כתב נושא: זה התחיל בקבר יוסף הצדיק זיע''א ונגמר ב'משט לעזה'! מחירה של ההתכחשות לאמ-ת!  (נקרא 926 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
בס''ד

פרלמנט השלטון השמאלני הציוני-ממלכתי בולשביקי שר''י וסוכניו ועושי דברו הם סוכני מפלגות הימין-המזוייף שר''י הינם למעשה ''ערמומיים'' המשחקים משחק של דו-פרצופיות ,כאשר מחוקקים ''חוק'' שתכליתו להוות למעשה אמצעי לשחרורו של היהודי היקר גלעד שליט ה' יצילהו , אלא ש''חוק'' זה מנוצל לשם פרופוגאנדה משולבת של האוייב הערבי המוסלמי הנאצי וחבר מרעיו יש''ו שר''י ! אותה פרופוגאנדה שנועדה למעשה לגרום לפתיחת המוצא הימי של עזה למרות ה''מצור'' שהוטל עלי'ה בעקבות חטיפתו הבלתי ליגאלית מבחינת ה''חוק הבינלאומי'' ואף בן עוולה שהוא ציר במה שמתקרא ''פרלמנט האו''ם '' לא גינה את המעשה הנתעב של חטיפתו של היהודי היקר גלעד שליט הי''ו ולא המליץ להטיל שום סנקציות על האוייב הערבי המוסלמי הנאצי יש''ו שמתבצר בעזה ומתחמש יותר ויותר מרגע לרגע !! ממש כפי שעשו עם הארגון הרצחני המוסלמי הנאצי ''חיזבוללה'' יש''ו שר''י בדרום לבנון !!  >:( :old_WTF_Aza:
ארגון הרוצחים האיראני המוסלמי הנאצי ''חיזבוללה'' הי'ה במצב של כיליון בסוף שנות השמונים למניינם אלא שגרעין השמאל הציוני-ממלכתי בולשביקי שר''י מנע בערמומיות את השמדתו של אותו ארגון אוייב מוסלמי רצחני ''חיזבוללה''  יש''ו שר''י בצורה של פרסום אנטי יהודי בעול-ם כולו ומאידך גם הפעלת לחץ על השלטון ''שלא להשתלט על לבנון מחשש להסתבכות שם'' אלא שהסיבה האמיתית לא היתה זו כלל !! הסיבה האמיתית הייתה המימון מצד מדינות האוייב הערבי המוסלמי הנאצי יש''ו שר''י ועוד מדינות נאציות מאירופה כמו אירלאנד יש''ו שר''י ! אותו מימון שהגיע לידי ארגונים שמאלניים ציונים-ממלכתים בולשביקים כמו אלו המנוהלים על ידי היהודון המומר המין המשוקץ והטמא יריב אופנהיימר שר''י שהתשקורת השבוי'ה בידי גרעין השמאל הציוני-ממלכתי בולשביקי שר''י נותנת לו במה גבוהה ובע''ה וישועתו דומה הדבר לעץ הגבוה שהכין המן הרשע יש''ו שר''י למרדכי היהודי ולבסוף הוא עצמו נתלה עליו ולא זו בלבד אלא שגם עשרת בניו נתלו על אותו עץ והעניין מבואר היטב בפסוק שציטט היהודי היקר מיכא'ל בן-ארי הי''ו מספר תהלי-ם שחובר ע''י דוד מלכנו ע''ה זיע''א שנאמר ''בור כרה ויחפרהו ,ויפול בשחת יפעל '' כך סופם של אותם יהודונים שמאלנים ציונים ממלכתים בולשביקים שר''י ליפול באותם ''חוקים'' שהם עצמם חוקקו כנגד הציביון היהודי על אדמת ארץ-הקודש תובב''א !! האוייב הערבי המוסלמי הנאצי יש''ו שר''י וחבר מרעיו יש''ו שר''י שמממנים את יריב אופנהיימר וחבר מרעיו השמאלנים הציונים-ממלכתים בולשביקים שר''י הם הם אלו שמימנו ומממנים את הפרופוגאנדה הגדולה הזו ובכללה ה''משטים'' למיניהם לעזה !!
ולסיכום : כל כלי שיט שחוצה קווים אדומים של מדינה אמור להישמע להוראות של משמר-החופים של אותה מדינה ! להזדהות ,ולפרט את היעד שלו ומטרת השיט (נוסעים, פריקת סחורות וטובין וכ''ו) ,ובאם יותר לו להמשיך ליעדו יעשה כן , ואם לאו אזי יתלווה אותו כלי שיט למשמר החופים של אותה מדינה לביקורת ואז יוחלט באיזה כיוון ימשיך בשיט !!
זוהי התמצית של החוק הבינלאומי !! וכן מגדיר החוק את המושג ''מים טריטוריאלים'' של מדינה ! ועוד ''סעיף קטן'' שתכליתו להגן על מדינת היעד כאשר בו מורחבת ההגדרה של ''מים טריטוריאלים'' בהתאם למהירותו של כלי השיט וגודלו , ובכל מקרה שהדבר עשוי לפגוע באזרחים יותאמו ה''הגדרות למקום ולמצב'' וזאת כל-עוד משתף כלי השיט פעולה עם משמר החופים !! ובמצב לדידן , כלי השיט הללו סרבו לשתף פעולה , הובילו מטען ונוסעים בלתי מזוהים , לא אפשרו לעלות לספינות לשם ביקורת ! סרבו אפילו להזדהות ולגלות את יעדן בהצהרה ! בהתאם לגודלם של כלי השיט והפרופוגנדה ששידרו בשידור חי לכל העול-ם בו פירטו בפירוש שהם עומדים לחצות את המים הטריטוריאלים של מה שמתקרא ''מדינת ישרא'ל'' ו''לפרוץ את המצור על עזה'' כלומר לעבור על ה''חוק'' של ה''מדינה'' שלמים הטריטוריאלים שלה הם עומדים להכנס , אזי כאן אין שום ספק ביעד ובכוונות של אותו ''משט'' ולכן החוק הבינלאומי מאפשר לנקוט פעולות לעצירת כלי השיט הללו גם מחוץ ל''מים הטריטוריאלים'' !וההגדרה ''מים טריטוריאלים'' נועדה אך ורק לתחום טוואי לאוניות וכלי שיט שעוברים בין מדינה למדינה ולאפשר להן שלא לעבור בתחומה של מדינה מסויימת , ומאידך לאפשר למדינות היעד להגן על החופים שלהן! ובמידה וההגדרה ''מים טריטוריאלים'' איננה משרתת את המטרות הנ''ל הרי שהיא מבוטלת לגבי אותו עניין !! אלא שאת זה לא יספרו לכם !! העובדה היא שספינות המלחמה שנשלחו מחופי לוב שתחת הצורר האוייב הערבי הנאצי מועמר אלקד'אפי יש''ו שר''י בחודש אפריל 1986 למניינם בעת ממשלו ונשיאותו של רונאלד רייגן שר''י בארה''ב , הרי שנושאת המטוסים האמריקאית הטביעה שלוש משחתות של מועמר אלקד'אפי יש''ו שר''י מחוץ ל ''מים הטריטוריאלים'' של לוב ,והיכן הייתה אז ''מועצת הביטחון של האו''ם'' ? כמובן שאין זה אותו או''ם של ''בנות הברית'' בעת מלחמת-הול-ם השני'ה , כי-אם האו''ם הזה הוא ארגון אמריקאי לכל דבר ועניין והמבין יבין !!
 >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
 
http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/902/668.html

אלא שכאן אנו מותחים ביקורת על ''הקירקס'' שראינו בשידור חי , שאיננו משעשע במיוחד , מכיוון שאותו ''קירקס חבלים'' עלה לנו בלינץ' של אוייבים ערבים מוסלמים נאצים יש''ו שר''י באחינו היהודים היקרים שחלקם נשארו נכים לשארית חייהם , כאשר נדקרו בסכינים והוכו בגרזנים ובמוטות ברזל ללא רחם , כאשר הם הגיעו ללא כוונה לפגוע באותם אוייבים אכזריים מוסלמים וערבים וחבר מרעים נאצים יש''ו שר''י וספגו את הלינץ' האכזרי הזה !! ראוי הי'ה להטביע את הספינות בלב-ים ואז היו פחות נפגעים לשני הצדדים !! לגבי ה''גינויים '' למיניהם , הרי שהשלטון הנוכחי קיבל אותן בכל מקרה מכיוון שגרעין השמאל הציוני-ממלכתי בולשביקי שר''י כבר דאג לעוות את המציאות בעיני העול-ם בעזרת השוחד העצום שהוא מקבל מאוייבי העם היהודי מכל קצוות תבל יש''ו שר''י !! ו''סרטי ההוליווד '' שמציגים את ''מסכנותו של האוייב הערבי הנאצי יש''ו שר''י '' כבייכול , אותם סרטי הוליווד שמאורגנים על-ידי אנשי תפאורה מקצועיים ובעלי ניסיון שמארגנים ממש סרטים בשטח בכדי להשפיע על דעת-הקהל העולמית , ואילו ההסברה מצד שלטון העוולה השמאלני הציוני-ממלכתי בולשביקי שר''י נוטה אף היא לצד של האוייב הערבי מוסלמי הנאצי יש''ו שר''י מכיוון שמקבלי השוחד והשלמונים הם הם אלה שמפעילים את השלטון השמאלני הציוני-ממלכתי בולשביקי שר''י והתוצאה היא שהאוייב הערבי הנאצי יש''ו שר''י מפעיל את מרגליו בתוך פרלמנט השלטון המתקרא ''כנסת'' !! מה שמביא את המצב לקירקס שתוכלו לראות כאן , כאשר אותה טמאה משוקצת אוייבת ערביי'ה נאצית חנין אזזועבי יש''ו שר''י שהשתתפה במה שנקרא ''משט הפרופוגאנדה'' במימון של מה שמתקרא ''מדינת-ישרא'ל'' , ואותה להקת כלבים אוייבים ערבים נאצים רוצחים יש''ו שר''י  שמריעים לה ולחברי'ה יש''ו שר''י כגון מוחמד באראכה יש''ו שר''י , טאלב אצצאנע יש''ו שר''י , מחמד זאחלקה יש''ו שר''י ועוד אוייבים ערבים נאצים יש''ו שראוי להוציאם להורג באשמת ריגול ובגידה כפי שמובא בחוק בפירוש , אלא שהדבר איננו מיושם !! ראו כאן את המופע של הליצנים ( האוייבים הערבים הנאצים יש''ו שר''י ) חברי פרלמנט ''הכנסת'' לאחר הקרקס ( ה''משט'') !!

  http://www.inn.co.il/News/News.aspx/205135

אנו קוראים מכאן לתמוך במפלגת האיחוד הלאומי שהיא המפלגה היחידה שלא מפקירה דם יהודי ואת ארץ-הקודש תובב''א שחד המה ! והוכיחה ומוכיחה שוב ושוב הן בשטח והן בפרלמנט ''הכנסת''  והן בכל מקום שאין פשרה בשום דבר על דם יהודי וארץ-הקודש תובב''א !! וכי כל מעשה עוולה כנגד אחינו היהודים היקרים בכל מקום נקום יינקם !! וארץ-הקודש השלמה תובב''א שייכת לעם קודש תובב''א והיישוב היהודי על אדמת ארץ-הקודש תובב''א יתבסס בע''ה וישועתו יותר ויותר !! ונזכה במהרה לבנות ההיכל על תילו ובביאת גואל-צדק בבאכי''ר .
 :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist: :fist:

                                                                  הגולה בארץ  :)
« עריכה אחרונה: יוני 03, 2010, 21:10:57 על ידי הגולה בארץ »
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''