כתב נושא: הכל על יגאל עמיר וחיסול רבין  (נקרא 3168 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
הכל על יגאל עמיר וחיסול רבין
« ב- : ספטמבר 11, 2011, 04:32:35 »
20 עובדות שככל הנראה לא ידעתם על רבין, יגאל עמיר ותהליך אוסלו

--------------------------------------------------------------------------------

1. פסיכולוג שבדק את מנת המשכל של יגאל עמיר, קבע שיש לו מנת משכל ברמה של 144. זהו איי קיו גבוה ביותר, שיש למעטים באוכלוסיה המוגדרים: מחוננים ("על השרון", 15.03.96)


הציל את הכבוד שלנו. יגאל עמיר

2. בזמן תהליך הסכמי אוסלו, התבטא יאסר ערפאת באוזני באי כינוס ערבי שהתקיים ביוהנסבורג, בירת דרום אפריקה, שהסכמי אוסלו שהוא חותם עליהם הם כמו הסכם כורייש, שזהו הסכם שחתם מוחמד עם תושבי מכה רק בכדי לכבוש אותם, וכך עשה לאחר 22 חודשים. באותה עת הוא הצהיר על "שלום של אמיצים" באוזניים ישראליות. הדברים פורסמו בכל כלי התקשורת הישראלים בזמן תהליך אוסלו. רבין כמובן, הגן על ערפאת בטענות לא ענייניות, שערפאת חייב לומר דברים אלו. עצוב לדעת היום שדווקא למשפט המדובר ,שעליו הגן רבין, דווקא אליו התכוון ערפאת. רבין ידע, ראה, ושמע ובכל זאת המשיך במעשיו.


לא שם על היהודים. רבין
 
3. בשנת 68', יצחק רבין כיהן כשגריר בארה"ב. בעת מסיבת יום העצמאות, נתבקש לספר אירוע מעניין מתקופת קום המדינה. השגריר קם על רגליו וסיפר בגאווה על פרשיית "אלטלנה", ואמר: "דפקתי (יריתי) אותם בים, ודפקתי אותם שוחים אל החוף". מעניין מהו המקרה שבו התגאה.

אוניית "אלטלנה" היא ספינה שאוכלסה ברובה בניצולי שואה הכמהים להגיע לארץ הקודש, ושימשה אף ספינת נשק בשביל לתגבר את כוחות האצ"ל. עקב התנגדות הפלמ"ח לפריקת הספינה בחופי הארץ מחשש להתחזקות האצ"ל והלח"י, טובעה האונייה ונרצחו 16 יהודים.

יצחק רבין פיקד בשטח על ביצוע פקודת בן גוריון, עקב חשש שמא תיפתח אש מהאונייה, אמר רבין ללא היסוס: " קח רימונים וחסל אותם" אמר ואף עשה, השליך רימונים על אחיו. ("אלטלנה", נקדימון. 282)


16 ניצולי שואה נטבחו באכזריות נאצית. טבח אלטלנה

חייל שסירב לטבוח באחיו, זכה לביטויי גנאי והפצרות לבצע הרצח מיצחק רבין, קצין המבצעים של הפלמ"ח. (שם, 285)

התקבלה החלטה להפגיז האונייה בתותח, וכך גם קרה. "ההפגזה נועדה לפגוע, ולא להטיל פחד" דאג רבין לוודא שלא נטיל ספק. ("פנקס שירות")

לא היתה זו מלחמת אחים, במלחמה, שני הצדדים נלחמים. במקרה זה היה "טבח אחים" מפני שבגין הורה לא להשיב אש כלל, וכך היה. הונפו דגלים לבנים ובכל זאת, יהודים נטבחו בעודם במים למשך כרבע שעה. "נודע שבגין באונייה וכך התעצמה האש, משקעי השנאה כלפי הארגונים ומנהיגם מצאו ביטוי בעוצמת האש" הבהיר רבין את מניעי השנאה שהוליכו אותם. ("פנקס שירות"). על כך התגאה יצחק רבין, ראש ממשלה בישראל.

4. בשנת 87', נוסדה תנועת החמאס בידי קבוצה מצומצמת של פעילים איסלאמיים המקושרים ל"אחים המוסלמים" במצרים. בשנת הווסדו של החמאס, יצחק רבין היה שר הבטחון – ומינה את עוזרו לעניני ערבים, אל"מ דוד חכם לאיש הקשר בינו לבין החמאס, על מנת לסייע לתנועה לגדול ולהחליף את אש"ף. באותה שנה נפגש רבין אישית עם אחד ממייסדי החמאס – השייח מחמוד א-זהאר.


באדיבות רבין. ערבים נאצים מהחמאס

5. בהמשך הסכמי אוסלו שלא התממשו, צה"ל היה אמור לנסוג מרוב שטחי יש"ע ולהשאיר את היישובים היהודיים מוקפים במרצחים צמאי דם, להם לא היתה ניתנת ה"פריבילגיה" של פינוי ותמיכה (אף זה אין בו בכדי להעלות על דל שפתותינו את האפשרות הפושעת של פינוי יהודים). ידועה אמרתו של רבין משנת 87' :" מצידי שתושבי גוש עציון ייסעו עם פספורט לעבודה". כ-100 מתוך 140 יישובים, יועדו להישאר תחת ריבונות פלשתינית, כולל היישוב היהודי בחברון (ע"פ מסמך שנחתם בין ביילין ואבו מאזן ב1 לנובמבר 95 , מסמך שהיה אמור להיחתם ע"י רבין לאחר מכן. נחום ברנע, 02.02.97, ידיעות אחרונות).

6. בשנת 93', בעת חתונה של חבר שבה שהו יגאל וחגי עמיר, הגיע יצחק רבין לחתונה. לאחר שרבין הלך, התאכזב יגאל באוזני חגי "על פספוס ההזדמנות הקלה להתנקשות ברבין" . עובדה זו מוכיחה שרעיון ההתנקשות הגיע ליגאל מיד עם חתימת אוסלו א' עוד בשנת 93', ללא שום קשר להסתה הגואה או אנשי שב"כ כאלו ואחרים.

7. במלחמת העצמאות ,20.04.48, ברח רבין, מפקד חטיבת "הראל", משדה הקרב ונטש את פקודיו הנהרגים ומוכי ההלם. ("תיק רבין", ד"ר אורי מילשטיין)

8. בראיון שנתן לפני מותו למראיין מצרי הודה פייסל חוסייני, "שהסכמי אוסלו היו סוס טרויאני, בדרך לשחרור כל פלשתין מהנהר עד הים".הוא אף גילה מה אמר לעמיתיו בתקופת אוסלו: : עלו על הסוס ואל תשאלו ממה הוא עשוי.עלו על הסוס, ואת כניסתכם לתוכו נהפוך לראשיתה של תקופת בנייה". חוסייני תמיד הבהיר לעמיתיו, שהמטרה הסופית היא שחרור פלשתין מהנהר עד הים, אפילו אם המאבק ייקח "אלף שנה או דורות על דורות". פייסל חוסייני נחשב מהמתונים בהנהגה הפלשתינית. (אהרון אמיר לאחר מות חוסייני, ידיעות אחרונות).


חבריו של רבין מהפת"ח

9. משנת 1987 נרצחו בישראל בפעילות טרור 1544 איש. בין השנים 1984-1993 עד חתימת הסכמי אוסלו נרצחו 165 איש. לאחר חתימת הסמי אוסלו ועד היום נרצחו 1358 איש, זקנים נשים וטף. בשלש השנים האחרונות נרצחו 123 ילדים מתחת לגיל 18. לאיניתפאדת 87' קדמה עסקת ג'יבריל, שבה שוחררו מספר רב מאוד של מחבלים, עסקה שנעשתה בידי שמעון פרס. למלחמה הנוכחית קדמו הסכמי אוסלו והבריחה החפוזה מדרום לבנון. (אמנון לורד, 09.09.02, ידיעות אחרונות).


רבין וחברים

10. "חלון ההזדמנות שניתן לשמאל ב92' היה מקרי. רבין התחפש לבגין וכך ניצחנו את הבחירות. ההזדמנות הזאת לא תחזור, העם הזה ימני בעמדותיו, אנחנו חייבים להשאיר להם מציאות מדינית שלא יוכלו לשנות אותה". הדברים, הם דברי יוסי ביילין מאדריכלי אוסלו. הימים, הם ימי אוסלו הארורים. מסתבר שרצונות שלטון ושררה הניעו את התהליך שסיכן את חיינו ואף הביא למות חלקנו. (שמעון שיפר חושף שיחה פרטית עם ביילין מימי אוסלו, ידיעות אחרונות, יום לאחר נצחון נתניהו בבחירות).

11. יצחק רבין היה הרמטכ"ל של ישראל במלחמת ששת הימים, אך הוא עצמו לא היה שותף למלחמה זו כלל וכלל, הוא התמוטט ולא תפקד במשך כל תקופת המלחמה. רבין היה שתיין ומעשן בשרשרת ולפני המלחמה הוא לקה בהרעלת ניקוטין וכאמור לא תפקד כלל. עובדה זו לא העיבה על התהילה שקיבל על אותה מלחמה, עד עצם היום הזה.


טבח המוני ביהודים, אלכוהול וסיגריות. מורשת רבין

12. בזמן שהותי בגוש קטיף, סיפר לי אחד התושבים, שבשלהי שנות ה-80 (לפני אוסלו) הגיע איש שב"כ להזהיר את התושבים, הוא כינס מספר תושבים העוסקים בביטחון המקום, ואמר: "יש לנו מידע על 4 רובי קלצ'ניקוב ישנים הנמצאים באזורים שונים בעזה", 4 רובים בלבד! לאחר מכן הם אספו את הנשק בקלילות. לאחר פרוץ מלחמת אוסלו, בשלהי שנת 2001, היו ברצועה אלפי חמושים ברובי סער וברקטות ר.פי.ג'י. כיום, ישנם ברצועה עשרות אלפי רקטות לטווח קצר ובינוני, חלקן עם טווח המגיע לתל אביב וצפונה - איום אסטרטגי על המדינה כולה. תארו לכם מה היה קורה לו הסכמי אוסלו היו נמשכים לפי המתוכנן...

13. ביום שישי, 03.11.95, ביקש יגאל לנסוע לדודים בשומרון, בסוף חגי סירב, דבר המוכיח שההתנקשות לא היתה מתוכננת אלא ספונטאנית לחלוטין.

14. לא יאוחר מ-5 במאי 1999 תחולק ירושלים, וישראל תכיר במדינת פלשתין שבירתה אל קודס. לפלשתין תהיה ריבונות אקס-טריטוריאלית על הר הבית. זהו עוד סעיף בתהליך שהתעתד לצאת לפועל. (ע"פ מסמך שנחתם בין ביילין ואבו מאזן ב1 לנובמבר 95, מסמך שהיה אמור להיחתם ע"י רבין לאחר מכן. - נחום ברנע, 02.02.97, ידיעות אחרונות)

15. יגאל עמיר לא השתמש בכדורים המיוחדים שהכין חגי, מפני שאלו היו בסוף המחסנית. יגאל ירה את 3 הכדורים הראשונים במחסנית.

16. לדעת חגי עמיר, "אבישי רביב היה סוכן כפול, מצד אחד הוא עבד בשביל השב"כ ומאידך הוא רצה והאמין בדרכו של יגאל. משום שאם היה סוכן שב"כ מובהק, יכל היה לעצור את ההתנקשות על בסיס מידע שכבר היה לו".

17. בחודש יוני 1974, פיתח ערפאת את "תורת השלבים", תורה זו אומרת שכל שטח שתפנה ישראל יהווה קרש קפיצה נוסף לפלשתינים, לקראת שחרורה של פלשתין השלימה. מסתבר היום ששיטתו נותנת את פרותיה.

18. ב-13 בספטמבר 1993, סמוך לחתימת הסכמי אוסלו במדשאות הבית הלבן, הצהיר ערפאת לאומה הפלשתינית שההסכמים אינם אלא חלק מיישום תוכנית "תורת השלבים".

19. ארגון אש"ף הוקם עוד בשנת 64', 3 שנים לפני כיבוש שטחי ישראל לאחר 67'. הארגון שם לו למטרה להשמיד את מדינת ישראל, ללא כל קשר לשטחים "הכבושים", ששטחים אלו עוד היו ברשותם. לכן, כל טענה שרצונם הוא אותם שטחים "כבושים", היא טענה מופרכת מיסודה.

20. בנאום שנשא ב-1995, אמר רבין: "סיפורי הבלהות של הליכוד מוכרים. הרי הבטיחו לנו גם קטיושות מעזה... כבר שנה רצועת עזה נתונה בעיקרה למרות הרשות הפלשתינאית; לא הייתה עוד אף קטיושה ולא תהיה קטיושה. וכו' וכו' וכו'. כל הדיבורים... הליכוד פוחד פחד מוות משלום. פחדני השלום. זהו הליכוד של היום."
 
« עריכה אחרונה: ספטמבר 11, 2011, 04:41:41 על ידי יוסף בנימין »

מנותק לוחם יהודה

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 4499
  • ה' אדוננו מה אדיר שמך בכל הארץ
הכל על יגאל עמיר וחיסול רבין
« להגיב #1 ב- : ספטמבר 11, 2011, 12:10:14 »
ידוע לכל ילד! צריך לנעוץ כדי שגולשים חדשים קודם כל יעברו דרך הנושא הזה..

ירושלים הקדושה, נמות למענך!

מנותק לא חשובה

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 915
  • "מוטב שאכשל באהבת חינם מאשר בשנאת חינם"
הכל על יגאל עמיר וחיסול רבין
« להגיב #2 ב- : ספטמבר 11, 2011, 14:23:35 »
בקיצור יגאל עמיר גאל אותנו מרעבין ובמקום להודות לו הכניסו אותו לכלא
מדינה שרוטה