כתב נושא: "רב" גלותי מגנה ילדים מבת עין שמתגוננים נגד הערבים הנאצים (סרטון חדש שלנו)  (נקרא 3489 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק חיים בן_פסח

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8063
בס''ד

אנא דרגו, הגיבו, המליצו והוסיפו למועדפים. זה רק יקח דקה. תוכלו להגיע לאתר של יוטיוב כדי לקדם את הסרטון אם תלחצו על "YOUTUBE" למטה. תודה.



גם יש לנו עמוד מצויין בפייסבוק: http://www.facebook.com/HayaminORG

מנותק Angelitos

  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 39
סרטון מצויין כמו תמיד.  :old_smiley:
מי שמרחם על האכזרים סופו להתאכזר לרחמנים.

מנותק yossso

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 838
  • "...ובחרת בחיים..." (דברים ל, יט)
    • אני בפייסבוק
ההודעה הבאה יותר מתאימה לגברים (מכיל תוכחת קשה).

לא צפיתי בסרטון.

עדיף שלא לדבר כך על רבנים, ובעיקר לא על הרב עובדיה יוסף. (כל המבזה תלמיד חכם, אין תרופה למכתו. שמעתי על מקרים קשים. אלה האנשים האחרונים שכדאי לפתוח עליהם פה). אפילו הרב שלכם אמר, על אלה שאומרים "אהה... סאטמר...", הוא אמר "באיזו זכות?" [אומרים עליהם ככה]. רק "אהה... סאטמר..."... אז עוד לדבר סרה על גדולי דור...

יש קבוצה ביהדות, שהרב שך זקוצ"ל, הוא "לא רב בשבילם"... (לפחות חלק מהם חושבים ככה, לא יודע כמה הוא מכל הקבוצה). כבר אמר דוד, עליו השלום: "אִישׁ בַּעַר לֹא יֵדָע וּכְסִיל לֹא יָבִין אֶת זֹאת". מי שטיפש מדבר שטויות, ובד"כ מדבר הרבה.

יהודי מצווה לא לומר דברים רעים אפילו על בורים ועמי ארצות, ואפילו אם הדברים נכונים. שאראה לכם את ההלכה? כבר כתבתי אותה במדור 'שולחן ערוך'.

הייתה סיבה לגירוש מגוש קטיף, גם אם לא נוח להודות בזה - אין אדם נוקף אצבעו מלמעלה אלא אם כן מכריזים עליו מלמטה. המתנחלים הם לא צדיקים. מכים, מאיימים ברצח, בעלי גאוה ("הפורום המרתק ביותר באינטרנט", "רק אצלנו [או "רק אנחנו"], בתנועת הימין האמיתי, [מחמאות]"). כבר אמרו חז"ל: סימן דלא ידע כלום - שבוחיי.
מתגרים בגוים.
מדברים לשון הרע המון - מצוות לא-תעשה השקולה כנגד שלושת איסורי "ייהרג ואל יעבור": עבודה זרה, גילוי עריות, ושפיכות דמים. (וכמוה גם מצוות "לא תשנא את אחיך בלבבך" - גם לא בלבבך, בטח שלא בפה - שקול נגד כל השלוש. האם אין פה שנאה? שנאה תהומית.). גם מישהו פה פעם כתב, שכעס זה טוב ובריא... לכעוס יותר גרוע מלאכול חזיר.

באיזה זכות קוראים כאן ליהודי "פיפי" או "קקה" או "יויו"?
יודעים את התורה, והולכים נגדה, "כי בא לי"... אז אתם מתפלאים שלא הולך לכם? שחיים לא בארץ, ושפולארד בכלא, למשל. היחיד שיכול להביא את פולארד לארץ, הוא פולארד בעצמו. אבל הדרך לכך לא נוחה כל כך: להיות חרדי. (אפשר חרד"ל). וכנ"ל לגבי חיים.

מי שנותן ללב להוביל, תמיד יטעה.

אני מוכן להיכנס לויכוח רציני ענייני עם מי שרוצה, עם הוכחות וכל. אבל בלי עלבונות ושטויות. הרב שלכם בעצמו אמר - עלבונות הם המוצא האחרון של מי שלא חושב. לכו בדרכו בכל הנוגע לדיונים, ואתם תגיעו אל האמת.

מעולם לא היה 'דתי לאומי', מעולם לא היו חסידויות. מה שנקרא היום 'חרדי', ופעם נקרא 'אדוק', זה היה תמיד. הגוים קוראים לזה 'יהודי'. (פעם גם במקום 'חילוני' אמרו 'חופשי', "להיות עם חופשי בארצנו" זה לקוח מכאן. מה שכמובן מתנגש עם קריאת שמע).

כתוב "...הוֹכֵחַ תּוֹכִיחַ אֶת עֲמִיתֶךָ וְלֹא תִשָּׂא עָלָיו חֵטְא" (ויקרא יט, יז)

וכתוב "וּמֹשֶׁה עָלָה אֶל הָאֱלֹהִים וַיִּקְרָא אֵלָיו ה' מִן הָהָר לֵאמֹר כֹּה תֹאמַר לְבֵית יַעֲקֹב וְתַגֵּיד לִבְנֵי יִשְׂרָאֵל" (שמות יט, ג)

רש"י:

-------

"ומשה עלה" - ביום השני וכל עליותיו בהשכמה היו שנאמר (שמות לד) וישכם משה בבקר

"כה תאמר" - בל' הזה וכסדר הזה (שבת פו)

"לבית יעקב" - אלו הנשים תאמר להן בל' רכה

"ותגיד לבני ישראל" - עונשים ודקדוקין פרש לזכרים דברים הקשין כגידין (מכילתא)

-------

ואתם ברובכם גברים, אז הנחתי שלדבר אתכם ישר ולעניין יכול להיות בסדר. וגם אין לי סבלנות. אבל האמת היא שיותר טוב בעקיפין - עם משל או בלשון רכה, גם לגברים. שנאמר "בְּאֹרֶךְ אַפַּיִם יְפֻתֶּה קָצִין וְלָשׁוֹן רַכָּה תִּשְׁבָּר גָּרֶם" (משלי כה, טו).

"כל ישראל יש להם חלק לעולם הבא, שנאמר (ישעיה ס) ועמך כלם צדיקים לעולם יירשו ארץ נצר מטעי מעשה ידי להתפאר"
(משנה, סדר נזיקין, מסכת סנהדרין, פרק י, משנה א)

תודה על ההקשבה, והמשך ערב נעים.  :-* :celebrate:
"לוּלֵי ה' שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם : אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ : ... : בָּרוּךְ ה' שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם" (תהלים קכד; ב-ג, ו)

"...לֹא בְחַיִל וְלֹא בְכֹחַ כִּי אִם בְּרוּחִי אָמַר ה' צְבָאוֹת" (זכריה ד, ו)
"...לֶב מֶלֶךְ בְּיַד ה'..." (משלי כא, א)


מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
אני שוב מגיב לדבריך וקורא לך לחדול מן הצדקנות.
אתה לוקח דברים שנאמרו על עבירות מסויימות ומסלף אותם. אתה לא בקיא בהלכות לשון הרע, אבל אתה מטיף אליהן בהתלהבות שיכולה לגרום לעוד יהודי למות או לאבד את רכושו או את תומתה של בתו.
מי שמך ?

אם לשון הרע באמת שקולה כמו שלושת המצוות של יהרג ואל יעבור, למה צריך לעבור עליה ולא לההרג?

וכמה פעמים צריך לומר לך שיש אנשים שמותר ומצווה לומר עליהם לשון הרע, בעיקר כשהם פושעים ומוסרים, בעיקר כשזה למטרת הצלת יהודים?
אולי, במקום לרוץ ולהוכיח את כולם, למד היטב את כל הלכות לשון הרע ורכילות כדי שלא תצנן עבודה טובה שעושים יהודים שהקדישו את עצמם למען עם ישראל?
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!

מנותק MAORO

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1872
  • "לדוד,ברוך ה׳ צורי,המלמד ידי לקרב,אצבעותי למלחמה"
תשמע חבר,היהדות זה לא דת של חמאה ומרגרינה.
אנחנו רחמנים,גומלי חסדים וביישנים שצריך,אבל גם נכנסים במי שצריך ולא מתרפסים (תריץ חיפוש בקונקורדנציה ל:"עד בלתי השאיר לו שריד" ותראה כמה פעמים זה קרה. )
אם לא נקום נגדם האנשים שמובילים אותנו אל האבדון המוחלט,אל אובדן החיים,הארץ והיהדות,אז מה יתן לנו שנזהרנו בלשון הרע?
יש הבדל בין להיות יהודי רכרוכי שחושב שליבו טהור וזך,ומסכים שימסרו את ארצו לגוים,ויצעדו במצעדי תועבה בעירו,ובנותיו תלכנה אל הגויים,לבין להיות יהודי טוב.
בחיים צריך לדעת איפה האמצע.
אתה צריך להיות רחמן כלפיי פנים,רחמן על הקבצן הנכה שיושב בפינת הרחוב,רחמן על האדם המבוגר שמתקשה לסחוב את הסלים מהשוק.
ולעומת זאת,אדם שתומך בהריסתך,משמע רוצה שארצך תינתן לגויים,דתך תכחד מהעולם,ושמו של הקב"ה יחדול מלהתקיים עוד בעולם ח"ו,אדם כזה לא ראוי לרחמים,וודאי שלא ראוי שתדבר על יפה או ש"לא תלכלך עליו".
אז אני מבין את הרצון שלך להיות יהודי טוב ולא לדבר לשון הרע,אבל שים לב מתי צריך להפסיק להיות טוב,ומתי להמשיך להיות טוב,וזה לא המקרה היחיד שיכול לקרות דבר שכזה,שדורש הבדל בין הרחמן שמגיע לו יחס דומה,לבין הרשע.
ואני רוצה בהזדמנות זו להפנות אותך באותו הנושא אך בהקשר אחר למסכת סנהדרין,שלמרות שנראה שאין קשר בין מה שאמרתי לבין זה,אך אני בהחלט רואה את ההקשר ואני אשמח לציין לך אותו.
נאמר במסכת סנהדרין עב ב : "אמר רב כל דאתי עלאי במחתרתא קטילנא ליה לבר מרב חנינא בר שילא מאי טעמא אילימא משום דצדיק הוא הא קאתי במחתרתא אלא משום דקים לי בגוויה דמרחם עלי כרחם אב על הבן "
והמסקנה שניתן לגזור מהקטע הנ"ל אל הנושא שבו עסקנו: אין טעם לרחם על מי שאינו מרחם עלייך.
ומכאן אנו חוזרים למשפט שכאן בפורום אנחנו כל כך אוהבים:"כל המרחם על אכזרים,סופו שיתאכזר לרחמנים."
חכמה בגויים תאמין:"אויב גלוי הוא קללה, אבל מעמיד פני ידיד גרוע ממנו." - בנג'מין פרנקלין .
"תכופות אנו נותנים בעצמנו לאויב את הכלים לכלותנו." - איזופוס.
"פייסן הוא אדם המאכיל תנין, בתקווה שהוא יאכל אותו אחרון." - וינסטון צ'רצ'יל
"קודם כל תהיינה העובדות בידיך, ואז תוכל לסלף אותן כאוות נפשך."- מרק טווין.