כתב נושא: הודעה ממנהל פורום דיונים ואקטואליה בפורום FXP, המנהל iPanda  (נקרא 7978 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק iPanda

  • משתמש(ת) חדש(ה)
  • *
  • הודעות: 14
1. אני ידבר בסגנון שלי, ומה שאני רושם כאן לא משקף שום דבר על התנועה. אני בעד להרוג את הערבים, התנועה בעד לעודד הגירה. חוץ מהטרוריסטים כמובן (שאם נהיה ריאלים זה כל הערבים). זה פורום פתוח וכל אחד יכול לרשום את דעתו, ואם אתה מרבה לגלוש פה אתה בטח יודע שלא חסר פה כאלה עם דעות שונות קיצוניות ופחות, המשותף לכולם שכולנו תומכים בדרך אחת.

2. אם אתה כזה מבין, אתה אמור לדעת שספקית אינטרנט לא "משחררת" כזה מהר פרטים על כתובת IP. אתה תצטרך יותר מעו"ד זול כדי להשיג את הפרטים. זה בנוסף לכך שאין לך עילה לכך בכלל.
חוץ מזה שכתובת IP היום ברוב המקרים היא של ראוטרים וברוב המקרים זה אייפי דינאמי או הראוטר של השכן, אז תעשה טובה ותפסיק לבלבל את המוח. אם אתה רוצה לתבוע מישהו לך תתבע (או לפחות תנסה ? )


סבבה בוא נלך לחלקים טכניים:
* כל אתר\פורום יכול להגיש תלונה לספקית אינטרנט על משתמשים שלהם\תקיפות על האתר שלהם.
* ברגע שמשתמש מוציא לשון הרע על אדם\קבוצה של אנשים זאת עילה לתביעה ואם יש לו הוכחות שהאייפי שייך לאדם שהוא תובע אז היא תשחרר בלי בעיה (כמו כן שהאתר שהמשתמש נמצא בו מחוייב למסור את הכתובת לא שאני מאמין שהאתר הזה ימסור כי הוא לא בארץ בעצם אבל עדיין)
* גם אייפי דינאמי שומר על הפרטים, מה אתה חושב שהספקית מאבדת את כל הפרטים עליך ברגע שאתה מכבה את המחשב?
* גם אם זה של השכן יהיה ניתן לאתר אותך על פי בניין\רחוב (אם תחפש קצת על הסנפת פאקטות אתה תוכל לראות שאם אתה מתחבר לשכן שלך הוא יכול לדעת בדיוק לאן אתה נכנס רק הוא צריך קצת ידע).
* כמו כן, בכניסה פשוטה ללוח הבקרה של המודם הוא מקבל גישות ורואה בדיוק מי האנשים האחרונים שנכנסו אליו.
מידע:
"בגלל שרוב כתובות האייפי דינמיות ומחולקת על ידי הספקית שלך, זה יהיה קשה למישהו לעקוב אחרי כתובת IP למחשב הספציפי שלך או למצוא מידע עליך. כן, זה אפשרי אבל משתמש האינטרנט הממוצע אינו יכול מהסיבה שאין לו גישה לשלוף את המדיע הזה. רוב כתובות האייפי הדינמיות יכולות להגיע לספקית שלך ולא אליך.
בכדי להשיג את השם האמיתי והכתובת של משתמש בעזרת כתובת IP תדרוש מהספקית לחפש את הכתובת במידע שלה מה שבחלק מהמקרים דורש צו מבית המשפט."
« עריכה אחרונה: יוני 29, 2011, 00:01:12 על ידי iPanda »

מנותק אדם לא שפוי

  • משתמש(ת)
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 965
לא טענת שאתה מוחק תגובות משתלחות. טענת שאתה מוחק אשכולות שעלולים להביא לתגובות משתלחות.

זאת אינפנטיליות גרידא שבבסיסה מעילה מתפקידך, שהוא לאפשר  לדיונים להפתח ולהתפתח ובו זמנית לדאוג
לשמור על תרבות שיח המתאימה לכללי הפורום.

כפתור המחיקה, ידידי, לא נועד למנוע דיון אלא בדיוק להיפך. מכיון שאתה תוצר של מערכת חינוך ממלכתית שנוסדה
על מערכת הערכים של יוסיף סטאלין, אתה מתקשה להבין את החשיבות בדיון פתוח ורציונלי. אותו ההגיון הבולשויקי
שהכניס את טטיאנסה סוסקינד לכלא בגין ביקורת על האיסלאם.

טול קורה מבין עיניך! איך אתה לא מתבייש לדבר על סטאליניזם כשאתה בכבודך ובעצמך, יחד עם כמה מנהלים "דגולים" אחרים פה, משנה לאנשים את הכינויים, מבטל הרשאות בסיסיות (כמו אפשרות לשים חתימה או לערוך תגובות של עצמך), עורך תגובות, מוחק דיונים ותגובות ומבצע עוד שלל מעללים נלוזים לצורך שלילת חופש הביטוי. משעשע שהביקורת הזו באה דווקא ממך, מאוד משעשע וצבוע מצידך.

מנותק InvadersMustDie

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 311
חחח אדם שפוי אין לך חופש ביטוי? איזה מסכן אתה.