כתב נושא: אירן היא אויב, אך מה עם העם האירני?  (נקרא 19982 פעמים)

0 משתמשים ו- 3 אורחים נמצאים בנושא זה.

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
אירן היא אויב, אך מה עם העם האירני?
« להגיב #50 ב- : מאי 20, 2010, 16:42:30 »
הנצרות

הנצרות גם היא דת פוליתאיסטית במהותה ("השילוש", הצלב, יום התפילה והמנוחה המרכזי שהוא בעצם גרסא נוצרית של "יום האלוקים" הרומאי ולא סתם שם היום הזה הוא Sunday - אליל השמש הרומאי שקשור גם בעניין הצלב, הצלב היה סמלו ולו סגדו כדי לעבוד את אליל השמש וכו' וכו' וכו').

תפסיק כבר למחזר סיסמאות מויקיפדיה.

מנותק האלקשי

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 2820
אירן היא אויב, אך מה עם העם האירני?
« להגיב #51 ב- : מאי 20, 2010, 17:09:29 »
הנצרות היא מיסודה תוצר רומאי אלילי.

והמופע הראשון של פרוטו-מונותאיזם בתרבות הרומית מתחיל עם ייחוד אל השמש סול איביקטוס מיתר האלילים, מאות שנים לפני האפוסטולים הנוצרים.


מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
אירן היא אויב, אך מה עם העם האירני?
« להגיב #52 ב- : מאי 20, 2010, 17:11:35 »
הנצרות היא מיסודה תוצר רומאי אלילי.



או להבדיל מלאה ביסודות פגאניים אחרים (זורואטסריים, נורדיים, סלאביים וכו').

מנותק עדן איסקוביץ

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1182
  • מוות לפלסטינאצים
אירן היא אויב, אך מה עם העם האירני?
« להגיב #53 ב- : מאי 21, 2010, 00:10:08 »
בס''ד
לומר שזורואסטריות היא דת דואליסטית זוהי טעות. אכן הדת מתמקדת במאבקם התמידי של שני האלים, הורמוז אל האור בורא האש, והאל השלילי, שמו אהרימן שהוא ניגודו של הורמוז. אך זוהי האמונה כפי שהייתה לפני אלפי שנים. לפני כמה מאות, נעשו רפורמות בדת הזורואסטרית, ועיקרה כעת היא האמונה במאבק של הורמוז ואהרימן, זהו מאבק סימבולי בין הטוב לבין הרע, בין האור לבין החושך. אין כל סגידה לאהרימן שכן הוא אינו נחשב כעת לישות אלוהית הזכאית לפולחן אלא מסמל את השטן, כלומר היצר הרע הקיים בתוך כל אדם ואדם. כך שלמעשה האמונה הזורואסטרית איננה דואליסטית! זוהי טעות הנובעת מבורות. אני ממליץ לכם לשוחח עם אנשים שלמדו על הדת הפרסית וסיימו לפחות תואר ראשון בלימודי פרס העתיקה, או אם אדם שהגיע מאיראן והכיר אישית אנשים מקהילה זורואסטרית או עם אדם המאמין בדת הזו... לקרוא באינציקלופדיות זולות ומעוותות כמו ויקיפדיה, גם אני יכול, אבל למצוא מידע אמין זה קצת יותר קשה, אך עדיף, הלא כן?
ובנוגע לבני נח, אם אתה מאמין בדברי התנ''ך, אזי אתה אמור לדעת שכל שוכני תבל הינם מצאצאי נח ובניו שם, חם ויפת.. אם יש כאן למישהו הוכחה מהכתוב בתורת משה שדבריי שגויים, אשמח לשמוע זאת.
ועוד כמה טעויות ששמעתי כאן, התייחסתם לאסלאם כאל עבודה זרה, ולכן המוסלמים הינם, כביכול, אינם בני נוח... זהו אבסורד, מכיוון שהדת המוסלמית מוכרת על פי היהדות כדת המאמינה באלוהי ישראל, המוסלמים אינם עובדי עבודה זרה - הנוצרים אכן נחשבים לכאלה, אך המוסלמים לא ולא! קראו את ספרו של רבי יוסף קארו זצוק''ל, קיצור שלוחן ערוך, הסתכלו בפרק הנקרא 'עבודה זרה', ותראו מה הוא אומר על האסלאם. שוב, שלא תבינו לא נכון, גם אני מתעב את דת הדמים הארורה הזאת, אך לפי רבותנו ע''ה, האסלאם איננו עבודה זרה.
לעומתה הנצרות נחשבת לעבודה זרה, אך איננה פוליתאיסטית! יסלח לי האדון שכתב זאת כאן, אך זוהי האמרה האווילית ששמעתי מעודי, הנצרות הינה דת מונותאיסטית! ואל תבלבלו לי את המוח על השילוש הקדוש. כל הקונספט של השילוש זה שלושה שהם בעצם אחד. כלומר על פי התפיסה התאולוגית הנוצרית, הקדוש ברוך הוא התגלה בעולם באמצעות שלושה גופים, שהם אב, בן ורוח הקדש. כמובן שזוהי עבודה זרה לחלוטין! יצא לי לקרוא את ספרם הלא הוא הברית החדשה,  וגיליתי שהוא מלא סתירות פנימיות וגרסאות שונות. אך למרות זאת, זוהי דת מונותאיסטית, גם אם נראה לכם אחרת. כאשר תלמדו, תדעו.
עדן איסקוביץ

מנותק עדן איסקוביץ

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1182
  • מוות לפלסטינאצים
אירן היא אויב, אך מה עם העם האירני?
« להגיב #54 ב- : מאי 21, 2010, 00:30:59 »
בס''ד
ועוד משהו קטן, אני משוכנע שרבים כאן חולקים על דעתי בנוגע לנצרות. כמה אנשים כאן סבורים שהדת הנוצרית הינה דת פוליתאיסטית, ואילו אני טוען (על פי מה שלמדתי באוניברסיטה) שהדת הנוצרית היא דת מונותאיסטית מורכבת, ואני אסביר.
ראשית כל, הבה נבין מהי דת פוליתאיסטית, זוהי דת המקדשת סגידה למספר רב של ישויות בעלות עוצמה אלוהית. רוב הדתות העתיקות נמנו על הקבוצה הזאת, דתות נכחדות כגון, הדת היוונית, הרומית, הנורדית, הגרמנית העתיקה והכנענית למשל, כל אלה הן דתות פוליתאיסטיות, בהן היו אלים שכל אחד מהם היה אחראי לתחום אחר, וזהו תנאי הכרחי בדתות הללו. הדת הנפוצה היחידה, ששייכת לקבוצה הנ''ל הינה הדת ההודית העתיקה ההינדואיזם, שבה ישנם אלים רבים כגון שיווא, קרישנה, גאנש, סרסוואתי, לקשמי וכו'.
וכעת נסביר בקצרה מהן דתות מונותאיסטיות ומדוע הנצרות היא מונותאיסטית. מדובר בדתות המאמינות באל אחד ויחיד, אשר בדרך כלל חסר דמות ידועה. האל יכול לשכון בשמיים, במים, באש או בכל היקום כולו, ישות זו היא אחת ויחידה ואיננה מוגבלת ביחס לשום ישות אחרת. מרבית הדתות המונותאיסטיות בעולם התפתחו
מאמונת היחיד שייסד אברהם אבינו. דתות כגון, יהדות, אסלאם, הדת הדרוזית, הדת השומרונית וכמובן גם הנצרות המאמינה בדברי התנ''ך. הנצרות מונותאיסטית מפני שהיא מאמינה באל אחד ויחיד בורא עולם, המזוהה עם אלוהי אברהם יצחק ויעקב, שזהוא כאמור אותו האל אליו אני מתפלל כל בוקר. הטעות של אלה הטוענים שהנצרות פוליתאיסטית נובעת מאינטרפרטציה שגויה של התאולוגיה של השילוש. הנוצרים לא מאמינים בשלושה אלים, או שלוש ישויות נבדלות, אדרבה, שלושת הגופים הללו הם בעצם אחד. כך שהם לא יכולים להיות פוליתאיסטים! נצרות זה מונותאיזם, אבל זה עדיין עבודה זרה, מכיוון שיש כאן אמונה באדם שרוח אלוהים בו. זוהי עבודה זרה פר אקסלנס.
עדן איסקוביץ

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
אירן היא אויב, אך מה עם העם האירני?
« להגיב #55 ב- : מאי 21, 2010, 01:14:09 »
עדן אתה טועה ובגדול, ואני אומר לך את זה בתור סטודנט למזרחנות בבר אילן.
כך שאינני יודע מה למדת באוניברסיטה במחילה.
נתחיל בדת הזורואסטרית, שמבוססת אגב, על הדת המניכאית בדואליות שלה, תיעוד לדואליות זו תמצא בכתבים רבים כולל יהודיים כפי שמובא בגמרא בתלמוד הבללי (שהיו תחת שלטון פרסי-סאסני בבבל).
הדת הזורואסטרית מבוססת על ספר שהביא לעולם נביאם, זורואסטר, הוא עצמו כמובן איננו מושא הסגידה, אבל ספר זה מורה את דרכם בסוגדם לאל האור/אש הורמיז/הורמוז, מקדשי הזורואסטרים מציגים פסלים של אותו הורמוז שהסגידה אליו כבר הייתה קיימת מקדמת דנא- תמוז (אל הפריון, אל האביב והאור) וכן המולך.
חלק ממרכיב הסגידה היה הסגידה לאש, וברגע שאתה סוגד למשהו מוחשי, אתה דת אלילית וממילא אינך תחת הקטגוריה של בן נוח, נקודה!!
הרפורמות שנעשו בדת הזורואסטרית נעשו תחת לחץ האסלאם, כך שאם כל הכבוד, אני לא לוקח את זה ברצינות.
מעבר לזה, יש לך דפקט אדיר בהבנה של מהות דת דואליסטית, דת דואליסטית זה לא אומר שאתה סוגד לשניים במקביל, ממש לא, אלא שעבורך העולם מתחלק לשניים שמתגוששים ביניהם עד אחרית הימים, האל מול השטן, האור מול החושך, זה תפיסה מניכאית שנכנסה הן לדת הזורואסטרית והן לנצרות (וממילא גם היא לא דת מונותאיסטית, ברגע שאתה מחזיק מהשטן יישות שוות כח לאל ורואה בו מושל בעולם התחתון, בגהנום וכוחות השחור, וקיים מאבק תמידי ביניהם על נשמות בני האדם- תפיסה שמשותפת שוב, לנצרות ולדת הזורואסטר, ממילא אינך מונותאיסט וזה לא מעניין אם אתה סוגד רק לאל ולא לשטן, אם אתה מחזיק מהשטן יישות שמתמודדת שווה בשווה עד אחרית הימים עם האל, אזי אתה לא מונותאיסט, חד חלק ופשוט).
ועתה לתנ"ך, עדן, כנראה לא למדת שמעבר לתנ"ך ישנו קורפוס ספרים אדיר מקיף כל בעם היהודי שידוע תחת הכינוי "תורה שבעל פה", ושם מובא שלא כל בני האדם הם אכן צאצאי נח (ישנם צאצאים של קין ואחרים שהצליחו להמלט ולהחבא מהמבול, לדעת כמה מהמקורות, אגב) מעבר לכך גם המדע לא תומך בכך, בעודו מגביל את המבול הוא לגזרת הים השחור, דרום אירופה וחקלים מסויימים מהמזה"ת והסהר הפורה, אם כבר מדייקים.
מעבר לכך, אם אכן נקח את התנ"ך כפשוטו, וכל באי עולם כיום הם אכן צאצאי נח בלבד, הרי שבשונה מההגדרה הביולוגית גנטית לבני נוח, ההגדרה ההלכתית-יהודית שונה לחלוטין, אדם מוגדר "בן נח" אם הוא מקיים את 7מצוות בני נח ובהניח שהוא איננו מזרע ישראל.
האסלאם איננו עבודה זרה, נכון!! כל זה איננו אומר שהם ממשיכים לסגוד ליישות טרנסצדנטית לדידם (ולא דרך שום אמצעי ומכאן ההפקעה של מושג "עובדי אלילים לגביהם) ששמו אללה, שהוא המשכו הישיר של אל הירח המסופוטמי, ואיננו כלל ועיקר הקב"ה, אלוקי ישראל.
עתה נעבור לנצרות, כידוע בהסטוריה, הנצרות התחלקה לשניים, למאמיני תפיסת ישוע כבעל יישות אלוהית בלבד (עיין ערך מונופיזיטיות), אל מול אלה שתופסים את אותו האיש כבעל יישות אלוהית ויישות אנושית!! (עיין ערך דואופיזיטיות), תפיסה זו הייתה רווחת ועודנה רווחת בעיקר בנצרות המזרחית בכנסיות באפריקה, וכאלה שעוד נותרו תחת האסלאם (בתור דוגמא קח את הנוצרים במצרים הקופטים, יש את הנסטוריאנים והאשורים).
הנצרות המונופיזיטית התחלקה גם היא, הכנסיה הקתולית אל מול זו היוונית אורתודוכסית, גם בהן קיימים מוטיבים אנושיים של ישוע (דרך פולחן הלחם והדם בתור דוגמא, וה"גביע הקדוש").
ברגע שאדם נתפס כאלוה, זו אליליות, נקודה!! חוץ מזה בהקשר הפרסי, כל מלך פרסי נתפס כיישות אלוהית גם תחת הדת הזורואסטרית, הן בשושלת האחמנית והן בזו הסאסאנית, עניין זה גם המשיך לתפיסה מעוותת של השאח' איסמעאיל שהנחיל לממלכה הצפווית ב-1501 באיראן, את השיעה האית'ניא עשריה (התרי עשרית) זו השיעה השלטת והדומיננטית עד היום.
הוא ראה עצמו והנחיל לאנשיו את התפיסה שמקנן בו יישות אלוהית שהוא המשך ישיר לאימאמים השיעים שגם בהם קינן היישות האלוהית לדידם נציגיו של אללה עלי אדמות ובעצם הם עצמם כאללה או מעין אללה עליי אדמות.
להראותך שזה דבר שהיה עתיק יומין בתרבות הפרסית, דרך אגב.
נמשיך בעניין, הנצרות, אם כן, הנצרות הקתולית וגם אחותה המזרחית אורתודוכסית המונופיזיטית כאמור, רואים שיש 3 באחד, אחד שהוא 3 ושלושה שהם אחד.
אך בתפילותיהם הרשמיות, בזרמי הנצרות הגדולים (אולי למעט חלקים מסויימים אצל הפרוטסטנטים) ישנם תפילות שמוכוונות נטו לרוח הקודש! או למריה אימו של יש"ו.
יש כאן איזה הד בנצרות, למשולש הזה שמקדש את המין (רק הנצרות עשתה הפוך) שבין הגבר והאישה והפריון שלה, אם תרצה זה מעין הד הפוך לעבודת הבעל והאשרה שצויינה בטקסי מין פולחני.
הרב והפילוסופף היהודי הגדול ר' חסדאי קרשקש בספרו "ביטול עקרונות הנוצרים" (ספר דק בהוצאת אוניברסיטת בר אילן ובאר שבע, דרך אגב, מאוד מומלץ), בעצם מראה את חוסר התוחלת שבתפיסת הנצרות הלזו, ומראה עד כמה בלתי ניתן פילוסופית לתפוס כך, וממילא הנצרות היא במובהק פוליתאיסטית על אף נסיונותיה לומר ההפך.
כל טוב ובתקווה שזה שם דברים במקומם אחת ולתמיד בנדון, זה עבורך עדן ועבור שאר חברי הפורום.
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק חחחח

  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 96
אירן היא אויב, אך מה עם העם האירני?
« להגיב #56 ב- : מאי 21, 2010, 09:07:39 »
wow

פה ישר דנים עד שמוצאים את האמת, לא צריך בית ספר בכלל

מנותק zelhar

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 4293
אירן היא אויב, אך מה עם העם האירני?
« להגיב #57 ב- : מאי 21, 2010, 11:54:39 »
אבל ייתכן שרבים מהאנשים שמשתייכים לאותן דתות בעלות יסודות אליליים מחזיקים אעפ"כ בתפיסה מונותאיסטית.

מנותק עדן איסקוביץ

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1182
  • מוות לפלסטינאצים
אירן היא אויב, אך מה עם העם האירני?
« להגיב #58 ב- : מאי 21, 2010, 16:36:02 »
בס''ד
שבת שלום לכולם!
עדן איסקוביץ

מנותק benjo_k

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 560
  • כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים
אירן היא אויב, אך מה עם העם האירני?
« להגיב #59 ב- : מאי 21, 2010, 16:39:40 »


בס''ד
שבת שלום לכולם!

בס"ד

שבת שלום ומבורך!  :dance: :dance: :dance:
"הן עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב"(במדבר כ'ג:ט)

מנותק valeric

  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 95
אירן היא אויב, אך מה עם העם האירני?
« להגיב #60 ב- : מאי 22, 2010, 09:36:37 »
התגובות פה רק ממשמות זה השנאה שמתחוללת כאן בפורום כלפיי כל אחד שהוא לא הם וזה לא הבסיס ליהדות או לימין אמיתי אמיתי.
אני שוחחתי כבר עם איראנים, חלק היו פחות אוהדי ישראל וחלק מאוד אוהבים את היהודים ואת ישראל ואפילו את הציונות וכמובן מתעניינים בכל נושאי השואה יותר מהרבה יהודים.
הסיבה היחידה שיש איראנים שתומכים בשנאה הזו זה בגלל החינוך הנוקשה והמסית שמקבלים באיראן, החינוך הוא אסלאמי ואנטי-מערבי לחלוטין תמונות של המנהיג העליון תלויות בכל פינה בבית הספר - ממש כמו מדינה דיקטטורית.
מחנכים אותם מגן חובה לא לאהוב את ישראל והציונות... איך אתם חושב שהם יגדלו? - ואלה לא ההורים שלהם שעושים זאת אלא המדינה באמצעות התקשורת והחינוך.
יש מספיק אנשים טובים באיראן, אתם פשוט אומרים להרוג את כולם כמו חמורים בורים מי שאומר מוות על קבוצה על על מישהו ספציפי שיעשה עם עצמו חשבון נפש ויבקש סליחה מאלוהים עוד לפני יום הכיפורים.
כי אלוהים יצר את האיראנים בידיוק כמו שיצר אותנו - בצלם אנוש, ואם הוא רצה ליצור אותם כנראה הם משחקים תפקיד חשוב בשבילו.
איראן עד 1979 (לפני המהפכה) הייתה ידידה קרובה של ישראל.
תתחילו להתבגר לפתוח את העיניים וכמה ספרים, לא יזיק לכל השונאים את האחר פה! .
צריך להביא לפה משפטי חז"ל כדי להשתיק את החמורים פה?

מנותק בת ימי 1

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1447
אירן היא אויב, אך מה עם העם האירני?
« להגיב #61 ב- : מאי 22, 2010, 12:16:21 »
התגובות פה רק ממשמות זה השנאה שמתחוללת כאן בפורום כלפיי כל אחד שהוא לא הם וזה לא הבסיס ליהדות או לימין אמיתי אמיתי.
אני שוחחתי כבר עם איראנים, חלק היו פחות אוהדי ישראל וחלק מאוד אוהבים את היהודים ואת ישראל ואפילו את הציונות וכמובן מתעניינים בכל נושאי השואה יותר מהרבה יהודים.
הסיבה היחידה שיש איראנים שתומכים בשנאה הזו זה בגלל החינוך הנוקשה והמסית שמקבלים באיראן, החינוך הוא אסלאמי ואנטי-מערבי לחלוטין תמונות של המנהיג העליון תלויות בכל פינה בבית הספר - ממש כמו מדינה דיקטטורית.
מחנכים אותם מגן חובה לא לאהוב את ישראל והציונות... איך אתם חושב שהם יגדלו? - ואלה לא ההורים שלהם שעושים זאת אלא המדינה באמצעות התקשורת והחינוך.
יש מספיק אנשים טובים באיראן, אתם פשוט אומרים להרוג את כולם כמו חמורים בורים מי שאומר מוות על קבוצה על על מישהו ספציפי שיעשה עם עצמו חשבון נפש ויבקש סליחה מאלוהים עוד לפני יום הכיפורים.
כי אלוהים יצר את האיראנים בידיוק כמו שיצר אותנו - בצלם אנוש, ואם הוא רצה ליצור אותם כנראה הם משחקים תפקיד חשוב בשבילו.
איראן עד 1979 (לפני המהפכה) הייתה ידידה קרובה של ישראל.
תתחילו להתבגר לפתוח את העיניים וכמה ספרים, לא יזיק לכל השונאים את האחר פה! .
צריך להביא לפה משפטי חז"ל כדי להשתיק את החמורים פה?
ץעשה לנו טובה גדולה ותעוף כבר מהפורום.אתה בינתיים לא תרמתה כלום לדיון.

מנותק valeric

  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 95
אירן היא אויב, אך מה עם העם האירני?
« להגיב #62 ב- : מאי 22, 2010, 14:07:49 »
ץעשה לנו טובה גדולה ותעוף כבר מהפורום.אתה בינתיים לא תרמתה כלום לדיון.
מה קרה מפחד שאני חס וחלילה צודק? פתאום מישהו לא מוכן לתמוך בקריאות רצח של אנשים אחרים? רק בגלל אנשים כמוך שרוצים להרוס את המדינה שלנו צריכים להישאר.

מנותק בת ימי 1

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1447
אירן היא אויב, אך מה עם העם האירני?
« להגיב #63 ב- : מאי 22, 2010, 14:17:02 »
מה קרה מפחד שאני חס וחלילה צודק? פתאום מישהו לא מוכן לתמוך בקריאות רצח של אנשים אחרים? רק בגלל אנשים כמוך שרוצים להרוס את המדינה שלנו צריכים להישאר.
אני לא מפחד שאתה צודק אני פשוט מעוניין בדיון איכותי ולא בהתלהמות.תלמד לדוגמא מאוהד הפועל,נדב והונלוהוהו איך מתדיינים.וכן הם מגדירים את עצמם כשמאלנים אבל יש להם תרבות דיון שטובה מזו שלך פי 1,000.

מנותק valeric

  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 95
אירן היא אויב, אך מה עם העם האירני?
« להגיב #64 ב- : מאי 22, 2010, 14:20:28 »
אני לא מפחד שאתה צודק אני פשוט מעוניין בדיון איכותי ולא בהתלהמות.תלמד לדוגמא מאוהד הפועל,נדב והונלוהוהו איך מתדיינים.וכן הם מגדירים את עצמם כשמאלנים אבל יש להם תרבות דיון שטובה מזו שלך פי 1,000.
אתה עוד מעז להגיד שאין לי תרבות דיון טובה? ראית איך אתה מדבר? כל תגובה שלך אתה מקלל אותי ומשווה אותי לנאצי.
אני בכלל לא להאמין שאני ממשיך לענות לחצוף כמוך שאין לו מושג בכלל על ההיסטוריה של המדינה הזו ומזה בכלל אסלאם ונאציזם.

מנותק בת ימי 1

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1447
אירן היא אויב, אך מה עם העם האירני?
« להגיב #65 ב- : מאי 22, 2010, 14:24:44 »
אתה עוד מעז להגיד שאין לי תרבות דיון טובה? ראית איך אתה מדבר? כל תגובה שלך אתה מקלל אותי ומשווה אותי לנאצי.
אני בכלל לא להאמין שאני ממשיך לענות לחצוף כמוך שאין לו מושג בכלל על ההיסטוריה של המדינה הזו ומזה בכלל אסלאם ונאציזם.
כן,הנה תראה אתה מה שכתבתה עכשיו בציטוט.וחוץ מזה,תזכיר לי מתי בדיוק קראתי לך נאצי? אתה כנראה מאוד לא אוהב כשאומרים לך את האמת בפרצוף.אתה יודע אני מקווה מכל ליבי שתתעשת ותהיה לפחות מצביע ליכוד אמיתי כי אם הדיעות שלך נראה לי שבמציאות את מצביע למר''ץ.

מנותק valeric

  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 95
אירן היא אויב, אך מה עם העם האירני?
« להגיב #66 ב- : מאי 22, 2010, 14:45:31 »
כן,הנה תראה אתה מה שכתבתה עכשיו בציטוט.וחוץ מזה,תזכיר לי מתי בדיוק קראתי לך נאצי? אתה כנראה מאוד לא אוהב כשאומרים לך את האמת בפרצוף.אתה יודע אני מקווה מכל ליבי שתתעשת ותהיה לפחות מצביע ליכוד אמיתי כי אם הדיעות שלך נראה לי שבמציאות את מצביע למר''ץ.
אני מצביע ליכוד מאז שניתנה לי זכות הצבעה.
אני לא תומך בהחזרת שטחים או בהבאת רמת הגולן לסוריה תמורת שלום מכיוון שאני יודע להעריך את המצב באמצעות הידע שלי במזרחנות לכן לפחות מהבחינה הזו אין סיכוי שאבחר למרצ בכלל אני לא כל כך בטוח אם כדאי שהם יצטרפו לקואליציה אבל יש דברים שהם יכולים להועיל כמו סגן שר החינוך או סגן שר התרבות.
אני לא יכול בכלל לראות שכותבים נאצי על מישהו, לא עושים דברים כאלה נקודה... מי שכותב דברים כאלה כנראה חשוך במוחו.
אני שקל לך מאוד לנסות לרדת עליי ולפקפק בי או להאשים אותי בכעסים זו השיטה שלך ולא רק שלך במקום לענות לי בצורה עניינית אתה כל תגובה רק מאשים אותי בשמאלניות וברצון להקים קואליציה עם נאצים.

מנותק בת ימי 1

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1447
אירן היא אויב, אך מה עם העם האירני?
« להגיב #67 ב- : מאי 22, 2010, 14:55:25 »
אני מצביע ליכוד מאז שניתנה לי זכות הצבעה.
אני לא תומך בהחזרת שטחים או בהבאת רמת הגולן לסוריה תמורת שלום מכיוון שאני יודע להעריך את המצב באמצעות הידע שלי במזרחנות לכן לפחות מהבחינה הזו אין סיכוי שאבחר למרצ בכלל אני לא כל כך בטוח אם כדאי שהם יצטרפו לקואליציה אבל יש דברים שהם יכולים להועיל כמו סגן שר החינוך או סגן שר התרבות.
אני לא יכול בכלל לראות שכותבים נאצי על מישהו, לא עושים דברים כאלה נקודה... מי שכותב דברים כאלה כנראה חשוך במוחו.
אני שקל לך מאוד לנסות לרדת עליי ולפקפק בי או להאשים אותי בכעסים זו השיטה שלך ולא רק שלך במקום לענות לי בצורה עניינית אתה כל תגובה רק מאשים אותי בשמאלניות וברצון להקים קואליציה עם נאצים.
קודם תכתוב משהו ענייני ואחר כך אני אגיב לך בצורה עניינית.הנה כבר התחלתה לכתוב דברים רציניים בנוגע למר''ץ ולחילופי שטחים אז אני יענה לכה עליהם בצורה עניינית.רואה מה קורה כשרגועים? יופי עכשיו בוא ניגש לעניין.מר''ץ היא מפלגת שמאל קיצוני התומכת בהקמת מדינה פלסטינית בגבולות 67 ובהחזרת הגולן לסוריה.בנוסף היא תומכת ביצירת מדינת כל אזרחיה.אתה הצעתה לתת לה את התפקידים המסוכנים ביותר ולמה? כי אם יבחר חס וחלילה ראש ממשלה ממר''ץ אפשר לתקן אחר כך את הנזקים.גם בעזרת מלחמה.אבל בשביל זה צריך שהעם יקבל חינוך ציוני ערכי ולא חינוך שמאלני ולכן חברי מר''ץ כל כך חושקים בתפקיד שר החינוך ראה ערך שולמית אלוני.עכשיו.הסיבה שאסור להחזיר שטחים בטווח הקצר היא כי הערבים לא ישתמשו בהם כדי להתפתח אלא בתור מבצר אסטרטגי בניסיון להכניע את מדינת ישראל.לטווח הארוך שטחים אילו הם שטחי מפתח בכיבוש ארץ ישראל השלמה וביצירת לבנסראום יהודי מכיוון שהגולן משקיף ישירות על דמשק ובקעת הירדן היא רק כעשרים קילומטרים מרבת עמון.ורצועת עזה היא על הגבול של סיני.אבל כל השטחים הללו שווים לאפס כאשר יש לך אוכלוססיה ערבית גדולה המתגוררת בהם שתהפוך יום אחד לרוב חס וחלילה ולכן צריל לגרש את הערבים הכול השדטחים הנמצאים בשליטה ישראלית.עוד סיבה שצריך לגרש אותם היא כי הם לא חלק מהתרבות שלנו.מקווה שמשהו נכנס לך לרקה.
בת ימי.

מנותק valeric

  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 95
אירן היא אויב, אך מה עם העם האירני?
« להגיב #68 ב- : מאי 22, 2010, 15:20:31 »
קודם תכתוב משהו ענייני ואחר כך אני אגיב לך בצורה עניינית.הנה כבר התחלתה לכתוב דברים רציניים בנוגע למר''ץ ולחילופי שטחים אז אני יענה לכה עליהם בצורה עניינית.רואה מה קורה כשרגועים? יופי עכשיו בוא ניגש לעניין.מר''ץ היא מפלגת שמאל קיצוני התומכת בהקמת מדינה פלסטינית בגבולות 67 ובהחזרת הגולן לסוריה.בנוסף היא תומכת ביצירת מדינת כל אזרחיה.אתה הצעתה לתת לה את התפקידים המסוכנים ביותר ולמה? כי אם יבחר חס וחלילה ראש ממשלה ממר''ץ אפשר לתקן אחר כך את הנזקים.גם בעזרת מלחמה.אבל בשביל זה צריך שהעם יקבל חינוך ציוני ערכי ולא חינוך שמאלני ולכן חברי מר''ץ כל כך חושקים בתפקיד שר החינוך ראה ערך שולמית אלוני.עכשיו.הסיבה שאסור להחזיר שטחים בטווח הקצר היא כי הערבים לא ישתמשו בהם כדי להתפתח אלא בתור מבצר אסטרטגי בניסיון להכניע את מדינת ישראל.לטווח הארוך שטחים אילו הם שטחי מפתח בכיבוש ארץ ישראל השלמה וביצירת לבנסראום יהודי מכיוון שהגולן משקיף ישירות על דמשק ובקעת הירדן היא רק כעשרים קילומטרים מרבת עמון.ורצועת עזה היא על הגבול של סיני.אבל כל השטחים הללו שווים לאפס כאשר יש לך אוכלוססיה ערבית גדולה המתגוררת בהם שתהפוך יום אחד לרוב חס וחלילה ולכן צריל לגרש את הערבים הכול השדטחים הנמצאים בשליטה ישראלית.עוד סיבה שצריך לגרש אותם היא כי הם לא חלק מהתרבות שלנו.מקווה שמשהו נכנס לך לרקה.
בת ימי.

קודם הצעתי תפקידי סגן שר בלבד מהסיבה שהם עלולים להסית בנושאים אלה שמאלה אבל מכיוון שחלק גדול מהתנועה אלה אנשים אקדמיה רצינית הייתי רוצה שיקדמו נושאים חברתיים בחינוך וגם סובלנות בגלל זה יתאימו להיות סגן שר. לא הייתי מגדיר אותם כשמאל קיצוני, בכל זאת מרצ זו תנועת שמאל ציונית. הייתי מגדיר את המפלגות הערביות ואולי את חד"ש כשמאל יותר קיצוני. עד שיבוא ראש ממשלה ממר"צ אתה תוכל להיות רגוע כנראה כבר לא נהיה בין החיים אבל תדע לך שיש להם הצעות חוק חשובות בכנסת על דברים שהקואליציה לא חושבת עליהם לרוב, אני מדבר לרוב על נושאים חברתיים וכלכליים עוד סיבה למה שלא יוצאו מחוץ לחוק לעומת המפלגות הערביות שאני תומך שיצאו מחוץ לחוק מכיוון שהם מקיימים קשרים ותומכים באופן פומבי באירגוני טרור כמו כן נוסעים לבקר מדינות אויב.
רמת הגולן הוא כבר לא שטח אסטרטגי אנחנו עברנו את עידן הטכנולוגיה הישנה, היום הכל במחשבים ומטוסי ריגול החרמון לא מה שיוביל לניצחון של סוריה אבל אני נגד החזרת שטחים מהסיבה הפשוטה שסוריה מדינה שנותנת בית חם לכל אירגון טרור שחפץ להיות שם, היא מקיימת קשרים אדוקים מאוד עם איראן והם מחנכים בבתי הספר לשנוא אותנו כל עוד מצב זה לא ישתנה (מה שלא הולך לקרות ב45 שנה הקרובות) המצב צריך להישאר כך. ערביי ישראל אינם מעוניינים לעבור לידיים ערביות ומאוד נוח להם במדינה הזו הם מקבלים הטבות שלא יקבלו לעולם בסוריה או ברשות הפלסטינית. אני לא חושב שצריך לטרנספר את ערביי ישראל אך אני חושב שכל ערבי ישראלי שיהיה שותף לטרוריזם ו\או אירגוני טרור אותו צריך לגרש.

מנותק בת ימי 1

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1447
אירן היא אויב, אך מה עם העם האירני?
« להגיב #69 ב- : מאי 22, 2010, 15:23:19 »
קודם הצעתי תפקידי סגן שר בלבד מהסיבה שהם עלולים להסית בנושאים אלה שמאלה אבל מכיוון שחלק גדול מהתנועה אלה אנשים אקדמיה רצינית הייתי רוצה שיקדמו נושאים חברתיים בחינוך וגם סובלנות בגלל זה יתאימו להיות סגן שר. לא הייתי מגדיר אותם כשמאל קיצוני, בכל זאת מרצ זו תנועת שמאל ציונית. הייתי מגדיר את המפלגות הערביות ואולי את חד"ש כשמאל יותר קיצוני. עד שיבוא ראש ממשלה ממר"צ אתה תוכל להיות רגוע כנראה כבר לא נהיה בין החיים אבל תדע לך שיש להם הצעות חוק חשובות בכנסת על דברים שהקואליציה לא חושבת עליהם לרוב, אני מדבר לרוב על נושאים חברתיים וכלכליים עוד סיבה למה שלא יוצאו מחוץ לחוק לעומת המפלגות הערביות שאני תומך שיצאו מחוץ לחוק מכיוון שהם מקיימים קשרים ותומכים באופן פומבי באירגוני טרור כמו כן נוסעים לבקר מדינות אויב.
רמת הגולן הוא כבר לא שטח אסטרטגי אנחנו עברנו את עידן הטכנולוגיה הישנה, היום הכל במחשבים ומטוסי ריגול החרמון לא מה שיוביל לניצחון של סוריה אבל אני נגד החזרת שטחים מהסיבה הפשוטה שסוריה מדינה שנותנת בית חם לכל אירגון טרור שחפץ להיות שם, היא מקיימת קשרים אדוקים מאוד עם איראן והם מחנכים בבתי הספר לשנוא אותנו כל עוד מצב זה לא ישתנה (מה שלא הולך לקרות ב45 שנה הקרובות) המצב צריך להישאר כך. ערביי ישראל אינם מעוניינים לעבור לידיים ערביות ומאוד נוח להם במדינה הזו הם מקבלים הטבות שלא יקבלו לעולם בסוריה או ברשות הפלסטינית. אני לא חושב שצריך לטרנספר את ערביי ישראל אך אני חושב שכל ערבי ישראלי שיהיה שותף לטרוריזם ו\או אירגוני טרור אותו צריך לגרש.
אוקיי בנושא של נסיגת שטחים אני מסכים.קראתי את רוב ההצעות של מר''ץ ובהחלט לא האבתי את מה שהם מציעים כי זה בזבוז כספי מדינה.בכל מקרה אם אתה לא תומך בטרנספר לערבים אז מה אתה מציע לעשות איתם? הרי אתה מגדיר את עצמך כימני אז אתה בטח לא רוצה שהם יהיו הרוב במדינה.

מנותק valeric

  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 95
אירן היא אויב, אך מה עם העם האירני?
« להגיב #70 ב- : מאי 22, 2010, 15:43:47 »
אוקיי בנושא של נסיגת שטחים אני מסכים.קראתי את רוב ההצעות של מר''ץ ובהחלט לא האבתי את מה שהם מציעים כי זה בזבוז כספי מדינה.בכל מקרה אם אתה לא תומך בטרנספר לערבים אז מה אתה מציע לעשות איתם? הרי אתה מגדיר את עצמך כימני אז אתה בטח לא רוצה שהם יהיו הרוב במדינה.
רוב הם לא יהיו והמדינה מגבילה רוב שכזה.
נתחיל בזה שחוק השבות הוא אך ורק ליהודים. - וטוב שכך.
שנית למרות שהם מרבים בילדים (חלקם אפילו רק למטרות פוליטיות) גם לנו יש כאלה (החרדים) אבל למזלנו החברה הערבית בארץ היא לא חברה שמקצינה אלא במגמות של השתלבות, השתלבות במקומות התעסוקה של היהודים ובתרבות המערבית דבר שמתחיל בחילוניות אני מאמין שבשלב מסוים (בעוד כמה דורות) לא נצטרך להתעסק ברוב יהודי או ערבי מכיוון שניצור פה לאום אזרחי בידיוק כמו בארה"ב. - יפנים ערבים יהודים נוצרים דרום אמריקאים רוסים וקירג'יסטנים.- כולם אמריקאים.
מה שהם מציעים זה לא בזבוז של כסף, חלק מהדברים לא עולים כסף אלא תיקונים של בעיות במדינה שלנו מבחינה כלכלית וכמובן מרצ מבסיסה סוציאליסטית ואני חושב שזה חשוב שיש מפלגה שגם דואגת לשכבות החלשות ורוצה להשקיע יותר כספים במגזר הציבורי בנוסף משמשת כביקורת למדינה כמפלגה אופוזיציונית בגלל זה חשובה דמוקרטיה, האופוזיציה שבה מקדמת את אינטרס המדינה, הרי האופוזיציה לא תפיל את הממשלה בנתיים היא לא מסווה נזק אמיתי למדינה (אפשר כמובן לדבר על החסרונות של המפלגות הערביות...).
אגב ערבים זה כולל דרוזים ויש אפילו ח"כ דרוזי בישראל ביתנו....
לגרש אנשים מהמדינה לא פתרון יעיל ואני לא חושב שאנחנו צריכים להתנהג כמו מדינות רודניות בעבר שגירשו אותנו אז צריך לגרש את הערבים.
הם גם כוח עבודה טוב בעבודות שאנחנו היהודים לא ללכלך את הידיים בשבילם וגם הם כוח עבודה זול.
בכ"מ זו לא הסיבה העיקרית מדוע כך צריך להיות, לחיות לצד אנשים שונים מאיתנו לא יביא עלינו אסון ובנתיים הם לא מתכננים להרוג אותנו אך אני בעד עונשים חמורים לתומכי הטרור בקרב הציבור הערבי ושלא יבלבלו את השכל שזה 97% כי זה ממש לא. יש לזרז את תהליך ההשתלבות של הערבים במדינה הזו גם בנושאי צבא וכלכלה זה בלתי נסבל המצב שחלק מהציבור הערבי גר בעיר שלו ולא יוצא ממנה ולמשל יהודים אינם יכולים להסתובב בעיר כמו טייבה, אבל ערבי יכול להסתובב בכוכב יאיר (שזה צמוד לטייבה) אינני חושב שהערבים ברוטלים כפי שהיו בעבר וזאת עובדה הם רואים כשהמצב רגוע והם לא עושים פיגועים ואינם מתנהגים בברבריות ליהודים אז המצב טוב.
אני חושב אגב שאם המדינה תדאג יותר לדרוזים במדינה שמאוד מקופחים פה, והדרוזים באמת אנשים נפלאים הם נאמנים לדגל משרתים בצהל ומשלמים מיסים, אם הערבים יראו שלדרוזים טוב הם ירצו להשתלב יותר במדינה.
אבל אני חושב שאנחנו נוכיח שאנחנו טובים יותר אם נהיה מאופקים יותר בחברה ונלמד לקבל את הטובים מבינהם בנוסף היו גם בארץ מספר טרוריסטים יהודיים ומבצעי לינצ'ים יהודיים(שזו לגמרי תרבות ערבית) גם מהחילונים וגם מהדתיים יותר ואני חושב שזה דבר לא מקובל ומתאים למדינות מסביבנו לעשות דברים כאלה מזעזעים.


מנותק בת ימי 1

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1447
אירן היא אויב, אך מה עם העם האירני?
« להגיב #71 ב- : מאי 22, 2010, 15:53:03 »
רוב הם לא יהיו והמדינה מגבילה רוב שכזה.
נתחיל בזה שחוק השבות הוא אך ורק ליהודים. - וטוב שכך.
שנית למרות שהם מרבים בילדים (חלקם אפילו רק למטרות פוליטיות) גם לנו יש כאלה (החרדים) אבל למזלנו החברה הערבית בארץ היא לא חברה שמקצינה אלא במגמות של השתלבות, השתלבות במקומות התעסוקה של היהודים ובתרבות המערבית דבר שמתחיל בחילוניות אני מאמין שבשלב מסוים (בעוד כמה דורות) לא נצטרך להתעסק ברוב יהודי או ערבי מכיוון שניצור פה לאום אזרחי בידיוק כמו בארה"ב. - יפנים ערבים יהודים נוצרים דרום אמריקאים רוסים וקירג'יסטנים.- כולם אמריקאים.
מה שהם מציעים זה לא בזבוז של כסף, חלק מהדברים לא עולים כסף אלא תיקונים של בעיות במדינה שלנו מבחינה כלכלית וכמובן מרצ מבסיסה סוציאליסטית ואני חושב שזה חשוב שיש מפלגה שגם דואגת לשכבות החלשות ורוצה להשקיע יותר כספים במגזר הציבורי בנוסף משמשת כביקורת למדינה כמפלגה אופוזיציונית בגלל זה חשובה דמוקרטיה, האופוזיציה שבה מקדמת את אינטרס המדינה, הרי האופוזיציה לא תפיל את הממשלה בנתיים היא לא מסווה נזק אמיתי למדינה (אפשר כמובן לדבר על החסרונות של המפלגות הערביות...).
אגב ערבים זה כולל דרוזים ויש אפילו ח"כ דרוזי בישראל ביתנו....
לגרש אנשים מהמדינה לא פתרון יעיל ואני לא חושב שאנחנו צריכים להתנהג כמו מדינות רודניות בעבר שגירשו אותנו אז צריך לגרש את הערבים.
הם גם כוח עבודה טוב בעבודות שאנחנו היהודים לא ללכלך את הידיים בשבילם וגם הם כוח עבודה זול.
בכ"מ זו לא הסיבה העיקרית מדוע כך צריך להיות, לחיות לצד אנשים שונים מאיתנו לא יביא עלינו אסון ובנתיים הם לא מתכננים להרוג אותנו אך אני בעד עונשים חמורים לתומכי הטרור בקרב הציבור הערבי ושלא יבלבלו את השכל שזה 97% כי זה ממש לא. יש לזרז את תהליך ההשתלבות של הערבים במדינה הזו גם בנושאי צבא וכלכלה זה בלתי נסבל המצב שחלק מהציבור הערבי גר בעיר שלו ולא יוצא ממנה ולמשל יהודים אינם יכולים להסתובב בעיר כמו טייבה, אבל ערבי יכול להסתובב בכוכב יאיר (שזה צמוד לטייבה) אינני חושב שהערבים ברוטלים כפי שהיו בעבר וזאת עובדה הם רואים כשהמצב רגוע והם לא עושים פיגועים ואינם מתנהגים בברבריות ליהודים אז המצב טוב.
אני חושב אגב שאם המדינה תדאג יותר לדרוזים במדינה שמאוד מקופחים פה, והדרוזים באמת אנשים נפלאים הם נאמנים לדגל משרתים בצהל ומשלמים מיסים, אם הערבים יראו שלדרוזים טוב הם ירצו להשתלב יותר במדינה.
אבל אני חושב שאנחנו נוכיח שאנחנו טובים יותר אם נהיה מאופקים יותר בחברה ונלמד לקבל את הטובים מבינהם בנוסף היו גם בארץ מספר טרוריסטים יהודיים ומבצעי לינצ'ים יהודיים(שזו לגמרי תרבות ערבית) גם מהחילונים וגם מהדתיים יותר ואני חושב שזה דבר לא מקובל ומתאים למדינות מסביבנו לעשות דברים כאלה מזעזעים.


שמע אני גם הייתי רוצה להאמין במה שאתה כותב אבל זה שטויות.כל מדינה שהזדהמה מבחינהע תרבותית גנטית כגון האימפריות הרומית והמונגולית קרסה כתוצאה מניוון חברתי.אנחנו צריכים מדינה ליהודים בלבד שבטווח הרחוק תשתלב בסופר מדינה לבנה (סוג של האיחוד האירופי רק של כל העולם המערבי).

מנותק valeric

  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 95
אירן היא אויב, אך מה עם העם האירני?
« להגיב #72 ב- : מאי 22, 2010, 16:02:17 »
שמע אני גם הייתי רוצה להאמין במה שאתה כותב אבל זה שטויות.כל מדינה שהזדהמה מבחינהע תרבותית גנטית כגון האימפריות הרומית והמונגולית קרסה כתוצאה מניוון חברתי.אנחנו צריכים מדינה ליהודים בלבד שבטווח הרחוק תשתלב בסופר מדינה לבנה (סוג של האיחוד האירופי רק של כל העולם המערבי).
בחיים לא הייתה ובחיים לא תהיה מדינה רק של דת אחת ערבים חיים פה נקודה אני מציע שנתחיל לקבל את זה ש20% מאיתנו ערבים והם חיים לצידנו, לא ניתן להעיף כזו כמות ותשכח מלחיות באיחוד האירופי אם מהלך כזה יבוצע. והערבים המתונים במדינה שכל מה שרוצים זה לחיות פה בשלום לצידנו ואינם תומכים באירגוני טרור או במוות ליהודים יכולים לחיות לצידנו וטוב שחיים לצידנו כי הם לא מזיקים אלא רק מועילים הקיצוניים בחברה הערבית לא צריכים לחיות ביננו.
על הדרך אני מציין שגם היהודים הקיצוניים אינם צריכים לחיות פה ואני מדבר על האספסוף החרדי בעיקר שמתנגד לקיום מדינת ישראל ובעד פשעים מזעזעים נגד אנשים שונים כמו כן בעד אפלייה לא רק לערבים אלא גם לנשים.
אך יש גם חילוניים שלא צריכים לחיות ביננו, ואני לא אומר לטרנספר דווקא אלא להכניס לכלא - כמו מדינה מערבית מתוקנת.

מנותק בת ימי 1

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1447
אירן היא אויב, אך מה עם העם האירני?
« להגיב #73 ב- : מאי 22, 2010, 16:04:37 »
בחיים לא הייתה ובחיים לא תהיה מדינה רק של דת אחת ערבים חיים פה נקודה אני מציע שנתחיל לקבל את זה ש20% מאיתנו ערבים והם חיים לצידנו, לא ניתן להעיף כזו כמות ותשכח מלחיות באיחוד האירופי אם מהלך כזה יבוצע. והערבים המתונים במדינה שכל מה שרוצים זה לחיות פה בשלום לצידנו ואינם תומכים באירגוני טרור או במוות ליהודים יכולים לחיות לצידנו וטוב שחיים לצידנו כי הם לא מזיקים אלא רק מועילים הקיצוניים בחברה הערבית לא צריכים לחיות ביננו.
על הדרך אני מציין שגם היהודים הקיצוניים אינם צריכים לחיות פה ואני מדבר על האספסוף החרדי בעיקר שמתנגד לקיום מדינת ישראל ובעד פשעים מזעזעים נגד אנשים שונים כמו כן בעד אפלייה לא רק לערבים אלא גם לנשים.
אך יש גם חילוניים שלא צריכים לחיות ביננו, ואני לא אומר לטרנספר דווקא אלא להכניס לכלא - כמו מדינה מערבית מתוקנת.
אני מסכים.אתה הראשון שצריך ללכת לכלא כי אתה מתנהג כמו יהודון שחושב רק4 על טובת הערבים.אתה צריך דחוף לשנות את הדיעות שלך.אה ועוד לא עניתה על השאלה שלי.אם אתה כל כך שונא את האתר למה אתה מגיב בו? זה סוג של תסביך?

מנותק valeric

  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 95
אירן היא אויב, אך מה עם העם האירני?
« להגיב #74 ב- : מאי 22, 2010, 16:09:04 »
אני מסכים.אתה הראשון שצריך ללכת לכלא כי אתה מתנהג כמו יהודון שחושב רק4 על טובת הערבים.אתה צריך דחוף לשנות את הדיעות שלך.אה ועוד לא עניתה על השאלה שלי.אם אתה כל כך שונא את האתר למה אתה מגיב בו? זה סוג של תסביך?
אני מאוד מקווה לשנות את הציביון המגעיל של האתר והפסקת השנאה בו.
אני מאוד מקווה שהאתר ירד מהרשת או שתפסיק השנאת חינם שמתחוללת כאן.
תהיו בטוחים שאני פועל נגד האתר הזה והסרטונים שלכם ביוטיוב אתם הורסים את העם היהודי מבפנים ומבחוץ יותר מהשמאלנים הקיצוניים.