כתב נושא: הערבים המוסלמים הנאצים התחילו לדבר בקודים! ופיענחתי כמה מהם!  (נקרא 10538 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק ImProud2BeIsraeli

  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 79
  • מי שמרחם על ערבים סופו להתאכזר ליהודים
אבל הוא כל הזמן נוגד את כל מה שאני אומר ,
אני לא אגיב במילים כלפי רון, אבל אין לו שום זכות לסתור את הדברים שלי, ועוד סתם.
אני מכבד את חיים בן פסח
ובזה הסתיים לו האשכול לנעול

הולכים בדרכו!
מוות לדת האיסלמית ולמוסלמים

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
אבל הוא כל הזמן נוגד את כל מה שאני אומר ,
אני לא אגיב במילים כלפי רון, אבל אין לו שום זכות לסתור את הדברים שלי,

זאת המהות של דיון.

האשכול לא יינעל רק כי ביקשת..

תתנצל או שנתסתום לך תפה בדרכים אחרות.

מנותק רועי דרקון צהוב

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 555
זאת המהות של דיון.

האשכול לא יינעל רק כי ביקשת..

תתנצל או שנתסתום לך תפה בדרכים אחרות.

חחח ,רון תיזהר הוא משוגע שמחלק כאפות , חחח :laugh: :laugh: :laugh: :::D :::D :laugh: :laugh: :laugh:

,בטלן !
צריך לחלק את ירושלים ,אנחנו למעלה והם למטה . . .

מנותק ImProud2BeIsraeli

  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 79
  • מי שמרחם על ערבים סופו להתאכזר ליהודים
עד פה יא כאפות ,
אל תשגע אותי זה שאתה מנהל זה לא אומר שאתה יכול לסתום לי ת'פה יא מניאק

הולכים בדרכו!
מוות לדת האיסלמית ולמוסלמים

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
עד פה יא כאפות ,
אל תשגע אותי זה שאתה מנהל זה לא אומר שאתה יכול לסתום לי ת'פה יא מניאק

צפה לה"פ

מנותק yossso

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 838
  • "...ובחרת בחיים..." (דברים ל, יט)
    • אני בפייסבוק
אוכל חזיר וגאה בזה זה כינוי שאתה בחרתה?
נראה לי כהגדרה מוזרה להיות גאה באילת חזיר...
אין לך משהוא טוב יותר לספר על עצמיך הונולולו?
אם כול הכבוד בלי קשר לנושא החזירי.
בהחלט צריך להפסיק אם הקללות בפורום זה רק מוריד מרמת הפורום ופוגע בנו בסופו של דבר אנשים רואים קללות ולא נרשמים לפורום כי הם לא חושבים שתנועה אמתית תראה כך הרי היום כול פורום גדול ורציני נקי מקללות על כן כמה וכמה פורום שמתימר להיות התחלה של תנועה פוליטית צריך להיות נקי מהם.

חוץ מזה, מי צריך קללות כשאפשר לפגוע בשמאלני כל כך יפה באמצעות האמת בלבד. הנה:

למה שמאלני לא פשוט מתאסלם ועובר לצד של היריב? למה במקום לעשות את זה, הוא נכנס לפורום של ימניים, ומחפש פרובוקציות איתם? למה הוא תמיד רואה בעצמו את 'האדם הבוגר יותר'? זאת לא צביעות? למה שבנאדם יקרא לעצמו 'אוכל חזיר וגאה בזה'? או כמו שאני אוהב לכנותו 'חזיר וגאה בזה'. זה כמעט כאילו שהוא כבר מלכתחילה בא לכאן רק ע"מ לעשות פרובוקציות, ולא באמת ע"מ לדון ברצינות ולנתח דברים ולהחליף דיעות ולשמוע ולחשוב. הוא כ"כ מאפיין את השמאל:

משוכנע ב- 100% שהוא צודק. גם אחרי שהוכיחו לו שהוא טועה... הוא לא ייוותר ותמיד תמיד יגיד את המילה האחרונה, גם אחרי שהוכיחו לו אבן על אבן שהוא טועה. כלומר זה בכלל לא חשוב לו שהוא טועה. זה גם לא חשוב לו להיות מנצח. זה רק חשוב לו להיראות כמו מנצח. חשוב לו מה הוא נראה בעיני אחרים. ולא מה הוא שווה בפני עצמו. זה כמו לקחת ברזל ולצפות אותו בצבע זהב מבריק במיוחד. זה עדיין ברזל, רק צבוע במשהו מאד בוהק, שהוא יותר בוהק מזהב רגיל, ולכן זה בעצם איננו הצבע של זהב אפילו.
פרובוקטור - לא באמת בא לדבר על דברים ברצינות.
צבוע. אני לא מכיר שמאלני אחד שבאמת התאסלם. הם כולם מעדיפים להישאר יהודים, ולהציק ליהודים. איזו מן תכונה זאת? מניאקיות. לא? סוג של רישעות פשוט, אמונה בצדקת הדרך אמורה הייתה להוביל אדם כזה להתאסלם או להתנצר. אבל זה אף פעם לא קורה...
הוא גם חושב שהוא ייחודי בגלל שהוא פה שמאלני בין הרבה ימניים. גם יש אחד שנקרא "השמאלני". שימו לב לאות "ה", רמיזה שהוא בעצם השמאלני היחידי מבינינו. לשמאלנים חשוב להרגיש שהם ייחודיים. אם הם יתאסלמו, הם לא יהיו ייחודיים. אם הם יישארו בקבוצה של השמאלנים, גם לא יהיו ייחודיים. אבל אם הם יהיו בין ימניים, הם כן יהיו ייחודיים. מה שעוד יותר עצוב הוא, שהם כולם מדקלמים את אותם סיסמאות ייחודיות כבר שנים. לא ראיתי חבורת אנשים שכ"כ דומים אחד לשני. זה כאילו שהם רובוטים. אני יכול לעשות רשימה של מאפיינים של שמאלנים, והם לעולם לא ייטו אפילו טיפה ממנה. כי השמאלנים לוקחים את הדיעות שלהם ממישהו. הם לא אנשים חושבים. הם מקובעים. זה קשור לזה שהם מרגישים שהם 100% צודקים. (שזה מאפיין של כת. וידוע שכל חבר בכת כלשהי הוא יישות עצמאית וייחודית בפני עצמה.) השמאל של לפני 100 שנה זה בדיוק אותו שמאל של היום. ייחודיות: הולכים עם אותם חולצות, שרים את אותו המנון, חושבים באותה צורה.
יודעים מה באמת הכי מטריד את השמאלני, ההומוסקסואל, והצמחוני, המקופח העדתי, והפמיניסטית? שאף אחד לא שם קצוץ. זאת האמת. בלי שמישהו שם לב אליהם, הם לא מרגישים שיש להם ערך. כי זה נכון. בסרט Bruno זה מוצג היטב.


הערך של אדם נקבע על פי כמות המעשים הטובים שעשה. וכמות המעשים הרעים שעשה. והלב האנושי הטהור והאמיתי, זה שקבור מאחורי טונות של תעמולה וזבל, הוא יודע זאת היטב. הדרך לשלמות נפש היא עשיית מעשים טובים. וגם להסביר לאדם שפגעת בו, למה פגעת בו, להסביר שלא התכוונת לפגוע. (אלא אם כן התכוונת)
כל אדם למעשה מרגיש את הערך של עצמו. אני חושב שזאת הסיבה שאנשים שנפגעו הרבה ומרגישים קטנים, לפעמים הם רוצים לעזור יתר על המידה לאחרים. זה מוכרח להיות בעקיפין קשור לזה.
"לוּלֵי ה' שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם : אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ : ... : בָּרוּךְ ה' שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם" (תהלים קכד; ב-ג, ו)

"...לֹא בְחַיִל וְלֹא בְכֹחַ כִּי אִם בְּרוּחִי אָמַר ה' צְבָאוֹת" (זכריה ד, ו)
"...לֶב מֶלֶךְ בְּיַד ה'..." (משלי כא, א)


מנותק yossso

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 838
  • "...ובחרת בחיים..." (דברים ל, יט)
    • אני בפייסבוק
דרך אגב. שמתם לב מה 'חזיר וגאה בזה' עשה? הוא חיפש איפה הבחור טעה, בשביל לרדת עליו.

כלומר בחור פה חשב שהוא מצא קודים. מסתבר שהוא טעה. ואז באורח פלא בא 'חזיר' והחליט ללעוג לו.

זה מה שהשמאל עושה: תר אחר דברים שימניים כותבים. במטרה לחפש איפה הם עשו טעות. ואז לרדת עליהם בגלל הטעות.

כלומר:
1. השמאלני חושב שמי שעושה טעות. מגיע לו עונש. (העונש הכי חמור שהשמאלני יכול לתת במסגרת הפורום הזה. הוא עקיצה. כי אם יתחיל ממש לקלל וזה, הוא יעוף. כלומר השמאלני בעצם היה דוקר אותך או משהו כזה, אם רק הייתה לו ההזדמנות.). ככה השמאלני חושב: מי שטועה, מגיע לו עונש. זה אומר שאין בהם שום חמלה. שום רחמים. התכונה הידועה של היהודים. (היא נמצאת כמובן אצל כל אדם עם לב אנושי שפוי, אבל בפרט חשובה אצל יהודים). פדיון שבויים הייתה מצווה גדולה אצל יהודים בהסטוריה. נכון שהיום התקשורת מנצלת את זה בצורה צינית.. זה סיפור אחר. חוץ מזה ש- 'מי שטעה, מגיע לו עונש' זה חסר-חמלה, זה גם... שגוי. כל אדם יודע שעונש מגיע לחוטאים - אלו שפגעו, מגיע להם שיפגעו בהם. - כל אחד בלב שלו יודע את זה. רק אדם מאד מסובב עם לב שהתעקם הרבה, יכול לחשוב אחרת מזה.
2. השמאלני הוא חסר כבוד עצמי. אני כימני, בחיים לא הייתי נרשם לפורום של שמאלנים, ומתחיל לדבר איתם. ואכן לא עשיתי זאת מעולם. אם השמאלני מאמין שהוא צודק ואנחנו הטועים. אז למה הוא בכלל טורח לדבר איתנו? לדבר עם מטומטמים שלא ראו את הדרך הנכונה, וסטו לכיוונים שגויים... מה מפריע לו פשוט לחיות באמונתו וזהו?
3. לשמאלני אין כבוד, פעם שנייה. זה נראה לו מוצדק להכאיב ליהודי, כאשר היהודי הזה לא עשה שום דבר רע. יחד עם זאת, לשמאלני אין בעיה להגן על ערבי, גם אם הערבי כן עשה משהו רע. אם זאת לא ההגדרה של צביעות, אז אני לא יודע מה כן. אה, וזאת גם אפלייה.

אם הייתי דתי, עדיין לא הייתי מתפלל על נפשותיהם. כי לא איכפת לי מהם. שמאל היא דת של חזירים. יש ספר בשם Godless של אן קולטר, שמסביר זאת.

אגב, שמתם לב מה קורה בכנסת?
פמיניסטיות שמאלניות צועקות "צריך יותר נשים בכנסת", אוקיי.. אז נכנסות יותר נשים בכנסת. והן גם פמיניסטיות. וגם שמאלניות.
מאיזה כיוון אחר באה זעקה: "צריך יותר מזרחיים בכנסת" אז נכנסים יותר מזרחיים בכנסת, והם גם  " במקרה " גזעניים כלפי אשכנזים. וגם שמאלנים.
באה צעקה שצריך אתיופים בכנסת. יכניסו אתיופים. אבל שמאלנים.
באה צעקה שצריך חתולים בכנסת. יכניסו חתולים. אבל שמאלנים.

בקיצור, אותה גברת בשינוי אדרת: קומוניזם. הקומוניזם בארץ מתחבא כבר שנים מאחורי: 'האישה המקופחת', 'ההומו המקופח', המזרחי המקופח' (אין לי משהו נגד מזרחיים פר סה, זה יותר מסובך ממה שזה נשמע). אם לא ידעתם, שלי יחימוביץ' היא קומוניסטית, בנוסף לפמיניסטית. אבא שלה הצביע לאיזושהי מפלגה קומוניסטית שהייתה פעם בארץ. (אני לא רוצה לחשוף מקורות מאיפה שמעתי זאת). אם היא פמיניסטית למה שהיא תצביע לפי אבא? הוא הרי גבר... אמרתי לכם שפמיניזם זה רק מצג שווא. לא שחסרות המון ישראליות שנפלו לזה, ובאמת מאמינות שיש בהן קדושה אלוהית (או אפילו מעליו...) רק מעצם היותן נשים... אם תשימו לב, יש פמיניסטיות גם בימין וגם בשמאל, אבל אלה הן הפמיניסטיות של השמאל שמתלהמות יותר. מקריות? כנראה.
ומה עם אסתרינה טרטמן?
הנה - יש אישה חדשה בכנסת. על מה זהבה גלאון מתרעמת? על מה כל העליהום התקשורתי? לא אמרנו שאנחנו כן רוצים נשים בכנסת?
קולטים ת'חירטוט? טוב. עד כאן להיום. אני yossso. נתראה בפרק הבא של "מה זה הקומוניזם הזה?!", ונתראה שוב בשידור החוזר.
« עריכה אחרונה: ספטמבר 07, 2010, 05:10:49 על ידי yossso »
"לוּלֵי ה' שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם : אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ : ... : בָּרוּךְ ה' שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם" (תהלים קכד; ב-ג, ו)

"...לֹא בְחַיִל וְלֹא בְכֹחַ כִּי אִם בְּרוּחִי אָמַר ה' צְבָאוֹת" (זכריה ד, ו)
"...לֶב מֶלֶךְ בְּיַד ה'..." (משלי כא, א)


מנותק yossso

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 838
  • "...ובחרת בחיים..." (דברים ל, יט)
    • אני בפייסבוק
אני בעד שיתוף פעולה בין יהודים וערבים: הם ילכו מפה. אנחנו נתיישב פה. - שיתוף פעולה.

הם יהרגו מחבלים ערבים. אנחנו נהרוג מחבלים ערבים. - שיתוף פעולה מצוין!

למה אתם קשים? אפשר לשתף פעולה!

אני בעד שיתוף פעולה. ארה"ב עם ישראל למשל. טובים השניים מן האחמד.

טוב ציפור אחת ביד, משתיים על העץ.
טוב ערבי אחד ......., משניים ........ .
טוב ערבי אחד, מאשר שניים. אם הייתה לי שליטה עליהם. ומשום מה לא יכול הייתי לגרש אותם מפה. הייתי מעלים אותם בדרך רחומה: כופה עליהם ילודה של ילד אחד בלבד. זה עבד בסין. זה יכול לעבוד בכל מקום. אבל אם הייתה לי שליטה עליהם, כן יכול הייתי לגרש אותם מפה. אז זה לא עומד על הפרק. כפרה עליי.


אני בחרתי ליברמן. לפי האינטואיציה שלי, עשיתי טעות. אני חושב שביבי יותר טוב. ליברמן ניסה להציג את עצמו ימני חזק, אבל הוא לא מתראיין בטלויזיה אמריקאית, לא ראיתי אותו אומר שום דבר חכם, ואולי כל הקטע איתו והח"כים הערבים זאת הצגה. אינטואיטיבית, היום, ביבי כן וליברמן לא. וברוך מרזל ברור שכן. אבל המפלגות הימניות מחליפות שמות כל הזמן, וגם יש כמה מהן במקום רק אחת. אז במי מהן לבחור בבחירות הבאות? הייתי בוחר לא מעמיק, בחרתי ככה: "שינוי", "רע"ש", "ליברמן". רק רע"ש היה באמת נכון לבחור, היום אני מבין זאת.
« עריכה אחרונה: ספטמבר 07, 2010, 05:04:10 על ידי yossso »
"לוּלֵי ה' שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם : אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ : ... : בָּרוּךְ ה' שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם" (תהלים קכד; ב-ג, ו)

"...לֹא בְחַיִל וְלֹא בְכֹחַ כִּי אִם בְּרוּחִי אָמַר ה' צְבָאוֹת" (זכריה ד, ו)
"...לֶב מֶלֶךְ בְּיַד ה'..." (משלי כא, א)


מנותק לוחם יהודה

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 4499
  • ה' אדוננו מה אדיר שמך בכל הארץ
אל תדאג, אם יום אחד אקום בבוקר ואראה שהמחשב שלי לא עובד אני אדע למי לחכות בבית המשפט...

אתה רוצה לראות איך המחשב שלך לא עובד + המודם האלחוטי + אתה אוכל תמכות של החיים שלך?

ירושלים הקדושה, נמות למענך!

מנותק ImProud2BeIsraeli

  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 79
  • מי שמרחם על ערבים סופו להתאכזר ליהודים
אתה רוצה לראות איך המחשב שלך לא עובד + המודם האלחוטי + אתה אוכל תמכות של החיים שלך?

תודה על התמיכה ^^
בקיצור שורה תחתונה, אני אומר, צריך לרצוח ערבים, וגם לרסן את השמאלנים.
אז טעיתי. קורה, אז זאת סיבה ללעוג? ללגלג? לצחוק עלי בגלל טעות?
אתה יודע על מה אני נקרע מצחוק? על זה שאתה עושה מלא טעויות, כמו למשל:
1. תומך בערבים ובמדינה ערבית נאצית חמאסית בלב ליבה של ארץ ישראל וירושלים כבירתה.
2.נוגד את תורת ה' , זאת אומרת: אוכל חזיר וגאה בזה.. לא כשר! חולירע שכמותך.
3.בוגד במולדת שלך, זו לא חובה להיות יהודי ולתמוך בעם שלך, זאת זכות!
4. במקום שתוציא את התסכול שלך על ערבים ולא על יהודים .(התסכול הוא על זה שאתה ילד כאפות ואמא שלך מרביצה לך עם השלט)
5.יש לי את כתובת האייפי שלי, ותאמין לי , אל תתעסק איתי.
6. אני חושב שתתחיל להרגיע

הולכים בדרכו!
מוות לדת האיסלמית ולמוסלמים