כתב נושא: לכל מי שלא ידע, "יהודים קראים" = גויים לכל דבר.  (נקרא 9213 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק לוחם יהודה

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 4499
  • ה' אדוננו מה אדיר שמך בכל הארץ
מי שלא מבין ויודע ושומע את המושג "יהודי קראי" כנראה חושב שמדובר ביהודים טועים או יהודים עם דרכים שונות. אבל שורה תחתונה יהודים..

אז זהוא, שלא.
ערבי מעזה נחשב ליותר יהודי מ"יהודי קראי".
הכל אצליהם פסול מא' ועד ת', החל מהברית מילה (שהם עושים כמו ערבים) ועד המזוזות הפסולות שלהם.

קצת מידע על הגויים הקראים:
ציטוט
הקראים אינם משתמשים בתפילין מתוך פירוש שכל הפרשה העוסקת בנושא זה הינה מטאפורה, שהרי לא ניתן לשים את דברי האל על הנפש או לקשור אותם.
המזוזה הקראית הינה דף (בד"כ קלף), לרוב ממוסגר, עליו כתובים עשרת הדברות (דבר ה' העילאי).
בברית המילה הקראית יש כריתת הערלה, אך אין פריעה (באצבעות המוהל) ומציצה (של הדם בשפתיו), שאינן כתובות בתורה.
הקראים קובעים שמוצאו של האדם נקבע לפי האב ולא לפי האם, משום שכך נהגו בתקופת המקרא, ולראיה הם מביאים את כל שושלות היוחסין בתנ"ך, שבהן מצוינים רק שמות אבותיו של האדם.

לקראים יש בציצית פתיל תכלת. הם טוענים שצבע התכלת יכול לבוא מכל מקור שהוא כמו שנכתב בתורה "וְעָשׂוּ לָהֶם צִיצִת עַל כַּנְפֵי בִגְדֵיהֶם, לְדֹרֹתָם; וְנָתְנוּ עַל צִיצִת הַכָּנָף, פְּתִיל תְּכֵלֶת" (במדבר ט"ו ל"ח) וזאת בעוד הרבניים טוענים שלא ניתן לצבוע פתיל ציציות מכיוון שאותו חלזון ממנו הופק הצבע בימי התורה - ה"ארגמן חד הקוצים" (Murex trunculus) - נדיר מדי ונמצא מחוץ להישג יד כיום. מדובר בזן מרהיב של חלזון ים אשר נפוץ בחופי אילת ובכלל בים האדום.

את דברי התורה "עין תחת עין" מפרשים הקראים כפשוטם, אדם שהוציא עין לחברו במזיד - יש להוציא את עינו (לפי הפירוש הרבני - כוונת התורה היא שיש לפצות בממון על הוצאת עין). אמנם בפועל דין זה אינו נהוג, שכן הוא סותר את דיני הממשלה, ועקרון "דינא דמלכותא דינא" מקובל על הקראים.

הקראים רואים בחבישת כיפה מנהג שיש לכבדו אך אין הוא חובה בטענה שהתורה קדמה למנהגים ועל האדם לבצע את העיקר שבתורה ואז את התפל שבמנהגים ובטח שלבחירתו אם בכלל[דרוש מקור]. הקראים חובשים כיפה בבית הכנסת בלבד.

כמו שאתם רואים מדובר בגויים לכל דבר שמלקטים פה ושם חלקים מהיהדות כדי לשחק אותה יהודים.
דיני קראים הם כדיני גויים לכל דבר.
http://www.hidabroot.org/ARDetail.asp?BlogID=112022
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,11141.0.html
« עריכה אחרונה: מרץ 14, 2012, 01:23:03 על ידי Rafoe »

ירושלים הקדושה, נמות למענך!

מנותק Dor12131

  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 97
מי שלא מבין ויודע ושומע את המושג "יהודי קראי" כנראה חושב שמדובר ביהודים טועים או יהודים עם דרכים שונות. אבל שורה תחתונה יהודים..

אז זהוא, שלא.
ערבי מעזה נחשב ליותר יהודי מ"יהודי קראי".
הכל אצליהם פסול מא' ועד ת', החל מהברית מילה (שהם עושים כמו ערבים) ועד המזוזות הפסולות שלהם.

קצת מידע על הגויים הקראים:
כמו שאתם רואים מדובר בגויים לכל דבר שמלקטים פה ושם חלקים מהיהדות כדי לשחק אותה יהודים.
דיני קראים הם כדיני גויים לכל דבר.

אני לא ירד לרמה שלך כי אתה פוגע פה העדה שלמה ששומרת מצות תורמת ומשרתת בצהל  אז בוא תקבל כמה עובדות

בעיניין הכיפה  בימי בית ראשון לא היה דבר כזה כיפה עם ישראל לא לבש כלום על הראש גם לא בתפילות מי שלבש אלא היו רק הכוהנים הגדולים והתורה מציינת שגם הם לא היו חייבים המנהג של הכיפה החל לקראת סוף בית שני ואתה יוכול לקרוא פה באינקלופדיה על הכיפה http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9B%D7%99%D7%A4%D7%94_(%D7%99%D7%94%D7%93%D7%95%D7%AA)
 
בקשר לתפילין

בתקופת בית שני תפילין העתיקות ביותר שהתגלו הן תפילין מהמאה הראשונה לספירה, מימי המרד הגדול, שנמצאו במערות קומראן,‏[11] בנחל מורבעאת ובנחל צאלים. מממצאים אלו נראה שבאותה תקופה רווחו דעות שונות ונוהגים שונים לגבי הפרשיות שבתפילין וסדרן, וטרם התגבשו הלכותיהן כפי שנשנו מאוחר יותר במשנה, בתלמוד ובהלכה. עם זאת בחלק מהממצאים משתקפים הנוהגים שנשנו מאוחר יותר בדברי חז"ל והפוסקים.

בתורה שבכתב המילה תפילין לא כתובה פעם אחת או איך להניח אותם בימי בית ראשון  תקופת שאול  דוד ושלמה המלך לא זכורים תפילין ולא זכור שהם הניחו דברים כאלה על הראש ולא נמצא שום זכר בתקופת בית ראשון לתפילין התפילין הכי עתיקות שנמצאו  הן תפילין מהמאה הראשונה לספירה, אתה יוכול לחפש בגוגל תפילין אינקלופדיה ותקרא הבאתי לך ציטוט למעלה מהאינקלופדיה שמראה שמצאו תפילין הכי עתיקים מהמאה הראשונה 

ועוד הוכחה שהיהודים האתיופים באו מאתיופיה הם לא הניחו שום פתילין ולא ידעו מזה הדבר הזה כי הם לא הושפעו מכת הפרושים שזה הרבנים שלכם שיצרו תורה חדשה תלמוד ומשנה כדי לדכא את האישה לתמוך בפדופלייה ועוד כמה דברים דוחים   

ובקשר לברית מילה אנחנו עושים את הברית מילה  כמו שהעם היהודי עם ישראל עשה אותו תמיד זה שאתם עושים בצורה משונה שלא כתובה בתורה משה הקדושה זו זכותכם ופה אני יביא לך ציטוט


בברית המילה הקראית יש כריתת הערלה, אך אין פריעה (באצבעות המוהל) ומציצה (של הדם בשפתיו), שאינן כתובות בתורה. איפה כתוה בתורה שצריך לעשות פריעה??  או שצריך למצוץ את הבולבול של התינוק?? אתה יודע שזה פדופליה מה שהמוהלים שלכם עושים??? למצוץ בולבול של תינוק בן 8 ימים אתם לא מתביישים?? איפה זה כתוב בתורה שבכתב תורה משה?? או הפריעה הזאת???   יותר נכון להגיד שאתם הפרושים חז"ל הבאתם על עם ישראל רק אסונות 

אלוהים ציווה אותנו במפורש לא להוסיף ולא לגרוע מן התורה קח פסוק
אלוהים ציווה במפורש לא להוסיף ולא לגרוע מתוך דברי התורה. "אֵת כָּל הַדָּבָר, אֲשֶׁר אָנֹכִי מְצַוֶּה אֶתְכֶם - אֹתוֹ תִשְׁמְרוּ, לַעֲשׂוֹת: לֹא תֹסֵף עָלָיו, וְלֹא תִגְרַע מִמֶּנּוּ." (דברים י"ג א') ועדיין הרבניים הוסיפו ולא מפסיקים להוסיף "מצוות חכמים" שלטענתם אלו חלק בלתי נפרד מהתורה. הקראים רואים תוספת חיה זו כפירה של ממש.

היהודים הקראים מודים שצריך לפרש את התנך אבל בפשטות יש הבדל ענק בן לפרש את התורה שבכתב לבן להמציא תורה חדשה עם חוקים חדשים שלא קיימים כדי לדכא את האישה כמו איסור שירת נשים  אישה לא יוכולה להעיד בבית משפט?? הפרדה בן נשים לגברים??

בגלל זה כל הצרות באו עליכם מסעות צלב פוגרומים המוסלמים הקוזקים שואה הצאר הרוסי ימח שמו ועוד עד שלא תתעוררו ולא תחזרו לשורשים אתם תסבלו לצערי הרב וזה עובדה הסטורית שאתם סובלים 

הנאצים לא  נגעו ביהודים הקראים הם הקימו ועדת חקירה ואמרו שהיהודים הקראים הם יהודים על פי דתם לא על פי גזעם  ודרך אגב היהודים הקראים הצליחו להציל מאות יהודים רבנים הם הוציאו תעודות מזופיות של קראים ובכך הצילו מאות  אז תתביש לך שאתה ככה

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
בדיון אחר ביקשתי מקור שלפיו אפשר לדעת בוודאות שבשר הערלה הוא באיבר המין.

הציטוט מהתורה שבכתב על הציווי אינו מספיק.

איך אתם יודעים מהו בשר הערלה? (אני מקווה לקבל תשובה הפעם)
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!

מנותק לוחם יהודה

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 4499
  • ה' אדוננו מה אדיר שמך בכל הארץ
"ציבור שלם שמשרת בצה"ל"

גם ערבים וכושים משרתים בצה"ל.
הכת שלכם כן משתמשת בתלמוד רק שהיא לוקחת את החלקים שמתאימים לה ומעצבת אותם שתתאים לחיי היום יום של הכופר העצלן (שמישומה עדיין רוצה להקרא יהודי).

תפנים, כל הדת שלכם פגומה מהיסוד, הברית שלכם עם בורא עולם שווה פחות מזו של הערבים ולכן גם לא תהיה לכם ב"ה אחיזה בארץ ישראל, אתם לא חלק מעם ישראל ולא משנה איך תקראו לעצמכם, יהודים קראים או השחורים העבריים. שניכם, אותו החרא.

ירושלים הקדושה, נמות למענך!

מנותק הבוס הגדול

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2133
בדיון אחר ביקשתי מקור שלפיו אפשר לדעת בוודאות שבשר הערלה הוא באיבר המין.

הציטוט מהתורה שבכתב על הציווי אינו מספיק.

איך אתם יודעים מהו בשר הערלה? (אני מקווה לקבל תשובה הפעם)
גם אני מחכה לתשובה "מר קראי".
אני לא אלוהים אני חלק ממנו

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
כולם מחכים לתשובות מהקראי הבור שלא יודע לעות רק לחזור כמו תרנגול הודו מטומטם על הקריאה הקבועה שלו.

ובקשר למה שכתבת על התפילין שנמצאו, כבר כתבתי לך על צדוק ובייתוס. הצדוקים שינו הרבה דברים והרסו המון משמעויות.
יש המון איזכורים במשנה על דברים שהיו עושים מתחלה אבל "משקלקלו המינים" (הכופרים הצדוקים שמהם יצאו כל מיני כתות וביניהם הקראים), הקפידו יותר לעשות באופן שאינו משתמע לשני פנים.

סתם לידע, הצדוקים הראשונים היו מניחים את התפילין על גשר האף בין העיניים כי כתוב "והיו לטוטפות בין עיניכם" וכל גולם מטומטם שרוצה להיות צדוקי או קראי ולהתחכם שהוא יודע יותר טוב מהרבנים כי הרבנים עושים לו חיים קשים, רץ להניח תפילין על האף והרגיש גאון גדול...

נדמה לי שבית אבטינס שהיו משפחת הכהונה היחידה שידעה את סוד הכנת לחם הפנים, והייתה עוד משפחת כהונה שידעה את סוד רקיחת הקטורת, שמרו בקנאות על הסוד אך ורק כדי שגם אותו לא יחללו הצדוקים ושאר מרעין בישין.
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!