כתב נושא: הרב וולפא: ביבי נוטע עצים ועוקר ישובים  (נקרא 961 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק אשי

  • מנהל הפורום "הפצת הימין האמיתי"
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2247
הרב וולפא: ביבי נוטע עצים ועוקר ישובים
« ב- : פברואר 04, 2010, 20:00:28 »
הרב שלום דב וולפא יו"ר תנועת ארץ ישראל שלנו

הקהל הקדוש מתמוגג מנחת: "ראית מה עשה ביבי? שמעת מה ביבי אמר? הוא נטע עץ בגוש עציון, והבטיח שלא נמסור את אריאל, את מעלה אדומים ואת ישובי הגוש, בכל הסדר שלום". ממש מילים כדרבנות. איזו נחישות! איזה אומץ כלפי אומות העולם! אכן זהו ראש ממשלה ימני שלא מתפעל מאף אחד!



ואני הקטן ממש מתבייש בכך שאינני יכול להיות שותף לשמחה. במשקפים שלי ראו משהו אחר לגמרי. האזנים שלי שמעו: "ניטע עץ בגוש עציון, ונעקור את אלקנה וקרני שומרון. נדבר בגאון במעלה אדומים, ונעקור את קדומים וחשמונאים. נצהיר הצהרות באריאל, ונעקור את בית אל ונחליאל". מכלל לאו אתה שומע הן.


והאמת היא, שגם את גוש עציון ואריאל ומעלה אדומים הוא יהרוס, אבל הכל לפי התכנית. כך הוא הסדר מאז ימי בגין העליזים: מחריבים את ימית, כדי להציל את עזה, שכם ויריחו. מוותרים על עזה שכם ויריחו, כדי להציל את גוש קטיף. עוקרים את ישובי קטיף, כדי להציל את השומרון. וכך הלאה. גם שרון אמר ש"דין נצרים כדין תל אביב". ואכן יש להם אותו דין. גירשו את תושבי גוש קטיף והטילים משם יגיעו אל תל אביב.

ובינתיים, תושבי הגוש חוגגים. ביבי נטע אצלנו עץ. אפשר לישון בשקט בדרך אפרתה. מה יהיה עם השאר? זו אינה דאגה שלנו. אנחנו (בינתיים) בקונצנזוס.

בדבר אחד אין ספק. מה שבטוח "יש דין ויש דיין": רבין. קצב. שרון. אולמרט. ביבי. כל האומר ארץ ישראל וותרנית – יוותרו חייו.
http://www.sos-israel.com/27372.html