כתב נושא: היהודי היקר ר' מיכא'ל בן-ארי חושף האמ-ת בנוגע לשריפה בכרמל  (נקרא 11347 פעמים)

0 משתמשים ו- 2 אורחים נמצאים בנושא זה.

מנותק m4a1

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3342
עכשיו עברנו ליחס? קודם זו הייתה התעלמות מוחלטת של התקשורת מכלל ההצתות, אחר כך זה סילוף ועכשיו זה יחס.
לשאלתך אין לי מושג מה היחס, אבל עצם הדיווח קצת מוריד מכל עניין הקונספירציה. יש לך יחס מסוים? אשמח אם תפרסם.

אני כאן הבאתי 4 מקורות שונים שדווחו והתדיינו על הצתות של ערבים על רקע לאומני, מה שאף אחד לא מעז להגיד...

ענית לעצמך על השאלה? באינטפדה השנייה בהיותי נער, בהרצאה של שוטר בדרג בכיר(איני זוכר מה הדרג) אף הוא ציין שאין דיווח, כולל של הצבא, על כל אירוע או ניסיון פיגוע, כי אי אפשר לדווח.
זה עדיין לא סותר את העובדה שלא קיימת התעלמות מכלל המצב, כולל דיווח על קאסמים, ניסיונות פיגוע ועוד-אם תרצה תלך לגוגל ותחפש, ככה שהתאוריה שלך הופרחה.

אף פעם לא טענתי שאין דיווח כמגמה, יש דיווח מועט, יש דיווח מסולף, תקרא לזה איך שבא לך, דיווח מלא אין, ולא בגלל צנזורה צבאית.

הבאת 4 מקרים, רק בין השעה 16:00 ל16:30 ביום האחרון של השריפה 7 הצתות או נסיונות הצתה במוקדים שונים בארץ. הדבר זכה לאזכור קטן ולא יותר מזה.
עצם העובדה שאין דיווח, או אפילו שיש דיווח נזהרים מאוד. למשל על קסאמים לא יגידו, הפלסטינאים או החמאס ירה קסאמים, אלא קסאמים נורו, מכאן ניתן לחשוב שהקסאמים באו לבד, מאללה.

אותו דבר עם יידוי של אבנים, אבנים יודו בכביש... אבנים יודו לעבר... בקבוק תבערה נזרק... כאילו אללה עושה את הכל. עניין נוסף הוא גם כשמזכירים את מי שעושה את הפעולה, זה אף פעם לא ערבים! "צעירים" "תושבי הפריפריה"

גם כשהיה לא מזמן את הרצח ברידינג שאב נרצח כי הגן על הבת שלו כשחבורה של ערבים שיכורים ואיתם 2 יהודיות, הדיווח בחדשות היה, "צעירים תושבי הפריפריה" למה לא להגיד ערבים?


כשמדובר ביהודים, תמיד מציינים זאת.

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
גם כשמזכירים את מי שעושה את הפעולה, זה אף פעם לא ערבים! "צעירים" "תושבי הפריפריה"
צודק.
וכשהתקשורת "מתפרעת" היא מרשה לעצמה להגיד: "בני מיעוטים" (זה כאילו קשה להם להוציא את המילה 'ערבים' מהפה).
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!

מנותק m4a1

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3342
היהודי היקר ר' מיכא'ל בן-ארי חושף האמ-ת בנוגע –
« להגיב #27 ב- : דצמבר 07, 2010, 23:30:49 »
צודק.
וכשהתקשורת "מתפרעת" היא מרשה לעצמה להגיד: "בני מיעוטים" (זה כאילו קשה להם להוציא את המילה 'ערבים' מהפה).

נכון. שכחתי את הביטוי הזה, "בני מיעוטים".

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
שמע, עלית עלי, כסוכן השמאל הציוני-ממלכתי בולשביקי שר''י אני חייב להודות על קידום המדיניות ההשמאל הציוני-ממלכתי בולשביקי שר''י להפיל בפח יהודים טובים שאינם השמאל הציוני-ממלכתי בולשביקי שר''י.
חוסר האחידות של טענותיהם, סילופם, שקריהם של היהודים  השמאל הציוני-ממלכתי בולשביקי שר''י , הם לא יותר באשמתם של ההשמאל הציוני-ממלכתי בולשביקי שר''י גם אם האחרונים הם אלו שהוכיחו אחרת.
זה שאתה לדוגמה מתעלם מהשקרים של מיכאל בן ארי, זה שאתה מתעלם מהעבודות שציינתי כאן וחוזר על המנטרה שלך של "השמאל הציוני-ממלכתי בולשביקי שר''י " זה בסדר, אבל אתה עוד מעז לדבר על סילוף?
טוב גם זה באשמת ה-השמאל הציוני-ממלכתי בולשביקי שר''י  או הערבים תלוי מי יותר סקסי להאשים.

בנוגע לרב עבדי יוסף, ידיד בלבלת את המוח עם פרשנות ששווה 2 שקל, אמר או לא אמר שהשריפה נגרמה כי חיללו שבת?
 http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3994273,00.html-רמז 1-רמז 2- מי בדיוק הוא זה שמשגיח?

שלא נדבר שזה לא הפעם הראשונה שיוצא לו שטויות מהפה, זה שאתה מעוניין להאשים את השמאל הציוני-ממלכתי בולשביקי(האמת גם עובדיה יוסף נכנס לקטגוריה הזאת, ובטח מפלגתו ש''ס, לפחות בקטע הממלכתי) כמסלף, זה נחמד אבל
שאתה עושה אותו דבר לדבריו של אותו רב? זה כבר בהגדרה כעלוב מאוד. 
בס''ד

חשבנו שתבין שהמושג ''חילול שבת'' איננו נוגע בהכרח רק ליום השביעי שנקרא ''שבת'' ,מכיוון שתורתנו הקדושה אומרת ''איש אימו ואביו תיראו ואת שבתותי תשמורו'' כלומר שהמושג ''שבת'' הוזכר כאן בלשון רבים בכדי לאמר לך שכל מצוות התורה נקרות ''שבתות'' מכיוון שהלשון ''להשבית'' כוללת הימנעות מעשות דבר בניגוד לתורתנו הקדושה , ועל כך בא מאמר רבותנו ע''ה זיע''א ''אין הדליקה מצוי'ה אלא במקום שיש חילול-שבת'' כלומר בלשון אחר ''אין עשן בלי אש'' דהיינו אלמלא היו משסים אוייבים ערבים מוסלמים נאצים בתוככי האוכלוסי'ה היהודית אזי לא הי'ה האוייב הערבי המוסלמי הנאצי יש''ו שר''י מהתל בשלטון העוולה המושחת והנלוז שר''י ומצית את יער הכרמל ושאר מקומות ויוצא ''נקי'' על-ידי חוק השיקוץ המתועב מכיוון שהוא מבוסס על שקר ואותם המתקראים ''שופטים''  המכירים במקיימי משכב זכור ר''ל כ ''בני זוג'' שיכולים לאמץ ילדים ,ברור שדם יהודי הי''ד לא חשוב בעיניהם הרעבתניות לבצע שוחד ושלמונים אפילו כ ''קליפת השום'' ! לכן נידון שלטון מושחת ונלוז שכזה להיעלם מהמפה כשאר השלטונות המושחתים בהסטורי'ה אלא אם-כן יבוא מהפך דרסטי שישנה את כל מנגנון השלטון מהשורש , ואנחנו הכתובת היחידה שמטרתה לבצע זאת בע''ה וישועתו הלכה למעשה !! האמ-ת זועקת ואתם מדחיקים אותה הצידה אבל היא תמיד תנצח בסוף!!
ואשר לעניין ה ''השגחה'' , מדובר על השגחתו התמידית של בורא-עול-ם יתברך ויתעלה שמו על כל פרט ופרט בבריאה ,וכל דבר הנעשה תחת השמש הוא תוצאה של הנהגת האמ-ת שאיננה ניתנת להבנה על ידי יצורי אנוש מכיוון שאנו חיים בהווה בלבד ,ובכדי להבין הנהגה זו צריך להיות נמצאים בעבר ,בהוו'ה ובעתיד בו זמנית ואת זה יכול רק בורא עול-ם יתברך ויתעלה שמו ! ולכן נאמר שבביטוי ''הכל בהשגחה'' למעשה אמר מורנו ורבנו שליט''א במלים אחרות ''ברו-ך דיין האמ-ת '' וקבל עליו את הדין כמורה הדור ומנהיגו !!
הרואה אתה שאינך מסוגל להבין את עומק דברי קדשו של מורנו ורבנו שליט''א ?! זאת מכיוון שמוחך ''מתוכנת'' להבין דברים בצורה אחרת ! את זה נטעו בך ובחבריך בצורה של שטיפות-מוח במינון קבוע שקבלתם במערכת הליכלוך(חינוך) ! אבל אנו יודעים שיש בך ניצוץ יהודי קדוש כמו בכל יהודי יקר , ולכן אנו מתייחסים אליך ועונים לך בכדי לעורר בך את ניצוץ האמ-ת שבך !! הקב''ה ינחנו בדרך הישר והטוב והישר בעיניו יעשה אכי''ר .

                                                              חודש טוב ומבורך וחג חנוכה שמח לכל בית-ישרא'ל
                                                                         הגולה בארץ  :)
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''

מנותק אוהד הפועל

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1738
ציטוט
צר לי, אבל לא הפרכת דבר, ולא הבנת את הטעות שעשית.
אני לא מבין מה אתה מצפה, שהתקשורת לא תדווח על פיגועים ועל התפערויות של ערבים? ואיך בדיוק זה משתווה לסיקור על שריפה של רבע שטיח וספר בתוך מסגד ביו"ש? ואיך זה שבאותו שבוע שנשרף השטיח במסגד, נשרפו גם קברים יהודיים ביו"ש וזה לא קיבל סיקור תקשורתי כלל וכלל?
ובין אם שריפת שטיח במסגד (או שריפה של כל דבר אחר בשטחי "פלסטינים") זה פלילי ובין אם לאו, הסיקור התקשורתי על דבר כזה אמור להיות דומה פחות או יותר לארוע פלילי. מה שבטוח זה אפילו לא קרוב לדברים שאתה מציג כאן, כמו פיגועים בשטח מדינת ישראל וכד'.

מה? אני לא זה שטוען שהתקשורת מטייחת? אדרבה, אני רק מראה לך שקיים דיווח.
ולא רק על פיגועים כנ''ל על התפרעויות התבטאויות חריגות של כל מני תימהוניים כמו ראד סלח, הפגנות אנטי ישראליות ומיליון דברים אחרים. כך שזה די מפריח את הטענה שלך.
ואני שמח שאתה קובע איזה סיקור אמור להיות למה, זה שלא כולם הולכים עם ההיגיון שלך, לא אומר שיש כאן טיוח, קטע אה?

 
ציטוט
ראיתי את זה, ותודה על קישור אנטישמי מובהק, אחר כך אל תתפלא שקוראים לך אנטישמי. בכל אופן, זה שקוף לגמרי שהצלם מטריד אותם בכוונת תחילה כי בהתחלה הם התעלמו ממנו ואם הוא היה הקורבן אז הוא היה עוזב אחרי שהם ביקשו ממנו וצעקו עליו. אבל לא, הוא החליט להישאר...
ובכן, כנראה שהחרדים (במקרה הזה) הם הקורבנות, ככה שזה לא ממש מפתיע שהתקשורת לא הראתה את זה, וחבל שלא.

1. לפי הסרטון זה נראה דווקא שהם מציקים למשיחסטים, ובכל זאת לא דיווחו על כך. הרי הייתה מצפה מתקשורת אנטישמית לייצג אירוע כזה כהטרדה של חרדים, הלא כן?
2. זה הייתה רק דוגמה, וזה לא סרטון אנטישמי(אתה מוזמן לראות את כל הפרקים, ולראות שיש בו ביקרת על הציבור החרדי, בין אם זה נכון או לא זה דיון אחר ולא רלוונטי).
3. אתם קוראים לכל מה שזז אנטישמי, ככה שזה לא ביג דיל.

ציטוט

אם ערוץ 2 מסקר מקרים מזעריים שבהם למעשה לא קורה שום דבר, אז הם יסקרו כל מה שמתאפשר להם וכל מה ש"בצלם" ו"שלום עכשיו" (שיש להם קשרים הדוקים עם התקשורת) יביאו להם.

התקשורת צריכה לדווח על הכל, בין היתר, על זה, ובין היתר על פעולות שונות של הצד השני, וזה די מה שקורה.
בדיוק כמו שהתקשורת לא מדווחת בהרחבה כל פעם שנעקר איזה עץ זית זה לא טיוח.
בדיוק כמו שאין לה בעיה לסקר הפגנות של אנשי שמאל, או ערבים, או קריאות ונאצות של אנשי שמאל, ואפילו כתבה(שפה הביאו בעבר) של אנשי שמאל/ערבים
שקוראים לחסל את אהוד ברק, זה לא התמקדות בשמאל הרדיקלי.
אבל הי אם נוח לך לחיות בבועה זה כבר בעיה שלך.
 
 

מנותק אוהד הפועל

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1738
אף פעם לא טענתי שאין דיווח כמגמה, יש דיווח מועט, יש דיווח מסולף, תקרא לזה איך שבא לך, דיווח מלא אין, ולא בגלל צנזורה צבאית.

מה היחס?


ציטוט
הבאת 4 מקרים, רק בין השעה 16:00 ל16:30 ביום האחרון של השריפה 7 הצתות או נסיונות הצתה במוקדים שונים בארץ. הדבר זכה לאזכור קטן ולא יותר מזה.

הבאתי לך 4 מקורות שונים שדווחו על ההצתה בפעם השביעית, כולל דיון מעמיק והתמקדות בחוק, ומה עושים עם אותם מציתים בתכניתו של רזי ברקאי. אבל נכון יש רק אזכורים קטנים...
אלו המקרים ששמעתי, לך תדע מה עוד לא שמעתי/קראתי...

ציטוט
עצם העובדה שאין דיווח, או אפילו שיש דיווח נזהרים מאוד. למשל על קסאמים לא יגידו, הפלסטינאים או החמאס ירה קסאמים, אלא קסאמים נורו, מכאן ניתן לחשוב שהקסאמים באו לבד, מאללה.

אם טענה כזאת מאוד קשה להתווכח, ללא ספק שיורים עלינו קאסמים(נעזוב את זה שאפילו מדווחים שארגון X לכך על זה אחריות או שזה נורה מעזה), עם ישראל בטוח שזה מגיע מאללה וזה בכלל מתנחלים שיורים עלינו. עלית
על מזימה כאן...

ציטוט
אותו דבר עם יידוי של אבנים, אבנים יודו בכביש... אבנים יודו לעבר... בקבוק תבערה נזרק... כאילו אללה עושה את הכל. עניין נוסף הוא גם כשמזכירים את מי שעושה את הפעולה, זה אף פעם לא ערבים! "צעירים" "תושבי הפריפריה"

תגיד למה כאן:
http://www.hnn.co.il/news_article76777.html
לא ציינו אם הבן אדם ערבי/יהודי אשכנזי/אתיופי וכו'?

אם כבר אז כבר לא?

כאן לדוגמה מצוין במפורש מאיפה נזרקו אבנים וברור לכל אדם מי זרק אותם:
http://movies.walla.co.il/?w=/22/1753590

תחפש בגוגל ותראה מספיק אזכורים של ערבים, תושבי כפרים/שכונות ערבים וכו' שזרקו אבנים. רק שים דברים לדיוקם

ציטוט
גם כשהיה לא מזמן את הרצח ברידינג שאב נרצח כי הגן על הבת שלו כשחבורה של ערבים שיכורים ואיתם 2 יהודיות, הדיווח בחדשות היה, "צעירים תושבי הפריפריה" למה לא להגיד ערבים?
לדעתי? אין צורך בלומר ערבים או חרדים או כל דבר אחר, אבל למה לא אומרים אתיופים, מזרחיים, אשכנזים וכו' וכו' וכו', אלא צעירים? כמו שכתבתי, נא תהיה עקבי...


כשמדובר ביהודים, תמיד מציינים זאת.

מנותק אוהד הפועל

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1738
בס''ד

חשבנו שתבין שהמושג ''חילול שבת'' איננו נוגע בהכרח רק ליום השביעי שנקרא ''שבת'' ,מכיוון שתורתנו הקדושה אומרת ''איש אימו ואביו תיראו ואת שבתותי תשמורו'' כלומר שהמושג ''שבת'' הוזכר כאן בלשון רבים בכדי לאמר לך שכל מצוות התורה נקרות ''שבתות'' מכיוון שהלשון ''להשבית'' כוללת הימנעות מעשות דבר בניגוד לתורתנו הקדושה , ועל כך בא מאמר רבותנו ע''ה זיע''א ''אין הדליקה מצוי'ה אלא במקום שיש חילול-שבת'' כלומר בלשון אחר ''אין עשן בלי אש'' דהיינו אלמלא היו משסים אוייבים ערבים מוסלמים נאצים בתוככי האוכלוסי'ה היהודית אזי לא הי'ה האוייב הערבי המוסלמי הנאצי יש''ו שר''י מהתל בשלטון העוולה המושחת והנלוז שר''י ומצית את יער הכרמל ושאר מקומות ויוצא ''נקי'' על-ידי חוק השיקוץ המתועב מכיוון שהוא מבוסס על שקר ואותם המתקראים ''שופטים''  המכירים במקיימי משכב זכור ר''ל כ ''בני זוג'' שיכולים לאמץ ילדים ,ברור שדם יהודי הי''ד לא חשוב בעיניהם הרעבתניות לבצע שוחד ושלמונים אפילו כ ''קליפת השום'' ! לכן נידון שלטון מושחת ונלוז שכזה להיעלם מהמפה כשאר השלטונות המושחתים בהסטורי'ה אלא אם-כן יבוא מהפך דרסטי שישנה את כל מנגנון השלטון מהשורש , ואנחנו הכתובת היחידה שמטרתה לבצע זאת בע''ה וישועתו הלכה למעשה !!

אה אז הרב עובדיה התכוון שכל עניין חילול השבת הוא בכלל רצון להעיף מפה את הערבים מקרבנו-ברור.
אהבתי את הפרשנות(ואחר כך תומר שהתקשורת מסלפת). אגב היו לא מעת שריפות של יהודים, ומספר מבקרי כבאות אמרו ששריפה שכזו הייתה בלתי נמנעת, עקבה מחסור באמצעי כבאות(בין אם כוח אדם, בין אם ציוד ובין אם כל דבר אחר) ככה
שגם זה לא נכון ובטח לא מדויק.

בכל אופן הרב רומז במיוחד במשפט " הוא אף המליץ על תיקון - ללמוד תורה, לעשות מעשים טובים ולחזור בתשובה", שכל נבע מאי כיבוד התורה במובן כזה או אחר. איזה אי כיבוד? מה בדיוק עצבן את האל?
ושוב הוא נכנס למשהוא שאין לו מושג על מה הוא מדבר, כאילו שמשהוא אמר לו שזה הסיבה למה פרצה השריפה והוא זה שעושה חשבונות של אלוקים.
זה בערך כמו שאני יחליט שזה שהיה פינוי זה תוצאה שלא התפללו בבית כנסת בגוש קטיף מספיק חזק, וביום שבת ששר את שיר השירים זה היה עם זיופים של החזן.
הנה מצאתי סיבה.

ציטוט
האמ-ת זועקת ואתם מדחיקים אותה הצידה אבל היא תמיד תנצח בסוף!!
ואשר לעניין ה ''השגחה'' , מדובר על השגחתו התמידית של בורא-עול-ם יתברך ויתעלה שמו על כל פרט ופרט בבריאה ,וכל דבר הנעשה תחת השמש הוא תוצאה של הנהגת האמ-ת שאיננה ניתנת להבנה על ידי יצורי אנוש מכיוון שאנו חיים בהווה בלבד ,ובכדי להבין הנהגה זו צריך להיות נמצאים בעבר ,בהוו'ה ובעתיד בו זמנית ואת זה יכול רק בורא עול-ם יתברך ויתעלה שמו ! ולכן נאמר שבביטוי ''הכל בהשגחה'' למעשה אמר מורנו ורבנו שליט''א במלים אחרות ''ברו-ך דיין האמ-ת '' וקבל עליו את הדין כמורה הדור ומנהיגו !!
הרואה אתה שאינך מסוגל להבין את עומק דברי קדשו של מורנו ורבנו שליט''א ?! זאת מכיוון שמוחך ''מתוכנת'' להבין דברים בצורה אחרת ! את זה נטעו בך ובחבריך בצורה של שטיפות-מוח במינון קבוע שקבלתם במערכת הליכלוך(חינוך) ! אבל אנו יודעים שיש בך ניצוץ יהודי קדוש כמו בכל יהודי יקר , ולכן אנו מתייחסים אליך ועונים לך בכדי לעורר בך את ניצוץ האמ-ת שבך !! הקב''ה ינחנו בדרך הישר והטוב והישר בעיניו יעשה אכי''ר .

                                                              חודש טוב ומבורך וחג חנוכה שמח לכל בית-ישרא'ל
                                                                         הגולה בארץ  :)

ידידי בלבלת את השכל, אם אתה בתור יצור החי רק בהווה לא יכול להבין את ההנהגה האמת, והמונח "השגחה" אז אל תנסה להסביר.
אם ההשגחה היא עליונה שום אנחנו נכנסים לפרדוקס שהשם הוא הזה למעלה שמסיבות לא מובנות העניש אותנו, ואם הוא העניש אותנו אז מגיע לנו, ואם מגיע לנו אז אנחנו, העם היהודי חרא, והערבים הם רק סימפטום.
תבוא בטענות אליו ולא למוחמד.
אבל אתה יודע מה? זה דיון אחר כבר.

מנותק חרותניק

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1139
היהודי היקר ר' מיכא'ל בן-ארי חושף האמ-ת בנוגע ̵
« להגיב #32 ב- : דצמבר 08, 2010, 21:43:21 »
מה? אני לא זה שטוען שהתקשורת מטייחת? אדרבה, אני רק מראה לך שקיים דיווח.
ולא רק על פיגועים כנ''ל על התפרעויות התבטאויות חריגות של כל מני תימהוניים כמו ראד סלח, הפגנות אנטי ישראליות ומיליון דברים אחרים. כך שזה די מפריח את הטענה שלך.
ואני שמח שאתה קובע איזה סיקור אמור להיות למה, זה שלא כולם הולכים עם ההיגיון שלך, לא אומר שיש כאן טיוח, קטע אה?

אתה קראת בכלל את מה שכתבתי, דמגוג? תפסיק למחזר את הטענות המטופשות שלך (שלא הפריכו חצי מילה ממה שאמרתי) ותתמודד עם מה שאני אומר במקום להתחמק.
למה שריפה של שטיח במסגד זה יותר חשוב משריפה של קברים יהודיים?
 
ציטוט
1. לפי הסרטון זה נראה דווקא שהם מציקים למשיחסטים, ובכל זאת לא דיווחו על כך. הרי הייתה מצפה מתקשורת אנטישמית לייצג אירוע כזה כהטרדה של חרדים, הלא כן?
2. זה הייתה רק דוגמה, וזה לא סרטון אנטישמי(אתה מוזמן לראות את כל הפרקים, ולראות שיש בו ביקרת על הציבור החרדי, בין אם זה נכון או לא זה דיון אחר ולא רלוונטי).
3. אתם קוראים לכל מה שזז אנטישמי, ככה שזה לא ביג דיל.

1. אם זה באמת היה מציק להם הם היו עוזבים, אבל משום מה הם החליטו להישאר כדי להראת כמה היהודים הם חארות וכו'. אני לא יודע מה איתך אבל אם אני הייתי מוטרד מהצעקות שלהם אז פשוט הייתי מתעלם ועוזב. ויכול להיות שהתקשורת הייתה מדווחת על זה אם מביאים לה את הסרטון, אני לא יודע..
למען האמת הסרטון הזה מזכיר לי משהו: האם על זה היית אומר שהערבי הוא זה שמטריד את היהודים כאן? אני בספק..
2. אתה קראת בכלל  את הכותרת של הסרטון? או שהאנגלית שלך לא משהו? אז אני אתרגם לך: "זו הסיבה שאנשים שונאים יהודים".  אם זה לא אנטישמיות, אני לא יודע מה כן.
3. אז מה? אני בטוח שבשבילך גם מכחישי שואה הם לא אנטישמיים, כל עוד הם לא אומרים מפורשות שהם שונאים יהודים.

ציטוט
התקשורת צריכה לדווח על הכל, בין היתר, על זה, ובין היתר על פעולות שונות של הצד השני, וזה די מה שקורה.
בדיוק כמו שהתקשורת לא מדווחת בהרחבה כל פעם שנעקר איזה עץ זית זה לא טיוח.
בדיוק כמו שאין לה בעיה לסקר הפגנות של אנשי שמאל, או ערבים, או קריאות ונאצות של אנשי שמאל, ואפילו כתבה(שפה הביאו בעבר) של אנשי שמאל/ערבים
שקוראים לחסל את אהוד ברק, זה לא התמקדות בשמאל הרדיקלי.
אבל הי אם נוח לך לחיות בבועה זה כבר בעיה שלך.

התקשורת מדווחת את מה שמביאים לה, אם לא מביאים לה תצלומים מהארוע או אם עיתונאי אחר לא תיעד את הארוע, היא לא תדווח. לפעמים היא גם לא  תדווח מתוך שיקולים תעמולתיים (מה לעשות, ככה זה עובד).
ואם היא מבזבזת זמן שידור כדי לדווח על ריב יומיומי בין ערבים ויהודיים, ולוקחת את הצד של הערבים, אז זה קצת מעלה תהיות (וזו רק דוגמא אחת ממיליון). להבדיל מהאיומים של השמאל הקיצוני שטוען שהוא רוצה לרצוח את שר הביטחון, לא פחות ולא יותר.

 

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
אה אז הרב עובדיה התכוון שכל עניין חילול השבת הוא בכלל רצון להעיף מפה את הערבים מקרבנו-ברור.
אהבתי את הפרשנות(ואחר כך תומר שהתקשורת מסלפת). אגב היו לא מעת שריפות של יהודים, ומספר מבקרי כבאות אמרו ששריפה שכזו הייתה בלתי נמנעת, עקבה מחסור באמצעי כבאות(בין אם כוח אדם, בין אם ציוד ובין אם כל דבר אחר) ככה
שגם זה לא נכון ובטח לא מדויק.

בכל אופן הרב רומז במיוחד במשפט " הוא אף המליץ על תיקון - ללמוד תורה, לעשות מעשים טובים ולחזור בתשובה", שכל נבע מאי כיבוד התורה במובן כזה או אחר. איזה אי כיבוד? מה בדיוק עצבן את האל?
ושוב הוא נכנס למשהוא שאין לו מושג על מה הוא מדבר, כאילו שמשהוא אמר לו שזה הסיבה למה פרצה השריפה והוא זה שעושה חשבונות של אלוקים.
זה בערך כמו שאני יחליט שזה שהיה פינוי זה תוצאה שלא התפללו בבית כנסת בגוש קטיף מספיק חזק, וביום שבת ששר את שיר השירים זה היה עם זיופים של החזן.
הנה מצאתי סיבה.

ידידי בלבלת את השכל, אם אתה בתור יצור החי רק בהווה לא יכול להבין את ההנהגה האמת, והמונח "השגחה" אז אל תנסה להסביר.
אם ההשגחה היא עליונה שום אנחנו נכנסים לפרדוקס שהשם הוא הזה למעלה שמסיבות לא מובנות העניש אותנו, ואם הוא העניש אותנו אז מגיע לנו, ואם מגיע לנו אז אנחנו, העם היהודי חרא, והערבים הם רק סימפטום.
תבוא בטענות אליו ולא למוחמד.
אבל אתה יודע מה? זה דיון אחר כבר.
בס''ד

הסברנו את דבריו של מורנו ורבנו כמוהר''ר עובדי'ה יוסף שליט''א ,ולא בקשנו ממך להגיב עליהם ,ולא את ה''פרשנות'' שלך !! אלא רצינו להראות לך את העובדה שאתה וחבריך הנגועים בשטיפות-מוח משחר ילדותכם ,ומושגי היסוד  המופשטים שלכם מעוותים ולכן אינכם מסוגלים להבינו כשורה !! מה שמוכיח שאין לכם את הזכות להגיב עליהם ,ממש כמו שאין לך זכות להגיב לדבריו של מישהו שמדבר בשפה שאינך מבין ואין לך תרגום !! תקרא היטב מה שכתבנו אודות ה''דיווח'' שאיננו אלא ''טיוח'' ושימוש בחצאי אמיתויות בכדי להרכיב את השקר השלם !! אם הבנתך איננה מסוגלת להשיג זאת ,אין לי אלא לאחל לך רפואה שלמה !!  :read: :doctor:
ואם הינך מבין את הדברים אך מנסה לסלפם על-מנת להטעות אחרים ,אין לנו לאחל לך אלא שתתרפא מהשנאה העצמית בה הינך נגוע !!  :disease:

                                                               הגולה בארץ  :)

                                                               
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''

מנותק אוהד הפועל

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1738
אתה קראת בכלל את מה שכתבתי, דמגוג? תפסיק למחזר את הטענות המטופשות שלך (שלא הפריכו חצי מילה ממה שאמרתי) ותתמודד עם מה שאני אומר במקום להתחמק.
למה שריפה של שטיח במסגד זה יותר חשוב משריפה של קברים יהודיים?

אני ממחזר? אתה זה שטוען על טיוח ותעמולה תקשורתית ומתעלם מאלף ואחד דיווחים אחרים, כי אתה החלטת שזה לא נחשב.
בנוגע לשריפת הקברים, על אותו משקל, אי דיווח של מיליון דברים לכיוון השני. לא כל דבר מדווחים, זה לוו דווקא מגמתי. זה הטעון כאן בכל הדיון הזה שאתה מנסה לסלף כדי לא לפוצץ את הבועה.
אבל העיקר לזעוק לשמיים "דמגוגיה".

 
ציטוט
1. אם זה באמת היה מציק להם הם היו עוזבים, אבל משום מה הם החליטו להישאר כדי להראת כמה היהודים הם חארות וכו'. אני לא יודע מה איתך אבל אם אני הייתי מוטרד מהצעקות שלהם אז פשוט הייתי מתעלם ועוזב. ויכול להיות שהתקשורת הייתה מדווחת על זה אם מביאים לה את הסרטון, אני לא יודע..
למען האמת הסרטון הזה מזכיר לי משהו: האם על זה היית אומר שהערבי הוא זה שמטריד את היהודים כאן? אני בספק..
2. אתה קראת בכלל  את הכותרת של הסרטון? או שהאנגלית שלך לא משהו? אז אני אתרגם לך: "זו הסיבה שאנשים שונאים יהודים".  אם זה לא אנטישמיות, אני לא יודע מה כן.
3. אז מה? אני בטוח שבשבילך גם מכחישי שואה הם לא אנטישמיים, כל עוד הם לא אומרים מפורשות שהם שונאים יהודים.

1. דבר ראשון, אני שמח לדעת שאתה מכתיב לאנשים מה הם צריכים לעשות שמציקים להם. הרי שמתנחלים מצלמים שמאלנים שמציקים להם, הם הרי יכולים להתעלם וללכת(על אותו משקל*).
דבר שני, וזה הפואנטה, התקשורת לא דווחה. והנה אני יכול לקחת את הדוגמה הזאת, ולהוסיף עוד כמה דוגמאות בדרך ולפתוח תיק לתקשורת הימנית כהניסטית פרו חרדית יש''ו שר''י, לקחת חבר כנסת דמגוג, ולזעוק את זה.
ואחר כך להתפלאות בתמיהה למה לא לוקחים אותי ברצינות. אה רגע זה לא אני עושה את זה...
2. חיים בן פסח בכמה מהסרטונים שלו או מהדיונים אמר שברגע שהיהודים מתרפסים זו אחת הסיבות למה לא מכבדים אותנו ושונאים אותנו(יכול להיות שזה היה כהנא אבל משהוא מהמחנה שלכם, אני לא זוכר). האם זה מעיד על אנטישמיות(אה ואני דמגוג, תהיה בריא)?
3. רק אתם לא אנטישמים, כל השאר כן...

ציטוט
התקשורת מדווחת את מה שמביאים לה, אם לא מביאים לה תצלומים מהארוע או אם עיתונאי אחר לא תיעד את הארוע, היא לא תדווח. לפעמים היא גם לא  תדווח מתוך שיקולים תעמולתיים (מה לעשות, ככה זה עובד).
ואם היא מבזבזת זמן שידור כדי לדווח על ריב יומיומי בין ערבים ויהודיים, ולוקחת את הצד של הערבים, אז זה קצת מעלה תהיות (וזו רק דוגמא אחת ממיליון). להבדיל מהאיומים של השמאל הקיצוני שטוען שהוא רוצה לרצוח את שר הביטחון, לא פחות ולא יותר.

רק הקטע הוא שאתה בוחן אותה בזכוכית מגדלת, וכל פיפס קטן שלא מדווחים בתקשורת אתה ישר מקשר את זה לתעמולה של שמאל. חוסר הפרופורציה כאן הוא מדהים.
וטוב שהחלטת שהיא לוקחת את הצד של הערבים, ומתעדת כל ריב יום יומי...
זה ידידי נקרא ראיה סלקטיבית.

מנותק אוהד הפועל

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1738
בס''ד

הסברנו את דבריו של מורנו ורבנו כמוהר''ר עובדי'ה יוסף שליט''א ,ולא בקשנו ממך להגיב עליהם ,ולא את ה''פרשנות'' שלך !! אלא רצינו להראות לך את העובדה שאתה וחבריך הנגועים בשטיפות-מוח משחר ילדותכם ,ומושגי היסוד  המופשטים שלכם מעוותים ולכן אינכם מסוגלים להבינו כשורה !! מה שמוכיח שאין לכם את הזכות להגיב עליהם ,ממש כמו שאין לך זכות להגיב לדבריו של מישהו שמדבר בשפה שאינך מבין ואין לך תרגום !! תקרא היטב מה שכתבנו אודות ה''דיווח'' שאיננו אלא ''טיוח'' ושימוש בחצאי אמיתויות בכדי להרכיב את השקר השלם !! אם הבנתך איננה מסוגלת להשיג זאת ,אין לי אלא לאחל לך רפואה שלמה !!  :read: :doctor:
ואם הינך מבין את הדברים אך מנסה לסלפם על-מנת להטעות אחרים ,אין לנו לאחל לך אלא שתתרפא מהשנאה העצמית בה הינך נגוע !!  :disease:

                                                             הגולה בארץ  :)
                                                            


1. אולי די לדבר ברבים? זה די מביך
2. ללא ספק הוכחת שאפשר לפרש כל דבר למשמעותו והיפוכו, ולהתעלם אם זה נוגד אחד את השני.
רק בריאות

מנותק חרותניק

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1139
אני ממחזר? אתה זה שטוען על טיוח ותעמולה תקשורתית ומתעלם מאלף ואחד דיווחים אחרים, כי אתה החלטת שזה לא נחשב.
בנוגע לשריפת הקברים, על אותו משקל, אי דיווח של מיליון דברים לכיוון השני. לא כל דבר מדווחים, זה לוו דווקא מגמתי. זה הטעון כאן בכל הדיון הזה שאתה מנסה לסלף כדי לא לפוצץ את הבועה.
אבל העיקר לזעוק לשמיים "דמגוגיה".

אין לך "מיליון דברים לכיוון השני", הדבר היחיד שאתה יכול להשתמש בו זה שהתקשורת מדווחת על פיגועים (דבר שהוא מובן מאליו ואין לו קשר לדיון בכלל).
ולא, זה לא מקרי שהתקשורת אפילו לא דיווחה על הקברים השרופים, ועל המסגד היא החליטה לעשות פסטיבל. ויש עוד אלפי דוגמאות לדברים שערוץ 7 דיווחה עליהם ואף ערוץ אחר לא דיווח. כמו למשל על העובדה שהערבים בעצמם נתפסו מספר פעמים עוקרים עצי זית שלהם עצמם ועוד כהנה וכהנה. אבל על זה אתה לא תשמע במהדורת החדשות של ערוץ 2, ובוודאי שלא יעשו מזה פסטיבל של שבועיים.

ציטוט
. דבר ראשון, אני שמח לדעת שאתה מכתיב לאנשים מה הם צריכים לעשות שמציקים להם. הרי שמתנחלים מצלמים שמאלנים שמציקים להם, הם הרי יכולים להתעלם וללכת(על אותו משקל*).
דבר שני, וזה הפואנטה, התקשורת לא דווחה. והנה אני יכול לקחת את הדוגמה הזאת, ולהוסיף עוד כמה דוגמאות בדרך ולפתוח תיק לתקשורת הימנית כהניסטית פרו חרדית יש''ו שר''י, לקחת חבר כנסת דמגוג, ולזעוק את זה.
ואחר כך להתפלאות בתמיהה למה לא לוקחים אותי ברצינות. אה רגע זה לא אני עושה את זה...
2. חיים בן פסח בכמה מהסרטונים שלו או מהדיונים אמר שברגע שהיהודים מתרפסים זו אחת הסיבות למה לא מכבדים אותנו ושונאים אותנו(יכול להיות שזה היה כהנא אבל משהוא מהמחנה שלכם, אני לא זוכר). האם זה מעיד על אנטישמיות(אה ואני דמגוג, תהיה בריא)?
3. רק אתם לא אנטישמים, כל השאר כן...

1. נכון, כי אם אתה מוטרד אז אתה נשאר במקום ולא ממשיך ללכת (כמו מאזוכיסט). וכן, גם מתנחלים יכולים ללכת אם הם מצלמים שמאלנים (אלא אם כן הם נמצאים בשטח שלהם).
ולא, זו לא דוגמא טובה, בכלל לא ראוי לבזבז על זה זמן במהדורת החדשות, מה בדיוק קרה כאן בכלל? מישהו מת? מישהו נפצע? הריב הזה היה רציני בכלל? אולי אתה היית מדווח על זה רק כדי לצבוע חרדים בצבעים אנטישמיים, אבל אנ חושש שאפילו רוב העיתונאים הם לא אנשים מעוותים עד כדי כך.
2. אני לא המצאתי את הכותרת של הסרטון, וטוב שהגענו למסקנה שזה באמת אנטישמי (או שלא?). בכל אופן, אני מניח שאתה בכל זאת תעדיף לצודד עם האנטישמי שעשה את הסרטון, מאשר איתי.
3. עדיף את הסטנדרטים שלנו בעניין האנטישמיות מאשר את שלך. אבל שאלה לי אליך - מכחיש שואה שאינו אומר במפורש שהוא שונא יהודים בגלל שהם יהודים, הוא אנטישמי לדעתך?

ציטוט
רק הקטע הוא שאתה בוחן אותה בזכוכית מגדלת, וכל פיפס קטן שלא מדווחים בתקשורת אתה ישר מקשר את זה לתעמולה של שמאל. חוסר הפרופורציה כאן הוא מדהים.
וטוב שהחלטת שהיא לוקחת את הצד של הערבים, ומתעדת כל ריב יום יומי...
זה ידידי נקרא ראיה סלקטיבית.

אם זה היה רק "פיפס קטן", לא הייתי מתלונן על תעמולה. אבל למרבה הצער יש אין ספור פיפסים, ומי שמתעלם מזה הוא השקרן והחסר פרופורציה.
היא כן לקחה את הצד של הערבים, זו עובדה. צפה בסרטון שוב אם לא הבנת.
זה ידידי נקרא דיווח סלקטיבי.

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''

1. אולי די לדבר ברבים? זה די מביך
2. ללא ספק הוכחת שאפשר לפרש כל דבר למשמעותו והיפוכו, ולהתעלם אם זה נוגד אחד את השני.
רק בריאות
בס''ד

אם-כן הרי ברור וידוע לאן נוטה ה''פרשנות'' האווילית של התשקורת השבויה בידי קנוני'ה שלטונית של השמאל הציוני-ממלכתי בולשביקי שר''י המהווה מיעוט של 3% מקרב האוכלוסי'ה היהודית (זהו ה''שאור שבעיסה'' עליו נאמר ''וביערת הרע מקרבך'' ) ושולטת באמצעות ההון הגזול של אחינו הי''ד שהופקרו על ידם בשואה הנאצית ונרצחו באכזריות על-ידי הצורר הנאצי יש''ו שר''י והצורר הערבי המוסלמי הנאצי יש''ו שר''י (ראה בויקאפידי'ה ערך ''חאג' אמין אלחוסייני יש''ו שר''י שהוא מייסד הישות ההזוי'ה המתקראת ''פלסטין'' ) ולמחנה הפליטים היהודי שהקימו על אדמת ארץ-הקודש תובב''א הם קוראים ''דמוקראטי'ה'' שזהו התיאור ההזוי ביותר ביחס לאמור לעיל!!  :old_cry: :old_Angry2: :old_Angry2:

                                                                        הגולה בארץ  :)
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''

מנותק אוהד הפועל

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1738
ציטוט
אין לך "מיליון דברים לכיוון השני", הדבר היחיד שאתה יכול להשתמש בו זה שהתקשורת מדווחת על פיגועים (דבר שהוא מובן מאליו ואין לו קשר לדיון בכלל).
ולא, זה לא מקרי שהתקשורת אפילו לא דיווחה על הקברים השרופים, ועל המסגד היא החליטה לעשות פסטיבל. ויש עוד אלפי דוגמאות לדברים שערוץ 7 דיווחה עליהם ואף ערוץ אחר לא דיווח. כמו למשל על העובדה שהערבים בעצמם נתפסו מספר פעמים עוקרים עצי זית שלהם עצמם ועוד כהנה וכהנה. אבל על זה אתה לא תשמע במהדורת החדשות של ערוץ 2, ובוודאי שלא יעשו מזה פסטיבל של שבועיים.

ראשית:
ראד סלח, הפגנות ופעולות כאלו ואחרות אינם נכללים בקטגוריה של "פיגועים" עם כל הכבוד.
כמו כאן
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3516513,00.html
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3607427,00.html
http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/029/072.html
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3866783,00.html
http://www.calcalist.co.il/real_estate/articles/0,7340,L-3437262,00.html
http://www.nrg.co.il/app/index.php?do=blog&encr_id=79974780b5e0d394fddbd1a00f4f21d3&id=1875&page=9
כל אלו דווחו על ידי התקשורת
לאומת זאת: תקיפות ברחבי הארץ כלפי ערבים מפה להודעה חדשה לא דווחו(לא כתבתי ששום דבר לא דווח, אני מסביר לך את זה שאין מגמתיות אם טרם לא הבנת)
אבל אהבתי את הקטע שנכנסת למשהוא נקודתי, של משהוא ששווה חצי משפט(עקירת עצי הזית) ובו זמנית שריפת מסגד זה מבחינתך שווה ערך לחצי משפט חזרה...
נפלא.

ציטוט
1. נכון, כי אם אתה מוטרד אז אתה נשאר במקום ולא ממשיך ללכת (כמו מאזוכיסט). וכן, גם מתנחלים יכולים ללכת אם הם מצלמים שמאלנים (אלא אם כן הם נמצאים בשטח שלהם).
ולא, זו לא דוגמא טובה, בכלל לא ראוי לבזבז על זה זמן במהדורת החדשות, מה בדיוק קרה כאן בכלל? מישהו מת? מישהו נפצע? הריב הזה היה רציני בכלל? אולי אתה היית מדווח על זה רק כדי לצבוע חרדים בצבעים אנטישמיים, אבל אנ חושש שאפילו רוב העיתונאים הם לא אנשים מעוותים עד כדי כך.
2. אני לא המצאתי את הכותרת של הסרטון, וטוב שהגענו למסקנה שזה באמת אנטישמי (או שלא?). בכל אופן, אני מניח שאתה בכל זאת תעדיף לצודד עם האנטישמי שעשה את הסרטון, מאשר איתי.
3. עדיף את הסטנדרטים שלנו בעניין האנטישמיות מאשר את שלך. אבל שאלה לי אליך - מכחיש שואה שאינו אומר במפורש שהוא שונא יהודים בגלל שהם יהודים, הוא אנטישמי לדעתך?

1. מתנחלים יכולים ללכת אבל הם לא הולכים(וזה בעיקרון "שטח שלהם" פר סיי, כיוון שהם העמידו שם שולחן לפעילות שלהם, אבל נעזוב עובודת, אחלה ניסיון להתחמק), למה? כי זה שבריון מציק לך אתה לא תמיד תילך וזהו. זה שאתה הכתבת מה
צריך היה לעשות ומה לא, זה לא אומר שככה זה עובד בפועל.
ואהבתי את העוות שלך, גם שראד סלח או הפגנה מפגרת של כמה ערבים זועקים שטויות, אף אחד לא נפגע, נפצע וכו' וזה כן מדווח. בעיה לעשות מזה סיפור על התנכלויות של החרדים כלפי המשחיסטים או איך שלא קוראים להם?
והנה אתה רואה שזה לא קורה, למה? ככ אין מגמתיות ולא כל דבר זה 100 אחוז אנטי יהודי ופרו כל השאר כמו שאתם אוהבים להציג.
2. אז אתה מסכים איתי שחיים בן פסח אנטישמי? מה? קרא את התגובה שוב.
ביקורת על העדה החרדית ואשמתם בכך שהם גורמים לאנטישמיות בהתנהגותם אינו במקורו אנטישמי, בדיוק כמו אשמה מפגרת שהשמאל גורם לאנטישמיות. אתה יכול לומר שזה שטויות, אבל בין זה לאנטישמיות יש מרחק רב.
3. ללא ספק לשנוא בן אדם אחר עקב מוצאו, או להכליל תכונה שלילית על דתו/לאומו זה דבר רע, אלא אם כן זה לא מופנה ליהודים...
ולשאלתך, בתאוריה? לא בהכרח, אתה יכול להיות אדם לא אנטישמי, ובו זמנית להכחיש שואה. הסיכוי שתמצא כזה בן אדם, הוא אפסי, כי לרוב אחד מתקשר עם השני.
עוד שאלות קיטבג.

ציטוט
אם זה היה רק "פיפס קטן", לא הייתי מתלונן על תעמולה. אבל למרבה הצער יש אין ספור פיפסים, ומי שמתעלם מזה הוא השקרן והחסר פרופורציה.
היא כן לקחה את הצד של הערבים, זו עובדה. צפה בסרטון שוב אם לא הבנת.
זה ידידי נקרא דיווח סלקטיבי.
אם תבחן אותה בצורה סלקטיבית אכן מדובר במגמתיות, כמו כל דבר שתבחן בצורה סלקטיבית. קטע מוזר נכון?
ראשית גם בסרטון הזה(אם כבר דיווח סלקטיבי לא תראה כאן טענות הפוכות ואובייקטיביות מהצד שלך, אבל אין לך בעיה להתלונן שזה קורה הפוך, למרות שזה לא...) שמציין את כל הסכסוך
בשמעון הצדיק היה כתבה בערות 2 או 10, איני זוכר כבר, וגם שם צוין ששוב גם הערבים פעלו באלימות(והראו מקרים לכאן ולכאן) וגם ארגוני השמאל מקבלים כסף זר בדיוק כמו המתנחלים.
אבל לא התקשורת לקחה צד אחד וזה של הערבים. למה? קובע, חירותניק החליט.

מנותק m4a1

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3342
אוהד הפועל, השאלה של מה היחס היא השאלה החשובה, האמת שאין לי מושג אני לא יודע אם זה אי פעם נבדק, ההנחה שלי בתור אחד שרואה חדשות וכן גם קורא חדשות באנטרנט ובעיתונים, היא שהיחס אינו זהה.

הלינק ששמת לגבי השר ישי, זו דוגמא אחת, על כל אחת כזו יש בקלות להביא לך 100 אחרות שבהן נעצר "בן מיעוטים" או ואט אוור.


כשיורים עלינו קסאמים מדוחים שקסאמים נורו, ושארגון X לקח על כך אחריות. ולא תמיד לוקחים על כך אחריות, וכשאין לקיחת אחריות, זה נשאר קסאמים נורו.


בקשר למקרה הראשון, אני לא מכיר את האתר הזה, אבל אני בטוח שאם תמצא את זה בYNET או וואלה, זה ידווח אחרת.


במקרה השני אתה צודק ברור לכולם מי זרק את זה, אז למה לא להגיד את זה? מה הפחד הגדול הזה מלשלב מילים כמו ערבים, רקע לאומני וכ'ו?

הסיבה שלא מבודדים אתיופים מזרחים אשכנזים וכ'ו היא, לפחות לדעתי, שהם יהודים. ערבים אינם יהודים.

אגב, יש הבדל בין להגיד תושבי הכפר לבין להגיד ערבים, בין להגיד תושבי השכונות הערביות לבין להגיד ערבים, בין להגיד בני מיעוטים לבין להגיד ערבים, תמיד מוצאים דרך להגיד בעקיפין, ואני שואל, למה?

מנותק אוהד הפועל

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1738
ציטוט
אוהד הפועל, השאלה של מה היחס היא השאלה החשובה, האמת שאין לי מושג אני לא יודע אם זה אי פעם נבדק, ההנחה שלי בתור אחד שרואה חדשות וכן גם קורא חדשות באנטרנט ובעיתונים, היא שהיחס אינו זהה.
הלינק ששמת לגבי השר ישי, זו דוגמא אחת, על כל אחת כזו יש בקלות להביא לך 100 אחרות שבהן נעצר "בן מיעוטים" או ואט אוור.

אם אתה לא יודע מה היחס אתה לא יכול להניח שום דבר. נראה לך מה שנראה לך כי זה מתאים להליכת הרוח.
שאל כל אוהד מכבי ובית''ר ויגידו לך שהתקשורת אדומה. שאל כל אוהד הפועל והוא יגיד לך הפוך. להלן הוכחה שכל דבר יכול להיות משמעותו והיפוכו בעיני פרטים שונים.

ציטוט
כשיורים עלינו קסאמים מדוחים שקסאמים נורו, ושארגון X לקח על כך אחריות. ולא תמיד לוקחים על כך אחריות, וכשאין לקיחת אחריות, זה נשאר קסאמים נורו.

וכל זה נועד לתעמולה שעם ישראל לא יחשוב שזה ערבים שיורים, כאילו שמשהוא מעלה על דעתו שזה מאללה כפי שכתבת.

ציטוט
בקשר למקרה הראשון, אני לא מכיר את האתר הזה, אבל אני בטוח שאם תמצא את זה בYNET או וואלה, זה ידווח אחרת.

http://news.walla.co.il/?w=/22/1761758
נכון בוואלה יש חשד שזה פועל פלסטיני על פי ישי.

ציטוט
במקרה השני אתה צודק ברור לכולם מי זרק את זה, אז למה לא להגיד את זה? מה הפחד הגדול הזה מלשלב מילים כמו ערבים, רקע לאומני וכ'ו?

אז אם לא אמרו, מה הקשר בין זה לטיוח?

ציטוט
הסיבה שלא מבודדים אתיופים מזרחים אשכנזים וכ'ו היא, לפחות לדעתי, שהם יהודים. ערבים אינם יהודים.
מה זאת אומרת? אולי התקשורת היא פרו מזרחית או פרו אשכנזית(תלוי למי נוח)?


ציטוט
אגב, יש הבדל בין להגיד תושבי הכפר לבין להגיד ערבים, בין להגיד תושבי השכונות הערביות לבין להגיד ערבים, בין להגיד בני מיעוטים לבין להגיד ערבים, תמיד מוצאים דרך להגיד בעקיפין, ואני שואל, למה?
פוליטיקלי קורט, שלא נדבר על הפעמים שמדברים על רקע לאומני או חשד לרקע לאומני על מקרה כזה או אחר.
הקשר בין זה לטיוח עובדות והצגת הדברים כתעמולה זה משהוא אחר.

מנותק m4a1

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3342
היהודי היקר ר' מיכא'ל בן-ארי חושף האמ-ת בנוגע –
« להגיב #41 ב- : דצמבר 11, 2010, 15:08:15 »
יכול להיות ואתה צודק וטיוח זה לא המונח הנכון, אבל משהו לא תקין כן הולך כאן.

השורה התחתונה היא כזו. אפשר להגיד כל דבר בחדשות חוץ מערבים (הכוונה כשמייחסים משהו שלילי) והשאלה שלי היא למה? למה תמיד מוצאים שמות תואר וכינויים יצירתיים? מה כל כך נורא באמירה, הפלסטינאים ירו קסאמים? למה עדיף קסאמים נורו?

למה בני מיעוטים ולא ערבים? למה תושבי הכפר ולא ערבים?

מה כל כך נורא בלהגיד ערבים?