חדשות ודיונים > ספריית הימין האמיתי

גבולות ועממי ארץ-ישראל

<< < (2/5) > >>

דוקא_כך:
בנושא ה"פלשתינאים" אני חייב להסכים עם יעקב---אין כזו אומה.

דעתי האישית---אם יש ספקות לגבי השתייכות שטחים מסוימים
לארץ ישראל השלמה, הרי עלינו לטעות לצד של כיבוש יתר, שכן
אדמת קודש נועדה אך ורק לעם ישראל, ועדיף שנשלוט על יותר
שטחים ממה שצריך ולא נמסור בטעות אדמה קדושה לגוים.  זה
גם עדיף בשביל הגוים, כי אם הם ישבו על אדמת קודש, יבולע
להם---השם יעניש אותם בנגעים ופגעים כבדים.  על-כן, לטובת
כולם, עדיף שנשלוט גם על שטחים ששייכותם לארץ ישראל
השלמה מוטלת בספק!

Eternal:
על המיתוס הפלשתיני
http://www.imninalu.net/myths-pals.htm

liorso:
יש ברשותי מצגת מצוינת. באמת מצגת טובה עם הוכחות למי שייכת ארץ ישראל השלמה ומה הגבולות של ארץ ישראל. אך אני לא יכול להעלות אותה כאן... יש לכם מה להציע בשביל שאני אצליח לפרסם?

Berk0:
תעלה לפה
http://www.yousendit.com/

ושים כאן תלינק של הקובץ וכולם יורידו

zelhar:
על המפה שצירפתי: הגבול בירוק הוא בערך הגבול של ממלכת דוד ואני מסתמך על הגבולות שמופיעות בדרך כלל באטלסים, והן משורטטות בהתאם לכתוב במלכים, מלבד לשינוי אחד שערכתי- הגבול של דוד באזור החוף עבר דרומית לגבול ישראל לבנון הנוכחי ובחוף עד עכו או אפילו עד חיפה ישבו צידונים (אבל זו הייתה רצועה צרה בצמוד לחוף) ...

הגבול האדום זה לא גבול ארץ-ישראל, אלא זה הגבול שבו לדעתי עלינו להתפרס בטווח הקרוב. אנחנו צריכים עומק אסטרטגי מינימאלי, מוצא חופשי לים האדום, וכן שהגבול יהיה יחסית קל להגנה ... יתר על כן בשטח האדום יש יחסית מעט ערבים, למשל סיני מאוכלס בדלילות, השטחים בירדן פוסחים על אירביד, עמאן וזרקא וגם הם דלילי אוכלוסין. בשטח דרום הלבנון עד הליטאני יש לפחות 250 אלף ערבים, אבל גירושם מהאזור הוא ערך חשוב מאוד בפני עצמו.   

בכל מקרה יש 2-3 מיליוני פפלשתים שצריך לפנות, אבל כדי שיהיה לאן לפנות אותם נצטרך לכבוש עוד שטח סמוך שלתוכו נפנה אותם, זהו השטח בין הקו הכחול לאדום, שמורכב מהחלק של ירדן אשר לא יסופח לישראל ומשטח בצפון מערב סעודיה.

לפי התורה עם ישראל צריך לנהוג לפי מצוות השם כדי שיוריש לו את הארץ מפני כל הגויים הרשעים שנאחזו בה. אם ננסה לשחרר את כל ארץ ישראל מבלי שנהיה חברה צודקת- התורה אומרת, ולדעתי גם ההיגיון, שלא נצלח.

באשר לעם הפלשתיני – אני מכנה אותם פפלשתים (פסבדו פלשתים), לדעתי כיום הם אכן עם. ההחלטה אם הם עם או לא אינה שלנו, אם הם רוצים להתקרא עם אזי הם עם. אלא שעד 1948 בהחלט לא היה עם כזה, כי עד אז לא הייתה קבוצה שזיהתה את עצמה כעם פלשתינאי.

'פלשתין' היא אינה המולדת של העם הזה, אלא ירדן ומחנות הפליתים. העם הזה הונדס על ידי הערבים בכפייה ובצורה מלאכותית, במטרה אחת ויחידה לשמש כאמצעי פיזי ותעמולתי להשמדת ישראל.

עד שחרור יו"ש במלחמת ששת הימים ערביי יו"ש וערביי עבר הירדן היו פשוט ירדנים. לעומתם ערביי מחנות הפליטים בסוריה, לבנון ושאר מדינות ערב, וכן ערביי עזה – עליהם נכפתה הזהות הפלשתינאית משום והם הופרדו משאר האוכלוסייה ולא נחשבו אזרחים. ערביי מדינת ישראל 'גילו' את זהותם הפלשתינית רק בשנות השבעים.

הטענה שלהם שהם עם עתיק ושמולדתו בארץ ישראל המערבית היא כזב גמור. הערבים בארץ ישראל היו ערב-רב שנאסף מעשרות מקומות (חלקם אפילו לא ערבים), ורובם היגרו לתוך ארץ ישראל המערבית רק לאחר שהפכה למנדט בריטי.

כל הלאומים הערבים הם מלאכותיים משום שהם נקבעו על פי גבולות קולוניאליים שרירותיים. הבדווים הסונים בעיראק, סעודיה וירדן הם אותה טרפה, ולמרות שאלה בירדן קוראים לעצמם ירדנים ואלה בסעודיה נקראים סעודים הם לא בהכרח מאמינים בטענות שלהם.

הבדווים בנגב דווקא טוענים שהם פלשתינים; יש בהם שבטים שמוצאם מסעודיה עיראק וירדן, כך שלפי טענתם הבדווים בישראל הם פלשתינאים; הבדווים בירדן, שהם אולי אפילו מאותו שבט או משפחת שבטים, הם ירדנים, והפלשתינים בירדן הם לא ירדנים אלא פלשתינים. ברור שההיגיון מאחורי השקרים הללו הוא להעמיס כמה שיותר ערבים 'פלשתינים' על גב ישראל במטרה שתקרוס.   

כל הטענות העובדתיות של הערבים הן כוזבות. אפילו כשהם טוענים דבר נכון זה אך מקרה. השקר זה דרך חיים שלהם. אבל אם הם רוצים להאמין בשקרים שלהם ולקרוא לעצמם עם אז הם עם.

תפריט

[0] אינדקס הודעות

[#] עמוד הבא

[*] עמוד הקודם

עבור לתצוגת גירסה מלאה