כתב נושא: וידאו: להרוג את היהודים, ציטוט מהקוראן בטלויזית רש''פ  (נקרא 3760 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק אשי

  • מנהל הפורום "הפצת הימין האמיתי"
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2247

מנותק אשי

  • מנהל הפורום "הפצת הימין האמיתי"
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2247
"היהודים - אויבי אללה, אויבי האנושות"
הרשות הפלסטינית ממשיכה בהסתה. "היהודים, אויבי אללה ושליחו, אויבי האנושות, הנביא אומר: 'תילחמו ביהודים ותהרגו בהם"

ביום שישי האחרון, הטלוויזיה הפלסטינית, הנמצאת בשליטת לשכת יו"ר הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס (אבו מאזן), שידרה דרשה דתית הקוראת להרג היהודים. הדרשן כינה את היהודים "אויבי אללה והאנושות", והשווה את היהודים לנאצים. כך מדווח המכון למבט לתקשורת פלסטינית העוקב אחר השידורים.

לאחרונה, יו"ר הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס, הודיע בגאווה בראיון לעיתון "הארץ", כי אין עוד הסתה במסגדים: "מאתנו דרשו להפסיק את הפיגועים, להכיר במדינת ישראל ואפילו לעצור את ההסתה... אנחנו פעלנו ופועלים נגד ההסתה. אמרו שיש בעיה עם נאומים מסיתים במסגדים, במהלך תפילות ימי שישי. היום אין עוד הסתה כלל וכלל בכל המסגדים".

הדרשן בטלוויזיה של הרשות אינו מזוהה. בקהל יושבים השר לענייני ההתנחלות והגדר בממשלת הרש"פ, מאהר ר'נים, וחבר הוועד המרכזי של פת"ח, מחמוד אל-עאלול.

הדרשן: "הכיבוש המתועב בפלסטין של אדמתה ושל מקומותיה הקדושים מצד המונגולים החדשים האלה ומה שהם מבצעים על האדמה הקדושה, המבורכת והטהורה הזאת: הרג, התנקשות, הרס, הפקעה, ייהוד, הצקות וביתור המולדת. זוהי הוכחה ברורה לעוינות, לגזענות שאין דומה לה ולנאציזם של המאה ה-20. היהודים, אויבי אללה ושליחו, אויבי אללה ושליחו, אויבי האנושות בכלל, ואויבי הפלסטינים בפרט, הם נלחמים בנו בכל צורות הפשע והנה אתם רואים, שאפילו המסגדים לא ניצלו מגזענותם..."

"הו מוסלמים! היהודים הם היהודים, היהודים הם היהודים. גם אם החמורים יפסיקו לנעור, הכלבים יפסיקו לנבוח, הזאבים ליילל והנחשים להכיש, היהודים לא יפסיקו להיות עוינים למוסלמים. הנביא אמר: 'אם שני יהודים יימצאו לבד עם מוסלמי, הם יחשבו רק להרוג אותו'. הו מוסלמים! הארץ הזאת לא תשתחרר, המקומות הקדושים האלה והמסגדים האלה לא ישתחררו, אלא באמצעות החזרה אל הספר של אללה, ועד אשר כל המוסלמים יהיו מוכנים להיות לוחמי ג'יהאד למען אללה ולמען התמיכה בפלסטין, העם הפלסטיני, האדמה הפלסטינית והמקומות הקדושים של פלסטין. הנביא אומר: 'תילחמו ביהודים ותהרגו בהם עד שהעץ והאבן ידברו ויאמרו: הו מוסלמי, הו עבד של אללה' - העץ והאבן לא יאמרו: 'הו ערבי', ולא יאמרו: 'איפה המיליונים?'  ולא יאמרו: 'היכן העם הערבי?', אלא יאמרו: 'הו מוסלמי, הו עבד של אללה, הנה יהודי מאחוריי, בוא והרגהו', מלבד הע'רקד, שהוא העץ של היהודים. אם כן, הארץ הזאת לא תשתחרר, אלא באמצעות הג'יהאד..."

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/200064