כתב נושא: שאלה לנץ  (נקרא 1144 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק אוהד הפועל

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1738
שאלה לנץ
« ב- : מרץ 18, 2010, 23:41:41 »
עקב השאלה בפרטי

ציטוט

נניח ואתה צודק ומחר משתלטים גורמי אסלאם על אירופה(המדינות המעניינות כמו אנגליה, גרמניה, צרפת וכן הלאה) מה אתה צופה שיקרה בעולם?


ציטוט
תעשה בדיקה אחורה בהסטוריה, מה קרה לכל מקום שהיה שטח נוצרי מובהק והאסלאם כבש אותו ותרגיש חופשי לעשות משם השלכה לימינו.
אתה מוזמן להזכר מה היה בספרד היא "אל אנדלוס", מה היה במזרח אירופה תחת העות'מאנים, מה קרה לאמפריה הביזנטית, מה התרחש במצרים הקופטית, סוריה ועיראק מהנצרות האשורית/נסטוריאנית וכו' וכו' וכו'.
מה שיקרה בעולם זה עליונות אסלאמית עליה, פחד וטרור, הכנסת חוקי שריעא לתוך מערכת החוקים של מדינות שעדיין לא נפלו תחת האסלאם, ארה"ב ללא אירופה תתכנס לתוך עצמה ותשוב לבדלנותה הידועה זה מכבר, רוסיה גם היא תפול לרגלי האסלאם, ואולי הגורם האחרון שיהיה אכפת לו ויעשה אולי משהו נגד האסלאם זאת סין.


1. למה אתה חושב שדווקא סין מכל העמים שציינת תעשה משהוא בנדון ודווקא רוסיה הגדולה תיפול לרגלי האסלאם?
2. אם כך, האם לא יתכן שבמצב שהסכנה תהיינה יותר מוחשית(אזי מדינות במערב נופלות לאסלאם עם חוקי שריעא) האם אתה לא צופה גירוש המוני של מוסלמים מאותן מדינות מערב שטרם נפלו לסכנה כמין סוג של בהלה?
3. מה יהיה המצב מבחינת ישראל? גוג ומגוג?

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
שאלה לנץ
« להגיב #1 ב- : מרץ 19, 2010, 11:38:44 »
1. כי היא המדינה היחידה שכיום מחזיקה את האסלאם קצר אצלה בבית, מצלמות ומעקב בתוך המסגדים נגד הסתה, פיקוח הדוק על התכנים הנלמדים בבתי הספר, ולאחרונה אף דכאו חזק נסיון התקוממות קטן באיזור המסלמי, לפי ההערכות ישנם כ-60 מליון מסלמים אויגרים (בליל של סינים, מונגולים ותורכמנים) שגרים במערב סין, המשטר הסיני שחט כמה מאות מהם בניסיון ההתקוממות האחרון.
רוסיה מאידך פשוט תקרוס דמוגרפית.

2. http://hayamin.org/forum/index.php/topic,12363.0.html

3. בקצב הזה, בשונה מהתפיסה הדתית לאומית הקלאסית (אני גם חובש כיפה סרוגה) אני לא רואה את מדינת ישראל מחזיקה מעמד לאורך זמן, התהום מתקרבת מהר, אבל, בשונה מהמערב ורוסיה, כיום, האיום דווקא איננו דמוגרפי כפי שהראתה קבוצת המחקר של פרום' יורם אטינגר (אבל זה לא אומר שאם ימשיכו בקצב ההזה מול האסלאם בישראל, שלא תווצר בעיה דמוגרפית בעתיד בקונסטלציות מסויימות), צריך להבין שדמוגרפיה היא רק אחת מהכלים בהם האסלאם משתמש כדי לכבוש את העולם, אבל זה בהחלט לא הנשק היחיד בארסנל.
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.