כתב נושא: לחיים בן פסח  (נקרא 18331 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק PeaceAndLove240

  • משתמש(ת)
  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 32
  • שלום , אהבה , שמחה וחירות 3>
לחיים בן פסח
« ב- : דצמבר 13, 2012, 01:12:14 »
לחיים בן פסח היקר !
אני לא מכירה אותך בתור בן אדם ואת האישיות , אני רק מכירה את הדעות שלך עקב צפיית הסרטונים שלך ביוטיוב .
אני נורא מזועזעת מהדעות הימניות הרדיקליות שלך , ומהגישה היהודית והלאומנית המתנשאת שלך תוך התייחסות ליהודים כאל משהו עליון .
אין לך שום ערך לחיי אדם אחרים  (ערבים למשל ) , אתה חושב שמי שסובל בסכסוך ובמלחמות הם רק יהודים ולא פלסטינים חפים מפשע , אתה קורא ליהודיות לא לצאת עם ערבים - שזו כמובן גזענות מוחלטת , אני חושבת שכל אחת צריכה לעשות מה שהיא רוצה מבלי לבקש אישור , ואם היא סובלת זה באשמתה , היא הביאה את עצמה לזה , אף אחד לא גורר אותה , יש לה מוח ולב לדעת ולהבין מה טוב בשבילה ,  אני חושבת שבכללי שאם בחורה מאוהבת או מאושרת אם אותו בן אדם שהיא חיה איתו - הגיל,המוצא,הדת לא משנים בכלל , למה שיהיה אכפת לי מה הבן אדם אחר מאמין ? שיאמין במה שהוא בוחר לנכון - מושג שנקרא "חופש דת" !! בנוסף שיש אלימות כלפי נשים והתעללויות גם בקרבנו , יש אלימות בכל מקום לא רק אצל הערבים.
אתה דוגל בחינוך יהודי ולאומני , תוך הדגשת הערכים היהודיים ולא במתן חינוך של שלום , קבלת השונה , סובלנות ושיויון , אתה בא בגישה מאוד לוחמנית ותוקפנית אם אלה שחושבים אחרת ממך ומהימין הרדיקלי בכלל , אתה אומר שביבי נתניהו , ליברמן , מפלגת ש"ס הם שמאלנים - איך זה בא לידי ביטוי בכלל ? אז כל מי שיש בו טיפת אנושיות ומוסריות נחשב לשמאלני קיצוני ??
ובכלל , אותנו כשמאלנים - אתה לא רואה בנו בני אדם בכלל , אני תוהה אם אתה חושב שצריך לשלול לי את האזרחות .
אם הרבה דעות שלך אני לא מסכימה , בפוליטיקה ובהשקפת עולם אנחנו שני קצוות עולם שונים , אז אם אני אמשיך לכתוב זה לא ייגמר אף פעם .
אני לא שונאת אותך או את הימין הרדיקלי , אני מכבדת את הדעות של כולם , אבל גזענות ולאומנות בשבילי הם דברי נוראיים אם לא ביותר ואני לא יכולה לקבל זאת , הם שתי דברים שפוגעים בבן אדם ומובילים לשנאה , מלחמה ודיכוי - מה שכל הזמן הימין הרדיקלי עושה ( תג מחיר, שריפת מסגדים , הסתה נגדם וכו')

מחכה לתשובתך ..


מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #1 ב- : דצמבר 13, 2012, 01:23:42 »
ניסית בכמה שורות למחות על חומר של סרטונים שלמים. והרי בסרטונים הוא מסביר למה ביבי וליברמן מתנהגים כמו שמאלנים. למה לא אמור להיות אכפת לנו מאורקים וכו'.

אולי את חושבת שאנחנו צריכים לרחם על האכזרים. אולי את חושבת שיש מקום לחשוב על אלה שרוצים להשמיד אותנו.  אולי את חושבת שכל בוגדת שנהנית להסתובב עם אורקים, מותר לה. כי הדת והגיל והמוצא לא משנים בכלל.
מאותה סיבה גם מותר לאורקים לקחת ילדות בנות 14 ואפילו פחות. כי הגיל לא משנה... לא אכפת לך ממה אנשים מאמינים, עד שהם מאמינים ביהדות. ופה קבור הכלב.

היהדות לא מאמינה בחמלה על אויבים שאחרי שתסתובבי ינעצו סכין בגבך. היהדות לא מאמינה בבוגדנות לאומית. היהדות מאמינה בגזענות.

ההשוואה בין האלימות כלפי נקבות של אורקים לבין האלימות אצל יהודים, קלוקלת ובלתי הוגנת.
אבל מי שרוצה לטהר את השרץ, יטהר גם קופה של שרצים... לא?
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!

מנותק מציאותי

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1401
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #2 ב- : דצמבר 13, 2012, 02:04:40 »
אביר נגע בזה בהודעה שלך בקטנה ואני אגע בנושא עוד יותר בקטנה:
אין שום קשר בין גזענות להתבוללות.
אני מבטיח לך שאם אותו ערבי יתגייר גיור כשר לא תהיה לאף אחד בעיה עם זה.
אם זאת הייתה גזענות זה לא היה מצב.

מנותק israeli

  • משתמש(ת) חדש(ה)
  • *
  • הודעות: 3
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #3 ב- : דצמבר 13, 2012, 03:01:02 »
היא בטוח מוסלמית או מעם שלהם! אז חיים אל תקשיב לה. היא עדיין ילדה קטנה לומדת ב בי"ס לא יודעת כלום בעולם הזה.    וגם לא יודעת מה זה יהודי? תצא מהפורום לא צריכים אותך "רוצה פלסטין בארץ הקודש"  חיים בן פסח תחסום אותה!!!

מנותק צוביצביקה

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 230
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #4 ב- : דצמבר 13, 2012, 09:36:29 »
ילדונת, לו רק היית לומדת קצת היסטוריה, היית מבינה שהימין האמיתי של היום הוא הדבר האחרון שנשאר בארץ הזו מהחזון הציוני שעליו קמה המדינה.

לידיעתך, השמאל של שנות ה 50 היה הרבה יותר ימני (מבחינה ביטחונית) מה "ימין" המזויף שקיים היו בפוליטיקה.

תג מחיר את אומרת? נראה לך שזה עושה משהו? הלוואי!
כל ימני אמיתי נורמאלי היה אומר לך את אותו הדבר - ערבים מבינים דבר אחד - כוח, הרבה כוח וכך יש להתנהל מולם. אסור לבצע חשבון נפש כאשר מדובר באזרחים ערביים, הם באים לשלוח יד באזרחינו, לא בחיילינו, אלא באופן מוצהר לחלוטין באזרחינו ולעולם זה לא מזיז, הם אפילו שמחים שסוף סוף יש מי שטוען לכתר של היטלר.

לכן עלינו לסמוך אך ורק על שני דברים, בראש ובראשונה, אלוהינו שבשמיים ולאחריו על עצמנו בתור עם.
ככל שיותר ויותר יהודים ישכילו לעשות כך, נצליח למגר את הנגע המוסלמי, לאט לאט, צעד צעד, עד אשר לא יהיה מוסלמי אחד שיעז, שוב, להרים יד על העם היהודי, בארץ ובגולה והר הבית יחזור להיות בידינו.

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #5 ב- : דצמבר 13, 2012, 12:05:29 »
אם העלית את עניין תג מחיר, אני רוצה להזכיר את פעולות התגמול שהיו קו רשמי של מדיניות ממשלת שמאל לפני עשרות שנים. וזה היה תג מחיר אמיתי. אנסו יהודיה? הורגים ומחריבים כפר שלם. רצחו מישהו וגנבו את הבקר שלו? עוד כפר הלך... ככה זה עובד!

ואם תסלחי לי, "פיס אנד לוב" זו אחת הסיסמאות הכי דפוקות שהמציאו מעולם. נסי לומר פיס אנד לוב לאנס, נסי לומר את זה לרוצח, נסי לומר את זה לשודד, נסי לומר את זה למחבל...
מה לעשות שהעולם לא קיים בצורה כזו, כי לטנגו צריך שניים. וכל עוד יש אנשים שלא מאמינים בזה, הרי שאם נלך בגישה הילדותית הזו, אנו כורים לעצמנו קבר.
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!

מנותק PeaceAndLove240

  • משתמש(ת)
  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 32
  • שלום , אהבה , שמחה וחירות 3>
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #6 ב- : דצמבר 13, 2012, 13:15:38 »
תקשיבו כולם , אני דוגלת בשמאל רדיקלי , שמאל ששואף לשנות את המדינה והעולם מיסודו (תיקון עולם ) לכן אני מאמינה בשלום , ואני מאמינה שאפשר להגיע לשלום אם כולם . ולאביר היקר אני רוצה להזכיר לך שלא כל הערבים אנסים,רוצחים וגנבים אתה מכליל , יש הרבה מהפלסטינים שחוברים לארגוני שלום , ולארגונים יהודים ערבים כי גם להם נמאס מהמלחמות , כי גם הם לא מתים על זה שנהרגים להם נשים וילדים , גם להם יש אנשים שיקרים להם , גם להם יש רגשות כמו לכל בני אדם , גם הם מנסים להתפתח ולהתקדם למרות שהחברה לא תמיד מאפשרת להם , והרבה ערבי ישראל ופלסטינים הולכים ללמוד באוניברסיטאות ומקימים בתי עסק- חבל לי שאתם רואים בהם רק פרימטיבים ו"חיות אדם" שאי אפשר לדבר איתם , יש להם תרבות עשירה ומגוונת חבל לי שגם תמיד מציגים אותם בתוך חשוכים וטרוריסטים ולא מראים צדדים יפים שיש באסלאם ובעולם הערבי - כי יודעת שיש !
אתם חושבים שמי שאשם בסכסוך הזה הם רק הפלסטינים , במלחמה כולם אשמים , אנחנו לא תלית שכולה תכלת , עצם זה שיש כיבוש, התנחלויות לא חוקיות , אלפי פליטים פלסטינים רעבים ועניים בגדה שגורשו , הילדים והנשים הפלסטינים שנהרגו בעזה עושה אותנו גם גורם לסכסוך שלא נפסק , גם פה יש גזענות , גם פה יש אפליה כלפי ערבים , תבינו גם את הצד שלהם , גם הם מסכנים , לא רק היהודים סובלים . ועוד משהו לאביר קל מאוד להגיד שככה זה העולם וככה הוא מתנהל ואי אפשר לשנות כלום , קל מאוד לחיות על חשבון אחרים ולהגיד אצלי הכל בסדר, אבל זה לא עובד ככה , יש אנשים שסובלים פה ובכל העולם , לכן השאיפה שלי להגיע נטו לשלום עולמי , עולם שבו לא יקפחו אף אחד בגלל מוצאו , דתו או מינו , עולם שיוויוני , עולם של שלום ואהבה.

מנותק PeaceAndLove240

  • משתמש(ת)
  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 32
  • שלום , אהבה , שמחה וחירות 3>
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #7 ב- : דצמבר 13, 2012, 13:20:43 »
עוד משהו לאביר הקרנפים , יש הבדל גדול בין השמאל של עכשיו לשמאל של לפני עשרות שנים .
השמאל לפני עשרות שנים לא הייתי קוראת לו שמאל בכלל .
כל השמאל "הלאומי" הוא לא שמאל בשבילי .
ומה שהיה - היה , אנחנו צריכים לחשוב איך מגיעים למשא ומתן עם הפלסטינים , ששני הצדדים יחיו בשקט ובשלווה , ולא איך לנקום וכל הזמן לחשוב על אגו כי כל נקמה תגרור נקמה וזה לא יפסק אף פעם .

מנותק מציאותי

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1401
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #8 ב- : דצמבר 13, 2012, 15:39:27 »
תקשיבו כולם , אני דוגלת בשמאל רדיקלי , שמאל ששואף לשנות את המדינה והעולם מיסודו (תיקון עולם ) לכן אני מאמינה בשלום

את דוגלת בשמאל רדיקילי מתוך בורות, מתוך ידע מכוון שהזינו לך למוח והסתירו ממך את המציאות...ולכן את עדיין מאמינה בשלום עם הערבים.
זה כמו שתראי לדוגמה סרט עם סופרמן שהולך מכות עם האויב שלו, אבל במקום לראות את הסרט מהתחלה את תראי אותו רק מהקטע שסופרמן נותן לרשע מכות ומכניע אותו...מה תחשבי על סופרמן ועל הרשע אז אם לא תדעי שסופרמן הוא הטוב ושהבחור השני רשע?
וסתם שאלה, בת כמה את?

ואני מאמינה שאפשר להגיע לשלום אם כולם .

וואלה...גם עם הנאצים היינו יכולים להגיע לשלום? יש אנשים ששלום לא מעניין אותם, יש אנשים שכל מה שמעניין אותם זה למחוק אותך מהמפה.
האויבים של עם ישראל לא השתנו עם הזמן, רק השיטות והדרכים השתנו...

ולאביר היקר אני רוצה להזכיר לך שלא כל הערבים אנסים,רוצחים וגנבים אתה מכליל

ברור שלא, אבל זאת הדרך שלהם להילחם בנו.
יש מיעוט אולי שלא רוצה בכך, אבל הרוב רוצים להשמיד אותנו או לגרש אותנו מפה לים.

יש הרבה מהפלסטינים

למה את קוראת להם פלשתינאים? את יודעת? האם זהו שמם האמיתי וזהותם או שהם גנבו את השם והזהות מעם אחר ששכח את ההיסטוריה שלו? (רמז)..
לא נראה לך קצת מוזר שבשפה הערבית אין את האות P ולארץ הזאת בזמן המנדט קראו Palestine? לא נראה לך קצת מוזר שיש עם שמכנה את עצמו כפלשתינאי שהם לא יכולים להגות את זה נכון? (לכן הם שינו את זה מ Palestinians ל Falestinians - או במקום Pלשתינאים, Fלשתינאים).

שחוברים לארגוני שלום , ולארגונים יהודים ערבים כי גם להם נמאס מהמלחמות , כי גם הם לא מתים על זה שנהרגים להם נשים וילדים , גם להם יש אנשים שיקרים להם , גם להם יש רגשות כמו לכל בני אדם , גם הם מנסים להתפתח ולהתקדם למרות שהחברה לא תמיד מאפשרת להם

אם הייתי בצד השני והייתי ערבי שרוצה להשמיד את המדינה שלנו, זה ה-מקום- ללכת אליו.
אותם ארגוני שמאל קיצוני כמו שלום אך שווא וכל שאר הזרועות של הקרן החד"שה לישראל הם ארגונים שמסוכנים למדינת ישראל כמדינה יהודית, לא מעניין אותם השלום, מעניין אותם השמדת העם היהודי...יש כמובן אידיוטים שימושיים שם שלא מודעים לזה, אבל זה לא משנה את המטרה של אותם ארגונים.

והרבה ערבי ישראל ופלסטינים הולכים ללמוד באוניברסיטאות ומקימים בתי עסק

מה הקשר? זה הרבה יותר גרוע, מאויב פראי ובור הפכנו אותם לאויב חכם, ערמומי ומתוחכם יותר.
מי אלו אותם מנהיגים של הערבים פה שנלחמים נגדנו? אותו בור שמבצע פיגוע? או המשכילים? אלו שלמדו?

חבל לי שאתם רואים בהם רק פרימטיבים ו"חיות אדם" שאי אפשר לדבר איתם , יש להם תרבות עשירה ומגוונת חבל לי שגם תמיד מציגים אותם בתוך חשוכים וטרוריסטים ולא מראים צדדים יפים שיש באסלאם ובעולם הערבי - כי יודעת שיש !

כי אנחנו מכירים אותם ואת ההיסטוריה שלהם בניגוד אלייך, אנחנו מבינים ומכירים כבר איך הם חושבים.
תרבות עשירה ומגוונת? את צודקת...של רצח והרג.
ואת יודעת שיש להם צדדים יפים באיסלאם? איפה בדיוק? מעניין אותי...

אתם חושבים שמי שאשם בסכסוך הזה הם רק הפלסטינים

לא נכון, אנחנו בטוחים שמי שאשם בסכסוך הזה הם רק ה-ערבים-.
למה? תלמדי קצת היסטוריה, אולי תביני איפה הטעות שלך (רמז - כמו עם הסיפור של סופרמן והרשע).

במלחמה כולם אשמים , אנחנו לא תלית שכולה תכלת , עצם זה שיש כיבוש, התנחלויות לא חוקיות , אלפי פליטים פלסטינים רעבים ועניים בגדה שגורשו , הילדים והנשים הפלסטינים שנהרגו בעזה עושה אותנו גם גורם לסכסוך שלא נפסק

במלחמה כולם אשמים? וואלה..טוב לדעת שבמלחמת העולם השנייה היהודים היו אשמים במלחמה.
יש כיבוש? ממי כבשנו? התנחלויות לא חוקיות? מי קבע? הקביעות שלך נוגדות את המציאות בפועל.
אלפי פליטים ערבים רעבים ועניים שגורשו? נכון, אבל הסיבה לכך היא שהעם הערבי מעדיף שהם יסבלו כדי שיהיה להם כלי להתנגח בישראל מאשר לקלוט אותם למדינות שלהם.
הילדים והנשים שנהרגו בעזה עושה אותנו גורם לסכסוך שלא נפסק? הרי למה התחלנו עם המבצע בעזה? סתם כי אנחנו צמאי דם? תני לי לנחש, את גרה בתל אביב או איפהשהו במרכז הבועתי?
והילדים והנשים שם ממש לא תמימים בלשון המעטה, הבעיה היא שבתקשורת האנטישמית שלנו לא מספרים שום דבר על זה, השטיפת מוח נגדנו שם לא הייתה מביישת את הגרמנים במלחמת העולם השנייה.

גם פה יש גזענות , גם פה יש אפליה כלפי ערבים , תבינו גם את הצד שלהם , גם הם מסכנים , לא רק היהודים סובלים .

אין פה גזענות, זה לא גזענות לשנוא את האויב שלך.
יש פה אפליה כלפי ערבים? נכון..לטובה.
מסכנים? ממש לא, הלוואי שהעם היהודי היה מסכן כמו שהערבים מסכנים.

ועוד משהו לאביר קל מאוד להגיד שככה זה העולם וככה הוא מתנהל ואי אפשר לשנות כלום , קל מאוד לחיות על חשבון אחרים ולהגיד אצלי הכל בסדר, אבל זה לא עובד ככה , יש אנשים שסובלים פה ובכל העולם , לכן השאיפה שלי להגיע נטו לשלום עולמי , עולם שבו לא יקפחו אף אחד בגלל מוצאו , דתו או מינו , עולם שיוויוני , עולם של שלום ואהבה.

לחיות על חשבון אחרים? מצחיק שאת אומרת את זה, את יודעת מי חי הכי טוב על חשבון המדינה הזאת? תני ניחוש פרוע...
גם לנו יש שאיפה לשלום עולמי, אנחנו הכי רוצים שלום בעולם, השאלה אם זה ריאלי...ועם הערבים זה לא בלשון המעטה.
« עריכה אחרונה: דצמבר 13, 2012, 15:56:45 על ידי מציאותי »

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #9 ב- : דצמבר 13, 2012, 17:13:47 »
מסכים ומצטרף לכל מה שכתב פה לפני "מציאותי".

אני רוצה להוסיף שנסיונות לשנות את כל העולם מיסודו, נועדו מראש לכשלון. דון קישוט היה שוטה וגם מי שרואה אורקים שמתחברים אל "ארגון השלום" שלו ומשלה את עצמו שזה בגלל שהם רוצים שלום, שוטה. אורקים מתחברים לשמאלנים האלה בגלל שהם רואים בהם בוגדים שיעזרו להם לפורר את היהודים מבפנים.
את התרבות העשירה והיפה של האורקים, אנחנו מראים פה בשלל סרטונים. תמונות, ציטוטים, כתבות חדשותיות... שום דבר אנחנו לא ממציאים. אנחנו רק מפנים את אור הזרקורים לדברים שקיימים.
הקשקוש על "כיבוש" נידון ונענה בכל כך הרבה מקומות והזדמנויות. אם הארץ הזו כבושה, פשוט חפשי לך על פני הגלובוס פיסת אדמה שאינה כבושה ולכי לגור שם במקום לתמוך במחבלים.

אני רוצה לומר לך משהו על ההבדל בין השמאל של לפני עשרות שנים שאת לא קוראת לא שמאל, לבין השמאל של היום.
השמלא של אז, היה שמאל. השמאל של אז חיפש ליברליזציה. השמאל של היום יורה לעצמו ברגל ויורה בראש לכל מי שמוחה על כך. השמאל של היום, מתאבד. רוצה להתאבד? יש גג יפה למגדלי עזריאלי. עשי את זה לבד. אל תכריחי אותנו להצטרף אלייך.

האורקים מנסים להתפתח ולהתקדם? לאן? להתקדם מהשלכת אבנים לקסאמים וקטיושות?
מי זה אורק מתקדם? דוקטור אחמד טיבי וחני זועבי שתומכים כמוך בטרור ושוללים את קיומה של מדינת ישראל? ספרי לי מה זה אורקים מתקדמים ומפותחים.. אדרבא.. מעניין לשמוע...

ועדיין לא ענית לי על השאלה. האם את יכולה לומר "פיס אנד לוב" לשודד, אנס, רוצח וכו'... האם את יכולה?
נסי לענות לי בכנות. מה יקרה כשתאמרי את הסיסמה הריקה הזו לאדם כזה?
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #10 ב- : דצמבר 13, 2012, 17:29:50 »
רוצה לעשות שלום עם כולם? תתחילי בלעשות שלום עם המתנחלים בפרט והדוסים בכלל. לכם יש ילד וכלב ולהם יש גדודים שלמים. אני הייתי ממליץ לדמם מנועים ולהתחיל להרגיע עם האנטישמיות, לא כל היהודים פראיירים וכשרודפים אותם הם יכולים להתחיל לעשות פעלולים (לא הייתי תומך ובטח לא מגנה זאת)

מנותק השודד הוורוד

  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 28
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #11 ב- : דצמבר 13, 2012, 20:22:29 »
קראתי את מה שכתבת והדבר שהכי הפריע לי זה שאת השתמשת במילים כמו "פלסטין".
עכשיו את בטח שואלת את עצמך מה הבעיה?
אז אני אחדש לך, אין דבר כזה "פלסטין"! לה היה, לא נברא, לא יהיה, לא הוזכר בתנך, קוראן, ברית החדשה, לה היה מלך של פלסטין, יהודה ושומרון היו בשליטה של הירדנים שאנחנו כבשנו את זה ובצדק כי הם התקיפו אותנו, אז ככה שגם לא הייתה שמה "פלסטין"!
פלסטין זה שקר אחד גדול שנובע מהרצון לקחת לנו את ארץ ישראל, מדינת היהודים!
עכשיו, הקטע הזה של ה"שלום".
לה יהיה שלום אף פעם עם הערבים, אלה עם כן יבוא ישראלי נחמד יטפס לצמרת שלהם ויעשה שלום בעד שלום, או שיעלה עוד יצחק רבין וינסה לעשות שלום בתמורת שטחים, נשק וכ'ו.
את תומכת ב"פלסטין" ובאנשים "הםלסטינים"(דבר דמיוני לחלוטין כן?) התמיכה שלך בהם תומכת גם בטרור שלהם! בגלל אנשים כמוך יש להם תמיכה!
אני מאוד מקווה שאת תיהי חיילת את לא תיהי באיזה משרד או משהו כזה אלה בשטחים, ושה"פלסטינים החפים מפשע" שלך יסכלו אותך באבנים ואת לא תוכלי להחזיר להם, ושילדות "פלסטיניות חפות מפשע" יבאו וירקו, יקללו ואף ירימו עליך יד, ואת? לא תוכלי לעשות דבר.
בת כמה את אם יורשה לי לשאול? אני לא דתי ולא חרדי, אני חילוני בן 16 אז אל תחשבי שאני חרדי קיצוני או משהו כזה.

מנותק MaorJudah

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3550
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #12 ב- : דצמבר 13, 2012, 20:53:07 »
קראתי את מה שכתבת והדבר שהכי הפריע לי זה שאת השתמשת במילים כמו "פלסטין".
עכשיו את בטח שואלת את עצמך מה הבעיה?
אז אני אחדש לך, אין דבר כזה "פלסטין"! לה היה, לא נברא, לא יהיה, לא הוזכר בתנך, קוראן, ברית החדשה, לה היה מלך של פלסטין, יהודה ושומרון היו בשליטה של הירדנים שאנחנו כבשנו את זה ובצדק כי הם התקיפו אותנו, אז ככה שגם לא הייתה שמה "פלסטין"!
פלסטין זה שקר אחד גדול שנובע מהרצון לקחת לנו את ארץ ישראל, מדינת היהודים!
עכשיו, הקטע הזה של ה"שלום".
לה יהיה שלום אף פעם עם הערבים, אלה עם כן יבוא ישראלי נחמד יטפס לצמרת שלהם ויעשה שלום בעד שלום, או שיעלה עוד יצחק רבין וינסה לעשות שלום בתמורת שטחים, נשק וכ'ו.
את תומכת ב"פלסטין" ובאנשים "הםלסטינים"(דבר דמיוני לחלוטין כן?) התמיכה שלך בהם תומכת גם בטרור שלהם! בגלל אנשים כמוך יש להם תמיכה!
אני מאוד מקווה שאת תיהי חיילת את לא תיהי באיזה משרד או משהו כזה אלה בשטחים, ושה"פלסטינים החפים מפשע" שלך יסכלו אותך באבנים ואת לא תוכלי להחזיר להם, ושילדות "פלסטיניות חפות מפשע" יבאו וירקו, יקללו ואף ירימו עליך יד, ואת? לא תוכלי לעשות דבר.
בת כמה את אם יורשה לי לשאול? אני לא דתי ולא חרדי, אני חילוני בן 16 אז אל תחשבי שאני חרדי קיצוני או משהו כזה.

אחי, קיצוניות יהודית היא לא דבר שלילי - ונהפוך הוא.

מנותק השודד הוורוד

  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 28
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #13 ב- : דצמבר 13, 2012, 21:37:16 »
אחי, קיצוניות יהודית היא לא דבר שלילי - ונהפוך הוא.

התכוונתי לקומץ שמראים בטלוויזיה שיורקים על ילדות קטנות, יצאה סטיגמה שכל החרדים ככה וכולם עובדים בשחור וכאלה.

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #14 ב- : דצמבר 13, 2012, 23:47:33 »
צפי בוידאו הבא ואז נמשיך לדבר על ה"פלסטינים":
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!

מנותק PeaceAndLove240

  • משתמש(ת)
  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 32
  • שלום , אהבה , שמחה וחירות 3>
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #15 ב- : דצמבר 14, 2012, 13:19:24 »
"את דוגלת בשמאל רדיקילי מתוך בורות, מתוך ידע מכוון שהזינו לך למוח והסתירו ממך את המציאות...ולכן את עדיין מאמינה בשלום עם הערבים."
ברור שבשבילך זה יהיה בורות וערימה של שטויות , אתם הרי לא מאמינים בחופש ביטוי , אתם לא מאמינים בהשקפות ודעות הפוכות משלכם ,אז סתם לעורר אתכם ולהגיד שיש עוד אנשים כמוני , ויש עוד כמה אנשים שעדיין , לשמחתי חושבים כמוני .
אני משוכנעת שהצדק איתי , ואני יודעת שרק הדרך של השמאל הרדיקלי יביא לעולם טוב יותר .
לרון בן מיכאל , כמו שאמרתי אני לא שונאת אף אחד , אין לי בעיה עם אף אחד , יש לי בעיה עם דרכם של המתנחלים ושאיפתם לארץ ישראל השלמה ולגירוש ערבים מפה (בכלל של הימין הרדיקלי גם) , נמאס לי באמת לשמוע מהלאומנות והגזענות הזאת שלכם , אתה עושים מהערבים סתם שעיר לעזאזל , אתה עושים מהאסלאם שעיר לעזאזל , דבר יפה מאוד שראיתי והתחברתי עליו באסלאם הוא הזרם הסופי , זרם ששם דגש על ערכים אוניברסליים כמו אהבה , הוא זרם מיסטי ,( תמציתה של הדרך הסופיית היא כניעה לאלוהים באהבה, שוב ושוב, השאיפה לראות בכל אדם, חיה, צמח ודומם את ההתגלמות המוחלטת של אלוהים השורה בכל. הסופים מאמינים שהאלוהות יצרה את העולם כאחדות אחת הפועלת במסגרת של חוקים הרמוניים, של שאיפה לאיזון בין נתינה לקבלה, ומטרת הדרך הסופיית היא לחזק את האחדות של הפרט עם הדרך האלוהית.-ויקיפדיה)אישיות סופית שאני מתחברת עליה הוא ג'לאל א-דין רומי , שהוא פילוסוף ויש לו הרבה ציטוטים יפים ,דבר נוסף שמוחמד הנביא אמר שצריך לכבד את מעמדה של האישה ולשמור עליה , מוחמד הנביא בעצמו היה ממעמד נמוך וייצג את החלש בחברה, ובתמורה לכך הוא מינה חוק יסוד שבו צריך לתרום לנזקקים , יתומים ואלמנות , מוחמד היה איש רוחני בנוסף לכל ,איש שאכפת לו מהחברה, הוא אמר שהמעשים שלנו פה קובעים את עתידנו בעולם הבא .
ארצות האסלאם שבהן היהודים חיו , הם חיו בעושר , נהנו מזכויות ומחופש דת לעומת המערב- למה? אם הם היו כל כך שונאים אותנו הם היו הורגים אותנו לא ?
לפי האסלאם - היהודים והנוצרים הם עמי ספר שלא ניתן לפגוע בהם . אני מכירה אישה יהודיה שהתאסלמה והיא חיה באושר , והיא מרגישה הכי מכובדת שיש , היא חיה באהבה ועוד מעט יש לה ילד (: , חוץ מזה שהמוסלמים בתקופת תור הזהב של האמפריה המוסלמית פיתחו הרבה דברים כמו ספרות,פילוסופיה,שירה (סיפורי אלף לילה ולילה ), מדעים , מתמטיקה (אל ג'אבר - אלגברה) , מדעי הטבע , רפואה וכו' . זה שאם הזמן הקנאים השתלטו על העולם המוסלמי זה לא אומר שחסרים דברים חיוביים באסלאם , זה ששינו ( כמו ביהדות) לכל מיני הלכות וחוקים מיותרים זה לא אומר כלום , אני מכירה מלא ערבים שהם אנשים מקסימים , בעלי כבוד , נדיבים ואני נהנית בחברתם , אני אפילו הייתי מאוהבת על מוות בערבי מלאך שהוא היה מלאך פשוט .
בקיצור הגישה שאת דוגלים בה היא גישה יהודית נורא מנשאת , לאומנית , "גם לנו יש שאיפה לשלום עולמי, אנחנו הכי רוצים שלום בעולם, " - אני ממש רואה את זה , כל השנים האחרונות פעלו רק באופציות צבאיות , הקימו התנחלויות , כל המחסומים האלה רק עושים את המצב יותר גרוע, כך ההתנגדות בקרב הערבים גודלת , המחסומים עצמם מייצרים מחבלים. אני מציעה שתרא את הסרטון המעולה הבא: ויש בו עוד חלקים . אני גם מציעה שתקראו את הספר "אישה פצצה" - מתואר בו התסכול של אותן נשים שהולכות להתאבד, איזה סוג של נשים חוברות לטרור ( ולמציאותי - בד"כ נשים ממעמד נמוך , בגלל כל מי שחובר לארגונים קיצוניים הם אנשים בעלי מצב סוציו-אקונומי נמוך , בלי חינוך והם לא הולכו לבתי  ספר) ואני לא רואה הבדל בין קריאה נגד התבוללות לבין גזענות , מי אתם בכלל שתקבעו לבחורה עם מי לצאת ועם מי לא , זו בעיה שלה , אם אני אוהבת מישהו אני יהיה איתו ולא אכפת לי מה הדת שלו, איך הוא נראה , מה המוצא שלו - זה בכלל לא מעניין אותי , העיקר שיהיה בן אדם טוב .
בנוסף אני לא שייכת לאף צד, לא הפלסטיני ולא היהודי , אני קודם כל בן אדם שרוצה שלום וזה הכי לגיטימי שיש , אני בצד של השלום . אני אוהבת את כל העמים וכל הארצות , אני אוניברסלית , בשבילי כולם שווים , יהודי זה בסך הכל דת בשבילי שאני זאת שבוחרת אם אני רוצה להאמין בה או לא .

מנותק PeaceAndLove240

  • משתמש(ת)
  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 32
  • שלום , אהבה , שמחה וחירות 3>
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #16 ב- : דצמבר 14, 2012, 13:26:59 »
לאבי הקרנפים , בקשר לשאלתך , אני לא חושבת שיש אנשים רעים בעולם , יש אנשים שרע להם , ולכל בן אדם מגיע הזדמנות שנייה לכפר על המעשים שלו ולתקן את מה שהוא עשה, אותם אנשים ( רוצחים או גנבים ) הם אנשים שמשהו הניע אותם לעשות את אותו מעשה, בן אדם לא עושה דברים רעים סתם , כנראה הם נולדו מציאות קשה שלא אפשרה להם להבחין בין טוב לרע , או שהוא איבד שליטה , או שהיה לו רצון עז לנקמה , ויש בו הרבה זעם כאב וכעס כלפי משהו , או גנב , שמנסה לשרוד, או אין לו כסף לאוכל אז הוא הולך לגנוב כי אין לו ברירה , אני חושבת שצריך לעזור לאותם אנשים האלה להשתקם ( שיקום איסירים ) ולהתחיל דרך חדשה בחיים שלהם , כדי תהיה לנו חברה טובה יותר , בגלל זה אני גם דוגלת בסציאליזם כי כולם אז יהיהו שווים , ויהיה שיווין הזדמנויות לכולם , ללמוד בבתי ספר, באוניברסיטאות , לעבוד בעבודה טובה , כדי שאף אחד לא באמת יצתרך לגנוב , בלי פערים עצומים ( כמו עכשיו) של עשירים ועניים , בן אדם שגודל לחינוך מוסרי וטוב יודע להבחין בין טוב ורע .
ולכל מי ששאל אני בת 16 , ואל תתנשאו מעליי בבקשה בידע שלכם , כי אני ישמח לדעת גם דברים חדשים שאולי לא ידעתי.

מנותק VivaLaIsrael

  • משתמש(ת) חדש(ה)
  • *
  • הודעות: 6
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #17 ב- : דצמבר 14, 2012, 13:31:57 »
יש לך כוונות טובות אבל סליחה את בורה שחיה בסרט.

אנחנו לא נחותים כמו הגזענים. היהודים הציוניים רק רוצים שלום וחופש ואחווה.
אנחנו לא צריכים לעשות פעולות תג מחיר כי אנחנו לא נרד לרמה של האיסלאמים הברברים.
היהודים צריכים להראות לעולם שהם לא הרעים אלה אויבם.
הארגון הזה הוא ארגון שתומך בשנאה והרס והם שונאים את כל מי ששונה מהם, אז אל תקשיבי לחולי נפש האלה ובמיוחד לא לאביר הקרנפים. מוות לגזענים ולתומכי הטרור.

"אתה חייב לשקול את האפשרות שאלוהים לא אוהב אותך. הוא מעולם לא רצה אותך. סביר להניח שהוא שונא אותך. זה לא הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות. אנחנו לא צריכים אותו. לעזאזל עם כיליון, לעזאזל עם גאולה. אנחנו הילדים הלא רצויים של האל וכך יהיה." ~ Fight Club

מנותק NATALI

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 141
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #18 ב- : דצמבר 14, 2012, 13:38:04 »
תראי בתור אחת שגם נגד הרבה דעות פה בפורום הזה בקשר לפלסטינים אני ממש לא מסכימה איתך, מצטערת מיום ליום הם רק דוחפים אותי עוד ועוד ימינה כי הם מראים שהם לא פרטנר, וחקרתי על זה לדוגמא, הלינץ ברמאללה? מצטערת אבל רק חיות מסוגלות לעשות דבר כזה אפילו באויב צריך להתנהג עם מעט אנושיות אז לי אין אמון בהם ואני באמת חושבת שהם יהיו במדינה שלהם ואנחנו בשלנו כי הפנטזיות שלך ממש לא מציאותיות ורק מסכנות אותנו, ויתורים ישראל עשתה יותר מדי אבל באמת יותר מדי שזה הזוי.
לגבי שאר הדעות פה כמו השנאה לשחורי עור אני ממש לא מסכימה עם זה שקוראים כושונים על משקל יהודונים זה מגעיל אותי מה אתם חושבים שאתיופי שנכנס לפה חושב?אחר כך תתפלאו למה אתם לא בלב הקונצנזוס.
ולמה אתם חוסמים אנשים ומשנים להם את השמות בגלל שיש להם דעות שונות?ולא אני לא מדברת על הנוצרי יהודי משיחי whatever שהוא היה אני מדברת על אנשים עם דעות שמאל ומרכז אני מתפלאת שלא שיניתם לי את השם למען האמת.

מנותק PeaceAndLove240

  • משתמש(ת)
  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 32
  • שלום , אהבה , שמחה וחירות 3>
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #19 ב- : דצמבר 14, 2012, 13:53:21 »
תגובה ל-ויוה לה ישראל :
איך זה בא לידי ביטוי ה"בורות"שלי?
אני חושבת שמי שבורה זאת את , שחושבת שאנחנו מלאכים שבחיים לא עשינו כלום לערבים .
אולי תסתכלי על שני הצדדים של המטבע ואז תדברי !

מנותק VivaLaIsrael

  • משתמש(ת) חדש(ה)
  • *
  • הודעות: 6
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #20 ב- : דצמבר 14, 2012, 14:00:17 »
תגובה ל-ויוה לה ישראל :
איך זה בא לידי ביטוי ה"בורות"שלי?
אני חושבת שמי שבורה זאת את , שחושבת שאנחנו מלאכים שבחיים לא עשינו כלום לערבים .
אולי תסתכלי על שני הצדדים של המטבע ואז תדברי !

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח "בורה זאת את"
אני בן ._.

כן, אנחנו טלית שכולה תכלת לעומתם. (אני מדבר על היהודים הציונים לא על החולי נפש כמו אביר הקרנפים)
הסכם חלוקת א"י ב1947 היה מאוד הוגן ואפילו לטובתם והם תקפו, הם עושים בנו פיגועים ללא הפסקה והעולם שותק. אך כשחיילת צה"ל יישתבח שמה הורגת נער פלסטיני שאיים עליה, כולם זועקים "הציונים הם הכובשים שימותו".
היה להם מאוד נוח לחיות תחת שלטון המצרים והירדנים אבל כשהשטחים שלנו? הם רוצים חופש וזועקים שאנחנו מבצעים טבח בהם. הם לוקחים תמונות של הרוגים מסוריה ואומרים שאלה ילדים פלסטינים שהציונים הרגו. הפלסטינים הם האויבים שלנו ואנחנו המגנים ולא התוקפים לכן צריך לחזק את ההסברה הישראלית ולגרום לעולם המפגר הזה להבין שזה הם שלא בסדר! נשיא רוסיה החוצפן מגן על הפלסטינים, ואם הוא היה במקומנו עזה כבר מזמן הייתה נמחקת מהמפה! רק אנחנו צריכים להתחשב ורק אנחנו צריכים לסבול, הגיע הזמן לשינוי! מוות לגזענים!
"ציונים כובשים": הם אלה שכבשו חצי אפריקה וחצי אסיה. לנו יש רק את שטח א"י הפצפון.

"אתה חייב לשקול את האפשרות שאלוהים לא אוהב אותך. הוא מעולם לא רצה אותך. סביר להניח שהוא שונא אותך. זה לא הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות. אנחנו לא צריכים אותו. לעזאזל עם כיליון, לעזאזל עם גאולה. אנחנו הילדים הלא רצויים של האל וכך יהיה." ~ Fight Club

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #21 ב- : דצמבר 14, 2012, 16:14:21 »
ראשית, תגובה לפיס אנד לוב.
אני חייב לציין שאכן את בורה להחריד. או לחילופין, מתעלמת בכוח מהמציאות. והרי זו תכונה שקיימת בכל שמאלן רדיקלי.
הקשקוש על "אין אדם רע, יש אדם שרע לו" לא יכול לתפוס בשום מצב. אז כל מי שרע לו ילך לאנוס, לשדוד, לרצוח ולבצע מעשי לינץ'?
אם תתני למחבל הזדמנות שניה, מה הוא יעשה בהזדמנות השניה שתתני לו?
בקשר לטענה שאדם שגדל בחינוך טוב הוא מוסרי ויודע מה טוב ומה רע, זו עוד שטות. הרבה בני טובים, עשירים, ביצעו פשעים זוועתיים מתוך שיעמום. סתם כי בא להם. כי היו יכולים.
ואחרי הכל, שום דבר הוא לא תירוץ. אף אחד לא יכול לעשות מה שבא לו רק כי "רע לו".
להגיד ש"אף אחד לא יצטרך לגנוב" בגלל שאנשים יוכלו ללמוד באוניברסיטאות, זה קשקוש. מי שלא לומד באוניברסיטה "צריך לגנוב"?
ולזה את קוראת שהשמאל הרדיקלי מביא שלום ואהבה? במה שכתבת, בעצם התרת לגנוב. "לא למדתי באוניברסיטה. אני צריך לגנוב"...  :old_WTF_Aza:
ורק שתדעי, במדינה הזו יהודים מופלים לרעה. בכל עימות בפני רשויות החוק, מעדיפים את האורקים על פני היהודים. באוניברסיטאות האורקים חוגגים ומופלים לטובה, וגם במשרדי ממשלה יש הנחיה על "אפליה מתקנת" להעדיף אורקים. והביאו פה מקרה על יהודי נכה שפוטר מעבודתו במשרה ממשלתית בשביל איזו נקבת אורקים בזויה, בגלל ההנחיה המגעילה הזו.

לדבר על חופש ביטוי זו שטות. הרי השמאלנים הרדיקלים הם אלה שמנסים בכוח להגביל את חופש הביטוי של אנשים שלא לוקים בדחפים האובדניים שלהם. מה הקשר לחופש ביטוי? העניין פה הוא לא הביטוי אלא המעשה. וחופש מעשה, לא יכול להיות כשמעשים כאלה מחריבים את המדינה.

את יודעת שהשמאל הרדיקלי רק יביא טוב לעולם? השמאל הרדיקלי הורס את העולם. בכל מקום שיש שמאלנים רדיקלים, טרוריסטים ופושעים פורחים במלוא הדרם. למה? כי השמאל הרדיקלי נותן להם מטריה שבחסותה הם יכולים לבצע את הפשעים שלהם. הלגיטימציה שהשמאל הרדיקלי נותן למחבלים כי "אשה פצצה" מסכנה ממעמד נמוך שרע לה. אז מותר לה להתפוצץ באוטובוס ולרסק לחתיכות תינוקות וזקנים.
השמאל הרדיקלי רק מעודד את הטרור. בלי פרס אף אחד בעולם (לא מדבר על ישראלים אפילו) לא היה מסתכל על המחבל ההוא ערפאת. בלי ביילין אף אחד לא היה חושב שאנחנו צריכים לתת את ירושלים לאורקים.
הבעיה היא השמאל הרדיקלי. גיס חמישי. בוגדים.
אתם נותנים לאוייב רעיונות, נותנים להם נשק (לא חייב להיות רובים) נגד בני העם שלכם. זה לא מקדם שלום ולא מקדם אהבה... זו סתם בוגדנות דווקאית וחתרנית. 

אולי לך נמאס לשמוע מהלאומנות שלנו. אולי לנו נמאס לשמוע מהבוגדנות שלך? מהעובדה שאת מעדיפה לראות ולספר איך המחבלים סובלים, ואת בכוח מתעלמת מהסבל של בני העם שלך. של אנשים טובים וישרים שגם הם במעמד נמוך ולא כל כך סוגרים את החודש, שעפים להם טילים על הבית בגלל האורקים החביבים עלייך. אבל הם לא חוגרים פצצות והולכים לקרוע תינוקות לחתיכות. כי הם יהודים ולא מאמינים במוחמד שהיה איש רוח רק לאחר שאכל הרבה שעועית...
ולעניין מוחמד. באיזה סרט את חיה? מוחמד טבע את המושג ג'יהאד. מוחמד לקח לו לאשה ילדה והכה אותה עד שכולה הייתה מכוסה חבורות. מוחמד כפוי הטובה שרצח את כל היהודים שנתנו לו מחסה, אנס את בנותיהם (ואולי גם את הגמלים שלהם) ובזז את רכושם.
היהודים בארצות האיסלאם חיו ברווחה ובעושר?
זה מה שאת חושבת? או זה מה שאת רוצה לומר כדי לבסס את העמדה שלך? או שאת סתם משקרת שקר גדול ושמן ?
לפי האיסלאם אסור לפגוע ביהודים ובנוצרים?
גיברת... את צריכה דחוף להכנס לתת הפורום שלנו שמראה את האמת על האיסלאם. תקבלי את כל ההוכחות שאת צריכה כדי להבין את המצב האמיתי (אם בכלל אכפת לך מהאמת). אולי תעדיפי שלא להכנס. כדי שתוכלי להמשיך לחלום על פיס אנד לוב עם אורקים אנסים, רוצחים ועושי לינץ'.

מה עוד כתבת? שכל השנים פעלו באופציות צבאיות? איזה אופציות אחרות היו לנו?
כששבע צבאות אורקים פלשו לארץ ישראל עם הכרזת המדינה, היינו אמורים לקדם אותם בשלטים על "פיס אנד לוב"? לספר לך כמה פיס אנד לוב קיבלו הרופא והאופה בפוגרומים בחברון בפרעות תרפ"ט ותרצ"ט?
כשנאצר הכריז שמליון חיילים מצריים מוכנים לשטוף את תל אביב ולזרוק את כל היהודים לים, תכננו להפוך פארקים ציבוריים לבתי קברות המוניים מהפחד שהיה פה ב67... מה היינו אמורים לומר להם כשפרצה המלחמה? פיס אנד לוב?
כשבאמצע יום כיפור פלשו הסורים והמצרים במטרה להשמיד את המדינה ולזרוק את כל היהודים לים, היינו אמורים לומר להם את הסיסמא המנצחת, פיס אנד לוב?

את מדברת על מחסומים? לפני האינתיפאדה לא היו מחסומים. האורקים הביאו את זה על עצמם. הם טוענים שהם עושים אינתיפאדה כי יש מחסומים. אבל המחסומים באו אחרי האינתיפאדה. בגללה.
הם טוענים שהם נלחמים בנו בגלל "הכיבוש" בשנת 67. המציאות היא שגם לפני 67 לא הייתה להם עצמאות. וגם לפני 67 הם עשו פיגועים ונלחמו בנו. שמעת על הפידאיון? זה היה לפני ה"כיבוש". איזה תירוץ היה להם אז? סתם כי אפשר לרצוח יהודים, לאנוס את הנקבות שלהם, לגנוב את הרכוש שלהם... כי זה בדיוק מה שאומר האיסלאם!

ולמה שלא נבנה התנחלויות? גוש עציון, עטרות ועוד רבים אחרים היו קיימים לפני מלחמת השחרור. אז הם נכבשו על ידי האורקים. אם הכיבוש קובע עובדות בשטח, כמו שהאורקים כבשו, גם אנחנו קבענו. אז מה פתאום הם מתלוננים?
ואם הכיבוש לא קובע וכל מי שכבש צריך להחזיר, אז גם הכיבוש של האורקים לא תופס.
אז מה רע בגישה של ארץ ישראל השלמה? חוץ מקשקושים על אורקים שרע להם. למה אסור ליהודים להתיישב בשטחי ארץ ישראל ?

לטענתך, אם אנחנו אומרים שאנחנו רוצים שלום, זו התנשאות. למה? כי רק לשמאלנים רדיקלים מותר לומר שהם רוצים שלום? אולי זו התנשאות מצידך?
אולי בגלל שכופים עלינו מלחמה בכל המאה האחרונה ולמרות זאת מספרים שאנחנו התוקפנים, ואנחנו צריכים כל הזמן להתבכיין ולהתגונן שאנחנו דווקא רוצים שלום, אבל המלחמה נכפית עלינו על ידי כאלה שלא בדיוק דוגלים ב"פיס אנד לוב".
את מתלוננת שוב על גזענות ועל האיסור להתבולל. את צריכה להבין חד וחלק. אם את רוצה להיות יהודיה, את לא אמורה להתבולל. אם זה לא מעניין אותך להיות יהודיה, אז באמת את לא שונה מהאורקים. באמת אין לך זכות לחיות בארץ. ובאמת מה זה משנה עם מי תתחתני? ממילא את לא יהודיה...
עם ישראל שמר על עצמו כיחידה לאומית אחת, למרות כל הגלויות והצרות. עם ישראל שמר על עצמו בזכות התורה. בזכות שלא התבולל. מי שרוצה לקטוע את עצמו מן העם, שיבושם לו. אבל את לא יכולה להכריח את כולנו לשאת בתוצאות של הבחירות שלך.

וויוה לה ישראל.
"אנחנו לא נחותים כמו הגזענים, היהודים הציונים רק רוצים חופש, שלום ואחווה".
מה זה ציונות? מה זה יהדות? אתה יודע שהיהדות גזענות? אתה יודע שהציונות גזענית? וזה בכלל לא סותר חופש ושלום וכו'.
זה די פשוט. הציונות היא האמונה היהודית שארץ ישראל ניתנה לעם ישראל. הוי... איזו גזענות! למה לעם ישראל ולא לאורקים או כל גוי אחר?
באו הציונים וקנו קרקעות בארץ ישראל שהייתה שממה. הם הפריחו את השממה. בנו ערים ומושבות, נטעו פרדסים וזרעו שדות. ראו האורקים כי טוב, והחליטו לבוא ולחגוג.. יש פה פיסת ארץ שמנה ודשנה. והיאהוד תמיד פראיירים. הם זרעו ואנחנו נקצור.
אבל היאהוד הציונים היו קצת פחות פראיירים. וכשניסו לשדוד ולרצוח אותם, הם הקימו אגודות שמירה. אז האורקים ניסו לרצוח יותר חזק... ויותר חזק... ויותר חזק...
אז... בעצם, ברגע שהאורקים יסכימו שמותר לנו להחזיק בנכסינו, בבנינו ובבנותינו ובאדמתינו, וכל זה בלי שהם יכולים לשדוד ולרצוח אותנו, רק אז יהיה שלום.
אבל זה בלתי אפשרי שאורק יגיע להבנה כזו. זה סותר את מהות האורק, שהיא להשחית, לרצוח, לאנוס, לבזוז ולקחת מה שבא לו. אם הוא לא חזק או חכם מספיק, הוא יבוא במספרים גדולים וישקר וילחם... עד שיוכל לקחת מה שבא לו, מתי שבא לו. והיאהוד? שימותו... מה אכפת להם?

נטלי. יש אתיופים יהודים. שיבושם להם. ויש אתיופים גויים. מה הם עושים בארץ ישראל? באו להשמין על חשבון היהודים? מה שאר הכושים ששוטפים את המדינה בשנים האחרונות עושים במדינה? באו להשמין על חשבון היהודים? -כן! הם אומרים את זה מפורשות! 
ולא משנים פה בפורום שמות לאנשים שמתנהגים כמו בני אדם. זה שקראת לו "יהודי משיחי", בכלל לא יהודי. סתם גרמני נאצי שבא לפורום ומנסה לשדל ילדות להמרת דת בניגוד לחוק ולכל כלל מוסר נורמלי.
היה פה אחד אחר שרק חירף וגידף בלי הפסקה... גם עליו את מתלוננת ?

לאף אחד פה אין בעיה עם דיונים. אנחנו לא מפחדים מדיונים. אבל יש טיפוסים בעייתיים. בפורומים אחרים הם היו נחסמים מיד, ופה עוד נותנים להם במה. אז שיכבדו את הבמה שניתנת להם, במקום לרמוס אותה.
אנחנו לא מצפים להיות בלב הקונצנזוס, כל עוד הזהות היהודית של אנשים די חלשה, כל עוד חשוב להם יותר להיות מערביים ו"נאורים" והם מפחדים פחד מוות להקרא גזענים.
אני יהודי. וזו חבילה גדולה שכוללת הרבה דברים. אין פה משחקים ואין הנחות.
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!

מנותק PeaceAndLove240

  • משתמש(ת)
  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 32
  • שלום , אהבה , שמחה וחירות 3>
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #22 ב- : דצמבר 14, 2012, 17:43:52 »
בורה להחריד?
אפשר לדעת מה כל כך בורות במה שכתבתי?
אני מתבססת על עובדות .
זו עובדה שאחוז הפשיעה במקומות שהמצב הסוציו אקומוני שלהם נמוך , אחוז הפשיעה גבוה.
בקשר למוחמד , מאיפה לך שהוא הכה את אשתו? היית באותה תקופה? יש לך עדויות , תצלומים? אתה מכיר אותו אישית? , אני לומדת מזרחנות , ואחת ממצוות היסוד של האסלאם זו מתן צדקה , ומוחמד קבע את המושג שאהיד כבן אדם שנלחם למען משפחתו ומולדתו , לא אדם שעושה פיגועים מול אנשים חפים מפשע , אני בטוחה שזה לא מה שמוחמד באמת רצה. זו עובדה שהיהודים בארצות האסלאם חיו הרבה יותר טוב מהיהודים בארצות המערב , היהודים בארצות האסלאם היו ברובם עשירים , ושהם הגיעו לארץ המצב שלהם היה קטסטרופה , לפי ויקיפדיה : "על אף שהיו עמדות שליליות מצד המוסלמים כלפי היהודים (ושאר הד'ימים), לא ניכרה כמעט עוינות רגשית עמוקה ביחס ליהודים, בדומה לאנטישמיות הנוצרית. העמדות השליליות של המוסלמים כלפי היהודים, שרווחות בהיסטוריה האנושית בין קבוצות אוכלוסייה שונות, לא היו תוצר של שנאה, פחד או קנאה, אלא בעיקר של בוז. היהודים (וגם הנוצרים) שחיו תחת השלטון המוסלמי, לא נדרשו בדרך כלל למות על קידוש השם. בניגוד למקובל באירופה הנוצרית לפני העת החדשה, יהודי ארצות האסלאם, למעט יוצאים מהכלל, לא היו כפופים להגבלות חמורות כלשהן בבחירת מקום מושבם או עיסוקם. מבחינות רבות, מצבם של הלא-מוסלמים תחת השלטון המוסלמי המסורתי היה טוב מאשר מצבם של הלא-נוצרים בקרב העולם הנוצרי. "
ואני לא מצדיקה מעשי פשע , אני אומרת שאפשר גם להבין את הצד שלהם , אני חושבת שהאנשים האלה זקוקים לשיקום , וכן , אני גם חושבת שאנשים שעושים פשעים הם אלה שצריכים לשבת בכלא - הם צריכים להיענש על מעשיהם אם זה אין ויכוח.
והיו פעמים שאסיר בטחוני שהשתחרר מעסקת שחרור אסירים  תמורת חיילים שנחטפו , השתקמו והתחילו חיים חדשים , אחד מהם אפילו פתח עסק .
ואיך בדיוק השמאל הרדיקלי מביא להרס העולם , איך הוא נותן יד לפושעים ? איך זה בא לידי ביטוי ?
"לטענתך, אם אנחנו אומרים שאנחנו רוצים שלום, זו התנשאות. למה? כי רק לשמאלנים רדיקלים מותר לומר שהם רוצים שלום? אולי זו התנשאות מצידך?" - איפה אמרת פה שאתה רוצה שלום ? וואלה רואים שאתה ממש רוצה שלום , עם הגישה הגזענית שלך ושל עוד כמה ימנונים בחיים לא יהיה שלום , היא רק מביאה לשנאה . עוד משהו , תמיכה בזכויות אדם , רצון לשלום , סובלנות , השקפת עולם סוציאליסטית , הומניות זו בגידה? אז אני נורא שמחה להיות בוגדת.
בקשר לחופש הביטוי, זה קשור מכיוון שבשבילכם מי שבעל דעה שמאלנית רדיקלית הוא בור שחי בסרט ואתם לא מכירים בדעות שונות משלכם , אתם לא מוכנים לקבל א הדעות שלי , אתם שונאים אותי !
זאת זכות לגיטימית שלי שתהיה לי דעה חופשית - זכותי לחשוב ככה, זה לא עושה אותי בוגדת שאין לה זכות לחיות בארץ , אני אוהבת את הארץ אבל הייתי רוצה לשנות אותה , יש דברים שלא מוצאים חן בעיניי - זכותי !
"ולזה את קוראת שהשמאל הרדיקלי מביא שלום ואהבה? במה שכתבת, בעצם התרת לגנוב. "לא למדתי באוניברסיטה. אני צריך לגנוב"... " - לא אמרתי את זה. דיברתי על אנשים שלמשל נפלטו ממערכת החינוך , והדרדרו אז הם פונים לפשע . חוץ מזה אני לא באה לפגוע בך אז אל תפגע בי , כמו שאמרתי בתגובה הקודמת אין לי בעיה ללמוד דברים שאני לא יודעת אני כולה בת 16 , ואני ישמח מאוד להיפתח לדברים חדשים אז אל תתנשא מעליי .

מנותק NATALI

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 141
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #23 ב- : דצמבר 15, 2012, 13:43:33 »
לאביר קרנפים אז אתה בעצם מודה שאתה גזען נגד הליברליות והפלורליזם? במה אתה שונה מהמוסלמים?
דבר שני אל תיתמם אתה יודע בדיוק על מה אני מדברת הרי הדתיים "הקדושים" הם הכי גזענים(וממש לא אכפת לי אם זה נגדי מצידי שישנאו אותי מאהיום עד מחר אני לא רואה איזה נזק יכול לצאת לי מזה) ןאני אישית לא נתקלתי בגזענות או מישהו מהמשפחה שלי וגם להם לא אכפת כל כך אבל אני יודעת שהאתיופים נתקלים בהרבה דעות כאלה ולהם כן אכפת מגזענות נגדם!
ואתה יודע טוב מאוד שכשאומרים כושונים לא משנה מה אתה מתכוון הכוונה ידועה שהיא לשחורי עור עם כל הקטע הזה של העבדות.
מבחינתי שהדתיים יהיו בחור שלהם ולא יציקו לי כמו שהם עושים ואני יהיה כמה שיותר רחוקה מהם אני שמחה לפחות שהפורום הזה לא כזה דתי זה שאתם מאמינים באלוהים זה סבבה זכותכם כי הדתיים האלה עם הכיפות השחורות הם גרועים בדיוק כמו המוסלמים רק שהם אפילו צבועים יותר

מנותק NATALI

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 141
בעניין: לחיים בן פסח
« להגיב #24 ב- : דצמבר 15, 2012, 13:51:28 »
מצטערת אני מוכנה להיות נחמדה לכל אחדאם זה ימנים שמאלנים ולכל הדעות עד דתיים אני שונאת אותם ואת הצביעות שלהם כשהם משחקים אותה צדיקים והם מתנהגים יותר גרוע מגועל נפש