כתב נושא: "ערבי ישראל"  (נקרא 2087 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק adirco

  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 69
"ערבי ישראל"
« ב- : יוני 20, 2010, 20:38:41 »
אנחנו אשמים באיבוד מדינת ישראל

זו האמת על מה שקרה בעכו בכיפור 2008 ואף גורם תקשורת לא מצא לנכון לספר לכם:
על סמך עדויות של יהודים שגרים בעכו!
"הערבי התמים" שמצולם בעיתונים נסע בפראות ב 01:00 ברחוב ליד ככר הגפרורים. לאחר שביקשו ממנו ללכת משם הוא קילל וצעק ובתגובה יהודים זרקו על מכוניתו אבנים. "הערבי התמים " הזעיק חברים שקראו באמצעות הרמקולים במסגדים לבוא ולנקום ביהודים ואחרי שעה באו 3 אוטובוסים מלאים בערבים מחבלים - רעולי פנים וביצעו את ליל הבדולח. תושבי השכונה ברחו לבתים של יהודים אחרים והתחבאו מפני הערבים שצעקו להם שהם יהרגו אותם ובמקביל הרסו המחבלים הערבים את כל מה שנקרה בדרכם הציתו חלק מבית הכנסת ושברו את חלונות תחנת מגן דוד אדום. התושבים היהודים המבוהלים צלצלו מאות פעמים לתחנת המשטרה של עכו אבל השוטרים שם לא נקפו אצבע כי הם היו שוטרים ערבים!!!!!!!!! מכיוון שהשוטרים היהודים היו בצום כיפור.
רק לאחר שצלצלו לתחנות רחוקות שאין בהם שוטרים ערבים הגיעו השוטרים באיחור רב .
__________________________________________________________-
 
ערביי ישראל הם אזרחי סוג א = אין שום חובות ויש המון זכויות.
יהודים בישראל הם אזרחי סוג ב = יש המון חובות ואין זכויות.
יהודים שכמונו אזרחים סוג ב שנאלצים לשלם ארנונה, חשמל, מים, מיסים ואגרת טלוויזיה כחוק ובנוסף לעשות 30 ימי מילואים בשנה וזאת כדי להגן על ארצנו ובכדי לממן את אזרחי סוג א = ערביי ישראל.
 
אנחנו אלה שלימדנו את ערביי ישראל שלהם מותר הכל!
(אנחנו הכוונה מהאזרח הפשוט ועד קצה הפירמידה, ובדרך - בתי המשפט, המשטרה).

1. הטבות לערביי ישראל : שוד ,גניבות, אלימות והרס
לערביי ישראל מותר לגנוב הכל מארנקים ברחוב ועד ציוד הנדסי מחקלאים ואם נתפוס אותם ונביא אותם לתחנת המשטרה נעצר מייד בגלל סיפורי הגנב שהעלבנו אותו, ובית המשפט- ישחרר אותם מייד מכיוון שפגענו בזכותם הלגיטימית לגנוב. וגם כי אם חלילה השופט ישלח את הגנב למעצר – משפחת הגנב "החמולה" תקים מהומה בבית המשפט ותאיים על משפחת הקורבן\ על התובעים\ שופטים ותפגע בכל מי ומה שמפריע לה.
מכיוון שבתי המשפט פוחדים מערביי ישראל - התנהגותם הפרועה ממשיכה ללא מעצורים.

מותר לערביי ישראל לדרוש מכל בעל עסק בבאר- שבע פרוטקשיין.
מותר לערביי ישראל לגנוב לחקלאים צאן בקר וציוד בעשרות מיליונים.
מותר לערביי ישראל בישובי העמק והגליל לאיים על מגדלי בקר היהודים, להרעיל את עדרי הבקר שלהם ולשרוף את שדות המרעה שליד המושבים היהודים שמנסים להתפרנס בכבוד (כדי שיוכלו לשלם מספיק מיסים למדינה שתוכל להעביר את התשלומים לאזרחי סוג א).

מותר לערביי ישראל לגנוב מתכות מכל הבא ליד ורצוי מאנדרטאות זיכרון של יהודים או תמרורי דרכים או צינורות גז של בתי יהודים. (כאשר המשטרה עוצרת אותם בתי המשפט משחררים אותם בקנסות מגוחכים)

ה"דו קיום" האמיתי בישראל קיים בפשיעה החמורה. דו קיום בשיתוף מדהים בין הפלסטינים שחיים בישראל שמכונים "ערביי ישראל" לפלסטינים שחיים ביהודה שומרון ועזה.(אני יכול לרשום לכם ספר עב-כרס בנושא!)
75% מהפשע בישראל על כל סוגיו מתבצע ע"י ערביי ישראל (מוזר כאשר יש עוצר מלא על יהודה ושומרון אחוז גניבות המכוניות יורד דרמתית- תופעת טבע מפליאה)
 
90% משריפות היערות בישראל נגרמות מהצתות מכוונות המבוצעות ע"י ערביי ישראל = כולם יודעים זאת אבל מעלימים עין. (תמיד כ"שיש בעיות" עם ערביי יהודה, שומרון ועזה בצירוף מיקרים יש עלייה ב 400% במקרי הצתת היערות- עוד תופעת טבע מפליאה).

ואם ביערות עסקינן ערביי ישראל כורתים את עצי קק"ל בניגוד לחוק כדי להרחיב את הכפרים שלהם וכדי למכור את העצים. כאשר הם נתפסים ע"י פקחי קק"ל שמחרימים להם את הציוד הכריתה הם מביאים מייד תגבורת מהכפר ומנסים לבצע לינץ בפקחים (נשאלת השאלה : מה הטעם לעצור אותם אם בית המשפט והמשטרה ישחררו אותם מייד? )

מותר לערבים להזרים שפכים בכוונה תחילה כדי לזהם את מקורות המים שלנו (ואל תפלו בפח כמו רבים אחרים - הביוב שזורם ברחובות הוא הרי למען יראו את מסכנותם כביכול, זה משרת את מטרתם).
ואם במים עסקינן ערביי ישראל מבזבזים כמויות מים ללא הגבלה וללא תשלום!!!. כמויות המים האדירות שנגנבות בכפריהם ידועות למקורות אבל אסור לנתק אותם (אזרחים סוג א).

2. הטבות לערביי ישראל : נדל"ן
מותר לערביי ישראל להשתלט על שטחים לא להם – הרי החוקים הם רק לאזרחי סוג ב.
מותר לערבים לבנות ווילות מגדלים ומסגדים בכל הארץ בלי תכנון ובלי אף אישורי בניה.

עובדה : הידעתם כי משפחת המחבל שביצע את הפיגוע בישיבת הרב מתגוררת בבית לא חוקי עם תוספת בניה נוספת של 400מ"ר לא חוקית ובתי המשפט הנשלטים ע"י אנשי השמאל לא מאפשרים להרוס את הבית הלא חוקי.

שאל\י את עצמך?
מה יקרה לכם ולביתכם אם הייתם בונים בית לא חוקי בכיכר המדינה או ברמת אביב ג ?

מותר להם לגור בישובים יהודיים, אך אסור ליהודי, הרוצה בכך, לגור בעיר ערבית.(מהומות בפקיעין).

כל כך "מקופחים", עד שברשויות המקומיות שלהם ערביי ישראל מעסיקים את כל החמולה , וכל שתי דקות דורשים ומקבלים מענקים מהממשלה כדי שהרשויות לא יקרסו.
ואם מענק כזה מתעכב אפילו ביום, זאת כמובן "ההוכחה" לכך שישראל היא גזענית.

ערביי ישראל כל כך "מופלים", עד שכל המגזר הזה חי בבתים צמודי קרקע, כלומר וילות, ובפועל - טירות ענק הבנויות על דונמים רבים.

מאות אלפי בתים במגזר הערבי נבנו שלא כחוק, ואל תספרו לי ש ''אין להם תוכניות מתאר" , כי הסיבה לכך היא שהם לא עושים שום צעד בכיוון של תכנון המרחב העירוני.

שהרי למי שלא יודע, ועדת התכנון המקומית היא זו המאשרת תוכניות מתאר מקומיות,
וזו האחריות של הרשויות המקומיות הערביות לדאוג לאנשיהם.

אבל הרבה יותר קל לבנות בניגוד לחוק בישראל .. אף אחד לא מעז להרוס בית של ערבי !
)כי אם חלילה יהרסו בית\ מחסן של ערבי שנבנה ללא אישור , אזי הערבי יהרוס למדינה אתרי מורשת, זיכרון ויפגע בתשתיות – ראו ערך פארק עבדת בדרום)

בעוד שאם אני רק אתקין פרגולה או אסגור מרפסת שלא כחוק, יעמידו אותי מיד לדין ויחייבו אותי בהוצאות ההריסה ובהוצאות משפט, בנוסף על הקנס.

כל אחד מערביי ישראל חי על ג'בל משלו כאילו האדמה היא משאב לא מוגבל בארץ הזו.

תושבי סכנין מתלוננים על ''הפקעת אדמות'' . ערביי ישראל רק שוכחים לציין שבסכנין חיים 20 אלף איש על שטח של 8,000 דונם , בעוד שברמת גן לדוגמא חיים למעלה מ-150 אלף איש על שטח של 12,000 דונם כשרבע ממנו הוא פארקים וגנים.

אין שום צל קטן של ספק = חיים טוב, ערביי ישראל תושבי ארצנו.

כאשר אתם נוסעים צפונה מספיק לנסוע בוואדי עארה ולראות על איזה שטח יושבים יישובים כמו אום אל פאחם ומוסמוס. או אם אתם נוסעים דרומה תראו כיצד אדמות הנגב נכבשו בידי עשרות יישובים לא חוקיים .(מה לעשות שחוקי התמ"א חלים רק על אזרחי סוג ב)


3. הטבות לערביי ישראל : פטור תשלומי כספים ופטור מתשלומי מס
מותר לערביי ישראל לא לשלם ארנונה. (לא ישלחו אליהם פקחים עירייה בגלל שהם אלימים)
מותר לערביי ישראל לא לשלם אגרת טלוויזיה. (לא ישלחו אליהם פקחים\מעקלים הביתה !)
מותר לערביי ישראל לקבל חשמל חינם כי הם מוסלמים. (רשימות בחברת החשמל)
מותר לערביי ישראל לקבל מים חינם כי הם מוסלמים. (רשימות בחברת מקורות)

מותר לערביי ישראל לקבל מקופת חולים חיסונים חינם לנוסעים למכה (כשאסע לאפריקה החיסונים שלי יהיו על חשבוני מכיוון שאני אזרח סוג ב).

מותר לערביי ישראל שהמועצות שלהם יהיו בגירעונות של עשרות מיליוני שקלים ושאנו נשלם מכיסנו עבורם. אם לא נשלם אזי אנו פוגעים "באוכלוסיה חסרת ישע" והם יפנו לאו"ם ול"בית המשפט בהאג" ויבצעו פסטיבל "קיפוח" בערוצי החדשות ובעיתונות השמאלנית.


4. הטבות לערביי ישראל : רצח על הכביש
מותר לערבים לנהוג עם עשרות הרשעות במשאיות לא תקינות ולסכן (ולהרוג) אחרים.
מסתבר שערביי ישראל גם מעורבים ב 75% מהתאונות אם נפגעים בישראל למרות שהם רק 25% מתושבי ישראל.
ראו לדוגמא את נהג המשאית הערבי ישראלי שרצח לפני 3 חודשים משפחה שלמה ואח"כ טען שהוא לא אשם והוא ומשפחתו בבית המשפט (כמובן גם השופטים לטובת ערביי ישראל המקופחים) תקפו את כל העיתונאים וקרובי המשפחה שרצח . ואז מה עם יש לו כבר 88 הרשעות קודמות הוא עדיין יכול לנהוג מכיוון אזרח סוג א.
 
בכל כבישי הנגב משתוללים הנהגים הבדוויים מסכנים במודע ומנסים להוריד מכוניות עם ילדים קטנים לתעלה = תשאלו את תושבי ערד !!!.
בכל כבישי הגליל משתוללים הנהגים הערבים מסכנים במודע ומבצעים לפי דברי משטרת התנועה " אינתיפאדה שקטה" כנגד נהגים יהודים !!!.
 
5. הטבות לערביי ישראל : לימודים באוניברסיטה
מותר למרצים הערביים לזרוק מהרצאה באונ' ו/או מכללה, סטודנט שמגיע להרצאה בלבוש צה"ל, כי זה "מפריע" למרצה במהלך השיעור.(ואף אחד לא פוצה פה, כי זה במסגרת החופש האקדמאי).
מותר להם להתקבל לטכניון ולאוניברסיטאות בסדר עדיפות גבוה יותר מאשר כל סטודנט אחר וזאת במסגרת "אפליה מתקנת" שאנחנו נותנים להם!!!

הסטודנט הערבי מתקבל אם ממוצע ציונים נמוך ביותר לכל פקולטה שיחפוץ בכך ואם לא אז מייד נקבל את "פסטיבל הקיפוח".
באוניברסיטה העברית בירושלים מתקבלים אלפי סטודנטים ערבים אם ממוצע ציונים שמעלה גיחוך ובנוסף הם גם משלמים שכר לימוד מוזל (הנחה למי שלא משרת בצהל) אולי כדי לשנות את שם האוניברסיטה העברית ל אוניברסיטה הערבית !!!

הסטודנט היהודי מתחיל ללמוד כשהסטודנט הערבי מסיים את התואר= הרי הסטודנט הערבי לא צריך לשרת אף לא יום אחד במסגרת שירות לאומי כגון : בתי חולים (שמלאים במטופלים ערבים), תמיכה בנזקקים, שירותי סעד ורווחה, בניית הארץ ויש עוד עשרות דוגמאות !
מותר לערביי ישראל להתקבל לעבודה בכל המגזרים אחרת הם מאיימים בבג"צ.

6. הטבות לערביי ישראל : בגידה במדינת ישראל
מותר לערביי ישראל לצדד בזמן מלחמה באויב ולהאשים אותנו בהרג (בנפילות של קטיושות עליהם).
מותר לערביי ישראל לא להישבע אמונים למדינה ולדגל, זאת ועוד ערביי ישראל גם שורפים את דגל המדינה שמעניקה להם שלל ההטבות (יש לחוקק חוק בנושא כדוגמת החוק שקיים בארה"ב).
מותר לערביי ישראל להסיט את ההמון ולהדליק אותם נגדנו – הכל בשם הדת (וזו ההסתה המסוכנת ביותר).
 
מותר לחברי הכנסת שלנו מערביי ישראל כדוגמת עזמי בשארה לרגל נגדנו בזמן מלחמת לבנון השנייה ולהעביר לחיזבאללה מטרות לתקיפה ולייעץ להם היכן לפגוע בנו. אבל כאשר רגע לפני שעזמי עומד להיתפס הוא מקבל יעוץ לעבור לירדן משלל אנשי שמאל-אנרכיסטים קיצוניים שללא יהדותם היו מגדולי מכחישי השואה ומגדולי האנטישמיים.
זאת ועוד בית המשפט הישראלי שנשלט ע"י השמאל לא רואה שום טעם לפגם להמשיך לשלם לו פנסיה ומשכורת למרות שהוא לא בישראל ולמרות שחל עליו דין בגידה!.

שאל\י את עצמך?
מה היה קורה בדמוקרטיה הגדולה בעולם ארה"ב אם נבחר קונגרס היה מייעץ לארגון אל- קעיידה כיצד לפעול ב 11.9 ? (עונש - כסא חשמלי באותו היום!!!)
 
ובנוסף – הרי ערביי ישראל אזרחים ולכן מותר להם לבחור לכנסת ונציגיהם מקבלים משכורות של חברי כנסת ובאותה נשימה נוסעים למדינות אויב, מלעיזים על המדינה אותה הם מייצגים והכול עובר בלי תגובה בשם חופש הביטוי...
בנוסף מותר להם להיות בכנסת ישראל ולהטיף כנגד המדינה וצה"ל.

מסתבר גם שרוב הפיגועים בארץ מתבצעים ע"י סיוע נדיב של ערביי ישראל.
 
לפני חודש נעצרה חבורת ערביי ישראל שתכננה לחטוף חיילים ולהעביר אותם לחמס- כמובן שלא תשמעו על כך בעיתונים מכיוון שזה פוגע בתדמית ה "דו קיום" ואם יפורסם אזי הכתבה גזענית.

אני שואל את עצמי אם גם במדינות ערב או מדינות אחרות היו מאפשרים לערביי ישראל להתנהג כך? והתשובה ברורה.
אבל לנו אסור להגיד מילה וחסר לנו אם נגיד, מיד יתחיל הבכי שלהם "גזענים" "אפליה", זו השיטה שלהם ושל נציגיהם.

ערביי ישראל כל כך "מסכנים", עד שישראל היא המדינה היחידה במזרח התיכון שבה ערבי יכול לבחור ולהיבחר בבחירות דמוקרטיות חופשיות.

ארץ שבה ערבי נהנה מכל החירויות האזרחיות שבמדינות ערב אנשים אפילו לא חולמים עליהן .

ארץ שבה ערבים יכולים להפגין בלי לחטוף כדור בראש.

ולמי שעוד לא הבין - מה שקרה כאן באוקטובר 2000 לא היה ''הפגנות'' , אלא סיוע פעיל לאויב שפתח באותם ימים ממש במלחמה נגד ישראל.

ולמי שעוד לא הבין – ליל הבדולח שנערך בעכו ביום כיפור 2008 לא היה ''הפגנות'' , אלא סיוע פעיל לאויב של ערביי ישראל.

ולמי שעוד לא הבין - מה שקרה כאן בעופרת יצוקה 2009 לא היה ''הפגנות'' , אלא סיוע פעיל לחמאס שפתח באותם ימים ממש במלחמה נגד ישראל.


בכל מדינה אחרת, אוכלוסיה שהייתה מנסה לחסל את אזרחי מדינתה שלה בכבישים באמצעות אבנים, בקבוקי תבערה, מוטות ברזל ונשק חם הייתה סופגת 13,000 הרוגים, ולא 13.

אבל הפלא ופלא למרות שאין כל הוכחה על "13ההרוגים" מכיוון שהגופות נחטפו מייד מבית החולים ע"י המשפחות ומכיוון שלא בוצעה נתיחה שלאחר המוות (המשפחות התנגדו) כדי לקבוע מה גרם למותם= הדבר לא הפריע לשלל אנשי שמאל לסייע למשפחות ולהגיש תביעות כנגד ישראל. לפיכך מכיוון שבתי המשפט נשלטים בידי ארגון השמאל הקיצוני, נפסקו פיצויים בסך 1.1 מיליון שח (1,100,000 שח) עבור כל פעיל טרור הרוג שמשפחתו טוענת כי ישראל הרגה אותו.
המדהים בסיפור הוא שבלי שום הוכחה המשפחות קיבלו ערמות של כסף ולעומתם ניצולי השואה עוד עוברים ועדות משפילות למציאת הוכחות על מנת לקבל כמה פרוטות…

ערביי ישראל כל כך "אומללים ", עד שמותר להם להזדהות בגלוי עם הגרועים שב אויבינו - איראן, חיזבאללה, החמאס, סוריה, הג'יהאד האיסלמי וכל שאר החולרות - ואיש אינו מעלה על הדעת ברצינות לדרוש מערביי ישראל נאמנות מינימאלית למדינתם.

תראו את תושבי אום אל פאחם - רובם תומכי התנועה האיסלאמית וההסתה אנטישמית של ראאד סלאח - אבל אינם מוכנים לשמוע אפילו על האפשרות שהגדר תעבור ממערב להם והם יסופחו ל''פלסטין'' על בתיהם ורכושם.
 
שאל\י את עצמך?
1.האם יש עוד מדינה אחת בעולם שיש לה נציגות כגון ועדת מעקב של ערביי ישראל. שחלק ממטרתה היא השמדת מדינת היהודים. וסיפוח למדינת פלסטין ?

2.האם יש עוד מדינה אחת בעולם שיש לה ארגונים שדואגים לזכויות משפחות יתומי המחבלים המתאבדים דוגמת בצלם, עאדאלה (האם יש בארה"ב הדמוקרטית ועדת מעקב לזכויות לוחמי אל – קעידה ?, האם מותר להעביר להם כספים?)
 

 
7. הטבות לערביי ישראל : חוסר התחשבות ברגשות דת השונה מהאיסלם
מותר לערביי ישראל לבצע חפירות פרועות ברחבי הר הבית ללא שום פיקוח ובקרה וזאת למרות שרשות העתיקות יודעת שהם משמידים במזיד ובמכוון ! כל זכר למורשת היהודית !. בנוסף לכך את כל העפר מהר הבית בהם ישנם שרידים מקודשים רבים של מתחם קודש הקודשים ערביי ישראל שופכים למזבלה סמוכה (כשרשות העתיקות ביצעה בדיקת שרידים אקראית נמצאו עשרות ממצאים ארכיאולוגים מדהימים- אבל בכדי לא להרגיז את ערביי ישראל הופסקו בדיקות השרידים וכמובן הפרשה הושתקה ע"י התקשורת השמאלנית)
מותר לערביי ישראל בכל פעם שמתחשק להם לעלות למסגד בהר הבית ולזרוק אבנים ובלוקים למטה על מתפללים יהודים בכותל המערבי שהוא המקום הקדוש ביותר ליהודים. (מה היה קורה לו יהודים היו זורק אבנים ברמאדן על מתפללים מוסלמים בהר הבית?)

מותר לערביי ישראל ביום הכיפורים, היום הקדוש ליהודים, לעשות מהומות מתוכננות, לדרוס למוות ילדה בכפר תבור, ושנה לאחר מכן לבצע "ליל בדולח" והרס רב בעיר עכו. (שום התחשבות ורגש בדת של האחר).

מותר לערביי ישראל בליל הבדולח בעכו לנסות לשרוף לנו את בתי כנסת (חבל שבתקשורת השמאלנית "שכחו לדווח על זה").

מותר למוסלמים במסגדים להשמיע דרך הרמקולים בעוצמה באמצע הלילה לבוא להתפלל\לטבוח ביהודים\להשמיע הסתה ללא שום פיקוח ובקרה.

כמו כן אין צורך להכביר במילים על יחס המוסלמים לנוצרים ולכנסיות בנצרת. או על ההתנהגות הברברית של הסטודנטים הערבים באוניברסיטאות כאשר יש צפירת דומיה לזכר הנספים בשואה או לזכר חיילנו ז"ל.

ועכשיו לעובדה הכואבת מכל ! (למה אין ולא יהיה לעולם דו-קיום בין ערבים ליהודים):

כל ערביי ישראל יונקים מגיל הגן ובלימודי בית הספר על ה "נאכבה" – האסון שהוקמה מדינת היהודים (הלימודים על חשבון תקציב המדינה בזכות שרת החינוך - יולי תמיר).
כל המסגדים של ערביי ישראל משמשים להסתה (שלא תבייש את גדולי מכחישי ושואה וגדולי האנטישמים). האוכלוסייה שבאה להתפלל במסגדים היא ברובה אנשים פשוטים וחסרי השכלה אקדמאית לפיכך קל למטיפים במסגד לבצע "שטיפת מוח". ערביי ישראל שמתפללים יונקים לאחר כל תפילה הסתה גזענית כנגד היהודים (וגם כלפי הנוצרים). בחלק מהמסגדים יש סליקים של נשק ותחמושת (כן כן זו לא טעות!) כך שלמעשה לא מדובר במסגד תמים אלא בבסיס\מפקדת טרור. להזכירכם במלחמת לבנון השנייה צהל חשף ותקף למעלה מ 10 מסגדים בלבנון ששימשו גם בונקר לעשרות טילי קטיושה (שהמשיכו להתפוצץ בחורבות המסגד שעות רבות לאחר התקיפה).אז אם המוסלמים לא מכבדים את המסגדים שלהם למה שאנחנו היהודים נכבד את המסגדים?
אתם זוכרים את הפיגוע בדולפינריום? אתם זוכרים מהיכן הגיע המחבל? אתם זוכרים את המסגד ממול "חאסן בק"? אתם זוכרים שלמחרת המתפללים הערבים במסגד זרקו אבנים?


8. הטבות לערביי ישראל : תשלומי מיסים וביטוח לאומי
עובדה מצמררת !!! : למרות שערביי ישראל מהווים כ :20% מאוכלוסיית המדינה, הם זוכים ב- 60% מתגמולי הביטוח הלאומי. תקראו שוב! מתוך תקציב של 66 מיליארד שח ערביי ישראל מקבלים 40 מיליארד (40,000,000,000 שח למי שלא יודע תקציב ביטוח לאומי גבוהה מתקציב הביטחון- תבדקו!)
כך שלמעשה החלק הגדול בתקציב המדינה הולך לטובת ערביי ישראל ( 20% מהאוכלוסייה) – ולכן אין כסף לתת לניצולי השואה אבל תקציבים לערביי ישראל יש גם יש !!!

גם בביטוח הלאומי העיקרון פשוט : העסקת פקידים רבים ככל האפשר (אפליה מתקנת) מקרב ערביי ישראל (שנאמנים לארגון החמאס) אשר ממנים גיס חמישי ויונקים לנו את הדם ע"י אישור תגמולים שונים וקצבאות נכות משונות למען ערביי ישראל [לדוגמא כפר בגליל שחצי מתושביו מקבלים "קצבת הלם קרב" כי נפלה לידם קטיושה שנה שעברה ותושבי הכפר מאוד "נבהלו עד עמקי נשמתם") - ולעומתם ניצולי השואה עוד עוברים ועדות משפילות לקבלת כמה פרוטות .(
אגב, ביטוח הרכב ומס רכוש משום מה לא רוצים להכיר בנזק שנגרם ליהודים מהפוגרום. שנערך בכיפור 2008
אבל ערביי עכו בעזות מצח ובלי בושה, דרשו שיכירו בהם כנפגעי פעולות איבה אחרי הפוגרום שביצעו..
עובדה : הידעתם כי משפחת המחבל שביצע את הפיגוע בישיבת הרב מוגדרת כמשפחה נפגעת טרור (וכמובן מקבלת תקצוב הולם בכל חודש וחודש)

ערביי ישראל כל כך "אומללים", שגביית המיסים במגזר הערבי היא מגוחכת , מילא כשמדובר במיסי המדינה כמו מס הכנסה ומע''מ, אבל הם גם לא ממש טורחים לשלם את המיסים העירוניים שלהם , ובנוסף מצפים מהממשלה לכסות את הגירעונות שהם יוצרים .

מותר לערביי ישראל לדרוש ולקבל דמי אבטלה ולעבוד כל היום "בשחור".
ישנם אלפי ערביי ישראל שנוסעים במרצדסים בBMW חדישות שעולות 600אלף שח והם לא משלמים מיסים מכיוון שהם מצהירים שמרוויחים משכורת מינימום כשוטפי מכוניות...

מותר לערבים להחזיק כמה נשים ועשרות ילדים על מנת לקבל עשרות אלפי ש"ח בחודש מביטוח לאומי (וכשאני אצא לפנסיה ביטוח לאומי יגיד לי שאין כסף בקופה).
ישנם אלפי ערבים שיש להם הרבה נשים והרבה ילדים ולכן זוכים לקבל מביטוח לאומי משכורת שלא תבייש אף מנכ"ל בחברת היי-טק (ממש סטארט-אפ על חשבון אזרחים סוג ב).

ערביי ישראל מביאים לבתי חולים בארץ את כל הנשים של קרובי המשפחה מיהודה שומרון ועזה ללדת בבתי החולים בישראל ע"י התחזות לאשתו של הערבי הישראלי. ביטוח לאומי משלם להם דמי לידה קצבה וכו = קיבלנו ערבי קטנטן מרמאלה עם תעודת זהות כחולה.
הנתון בדוק מכיוון שלא ייתכן שאישה תלד 3 פעמים בשנה- והביטוח הלאומי לא בודק ומשלם מייד (אך לניצולי השואה עדיין הנושא בבדיקה וטרם נמצא הכסף)

ועכשיו לשיא השיאים
הידעתם כי עשרות משפחות המחבלים הערבים הישראלים זוכות לקבל מביטוח לאומי "קצבת שארים" ו"קצבאות ילדים" (נכון בינתיים הביטוח הלאומי מסרב להחזיר להם גם את תשלום כרטיס העלייה לאוטובוס שפוצצו בפיגוע על סך 5.2 שח – אבל אני משוכנע שיהיו מספיק עורכי דין שמאלנים - אנרכיסטים שידאגו לתקן את הקיפוח הנפשע הזה!!!)


9. הטבות לערביי ישראל : איחוד משפחות = חוק השבות של המחבלים הערבים
ערביי ישראל כל כך "מקופחים", עד שלעולם לא תראו שבמסגרת ''איחוד משפחות '' איזשהו ערבי יבקש ''להתאחד'' ב''פלסטין'', ''ירדן'' , ''מצרים'' או ''סוריה'' .

הפלא ופלא - ערביי ישראל תמיד תמיד מעוניינים להתאחד דווקא במדינה ה''גזענית'' הזו!
באמת מעניין. אולי כדאי שמישהו ייתן פעם את דעתו על התופעה המרתקת הזאת.

ערביי ישראל כל כך "מופלים", עד שבכל מדינת ישראל לא תמצאו ערבי אחד שמוכן לעבור ל''פלסטין'' - מדינה שבה כל האזרחים הם בני עמו , דוברים את שפתו, מאמינים בדתו ומנופפים בדגל האהוב עליו) ובדגלי החמאס, החיזבאללה, אירן ושאר החולרות).

ערביי ישראל אפילו לא מוכנים להישאר במקומם ושגדר הגבול תעבור ממערב להם ותשאיר אותם בשטח ''פלסטין'' וזאת מבלי שייאלצו לעזוב את הבית.. (למה?! לא חבל לוותר על ההטבות המפליגות ועל ה "צק השמן" שמגיע כל חודש בזמן מביטוח לאומי ?)


 ____________________________________________________________________________
ולכל אותם המגיבים השמאלנים שמאמינים שערביי ישראל "המקופחים העניים" ולכן הם עוסקים בפשע תראו את הערבי הישראלי שעשה את הפיגוע בישיבת הרב שהגיע ממשפחה עשירה ואמידה ביותר (ובעלת הבית הלא חוקי). המחבל הערבי הישראלי שלא ראה מחסור מימיו בחר בכל זאת בדרך הטרור כלפי היהודים!.

ההיסטוריה ופשעי העבר נגדנו עלולים לשוב וביתר שאת אם לא נשכיל לדחות ולהלחם עד חורמה בשקרים הגדולים והמתועבים הללו שמטופחים צומחים ומכים שורש בזכות יפי נפש מאוסים ובעלי אינטרסים מתוכנו, עינו ערך:

• "שלום (בחלום) עכשיו"
• "עיתון הארץ" (בטאון אל-קאידה) = עיתון שמחליט לפרסם כתבה ענקית 15 עמודי צבע בזכות ה"נאכבה" ובזכות ערביי ישראל להגדרה עצמית.. וחבל שישראל הוקמה וכמה המדינה רעה, גרועה ... והכל במוסף חגיגי שפורסם ביום העצמאות 60 למדינת ישראל !!! (לקרוא ולא להאמין). כמו כן עיתון הארץ מעסיק וממן מרגלים נגד המדינה (ענת קם ו אורי בלאו).
• נוער מרצ (אנרכיסטים נגד הגדר)= הזרוע המדינית של ארגוני הטרור. ארגון שמצד אחד מדבר במילים מתקתקות על זכויות האדם, שוויון בין נשים לגברים וכו..ומצד שני נוער מרצ מעולם לא הפגין למען זכויות הנשים הערביות, נוער מרצ מעולם לא הפגין נגד יחס מזעזע ביותר לנשים במגזר הערבי. נוער מרצ מעולם לא הפגין למען שחרור גלעד שליט, נוער מרצ מעולם לא הפגין למען תושבי שדרות שנפלו עליהם טילים במשך 7 שנים אבל ...נוער מרצ הפגין למען מחבלי החמאס, נוער מרצ הפגין למען פעילי הטרור מספינת מרמרה, נוער מרצ הפגין נוטל חלק פעיל בזריקת אבנים על חיילי צה"ל מידי שבוע בהפגנה הקבועה במחסום נעלין\בילעין נגד גדר ההפרדה שחוסכת לנו אלפי הרוגים ודם רב.
מסקנה : נוער מרצ לא מתעניין זכויות האדם אלא מתעניין כיצד ניתן לסייע לשונאי ישראל.
• "בצלם" (חכמי החלם).
• "אומץ לסרב" - שקמה בעקבות אינתיפאדת אל אקצה ואפשרה לפחדנים מוגי לב להשתמט.
• "ארבע אמהות" – שהביאה ליציאה מלבנון, התעצמות זרוע איראן בגבולות ישראל (חיזבאללה) ובעקיפין לחטיפתם של ששה חיילים ואזרח ישראלי ללבנון, למלחמת לבנון השנייה שבה נהרגו 44 אזרחים ישראלים, 2000 אזרחים נפצעו , 121 חיילים נהרגו (מהם ה-2 שנחטפו) ו-628 חיילים שנפצעו.
• ועוד מספר לא מבוטל של ארגונים בנוסח (בצלם), הבוגדים במדינתנו, בעמינו, בחיילינו, בצה"ל ובקציניו ומפיצים שקרים, תעמולה, תמונות של חיילנו בעת פעילות מבצעית שנועדה להגן עלינו (רובם ערוכות), כדי שהעולם שניסה להשמיד אותנו בעבר יהיה מסוגל כעת לפחות להעמיד אותנו לדין כביכול על פשעי מלחמה (אנטישמיות מודרנית).

ארגוני ואנשי שמאל אלו עושים הכל שלא במודע (או שכן) כדי לגרום לשואה שנייה של בני עמינו בשל אינטרסים כאלו ואחרים.

למשל: ההסכם המדומה של ז'נבה, כמו גם קיומם של ארגוני שמאל שונים.
מישהו שאל עצמו מאין לעזאזל המימון להמשך קיומם של ארגונים אלו ?
ומאין המימון ליוזמות השונות, התעמולה וההפצה של ההסכמים הוירטואליים השונים ?!

ובכן שימו לב לדוגמא אחת: יוסי ביילין עצמו שלשל לכיסו מיליוני דולרים כדי להיות האדריכל של הסכמי אוסלו שנכשלו ולאחר מכן של "הסכם ז'נבה" המדומה.

חלק מהכספים שקיבל אפשרו את מימון "הסכם ז'נבה" או אם תרצו "דמי מכירת ארץ ישראל באמצעות ארגוני השמאל" הגיעו ישירות מאיראן שהעבירה את הכספים ל"מרכז לזכויות פלסטיניות בלונדון" ומשם בתיווך ממשלת שוויץ ובנקים שונים שם (חלקם בבעלות ערבים מהמפרץ) היישר לכיסם של אנשי שמאל מושחתים ובראשם יוסי ביילין.

יוסי ביילין עצמו פרש מהחיים הפוליטיים לאחרונה ואיש לא שומע עליו כעת.

מדוע זה קרה מיד אחרי שנלחם בשיניים להיות יושב ראש מפלגתו ואדון השמאל הישראלי ? (אחרי שנבעט מהמפה הפוליטית, ועוד לפני בחירות) ? !

אם כן מדוע פרש ונעלם ? !

הנה התשובה: בדיוק כמו ח"כ בשארה, גם יוסי ביילין קיבל מידע על חקירות סמויות שנערכו על מעשיו,
ובדיוק כמו ח"כ בשארה חש יוסי ביילין כי החבל מתהדק על צווארו וברח כל עוד לא הגיעו חקירות אלו למיצוי כתב אישום והעמדה לדין !

(אגב העמדה לדין: מישהו יודע מדוע בבג"צ ישנם אך ורק שופטים השייכים לאליטות השמאל הקיצוני)??? בזה אדון כבר במאמר אחר !

כולי תקווה שלמרות קיומם של השמאל והערבים כאן (גיס חמישי ואויבים מבית), נשכיל אנחנו אזרחי ישראל היהודים, מתוך תחושת צדק היסטורי וחשש מפני העלול לשוב (שואת עמינו) נילחם על כל כולה המוחלט של ארץ ישראל ורק יהודים יישארו כאן מבין אזרחיה!
מצאתי לנכון להזכיר לכם את "מסמך החזון" של ערביי ישראל שנכתב על ידי וועדת המעקב,חלק מסעיפיו הם:

.. 1ביטול חוק השבות. ..

..2 ישראל לא תוגדר עוד כמדינה יהודית אלא כמדינה רב תרבותית...

..3 תהיה חוקה פלסטינית, וחברי הכנסת יוכלו לפסול חוקים שיהיו מנוגדים לחוקה הפלסטינית..

,.4 כל הפליטים הפלסטינים יוכלו לחזור ויקבלו אזרחות ישראלית מלאה. גם פליטים ערבים
אחרים יוכלו לקבל אזרחות…

,.5אזרחות ישראלית מלאה תוענק לכל צאצא של אזרח שנולד בישראל או בחו"ל, ולכל מי
שיינשא לאזרח ישראלי...

,.6המדינה תיסוג כמובן "מהשטחים הפלסטיניים" עד לגבולות 1967 שם תוקם כמובן מאליו
מדינה פלסטינית נקייה מיהודים...

.. 7פלסטינים בישראל יוכלו לבחור לעצמם גוף לאומי מייצג...

מסקנה, ש"מסמך החזון" הוא הרצון לחסל את מדינת ישראל היהודית ובזה אנחנו לא מעוניינים, ולא ניתן את ידינו לכך, וכן לא נאפשר שרצון זה ימומש.

שאל את עצמך : האם גם את פרעות 1929 אפשר לתרץ ב"כיבוש משחית"?
 
וכיצד עומד טיעון ה"כיבוש" מול מה שקרה בכ"ט בנובמבר 1947? הרי בזמן שהיהודים חגגו את קבלת החלטת החלוקה באו"ם, ערביי הארץ טענו את הרובים וחיברו את פתילי הפצצות לקרבות שיפרצו זמן קצר אחרי זה. הרי כבר אז הם יכלו לקבל מדינה בהכרה בינלאומית, ואז לא היה כיבוש ולא השחתה ולא נעליים.
כיצד "הכיבוש משחית" עומד מול העובדה שפעילות הטרור הראשונה של הפת"ח/אש"פ כנגד ישראל היתה ב1/1/1965, שנתיים וחצי!!!! לפני מלחמת ששת הימים. קרי האם הפלסטינים נלחמו לשחרור מ"כיבוש" שכלל לא היה קיים?
כיצד עומד "הכיבוש המשחית" מול העובדה שלמרות ההתנתקות, זרם הטרור מהרצועה רק גדל, למרות שאין שם ישראלי אחד, במדים או על אזרחי, כבר שנים?


מצער לראות שלפעמים פשוטי העם, התושבים והאזרחים, הרבה יותר חכמים ומבינים את השטח מהמנהיגים ומהמנהיגות...

מותר להם לנצל ולסחוט את הדמוקרטיה שלנו עד הסוף, אגב, גם לזה יש לשים סוף..
ואני שואל, האם אכן הכל מותר לאותם אזרחים??..
שלא נזכיר כעת את הקייטנה והמלון חמישה כוכבים שמקבלים אסירי החמאס כאשר חייל שלנו לא רואה אור יום ולא זוכה למינימום תנאים המקובלים בעולם..
והמנהיגות רק כעת מתחילה לחשוב על האפשרות של מניעת ביקורי משפחות אצל האסירים וזאת באיחור של 3 שנים..
__________________________________________________________


 
ורק אם באמת לא התעייפתם J
הגיע הזמן שנספר את האמת האחת והיחידה
מיהם באמת הפלשתינאים שמכונים בטעות "ערביי ישראל"
ערביי ישראל לא רוצים שנגלה את האמת עליהם :
הערבים בארץ ישראל – מקומיים או זרים?

להלן מחקרו של ד"ר הארי מנדלבאום

רוב אוכלוסיית העולם אינה מודעת לכך, כי טענתם של הערבים ה"פלסטינים" לבעלות על שטחי ארץ ישראל מבוססת על תקופה בת 30 שנה בלבד – טיפה בים ביחס להיסטוריה העשירה בת אלפי השנים של האזור הזה.

בתחילת המאה העשרים כמעט ולא היו ערבים בארץ ישראל. היהודים, לעומת זאת, חרף אלפיים שנות רדיפה והמרת-דת מאונס בידי כובשים שונים, היוו את רוב האוכלוסיה שם לאורך רוב ההיסטוריה. בירושלים תמיד היו הרוב. כאשר כבש הגנרל אלנבי, מפקד הצבא הבריטי, את הארץ ב-1917/1918, נמצאו בה כמה אלפי ערבים בלבד. מוסלמים אחרים שהיו באזור הגיעו מתורכיה העותמנית, או היו צאצאיהם של יהודים ונוצרים שהוכרחו להמיר את דתם בידי הכובשים המוסלמים – אך איש מהם לא היה ממוצא ערבי.

תיירים ופוליטיקאים, ערבים ולא ערבים כאחד, תעדו את מצב הישוב בשטחי ארץ ישראל לפני ואחרי תחילת המנדט הבריטי:

מארק טוויין – הלא הוא סמואל קלמנס, מחברם המפורסם של "האקלברי פין" ו"תום סוייר" – ערך מסע לארץ הקודש בשנת 1867 ותיאר אותה כך: "ארץ נטושה, שאדמתה פוריה אך מצמחת עשבים שוטים; מרחבים קודרים ודוממים. לא ראינו נפש חיה לאורך כל המסע. כמעט אין רואים עץ או שיח, ואפילו הזית והקקטוס, הנפוצים באדמת טרשים חסרת ערך, כמעט נטשו אותה".

ב-1874 כתב הכומר סמואל מנינג: "אבל היכן הם התושבים? חבל ארץ פורה זה, המסוגל לקיים אוכלוסיה עצומה, כמעט נטוש... להוותנו, מידי יום אנו נוכחים מחדש כי מוראות הנבואה העתיקה התקיימו כלשונן – 'ותהי ארצכם לחרבה ולשמה ולקללה מאין יושב' (ירמיהו מ"ד, 22)".

ועדה מלכותית בריטית מתארת בדו"ח שלה את מצבה של שפלת החוף לאורך הים התיכון בשנת 1913: "הדרך מעזה לצפון אינה אלא משעול קיץ המתאים לגמלים ולעגלות. שום מטעים, פרדסים או כרמים אינם נראים עד שמגיעים לכפר (היהודי) יבנה. הבתים עשויים מבוץ, ובתי ספר אינם בנמצא. החלק המערבי לכיוון החוף כמעט נטוש. מעט מאוד כפרים נמצאים באזור, וגם הם מיושבים בדלילות. כפרים רבים ננטשו מיושביהם".

לואיס פרנץ', שר הפיתוח הבריטי, כתב על אודות הערבים בפלסטינה: "מצאנו אותה מיושבת בפלחים הדרים בבקתות בוץ וסובלים מאוד ממלריה... אזורים שלמים אינם מעובדים... הפלחים, חלקם גנבי בקר בעצמם וחלקם מוכנים תמיד לתת חסות לגנבים כאלה ולפושעים אחרים. חלקות האדמה עוברות מיד ליד כמעט כל שנה, רמת הביטחון ירודה, ומנת חלקם של הפלחים היא גזל וסחיטה לסירוגין מצד שכניהם הבדואים".

תואפיק ביי אל חוראני, מושלו של המחוז הסורי חורן, הודה בשנת 1934 כי למעלה מ-30,000 סורים פלשו לפלסטינה תוך חודשים ספורים.

ראש ממשלת בריטניה וינסטון צ'רצ'יל, שכיהן כשר המושבות בשנותיו הראשונות של המנדט הבריטי על ארץ ישראל, שם לב לתנועת הערבים הזאת ואמר בשנת 1939 כי "למרות שלא נרדפו, זרמו הערבים בהמוניהם לארץ והחלו להתרבות בה".

הסבא והסבתא של אשת המחבר נולדו בארץ ישראל במאה ה-19, וראו במו עיניהם עד כמה היתה הארץ ריקה אז. הם חוו על בשרם את הכיבוש הבריטי ואת הפלישה הערבית לארץ שהתחילה בעקבותיו ב-1918. הפלישה הזאת נמשכה 30 שנה בלבד ופסקה ב-1948, עם סיום המנדט הבריטי והקמתה של מדינת ישראל.

השם "פלסטינה" הוא שם אנגלי-לטיני המבוסס על שם העם הקדום "פלישתים" שפירושו בעברית "פולשים". הפלישתים הגיעו לארץ מאיי הים התיכון ליד יון לפני כ-4000 שנה. עם זה נכחד כולו לפני יותר מ-2000 שנה ואין לו שום קשר לערבים. לפני 1917, במשך 400 שנות השלטון הטורקי בארץ, לא נקראה הארץ בשם "פלסטינה". כשכבשו האנגלים את הארץ מידי הטורקים , בחרו האנגלים לחדש את השם העתיק "פלסטינה". תושבי הארץ מעולם לא נקראו "פלסטינים", גם לא בתקופת האנגלים. בתום 30 שנות פלישה, אחרי 1948, הכירו הפולשים הערבים בעובדת היותם פולשים לאדמה לא להם, והמציאו לעצמם שם חדש באנגלית: "פלסטינים". חשוב להדגיש שהמונח "פלסטינים" לתיאור התושבים המקומיים לא הומצא עד אחרי הקמת מדינת ישראל. לקבוצת ערבים זו שהתחילה לקרוא לעצמה "העם הפלסטיני" אחרי 1948, אין שם מקורי בשפתם הערבית. האם יש איזה עם בעולם שאין לו שם בשפתו המקורית? לערבים שפלשו לשטח ארץ ישראל אין שם קבוצתי בשפה הערבית כיון שאינם, ומעולם לא היו, קבוצה אחידה או עם.

היסטורית, עם ערבי "פלסטיני" מעולם לא היה קיים. עובדה היא שהערבים הקוראים לעצמם כיום באנגלית "פלסטינים", אפילו לא יודעים איך קוראים להם בערבית. אפילו מנהיגים והיסטוריונים ערבים מודים שעם "פלסטיני" מעולם לא היה קיים. לדוגמא:

בשנת 1937, הצהיר המנהיג הערבי עיוני ביי עבדול חאדי בפני ועדת פיל: "אין ארץ בשם 'פלסטין' – 'פלסטין' היא מושג שהומצא בידי הציונים, והוא זר לנו".

בשנת 1946 הצהיר פיליפ היטי, פרופסור ערבי להיסטוריה של המזרח התיכון באוניברסיטת פרינסטון, לפני ועדת חקירה אנגלו-אמריקאית: "ידוע לכל כי אין בהיסטוריה דבר כזה 'פלסטין'."

זאהיר מוחסיין, מנהיג בארגון לשחרור פלסטין (אש"פ), אמר בראיון לעיתון הגרמני "טראו" במרץ 1977: "העם הפלסטיני אינו קיים; יצירתה של מדינה פלסטינית אינו אלא אמצעי להמשך מאבקנו נגד מדינת ישראל".

הערבים, הטוענים כי ארץ הקודש היא מולדתם, פלשו לארץ אחרי שנת 1918 ממדינות ערב השכנות, בעיקר מירדן, סוריה, לבנון, כוויית, ערב הסעודית, ועירק. אף אחת ממדינות אלו לא התקיימה כיישות מדינית לפני 1913; הן לא היו אלא אוסף בלתי מאורגן של שבטים, שהטילו חיתתם האחד על השני בנסותם לכבוש שטחים זה מזה. מהגרים אלו הביאו עימם לארץ הקודש את ה"תרבות" העתיקה של הפחדת השכן במטרה לגזול את אדמתו. רבים מהם היו פושעים או מנודים, שלא יכלו למצוא תעסוקה בארצותיהם ולכן חיפשו את מזלם במקום אחר. השלטון הבריטי הסכים לקלוט חלק מהם ככוח עבודה זול והרשה להם להתיישב בשטחים יהודיים נטושים. אפילו יאסר ערפאת, מנהיג אש"פ, שקרא לעצמו "פליט פלסטיני" אך דבר ערבית בניב מצרי, לא היה יליד הארץ אלא נולד בקהיר שבמצרים בשנת 1929. הוא שירת בצבא המצרי, למד באוניברסיטת קהיר וחי בה עד 1956, אז עבר לערב הסעודית. בשנת 1958, יחד עם חבריו מערב הסעודית, ייסד בכוויית את ארגון הטרור פתח, שקדם לאש"פ.

התעמולה של הערבים המכנים עצמם "פלסטינים" דורשת בעקביות הכרה של ישראל ושל שאר העולם בזכויות שהיו להם "לפני 1948", כלומר: לפני כ-60 שנה. משום מה, הם אינם מוכנים להוסיף עוד 60 שנה למניין זכויותיהם "ההיסטוריות" על ארץ ישראל, ולא בכדי: הם יודעים היטב, כי אם יעשו כן הם עלולים לשלוח את עצמם חזרה לארצות מוצאם – ירדן, סוריה, מצרים, לבנון, כוויית, ערב הסעודית, ועירק. לפני שנים, תוך כדי משא ומתן עם אלה הקוראים לעצמם "פלסטינים", העלה מתווך ישראלי את ההצעה לתקן את תביעתם לזכויות "לפני 1948", לזכויות "לפני 1917". ה"פלסטינים" התנגדו בחריפות להצעה זו; עתה אנו יודעים מדוע.

אם יש עדיין מישהו שמאמין כי אומה ערבית "פלסטינית" התקיימה לפני סיום המנדט הבריטי והקמתה של מדינת ישראל, יואיל נא בטובו להשיב מתי נוסדה, ועל ידי מי? מה היה השם שלה בערבית? מי היה ראש-ממשלה או נשיא "פלסטיני" לפני ערפאת? מה היתה שיטת הממשל שלה? מה היו גבולותיה? אילו מדינות הכירו בה ומתי? באיזה ספריה או מוזיאון ניתן למצוא את ספרותה, מטבעותיה, או יצירות האמנות שלה? התשובה לכל השאלות האלה היא אפס מוחלט. כמו שאמר זאהיר מוחסיין: "העם הפלסטיני אינו קיים".

יש ערבים הרואים עצמם כצאצאי אברהם, האב הקדום של האומה היהודית. כמה אירוני הדבר, שאלמלא למד מוחמד היטב את התנ"ך, לא היו הערבים יודעים כלל על קיומו של אברהם. מוחמד יסד את הדת המוסלמית במאה השביעית לספירה בערב הסעודית. הוא למד את התנ"ך כדי לרכוש כלים שיסייעו לו במאמציו לשכנע את היהודים לעבור לדת החדשה שיסד. משסרבו לעשות כן, כתב את הקוראן כתחליף לתנ"ך ומילא אותו בגרסאותיו הדמיוניות לארועים התנ"כיים. הוא העז אפילו לשנות את יום המנוחה האלוהי, השבת. מכיוון שיום ראשון אומץ כבר בידי הנוצרים כיום המנוחה שלהם, בחר עבור המוסלמים את היום האחר הקרוב ביותר לשבת – יום שישי. מוחמד מעולם לא ביקר בירושלים או בארץ הקודש, ונזהר שלא להזכיר אותן בקוראן אפילו פעם אחת. לעומת זאת, מכה ומדינה, הערים היחידות הקדושות לאיסלאם, מוזכרות בו מאות פעמים.

בית המקדש היהודי עמד על הר הבית בירושלים זמן רב לפני שהאיסלאם, או כל דת אחרת הקיימת כיום בעולם, נוסדו. גם כאשר מייסדי הנצרות הילכו ברחובות ירושלים העתיקה, לא היו בה מסגדים או כנסיות אלא בית המקדש היהודי בלבד. האדמה שעליה נבנה בית המקדש בירושלים נקנתה בעבור העם היהודי על-ידי המלך דוד בשנת 850 לפני הספירה בקירוב. עדות המכירה, כמו גם שמו של המוכר וסכום הרכישה, תועדו בתנ"ך (שמואל ב' פרק כ"ד; דברי הימים א', פרקים כ"א-כ"ב).

המוסלמים ה"פלסטינים" טוענים כיום לבעלות על הר הבית בירושלים, האתר בו שכן בית המקדש היהודי. הם טוענים כי זה "המקום הקדוש" שלהם. אך, האם יודע העולם לאן פונים המוסלמים בירושלים בשעת תפילתם? - אפילו במסגדיהם, ואפילו במסגד "אל אקצה" הבנוי בקצה הר הבית עצמו? הם פונים למכה, גבם להר הבית, ובכורעם בתפילה לכיוון מכה הם מראים את ישבניהם להר הבית. כיצד מתיישב הדבר עם טענתם כי זהו "מקום קדוש"? עובדה היא, כי ירושלים והר הבית אינם מוזכרים בקוראן אפילו פעם אחת, בעוד מכה ומדינה, הערים היחידות הקדושות לאיסלאם, מוזכרות בו מאות פעמים.

האם יכול מוסלמי כלשהו בעולם להביא הוכחה לקשר שבין האיסלאם לירושלים מלבד חלומו של מוחמד? קשה להאמין, אך המקור היחיד לטענת האיסלאם לבעלות על ירושלים ועל הר הבית נמצא בקוראן בתיאור חלומו של מוחמד על "מקום רחוק" בלתי ידוע. ואולי "מקום רחוק" זה אינו אלא הבית הלבן שבוושינגטון?

המקור הטוב ביותר להבנת המנטליות הערבית-מוסלמית של עיוות ההיסטוריה למטרות פוליטיות נמצא בדברי מוחמד עצמו בקוראן: "מלחמה היא רמאות והטעייה".

הבעיה האמיתית בפניה ניצבים הערבים ה"פלסטינים" כיום איננה העדר "מולדת". שורש הבעיה, וכן התסכול הנובע ממנה, נעוצים בעובדה שהמדינות שמהן יצאו אינן מסכימות לקבלם בחזרה. זו הסיבה לכך שכה רבים מהם חיים עד היום ללא זכויות אזרחיות בסיסיות במחנות הפליטים שבמדינות ערב השכנות לישראל. בתסכולם ובייאושם הם חשים כי תקוותם היחידה, שהיא גם הברירה היחידה העומדת בפניהם, היא לנסות ולגנוב מדינה לעצמם. רבים מכלי הרכב והציוד החקלאי ברשות הפלסטינית נגנבו משכניהם הישראלים. בתקופה מסוימת, שיעור גנבות הרכב בישראל היה הגבוה בעולם, ורובם של כלי הרכב הגנובים נמצאו בערים ובכפרים שבשטחי הרשות הפלסטינית. הם הצליחו לפלוש לאדמה לא להם ולהחזיק בה; הם הצליחו לגנוב כל כך הרבה כלי רכב; אם כך, מדוע לא לנסות ולגנוב מדינה שלמה?

לאחרונה נשמעו הצעות לפתרון הסכסוך בין ישראל לערבים על ידי יצירת שתי מדינות - אחת ליהודים ואחת לערבים. המפה שלמטה מראה שפתרון זה כבר קיים בצורה הרבה יותר נדיבה - 21 מדינות.
אחת ליהודים ועשרים לערבים.

הקוראן מכיל יותר ממאה פסוקים המחייבים מוסלמים להלחם נגד לא-מוסלמים[23]. חלק מהפסוקים מחייבים את המוסלמים לערוף ראשים, לקצץ אצבעות, להפחיד, ולהרוג לא-מוסלמים[24]. פסוקים אחרים מחייבים את המוסלמים לקחת אדמה מלא-מוסלמים[14]. על מוסלמים חל איסור דתי לחיות בשלום עם לא-מוסלמים שגרים על אדמה לא-מוסלמית[25]. מוסלמי שנמנע מלהילחם נגד לא-מוסלמים נענש. בגלל חובות דתיות כאלה, אין שום סיכוי ואין שום תקווה שמוסלמים אי פעם יחיו בשלום עם לא-מוסלמים שגרים על אדמה לא-מוסלמית. תקופות שקט זמניות אינן אלא תקופות המתנה - המתנה במארב - המתנה להזדמנות להתקיף[26].




מוצאם של ערביי ארץ ישראל :

* הערבים בארץ ישראל הם מצבור של שבטים וחמולות שחדרו לארץ ישראל מרחבי העולם הערבי\מוסלמי בעידוד הכובש העות'מני
* חלק גדול מהם באו כמהגרי עבודה בתקופת המנדט הבריטי לשם בניית תשתיות.
* גלי ההגירה הערבית לתוך ישראל התגברו ככל שהתפתחו אפשרויות הפרנסה והמחיה בארץ ישראל.

חלק משמות המשפחה של הערבים מעיד על המקום ממנו השבטים שלהם הגיעו :
לדוגמא:
"מצרי" – "אל מצרי" – מצרים
"מוגרבי" – "מגרב" – צפון אפריקה
"עותמאן" - טורקיה
"חוראני" –בדואים מירדן
"חלבי" –חבל ארץ בסוריה
"אל שאם " – ""שאם" – "אל שאמי" - סוריה

לדוגמא :
תושבי ג'סר עזרקא (ליד קיסריה) הגיעו ממצרים וסודן
תושבי אום אל פאחם מקורם בשבטים שהגיעו ממצרים, סעודיה וירדן


ארץ ישראל בקוראן

אפילו לפי הקוראן ארץ ישראל שייכת לעם ישראל:

* סורה 5 פסוק 21 (5:21): משה :" בני עמי ,היכנסו אל הארץ הקדושה אשר כתב לכם אלוקים"

* סורה 10 פסוק 93 (10:93) : "אחר כך הושבנו את בני ישראל לבטח בארצם והענקנו להם מכל טוב "

* סורה 17 פסוק 104 (17:104) : "אחרי פרעה אמרנו לבני ישראל ,שבו בארץ וכאשר תתקיים ההבטחה לאחרית הימים ,נקבץ פזוריכם"

( סורה = פרק )

* אנשי הדת המוסלמיים, שמכירים את הפסוקים האלו ופסוקים נוספים בקוראן המראים שארץ ישראל שייכת ליהודים , מסתמכים על כך שרוב המוסלמים אינם קוראים את הקוראן.

ההיסטוריה מוכיחה שחילופי אוכלוסין היא הפתרון היחיד האפשרי למאבק בין מוסלמים ללא-מוסלמים. לדוגמא, ב-1923, המלחמה בין טורקיה ליון נסתיימה רק אחרי שהצדדים הסכימו לחילופי אוכלוסין של יותר משני מיליון מוסלמים ונוצרים-יוונים. ב-1947 יותר מ-14 מיליון מוסלמים, הינדים, וסיקים החליפו מקומות מגורים בהודו, פקיסטן, ובנגלדש.

יותר מ-800,000

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
"ערבי ישראל" יש''ו שר''י
« להגיב #1 ב- : יוני 21, 2010, 07:12:27 »
בס''ד

יישר כוח על הסקירה המצויינת הזו !! אנו קוראים מכאן להפיץ זאת בכל מקום ואתר ! הן באינטרנט והן מחוצה לו !! והקב''ה יסייע בעדנו על דב'ר כבו'ד שמ'ו ונזכה במהרה בביאת גואל-צדק בבאכי''ר .


                                                                         הגולה בארץ  :)
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''