עמלק ואויבי ישראל > איך עונים לתעמולה הערבית והשמאלנית
האם מישהו מבין היהודים שומרי המצוות פה מוכן להסביר לי את הדבר הזה?
חרותניק:
--- ציטוט של: אוהד הפועל על מרץ 02, 2010, 15:08:00 ---1. מזל, תודה על האישור
2. אם הוא ראש ממשלה בישראל? לא יודע, אבל הוא תמך בהתנתקות למען האינטרס האמריקאי.
אם הוא היה במקום שרון? אולי אולי לא.
3. מערכת המשפט? תן דוגמה. שיתן לך דוגמה לשמירה על זכויות בסיסיות מכל כך הרבה פס''דים חוקתיים? פס''ד "כל העם", פס''ד "קטלן", פס''ד "דנילוביץ", פס''ד "אליס מילר", ועוד ועוד ועוד.
4. תגדיר "משתף פעולה עם האויב" לומר דעה שמאל זה לא לשתף פעולה עם האויב בהכרח. זה עבר צנזורה? בעיה של המדינה.
בנוגע לימני, הוא שמאל ימין מרכז, לא פעם יש לו מאמרים ימניים מאוד. זה לא שמאל, זה מרכז. וזה סבבה.
כנ''ל דן מרגלית, רק נוטה ימינה.
98 אחוז מהתקשורת היא שמאלנית(90 אחוז מחברי הכנסת מבחינתכם הם שמאלנים)? יש לכם אלטרנטיבה, יש לציבור אלטרנטיבה של ערוץ 7. למה הם לא מקבלים כל כך הרבה רייטינג? כי את הדעות שלהם לא מעניין אף אחד.
אני מראה לך שבתוך גוש המרכז-שמאל יש לך מגוון דעות שיותר ימניות ויותר שמאלניות. דעה ספציפית כמו שלכם היא מיעוט, בהתאם לכך התקשורת שלכם.
--- סוף ציטוט ---
3. דוגמא: בג"צ פסקה לטובת נסיעת רכבים "פלסטינים" בכביש 443 על אפם ועל חמתם של המשפחות השקולות שזה עניין בטחוני/פוליטי בלבד, אם זה נראה לך תקין אז אתה בבעיה.
4.דוגמא לשיתוף פעולה עם אויב: כשעיתונאי בערוץ 10 קורא לחיסול הרוצח המתועב מבחוח יש"ו שרצח במו ידיו שני חילי צה"ל בשם "רצח" זה שיתוף פעולה עם האויב.
ואלה דוגמאות שאני זוכר רק מהתקופה האחרונה.
מצידי תגדיר את ימיני "כהניסט" העובדות מדברות, ואתה (כמו רוב השמאל) לא נותן לעובדות לבלבל אותך.
וכמו שאמרתי תצעק כמה שאתה רוצה אני מסיים את הדיון הזה סופית
אוהד הפועל:
--- ציטוט של: חרותניק על מרץ 02, 2010, 15:32:24 ---3. דוגמא: בג"צ פסקה לטובת נסיעת רכבים "פלסטינים" בכביש 443 על אפם ועל חמתם של המשפחות השקולות שזה עניין בטחוני/פוליטי בלבד, אם זה נראה לך תקין אז אתה בבעיה.
4.דוגמא לשיתוף פעולה עם אויב: כשעיתונאי בערוץ 10 קורא לחיסול הרוצח המתועב מבחוח יש"ו שרצח במו ידיו שני חילי צה"ל בשם "רצח" זה שיתוף פעולה עם האויב.
ואלה דוגמאות שאני זוכר רק מהתקופה האחרונה.
מצידי תגדיר את ימיני "כהניסט" העובדות מדברות, ואתה (כמו רוב השמאל) לא נותן לעובדות לבלבל אותך.
וכמו שאמרתי תצעק כמה שאתה רוצה אני מסיים את הדיון הזה סופית
--- סוף ציטוט ---
3. זאת אומרת מצב בו מנעו את חופש התנועה מהפלסטינים(או יותר נכון נתנו להם חלופות בלתי נסבלות? מקרה קלאסי להתערבות משפטית מוצדקת.
זה מטרתו של בג''צ, להגן על המיעוט/חלש.
נגיד ולא(זה כן) זה לא סותר את אלף ואחד ההתערבויות המוצדקות ב-100 אחוז שבג''צ השתמש בהם.
אה ולא שמעתי יותר מדי תלונות על אישור בג''צ לאנשי מרזל להפגין באום אל פאחם למשל. מעניין למה...
4. לא, זה לא שיתוף פעולה עם האויב(אגב מה הוא בדיוק אמר? סלח לי שפיספסתי). אם נסתכל על המהות של אמירה כזאת(וכמובן שהשאלה היא אם זה נועד להשוואה בין כל לפעולת החיסולים או אמירה צינית, תלוי בהקשר) מדובר כאן
באמירה המתנגדת לחיסולי המוסד. אין כאן שיתוף פעולה עם אף אחד.
אין כאן הצדקה לרצח של אותו מחבל של אותם חיילים, אין כאן סיוע או שיתוף או הצדקה פעולותיהם של האויב. יש ביקורת עצמית.
ולא אמרתי שהוא כהניסט, הסברתי לך בפעם המיליון שלא כל הדעות של העיתונאות היא רק שמאל מובהק. ואתה בוחר להתעלם מכך.
ואני אף פעם לא צועק, יהיה שלום חבר
נץ וגאה בזה:
אוהד הפועל,
אכן, המהלך לקראת כל בועת המשכנתאות, נדחפה ונוצרה על ידי הרגולטור, שכחלק מהתפיסה העקומה שלכל אדם יש זכות בסיסית לבית משלו כקניין שלו ולא משנה מה מעמדו ומצבו הכלכלי, את זה דחף הרגולטור, ועל זה פיקח הרגולטור, במילים אחרות, הרגוטור פיקח על כך שלא יבדקו את מצבו הכלכלי של האדם המבקש משכנתא ולא יתעסקו עם האם בכלל אותו אדם מסוגל לעמוד בהחזר.
היו אלה בנקים שהקים הרגולטור "פאני מיי" ו"פרדי מאק" שהיו בנקים ממשלתיים אמריקנים שהובילו את התפיסה הזו ונפחו את הבועה, בתוספת התנהלות זוועתית של שני נגידי ה"פד" האחרונים- אלן גרינספן ובן ברננקי.
אם היה לך מינימום הכרות עם הגותה של איין ראנד והגותם של אנשי המרכז שעל שמה, היית יודע שגם הם התנגדו להגותו הכלכלית של אדם סמית' להלן ההוכחות:
http://aynrandsaid.com/v/Rn-NRr_cXuI,adam-smith-vs-ayn-rand-ayn-rand-center-for-individual-rights
http://adamsmithslostlegacy.com/2009/03/ayn-rand-and-adam-smith-were-opposites.html
משבר 29' דווקא נבע מתוך התערבות וד"ר ברוק מזכיר את זה, צר לי, זה אחד המיתוסים הגדולים.
משבר האנרגיות נבע מחרם של מדינות אופ"ק שאף אחת מהן לא בדיוק כלכלה חופשית והן הקובעות את מחיר הנפט שרירותית כמעט.
ולגבי סין, הוא התבטא לגבי פעילויות מסויימות, לא לגבי המאקרו, יש לך שמיעה סלקטיבית.
ההתבטאות שלו לגבי המזרח הרחוק הייתה באופן כללי שם ישנן כלכלות מסויימות שהן יותר חופשיות, הוא לא דיבר אז על סין דווקא.
אז בא ונרד בבקשה מסין, אני עם שמיעה סלקטיבית לא מתעסק.
אני לא רוצה לכפות על אף אחד מצוות בני נח (ולא מצוות נח), מצוות בני נח צריכות להיות קבלה עצמית רצונית של הגוי, מה שכן, בממלכה עתידית יהודית בארץ ישראל, זכות מגורים בא"י לגוי תנתן אך ורק לאחד שהוא בן נח אמיתי ויקבל מעמד של "גר תושב" (אני חייב לציין שרמת הידע שלך בדת של עמך שלך מזעזעת, כמה חבל).
2. כל בעל עסק עושה את השיקולים שלו, נקסט.
לא כל אדם דתי הוא בעל 9 ילדים, וכל מעסיק יעשה את השיקולים שלו ברמת מיקרו ומאקרו אם באוברול משתלם לו להעסיק אדם כזה (שכן כידוע, ישנם עוד די והותר משתנים בהעסקת אדם, לבד ממספר ילדיו, אז תעשה לי טובה, כל מקרה נדון לגופו, ואם זה השיקול היחיד, אז אני חייב לציין שאתה לא תשרוד יתר על המידה בעולם העסקים).
כל אדם זכאי ליום חופש אחד בשבוע, במערב זה יום ראשון, פה זה שבת, ונכון שיש עסקים שפועלים בשבת, כל עסק כזה יעשה את השיקול שלו אם עדיף לו לפתוח בשבת אם לאו, ועסק שכן פותח יעשה את השיקול שלו אם הוא רוצה עבודה רציפה של כל עובד שלו בכל יום מימות השבוע.
שים לב שבמפעלים וצרכים שיש להם עניין עם פיקוח נפש, גם דתיים עובדים במתכונת שבת, אגב.
כמו צבא, משטרה, בתי חולים, מכבי אש, חברת חשמל וכו' וכו'.
כך שבמקומות שמאפשרות יום מנוחה בשבוע ואדם דתי בכל זאת הולך ועובד שם, כשמדובר בדבר שאינו מתעסק עם עינייני פיקוח נפש, אזי האדם הדתי בורר לו את יום החופש שלו לשבת, ומי ששבת אינה חלק מערכיו, ממילא יבחר יום אחר.
אדם דתי יתפלל שחרית לפני הגעתו לעבודה דרך אגב, וערבית אחרי שובו הבייתה, מנחה נתן לדחוף לתוך זמן הפסקת צהריים מובנית שכל מקום עבודה צריך לספק (בתוך איזור זמן של חצי שעה, נתן לדחוף 10 דקות לתפילת מנחה) כך שטיעון התפילות שלך מושלך לפח.
כנ"ל טיעון הילדים שלך, שכן יכול להיות מקרה של אב לילד אחד עם צרכים מיוחדים שדורש העדרות גדולה יותר מעבודה, אל מול אב ל10 שמשפחתו בגדול בריאה ומסתדרת יפה, כל מקרה נדון לגופו.
נכון, אדם דתי לא יכול להתעסק במקצועות מסויימים, אז מה?! נגמרו מקומות ואופציות העיסוק בעולם?? טיעון שגם הוא עף לפח.
אורח חייו של אדם פרטי אינו עיניינו של מעסיק כלל, מהרגע שהחליט להעסיק את אותו אדם מכל סיבה שהיא דרך כל דרך שהיא, ההסכלות של מעסיק היא לגבי תפוקתו של העובד הספציפי בפוסט שהוא מאייש, אדם אחד מפיק תקופה X ב-Y זמן ואדם אחר יפיק את אותו X בפחות זמן, כל מקרה נדון לגופו.
כל מעסיק עושה את השיקולים שלו, תקים עסק ותקבע את הכללים, זכותך.
לא זכותך לכפות על אדם לשנות את אורח חייו בשל עבודתו, זכותך לפטרו באם הוא לא עומד בתפוקה המינימלית שהיית מצפה ממנו, זה הכל.
וכל אדם כזה יעשה את השיקול מלכתחילה אם לנסות להתקבל לעבודה אצלך.
בהקשר של חופש דת וחופש מדת, בא ואפתיע אותך, אני נגד חקיקה דתית כלשהי! הפתעה.....
והנה עוד משהו קטן לסיום:
http://www.aynrand.org/site/PageServer?pagename=reg_ar_cvc
אוהד הפועל:
תגיד לי רכשת לאחרונה רכב חדש עם כל הספינים שאתה עושה?
--- ציטוט ---אוהד הפועל,
אכן, המהלך לקראת כל בועת המשכנתאות, נדחפה ונוצרה על ידי הרגולטור, שכחלק מהתפיסה העקומה שלכל אדם יש זכות בסיסית לבית משלו כקניין שלו ולא משנה מה מעמדו ומצבו הכלכלי, את זה דחף הרגולטור, ועל זה פיקח הרגולטור, במילים אחרות, הרגוטור פיקח על כך שלא יבדקו את מצבו הכלכלי של האדם המבקש משכנתא ולא יתעסקו עם האם בכלל אותו אדם מסוגל לעמוד בהחזר.
היו אלה בנקים שהקים הרגולטור "פאני מיי" ו"פרדי מאק" שהיו בנקים ממשלתיים אמריקנים שהובילו את התפיסה הזו ונפחו את הבועה, בתוספת התנהלות זוועתית של שני נגידי ה"פד" האחרונים- אלן גרינספן ובן ברננקי.
--- סוף ציטוט ---
יחיה הצביעות, פראני מאי, פראדי מאק הכריחו את הבנקים לתת הלוואות מהכיס ליד. גערו בפיקוחם של הבנקים, או אולי הסיתו את הפיקוח על אותו עניין בכך שפשוט ביטחו את המשכנתאות?
מהלך של הרגולטור? וודאי, לו הרגולטור היה מתערב רק עוד קצת במזעור סיכונים, המשבר יכל להימנע, אך בצע הכסף הוא זה שדחף אותם לאבדון.
אגב מה שהציל את ישראל להיחשף למשבר הכלכלי עוד יותר, הוא הנחיה של בנק ישראל(שוב התערבות) לבנק הפועלים למכור את האג''ח הזבל הזה.
מה שמוכיח אחת ולתמיד שיש צורך בהתערבות ממשלתית במזעור סיכונים, באופן אחראי.
--- ציטוט ---אם היה לך מינימום הכרות עם הגותה של איין ראנד והגותם של אנשי המרכז שעל שמה, היית יודע שגם הם התנגדו להגותו הכלכלית של אדם סמית' להלן ההוכחות:
--- סוף ציטוט ---
ברור שאין לי הכרות עם אותו איין ראנד, פשוט מהדעות שלך כאן, אני הבנתי שאתה קפיטליסט שמרני, מצוין, טוב לדעת שאותו איין ראנד שונה בגישתו מסמית.
מקווה שגם אתה.
--- ציטוט ---משבר 29' דווקא נבע מתוך התערבות וד"ר ברוק מזכיר את זה, צר לי, זה אחד המיתוסים הגדולים.
--- סוף ציטוט ---
ולכן ארצות הברית ומדינות מערביות נוספות התחילו להתערב בנעשה בשוק ולא לתת ליד החופשית לסדר את הכל, ועברו למורשתו של ג'ון קיינס.
--- ציטוט ---משבר האנרגיות נבע מחרם של מדינות אופ"ק שאף אחת מהן לא בדיוק כלכלה חופשית והן הקובעות את מחיר הנפט שרירותית כמעט.
--- סוף ציטוט ---
והתוצאה? מה עשו מדינות המערב עקב המשבר? חיכו שהכל יסתדר בעצמו?
--- ציטוט ---ולגבי סין, הוא התבטא לגבי פעילויות מסויימות, לא לגבי המאקרו, יש לך שמיעה סלקטיבית.
ההתבטאות שלו לגבי המזרח הרחוק הייתה באופן כללי שם ישנן כלכלות מסויימות שהן יותר חופשיות, הוא לא דיבר אז על סין דווקא.
אז בא ונרד בבקשה מסין, אני עם שמיעה סלקטיבית לא מתעסק.
--- סוף ציטוט ---
אתה כתבת
--- ציטוט ---אני קפיטליסט לידיעתך, וככזה ישנם שטחים במישור הכלכלי (לא בכולם) שאני מאוד מקנא בסין דווקא.
העולם המערבי בשלבי קריסה, זה מה שהסברתי.
--- סוף ציטוט ---
ואני רק הסברתי לך, את המגמה שקוראת בסין כרגע, וההשערה מה הולך לקרות ובאיזה תנאים, כאשר פיתוחה של סין יהיה מותנה בהליך של חופש ודמוקרטיה.
אזי כיום להתפתח כלכלית יש צורך בחופש כלכלי, וחופש כלכלי מביא בדמוקרטיה לעולם(במילים יותר פשוטות מזה אני כבר לא יכול).
ואז הבאת את הסרטון הנחמד(תגיד אי פעם ראית את הסרטים שלי?) שבו היה משפט וחצי על סין(אני אפילו לא זוכר מה, זה היה לפני איזה חודש), והגבתי והראתי לך את המגמה ומשמעותה בשנית.
המיקרו יהיה תלוי במאקרו בסופו של תהליך, זאת הטענה שלי.
בנוגע למדינות המזרח באופן כללי, מדינות כמו הודו הדמוקרטית? דרום קוריאה הדמוקרטית? תזכיר לי בבקשה. להל''ן הפואנטה(אבל תמיד כיף יותר לעשות ספין)
--- ציטוט ---אני לא רוצה לכפות על אף אחד מצוות בני נח
--- סוף ציטוט ---
--- ציטוט ---(ולא מצוות נח), מצוות בני נח צריכות להיות קבלה עצמית רצונית של הגוי, מה שכן, בממלכה עתידית יהודית בארץ ישראל, זכות מגורים בא"י לגוי תנתן אך ורק לאחד שהוא בן נח אמיתי ויקבל מעמד של "גר תושב"
--- סוף ציטוט ---
אנחנו לא ממכלה יהודית, זה בעתיד, שזה יגיע נדבר, אני אפילו יהיה מוכן ללכת איתך לתפילת מנחה ולחדול מלעשן בשבת. הדיון הוא ההצעה שכרגע(יותר נכון אז) אותם חרדים מעוניינים להתנות את עבודתו של גוי בקיום מצוות בני ישו(סתם בני נוח)
זה לא לגיטימי, זה לא דמוקרטי ולא רלוונטי להיום, למה? הסברתי(מקסימום קרא בהמשך).
--- ציטוט ---(אני חייב לציין שרמת הידע שלך בדת של עמך שלך מזעזעת, כמה חבל).
--- סוף ציטוט ---
לרגע אחד לא טענתי שרמת הידע שלי בכל נושא הקשור לדת היא גבוה.
--- ציטוט ---כל בעל עסק עושה את השיקולים שלו, נקסט.
לא כל אדם דתי הוא בעל 9 ילדים, וכל מעסיק יעשה את השיקולים שלו ברמת מיקרו ומאקרו אם באוברול משתלם לו להעסיק אדם כזה (שכן כידוע, ישנם עוד די והותר משתנים בהעסקת אדם, לבד ממספר ילדיו, אז תעשה לי טובה, כל מקרה נדון לגופו, ואם זה השיקול היחיד, אז אני חייב לציין שאתה לא תשרוד יתר על המידה בעולם העסקים).
--- סוף ציטוט ---
אתה מפספס את הפואנטה. מין הסתם לכל בית עסק יש את השיקולים שלו, ומין הסתם השיקולים הם לא רק דתו של אדם.
הסברתי לך שברגע שאתה שולל מבית עסק(התערבות של רגולטור?) אופציה לגייס עובדים על פי דתם, זה יכול להגיע מכמה כיוונים.
לדוגמה עניין הילדים, עניין דת וכן הלאה. מה שיוצר הפליה גם למגזר שלך. אולי אתה אישית לא תפגע, משהוא אחר כן.
--- ציטוט ---כל אדם זכאי ליום חופש אחד בשבוע, במערב זה יום ראשון, פה זה שבת, ונכון שיש עסקים שפועלים בשבת, כל עסק כזה יעשה את השיקול שלו אם עדיף לו לפתוח בשבת אם לאו, ועסק שכן פותח יעשה את השיקול שלו אם הוא רוצה עבודה רציפה של כל עובד שלו בכל יום מימות השבוע.
שים לב שבמפעלים וצרכים שיש להם עניין עם פיקוח נפש, גם דתיים עובדים במתכונת שבת, אגב.
כמו צבא, משטרה, בתי חולים, מכבי אש, חברת חשמל וכו' וכו'.
--- סוף ציטוט ---
ברור שכל עסק יעשה את השיקולים שלו, אבל עסק זה דבר דינמי. אם יש לי 500 עובדים ואני צריך, 200 למשמרת בשבת, 200 הם דתיים אז הכל בסדר.
אם קרה מקרה ועכשיו יש לי 300 עובדים אבל אני עדיין צריך 200 לשבת, הדתיים יהיו בעיה בשבילי. ולכן אם היה לי 300 עובדים חילונים לא היה לי את הבעיה הזאת.
לכן עדיף לי משיקול כזה להכניס לעסק שלי רק חילונים.
יש דברים אחרים? אולי. אני מסביר לך למה כדאי להכניס אדם חילוני על פני דתי.
--- ציטוט ---כך שבמקומות שמאפשרות יום מנוחה בשבוע ואדם דתי בכל זאת הולך ועובד שם, כשמדובר בדבר שאינו מתעסק עם עינייני פיקוח נפש, אזי האדם הדתי בורר לו את יום החופש שלו לשבת, ומי ששבת אינה חלק מערכיו, ממילא יבחר יום אחר.
--- סוף ציטוט ---
ואם כולנו דתיים מי יעבוד בשבת, לדוגמה באל על, בחברות האשראי לצורך ביטחון של הכרטיסים אם יגנבו אותם וכן הלאה(מצטער הייתי חייב)?
--- ציטוט ---אדם דתי יתפלל שחרית לפני הגעתו לעבודה דרך אגב, וערבית אחרי שובו הבייתה, מנחה נתן לדחוף לתוך זמן הפסקת צהריים מובנית שכל מקום עבודה צריך לספק (בתוך איזור זמן של חצי שעה, נתן לדחוף 10 דקות לתפילת מנחה) כך שטיעון התפילות שלך מושלך לפח.
--- סוף ציטוט ---
אדם שעובד מעלות השחר ועד שעות המאוחרות של הערב "בכפולה" יתפלל שחרית מתי?
אדם שעובד מ-5 בצהריים עד שעות המאוחרות של הלילה יתפלל ערבית מתי?
30 הדקות הפסקה זה לא אומר 30 דקות רצוף, ובתוכו זה כולל הפסקת אוכל.
אפשר להתפלל מנחה ב-10-15 דקות, אם יש לך הפסקה של 10 דקות, 20 דקות ו-10(במקרה הזה 40) דקות יתכן ותספיק יתכן ולא(ואם זה חורף כך שערבית מתחילה בערך ב-5, יכול להיות לך הפסקה גם אחרי 5 ומצתמצם לך האופציה להתפלל).
בכל אופן תחזור פחות רענן מהפסקה, אולי אף תאחר ותפגע בתפוקה שלך(מניסיון זה קורה).
עכשיו השאלה היא אם אני בתור בעל עסק צריך להתחשב בך, או שלא, רק השיקול שלי חשוב.
והנה הפרדוקס.
--- ציטוט ---נ"ל טיעון הילדים שלך, שכן יכול להיות מקרה של אב לילד אחד עם צרכים מיוחדים שדורש העדרות גדולה יותר מעבודה, אל מול אב ל10 שמשפחתו בגדול בריאה ומסתדרת יפה, כל מקרה נדון לגופו.
--- סוף ציטוט ---
כן אבל מבחינה סטטיסטית הסיכוי שלאב בעל 10 ילדים(שלא נדבר על אישה בעלת 10 ילדים) שיעדר מהעבודה יותר מאדם חילוני גבוה יותר.
מה לעשות?
--- ציטוט ---נכון, אדם דתי לא יכול להתעסק במקצועות מסויימים, אז מה?! נגמרו מקומות ואופציות העיסוק בעולם?? טיעון שגם הוא עף לפח.
--- סוף ציטוט ---
לכן אם אני בעל עסק עם שילוב זרועות, בין המותר לאסור אני יכול להתחשב בשיקולים שלי אם לגייס אדם דתי או לא. מה לא מובן?
--- ציטוט ---אורח חייו של אדם פרטי אינו עיניינו של מעסיק כלל, מהרגע שהחליט להעסיק את אותו אדם מכל סיבה שהיא דרך כל דרך שהיא, ההסכלות של מעסיק היא לגבי תפוקתו של העובד הספציפי בפוסט שהוא מאייש, אדם אחד מפיק תקופה X ב-Y זמן ואדם אחר יפיק את אותו X בפחות זמן, כל מקרה נדון לגופו.
כל מעסיק עושה את השיקולים שלו, תקים עסק ותקבע את הכללים, זכותך.
לא זכותך לכפות על אדם לשנות את אורח חייו בשל עבודתו, זכותך לפטרו באם הוא לא עומד בתפוקה המינימלית שהיית מצפה ממנו, זה הכל.
וכל אדם כזה יעשה את השיקול מלכתחילה אם לנסות להתקבל לעבודה אצלך.
--- סוף ציטוט ---
בדיוק גוטה בדיוק, ולכן התערבותו של מעסיק מחייו הפרטיים של אדם, אם הוא מתפלל לבודה, או אם הוא מתפלל למשה או אם הוא שומר או לא שומר מצוות בני נוח, זה לא עניינו של המעסיק, של הרגולטור ושל אף אחד אחר.
ברגע שאתה פותח את הדלת הזאת אתה פותח אותה לכל מני סוגים של הפליות. לא רק לגוי.
--- ציטוט ---בהקשר של חופש דת וחופש מדת, בא ואפתיע אותך, אני נגד חקיקה דתית כלשהי! הפתעה.....
--- סוף ציטוט ---
אז אתה מסכים שחוק של בדיקה אם עובד זר עובד את 7 מצוות בני נוח או לא כתנאי לעסקתו הוא שטותי?
אז על מה אנחנו מתווכחים בדיוק?
--- ציטוט ---והנה עוד משהו קטן לסיום:
http://www.aynrand.org/site/PageServer?pagename=reg_ar_cvc
--- סוף ציטוט ---
עם כל הסרטונים שלך אני לא יופתע אם יש לך קשר משפחתי לספילברג
גם אני יכול:
תפריט
[0] אינדקס הודעות
[*] עמוד הקודם
עבור לתצוגת גירסה מלאה