כתב נושא: למה בכל זאת יש מושג שנקרא ערבים חפים מפשע  (נקרא 7539 פעמים)

0 משתמשים ו- 2 אורחים נמצאים בנושא זה.

מנותק הימני

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1359
שלום לכל חבריי הפורום,

לכל מי שלא יודע יש כלל מאד בסיסי וחוקתי ביהדות. הכלל הזה נקרא אזלינן בתר רובא

שזה אומר שהולכים על פי הרוב בכל מצב. אפילו שיודעים (ואולי גם בטוחים) שההלכה שונה - הולכים על פי הרוב.

יש סיפור על חכמנו שהתווכחו, ואפילו שיצאה בת קול מהשמיים ו"הכריעה" שההלכה היא כמו המיעוט - עדיין פסקו על פי הרוב.

זה מראה לכם עד כמה חזק הכלל הזה. (אם מישהו יוכל להביא את המקור לסיפור אני אשמח מאד).

עכשיו, מכיוון שלא עשיתי סקר על הנושא אז אני לא יכול לקבוע בוודאות, אבל אני מעריך שיש רוב מוחלט ומכריע בין הרבנים וגדולי הדור לכך

שיש מושג כזה שנקרא חפים מפשע.

ולכן, אפילו אם יש פה בפורום אנשים שהם חושבים שעל פי ההלכה אין מושג שנקרא "ערבים חפים מפשע", הם חייבים לנטות האחרי הרוב

(על פי הכלל) ולקבל את המושג "ערבים חפים מפשע".

אני לא חושב שיש מישהו שמסוגל להפריך את מה שכתבתי פה, אבל אם יש מישהו שרוצה לנסות להרים את הכפפה, אז קדימה. אני ממתין.


מנותק m4a1

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3342
למה בכל זאת יש מושג שנקרא ערבים חפים מפשע
« להגיב #1 ב- : ספטמבר 05, 2010, 13:13:15 »
אתה מסתכל על זה לא נכון. בכל עם יש חפים  מפשע. בכל עם יש רוצחים אנסים ואפילו מחבלים, כל אחד על פי איך שהוא רואה זאת. (יש הרואים בגולדשטיין מחבל, יש הרואים באנרכיסטים כסוג של מחבלים).

זה לא משנה, אנחנו במלחמה עם אויב. ואויב מחסלים. מחסלים את החפים מפשע יחד עם הרוצחים אנסים ומחבלים. למה? כי אנחנו לא נלחמים ברוצחים שבאויב או במחבלים שבאויב. אנחנו נלחמים בכל האויב על כל גווניו.

מנותק hebraic

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 575
למה בכל זאת יש מושג שנקרא ערבים חפים מפשע
« להגיב #2 ב- : ספטמבר 05, 2010, 14:34:38 »
הכלל שאתה מדבר עליו הוא בעצם "אחרי רבים להטות"
בוא נראה דוגמה מהגמרא מתי הכלל הזה תקף ומתי לא (הרקע הוא ,סנחריב בא לצור על ירושלים והיה מחלוקת בעם אם להכנע או להלחם ) 
:" (סנהדרין כו.): "מאי קשר רשעים?(מהו קשר רשעים?) שבנא  הוה דריש בתליסר רבוותא(שבנא שהיה סופר וגדול הדור היה תומך בכניעה ודרש לסיעה של 130000 איש שהיו איתו והסכימו להכנע ) , חזקיה הוה דריש בחדסר רבוותא.(חזקיה המלך שתמך בהמשך המלחמה באשור היה דורש לסיעה של 110000 איש בלבד שהיו איתו ולא הסכימו להכנע) כי אתא סנחריב וצר עלה דירושלים כתב שבנא פתקא, שדא בגירא(כשסנחריב בא לצור על ירושלים ,שבנא שלח לו אל מחוץ לחומות פתק עם חץ ,שכתוב עליו ): שבנא וסיעתו השלימו, חזקיה וסיעתו לא השלימו... קא מסתפי חזקיה. אמר: דלמא ח"ו נטיה דעתיה דקב"ה בתר רובא, כיון דרובא מימסרי אינהו נמי מימסרי?(חזקיה המלך עליו השלום הוא היה חושש ואמר שמא חס וחלילה נטה דעתו של הקב"ה אחרי הרוב(מקווה שפירשתי נכון - זאת אומרת נטה דעתו שהם ילכו אחרי הרוב כמדומני) ,ומכיוון שהרוב רוצה להכנע שמא גם אנחנו צריכים להכנע)  בא נביא ואמר לו (ישעיהו ח:יב): 'לא תאמרון קשר לכל אשר יאמר העם הזה קשר'(המשך הפסוק - את מוראו לא תיראו ולא תעריצו, את ה' צב-אות - אֹתו תקדישו, והוא מוראכם והוא מעריצכם)'; כלומר קשר רשעים הוא וקשר רשעים אינו מן המנין". רש"י "אל תחשוב בדעתך חזקיהו שיהא מניינו של שבנא מנין ליחשב רוב"
זאת אומרת, אין זה רוב ,כי זה קשר רשעים שהולך הפוך מהתורה ,ולכן ה"רוב" שלהם כלל לא חלק מהמנין שסופרים אותו כרוב .


עכשיו , לעצם הטענה  "עכשיו, מכיוון שלא עשיתי סקר על הנושא אז אני לא יכול לקבוע בוודאות, אבל אני מעריך שיש רוב מוחלט ומכריע בין הרבנים וגדולי הדור לכך שיש מושג כזה שנקרא חפים מפשע. "

קודם כל , כדאי לך כן לעשות סקר לפני שאתה קובע שזה הדעה של הרוב המוחלט והמכריע , ממתי "הערכה" זה סמכות הלכתית?  תבדוק, תחקור .

שנית לכל , יש הלכות מלחמה ,שקובעים במפורש איך לנהוג בזמן לחימה , אתה מוזמן לעיין בהלכות מלכים ומלחמות למשל של הרמב"ם

בעניין עונש "קולקטיבי" כזה שמכליל בתוכו גם "פגיעה באזרחים" כדי לנקום באויב , עיין למשל בדברי המהר"ל מפראג זצוק"ל בגור אריה על פרשת וישלח שם הוא מברר בעניין מעשה לוי ושמעון בשכם (שהם הרגו את כל העיר שכם בגלל החטאים שנעשו כלפי דינה על ידי שכם בן חמור) "אך קשה אם שכם חטא ,כל העיר מה חטאו להרוג?(מה חטאו כל העיר שיהרגו גם בעקבות החטא של שכם?) ותירץ הרמב"ם, דבני נח מצווים על הדינין (להקים בית משפט שישפוט את העוברים שבע מצוות בני נח) ועבירה אחת שעובר (בן נח ) נהרג על ידו: וכאן ראו את המעשה הרע הזה( כל תושבי שכם ) ולא דנוהו (לא חייבו את שכם בעונש) לכך היו חייבין מיתה(כל העיר שכם)  ...ואף על גב דאמרה התורה "כי תקרב אל עיר להלחם עליה וקראת אליה לשלום" היינו היכי דלא עשו לישראל דבר כגון זה (היינו זה תקף במקום שלא עשו לישראל דבר כגון זה (מעשה דינה) ) שפרצו בהם לעשות להם נבלה ,אף על גב דלא עשה רק אחד מהם (זאת אומרת, אפילו שרק שכם בן חמור חטא ) - כיון דמכלל העם הוא כיון שפרצו להם תחילה מותרים ליקח נקמתם מהם (מכולם !) והכי נמי כל המלחמות (וכך זה בכל מלחמות ישראל) .... אף על גב שהיו הרבה שלא עשו (אף על פי שהיו הרבה מהעם שנלחמים נגדו שלא עשו שום דבר נגד ישראל)  אין זה חילוק כיוון שהיו (חלק ) באומה שעשה להם רע (לישראל) מותרין לבוא עליהם למלחמה . וכן הם כל המלחמות."
LIONS OF JUDAH ARE AWAKEN , EAGER TO SPILL OUR ENEMIES BLOOD

מנותק zelhar

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 4293
למה בכל זאת יש מושג שנקרא ערבים חפים מפשע
« להגיב #3 ב- : ספטמבר 05, 2010, 14:54:15 »
ציטוט
יש סיפור על חכמנו שהתווכחו, ואפילו שיצאה בת קול מהשמיים ו"הכריעה" שההלכה היא כמו המיעוט - עדיין פסקו על פי הרוב.
הסיפור הזה נקרא "תנורו של עכנאי".

עכשיו תסביר לי מה בדיוק הנקודה שלך שלך. האם אתה טוען שאסור לנו להגן על עמנו מפני צרנו מכיוון שחלק מהאזרחים שלהם הם לשיטתך חפים מפשע ? אז מה אתה מציע, שלא נעשה כלום וניתן לרוצחים הערבים לטבוח בנו ולגזול את ארצנו ובלבד שאותן "חפים מפשע" שבינהם לא ייפגעו ?

מנותק הימני

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1359
למה בכל זאת יש מושג שנקרא ערבים חפים מפשע
« להגיב #4 ב- : ספטמבר 05, 2010, 15:35:04 »
הכלל שאתה מדבר עליו הוא בעצם "אחרי רבים להטות"
בוא נראה דוגמה מהגמרא מתי הכלל הזה תקף ומתי לא (הרקע הוא ,סנחריב בא לצור על ירושלים והיה מחלוקת בעם אם להכנע או להלחם ) 
:" (סנהדרין כו.): "מאי קשר רשעים?(מהו קשר רשעים?) שבנא  הוה דריש בתליסר רבוותא(שבנא שהיה סופר וגדול הדור היה תומך בכניעה ודרש לסיעה של 130000 איש שהיו איתו והסכימו להכנע ) , חזקיה הוה דריש בחדסר רבוותא.(חזקיה המלך שתמך בהמשך המלחמה באשור היה דורש לסיעה של 110000 איש בלבד שהיו איתו ולא הסכימו להכנע) כי אתא סנחריב וצר עלה דירושלים כתב שבנא פתקא, שדא בגירא(כשסנחריב בא לצור על ירושלים ,שבנא שלח לו אל מחוץ לחומות פתק עם חץ ,שכתוב עליו ): שבנא וסיעתו השלימו, חזקיה וסיעתו לא השלימו... קא מסתפי חזקיה. אמר: דלמא ח"ו נטיה דעתיה דקב"ה בתר רובא, כיון דרובא מימסרי אינהו נמי מימסרי?(חזקיה המלך עליו השלום הוא היה חושש ואמר שמא חס וחלילה נטה דעתו של הקב"ה אחרי הרוב(מקווה שפירשתי נכון - זאת אומרת נטה דעתו שהם ילכו אחרי הרוב כמדומני) ,ומכיוון שהרוב רוצה להכנע שמא גם אנחנו צריכים להכנע)  בא נביא ואמר לו (ישעיהו ח:יב): 'לא תאמרון קשר לכל אשר יאמר העם הזה קשר'(המשך הפסוק - את מוראו לא תיראו ולא תעריצו, את ה' צב-אות - אֹתו תקדישו, והוא מוראכם והוא מעריצכם)'; כלומר קשר רשעים הוא וקשר רשעים אינו מן המנין". רש"י "אל תחשוב בדעתך חזקיהו שיהא מניינו של שבנא מנין ליחשב רוב"
זאת אומרת, אין זה רוב ,כי זה קשר רשעים שהולך הפוך מהתורה ,ולכן ה"רוב" שלהם כלל לא חלק מהמנין שסופרים אותו כרוב .


ראשית, תודה על ההשקעה שלך בתגובה. כרגיל, התגובות שלך הן תענוג לקריאה, ואפילו יותר חשוב אתה נמנע מעוקצנות, עלבונות וקטנוניות וכל הכבוד לך על זה.

אני מסכים איתך שלא צריך ללכת לפי רשעים. כי אם הייתי אומר שהולכים לפי רשעים אז גם הייתי אומר שלא צריך לשמור היום שבת מכיוון שרוב היהודים לא שומרים היום את השבת.

בוודאי שרשעים, כופרים, חילונים, רפורמים וכו' לא נספרים פה.
אני התכוונתי לרבנים ולגדולי הדור - להם התכוונתי בתור ה"רוב". 
למשל, הרב אלישיב, שגורס שאסור לנו לבצע פעולות נגד הפלסטינים.

עיין פה :

http://www.bhol.co.il/news_read.asp?id=&%$%$&cat_id=3


עכשיו , לעצם הטענה  "עכשיו, מכיוון שלא עשיתי סקר על הנושא אז אני לא יכול לקבוע בוודאות, אבל אני מעריך שיש רוב מוחלט ומכריע בין הרבנים וגדולי הדור לכך שיש מושג כזה שנקרא חפים מפשע. "

קודם כל , כדאי לך כן לעשות סקר לפני שאתה קובע שזה הדעה של הרוב המוחלט והמכריע , ממתי "הערכה" זה סמכות הלכתית?  תבדוק, תחקור .


ההערכה שלי כן מסתמכת על חקירה ובדיקה מסוימת. אני שומע את דעות הרבנים שמדברים באמצעות האינטרנט. זה לא סתם ניחוש פרוע.
ואני מניח שגם אתה סובר שרוב הרבנים יכירו במושג "ערבים חפים מפשע"
הרב כהנא זצ"ל בלט רק בשל העובדה שהוא לא ממש הכיר במושג הזה כלפי הערבים שחיים פה, אבל אני לא רואה הרבה רבנים שסוברים היום כמותו.


שנית לכל , יש הלכות מלחמה ,שקובעים במפורש איך לנהוג בזמן לחימה , אתה מוזמן לעיין בהלכות מלכים ומלחמות למשל של הרמב"ם

בעניין עונש "קולקטיבי" כזה שמכליל בתוכו גם "פגיעה באזרחים" כדי לנקום באויב , עיין למשל בדברי המהר"ל מפראג זצוק"ל בגור אריה על פרשת וישלח שם הוא מברר בעניין מעשה לוי ושמעון בשכם (שהם הרגו את כל העיר שכם בגלל החטאים שנעשו כלפי דינה על ידי שכם בן חמור) "אך קשה אם שכם חטא ,כל העיר מה חטאו להרוג?(מה חטאו כל העיר שיהרגו גם בעקבות החטא של שכם?) ותירץ הרמב"ם, דבני נח מצווים על הדינין (להקים בית משפט שישפוט את העוברים שבע מצוות בני נח) ועבירה אחת שעובר (בן נח ) נהרג על ידו: וכאן ראו את המעשה הרע הזה( כל תושבי שכם ) ולא דנוהו (לא חייבו את שכם בעונש) לכך היו חייבין מיתה(כל העיר שכם)  ...ואף על גב דאמרה התורה "כי תקרב אל עיר להלחם עליה וקראת אליה לשלום" היינו היכי דלא עשו לישראל דבר כגון זה (היינו זה תקף במקום שלא עשו לישראל דבר כגון זה (מעשה דינה) ) שפרצו בהם לעשות להם נבלה ,אף על גב דלא עשה רק אחד מהם (זאת אומרת, אפילו שרק שכם בן חמור חטא ) - כיון דמכלל העם הוא כיון שפרצו להם תחילה מותרים ליקח נקמתם מהם (מכולם !) והכי נמי כל המלחמות (וכך זה בכל מלחמות ישראל) .... אף על גב שהיו הרבה שלא עשו (אף על פי שהיו הרבה מהעם שנלחמים נגדו שלא עשו שום דבר נגד ישראל)  אין זה חילוק כיוון שהיו (חלק ) באומה שעשה להם רע (לישראל) מותרין לבוא עליהם למלחמה . וכן הם כל המלחמות."


הסיפור הזה זה סבבה, אבל לי בתוך פרט אין זכות להסיק ממנו כלום ובטח שלא ליישם את מה שהסקתי. אני לא נחשב גדול בתורה.
ולכן אני פונה לרבנים כדי שהם יעשו סדר בבלאגן שיש לי בראש. ועל פי החלטות הרבנים אני פועל.
מכיוון שאני רואה היום שרוב הרבנים לא קוראים לקום ולפגוע בסתם ערבים, אני מניח שהם מכירים במושג "ערבים חפים מפשע", ולכן
מה שאני מבין מדבר התורה הזה לא רלבנטי. הרבנים הם הצינור שלי ליישום והסקת המסקנות.

ודרך אגב, תודה לצל ההר שהביא את מקורו של הסיפור. אז אם תרצה לעיין :

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%AA%D7%A0%D7%95%D7%A8%D7%95_%D7%A9%D7%9C_%D7%A2%D7%9B%D7%A0%D7%90%D7%99





מנותק הימני

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1359
למה בכל זאת יש מושג שנקרא ערבים חפים מפשע
« להגיב #5 ב- : ספטמבר 05, 2010, 15:40:41 »

עכשיו תסביר לי מה בדיוק הנקודה שלך שלך. האם אתה טוען שאסור לנו להגן על עמנו מפני צרנו מכיוון שחלק מהאזרחים שלהם הם לשיטתך חפים מפשע ? אז מה אתה מציע, שלא נעשה כלום וניתן לרוצחים הערבים לטבוח בנו ולגזול את ארצנו ובלבד שאותן "חפים מפשע" שבינהם לא ייפגעו ?


איפה אמרתי שאסור לנו להגן על עצמנו ?
חבל שגם אתה מושפע מרון, מהאלקשי מחיים ומנץ.

אחי, נראה לי שאני סובר בדיוק כמוך. הנה ציטוט שלך :


"צלההר" :לדעתי הכיבוש כן משחית חלק מהאנשים. כשמעמיסים על חיילים צעירים כל מיני משימות כמו מחסומים, הטלת עוצר, לכידת מבוקשים בתוך סביבה אזרחית, וכאשר החיילים יודעים שחלק מאותם אזרחים חפים מפשע הם מחבלים שעשויים פתאום להתפוצץ להם, כן זה קצת משחית את המידות.

מכאן :

http://hayamin.org/forum/index.php/topic,26366.0.html

ועוד ציטוט שלך שאני מסכים איתו לחלוטין :

"zelhar" : "אני מגנה את המעשים המיוחסים ליעקב טייטל. אני מגנה רציחות סתמיות ואקראיות של ערבים . . . "

מכאן :

http://hayamin.org/forum/index.php/topic,23365.0.html


עכשיו אני מניח שאתה מבין שאני ואתה חושבים פחות או יותר את אותו הדבר.  O0



מנותק zelhar

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 4293
למה בכל זאת יש מושג שנקרא ערבים חפים מפשע
« להגיב #6 ב- : ספטמבר 05, 2010, 16:08:45 »
איפה אמרתי שאסור לנו להגן על עצמנו ?
חבל שגם אתה מושפע מרון, מהאלקשי מחיים ומנץ.

אחי, נראה לי שאני סובר בדיוק כמוך. הנה ציטוט שלך :


"צלההר" :לדעתי הכיבוש כן משחית חלק מהאנשים. כשמעמיסים על חיילים צעירים כל מיני משימות כמו מחסומים, הטלת עוצר, לכידת מבוקשים בתוך סביבה אזרחית, וכאשר החיילים יודעים שחלק מאותם אזרחים חפים מפשע הם מחבלים שעשויים פתאום להתפוצץ להם, כן זה קצת משחית את המידות.

מכאן :

http://hayamin.org/forum/index.php/topic,26366.0.html

ועוד ציטוט שלך שאני מסכים איתו לחלוטין :

"zelhar" : "אני מגנה את המעשים המיוחסים ליעקב טייטל. אני מגנה רציחות סתמיות ואקראיות של ערבים . . . "

מכאן :

http://hayamin.org/forum/index.php/topic,23365.0.html


עכשיו אני מניח שאתה מבין שאני ואתה חושבים פחות או יותר את אותו הדבר.  O0



אני אף פעם לא טענתי שאני מייצג את הימין האמיתי. גם לא איצתי כינויים כמו "הימני". הדעות שלי הן מה שהן ולא איך שאני מכנה אותן. אבל בעניין הקרבה של הדעות שלי לשלך אני חושב שאתה טועה. בעיקרון אני סולד מאלימות ואני חושב ששימוש באלימות מזיק לחברה שלנו. אני לא דוגל בשטחים תמורת "שלום" אבל אני תומך בהפרדת כוחות. כלומר, הגירה של רוב רובם של הערבים מארץ ישראל. בשום אופן אני לא אסכים שישראל תמנע מפעולות בטחוניות רק כדי להגן על שלומם של אזרחי האויב. למעשה, אני סבור שאזרחי האויב צריכים להוות מטרה ולא סתם נזק סביבתי כתגובה להתקפות שלהם על אזרחינו.

מנותק הימני

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1359
למה בכל זאת יש מושג שנקרא ערבים חפים מפשע
« להגיב #7 ב- : ספטמבר 05, 2010, 16:19:49 »
אני אף פעם לא טענתי שאני מייצג את הימין האמיתי. גם לא איצתי כינויים כמו "הימני". הדעות שלי הן מה שהן ולא איך שאני מכנה אותן. אבל בעניין הקרבה של הדעות שלי לשלך אני חושב שאתה טועה. בעיקרון אני סולד מאלימות ואני חושב ששימוש באלימות מזיק לחברה שלנו. אני לא דוגל בשטחים תמורת "שלום" אבל אני תומך בהפרדת כוחות. כלומר, הגירה של רוב רובם של הערבים מארץ ישראל. בשום אופן אני לא אסכים שישראל תמנע מפעולות בטחוניות רק כדי להגן על שלומם של אזרחי האויב. למעשה, אני סבור שאזרחי האויב צריכים להוות מטרה ולא סתם נזק סביבתי כתגובה להתקפות שלהם על אזרחינו.

גם אני מעולם לא סברתי שישראל צריכה להימנע מפעילות בטחונית כדי להגן על שלום אזרחי האויב.

ההפך, אני הדגשתי שאם יש מחבל שמתחבא בין חפים מפשע - צריך להפציץ את המקום אפילו במחיר של פגיעה בחפים מפשע.

מה שאמרתי, זה רק שאני נגד זה שחיילים יעשו כל העולה על רוחם ויתנו כאפות לערבים שמחכים במחסומים, או יגנבו מהם כרטיסי אשראי
או במקרים כמו טייטל וזאדה סתם יהרגו בהם ללא כל תכלית.

אבל אני לא אומר לבטל חלילה את המחסומים בגלל שיש חיילים שעושים שם שטויות, אני פשוט אומר שצריך לחנך את החיילים להיות יותר אנושיים. זה הכל.

אני גם לא אומר לבטל פעולת חיסול בגלל שמגלים שיש שם הרבה מאד חפים מפשע. אני רק אומר לא לפגוע בסתם חפים מפשע ללא כל תכלית מבצעית (כמו במקרה של טייטל).

אז אנא, תפסיק להיות מושפע מרון חיים נץ והאלקשי.

וכן, אני כן חושב שאני ראוי להיות מכונה "הימני", ואני חושב שאני מאד ימני.

מנותק רועי דרקון צהוב

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 555
למה בכל זאת יש מושג שנקרא ערבים חפים מפשע
« להגיב #8 ב- : ספטמבר 05, 2010, 17:22:40 »
הימני ,תענה לי בבקשה על השאלה הבאה :
(בגלל שזה חשוב לך כל כך אפנה אליך בשם "הימני" ) ..

נניח שישנו אדם ,שכן שלך ,קטן וחלש ממך אבל חלומו הרטוב (הוא אומר את זה בין מקריו באופן גלוי) הוא לאנוס את אחותך ,לרצוח את אמך ואביך וכמובן אותך ,אם אפשר להשפיל קודם (דוגמא חולנית : להחזיק בראש אביך שיראה כיצד אונסים את בתו ((רצוי הבתולה)) ולאחר מכן לנקב את עיניו ((שזה יהיה מבטו האחרון)) ולשחוט אותו ואותה ..) ,
לאחר מכן לזרוק את הגופות לרחוב ולהתישב בביתך ..
הסיבה היחידה שהוא לא עושה את זה היא כי חלש ויודע שאין לו סיכוי .. אבל אין ספק שאם הוא היה חזק ממך הוא היה מבצע את זממו בך במשפחתך ובחבריך ..

האם הוא חף מפשע ?
להזכירך שהוא לא עשה דבר (עדיין) ..
צריך לחלק את ירושלים ,אנחנו למעלה והם למטה . . .

מנותק הימני

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1359
למה בכל זאת יש מושג שנקרא ערבים חפים מפשע
« להגיב #9 ב- : ספטמבר 05, 2010, 17:55:28 »
הימני ,תענה לי בבקשה על השאלה הבאה :
(בגלל שזה חשוב לך כל כך אפנה אליך בשם "הימני" ) ..

נניח שישנו אדם ,שכן שלך ,קטן וחלש ממך אבל חלומו הרטוב (הוא אומר את זה בין מקריו באופן גלוי) הוא לאנוס את אחותך ,לרצוח את אמך ואביך וכמובן אותך ,אם אפשר להשפיל קודם (דוגמא חולנית : להחזיק בראש אביך שיראה כיצד אונסים את בתו ((רצוי הבתולה)) ולאחר מכן לנקב את עיניו ((שזה יהיה מבטו האחרון)) ולשחוט אותו ואותה ..) ,
לאחר מכן לזרוק את הגופות לרחוב ולהתישב בביתך ..
הסיבה היחידה שהוא לא עושה את זה היא כי חלש ויודע שאין לו סיכוי .. אבל אין ספק שאם הוא היה חזק ממך הוא היה מבצע את זממו בך במשפחתך ובחבריך ..

האם הוא חף מפשע ?
להזכירך שהוא לא עשה דבר (עדיין) ..


1) אתה באמת מאמין שזה מה שכל הערבים רוצים ?

2) כל עוד הוא קטן וחלש ולא מבצע כלום, אז אני גם לא אעשה לו כלום. ברגע שהוא יהיה גדול וחזק (כמו איראן), אז אני אתקומם.

3)יש גם המון אנשים בדרום אמריקה ואירופה שרוצים לראות את כל היהודים בתאי הגזים, אז אולי גם נחסל אותם ולא נחכה עד שהם יתחזק
 ? - כל עוד לא ביצעו נגדי כלום, אין לי סיבה לעשות להם כלום.

מנותק רועי דרקון צהוב

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 555
למה בכל זאת יש מושג שנקרא ערבים חפים מפשע
« להגיב #10 ב- : ספטמבר 05, 2010, 18:39:51 »
1) אתה באמת מאמין שזה מה שכל הערבים רוצים ?

2) כל עוד הוא קטן וחלש ולא מבצע כלום, אז אני גם לא אעשה לו כלום. ברגע שהוא יהיה גדול וחזק (כמו איראן), אז אני אתקומם.

3)יש גם המון אנשים בדרום אמריקה ואירופה שרוצים לראות את כל היהודים בתאי הגזים, אז אולי גם נחסל אותם ולא נחכה עד שהם יתחזק
 ? - כל עוד לא ביצעו נגדי כלום, אין לי סיבה לעשות להם כלום.


1 - לצערי רוב מוחלט מהם כן.

2- למה לחקות שיהיה לו הכח לפגוע בך ? , "הקם להורגך השכם להורגו" , שמעת על זה ?!
העובדה שכיום שאיראן גדולה וחזקה אין אומץ לפגוע בה ועדיין מחקים .. (ממש כפי שאתה מציע ,הרי הם עדיין לא עשו לנו כלום .. ,למרות רצונם הם הרי חפים מפשע , לא ?)

3- בניגוד להרבה אנטישמים בעולם ,ששונאים אותנו ,מתי ראית מחבל אירופאי (ולא מוסלמי .. ,היו 2 מבריטניה בפיגוע במייקס פלייס מוסלמים מבריטניה) ? ,בניגוד לערבים שחיים ביננו ויכולים לכרסם בנו גם מבפנים וגם בגבולותינו ,אשר מצהירים שהם רוצים בהשמדתינו (וניסו להשמידנו כבר מספר פעמים) ותובעים בעלות על ארצנו .. הם הסכנה והחוכמה להקדים תרופה למכה ולא להמתין שהמחלה תתחזק ורק כאשר היא גדולה וחזקה ופתאום מכאיבה להתחיל טיפול ..זה עלול להיות מאוחר
צריך לחלק את ירושלים ,אנחנו למעלה והם למטה . . .

מנותק הימני

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1359
למה בכל זאת יש מושג שנקרא ערבים חפים מפשע
« להגיב #11 ב- : ספטמבר 05, 2010, 18:50:44 »

1 - לצערי רוב מוחלט מהם כן.

2- למה לחקות שיהיה לו הכח לפגוע בך ? , "הקם להורגך השכם להורגו" , שמעת על זה ?!
העובדה שכיום שאיראן גדולה וחזקה אין אומץ לפגוע בה ועדיין מחקים .. (ממש כפי שאתה מציע ,הרי הם עדיין לא עשו לנו כלום .. ,למרות רצונם הם הרי חפים מפשע , לא ?)

3- בניגוד להרבה אנטישמים בעולם ,ששונאים אותנו ,מתי ראית מחבל אירופאי (ולא מוסלמי .. ,היו 2 מבריטניה בפיגוע במייקס פלייס מוסלמים מבריטניה) ? ,בניגוד לערבים שחיים ביננו ויכולים לכרסם בנו גם מבפנים וגם בגבולותינו ,אשר מצהירים שהם רוצים בהשמדתינו (וניסו להשמידנו כבר מספר פעמים) ותובעים בעלות על ארצנו .. הם הסכנה והחוכמה להקדים תרופה למכה ולא להמתין שהמחלה תתחזק ורק כאשר היא גדולה וחזקה ופתאום מכאיבה להתחיל טיפול ..זה עלול להיות מאוחר

1) לא מסכים איתך.

2) כן, אבל הם מצהירים רשמית שהם רוצים להשמיד אותנו וגם יש להם את הכח לעשות את זה, אז אני חושב שצריך לפעול. אני גם בעד לפעול נגד הנהגת החמאס ונגד כל הפעילים שלהם אפילו שיש רגיעה יחסית. כמו כן אני בעד לטפל בכל טרוריסט, אפילו במחיר של פגיעה בחפים מפשע.

3)ובגלל זה אני חושב שצריך לטפל במחבלים הערבים ימח שמם וזכרם. אבל ההבדל ביני לבינך, זה שאני לא רואה בכולם מחבלים/מחבלים בפוטנציה.

מנותק Alex37

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 879
  • תחי יהודה!
למה בכל זאת יש מושג שנקרא ערבים חפים מפשע
« להגיב #12 ב- : ספטמבר 05, 2010, 18:55:23 »
בס"ד

1) אתה באמת מאמין שזה מה שכל הערבים רוצים ?

כן, כל מה שהערבים יש"ו רוצים זה לרצוח אותנו, זה ולגנוב לנו את המכוניות. הערבים שמו לעצמם מטרה - לאסלם את העולם ולרצוח את מי שמתנגד להם. אני כמובן מתנגד להם, לכן אני לא רואה שום פסול בלחסל את כל הערבים, מי שמחסל אפילו רק ערבי אחד, לא רק מחסל אותו, אלא גם את כל מי שעלול להיוולד לו, כלומר את בניו, נכדיו, ניניו, וצאצאיהם, ובכך עושה מצווה גדולה של השמדת זרע עמלק.     

ציטוט
2) כל עוד הוא קטן וחלש ולא מבצע כלום, אז אני גם לא אעשה לו כלום. ברגע שהוא יהיה גדול וחזק (כמו איראן), אז אני אתקומם.

אי אפשר לנצח בגישה כזאת. לא עדיף לתקוף את האוייב כשהוא קטן? מה, אתה מעדיף לחכות שהפלסטינאצים יש"ו יהפכו להיות אירן ח"ו, ורק אז (אם בכלל) אתה תהיה מוכן לפוצץ להם ת'צורה? זה לא עובד ככה. ה' נתן בידינו את הערבים יש"ו והחליש אותם מאוד, בכך הוא בעצם אומר לנו - הנה, יש לכם הזדמנות לקיים את מצוות מחיית זרע עמלק, קדימה! ואתה רוצה לחכות שהם יתחזקו?!

ציטוט
3)יש גם המון אנשים בדרום אמריקה ואירופה שרוצים לראות את כל היהודים בתאי הגזים, אז אולי גם נחסל אותם ולא נחכה עד שהם יתחזק
 ? - כל עוד לא ביצעו נגדי כלום, אין לי סיבה לעשות להם כלום.

קודם כל, הם כן עשו לך משהו. הם רדפו אותך ואת אבותיך. "השואה" מצלצל מוכר?  אתה לא רוצה לדעת מה עבר על הסבים והסבתות שלי בשואה. רדפו אותם רק כי הם יהודים, ואתה אומר לי "הם לא עשו כלום"?! הם עשו לנו הרבה מאוד. הם רצחו בעם שלנו, העם היהודי, רק מעצם הייותנו יהודים, 6 מיליון איש הי"ד. על כן גורלם של האירופאים יש"ו יהיה מיליון פעמים חמור יותר מגורלם של 6 מיליון היהודים הי"ד שנרצחו בידי האירופאים יש"ו בשואה, ושאר בני עמנו הי"ד שנרצחו ועונו וסבלו במהלך הגלות. האינך מרגיש הזדהות אם נפגעי השואה? עכשיו רק צריך לחכות... ב"ה אירופה תושמד כאילו היא מעולם לא הייתה קיימת, היא תושמד בידי הערבים יש"ו, והעם האירופאי יש"ו יפסיק להתקיים. גם העוזרים של האירופאים יש"ו יפסיקו להתקיים. אירופה בדרך להשמדה, הם הכניסו את עצמם לזה. מוות לאיסלם ולנצרות, ב"ה יום יבוא והיהדות תשלוט, אתה רק צריך לחכות קצת, ותראה איך הקב"ה יסדר לנו את זה. דינם של הגויים הוא מוות. אתה תבין את זה כשזה יקרה ב"ה.   
כל דור שאינו נבנה בימיו [בית-המקדש] מעלין עליו כאילו הוא החריבו. תלמוד-ירושלמי, מסכת יומא, א'.

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
למה בכל זאת יש מושג שנקרא ערבים חפים מפשע
« להגיב #13 ב- : ספטמבר 05, 2010, 18:56:52 »
השמאלני,
אתה אף פעם לא טרחת לשאול אותי לדעתי בנושאים שונים ולא כל המנהלים חושבים אותו דבר על כל נושא.
להלן תזכורת-
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,21015.0.html
הלאה, אתה הבאת לינק לכאלה בפורום שהיו יחד איתך +/- באותו דעה כמותך בנושאים שונים ולא טרחת להביא דעתי בעניין שהאשכול הזה ממש מתעסק איתו
להלן תזכורת http://hayamin.org/forum/index.php/topic,23365.16.html
ותגובתי היא משם-
"אני חוזר בפעם האלף על עמדתי בנושא, מגנה פרקטית אך לא מגנה מוסרית.
במישור הפרקטי הנזק רב על התועלת שבדבר ולא מקדם שום מטרה ארוכת טווח, הסתכלות תועלתנית נטו.



אני נגד גנבת רכוש/לקיחת שלל ממסלמי, אני בעד שרפת שלל באופן מוחלט.

טייטל הוא חולה נפש, כנ"ל ז'וליאן סופייר, וכפי שראית בהודעה שכתבתי בזמנו אני נגד פעולות בדד, פשוט בשל העובדה שזה כמו לנסות לייבש אוקיינוס עם כפית.

אה, ואתה עדיין לא ימני.
« עריכה אחרונה: ספטמבר 05, 2010, 19:20:38 על ידי נץ וגאה בזה »
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק הימני

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1359
למה בכל זאת יש מושג שנקרא ערבים חפים מפשע
« להגיב #14 ב- : ספטמבר 06, 2010, 11:45:51 »
http://news.walla.co.il/?w=/1/1730181&m=1&mid=98199

תבינו שלא כל הערבים רוצים להרוג יהודים.

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
למה בכל זאת יש מושג שנקרא ערבים חפים מפשע
« להגיב #15 ב- : ספטמבר 06, 2010, 11:54:46 »
http://news.walla.co.il/?w=/1/1730181&m=1&mid=98199

תבינו שלא כל הערבים רוצים להרוג יהודים.
א. אין לי כל מידע ממאמר זה, אם מדובר במסלמים או נוצרים, זה דבר ראשון.

ב. גם אם הם אכן מסלמים ובחרו לתרום את איברי הבן המת באופן רנדומלי, איננו אומר כלל ועיקר שהם לא באמת סוף העם היהודי באופן כללית.

ג. לא בדקת את חשבון הבנק שלהם ולא בדקת למי הם משלמים את דמי ה"זכאת".
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק הימני

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1359
למה בכל זאת יש מושג שנקרא ערבים חפים מפשע
« להגיב #16 ב- : ספטמבר 06, 2010, 12:00:30 »
א. אין לי כל מידע ממאמר זה, אם מדובר במסלמים או נוצרים, זה דבר ראשון.

ב. גם אם הם אכן מסלמים ובחרו לתרום את איברי הבן המת באופן רנדומלי, איננו אומר כלל ועיקר שהם לא באמת סוף העם היהודי באופן כללית.

ג. לא בדקת את חשבון הבנק שלהם ולא בדקת למי הם משלמים את דמי ה"זכאת".

ספקולציות תמיד ניתן להעלות. אני גם יכול לבקש ממך להוכיח לי שאין לך אחות . . .

כל עוד אני לא יודע, אני הולך לפי מה שכתוב בכתבה.

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
למה בכל זאת יש מושג שנקרא ערבים חפים מפשע
« להגיב #17 ב- : ספטמבר 06, 2010, 21:56:49 »
ספקולציות תמיד ניתן להעלות. אני גם יכול לבקש ממך להוכיח לי שאין לך אחות . . .

כל עוד אני לא יודע, אני הולך לפי מה שכתוב בכתבה.
אלו לא ספקולציות, כי אם ערעורים על הטיעון שלך שמדובר במסלמים! חפים מפשע, כל עוד לא ענית על שאלות אלו במלואם, הרי שאין אני יכול להגדירם חפים מפשע.
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק הימני

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1359
למה בכל זאת יש מושג שנקרא ערבים חפים מפשע
« להגיב #18 ב- : ספטמבר 06, 2010, 22:59:38 »
אלו לא ספקולציות, כי אם ערעורים על הטיעון שלך שמדובר במסלמים! חפים מפשע, כל עוד לא ענית על שאלות אלו במלואם, הרי שאין אני יכול להגדירם חפים מפשע.
בסדר נזרום איתך . . .
אני מבקש שתוכיח לי שאתה לא מוסלמי באצטלה של איש ימין. קדימה תנסה.

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
למה בכל זאת יש מושג שנקרא ערבים חפים מפשע
« להגיב #19 ב- : ספטמבר 07, 2010, 00:09:49 »
בסדר נזרום איתך . . .
אני מבקש שתוכיח לי שאתה לא מוסלמי באצטלה של איש ימין. קדימה תנסה.
בבקשה
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,26403.0.html

ואגב, זה מסלמי ללא "ו", תקפיד על תעתיק נכון.

אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק Neo

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1450
  • הים אותו הים
למה בכל זאת יש מושג שנקרא ערבים חפים מפשע
« להגיב #20 ב- : ספטמבר 10, 2010, 10:48:51 »
אני לא מכיר את החוקים הללו, אבל ברור שהשאלה היא קודם כל, על איזו קבוצה אתה מחליט להכיל את הכלל...

על המוסלמים?
על הערבים?
על מוסלמים ערבים?
על האנושות?

בתוך האומה הערבית ישנם גם כאלה שאינם מוסלמים ואף חילוניים גמורים, שרבים מהם בורחים למערב או חיים בפחד במדינות ערביות שמאפשרות זאת.

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
למה בכל זאת יש מושג שנקרא ערבים חפים מפשע
« להגיב #21 ב- : ספטמבר 11, 2010, 21:23:22 »
אני לא מכיר את החוקים הללו, אבל ברור שהשאלה היא קודם כל, על איזו קבוצה אתה מחליט להכיל את הכלל...

על המוסלמים?
על הערבים?
על מוסלמים ערבים?
על האנושות?

בתוך האומה הערבית ישנם גם כאלה שאינם מוסלמים ואף חילוניים גמורים, שרבים מהם בורחים למערב או חיים בפחד במדינות ערביות שמאפשרות זאת.
מסלמים בלבד.
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק Neo

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1450
  • הים אותו הים
למה בכל זאת יש מושג שנקרא ערבים חפים מפשע
« להגיב #22 ב- : ספטמבר 12, 2010, 17:42:02 »
מסלמים בלבד.

שכחתי לצטט, השאלה הייתה עבור פסקת הפתיחה (למשתמש אחר).

ואני מסכים שאין מוסלמים חפים מפשע.

מנותק הימני

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1359
למה בכל זאת יש מושג שנקרא ערבים חפים מפשע
« להגיב #23 ב- : ספטמבר 12, 2010, 18:53:38 »
שכחתי לצטט, השאלה הייתה עבור פסקת הפתיחה (למשתמש אחר).

ואני מסכים שאין מוסלמים חפים מפשע.

שלום NEO מה שלומך, מאד היית חסר בפורום ואני שמח שחזרת.
אגב, אני מקווה שאתה יודע שאני "הימני".

יש מושג של מוסלמים /ערבים חפים מפשע בין אם הם :
1) מוסלמים חילונים שלא מאמינים בקוראן (יש שיאמרו שהם בכלל לא מוסלמים).
2)מוסלמים חילונים שמאמינים בכתוב בקוראן, אבל לא מיישמים את הקטעים שקוראים לפגוע בנו או קטעים אחרים(ולכן הם נקראים חילונים).
3) מוסלמים דתיים שמאמינים בכתוב בקוראן אבל לא מיישמים את הקטעים שקוראים לפגוע בנו, למרות שעקרונית אין להם בעיה עם זה
4)ערבים נוצריים חפים מפשע כל עוד הם לא פוגעים בנו, *תומכים בפוגעים בנו או מעודדים אותם.


תראה, חשוב שתבין, רוב חבריי הפורום שאיתם התכתבתי סוברים שאין מוסלמים חפים מפשע, בגלל שכל מוסלמי שמאמין בקוראן באשר הוא
אוטומטית שונא ישראל ומצווה לרצוח אותנו. זאת אומרת שהחפות מפשע לדעתם היא בכלל לא פונקציה של המעשים שלהם, אלא של האמונה שלהם. ולכן כאב לי לשמוע
שהרבה מאד מחבריי הפורום תומכים באופן עקרוני בפגיעה במוסלמים (כולל ילדים בני יומם). אני מקווה שאתה לא שותף להצהרות המיותרות האלו.

עכשיו, אני הולך לומר לך משהו לא פשוט בכלל, אבל אתה מספיק חכם כדי להבין אותי.
אם אתה סובר שמוסלמי אינו חף מפשע רק בשל האמונה שלו  - שהוא מצווה להרוג אותנו, אז אני מצפה שגם תסבור שאין אפילו יהודי דתי אחד שהוא חף מפשע,
כי בתורה רשום **שבאופן עקרוני דינו של כל מחלל שבת בפרסיה הוא מיתה על ידי בית דין.
אז אם אתה באמת סובר שהמוסלמים אינם חפים מפשע בגלל אמונתם (ולא בגלל מעשיהם), אני מצפה שלא תעשה איפה ואיפה ותסבור שגם אין אף יהודי דתי חף מפשע.
האם תתחיל לסבור ככה ? - כנראה שלא ומעניין מאד איך תסביר את זה.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
*המושג תמיכה ניתן לפרשנות ולמתיחה להרבה מאד מקומות. אפשר לומר שמבחינה מסוימת כל מוסלמי/ערבי שחי בעזה הוא תומך טרור וזה בגלל שהם בחרו
בחמאס ולכן כולם בחזקת תומכי טרור. מצד שני אפשר לומר שרק מי שתומך בפועל בטרור באמת נחשב תומך טרור.

**חשוב לי מאד שלא תהיה לך כל דעה שלילית על ארמון הפאר שנקרא הדת היהודית. ההוצאה להורג של יהודי שחילל שבת בפרסיה לא רלוונטית בימנו, כי
1)אין לנו היום את המערכת המשפטית שהייתה צריכה להיות קיימת על פי ההלכה היהודית
2)מדובר בחילול ה' גדול מאד (שוב, בימנו שהעם רחוק מהקב"ה הדבר לא מובן מאילו), ולכן הנזק של הריגת מחלל שבת בפרסיה יהיה גדול מהתועלת.

וחוץ מכל זה ההריגה נעשית רק אחרי שתנאים מאד מאד מחמירים התקיימו - יש עדים לחטא שלו, התרו בו עוד לפני זה , הוא לא מביע חרטה.

ולכן גם בימים שהעם היה קרוב לקב"ה, הסהנדרין (המערכת השופטת) הייתה מוציאה להורג אדם (על כל חטא שהוא ולא רק על חילול שבת)
רק פעם ב 7 שנים (ויש אפילו אומרים רק פעם בשבעים שנה). ואם הייתה עושה את זה לעתים תכופות יותר, היא הייתה נחשבת סהנדרין אכזרית.
זה רק מראה לך איזה מוסרית היהדות.

אני מקווה שלא תהיה לך חלילה דעה שלילית על היהדות אחרי מה שרשמתי פה, אלא להפך.

מנותק m4a1

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3342
למה בכל זאת יש מושג שנקרא ערבים חפים מפשע
« להגיב #24 ב- : ספטמבר 12, 2010, 18:56:02 »
שמאלני אני עדיין מחכה לשמוע, ילדה תמימה של מחבל, זה בסדר לחסל?