למי שלא עקב - לאחרונה הודיע האפיפיור ימ"ש שר"י כי הוא מזכה את העם היהודי מאשמת צליבתו של יש"ו:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4036878,00.htmlראש הממשלה נתניהו מיהר להודות ל"הוד קדושתו" במכתב אישי ששיגר, וכך כל מיני "רבנים" וארגונים "יהודיים" הזויים שכל קשר ביניהם ליהדות הוא מקרי בהחלט.
עכשיו תשאלו את עצמכם: למה זה רע שמנהיג הנצרות הקתולית מסיר את האשמה מהיהודים מדבר שהם (היהודים) בכלל תמכו בו? (היהודים בעת ההיא קראו לצליבתו של אותו "חולם חלומות" ובעצם דחקו בשלטון הרומי להוציאו להורג).
התשובה היא פשוטה מאד: יש"ו לא היה הראשון שסטה מדרך התורה (וניסה להסית אחרים) וכמו במקרים רבים לפניו הוא זכה לאותו דין (הוצאה להורג).
ההסטוריה היהודית מלאה באנשים מסוגו (חוטאי חטא העגל, קורח ועדתו, והמתיוונים בתקופה החשמונאית הם רק חלק מרשימה ארוכה של מסיתים ושונאי תרבותם ודתם).
אך יש"ו היה שונה מכל מסית ו"חולם חלומות" אחר שקם אצל היהודים משום שבניגוד לאחרים, הוא הצליח איפה שכולם נכשלו (לסחוף אחריו המונים שימשיכו את דרכו ויסגדו לו כמו לאל) - למרות שלא היה בחיים כדי לצפות ב"הישג".
לאורך ההסטוריה היהודית היהודים טיפלו בפושעים כאלה ואחרים בהתאם לדין תורה, אך המקרה של יש"ו רדף את היהודים הרבה אחרי ביצוע גזר הדין (למעשה - עד עצם היום הזה).
אותה קביעה של האפיפיור שהיהודים הם לא אשמים היא עלבון והשפלה לעם היהודי משום שבעצם הנוצרים אומרים -
"אנחנו סולחים לכם על שטיפלתם בפושע שעבר על חוקי הממלכה בעת ההיא".
באותה צורה יכולים לבוא היום היוונים ולהגיד לנו:
"אנחנו סולחים לכם על שהחשמונאים הרגו את המתיוונים שהיו מנאמנינו בתקופה ההיא".
ובאותה צורה יכולים לבוא היום הערבים במצרים (למרות שהם כלל לא מצרים, אבל למה שניתן לעובדות לבלבל אותנו) ולהגיד לנו:
"אנחנו סולחים לכם על עשרת המכות".
התגובה היהודית לאותו "זיכוי" נוצרי היא תגובה גלותית ומתרפסת שאופיינית לדורות האחרונים (ובמיוחד תגובתו של ראש הממשלה שבתור מנהיג העם היהודי בארצו ביזה את עם ישראל ואת תורת ישראל).
הנה טור דעה מצויין שמכסה את הנושא הזה באופן ברור:
http://www.inn.co.il/Articles/Article.aspx/9400