ערפאת, מדבר יפה איתנו, אבל באמת רוצה להשמיד אותנו (ואת זה הם מראים ואומרים רק בתקשורת שלהם).
אבל שוב, כמה נוח לחשוב שאת צודקת ויודעת הכל כשאת בסך הכל ילדה קטנה בת 16 שלא יודעת כלום מהחיים שלה.
במקום להיות יהירה וגאוותנית, תנסי להיפתח ולהקשיב, תנסי לנהל דו שיח לשם שינוי וללמוד, מי יודע, אולי תגלי כמה דברים שלא ידעת.

הקריאה שלכם לבנות יהודיות לא לצאת עם ערבים מזכירה לי את חוקי נירנברג הנאצים , כמו שהגרמנים קראו לבני עמם לא לצאת עם יהודים - זה בדיוק אותו דבר, אז תגידו לי שזה לא גזענות. למה זה משנה אם הבן אדם שאני אוהבת הוא מוסלמי או נוצרי ? למה הוא צריך להתגייר ? למה הוא לא יכול לחיות לפי אמונתו ?

שוב פעם להסביר לך למה זה לא גזענות? בחיי זה כבר מתחיל להימאס לחזור על הדברים ושלא מנסים אפילו לקרוא ולהבין.
למה זה משנה? תתחילי קצת ללמוד על מי זה העם שלך, מה השורשים שלך, מהי ההיסטוריה שלך ומהי התרבות שלך...אחר כך תחזרי אלי עם תשובה.
את לומדת על אחרים, אבל על עצמך את לא יודעת כלום, אז מה זה שווה? את לא יודעת מה את מפסידה לכן אין לך בעיות להפסיד את זה.
כשירצו ללמוד ממך על העם שלך וישאלו אותך מי את מה את ומה ההיסטוריה שלך, מה תעני? לא יודעת? או איזה קומץ סיפורים ששמעת פעם ולא ממש ייחסת לזה חשיבות כי יותר היה לך חשוב ללמוד על העם שאיתך במלחמה?

למציאותי למה שאנ אחקור על התרבות והדת שלי ?יצא לי מכל החורים , אני רוצה להכיר את העולם היפה , ללמוד מאחרים , להכיר תרבויות של אחרים , לא להיות תקועה בחינוך לאומני שמשבח את היהדות ואת העם , אני רוצה חינוך אוניברסלי , אני רוצה להכיר את כל הדתות , מי אמר שאנחנו הכי טובים מכולם ? אתה?

יצא לך כבר מכל החורים? מעניין...כמה סבלנות יש לך ללמוד אחרים וכמה סבלנות יש לך ללמוד את עצמך? מה זה יצא לך מכל החורים? כמה את כבר יודעת ולמדת שאת יכולה להגיד דבר כזה?
ואין בעיות שאת רוצה להכיר את העולם, אין בעיות שאת רוצה ללמוד מאחרים ולהכיר תרבויות של אחרים...יש בעיה עם זה שאת לא מכירה את העולם ואת התרבות שלך לפני זה.
אגב, שאלת מי אמר שאנחנו הכי טובים מכולם - העובדות...יחסית לכמות שלנו מאוכלוסיית העולם היהודים הם באמת עם סגולה.

וזה שיש מהערבים חולי נפש וקיצוניים זה לא אומר שגם אצלנו זה אמור להיות ככה , אז יופי שהם תקפו קודם מה אנחנו בגן ? זה שיש אצלם מיעוט קיצוני בעל כוח רב והשפעה רבה זו לא אומר שזו אשמתם של הפלסטינים . צריך להגיע להסדר , למשא ומתן במקום כל הזמן לחשוב על אגו ו"הוא התחיל" כמו ילדים קטנים , צריך לדאוג שדם לא יישפך משני הצדדים , מגיע לכולנו בלי יוצא מן הכלל לחיות בשקט , בשגשוג בכבוד , אם הגישה שלכם הסכסוך לא ייגמר , ואם נשלוט על עם אחר , ונישאר בשטחים זה יהפוך אותנו למדינה לא דמוקרטית ולוחמנית .

זה לא הקטע במי שהתחיל, זה הקטע בהתנגשות בין הרצונות שלנו ובין הרצונות שלהם.
שוב פעם את אטומה...כשתרצי לשמוע מה יש לנו להגיד, תכתבי פה...עד אז אין טעם כי את לא באת הנה כדי לשמוע, אלא כדי להגיד את מה שאת חושבת.

"ומי שלא מחובר לשורשים ולהיסטוריה שלו עתידו מאוד לא טוב."- איך בדיוק? למה אני חייבת להיות מחוברת למה שאני לא מאמינה בו ? מי זה השורשים שלי? אני ישות נפרדת בפני עצמה, יש לי עבר הווה עתיד, שאלו החיים שלי בלבד , כל בן אדם הוא ישות נפרדת ולכל אחד יש חיים נפרדים משלו , אז למה עתידי לו טוב , יופי שאני יודעת מה קרה בתנ"ך - אבל אני לא מאמינה בו כל כך .

אם את לא מאמינה בו, מה את עושה בארץ ישראל? את יישות נפרדת בפני עצמה? זה בדיוק מה שהמתבוללים בגרמניה חשבו כשהם אימצו את תרבות אירופה וזנחו את היהדות...נחשי מי היו אלו שהזכירו לאותם מתבוללים מי הם בסופו של דבר?

לאביר הקרנפים אתה מודה שאתה גזען , ושהערבים הם אורקים הרי כל בני אדם לפי התנ"ך שלך נולדו בצלם לא ? איפה ואהבת לרעך כמוך ? איפה מה ששנוא עלייך אל תעשה לחברך ?

הבורות שלך אפילו בקשר לדברים הפשוטים האלו היא מדהימה.
אהבת !-לרעך-! כמוך, מה ששנוא עלייך אל תעשה !-לחברך-!...לא רואה איפה הבעיה פה, הערבים הם לא החברים שלנו ולא הרעים שלנו, הם האויבים שלנו.
אם את רוצה להתנהג לאויב כמו שאת מתנהגת להורים שלך לדוגמה (בהנחה שאת מכבדת אותם ואוהבת אותם), אין בעיות, אבל אל תכפי את ההתאבדות הזאת על שאר העם היהודי, אנחנו רוצים להמשיך לחיות, תודה.
« עריכה אחרונה: דצמבר 17, 2012, 01:45:35 על ידי מציאותי »

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #59 ב- : דצמבר 17, 2012, 00:34:31 »
זה פשוט מדהים איך שמאלני (בכל גיל) מתחמק מלתת תשובות לנושאים שהוא בעצמו העלה אותם.

הבאתי לך וידאו שמסביר בפירוט על ה"עם הפלסטיני" ולא הגבת לגופו של עניין.

דיברת על האסלאם והזרם הסופי ה"מדהים". קיבלת מקורות שסתרו לחלוטין את טענותייך ולא התייחסת לנושא.

הזכרת את ה"הישגים" של הערבים בתחומי המדע והאלגברה ולמרות שקיבלת תשובה לא זכיתי להתייחסות.

את ממשיכה ללעוס את אותם סיסמאות שוב ושוב. זה מתחיל להיות משעמם.
אבל כנראה שזה לא אמור להפתיע אותי. הרי "משכילים" מאוניברסיטת תל אביב התחמקו מהשאלות הללו אז מה יש לצפות מבת 16?

הרי ברור שבכל עם נמצא יוצאי דופן, וגם אצל הערבים נמצא מן הסתם יוצאי דופן (בכל זאת זה עם שמונה 400 מליון בני אדם), אבל אין היוצא מהכלל מעיד על הכלל.

http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!

מנותק PeaceAndLove240

  • משתמש(ת)
  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 32
  • שלום , אהבה , שמחה וחירות 3>
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #60 ב- : דצמבר 18, 2012, 15:45:06 »
אין בעיה אנשים יקרים , יכול להיות שאני בורה,תמימה,טיפשה ,  או לא יודעת מה . אבל דבר אחד אני לא - בן אדם רע !! אני לא מלאת שנאה כמוכם , אני לא גזענית כמוכם , ואני לא מתלהמת בשנאה כמוכם וכמו חיים בן פסח היקר שכל משפט שלו נגמר - ביימח שמ וזכרו , או נאצים .

מנותק MaorJudah

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3550
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #61 ב- : דצמבר 18, 2012, 15:51:32 »
אין בעיה אנשים יקרים , יכול להיות שאני בורה,תמימה,טיפשה ,  או לא יודעת מה . אבל דבר אחד אני לא - בן אדם רע !! אני לא מלאת שנאה כמוכם , אני לא גזענית כמוכם , ואני לא מתלהמת בשנאה כמוכם וכמו חיים בן פסח היקר שכל משפט שלו נגמר - ביימח שמ וזכרו , או נאצים .

את לא בן אדם, את אפילו לא בעל חיים, את תת יצור שטני גדוש בשנאה עצמית, שנאת יהודים. אוטואנטישמיות קוראים לזה

מנותק יפתח שם טוב (משמיד השמאלנים)

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 822
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #62 ב- : דצמבר 18, 2012, 16:00:00 »
סתם שמאלנית נחותה ימח שמך צריך להעיף אותך מהמדינה חתיכת בוגדת
שפוך חמתך על הגויים לא ידעוך ועל משפחות אשר בשמך לא קראו

מנותק PeaceAndLove240

  • משתמש(ת)
  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 32
  • שלום , אהבה , שמחה וחירות 3>
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #63 ב- : דצמבר 18, 2012, 16:03:07 »
אוי כמה שנאה ורוע יש באנשים , גזענים שחושבים שרג יהודים הם בני אדם בכדור הארץ , חיים בסרט של העם הנבחר .

מנותק MaorJudah

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3550
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #64 ב- : דצמבר 18, 2012, 16:10:57 »
אוי כמה שנאה ורוע יש באנשים , גזענים שחושבים שרג יהודים הם בני אדם בכדור הארץ , חיים בסרט של העם הנבחר .

אצטט לך מדבריו של אביר הקרנפים

אתה לא יכול להיות יהודי ונגד גזענות.
היהדות גזענית.
היהדות מצווה אותך "לא תעמוד על דם רעך". ולכן כן מי שמתנכל ליהודי אחר מצווה לשנוא אותו ולפגוע בו ולהצר את צעדיו.
מי שיהודי לא מתחתן עם גויים. מי שמתחתן עם גויים נכרת מעם ישראל. ממילא הוא פורק את עצמו מיהדותו.


מנותק PeaceAndLove240

  • משתמש(ת)
  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 32
  • שלום , אהבה , שמחה וחירות 3>
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #65 ב- : דצמבר 18, 2012, 16:18:23 »
יופי כי אני שמחה מאוד שאם זו היהדות , אני לא רוצה להיות חלק ממנה , אני לא רוצה להיות מיהדות חשוכה , גזענית שרואה בעם היהודי ערך עליון ונשגב מעמים אחרים . אני רוצה לחיות בהרמוניה,באהבה,בשלום עם כל אנשי העולם , יהודים,נוצרים,בודהיסטים,פגאנים ,מוסלמים ולא משנה מה , אני לא רוצה להיות חלק מקבוצה לוחמנית שכמותכם אז אני שמחה להיקרא לא יהודיה.

מנותק MaorJudah

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3550
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #66 ב- : דצמבר 18, 2012, 16:20:39 »
יופי כי אני שמחה מאוד שאם זו היהדות , אני לא רוצה להיות חלק ממנה , אני לא רוצה להיות מיהדות חשוכה , גזענית שרואה בעם היהודי ערך עליון ונשגב מעמים אחרים . אני רוצה לחיות בהרמוניה,באהבה,בשלום עם כל אנשי העולם , יהודים,נוצרים,בודהיסטים,פגאנים ,מוסלמים ולא משנה מה , אני לא רוצה להיות חלק מקבוצה לוחמנית שכמותכם אז אני שמחה להיקרא לא יהודיה.

מעולה. יאללה עופי מארץ ישראל חתיכת זוהמה

מנותק PeaceAndLove240

  • משתמש(ת)
  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 32
  • שלום , אהבה , שמחה וחירות 3>
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #67 ב- : דצמבר 18, 2012, 16:38:21 »
אין לך מה להגיד חוץ מזה ?
ולמה שאעוף ? תגיד לי מה לעשות?

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #68 ב- : דצמבר 18, 2012, 16:38:55 »
אין בעיה אנשים יקרים , יכול להיות שאני בורה,תמימה,טיפשה ,  או לא יודעת מה . אבל דבר אחד אני לא - בן אדם רע !! אני לא מלאת שנאה כמוכם , אני לא גזענית כמוכם , ואני לא מתלהמת בשנאה כמוכם וכמו חיים בן פסח היקר שכל משפט שלו נגמר - ביימח שמ וזכרו , או נאצים .
את אדם רע מאוד.
כל מי שמעלים עין מרצח של אנשים חפים מפשע ביד מחבלים, הוא אדם רע. כל אדם שמעלים עין מפשע באופן כללי, רק כדי שירגיש טוב עם עצמו, הוא אדם רע.
את אדם רע ואגואיסט. רע מאוד.
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!

מנותק PeaceAndLove240

  • משתמש(ת)
  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 32
  • שלום , אהבה , שמחה וחירות 3>
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #69 ב- : דצמבר 18, 2012, 16:51:05 »
ככה בחרת לפרש את זה וזו בעיה שלך , אך פעם לא הצדקתי הריגת חפים מפשע . ואף פעם לא הצדקתי פושעים זה שככה הבנת אותי זו שוב הבעיה שלך.

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #70 ב- : דצמבר 18, 2012, 16:55:21 »
זה מה שאת אומרת כדי להרגיע את עצמך. המציאות שונה, ואת אפילו לא מוכנה לראות את זה. כי את לא מוכנה שיסבירו לך.
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!

מנותק PeaceAndLove240

  • משתמש(ת)
  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 32
  • שלום , אהבה , שמחה וחירות 3>
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #71 ב- : דצמבר 18, 2012, 17:09:29 »
אני לא מנסה להרגיע את עצמי ולא בטיח , אני מודעת למי אני ומה אני , ואחד שמכיר אותי רק מהפורום הזה אין לו זכות לשפוט אותי .כמו שאמרתי אני יודעת שהצדק איתי !

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #72 ב- : דצמבר 18, 2012, 17:23:14 »
אם את נהנית להלל ולשבח את עצמך, שיהיה לך לבריאות.
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!

מנותק רחמים

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 306
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #73 ב- : דצמבר 18, 2012, 18:03:40 »
בדברים מסויימים אני מסכים איתה, ולא נראה לי שיחסמו אותה מפה,
כי עדיין חיים בן פסח ,לא חוקק חוק שאסור לשמאלנים לרשום בפורום הזה,נראה לי בטענה לחופש הביטוי, כדי שזה לא יראה פורום של דיקטטורים שאסור לרשום בניגוד למה שהם מאמינים.
לא ככה ?

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #74 ב- : דצמבר 18, 2012, 18:07:50 »
למה נראה לך שרוצים לחסום אותה?
מאיפה אתה מוציא דברים?
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!