אחת התופעות הכי מגונות בדורנו, היא הבעיה של אנשים שמפאת חוסר ידע, או אחרים שעושים את זה בגלל חוצפה מופלגת, לוקחים דברי תורה ומוציאים אותם מהקשרם, במטרה להעמיד דברי תורה כמוסר העמים השפל והעלוב.
ואהבת לרעך כמוך, לא נאמר על גויים.
ואהבת את הגר, לא נאמר על פולשים ומחבלים, רק על גרי צדק.
לא תגנוב, לא תרצח וכו', לא נאמר על גויים.
בקיצור, לגויים יש שבע מצוות בני נח. כל אחד מהם שפגע ביהודי או עבר על שבע המצוות הללו, חייב מיתה, כמו שכתב גור אריה.
ובהקשר ל"לא להרוג גויים", כבר אספתי כמה וכמה פסוקים שמסבירים בדיוק מה עמדת היהדות בעניין:
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,37369.0.html
הרשה לי לבאר את דבריך מעט יותר, כמו שציין אביר הקרנפים האיסור להרוג גוי ללא סיבה הוא לא משום "לא תרצח", מכיוון שאיסורי "לא תרצח"
"לא תגנוב" ו"לא תנאף" הם רק איסורים חייבי מיתה כמו שלא תגנוב מדובר בגונב נפשות.
ולכן מדובר אך ורק ביהודי כיוון שיהודי ההורג גוי אינו חייב מיתה.
אם כך מניין האיסור להרוג גוי? משום "ליכא מידי דלישראל שרי ולגוי אסור" כלומר, במידה והתורה לא ציוותה ההיפך אין דבר שמותר לישראל ולגוי אסור.
ולגוי אסור להרוג גוי ואפילו עובר במעי אמו שנאמר: "שופך דם האדם באדם דמו ישפך" אפילו אדם שבאדם היינו עובר. מדין זה גם לישראל אסור להרוג
עוברים ולהרוג גויים אך דינם שונה משל גויים ש"דמו ישפך" נאמר על גוי ולא על יהודי. לכן גוי שהרג עובר חייב מיתה, ויהודי שהרג עובר מתחייב לשמים
ומקבל עונש של קנס ולא מיתה.
אבל במה שהתורה ציוותה להרוג לא5 נאמר דין זה של "ליכא מידי" כי לא יתכן שיהיה אסור לישראל מה שהוא מחוייב למשל: "גוי ששבת חייב מיתה"
כלומר לגוי אסור לשמור שבת, אבל יהודי חייב ולא תוכל לומר פה את הכלל של "ליכא מידי דלישראל שרי ולגוי אסור" אלא במקום צווי יתכן מצב שישראל
יהיה מחוייב במה שהגוי אסור בו.