כתב נושא: כיצד ייתכן שישנם אזרחים שמאלניים בישראל?  (נקרא 2795 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק yossso

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 838
  • "...ובחרת בחיים..." (דברים ל, יט)
    • אני בפייסבוק
יהודי יוצא-אנגליה שביקר בישראל שאל אותי "איך בישראל יש שמאלנים? מילא בחו"ל אני עוד איכשהו יכול להבין. אבל בארץ?!", באותו רגע לא ידעתי מה להשיב.

איך ייתכן, שבמדינה שבה קורים פיגועי תופת (כאב פיזי שאני לא מסוגל לדמיין, ואחר כך נכות לכל החיים, וכתוצאה מכך כאבים פיזיים ונפשיים (בלתי ניתנים לתיאור) לכל החיים, וגם כאב של המשפחות השכולות, כהנא אמר "אין כאב יותר גדול מאשר כשהורים קוברים את ילדיהם".), איך ייתכן, שבמדינה שבה קורים דברים כאלה, עדיין קיימים אזרחים שהם שמאלניים? (הרי השמאלני *יודע* שדברים כאלה קורים. אז איך ייתכן שהוא לא משנה את דיעותיו ועובר על הימין? איך, זה, אפשרי?! הרי השמאלנים אינם *טיפשים*.)

אז בואו ניקח דקה אחת, ונתרכז בלחשוב מדוע יש *אזרחים* שמאלניים בישראל. מה מאפיין את *האזרח* השמאלני? התשובה נעוצה בבתי הספר.

אין תינוקות שנולדו שמאלנים. שמאלנות היא דבר מתפתח. איך?

ילד למשפחה הרוסה, יושב בבית הספר (נקרא לו K). ילד למשפחה קצת פחות הרוסה, מכניס לו מכות, או לועג לו (נקרא לו P).
אז H מותקף. גם מהבית, וגם מהסביבה. כלומר H מותקף למעשה *בכל מפגש שלו עם אנשים*. ולכן H מסיק שהחיים הם חרא. ומסיק שאנשים הם חארות. ומכיוון שהוא לא ראה אנשים אחרים, הוא מסיק שאנשים הם חארות *מיסודם*. אבל אז הוא נפגש עם ערבים, ורואה שהם נחמדים אליו. אז הוא חושב "אהההה, טעיתי, זה לא *אנשים* חארות, זה רק *הישראלים* שהם כאלה". (שימו לב, הסביבה שלו בבית הספר, והמשפחה שלו, זה בעיניו *כל* הישראלים, כאילו אין משפחות יותר נורמליות בישראל, וכאילו אין אנשים יותר נורמליים מאשר הפסיכופטים שהוא פגש בבית הספר או פוגש בעבודה).
בנוסף, הוא גם מרוב כל ההתקפות האלה, ומעצם העובדה שהוא הרגיש סכנת-חיים להגיב עליהן, מתקבל בו הרושם, שהוא אדם חלש. מוסרי, אבל חלש - לא אחד ש*יכול* בכלל לתקוף. אדם שמרגיש חלש, מחפש להיות חזק. הוא רואה את ארגוני השמאל, והוא רוצה להצטרף אליהם! חוץ מזה, הוא גם רוצה להצטרף אליהם כי הוא חושב שהם צודקים - הרי הוא נפגש עם ערבים, וראה שהם יותר נחמדים מהמשפחה שלו, ושהם יותר נחמדים מאותם פסיכופטים שהוא פגש בבית הספר או פוגש בעבודה.. אני לא מאשים אחד כזה שהוא שמאלני. הוא קורבן.

אבל מה... אם אנחנו רוצים להקים דור שאין בו שמאלנים, לדעתי מה שחשוב לעשות, הוא ללכת לבתי הספר, ולשים שם שומרים (לשון זכר) שישמרו על הילדים, *לא מפני* פולשים שבאים מחוץ לבית הספר, אלא שישמרו על הילדים כשהם משחקים, ושישמרו על הילדים כשהם בתוך הכיתות, כדי שהילדים הפסיכופטיים (P) (שהם אלו שגורמים לילדים כמו H להיות בסופו של דבר שמאלנים) לא יוכלו להתקיף (לא מילולית, וגם לא פיזית) את ילדי H.
"למה? בשביל זה יש מורות."
אל תצחיקו אותי. לא רק שמורות לא עושות כלום בנידון, אלא שיש אפילו מורות שדווקא מעודדות את הילדים הרעים. אני מוכן להביא עדויות. רוב האנשים מעדיפים פשוט לשכוח את גהינום-12-השנים ולהמשיך בחייהם. - שגיאה איומה.
איך המורות הגיעו למצב כזה, שהן כאלה פסיכופטיות? זה לא מעניין אותי! לא מעניין! יש לשמור על ילדי H של בתי הספר החילוניים, שלא יאונה  להם רע (דווקא *מילולית* שלא יאונה להם רע, זה *יותר* חשוב.), וגם שלא יהפכו לשמאלנים. שמאלנות מגיעה מכאב-לב של אנשים שהיו פעם טובים, והלכו והתקלקלו. גם אחותי היום היא שמאלנית, באופן חזק, היא לומדת בלשנות, והיא אדם נוראי, אבל... בגיל 3 היא לא הייתה כזאת... הייתה חמודה ושמחה, מגיל 6 כבר התחילה להתקלקל. אז מה זה אומר לנו? שאוי ואבוי לנו אם נפקיר את ילדינו. אני בעד Home Schooling. אין לילדים מה לעשות בבתי ספר היום. בכלל. ואגב, זה לא חוקי שלא לשלוח ילדים לבית הספר. מי שלא שולח, עובר על החוק. האם ידעתם את זה?
ויש *עוד עוולות* ש*אני* כאבא בעתיד, לא יעשה לילדים שלי. אבל כאן זה לא המקום לכתוב על זה.

אם תשימו לב, לפני שהמשתמש שנקרא "השמאלני", עזב את הפורום, הוא אמר שנמאס לו להיות 'ילד הכאפות' של הפורום. (אני מניח, שהוא עזב בגלל שהוא הרגיש שמתקיפים אותו כמו שהתקיפו אותו פעם בבית הספר. או שהוא משקר והוא סתם מניפולטור. אבל זה לא משנה. הבעיה היא שבאמת *יש* עד היום "ילדי כאפות" אין "ילדי כאפות" = אין אזרחים שמאלנים בישראל. אם לא היו קיימים שמאלנים במדינה בכלל, אז למנהיגי השמאל לא היו אנשים (רובוטים) להשתמש בהם. החולשה שלנו מבפנים, היא שמאפשרת לשלום-עכשיו (גורם חיצוני) להרוס אותנו, ולא מיליארדי הדולרים שלהם.)

(רציתי גם לכתוב מאיזה מוצא *בדרך כלל* הגיע אחד כמו H, אבל אני סומך על השכל היהודי שלכם. ואני שוב אגיד זאת: *בדרך כלל*, כלומר *לא* תמיד).

לגבי בנות. אותם שומרים (שוב, לשון זכר) צריכים להיות גם במקומות שבהן משחקות הבנות (בכיתה זה בנים ובנות ביחד, אז אין בעיה - יש שומר בכיתה וזהו). אצל בנות, האלימות המילולית היא אכזרית להחריד. ולכן הן חייבות שומר, שיגן על טובות הלב מפני אותן מושפעות (שכבר מזמן כיסו בעפר את המוסר הבריא שהיה להן כאשר הן עוד היו פעוטות). למעשה, זה חשוב אפילו יותר מאשר ההגנה על הבנים (בנים מסתדרים בסוף בד"כ, הם יותר חזקים). אך יש להגן על שני המינים, חד משמעית.
« עריכה אחרונה: אוקטובר 12, 2010, 08:20:42 על ידי yossso »
"לוּלֵי ה' שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם : אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ : ... : בָּרוּךְ ה' שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם" (תהלים קכד; ב-ג, ו)

"...לֹא בְחַיִל וְלֹא בְכֹחַ כִּי אִם בְּרוּחִי אָמַר ה' צְבָאוֹת" (זכריה ד, ו)
"...לֶב מֶלֶךְ בְּיַד ה'..." (משלי כא, א)