כתב נושא: סתירות בתנך  (נקרא 22944 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק NATALI

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 141
בעניין: סתירות בתנך
« להגיב #25 ב- : דצמבר 16, 2012, 08:05:32 »
ודרך אגב תודה שאתה מודה שאתה גזען ושונא שחומי עור כמובן גם אני נכללת בשחומי העור.
אתה אז לא פחות גרוע מהדתיים!
הרי ברור אתה חושב כמו הדתיים שאם העור שלי חום אז אני פושעת וכל מה שהדתיים מלכלכים עלינו אני לא ארשום את זה כאן כי זאת רשימה ארוכה.
אחרי חיטוט בפורום הזה וכל הוצאות הדיבה פה כנגד "אשכנזים חילונים שמאלנים" שמפלים מזרחים רציתי למות מצחוק כי יש לנו פה "אשכנזים חילונים שמאלנים" שלא מפלים אותנו בשום צורה למרות שאנחנו לא באמת צריכים עזרה מהם כי אבא שלי די מבוסס והם אפילו אוהבים את המראה החום שלי אז להיפך תן להם כבוד כי לפחות הדרך ארץ שלהם יותר טובה משל הדתיים והם אלה שתורמים למדינה בינתיים ולהיפך אפילו אוהבים את המראה שלי ומבינים שאני לא "מלוכלכת" כמו שהדתיים חושבים.
ואני מחונכת להפליא מתנדבת לניצולי שואה ותורמת ככל יכולתי לחברה ואני מנומסת מאוד למרות שOMG אני עם עור חום.
וכמו שאמרתי אם אתה והם רוצים לחשוב ככה שיהיה לכם בכיף זה לא מפריע לי פשוט אל תשקרו ואל תצפו שאני אחבב אותם.
למרות שאתה חושב שאני מלוכלכת ופושעת רק בגלל צבע העור שלי אני לא שונאת אותך כי זה מה שהדתיים שטפו לך את המוח.




« עריכה אחרונה: דצמבר 16, 2012, 08:21:47 על ידי NATALI »

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
בעניין: סתירות בתנך
« להגיב #26 ב- : דצמבר 16, 2012, 17:06:51 »
נקודה נקודה.
ולפני שאגיב על הנקודות, אני רוצה לטעון שאת מגזימה מאוד ומקצינה דברים שאמרו וטוענת בשמנו דברים שלא נאמרו. אז אולי את צריכה לקרוא שוב את הנכתב כדי לדייק יותר בקשר למה שאמרנו ולדעת שלא אמרנו דברים מסויימים שאת מייחסת לנו.

החזרה בתשובה בקיבוצים. אף אחד לא טען שכל הקיבוצים חוזרים בתשובה. אבל זו עובדה שיש קיבוצניקים שחזרו וחוזרים בתשובה. שוב, לא כולם. אבל התופעה קיימת.
הראיה שלי סובייקטיבית במידה מסויימת, גם שלך. אני רואה שאת מגינה על העמדה הבלתי דתית והמקום ממנו באת והדרך בה חינך אותך אבא שלך. סובייקטיביות.
אבל את לא יכולה לומר שאני מגן על ה"דתיים" ולא משנה מה. אם דתי גנב או אנס או עשה מעשה פסול, לא אגן עליו. אם את עוקבת אחרי השרשורים האחרים שרצים פה בפורום, תראי כמה ביקורת יש לנו גם כלפי דתיים ו"רבנים".
את לא צריכה להודות לי על שאני אומר את האמת. אני מציב את עצמי, כפי שאני. ואני שוטח בפנייך את ההשקפה ודרך החשיבה שלי, ללא כחל ושרק. כמו שכל אדם צריך לעשות.
כן... אני בהחלט מזלזל בכושים וכו'. אני רק לא מבין מאיפה הבנת שמבחינת הדתיים, אם את כהה יותר, את פושעת. אני גם לא הבנתי מאיפה הבנת שמבחינתי, אם את כהה יותר את פושעת. ולא הבנתי איך צירפת את עצמך לכושים שעליהם אנחנו מדברים פה... הייתי בטוח שאת יהודיה תימניה ולא כושית. אולי טעיתי... אולי תסבירי לי?

הנתונים שאת מציגה על דתיים והשכלה, זה לא לוגיקה אלא נתונים של סטטיסטיקה. ולא אתווכח עם זה. את צודקת שאצל אנשים לא דתיים, יש יותר דחף לרכוש תארים. בציבור החרדי פחות. השאלה היא, מה גורם לכך ?
השאלה הנוספת והיותר חשובה היא - איך ההשכלה של הדתיים קשורה למוסר או לחוסר המוסר שלהם, איך ההשכלה של הדתיים קשורה לשאלה אם הם בני אדם טובים או רעים ?

את טוענת שאני הופך להיות דתי כי המוסר שלי מעוות ואז אני צריך אלוהים וספר תנ"ך שיכוונו אותי ויתנו לי מסגרת.
ממבט ראשוני ביותר, הטענה הזו חסרת היגיון לחלוטין, משמיצה כל אדם בעולם שמאמין בדת מסויימת וקובעת שהפך להיות דתי כי המוסר שלו מעוות.
כשלימדו אותי מינקות להאמין באלוהים, כשהתחילתי ללמוד תנך בגיל 5, האם היה לי מוסר מעוות שבגללו ניגשתי אל הדת?
האם לא יותר הגיוני, שהמוסר העצמאי שלך מעוות יותר ממוסר שאני מקבל על עצמי ומשליט אותו על הרצונות והרגשות הקטנים שלי. מוסר יותר אובייקטיבי כי בא ממקור חיצוני ?
ואפילו אם נולדתי חילוני והיה לי מוסר עצמאי חילוני מעוות. וקיבלתי על עצמי את מוסר התנך של האלוהים. אז... כרגע המוסר שלי הוא המוסר האלוהי, ואני מדבר לפחות על המוסר שאני מאמין בו, כי אני לא מתיימר לטעון שאני מצליח לקיים את כל כללי המוסר הללו עד תום. אבל לפחות הדרך בה אני מאמין, אינה מעוותת.

למה זה משנה מי העלה את הסרטונים? בהחלט משנה. יש אנשים שכל המטרה שלהם בחיים זה להוכיח לך כמה הדתיים שונאים אותך, כמה את מלוכלכת ופושעת מבחינתם ( :old_WTF_Aza:) ואיזה פראי אדם חסרי מוסר והשכלה הם.
כדי להמחיש לך, אזכיר לך את כל האורקים והשמאלנים שמסתובבים עם מצלמות בכל מקום שבו יש חיילים, יוצרים פרובוקציות פרועות ומצלמים ומצלמים ומצלמים, ומחכים שהחיילים יגיבו לפרובוקציות, כדי להעלות בששון עד סרטון ליוטיוב, שמראה כיצד חיילי צהל הבריונים והאלימים מתעללים בילדים. זוכרת את הסרטון שהתפרסם, איך אורקים שולחים את הילדה המגעילה שלהם לעשות פרובוקציה לחיילים, לירוק עליהם, לצעוק עליהם וכמעט להכות אותם, וכולם מצלמים מסביב, כדי לנסות ולתפוס צילום של חייל מרביץ לילדה?
ואז מה? כולם היו רואים סרטון ביוטיוב שמראה איזה חיילים אלימים ומגעילים, בלי מוסר, חצופים וכו' וכו' וכו' יש למדינת ישראל. זה לא נראה לך דומה ? זה בדיוק אותו דבר. אנשים הולכים ומחפשים את התמונה כדי להבליט אותה.
וגם באותם סרטונים, רואים "מלא" חיילים ולא חייל אחד... בקיצור, קשקוש.
אז מה תגידי? שיש כתבות? שוב נחזור לשאלה, מי כותב את הכתבות? אנשים שאומרים שצריך לירות בכל המתנחלים? להעלות את כל הדוסים על משאיות ולזרוק אותם לחיריה? "דרוס כל דוס"?
את יודעת כמה אמת יש בתקשורת? בעיקר בתקשורת מגמתית כזו, שנועדה להוציא את האורקים צודקים, ואת היהודים אשמים? לא הייתי מצפה ממך לקחת את זה כאמת מידה.
אז מה שאלתי אותך? האם התעסקת פעם עם דתיים בעצמך? יש לך נסיון אישי שאת יכולה להסתמך עליו? הלכת בבני ברק וירקו עלייך? שאלת דוס מה השעה והוא זרק עלייך אבנים? לא.
אבא שלך מספר לך על סבא שלך? סבא שלך יורק על נקבות? סבא שלך זורק אבנים? אני לא חושב.
אז במקרה הזה, אני חושב שאת באמת מדברת מתוך בורות, על בסיס שטיפת המוח שקיבלת מתקשורת ומערכת חינוך שונאות דת ודתיים.

אתן לך קצת יותר פרטים על עצמי, כדי שתביני. גדלתי בציבור החרדי. במשפחה שלנו היו חרדים כל כך, שהכשרים מסויימים לא היו מכניסים הביתה. רק את ההכשרים הכי מהודרים.
בגיל הנעורים פרקתי עול לאט לאט. לקראת גיל 19 ועד גיל 22, כמעט ולא שמרתי כלום. ועדיין, היה לי מגע עם הציבור הדתי והחרדי. והעובדה שלא שמרתי מצוות לא הייתה בגלל שפקפקתי בדתיים או במוסר המעוות שלהם. העניין היה שרציתי "לעשות חיים". דת זה דבר קשה, כבד ומחייב. אז יש הרבה אנשים שיגידו ויעשו הכל, כדי להוכיח שהדת לא צודקת, כדי לא להתחייב. אני פשוט הפסקתי לשמור. אבל זה תמיד ניקר לי בראש.
היום אני שוב שומר הרבה דברים. שבת, כשרות, תפילות, תפילין וכו'.
אני לא "משכיל". אין לי אפילו תעודת בגרות. הלכתי פעמיים למסלול של לימודים, ובנסיבות שונות, בשתי הפעמים זה נגמר לאחר חצי שנה. ולא בגלל שאני מפגר ונכשלתי במבחנים. נסיבות חיצוניות ובלתי קשורות.
הסתובבתי בהרבה מקומות, היו לי תקופות טובות יותר ופחות. ראיתי אנשים טובים ורעים, אצל הדתיים ואצל החילונים.
ואני יכול לומר לך מנסיון אישי, דברים שראיתי בעיני וחשתי על בשרי. לא סרטונים ביוטיוב ולא כתבות מגמתיות. אדם הוא לא פושע מעצם היותו חילוני, ולא ככה מחנכים את החרדי לחשוב. החרדי אינו פושע מעצם היותו חרדי, אלא ההיפך. החינוך החרדי מלמד את האדם את מוסר האלוהים. ולאדם יש חובה גדולה לעבוד על עצמו ולשבר את המידות הרעות שלו. יש כאלה שעובדים על עצמם יותר, יש כאלה שפחות. יש כאלה שמצליחים יותר, יש כאלה שפחות.

אבל אם קודם הזכרת את העובדה שאצל החילונים אנשים רוכשים יותר השכלה, כי זו המגמה וזה הכיוון להצליח ולעשות כסף, נוכל לדעת שלמרות שזו המגמה, לא כולם מצליחים ואפילו לא כולם מתאמצים. יש סטלנים ובטלנים ואנשים שלא מתאמצים ורוצים לאכול חינם.
ובאותה מידה, אצל החרדים אנשים רוכשים יותר מידות. כי שם יותר חשוב לעשות מידות טובות מאשר לעשות כסף. ולמרות שלא כולם מצליחים ועדיין יש אנשים נתעבים מאוד, המגמה של עבודת המידות אצל הדתיים, חזקה הרבה יותר.

אני לא בא ללכלך על מה שקרה עם הנוצרי. לא זו הייתה הכוונה שלי כשהזכרתי את זה. רק שהעניין היה ששאלת למה משנים לאנשים מסויימים את הכינוי, ותהית מתי ישנו לך את הכינוי. הסברתי לך למה שינו לו את הכינוי, ותיקנתי אותך כשציינתי שהוא לא יהודי בכלל.
אני חושב שלקחת תגובת נגד חזקה מדי כשאת אומרת שלמדת לא להתעסק עם דתות. אבל אני לא ניסיתי לגנוב אותך מההורים ולבלבל לך את המוח ולנצל אותך. אני לא מכיר אותך. אני מחליף איתך דעות, ברשת. ואת תשפטי, אבל בבקשה, לאחר בדיקה מעמיקה ושיפוט הוגן.

למה שהדתיים ירגישו יותר טובים? האם הספר אומר שהם יותר טובים?
ובכן, הספר קובע שיהודי יותר טוב מגוי. זה לא הדתיים קבעו, זה אלוהים קבע. אלוהים גם קבע שיהודי ששומר מצוות, יותר טוב מיהודי שאינו שומר מצוות. זה לא הדתיים קבעו, זה אלוהים. זה כתוב מפורשות בתנ"ך.
למה את מאשימה את הדתיים בהאשמות כאלה מגוחכות?

אני שמח שאת משתדלת להיות אדם טוב ומתנדבת לעזור לניצולי שואה וכו'. אבל זה לא קשור לדיון. כי מעולם לא טענתי שאת מלוכלכת ופושעת, ואני חוזר ותוהה כיצד הבנת את זה. אני לא שונא אותך. באמת שלא. ואני לא יודע למה את חושבת שאני משקר לך, כשאני כותב לך את הכל בגלוי ובאמת.
ואם מישהו אוהב את המראה החום שלך כי זה נראה לו אקזוטי, זה עדיין לא אומר שום דבר.

אני לא מצפה ממך לאהוב דתיים ולכתוב להם שירות ותשבחות. מה שאני כן מצפה ממך, זה לבדוק לעומק לפני שאת מסתמכת כל כך הרבה על מקורות זרים ומגמתיים ומבטלת את כל מה שמראים לך ומסבירים לך, בגלל כל אותם מקורות זרים ומגמתיים. ומי אמר לך שאני משקר והם צודקים? אולי להיפך ?
 
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!

מנותק NATALI

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 141
בעניין: סתירות בתנך
« להגיב #27 ב- : דצמבר 16, 2012, 17:23:27 »
אוקיי הצלחת מעט לבלבל אותי יש פה יותר מדי נושאים אז אני אגע בכל תגובה בנקודה אחת.
נתחיל בשחורי העור.
נכון אני יהודיה תימניה ולא ״כושית״ אך כפי שאני יודעת גם אנחנו כושים לפי הדתיים וזה לא מפריע לי.
ומכיוון שהדעות שלך הן כמו של הדתיים אני מניחה שגם אתה חושב ככה
הבעיה שלי היא עם הצביעות שהדתיים אומרים כולנו יהודים ואהבת ישראל וכל הסיסמאות האלה והם בעצם רוצים לקחת אותנו ככוח אלקטורלי בבחירות או סיבות אחרות ולא מעוניינים שהם ירכשו השכלה כי ברגע שהם ירכשו השכלה הם יהפכו לחילונים
יש כתבה על כך שהפרידו בנות תימניות במגזר הדתי בבית ספר זה לא נכון?
אתה לא יכול להכחיש את זה והתירוץ של הדתיים היה בגלל שהם מלוכלכות אם תרצה קישור אני מוכנה להביא
ואל תגיד שהתקשורת משקרת היא לא תשקר כל כך הרבה תביא לי הוכחה לכך שהם משקרים אם אתה טוען כך
 

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
בעניין: סתירות בתנך
« להגיב #28 ב- : דצמבר 16, 2012, 17:40:19 »
ראשית, אציע לך לעשות את מה שאני עושה. היות והדיון גדל וכולל נקודות נוספות. היות ואנחנו כותבים חפירות שלמות כל פעם, כדי להגיב, את פשוט פותחת את חלון התגובה, מגלגלת למטה לראות את ההודעה שלי, קוראת שורה ומגיבה עליה. סיימת? את מגלגלת שוב למטה, קוראת עוד שורה וממשיכה להגיב. וכן על זו הדרך.

נתחיל ב"שחורי העור". כן. את לא כושית. ולא. לפי הדתיים אתם לא כושים.
אני מאמין בדת, וגם בגזענות עדתית, אבל גיברת, את לא כושית. מה לעשות...

טענות על צביעות הן דבר שבא מאוד בקלות. לכן צריך לבדוק היטב. הדתיים אומרים שכולנו יהודים ואהבת ישראל. בשביל זה תראי אותם מוכנים לעשות המון דברים כדי לעזור ליהודים אחרים. כולל אותו פעיל שהעירו אותו באמצע הלילה כדי שידבר עם אחיך ואיתך ועם אבא שלך, כדי שלא יקרה לך כלום חס וחלילה. אני מניח שאת יודעת שהייתי מעורב...
את אומרת ש"הם" רוצים לקחת "אותנו" ככוח אלקטורלי בבחירות. על מי את מדברת ?
אין לציבור החרדי שום בעיה עם השכלה, ויש חרדים משכילים וההשכלה לא הופכת אדם לחילוני. הנקודות הן כאלה.
בציבור החרדי, יש דברים שעומדים מעל ולפני השכלה. ואלו הם ערכי היהדות. לכן הגברים שהחובה הראשונית שלהם היא לימוד התורה, מבלים את שנות הילדות המאוחרות ואת כל שנות הנעורים בקניית בסיס טוב במקצועות היהדות ובידע תורני.
את הבנות מכינים כדי שתוכלנה להיות רעיות ואמהות יהודיות, ואגב כך מקנים להן את האפשרות לרכוש מקצוע. מי שרוצה אחרי הבסיס הזה להשתלם בצורה אקדמית, הולך. גם גברים וגם נשים.

כתבה על שהפרידו תימניות בבית ספר? אני באמת מעוניין לראות את הקישור כדי לדעת במה מדובר.

לא אגיד שהתקשורת משקרת? אגיד! פעמים רבות העלינו כאן שקרים של התקשורת והפרכנו אותם. אני יכול לומר לך מנסיון אישי שאני יודע כמה התקשורת שקרנית ובלתי אמינה. אם את רוצה הוכחה, את יכולה לחפש את אוסף הכתבות שיצאו עלי לפני שנה וכמה חודשים. בחלק מהכתבות נאמר שנמלטתי מהארץ לאחר ביצוע פשעים.
למרות שכבר שלוש שנים שאני נמצא בחו"ל.
כמו כן אני יכול לומר לך (ואת זה אני לא יכול להוכיח) ששדרן טלוויזיה צלצל אלי לדבר איתי בנושא, ולאחר מכן ערך את ההקלטה כדי להשמיע לציבור מסר שונה לגמרי ממה שאמרתי לו. מאחר שהתשובות שהיו לי לתת לו, לא תאמו את הסיפור שהוא רצה לפרסם.

אני יכול לומר שיש מושג של גזענות עדתית אצל דתיים. דבר שאני עצמי גדלתי עליו. אני יכול גם להסביר לך בצורה מאוד הגיונית למה בבתי ספר מסויימים מעדיפים יותר לקבל אשכנזים.
זה עדיין לא עושה אותך פושעת או מלוכלכת. אין צורך להגזים.
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!

מנותק NATALI

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 141
בעניין: סתירות בתנך
« להגיב #29 ב- : דצמבר 16, 2012, 17:54:07 »
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3389323,00.html
בבקשה זה לינק שהכותבת שלו דתיה!!!
ותראה לגבי חתונות בין עדות אני דווקא מאוד מבינה למה לא רוצים להתערבב אם זה פחד מהשונה וכל זה ואין לי בעיה עם זה אחרי הכל חתונה זה לכל החיים אז כן לגבי גזענות כזאת אני לא מתלוננת.
אני אפילו לא מתלוננת על גזענות בכלל כי זה סתם טיפשי להתעסק בזה אבל...
אני לא אתקרב לאנשים כאלה ולמה עדיף אשכנזים?
ואחרי שתקרא את הכתבה תראה את היחס לתימנים מכיוון הדתיים וכמו שכתבתי הכותבת דתייה!
וזה לגבי ההפרדה
http://www.haaretz.co.il/news/education/1.1296212
« עריכה אחרונה: דצמבר 16, 2012, 18:14:29 על ידי NATALI »

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
בעניין: סתירות בתנך
« להגיב #30 ב- : דצמבר 16, 2012, 20:11:02 »
 :laugh:
סלחי לי. אבל כמה שזה עצוב ומקומם, זה גם מצחיק.
נתחיל עם הקשקוש מYNET.
מי אמר לך שהיא דתיה ? היא? היא נראית לך דתיה? אופס... את יודעת איך דתיות נראות שתוכלי להשוות?
נתחיל מזה שחרדיה היא בוודאי שלא. אולי קצת דתיה. וגם זה לא יותר מדי.
כי חרדיה לא תצטלם ותפרסם את התמונה שלה בתקשורת, וחרדיה לא תלך ותכתוב בתקשורת החילונית, מאמר שנועד להיות ביקורת כלפי הציבור החרדי. ביקורת בונה, אומרים למי שאמור לשמוע אותה. כשמותחים ביקורת על מישהו שלא בפניו, בעיקר מול אנשים שלא אוהבים אותו, זו לא ביקורת. זו הכפשה.
מה שכן, נראה שיש לה רקע חרדי ושהיא תקועה עם איזה שהוא קשר למגזר.

וכעת, לעובדות.
אמרת שהפרידו ילדות תימניות בבית הספר כי אמרו שהן מלוכלכות. אבל זה לא נכון.
הכותבת מספרת על אשה אחת, מסויימת, שהתפלאה שהשכנים המזרחים נקיים. הכותבת גם מספרת על ילד שאמר משהו לחבר שלו או לאחיו.
עדיין לא ראיתי פה שום דבר שמצביע שהחרדים כציבור רואים ב"כהים" אנשים מלוכלכים ופושעים מעצם היותם כאלה.
הכותבת מספרת על רגשי הנחיתות שלה בתור ילדה, טראומה שכנראה משפיעה עליה עד היום וגורמת לה ללכלך. אם היא והחברה שלה היו כל כך נחיתיות וישבו מכווצות כל הזמן ולא פתחו את הפה, למה שלא יחשבו אותן לטפשות?
באיזה בית ספר לא מחשיבים לטפשים את אלה שלא יודעים לפתוח את הפה ולזוז שני מטר בלי לפשל ?

בקיצור, אני לא רואה שום ראיה מכאן חוץ מערימת רגשי נחיתות מוצדקים בהחלט מצד הכותבת, שמגיעים לה על זה שהיא כל כך טפשה וקשקשנית.

לעניין הכתבה בבטאון הנאצים בארץ - "הארץ".
כפי שטענתי, יש גזענות עדתית. בלי ספק. אמנם הגזענות הזו לא עושה מכל מזרחי פושע או מלוכלך, אבל האשכנזים נחשבים מוצלחים יותר.
כדי שתביני מה הולך שם, אסביר לך כיצד המערכת עובדת.
כשהורים חרדים שולחים את הילדים שלהם למוסדות לימוד, הדבר הכי חשוב להם זו הרמה הרוחנית. חשוב להם שיחנכו את הילד כמו שחינכו אותם אבא וסבא. חשוב להם שלילדים שלהם יהיו ילדים מבתים טובים. ילדים שבבית שלהם אין טלוויזיה. ילדים שלא רואים סרטים ולא מכירים בכלל מילים גסות.
העובדה שאת קצת מפקפקת בה היא שהציבור החרדי האשכנזי, עולם הישיבות ובתי ספר לסמינרים לבנות של הציבור החרדי, באו מוכנים מאירופה, לאחר מאתיים שנה של מאבק בהתחלנות, בתנועת ההשכלה, בהתבוללות וברפורמים. הם הכירו את הפיתויים, את השיטות של החילונים והציונים. הם באו מוכנים והביאו איתם לארץ את החממות החרדיות שלהם שבהם גדל והתחנך הדור הבא של אברכים ורבנים ובעלי בתים חרדים.
המזרחים שבאו לארץ, לא הכירו את התופעות האלה שכל כך רווחו באירופה. הם חשבו לתומם שהנה הם באו לארץ ישראל. כולם יהודים. הילדים שלהם יכולים ללכת לאיפה שבא להם, לשחק עם מי שבא להם... אין ממה וממי לפחד. הרי כולנו יהודים והנה חזרנו לארץ ישראל.
והם טעו טעות מרה. והם לא היו מוכנים. ורובם הגדול של העולים ממדינות ערב היו שומרי דת. וכששלחו את הילדים שלהם למוסדות שהמדינה נתנה להם ואפילו הכריחה אותם (כן! ממש כך!), הילדים למדו כל מה שאת לומדת בבית הספר. הם למדו שמשה רבינו ואלוהים זה בדיחה. שהתנך זה קשקוש והדתיים זה מוסר מעוות. הם למדו שאין בעיה לנקבות לחשוף את הגוף ושאין בעיה לגבר לרדוף כל החיים שלו אחרי ציצים. הם למדו שאסור להיות פראייר וצריך לדפוק כל אחד לפני שיספיקו לדפוק אותך. והם למדו.. והם למדו...
ובקיצור, הם איבדו את הדת. והם לא ידעו את מה שאבא שלהם וסבא שלהם ידעו.

חלק מועט הצליח להצטרף לקהילות החרדיות, ואלה נשארו חרדים לגמרי. חלק יותר גדול, הצליח לשמור על קשר לדת. אבל הם לא היו חרדים בצורה חזקה כמו האחרים. אז הם היו חרדים, אבל בבית שלהם הייתה טלוויזיה. והילד ראה טלוויזיה וידע לנבל את הפה, וראה דברים ועשה דברים...

ואז נוצר מצב שבו כמעט כל הישיבות הטובות והנחשבות, הן ישיבות אשכנזיות. מערכת בתי הספר של בית יעקב, הייתה של בתי ספר אשכנזים. וכמות המזרחים במוסדות האלה, הייתה מיעוט. כי אלה היו מוסדות של אשכנזים.
בגלל האיכות, בגלל שהמוסדות האשכנזים נחשבים יותר, רצו גם המזרחים לשלוח את ילדיהם לאותם המוסדות. כדי שיקבלו חינוך חרדי ברמה גבוהה יותר.
אבל יש פה בעיה.
אם כל המזרחים יכנסו למוסד האשכנזי, המוסד כבר לא יהיה אשכנזי. ואם המוסד יהיה מלא במזרחים, אותם המזרחים בעצמם ירצו ללכת למוסד אשכנזי...
את מבינה את הבעיה?

זה לא שיש "אפליה" ואין לחרדים מזרחים בתי ספר ומוסדות משלהם. יש להם. וכמובן שיש חלוקה עדתית של בתי ספר ומוסדות, גם בגלל שכל קהילה נוהגת לפי פסיקות שונות, מנהגים שונים ונוסח תפילה שונה.
אבל יש התעקשות מרובה בקרב המון מזרחים להתקבל למוסדות אשכנזים. והאשכנזים מצידם, הם צריכים לתת מענה לקהילה שלהם. וכמו שציינתי מקודם, אם המוסד יפסיק להיות מוסד אשכנזי, גם המזרחים שרוצים להתקבל אליו כי הוא מוסד אשכנזי, לא ירצו להתקבל אליו כי הוא כבר לא מוסד אשכנזי...
אם עקבת אחרי כל החפירה הזו, מן הסתם הבנת את הבעיה.
ולשים בכתבה תמונה ולכתוב מתחת שהתלמידות שאינן אשכנזיות נכנסות מהכניסה האחורית, זה שקר מרושע וחצוף. שהרי בכתבה עצמה הם סיפרו שיש באותו בית ספר שני בתי ספר. זו לא כניסה אחורית. זו כניסה לבית הספר שלהן.
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!

מנותק NATALI

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 141
בעניין: סתירות בתנך
« להגיב #31 ב- : דצמבר 17, 2012, 00:02:42 »
טוב פלוס מינוס הבנתי אותך והכותבת אמרה שהיא דתיה אבל בכל זאת אני מקווה שמה שאתה אומר נכון
בוא נתקדם לגבי הקיבוצים תמיד יש אנשים חריגים בדיוק כמו שבבני ברק זה לא אומר כלום.

אני דווקא רוצה להגיד משהו בעייתי, מבחינתך התקשורת לא אמינה ומבחינתי היא קצת אמינה הקטע זה שרק צריך להפריד את האג'נדה של הכותב ואז זה יוצא מאוזן למרות שהנושא הוא אמיתי.
לכן אני צריכה לדעת מתי אתה  כן מאמין לתקשורת? (ואל תגיד לי אף פעם גם אתה צורך חדשות)
כי כשאני מביאה הוכחות זה בדרך כלל מהחדשות אז מה הסטנדרטים לכתבה אמינה?
ואם כבר לגבי השאלה מהפוסט הקודם מבחינתך יש אתיופים שהם יהודים ללא ספק מבלי שעברו גיור?

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
בעניין: סתירות בתנך
« להגיב #32 ב- : דצמבר 17, 2012, 00:18:45 »
אני לוקח המון דברים שנכתבים בתקשורת בערבון מאוד מוגבל.
יש דברים שהם לא יכולים להסתיר. אירועים גדולים. למשל: היה את המקרה שאורקים ביצעו לינץ' בחיילים בחיפה. אני יכול להאמין שהמקרה קרה. אבל כשהם כותבים שזה מעשה תמים, אני מבין שזו עמדה אישית של הכותב.
אבל לחשוב שהם המציאו סיפור כזה, קצת קשה להאמין היות והסיפור עף מכל הכיוונים.

הבעיה הגדולה היא בטורים כמו הטור של הכותבת שציינת. זו לא כתבה. זה לא אירוע מפורסם שמסקרים אותו באופן שווה בכל גופי התקשורת, שקשה לזייף כל כך.
זה אדם שמביע את דעתו ועמדתו האישית. לכן כל מה שכתוב בטור הזה, כולל כל מה שכתוב בטור הזה, יכול להיות ערימת סיפורי סבתא טבולים בתחושות הסובייקטיביות של הכותב.

אני לא זוכר פרטים מדוייקים, אבל אני זוכר שלפני פרק זמן מסויים התקשורת פרסמה סיפור. הסתכלתי על הכתבה והיו לי כמה שאלות והשגות. הסיפור לא היה נראה לי. העלינו את הקישור לפה ובסוף התברר שזה באמת היה בלוף.

אני קורא חדשות. אני מביא לפה קישורים. אבל אני תמיד לוקח בחשבון שיש את העמדה האישית של הכתבים. וברוב גופי התקשורת, בעיקר הגדולים, העמדה היא בדרך כלל אנטי יהודים.

בעניין האתיופים, אף פעם לא התעמקתי בסיפור כדי להעמיק ולדעת. מתחילה הנחתי שכולם יהודים. ואז באתי לפה ולמדתי עוד דברים. למדתי שיש את קהילת ביתא ישראל, ששמרו על מסורת מסויימת והם מחזיקים את עצמם יהודים ושמרו שבת והיו להם בתי כנסת וכו'.
הבנתי שהיו את הפלאשמורה, שניסו לתפוס טרמפ לעלות למדינה כמו הכושים העבריים. הם נוצרים שתפסו יופי של תירוץ להגר למדינה מערבית ולקבל סל קליטה.
כשדיברו על גיור לחומרא, דיברו על זה שהמקור שלהם לא ברור, והמסורת שלהם לא נשמרה כמו שאר היהודים. שזה דבר בעייתי. מה גם שהם טוענים שהם משבט דן, דבר שקשה להאמין בו בגלל הנתונים על גלות שבט דן.
לכן פסקו להם גיור לחומרא.
לפי זה, כרגע (מבלי שבדקתי את הנושא ממש לעומק) אני לא חושב שאפשר להתחתן איתו בשקט בלי גיור לחומרא.

למה השאלה הזו ספציפית ?
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!

מנותק NATALI

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 141
בעניין: סתירות בתנך
« להגיב #33 ב- : דצמבר 17, 2012, 00:24:00 »
אז אני מבינה שאם להביא כתבות זה רק על אירועים גדולים אוקיי מקובל.
לגבי האתיופים אני פשוט לא מבינה מה ההבדל בין כל השאר.
זה נראה לי כמו גזענות שבגלל שהם הכי שחורים אז הם לא יהודים וזה חבל.
ואם אתה אומר שבגל שהם לא למדו תורה יש פה הרבה יהודים אחרים שלא למדו תורה ועדיין אתה מחשיב אותם יהודים לא?

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
בעניין: סתירות בתנך
« להגיב #34 ב- : דצמבר 17, 2012, 00:48:25 »
כמה שטויות אני קורא כאן.

אני בעצמי שחום (יותר מהרבה תימנים שאני מכיר) ועדיין זה לא מונע מהמתפללים בבית הכנסת האשכנזי שקרוב אליי לקרוא לי להשלים אצלם מניין.

מבחינתם אני יהודי בדיוק כמוהם וגם מבחינתי.

חשבתי שכבר הסברתי כאן שיהודי הוא יהודי מבחינת המוצא שלו ללא קשר לצבע עור.
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
בעניין: סתירות בתנך
« להגיב #35 ב- : דצמבר 17, 2012, 01:07:21 »
אז אני מבינה שאם להביא כתבות זה רק על אירועים גדולים אוקיי מקובל.
לגבי האתיופים אני פשוט לא מבינה מה ההבדל בין כל השאר.
זה נראה לי כמו גזענות שבגלל שהם הכי שחורים אז הם לא יהודים וזה חבל.
ואם אתה אומר שבגל שהם לא למדו תורה יש פה הרבה יהודים אחרים שלא למדו תורה ועדיין אתה מחשיב אותם יהודים לא?
את מתעלמת לגמרי מהסיבות שהזכירו, ומעדיפה לספר שזה בגלל שהם הכי שחורים.

בעבר ניהלנו דיון ארוך על העובדה שבכל תפוצות ישראל נשמרה המסורת בשלמותה ובאחידות מעוררת פליאה.
העניין הוא שביהדות של קהילת ביתא ישראל באתיופיה, היה קצת... חסר.

עניין נוסף הוא שהיו כאלה שטענו שהם צאצאי שבט דן.
אם תפתחי תנ"ך, ספר מלכים ב', תלמדי כיצד קמה האימפריה האשורית שהבסיס שלה היה מדרום לים הכספי, כבשה את רוב מרכז אסיה והתקדמה מערבה לכיוון הים התיכון ואפריקה. מלכי אשור כבשו את ממלכת ישראל שבה היו עשרת השבטים וביניהם שבט דן. את השבטים הגלו האשורים הרחק הרחק מזרחה "בחלח ובחבור נהר גוזן וערי מדי". מדי הייתה איפה שכיום נמצאת אפגניסטאן ויש סבירות שחלק מעשרת השבטים גלו יותר מזרחה.
אחרי שסיימו להגלות את עשרת השבטים, רצו האשורים לכבוש את ממלכת יהודה שבה נשארו שבטי יהודה, בנימין וחלק משבט לוי.

סנחריב מלך שלח קריאת תיגר והתרברבות לחזקיהו מלך יהודה ואמר לו שלא יסמוך על מצרים שתבוא לעזור לו, כי האשורים ינצחו גם אותם. ולאחר שסנחריב ישלים את כיבוש ארץ ישראל, יכבוש גם את מצרים.

מה שקרה זה שכוחו של סנחריב נבלם בשערי ירושלים וכל צבאו אבד. התנך מסביר את זה. ההיסטוריונים מנסים לתרץ את זה בנסיבות טבעיות כביכול. אבל זו עובדה היסטורית. ממלכת אשור התפרקה וקמה האימפריה הכשדית.
האשורים מעולם לא הגיעו דרומה ומערבה מארץ ישראל. אז איך הגיעו לשם בני שבט דן, שנלקחו על ידי האשורים הרחק מזרחה?

אז אומרים שאולי האתיופים הם צאצאי מלכת שבא, צאצאי גרים וכו'. אולי. אבל המסורת שלהם חסרה. מה שמעורר את התהיה אם הם באמת יהודים מלאים.
כבר היו כתות של גויים במהלך ההיסטוריה שאימצו חלק ממנהגי ישראל. אז מי אמר?

הצבע, לא משחק פה תפקיד.
גם רוסי בלונדיני צריך לעבור גיור לחומרא אם יש ספק ביהדותו. לכן השחור לא קשור.
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!

מנותק NATALI

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 141
בעניין: סתירות בתנך
« להגיב #36 ב- : דצמבר 17, 2012, 01:38:02 »
אז אולי הם לא שבט דן?
איזה שבט אני בכלל איך אפשר לדעת בכלל?
אולי הם מאותו השבט שלי כי חוץ מזה אתם בעצמכם אמרתם שלכל עדה חסר קצת ובגלל זה כל עדה נוהגת שונה לא?

מנותק יפתח שם טוב (משמיד השמאלנים)

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 822
בעניין: סתירות בתנך
« להגיב #37 ב- : דצמבר 17, 2012, 09:02:23 »
ההפרדה בין מזרחיות לאשכנזיות זה דבר שחייב לעשות.
מה את רוצה ש90% מהמזרחים הם באמת פושעים ואלימים ובלי יותר מדי שכל וה10% הנותרים הם עם פוטנציאל כזה
למה שיכניסו אותם לכיתה של אשכנזיות ויורידו להם את הרמה?
תחשבי על זה אולי יש כמה בודדים שהם באמת שווים את זה למרות שגם הם לא כמו האשכנזים מה נעשה?
זה הגנטיקה לרוב באמת מזרחים ותימנים ואתיופים עדיף שלא יורידו ת'רמה של הבית ספר
למה הם לא מקימים בית ספר משלהם ונדחפים לבית ספר של האשכנזים?
כי הם בעצמם יודעים שהאשכנזים יותר טובים ואם זה יהיה בית ספר רק של מזרחים הרמה תהיה נמוכה
כושית את לא אבל עור כהה גורם לריח מסריח תשימי לב לזה זה כנראה כל מיני לכלוכים בעור בגלל זה קוראים לך מלוכלכת לא בשביל להעליב אותך אלא כדי לציין את הלכלוך שבעור
בגלל זה גם התימנים הכי גרועים ואצלהם יש הכי הרבה פשע בגלל זה הפרידו דווקא את התימניות וכל זה הבנת עכשיו את הסיבה?
« עריכה אחרונה: דצמבר 17, 2012, 10:27:53 על ידי יפתח שם טוב »
שפוך חמתך על הגויים לא ידעוך ועל משפחות אשר בשמך לא קראו

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
בעניין: סתירות בתנך
« להגיב #38 ב- : דצמבר 17, 2012, 14:00:00 »
אז אולי הם לא שבט דן?
איזה שבט אני בכלל איך אפשר לדעת בכלל?
אולי הם מאותו השבט שלי כי חוץ מזה אתם בעצמכם אמרתם שלכל עדה חסר קצת ובגלל זה כל עדה נוהגת שונה לא?
כמעט בטוח שהם לא שבט דן.
אבל הם לא מהשבט שלך. רוב הסיכויים שאת משבט יהודה. כפי שראינו ודיברנו, יהדות תימן מוצאה מקבוצה שברחה מירושלים כמה שנים לפני החורבן, בעקבות הנבואות על החורבן. הם היו קבוצה שומרת מצוות ששמעה בקול הנביאים, מהצדיקים שחיו אז בירושלים.

לא אמרתי שלכל עדה חסר קצת ובגלל זה כל עדה נוהגת שונה. המנהגים השונים בעדות הם אחרים.
אנסה להסביר לך מאיפה זה נובע.
אולי שמעת פעם את המושג, שבעים פנים לתורה. כשהסברתי לך על התנ"ך, ציינתי בפנייך שהוא מקודד ככה שאפשר לפענח אותו בכמה וכמה דרכים.
בעבר, היו בקיאים יותר בתורה וכל רב היה מלמד את התלמידים שלו את כל הדרכים. אחרי זה החלו הצרות וכל רב היה מצליח ללמד את התלמידים שלו רק חלק מהדרכים.
נוצר מצב שחלק מהדרכים השתכחו, והתלמידים של הרבנים השונים, היו חלוקים בדעותיהם לפי איזו דרך צריך ללכת. אז התחילו להעלות על הכתב את התורה שבעל פה, כדי שלא תשתכח.

לפני אלף שנה החלה תקופת הפוסקים. שמחולקת לראשונים ואחרונים. הפוסקים הגדולים היו הרמב"ם הרא"ש והרי"ף. והם, מתוך הידע העצום שלהם בתורה שבכתב ושבעל פה, אספו את כל הדעות והדרכים, והכריעו כיצד צריך לנהוג. אבל היו מקרים שהם נחלקו לפי איזו דרך צריך ללכת. אז בקהילה שלהם הלכו לפי דרך אחת, בקהילה אחרת, הלכו לפי הדרך שבה הפוסק שלהם הכריע.
אז זה לא עניין של חסר. כי פוסק אשכנזי מכיר גם את הפסיקות הספרדיות. רק שהוא מכריע לפי מנהג אבותיו וכן להיפך.

הבעיה שלאתיופים אין את כל זה... אין להם תורה שבעל פה, פוסקים וכל הספרות היהודית. וזה החסר שאני מדבר עליו.
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!

מנותק NATALI

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 141
בעניין: סתירות בתנך
« להגיב #39 ב- : דצמבר 17, 2012, 18:27:30 »
ההפרדה בין מזרחיות לאשכנזיות זה דבר שחייב לעשות.
מה את רוצה ש90% מהמזרחים הם באמת פושעים ואלימים ובלי יותר מדי שכל וה10% הנותרים הם עם פוטנציאל כזה
למה שיכניסו אותם לכיתה של אשכנזיות ויורידו להם את הרמה?
תחשבי על זה אולי יש כמה בודדים שהם באמת שווים את זה למרות שגם הם לא כמו האשכנזים מה נעשה?
זה הגנטיקה לרוב באמת מזרחים ותימנים ואתיופים עדיף שלא יורידו ת'רמה של הבית ספר
למה הם לא מקימים בית ספר משלהם ונדחפים לבית ספר של האשכנזים?
כי הם בעצמם יודעים שהאשכנזים יותר טובים ואם זה יהיה בית ספר רק של מזרחים הרמה תהיה נמוכה
כושית את לא אבל עור כהה גורם לריח מסריח תשימי לב לזה זה כנראה כל מיני לכלוכים בעור בגלל זה קוראים לך מלוכלכת לא בשביל להעליב אותך אלא כדי לציין את הלכלוך שבעור
בגלל זה גם התימנים הכי גרועים ואצלהם יש הכי הרבה פשע בגלל זה הפרידו דווקא את התימניות וכל זה הבנת עכשיו את הסיבה?
אתה  אמיתי??????
לכלוך בעור מה אתה רציני?פושעים מלוכלכים בלי שכל?
WTF!!!
כמה אנשים חושבים כמוך במגזר הדתי???
אביר הקרנפים כל מה שאתה אומר ותראה אחד דתי שמלכלך ככה?
אני אפילו לא רוצה לדעת מה אתה חושב לגמרי על התימנים
תימנים הכי גרועים?
כמה אנשים דתיים חושבים כמוך?

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
בעניין: סתירות בתנך
« להגיב #40 ב- : דצמבר 17, 2012, 20:36:33 »
נטלי, את חושבת שזה קשור לדתי או לא דתי?
קראתי את ההודעה הזו וגיחכתי.
נכון שאני מגחך גם מול אלה שחושבים שחום זה יפה. אבל לומר שזה לכלוכים בעור... :laugh:

אני רק לא מבין למה את חושבת שהדבר הזה  הוא מאפיין של החברה החרדית. כאילו זה כתוב בדת או במנהגים.
להזכיר לכולם איך בסרט המפורסם "אלכס חולה אהבה", כשפארוק הפרענק משתטה, אמא של אלכס מייחסת את זה לעובדה שהוא (כלשונה): פרענק פארעח.
אני רוצה לספר לך שלפני כשבוע כתבה לי איזו ילדה שמאלנית אידיוטית באיזה פורום, בגלל שהתרגזה על הדעות שלי וטענה שאני טפש וכו': אתה בטח ימני מסורתי מזרחי.

כלומר, יש אנשים, בלי קשר לשאלה אם הם דתיים או לא, שרואים בפרענקים דבר מכוער, טפש, לא תרבותי, אלים וכו'.

לטעון ש90 אחוז מהמזרחים פושעים ואלימים, זו שטות מופרכת. אולי ההיפך. אולי 90 אחוז מהפושעים המוצהרים הם מזרחים. זה כבר משהו אחר.

וכן. הוא צודק בשאלה שלו, למה אותם מזרחים לא מקימים בתי ספר משלהם ונדחפים לבית ספר של אשכנזים? ואחרי זה עוד צועקים על אפליה?
אבל את הסיפור הזה כבר הסברתי בהודעה קודמת.

אגב, יפתח, למה בחרת כינוי שנשמע מזרחי, אם אתה כל כך מתעב אותם?
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!

מנותק יפתח שם טוב (משמיד השמאלנים)

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 822
בעניין: סתירות בתנך
« להגיב #41 ב- : דצמבר 17, 2012, 21:16:41 »
למה כינוי שנשמע מזרחי?
יפתח זה השם הפרטי שלי ושם טוב זה השם משפחה שלי מעוברת
ואני לא מתעב אותם אני חושב שצריך להפריד בינינו לבינם כדי שלא יורידו אותנו לרמה שלהם ואני שמח שאתה חושב כמוני גם ולא פוחד להגיד את האמת
אז נטלי תמצאי לך בית ספר דתי אחר כי לא רוצים להתערבב איתכם
שפוך חמתך על הגויים לא ידעוך ועל משפחות אשר בשמך לא קראו

מנותק NATALI

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 141
בעניין: סתירות בתנך
« להגיב #42 ב- : דצמבר 17, 2012, 21:48:05 »
אוי הצביעות שלכם הדתיים זה משהו מדברים על אהבת חינם וכל הבולשיט הזה כשאין לכם דרך ארץ ומשקרים בפנים

מתי אמרתי לך שאני רוצה ללמוד בבית ספר דתי של אשכנזים
אני בכלל לא רוצה להיות דתיה הכל אצלכם רקוב ואתה רק מוכיח את זה
אז תדחף את בתי הספר שלכם אתה יודע לאן ותעזבו אותנן החילונים בשקט איכס ברור שאבא שלי צדק איך בכלל יכולתי לפקפק בו
ואם אתם כל כך שונאים תימנים אז תעזבו את כולם בשקט גם את אלה שדתיים ורוצים להיות חילונים אם הם כאלה גרועים אני אראה את זה לילדים מהמשפחה המורחבת שלי לפחות הם יחזרו בשאלה
הדיון הזה הסתיים

מנותק hebraic

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 575
בעניין: סתירות בתנך
« להגיב #43 ב- : דצמבר 17, 2012, 22:18:49 »
ההפרדה בין מזרחיות לאשכנזיות זה דבר שחייב לעשות.
מה את רוצה ש90% מהמזרחים הם באמת פושעים ואלימים ובלי יותר מדי שכל וה10% הנותרים הם עם פוטנציאל כזה
למה שיכניסו אותם לכיתה של אשכנזיות ויורידו להם את הרמה?
תחשבי על זה אולי יש כמה בודדים שהם באמת שווים את זה למרות שגם הם לא כמו האשכנזים מה נעשה?
זה הגנטיקה לרוב באמת מזרחים ותימנים ואתיופים עדיף שלא יורידו ת'רמה של הבית ספר
למה הם לא מקימים בית ספר משלהם ונדחפים לבית ספר של האשכנזים?
כי הם בעצמם יודעים שהאשכנזים יותר טובים ואם זה יהיה בית ספר רק של מזרחים הרמה תהיה נמוכה
כושית את לא אבל עור כהה גורם לריח מסריח תשימי לב לזה זה כנראה כל מיני לכלוכים בעור בגלל זה קוראים לך מלוכלכת לא בשביל להעליב אותך אלא כדי לציין את הלכלוך שבעור
בגלל זה גם התימנים הכי גרועים ואצלהם יש הכי הרבה פשע בגלל זה הפרידו דווקא את התימניות וכל זה הבנת עכשיו את הסיבה?

מאחל לך לחזור בתשובה שלמה . כמות של שטויות כאלה לא קראתי מאז שחסמו אותי מפורום מר"צ ...
LIONS OF JUDAH ARE AWAKEN , EAGER TO SPILL OUR ENEMIES BLOOD

מנותק hebraic

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 575
בעניין: סתירות בתנך
« להגיב #44 ב- : דצמבר 17, 2012, 22:25:41 »
שמעו אני לומדת תנך ואין לי מושג איך אתם מאמינים לזה כל כך הרבה בולשיט אני יתן לכם דוגמה תיבת נוח איך הוא הכניס את כל החיות+אוכל לתיבה אתם מבינים באמת שניסיתי להאמין באלוהים ובתנך אבל זה פשוט לא אמין לי.

הסיבה היחידה שזה לא נשמע לך אמין,זה משום שאת לא מאמינה מלכתחילה... האירוע כולו (המבול,התיבה,הסגירה על התיבה,עצם זה שהחיות והמזון בתוכה יכלו להיות מוכלים על ידה) היה ניסי , הקב"ה סגר בעד התיבה וגונן על שוכניה מפני המבול ... לא תיבה אחת כזאת ולא עשר כמוה ((וכך כתב הרמב"ן זצוק"ל .. ))יכלו להכיל את כמות החיות והמזון - זה נעשה בנס !
מה הבעייה להאמין שמי שברא את העולם יכול לעשות בו כרצונו?  כיצד "נס(= אירוע שקורה בניגוד לדרכי ההגיון והטבע) " מפריע לאמונה שלך - משום אי אפשרויותו ?  אם זה היה אפשרי ,אף אחד לא היה מחשיב את זה כנס , נכון?... הסיבה שהיהדות שרדה שורדת ומקובלת על רוב העולם (גם על מתנגדיה,ז"א,אפילו הנצרות והאיסלם משתמשים בניסים המפורסמים של היהדות להוכיח את אמיתות קיום הבורא,כדי למשוך מאמינים מקרב העובדי אלילים) זה בדיוק הניסים הלא הגיוניים האלה שקרו לעיני מליוני אנשים... גם בזמננו ... מלחמת ששת הימים למשל,זה נס,זה לא אמור להיות הגיוני על פי הטבע,ובכל זאת,זה מה שקרה, כי זה מה שהקב"ה רוצה.
LIONS OF JUDAH ARE AWAKEN , EAGER TO SPILL OUR ENEMIES BLOOD

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
בעניין: סתירות בתנך
« להגיב #45 ב- : דצמבר 17, 2012, 22:26:30 »
אוי הצביעות שלכם הדתיים זה משהו מדברים על אהבת חינם וכל הבולשיט הזה כשאין לכם דרך ארץ ומשקרים בפנים

מתי אמרתי לך שאני רוצה ללמוד בבית ספר דתי של אשכנזים
אני בכלל לא רוצה להיות דתיה הכל אצלכם רקוב ואתה רק מוכיח את זה
אז תדחף את בתי הספר שלכם אתה יודע לאן ותעזבו אותנן החילונים בשקט איכס ברור שאבא שלי צדק איך בכלל יכולתי לפקפק בו
ואם אתם כל כך שונאים תימנים אז תעזבו את כולם בשקט גם את אלה שדתיים ורוצים להיות חילונים אם הם כאלה גרועים אני אראה את זה לילדים מהמשפחה המורחבת שלי לפחות הם יחזרו בשאלה
הדיון הזה הסתיים
יש לי דבר אחרון להוסיף לדיון, גברתי הנכבדה.
לקחת כל דבר שראית דתי עושה ולטעון ש"ככה הדתיים" ו"זה בגלל שהם דתיים". לא הגיוני ולא קשור.
אבל זה יכול להיות אחלה תירוץ למי שרוצה להתרחק מהדת ולא מצליח למצוא תשובה טובה נגדה.
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!

מנותק NATALI

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 141
בעניין: סתירות בתנך
« להגיב #46 ב- : דצמבר 17, 2012, 22:30:50 »
לא אתה לא תעשה ממני מטומטמת אתה בעצמך אמרת את זה!!!!
ולhebrabic לפני שתתחילו לדבר על אלוהים וכל זה תלמדו להיות אנשים טובים אני מאמינה שהוא רוצה את זה יותר אבל למה לשמוע למלוכלכת שכמוני

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
בעניין: סתירות בתנך
« להגיב #47 ב- : דצמבר 17, 2012, 22:36:41 »
מה אני אמרתי?
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!

מנותק מציאותי

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1401
בעניין: סתירות בתנך
« להגיב #48 ב- : דצמבר 17, 2012, 22:37:48 »
די לשנאת חינם, כולנו יהודים...לא משנה מאיפה באנו.
אשכנזים, ספרדים...הכל אותו דבר.

מנותק NATALI

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 141
בעניין: סתירות בתנך
« להגיב #49 ב- : דצמבר 17, 2012, 22:40:20 »
אתה אמרת ש90% מהפושעים הם מזרחים וזה לא נכון כן יש יותר מזרחים פושעים מאשכנזים בזה אני מודה
דבר שני אתה הצדקת אותו מה שבטוח אפשר להגיד את זה בשפה קצת יותר יפה