אמממ לא כל כך.
1.בקשר לפסוק , לא כל מוסלמי מאמין וממשיך דרכו של כל מה שכתוב בקוראן. וכמו הקוראן הוא כמו כל ספר קודש , מלא בסתירות.
2.הפלסטינים חיים שם כבר בערך 100 שנה , ולא הם לא הסתננו פתאום. לפני 1000 שנה הם היו פה גם(למרות שהשטח שלנו כן?).
3.ירושלים היא העיר השלישית הכי קדושה באיסלאם , הם פשוט רוצים לחיות שם. תאמין לי , אני מכיר הרבה ערבים טובים , והם טובים. והם לא רוצים להרוג אף אחד. גם קברי הצדיקים קדושים להם , מסיבה מסוימת...אתה חייב להבין שהסיבה מתחלכילה שיש קיצוניים שרוצים להשמיד את ישראל ואת היהודים היא מכיוון שאנחנו שולטים פה. ובירושלים , וזה עלבון מבחינת אותם קיצוניים.
לפני כל הסיפור של הציונות המוסלמים ואנחנו חיינו בשקט ובטוב , סבא שלי חי בטוניס. ולא זכור לי שום מקרה של אלימות בין יהודים למוסלמים עד המאתיים השנה האחרונות של הציונות.
א) הציטוט שהוא הביא לקוח משני החד'יתים הכי אותנטים באסלאם הסני, בחא'רי ומסלם (שניהם ביחד מהווים את ה- "אלצחיחן"), אין יותר אמין מזה למעט מבחינתם של מי שמוגדרים "אהל אלק'ראן" ,הם לא מיחסים כל חשיבות לחדית'.
ב) חיו בשקט וטוב?
קרא את הספרים:
http://www.amazon.com/Legacy-Islamic-Antisemitism-Sacred-History/dp/1591025540http://simania.co.il/bookdetails.php?item_id=8827http://simania.co.il/bookdetails.php?item_id=253996לגבי סבא שלך, במילה אחת: "קולוניאליזם".
ג) אין היום אף זרם בתוך האסלאם שמסתייג מהג'האד, ואל תביא את הטיעון על הצופיזם, יש די והותר צופים שלקחו חלק בג'האד או שהטיפו לזה וכן שקיבלו את הפסיקות של זרמי ההלכה, כמו האמאם שאמיל, מחמד עבדאללה חסן, עותמן אבן פאדיו שהוביל את הג'האד בצפון ניגריה, עבד אלקאדר אלג'אירי נגד הצרפתים, עמאר מכתר, יש היום את התנועה הסומלית אהל אלסנה ואלג'מעה, את המוג'האדין הקאדרי בעראק , יש את אחמד סרהנדי ואת אלע'זאלי (אלעזאלי אמר שהמסלמים חייבים ליישם ג'האד מינימום פעם בשנה) כולם צופים.
He who practices Sufism without learning Sacred Law corrupts his faith, while he who leans Sacred Law without practicing Sufism corrupts himself Only" "he who combines the two proves true
לקוח מכאן:
ד) לגבי ירושלים, אני יכול להזכיר את אבן תימיה ואבן קים אלגו'זיה שהתנגדו להחלת מעמד של קדושה על עיר שאינה מכה או מדינה ( יש שייחסו לאלטאא'ף), כל אחד שניסה לרומם את י-ם הוא כופר לדידם, אצל השיעים הערים הקדושות הן בכלל כרבלא, קום ונג'יף, האמאם ג'עפר אלצאדק (רוב מוחץ מתוך השיעים שייכים למד'הב הג'עפרי) כבר עמד כל כך.
ה) לגבי הסתירות בקראן, הולכים אחרי הפסוקים המאוחרים יותר מבחינה כרונולוגית, פסוקים אלה קוראים להלחם בכופרים באשר הם שם.
לעקרון הזה קוראים "אלנסח' ואלמנסוח".
תקרא את הספר של אלסיוטי בנדון:
http://www.scribd.com/doc/62707540/The-Perfect-Guide-to-the-Sciences-of-the-Qur%E2%80%99an-Al-Itq%C4%81n-fi-%E2%80%98Ulum-Al-Qur%E2%80%99an-By-Jalaluddin-Al-Suyuti-Shafi-iהנה ספר קצר יותר שמסביר את נסיבות הגילויים (אסבאב אלנזל) ואת עקרון הנסח':
http://web.youngmuslims.ca/online_library/books/ulum_al_quran/ו) לגבי מסלמים מתונים לכאורה, זה בסה"כ הטעייה לנוכח מאזן הכוחות, ברגע שהמסלמים יתחילו לצבור כוחות כל המתינות הזאת תעלם כאילו לא הייתה.
"אל יקחו המסלמים את הכופרים למגינים להם במקום המאמינים. כל העושה זאת, דבר אין לו עם אלוהים.( ואולם רשאים אתם לעשות כן) רק לשם זהירות מפניהם.
אלוהים מזהירכם מפני עצמו, וסוף כולם לשוב אל אלוהים" 3:28.
ציטוט מתוך התפסיר של מודודי בנדון:
This means that it is lawful for a believer, helpless in the grip of the enemies of Islam and in imminent danger of severe wrong and persecution, to keep his faith concealed and to behave in such a manner as to create the impression that he is on the same side as his enemies. A person whose Muslim identity is discovered is permitted to adopt a friendly attitude owards the unbelievers in order to save his life
http://www.tafheem.net/tafheem.htmlתרגיש חופשי לבדוק מה שאר הפרשנים אומרים על הפסוק שהזכרתי.