כתב נושא: חדש פה, ויש לי מספר שאלות לחברי הפורום בנוגע להשקפתכם  (נקרא 16312 פעמים)

0 משתמשים ו- 2 אורחים נמצאים בנושא זה.

מנותק Amit.D

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 408
שלום
אני עמית, ואני ימני(גם מתנדב ופעיל בעניין) וחילוני-מסורתי(יותר לכיוון החילוני).
לפי השקפתי, ישראל זאת מדינה שמיועדת ללאום היהודי(ולא בהכרח רק ליהדות כדת).
עד כאן לגבי השקפותיי.

הגעתי לפורום הזה ובהתחלה חשבתי שמדובר בעוד אירגון ימני כלשהו(שזה תמיד דבר מבורך), אבל אז ראיתי כאן הודעות שדיי הדהימו אותי, ולא לטובה. והבנתי שזאת השקפה של רבים מחברי הפורום....
כנראה שיחסית לכם, אני אולי שמאלני...
בכל מקרה, הדברים שאציג פה הם הדעות שלי שנמצאות שמאלה ממכם(למרות שאני רחוק מאוד מלהיות שמאלני).


לגבי האיסלאם והקוראן - בדקתם פעם האם באמת הקוראן מטיף לאלימות בצורה רצינית? גם בתורה יש מספר מקומות שניתן לפרש כהטפה לאלימות וללוחמה בכל מי שאינו יהודי, אבל זה מאוד תלוי בפירוש..
וגם ביהדות יש קבוצה קטנה המכונים "נתורי קרתא", שמתנגדים למדינה, רוצים פה שילטון ערבי ואף התקבלו כאורחי כבוד בכנסים של אחמדיניג'אד באיראן. ומבחינת פעילותם...הם לא עד כדי כך רחוקים מאירגוני הטרור המוסלמים.
הבעיה עם האיסלאם והקוראן(לדעתי לפחות) הוא בעיקר בפירוש.
עובדה שמראה על כך היא שלפני כ200 שנה לא הי הטרור מוסלמי. למה? הרי היה איסלאם...
הבעיה היא באיך שחלק ממנהיגי האיסלאם מפרשים את הקוראן, והבעיה הזאת נפוצה במיוחד במדינות המוסלמיות(כמו אלה שמקיפות אותנו..חוץ ממצרים שם הם יותר שפויים וגם נלחמים בטרור) שם גם השילטון לא מאפשר אחרת ומשאיר רק את הטרוריסטים.
בארה"ב למשל, יש מוסלמים רבים שאין איתם בעיה...
יש שם מסגדים רבים בהם מתמקדים בלימוד החלקים הטובים באיסלאם, שזה בערך כמו החלקים הטובים בתורה....מחנך למוסר אנושי ומאוד דומה או אפילו זהה לחלקים הטובים בתורה.
אין ספק, האיסלאם הרדיקלי הוא האסון של המאה הנוכחית, והסכנה הגדולה לאנושות. אבל זה ממש לא כל המוסלמים...
ואני אגיד אפילו עוד משהו שיזעזע אתכם קצת למרות שמדובר פה על נתונים נטו-
אחוז המוסלמים שמעורב בפעילות טרור או תומך בטרור לא גדול בהרבה מאחוז היהודים שבקבוצת ה"נתורי קרתא".
פשוט יש מיליארד מוסלמים בעולם, אז אחוז מהם..זה הרבה אנשים. וכשהם עושים טרור...זה הרבה רעש.

בכל מקרה, זה לגבי האיסלאם בעולם. כמובן שבאזורנו המספרים שונים, ואחוז מאוד גבוה מהמוסלמים מעורבים בטרור או לפחות תומכים בטרור.
ופה באמת אני מגיע לעוד נושא: העניין שאתם אומרים הרבה פעמים שאתם נגד "הערבים".
אז אני לא נגד הערבים, אני בעד יהודים.
והאוייבים שלנו(של היהודים) זה רק "הערבים", אלא המוסלמים שבאיזור(ופה אני מכליל כי כמו שכבר ציינתי, באזורנו אחוז מאוד גבוה מהמוסלמים מעורבים בפעילות טרור או לפחות תומכים בו).
יש ערבים רבים שהם נוצרים, והמוסלמים שונאים אותם כמעט כמונו...הם המטרה מספר 2 שלהם באיזור.
והנוצרים הם לא אלה שמעורבים בפעילויות טרור, הם פשוט אזרחים פה שאינם יהודים. לא צריך לתת לערבים נוצרים(או לנוצרים בכלל) אזרחות ישראלית סתם ככה(רק למקרים שעוד מתגלים לפעמים של חסידי אומות עולם או מקרים מיוחדים כלשהם), אבל אלה שחיים פה כבר...הם אזרחים, והם לא נגדנו..אז מה הבעיה איתם?



ועוד משהו שעלה לי עכשיו...שאלה ותר נקודתית על מקרה ספציפי
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3958927,00.html
מקרים כאלה...של מוסלמים שמבינים שזאת מדינת היהודים ולא מתנגדים לזה, וממלאים את חובותיהם כאזרחים(כולל להילחם באיסלאם הרדיקלי המקיף אותנו), האם לדעתכם גם הם לא בסדר?
למרות שפה מדובר בבודדים(כי כמו שאמרתי...באזורנו המוסלמים הנורמלים הם אחוז מאוד נמוך), עדיין אני רוצה להתייחס אליהם...לפחות בדיבורים(כשמדברים אפשרי להתייחס באמת כל מקרה לגופו, בניגוד למעשים שלפעמים אי אפשר ואז אין ברירה ויפגעו המעטים האלה).

מנותק 500sw

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 648
חדש פה, ויש לי מספר שאלות לחברי הפורום בנוגע
« להגיב #1 ב- : נובמבר 14, 2010, 12:54:02 »
קודם כל ברוך הבא לפורום(:
הערבים הם כן אויב ורוב רובם רוצים להשמיד את המדינה היהודית מבפנים,בכל מיקרה יש לראות בערבים כאויב באופן כולל כדי להלחם ברוב הקיצוני שלהם אין ברירה וזה לא אומר דווקא שאתה צריך לשנוא באופן אישי כל ערבי שאתה רואה ברחוב או משהו זאת פשוט גישה שיש לישם במקרים מסוימים כמו לדוגמה לא לתת לערבים תפקידים במנהל מקרקעי ישראל(שארגוני שמאל הגישו עתירה לשלב שם ערבים)או כמו לא לתת לכל כך הרבה ערבים להיות חברי כנסת(אם בכלל) כמו שקורה היום וכד'..דבר דומה זה גם אם האיסלם ועזוב אותך מ"יש מוסלמים טובים" או "יש ערבים טובים" יש גם פדופילים טובים רוצחים טובים זה לא מעניין כי אי אפשר להפריד או לתייג אותם באופן מעשי.
ויש פה אנשים עם דעות מגוונות למעשה לרוב חברי הפורום פה יש דעות שונות אבל כמעט כולם פה ימנים וציונים וזה מה שחשוב.
אל תצביע תשפיע

מנותק Amit.D

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 408
לי אישית לא יצא לראות הרבה מקרים של ערבים נוצרים שרוצים להשמיד את המדינה...
אכן, חלק גדול מהם שמאלנים(אני אישית מכיר כמה...שבתחום ה"שמאל השפוי"), אבל עדיין תומכים בזה שתיהיה פה מדינה יהודית...
לכן אני אומר שלדעתי הבעיה היא עם המוסלמים באיזור ולא בכללי עם כל הערבים.

לגבי הרעיון של לא לתת להם תפקידים במנהל מקרקעי ישראל ולהגביל את מספר חברי הכנסת....הלואוי שהיינו יכולים(וזה לא מתנגש עם מה שרשמתי קודם לגבי הערבים ואפילו המוסלמים הנורמליים שיש, כי הם מיעוט ואין אפשרות לעשות חוק שיגן עלינו בלי לפגוע בהם), אבל מה לעשות...יש פה גוף עויין שמתנגד למדינה ונקרא "בגץ", ואותו עוד לא מצאנו דרך לנצח...
וההשוואה בין "ערבים" ל"פדופילים" היא ממש לא נכונה.
פדופיל - מוגדל על פי המעשים.
ערבי - מוגדר על פי הלאום, על פי הלידה שלו....
לדעתי צריך לשפוט כל אדם לפי מעשיו, לא לפי משפחתו/דתו/הלאום שלו.

מנותק הימני

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1359
שלום לך עמית וברוך הבא לפורום.

אני מסתכל על הדברים תכלס.

אני בעד פינוי פיצוי לכל הערבים שנמצאים בין הים לירדן.
לא אכפת לי מה כתוב בקוראן ואם הם באמת רוצים להשמיד אותנו.

אני בעד לפנות את כולם מכאן בגלל שזה ברור כשמש שאנו והם פשוט לא מסוגלים להסתדר.
כבר מאות שנים יש בינינו איבה ושנאה ועוינות. צריך להיות טיפש ותמים כדי לחשוב שהמצב יכול להיות שונה.

שים לב שאני לא מבקש לפנות את כל האיטלקים, הסינים ופרואנים שגרים פה.
אז למה רק את הערבים ?
פשוט - כי האיטלקים לא מתפוצצים בתוך אוטובוסים ומסעדות. כי הפרואנים לא מקימים חוליות שגונבות רכבים רק
מיהודים. כי הסינים לא מטיפים לפגוע ביהודים.
רק הערבים. ולכן אני בעד לפנות מפה (תמורת פיצוי כספי מסוים) את כל הערבים, ואני תומך ביהודי היקר
חיים בן פסח. שים לב שאני בכלל לא מקשר את זה לקטע דתי-אמוני, ולכן אין לך בעיה להיות חילוני גמור
ועדיין לקבל את כל מה שכתבתי.
בין הים לירדן לא יהיו ערבים ב"ה.

מנותק חרותניק

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1139
קודם כל, ברוך הבא.
שנית, כדאי שתקרא בעצמך את הקוראן לפני שאתה משווה את זה לתנ"ך. ואתה תבין שאין כל כך הרבה מקום לפרשנות מכיוון שהמוסלמים מאמינים שהקוראן זו המילה של אללה שאין לבקר אותה, ועל מנת להבין אותה יותר צריך לקרוא את חדי'ת. מוחמד בעצמו היה טרוריסט שרצח יהודים ונוצרים אך ורק בגלל שהם לא היו מוסלמים והוא המודל שממנו כל המוסלמים צריכים לקחת דוגמא.
זה נכון שהתנ"ך זה ספר די אלים, אבל זה לא באותו קונטכסט של הקוראן בגלל שהאלימות בתנ"ך נמצאת (בעיקר) בתוך סיפורים ולא בתור מצוות. בנוסף לכך, התנ"ך פתוח לפרשנות, הקוראן לעומת זאת - כמעט ולא.
אם אתה דובר אנגלית, הנה רק כמה דוגמאות של שנאה ואלימות מהתגרום הכי מתון של הקוראן.

2:64 But you [Jews] went back on your word and were lost losers. You know that you have broken the sanctity of the Sabbath, so We said: 'Become Apes despised and hated.' We made this punishment an example and a warning for those who fear Allah.

8:58 If you apprehend treachery from any group on the part of a people (with whom you have a treaty), retaliate by breaking off (relations) with them. The infidels should not think they can bypass (Islamic law or the punishment of Allah). Surely they cannot escape.

9:5 But when the forbidden months are past, then fight and slay the Pagans wherever ye find them, an seize them, beleaguer them, and lie in wait for them in every stratagem (of war); but if they repent, and establish regular prayers and practise regular charity, then open the way for them: for Allah is Oft-forgiving, Most Merciful.

9:14 Fight them, and Allah will punish them by your hands, cover them with shame, help you (to victory) over them, heal the breasts of Believers.

9:29 Fight those who believe not in Allah nor the Last Day, nor hold that forbidden which hath been forbidden by Allah and His Apostle, nor acknowledge the religion of Truth, (even if they are) of the People of the Book, until they pay the Jizya with willing submission, and feel themselves subdued.


9:123 O ye who believe! fight the unbelievers who gird you about, and let them find firmness in you: and know that Allah is with those who fear Him


כל אלה הם בקונטכסט של מצוות למוסלמים (וזה אפילו לא רבע אחוז ממה שיש) ולא בקונטכסט של סיפור. אני בספק אם תמצא לי טקסטים דומים מהתנ"ך.

בקשר למצרים, הם לא באמת נלחמים בטרור. מאז שצה"ל יצא מציר פילדלפי מספר הברחות הנשק לעזה עלו פי עשר, והממשלה ה"מתונה" של מובארכ כבר הבהירה שהיא תשתף פעולה עם סוריה ולבנון אם תהיה להם מלחמה עם ישראל.
בקשר למוסלמים בארה"ב, לאחרונה ראיתי מחקר שכל ארבעה מתוך  חמישה מסגדים מחנכים (בגלוי) לשנאה כלפי לא מוסלמים, וכבר עכשיו בארה"ב מתחילים לצוץ סימנים שחוקי שריעה (חוק האיסלאם) כבר בדרך הנכונה להחליף את החוקה האמריקנית.

בקשר למוסלמים "מתונים", המונח הזה לא קיים באיסלאם. מה שיש באיסלאם זה "מוסלמים/מאמינים טובים" ו"צבועים". ה"צבועים" הם המוסלמים שלא מוכנים לקחת על עצמם את הגיהאד למשל ועוד מצוות נוספות.
לעומת זאת, אין לי ספק שקיימים אנשים שוחרי שלום ומתונים שקוראים לעצמם "מוסלמים מתונים", אבל עצם העובדה שהם קוראים לעצמם "מוסלמים" היא בעייתית מיסודה, מכיוון שע"פ האיסלאם למוסלמים גם מותר לשקר לכופרים אם זה למען המטרה של אללה והאיסלאם. אני לא אומר שכולם שקרנים, אבל אני בטוח שאם נדע כמה מהם משקרים זה מאוד יפתיע אותנו.

מנותק חד כתער

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2074
א. טרור מוסלמי לא יושם לפני -200 שנה מאחר והם לא יכלו ליישמו.

ב. הקוראן מחייב כל מוסלמי להלחם "בלא מאמינים" ולג'יהאד במישור הפיזי ישנו -3 התגלמויות ותקרא דחוף את הספר של האמאם בח'רי ( חדית' אלבח'רי )

ג. באשר לפירושים, אני רק אזכיר לך שהסורה האחרונה בקוראן - 9 ( וגם כן פסוק מאוחר מבטל פסוק מוקדם הסותר אותו לוגית) מבטלת את כל קודמותיה מבחינה כרונולוגית הסותרים אותה לוגית ע"פ סורה -2 פסוק -106 - עקרון האל נאסח ואל מנסוח .

כל הפסוקים הסובלנים הם סורות אל מכה, קרי: הם ממכה, אזי הם סובלנים כי מוחמד היה לא יותר ממטיף.

לאחר ההיג'רה (ההגירה למדינה) הוא קיבל גילויים הגנתיים והתקפיים והם מבטלים את המוקדמים ע"פ הסירה של אבן אסחאק
ולפירושים עיין באבן קאתיר, אל טבארי או סיד אבואלא עלי מודודי או כל תאפסיר אחר.

ד. ביהדות יש לך יעדים מצומצמים לארץ ישראל ולא אוניברסאלים כמו באסלאם.



« עריכה אחרונה: פברואר 19, 2011, 00:15:56 על ידי Israelipatriot »

מנותק יובל הכהניסט

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1789
בס"ד

קודם כל,ברוך הבא.

לגבי טרור מוסלמי.תמיד היה טרור מוסלמי וג'יהאד.פשוט כיום יש יותר אמצעים.אז לא ההיו אמצעים. בגלל הטכנולוגיה והעידן שאנחנו חיים בו,הטרור האיסלאמי קודם(Developed) מאוד.

לגבי נוצרים.יש הרבה ערבים נוצרים ששונאים יהודים ויש כאלה שלא.תלוי את מי שואלים.אבל בגלל הלאומנות שלהם גם הם שונאים אותנו.ערבי יכול לשנוא אותנו גם בלי שום קשר לדת.הוא פשוט חושב שגזלנו לו את האדמה ורואה בנו כאוייב.זה לא משנה אם הוא מתפלל או לא מתפלל.אין קשר.

ג'ורג' חבש למשל(מייסד "ועדה עממית לשחרור פלסטין),היה נוצרי.והטיף מוות לישראל כל הזמן.ובארגון הזה יש הרבה מאוד נוצרים וזה ארגון חילוני לחלוטין.

זה שהמוסלמים שונאים את הנוצרים בדיוק כמו אותנו,זה נכון.אני מסכים,אבל אותם ערבים נוצרים,חלק מהם שונאים אותנו רק בהיותם ערבים לאומנים.

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
קודם כל ברוך הבא  :old_afro:.

לפי השקפתי, ישראל זאת מדינה שמיועדת ללאום היהודי(ולא בהכרח רק ליהדות כדת).
פה אני חולק עליך משום שהלאום הוא נגזרת של הדת היהודית.
הרי התרבות היהודית היא התנ"ך, והתנ"ך מרכיב בתוכו את התורה (שהיא הדת) ולכן  2 הדברים אינם ניתנים להפרדה.
כשאדם מכריז על עצמו שהוא יהודי, זה מתבטא בכך שהוא משתייך ליהדות (מבחינה דתית ומבחינת הלאום).
אין דבר כזה להיות יהודי רק מבחינה תרבותית או רק מבחינה דתית (2 הדברים שזורים אחד בתוך השני).

גם בתורה יש מספר מקומות שניתן לפרש כהטפה לאלימות וללוחמה בכל מי שאינו יהודי, אבל זה מאוד תלוי בפירוש..
הבעיה עם האיסלאם והקוראן(לדעתי לפחות) הוא בעיקר בפירוש.

אני לא אכנס לעניין הפירוש של הקוראן (גם משום שאני לא מומחה גדול כמו אחרים פה, וגם משום שכבר הזכירו את העניין לפניי).
בנוגע לתורה - בניגוד לקוראן, התורה אינה מצווה לכבוש את כל העולם ולהרוג כל מי שאינו יהודי.
כל המצוות בתורה שנוגעים לגויים נועדו בעיקר כדי לשמור על ייחודו הרוחני של עם ישראל (כדי למנוע מהם להתבולל ולעבוד עבודה זרה).
אני מבטיח לך שלא תמצא בתורה (וגם בכל התנ"ך) שום ציווי לכבוש ארצות שמחוץ לגבולות ארץ ישראל (בניגוד לקוראן).
התורה אף מצווה את עם ישראל שאין לפגוע בגויים שחיים בארץ ושמקיימים את 7 מצוות בני נח (בניגוד לקוראן, שם כל מי שאינו מוסלמי הוא אזרח סוג ב' ולעתים אף נרדף).
אין כל מקום להשוואה בין חוקי התורה לבין חוקי האסלאם (התורה נועדה כדי להקנות ערכים מסויימים לעם ישראל, והקוראן מטיף לכיבוש עולמי ולאיסלום כל העולם).
הקוראן הוא לא כ"כ קשה לפירוש כמו שאתה חושב (פשוט תקרא כמה פסוקים ותבין שלא צריך להיות חכם גדול כדי להבין מה שכתוב שם - הדברים הם חד משמעיים).
והאוייבים שלנו(של היהודים) זה רק "הערבים", אלא המוסלמים שבאיזור(ופה אני מכליל כי כמו שכבר ציינתי, באזורנו אחוז מאוד גבוה מהמוסלמים מעורבים בפעילות טרור או לפחות תומכים בו).
יש ערבים רבים שהם נוצרים, והמוסלמים שונאים אותם כמעט כמונו...הם המטרה מספר 2 שלהם באיזור.
והנוצרים הם לא אלה שמעורבים בפעילויות טרור, הם פשוט אזרחים פה שאינם יהודים. לא צריך לתת לערבים נוצרים(או לנוצרים בכלל) אזרחות ישראלית סתם ככה(רק למקרים שעוד מתגלים לפעמים של חסידי אומות עולם או מקרים מיוחדים כלשהם), אבל אלה שחיים פה כבר...הם אזרחים, והם לא נגדנו..אז מה הבעיה איתם?

אתה לא כ"כ מדייק פה.
התקשורת והציבור היהודי בארץ מתמקד בערבים המוסלמים כי הם הכי בולטים (וגם עושים הרבה רעש), אבל מבחינתי לפחות הנוצרים בארץ (הערבים ושאר הנוצרים) הם אויב לא פחות מסוכן ואולי אף יותר מסוכן, משום שהם פועלים להשמדתנו בשקט.
ישנה בשנים האחרונות בישראל פעילות מסיונרית רחבת היקף (הפעילות הגדולה ביותר מאז קום המדינה): ארגוני המסיון מקבלים תרומות ענקיות מקהילות נוצריות ברחבי העולם והכל במטרה להמיר יהודים מדתם (וודאי שמעת על "כת המשיחיים").
בערד, לדוגמא, סייעו המסיונרים לאלפי המסתננים האפריקאים הנוצרים מאריתריאה להקים 2 כנסיות בעיר (שלפני כן לא הייתה שם אף לא כנסייה אחת).
בת"א הוקמו עשרות כנסיות לא חוקיות בתוך מבני מגורים.
הערבים הם  האוייב הבולט, אבל לא הייתי שולל את הנוצרים (אחרי הכל - האסונות הגדולים ביותר שקרו לעם היהודי היו ע"י הנוצרים).
אז נכון, הנוצרים ברובם לא מעורבים בפעילוות טרור, אבל יש להם תכניות אחרות בשביל היהודים (המרת דת), וחלקם אף מסייע לאוייב המוסלמי (השם עזמי בשארה מוכר לך?).
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!

מנותק JewSoldier

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 611
  • הימין האמיתי=581=גואל ישראל
עמית נראה לי שמשום מה אתה לא רוצה להאמין! בדרך כלל לא משנה מה מסבירים לכם השמאלנים אתם עדיין תמשיכו להשאר בעמדותיכם! :old_cry:
ובקוראן כתוב שצריך להלחם ולרצוח את כל הלא-מוסלמים לכן אין דבר כזה איסלאם מתון!

מנותק חד כתער

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2074
עמית נראה לי שמשום מה אתה לא רוצה להאמין! בדרך כלל לא משנה מה מסבירים לכם השמאלנים אתם עדיין תמשיכו להשאר בעמדותיכם! :old_cry:
ובקוראן כתוב שצריך להלחם ולרצוח את כל הלא-מוסלמים לכן אין דבר כזה איסלאם מתון!
לרצוח או לשעבד בהתאם ל - 9:29  שמתיר "לאהל אלכתאב" ( קרי: עמי הספר, יהודים ונוצרים) לשמור על דתם וזהותם ובתנאי שהם ישלמו את " הג'יזיה" במו ידיהם בעודם מושפלים כד'ימים הנתונים ל - "תנאי עומאר".


מנותק JewSoldier

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 611
  • הימין האמיתי=581=גואל ישראל
לרצוח או לשעבד בהתאם ל - 9:29  שמתיר "לאהל אלכתאב" ( קרי: עמי הספר, יהודים ונוצרים) לשמור על דתם וזהותם ובתנאי שהם ישלמו את " הג'יזיה" במו ידיהם בעודם מושפלים כד'ימים הנתונים ל - "תנאי עומאר".


והינה ההוכחה
אבל לצערי לא משנה כמה הוכחות תביא לשמאלנים הם יתבצרו בעמדותיהם,מה חשבת שכל השטיפות מוח שההורים שלהם הכניסו להם לראש יעלמו ביום אחד? :old_Angry2:
זה כמו לדבר לקיר  :old_sad:

מנותק האלקשי

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 2820
לגבי הערבים הנוצרים. הם כן תומכים באיסלם, ומסיבה פשוטה: האיסלם הוא כלי של עליונות ערבית.
גם ערבים שאינם מוסלמים, נהנים בסופו של דבר כלאום מהעליונות הערבית בחברה המוסלמית -
גם אם המחיר הוא נחיתות לעומת הערבים המוסלמים.

לאומנים ערבים משתמשים באיסלם לצרכיהם. קח את משפחת אסאד העילאווית שמשתמשת באיסלם.
(העילאווים גרועים מהנוצרים ומהיהודים לפי השריעה, הם עובדי עבודה זרה גמורים שמאמינים באלוהות של עלי)

קח את עזמי בשארה. קח את הנוצרים בלבנון שחלקם חבר לחיזבאללה.

מנותק MaorJudah

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3550
שלום לך עמית וברוך הבא לפורום.

אני מסתכל על הדברים תכלס.

אני בעד פינוי פיצוי לכל הערבים שנמצאים בין הים לירדן.

לא אכפת לי מה כתוב בקוראן ואם הם באמת רוצים להשמיד אותנו.

אני בעד לפנות את כולם מכאן בגלל שזה ברור כשמש שאנו והם פשוט לא מסוגלים להסתדר.
כבר מאות שנים יש בינינו איבה ושנאה ועוינות. צריך להיות טיפש ותמים כדי לחשוב שהמצב יכול להיות שונה.

שים לב שאני לא מבקש לפנות את כל האיטלקים, הסינים ופרואנים שגרים פה.
אז למה רק את הערבים ?
פשוט - כי האיטלקים לא מתפוצצים בתוך אוטובוסים ומסעדות. כי הפרואנים לא מקימים חוליות שגונבות רכבים רק
מיהודים. כי הסינים לא מטיפים לפגוע ביהודים.
רק הערבים. ולכן אני בעד לפנות מפה (תמורת פיצוי כספי מסוים) את כל הערבים, ואני תומך ביהודי היקר
חיים בן פסח. שים לב שאני בכלל לא מקשר את זה לקטע דתי-אמוני, ולכן אין לך בעיה להיות חילוני גמור
ועדיין לקבל את כל מה שכתבתי.
בין הים לירדן לא יהיו ערבים ב"ה.


למה פיצוי?
אנחנו חייבים להם משהו?
אני בעד פינוי - כדור בראש.

מנותק לוחם סיירת

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1108
איאפשר  לעשות שלום עם הערבים זה כבר הוכח וברור , כל המוסלמים רוצים להרוג אותנו

כי זו מצווה בקוראן שלהם לכן צריך לטרנספר אותם מפה.

ולגבי הערבים הנוצרים גם הם האויבים שלנו ורוצים להשמיד אותנו יש מספיק ערבים נוצרים בארץ שעושים צרות וגוררים יהודים ומוכרים להם סמים .

אמרתה שהמוסלמים בתחילת דת האיסלם לא הטיפו אלימות , אז מה עם העותמאנים הטורקים שרצחו המון אנשים ורצו להשתלט ?!
אמרתה שלנוצרים אין שום דבר נגד היהודים מה עם מסעות הצלב והאינקוזיציות ?!
היום יש מסיונרים נוצרים בארץ שרוצים לנצר יהודים  , ידעתה את זה?
{א} שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי: {ב} עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: {ג} אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ: {ד} הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל: {ה} יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ: {ו} יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה: {ז} יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ: {ח} יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:

פרק תהילים זה יהיה לרפואת יניב בן ענת הי"ו

מנותק לוחם יהודה

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 4499
  • ה' אדוננו מה אדיר שמך בכל הארץ
גבר אם הקוראן באמת לא מטיף לאלימות ורצח אז למה הפילו תתאומים? כי האמריקאים לקחו להם תשטחים ב"פלסטינה" ?

למה מחבל צועק "אללה ווכבאר" לפני שהוא מתאבד? כי הקוראן מחייב אותו לעשות את זה על כאילו קידוש השם

ירושלים הקדושה, נמות למענך!

מנותק Amit.D

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 408
גבר אם הקוראן באמת לא מטיף לאלימות ורצח אז למה הפילו תתאומים? כי האמריקאים לקחו להם תשטחים ב"פלסטינה" ?

למה מחבל צועק "אללה ווכבאר" לפני שהוא מתאבד? כי הקוראן מחייב אותו לעשות את זה על כאילו קידוש השם

כמו שאמרתי...בגלל הפירוש של מנהיגי הדת כיום.

ואני מאוד מאוד רחוק מלהיות שמאלני, פשוט כמו שכתבתי...פה אני מציג רק את הדעות ה"יותר שמאלניות" שלי ממכם.
אני פשוט לא חושב שצריך להכליל אם יש ברירה.
כשמדברים(כמו פה בפורום) - תמיד אפשר לעשות את ההבדלה בין המוסלמים הקיצונים/הערבים הלאומנים לאלה שלא איכפת להם מכל הסיפור ואין להם שום דבר נגדנו(או אפילו שעוזרים לנו).
להבדיל ככה אי אפשר רק במצב של לחימה(שצריך להחליט אם יורים ופוגעים גם בחפים מפשע בנוסף למחבל או כשצריך להחליט אם בכלל לירות כי לא יודעים מה עמדותיו של האדם שאולי מהווה סיכון). במצב כזה...באמת אין ברירה אלא לא להבדיל כדי לשמור על חיינו.
אבל צריך להבין שיש גם ערבים, ומוסלמים, שאינם בהכרח נגדנו.
עוד דבר כזה שעכשיו חשבתי עליו...זה המרגלים שלנו בין אוייבנו.
מדובר הרי במוסלמים, גדלו שם...ואינם תומכי הטרור.
אני כותב פה בכוונה "אינם תומכי טרור" ולא "בעדנו" כי זה לא נראה לי נכון שהם בעדנו...לפחות רובם הגדול(אם לא כולם) פשוט רוצים חיים חדשים.
אם תרצו יש גם דוגמא מהתנ"ך לעניין...בסיפור יריחו, היה את רחב שעזרה למרגלים והסתירה אותם.

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
עמית עלה כאן על נקודה חשובה. בלי להיכנס איתך לויכוחים תיאולוגיים ארוכים,
אשאל אותך שאלה פשוטה:

מה נותן לך את הזכות לכבוש באלימות אדמה ערבית, אילולא ההבטחה האלוקית
הפנאטית?

אל תתחיל אפילו לדבר איתי על זכות היסטורית. עמים נכבשים ונעלמים, ארצות
עוברות מיד ליד, ולא היה ולא נברא עם, חוץ מהעם היהודי, שטוען לבעלות
על אדמה עליה לא דרך 2,000 שנה. 

אין שום סיבה בעולם להתעקש על אדמה שאותה כבשת באלימות דומה לזו
שהשתמשו אבותיך בראשותו של יהושע לפני כ-3,000 שנה, דוקא בלב דאר
אלאסלאם, כשאתה מוקף אויב רצחני שחי בשביל להשמיד אותך, במקום להקים
אותה מדינה, ללא שום קשר לאותה פנאטיות יהודית אלימה שאתה כל כך מתעב
ולא מרגיש שום קשר אליה, באירופה, אוגנדה או אי ניו יורקי.

והיהדות איננה דת אלא לאום, לאום שבשונה מלאומים אחרים נבנה דרך התורה
שניתנה במעמד הר סיני, כשהתורה והמסורת מגדירים את מהותו ולאומיותו.
ניסיון להפריד בין הלאומיות היהודית לתורה ישמיד את זהותו של היהודי, ואז
לא ניתן יהיה להבדיל בין משה המתבולל לז'ורז' מפריז או אנת'וני מניו יורק.

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
בנוגע לערבים הנוצרים,

כמה מרוצחיו המוכרים ביותר של העם היהודי מהיובל האחרון היו ערבים נוצרים,
ביניהם ג'ורג' חבש ומישל עפלק. הערבים הנוצרים מדברים בערבית, חושבים
בערבית, מתפללים בערבית. הם חיים כערבים ונהנים מן התרבות הערבית.
נכון שהאסלאם רודף אותם אך ערבים נוצרים התקיימו מאות שנים לפני היוולדו
של מוחמד. אתה טבחת וגירשת את אחיהם, גזלת מהם ומאחיהם המוסלמים
את פלסטין, וכעת אתה מצפה ברוב חוצפתך שהם יהיו מידידיך?!

הנוצרים הערבים תמיד שיתפו פעולה עם המוסלמים נגד היהודים עוד מימי
מוחמד - בלעדיהם, אולי מיליוני יהודים לא היו נרצחים ומשתעבדים לחייליו
של אללה. וגם כיום - הם אויב לא פחות גרוע מאחיהם המוסלמים.

מנותק Amit.D

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 408
הצהרת בלפור, החלטת האו"ם....
כל השטחים שלאחר מכן שיחררנו(ב48 וב67) זה שטחים ששוחררו במלחמה שפתחו אוייבנו במטרה להשמידנו, ויש רק להצטער על כך שב73 במלחמת יום כיפור לא שיחררנו גם את דמשק(למרות שעל פי הפרוטוקולים הייתה לנו אפשרות) וב2006 לא שיחררנו שטחים שנמצאים בשליטת לבנון. אלה לא מלחמות שאנחנו החלטנו לפתוח(למרות שעל פי השמאלנים כן...כי הם לא מחשיבים חטיפת חיילים כהכרזת מלחמה).
זה מה שנותן לנו את הזכות על האדמה הזאת.

ולגבי האיסלאם - שוב - אני רק אומר שכשאפשר, צריך לעשות את ההבדלה לבין אלה שסתם נולדו למוסלמים לבין אלה שמאמינים באיסלאם כמו שהוא מוכר כיום(וזה לא משנה בכלל מה הוא היה פעם) ורוצים להשמידנו.
יש מוסלמים רבים בעולם שבכלל לא מעניין אותם כל הסיפור הזה...והם מוסלמים רק על הנייר(או מקסימום ממלאים חלק מהמצוות הנורמליות שבאיסלאם, כמו לא לשתות אלכוהול וכו'). וגם באזורנו יש כאלה(אם כי מעטים יחסית).

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
הצהרת בלפור,

תעודת "כשרות" של קולוניאליסטים בריטים שגירשו את בני עמך במאה ה-13 (גירוש שמעולם לא בוטל
מבחינה רשמית), רצחו אותם, אנסו אותם, המירו את דתם לנצרות בכוח, מנעו את כניסתם של מעפילים
ניצולי שואה לארץ ישראל ובכך חרצו את דינם לשואה בים או באירופה, רצחו ועינו את אחיך מהאצ"ל והלח"י,
וגזלו אדמות של אינספור עמים (ביניהן את אדמתך) ושיעבדו אותם בכוח, לא הופכת אותך לקולוניאסט בעצמך?
מעבר לכך, ממתי לבריטים יש את הזכות לקחת את פלסטין מהערבים ולתת אותם ליהודים?

ציטוט
החלטת האו"ם....


לפי המלצת האו"ם, יש ליהודים זכות להקים מדינה בגודל מיקרוסקופי שהיא לא יותר ממישור חוף מסכן
כדי שלבסוף הערבים יעלו עליהם וישמידו אותם. זה "ההכשר" שלך? השאלה ששאלתי מופנית גם אליהם: מי
נתן להם את הזכות לקחת את פלסטין מהערבים ולתת אותם ליהודים?

ציטוט
זה מה שנותן לנו את הזכות על האדמה הזאת.

מי קבע שיש לך זכות למשול על אדמות שנגנבו על ידיך במהלך מלחמת שחרור של הערבים?

ציטוט
ולגבי האיסלאם - שוב - אני רק אומר שכשאפשר, צריך לעשות את ההבדלה לבין אלה שסתם נולדו למוסלמים לבין אלה שמאמינים באיסלאם כמו שהוא מוכר כיום(וזה לא משנה בכלל מה הוא היה פעם) ורוצים להשמידנו.
יש מוסלמים רבים בעולם שבכלל לא מעניין אותם כל הסיפור הזה...והם מוסלמים רק על הנייר(או מקסימום ממלאים חלק מהמצוות הנורמליות שבאיסלאם, כמו לא לשתות אלכוהול וכו'). וגם באזורנו יש כאלה(אם כי מעטים יחסית).

"מוסלמים" כאלו נקראים "אלמונאפיקון" (المنافقون) - "צבועים", וחובה להורגם. ועדיין,
המוסלמים החילונים של אש"ף, מצרים, סוריה ועירק רצחו פי כמה יותר מחמא"ס, חזבאללה
ואירן, משום שהתרבות הערבית כשלעצמה היא השורש של האסלאם. זו תרבות שדורשת
רצח, כיבוש וקנאה, תרבות שכל מקום אשר בו אתה דורך הוא שלך, תרבות שבו היהודי
תמיד ייחשב עבד, ואם יקרה מצב הפוך כשלהיום - שבו יהודים מושלים על ערבים -
אין ברירה אלא מלחמה.

אתה מצפה מערבי לבגוד בעמו, באחיו ובאחיותיו שנהרגים בעזה ובלבנון, שגורשו מבתיהם,
ושאדמתו נגזלה; מדוע אתה מצפה ממנו לא להילחם בך? אולי בגלל שכך אתה מרגיש כלפי
עמך, ולכן אתה מרגיש כך כלפי עמים אחרים. אך לא כולם משוגעים. בשונה מהיהודים,
הערבים הם עם שפוי עם כבוד לאומי ובגידה אצלם היא בלתי נסבלת. בשביל להוכיח שערבי
איננו כאחיו, הוא צריך להוכיח זאת, ולא אנחנו צריכים לנהל דיון עם עמית שמצפה מערבי
להתנהג כך משום שהוא עצמו מתנהג כך כלפי עמו.
« עריכה אחרונה: נובמבר 28, 2010, 13:35:33 על ידי רק_כך »

מנותק Amit.D

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 408
האדמות לא "נגנבו", הם שוחררו במלחמה שהם פתחו על מנת להשמידנו. זה נותן לנו את הזכות לזרוק אותם לים ולקחת את כל מה שהיה להם...

ו...אני לא "מצפה", פשוט יש כאלה שבאמת לא לאומנים ולא מעניין אותם האיסלאם....הם פשוט חילונים וחושבים בצורה שפוייה, ומבינים שאנחנו מתגוננים פה מאלה שמנסים לרצוח אותנו.
אלה החילונים, שלא רואים את אלה שבעזה ובלבנון כאחיהם - כמו שאני לא רואה את השמאלנים הקיצונים(לא אלה שעוד מתונים ומגדירים את עצמם כשמאלנים מתוך חוסר ידע או חוסר עניין) כאנשים הקשורים אליי.

מנותק חד כתער

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2074
כמו שאמרתי...בגלל הפירוש של מנהיגי הדת כיום.

ואני מאוד מאוד רחוק מלהיות שמאלני, פשוט כמו שכתבתי...פה אני מציג רק את הדעות ה"יותר שמאלניות" שלי ממכם.
אני פשוט לא חושב שצריך להכליל אם יש ברירה.
כשמדברים(כמו פה בפורום) - תמיד אפשר לעשות את ההבדלה בין המוסלמים הקיצונים/הערבים הלאומנים לאלה שלא איכפת להם מכל הסיפור ואין להם שום דבר נגדנו(או אפילו שעוזרים לנו).
להבדיל ככה אי אפשר רק במצב של לחימה(שצריך להחליט אם יורים ופוגעים גם בחפים מפשע בנוסף למחבל או כשצריך להחליט אם בכלל לירות כי לא יודעים מה עמדותיו של האדם שאולי מהווה סיכון). במצב כזה...באמת אין ברירה אלא לא להבדיל כדי לשמור על חיינו.
אבל צריך להבין שיש גם ערבים, ומוסלמים, שאינם בהכרח נגדנו.
עוד דבר כזה שעכשיו חשבתי עליו...זה המרגלים שלנו בין אוייבנו.
מדובר הרי במוסלמים, גדלו שם...ואינם תומכי הטרור.
אני כותב פה בכוונה "אינם תומכי טרור" ולא "בעדנו" כי זה לא נראה לי נכון שהם בעדנו...לפחות רובם הגדול(אם לא כולם) פשוט רוצים חיים חדשים.
אם תרצו יש גם דוגמא מהתנ"ך לעניין...בסיפור יריחו, היה את רחב שעזרה למרגלים והסתירה אותם.
צר לי, אני לא יודע מה זה מוסלמי שאינו בעד טרור.
כל בר דעת מודע לזה שכל זרמי האסלאם מסכימים שחובת הג'יהאד עומדת על כנה וקל וחומר בהתגלמותה ההגנתית כנגד מדינות ה -"דאר אלאסלאם",  אזי כל הבחנה בין "הקיצוניים" לשאר היא נואלת ותעיין דחוף בערך "אלת'אקיה" לפני שאתה מקשקש .
נ.ב זה שמוסלמי לא פועל נגדנו במישור הפיזי אינו אומר שהוא אינו פועל במישור התעמולתי/לוגיסטי/כספי וכו' וכו' וכו'.

מנותק Amit.D

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 408
כמו שיש יהודים רבים שלא מעניין אותם בכלל ה"סכסוך" הזה, ויש אף את פעילי תנועות זכויות הטרוריסט דוגמת "בצלם", כך יש גם מוסלמים שפשוט לא מעניין אותם האיסלאם והם חילונים ורוצים פשוט לחיות וכל המשאלות שלהם קשורות למשפחה/עבודה והתקדמות בחיים ללא קשר לדת.
אלה אנשים שהם מוסלמים רק "על הנייר", מבחינת הטרוריסטים הם כופרים...

ואגב, כמובן שאני לא מפחית בחשיבות של התעמולה נגדנו. גם יוצרי התעמולה וממציאי השקרים נגדנו צריכים למות..ובוואי שהמממנים של הטרור והתעמולה.

מנותק MaorJudah

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3550
תחשבו רגע מה היה קורה אם הערבים יש"ו היו בשלטון ואנחנו היינו המיעוט
תחשבו על אותה תמונה של ילד יהודי מתחבא מחיילים שרוצים לטבוח בו
תחשבו על אותה תמונה של זקן תשוש ורעב שמתחנן לפרוסת לחם
תחשבו על שתיקתו של העולם...
אנחנו מתמודדים נגד אויב אכזר שיש להשמידו.
לא לגרשו ולא לפצותו.
להשמידו.