כתב נושא: גזלו את כל הרכוש של המזרחיים - סרטון לכבוד הגולה בארץ  (נקרא 7844 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק אוהד הפועל

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1738
אל דאגה נענה אחד אחד ירין
אתה פשוט הגבת ראשון ובאופן הכי קצר.

מיכאל בן מור
1."השכם להורגך השכ''ם להורגו" מאיפה אתה יודע שכל ערבי קם להורגיך? והאם זה לא הפוך עובד? אם אתה לא קם בבוקר להרוג ערבי למה שהוא לא יקום להרוג אותך? השאלה היא מאיזה צד אתה מסתכל
2.  הורשתכם את יושבי הארץ מפניכם", רש"י מפרש "וגירשתם" לפי נטורא קארתה לדוגמה מבחינה דתית טחן לנו מקום כאן עד לבואו של המשיח. ברור שאני לא יודע למה ומאיזה בדיוק רב אמר מה, אבל הטעון הזה לא משכנע והשאלה היא פירושו.
3. ממתי להרוג ערבי זה רצח? להרוג כל בן אדם בכוונת תחילה זה רצח על פי חוק, זה גם הפרוש המילוני וגם הפירוש התנכי. להרוג במלחמה זה לא רצח. אני בספק אם זקן פלשטינאי בן 90 שהוא ערבי שעוד 2 דקות מת גם ככה, אם תילך ותהרוג אותו יזכו אותך מאשמת רצח. לך תנסה זה לא ילך.
4. למה שערבים לא יקבלו? כל ערבי תומך בגזל או רצח? איך אתה יודע שאלת אותם? כנראה שלא.
5. חולק על גבולותיך מכריז מלחמה נגד הבטחה אלוקית? אבל 2000 שנה חלקו על הגבול, מה אלוקים הפסיד במלחמה? כנראה שלא.
6. ארץ ישראל היא יותר ממדינת ישראל בלבד מבחינתך בו נדייק.
7. הרגשה מצוינת
בו ניגש לעניינים ולא נשחק את המשחק הדיפלומטי שלנו.
הדעה שלכם היום היא לא חוקית למה? כי המוסד השמאלני הבוגדני שוטף המוח החליט ככה.
אתם כיום מסכנים אותי ואת חלק גדול מעם ישראל כי אם חלילה תעלו לשלטון ותגרשו את הערבים אנחנו לא נוכל לדעת מה יהיה יתנו.
אם מבחינה עולמית שאתם פשוט מתעלמים ממנה(אנחנו חזקים אנחנו נחיה לבד ונתפלל כל היום) אם מבחינה חברתית ששוב אתם מתעלמים מרצון העם. אם יש מסעדות פתוחות בשבת זה כי לאנשים בא ללכת לשם, מי אתם שתגידו אם מותר לנו או אסור לנו לעבוד בשבת?
ואם מבחינה כך שאני לא יכול לדעת אם אחרי הגירוש הערבי תגרש אותי או את תומכי ליברמן(שהם בחלקם רוסים נוצריים שעל פי ירין עסוקים כל היום ברציחות)


מנותק ירין הכהניסט

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3530
איזה חשיפה בדיוק (תן קישור) מה המקור שלה על מה היא מתבססת?
בס"ד

זה היה בחדשות 22 עם אני לא טועה.

מנותק אלמ

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2059
  • וְהַמַּשְׂכִּלִים יַזְהִרוּ כְּזֹהַר הָרָקִיעַ
בס"ד

זה היה בחדשות 22 עם אני לא טועה.
אני בספק מהמקור הנ"ל
כל מה שהיה טוב, עכשיו נחשב רע.
התיישבות הייתה מצווה, עכשיו היא עבירה.
להתגייס לצבא היה זכות, עכשיו זה חובה, עבודת כפיים הייתה כבוד, עכשיו זו בושה.

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
בס"ד


ציטוט
מיכאל בן מור
שמאלן בן חמור

ציטוט
1."השכם להורגך השכ''ם להורגו" מאיפה אתה יודע שכל ערבי קם להורגיך? והאם זה לא הפוך עובד? אם אתה לא קם בבוקר להרוג ערבי למה שהוא לא יקום להרוג אותך? השאלה היא מאיזה צד אתה מסתכל
1.) מכמה סיבות,
א.) איסלם.
ב.) פאן-ערביזם למיניו.
ג.) תפיסה מובנית ולאומית שהארץ עליה המדינה הזו קיימת (שלא לדבר על ארץ ישראל כולה, מנהר מצרים ועד לפרת) היא שלהם, ולפיכך צריך לחסל את מדינת ישראל ואת הציונים.
2.) אם אני לא אקום בבוקר להרוג ערבי (דבר לא יעיל, אבל מוסרי בהחלט), יהיה לו הרבה יותר קל לרצוח אותי, השאלה אם אנחנו בכלל מתחילים לתקוף, אם נחליט שלא, הדבר היחיד שנעשה זה לרצוח את עצמנו.
3.)  1. זה לא משנה עם כל ערבי, בזמן מלחמה לא מתייחסים בכלל לשיקול של מי ערבי טוב ומי ערבי רע ,אם יש שם ערבי טוב שמתנגד לפשעים של אחיו,הוא צריך לברוח מהם ולא להשאר לצידם, המהר"ל בגור אריה פרשת וישלח מברר את הסוגיה של עונש קולקטיבי לפי היהדות ואלה הם דבריו -
"אך קשה: אם שכם חטא – כל העיר מה חטאו להרוג (אותם)? ותירץ הרמב"ם, דבני נח מצווים על הדינין (להקים בתי דין לשפוט העוברים על מצוות בני נח), ועבירה אחת ש(בן נח) עובר – נהרג על ידו; וכאן ראו (כל תושבי שכם) את המעשה הרע הזה ולא דנוהו – לכך היו (כולם) חייבין מיתה... ואף על גב דאמרה התורה "כי תקרב אל עיר להלחם עליה וקראת אליה לשלום"
 – היינו היכי (במקום) דלא עשו לישראל דבר כגון זה (מעשה דינה) שפרצו בהם לעשות להם נבלה, אף עלגב דלא עשה רק אחד מהם (שכם בן חמור) - כיון דמכלל העם הוא, כיון שפרצו להם תחילה מותרים ליקח נקמתם מהם (מכולם). והכי נמי (כך גם) כל המלחמות (של ישראל)... אף על גב שהיו הרבה (אנשים מתוך העם האויב) שלא עשו (כל דבר רע), אין זה חילוק – כיוון שהיו (חלק) באומה שעשה להם רע (לישראל) – מותרין לבוא עליהם למלחמה. וכן הם כל המלחמות".


ציטוט
2.  הורשתכם את יושבי הארץ מפניכם", רש"י מפרש "וגירשתם" לפי נטורא קארתה לדוגמה מבחינה דתית טחן לנו מקום כאן עד לבואו של המשיח. ברור שאני לא יודע למה ומאיזה בדיוק רב אמר מה, אבל הטעון הזה לא משכנע והשאלה היא פירושו.
נטורי קרתא מתנגדים להקמת מדינה בגלל שלושת השבועות, מדינה בכל גודל, אפילו רק תל אביב - הם גם מסכימים שאם היה מותר להקים מדינה היה צריך לגרש את האויבים, הסיבה היחידה שהם מתנגדים זה בגלל דעתם שאסור כרגע להקים מדינה. מה הקשר בין זה ובין ההלכה? ההלכה מצווה להוריש, וכל היהודים חוץ ממיעוט מסכימים שאפשר להקים מדינה, כולל רוב גדולי ישראל, אז בוודאי שיש מקום לדון על גירוש, כי זה חלק מהורשת הארץ וההתנחלות בה.


ציטוט
3. ממתי להרוג ערבי זה רצח? להרוג כל בן אדם בכוונת תחילה זה רצח על פי חוק, זה גם הפרוש המילוני וגם הפירוש התנכי. להרוג במלחמה זה לא רצח. אני בספק אם זקן פלשטינאי בן 90 שהוא ערבי שעוד 2 דקות מת גם ככה, אם תילך ותהרוג אותו יזכו אותך מאשמת רצח. לך תנסה זה לא ילך.
3. לפי היהדות יש חלוקה בין רצח לבין הריגה (במלחמה ,או על פי משפט וכו'), רצח זה בלי סיבה, אנחנו מדברים כאן על להרוג אויבים עם סיבה, חוק חילוני לא יקבע מהו רצח ומהו אלא החוק התורני (ההלכה).

ציטוט
4. למה שערבים לא יקבלו? כל ערבי תומך בגזל או רצח? איך אתה יודע שאלת אותם? כנראה שלא.
איזה גזען, אם מישו היה משתלט לך על הבית מה היית עושה? מעבר לזה, אין שום בעיה שהערבים יקבלו שבע מצוות בני נח, אבל להשלים כקולקטיב, הם היו צריכים לעשות לפני שהמלחמה התחילה, כרגע זה לא אפשרי להשלים עימם מבחינת ההלכה, כי לא רק שהמלחמה התחילה, אלא הם התחילו אותה.
 
ציטוט
5. חולק על גבולותיך מכריז מלחמה נגד הבטחה אלוקית? אבל 2000 שנה חלקו על הגבול, מה אלוקים הפסיד במלחמה? כנראה שלא.
א.) אלוקים לעולם לא מפסיד במלחמות, אנחנו מפסידים (באשמתנו ובגלל חטאינו), הקב"ה לקח הארץ מן הגויים ונתנה לישראל, בזה שהם תומכים ב"צמצום" או ב"חלוקת" גבולות הארץ כמוהו כמי שמכריז מלחמה על הקב"ה ונגד הבטחתו לעמו הנבחר, אין להם זכות לערער על החלטה אלוקית.
ב.) 2,000 שנה של גלות באשמתנו, 60 שנה של אתחלתא דגאולה.

ציטוט
6. ארץ ישראל היא יותר ממדינת ישראל בלבד מבחינתך בו נדייק.
לא מבחינתי, אלא עובדה גמורה, מנהר מצרים ועד לפרת ולא ס"מ פחות.
ציטוט
7. הרגשה מצוינת
דן בן אמוץ צדק!

ציטוט
הדעה שלכם היום היא לא חוקית למה? כי המוסד השמאלני הבוגדני שוטף המוח החליט ככה.
הלאה הפאשיזם השמאלני!
ציטוט
אתם כיום מסכנים אותי ואת חלק גדול מעם ישראל כי אם חלילה תעלו לשלטון ותגרשו את הערבים אנחנו לא נוכל לדעת מה יהיה יתנו.
אתם מסכנים את עם ישראל כמו שתמיד סיכנתם, זו האמת עליכם:

רק החלק המתוק ביותר מההיסטוריה של האליטה הבוגדנית, של הערב רב, חסידי "הסדר העולמי החדש", הבקטריה שהרסה את העולם מבחינה חשיבתית.

ציטוט
אם מבחינה עולמית שאתם פשוט מתעלמים ממנה(אנחנו חזקים אנחנו נחיה לבד ונתפלל כל היום)
לא נתפלל כל היום מן הסתם אבל מן הסתם כן נתפלל כהכרח, עלק מתעלמים, ראינו באשכול שבו היהדות ניצחה את השמאלניזם.
 
ציטוט
אם מבחינה חברתית ששוב אתם מתעלמים מרצון העם. אם יש מסעדות פתוחות בשבת זה כי לאנשים בא ללכת לשם, מי אתם שתגידו אם מותר לנו או אסור לנו לעבוד בשבת?
רצון העם יכול להיות גם היטלר, רצון העם גם יכול להיות רצח, דמוקרטיה זה דבר לא מוסרי בעליל, ורוב העם, צר לי להגיד לך, כן נוטה למסורת ישראל סבא.
  
ציטוט
ואם מבחינה כך שאני לא יכול לדעת אם אחרי הגירוש הערבי תגרש אותי או את תומכי ליברמן(שהם בחלקם רוסים נוצריים שעל פי ירין עסוקים כל היום ברציחות)
אני נגד גירוש יהודים (בעד כינון סנהדרין/דינא דמלכותא דינא שיקבע בעניין הוצאה להורג של בוגדים).
לא אכפת לי אם הם עוסקים או לא, החוצה (אלה שפשעו, כל מקרה לגופו והעונש הראוי יוטל).

מנותק חיים בן_פסח

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8063
בס''ד

אלמ וירין, שניכם יהודים נפלאים. למה להתווכח?

היהודים מרוסיה הם האחים שלנו והם תורמים למדינה לאין ערוך.

יש גם גויים מרוסיה וביניהם שני סוגים: א. יש גויים עם קשר לעם ישראל כמו אב יהודי, או בן זוג יהודי, או סב יהודי וכו'. ב. יש גויים בלי שום קשר לעם ישראל שזייפו ושיקרו כדי לעלות לארץ ישראל לסיבות כלכליות.

צריך לעודד אלה בסוג א' להפוך לבני נח או להתגייר. ואלה בסוג ב', צריך לעודד לחזור לרוסיה או לעבור למדינה אחרת כי אין להם מקום כאן אם אין להם שום קשר לעם ישראל.

מנותק אלמ

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2059
  • וְהַמַּשְׂכִּלִים יַזְהִרוּ כְּזֹהַר הָרָקִיעַ
בס''ד

אלמ וירין, שניכם יהודים נפלאים. למה להתווכח?

היהודים מרוסיה הם האחים שלנו והם תורמים למדינה לאין ערוך.

יש גם גויים מרוסיה וביניהם שני סוגים: א. יש גויים עם קשר לעם ישראל כמו אב יהודי, או בן זוג יהודי, או סב יהודי וכו'. ב. יש גויים בלי שום קשר לעם ישראל שזייפו ושיקרו כדי לעלות לארץ ישראל לסיבות כלכליות.

צריך לעודד אלה בסוג א' להפוך לבני נח או להתגייר. ואלה בסוג ב', צריך לעודד לחזור לרוסיה או לעבור למדינה אחרת כי אין להם מקום כאן אם אין להם שום קשר לעם ישראל.
מסכים.
אך לא אקבל טענה של שנאה ללא בסיס+הכללה, ובלי מקור(סטטיסטי)נאמן.
כל מה שהיה טוב, עכשיו נחשב רע.
התיישבות הייתה מצווה, עכשיו היא עבירה.
להתגייס לצבא היה זכות, עכשיו זה חובה, עבודת כפיים הייתה כבוד, עכשיו זו בושה.

מנותק אוהד הפועל

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1738
חיים יקירי אתה באחד מהסרטונים שלך אמרת שהשמאלנים לא יכולים לבוא ולהתווכח איתכם על העיקר ולכן הם רק מפיצים שקרים(לא שאני מחשיב את עצמי לשמאלני אבל ניחא) והנה אדון מיכאל קורה לי חמור שמאלני.
אולי אתם לא יכולים לקבל דעות מנוגדות? אם זה לא נוח לכם? אני חושב שעד שהתחילו הפרובוקציות הקטנות שלכם עניתי די בכבוד הלא כך?

ולך מר מיכאל

א. איסלם? זה בערך כמו להגיד שהיהודים רוצים להשמיד את כל הגויים על פי היהדות. יש פסוק מסוים באיסלם שיכול להתפרש באלף דרכים. בדיוק כמו ביהדות.
ב+ג. זה לא הוכחה לכך. כמו שיש יהודים חילוניים יש ערבים מוסלמים חילוניים. לכן אתה לא יכול לקבוע שההסתברות שערבי, פלשטינאי בפרט הוא קם להרוג אותך, הוא 1.
זה נחמד שזה נוח אבל זה לא אפשרי.

2. אבל אנחנו לא קמים בבוקר לרצוח ערבים ואנחנו עדיין כאן. איזה קטע? ועדיין אתה לא יכול לדעת במאה אחוז שאם ערבי מסוים תהרוג אתה לא תבצע עבירה של רצח שזה בין העבירות הכי חמורות בתורה שלנו.
3. מה זאת אומרת לברוח? אתה לא רוצה שהוא ינסה לשכנע אותם בכלל? נתחיל מזה שהיום אין לנו בדור דיני מיתה(אמנון יצחק אמר זאת אף הוא באחד מהקלטות שלו אם תרצה אני יציג לך אותם כאן והוא האחרון שתוכל לקרוא לו שמאלני).
כך שזה לא מסתדר וגם אם יש, אם לך מותר לרצוח ילדים ונשים חפים מפשע כי הם לא ברחו למה להם אסור(ואסור להם למען אי הבנה)?

. בנוגע לנטורי קארתה שברור שהקשר שלם חלש, הנה יהודים שכרגע על פי אמונתם הדתית בכלל חושבים שאין צורך בקיום מדינה. זאת אומרת שניתן לפרש את ההלכה כל הלכה איך שרוצים. אם זה מכון או לא זה עניין של אמונה לא עובדה.
ואם כבר מדברים רוב העם לא מעוניין בגירוש, עובדה המפלגה של מרזל לא הצליחה לעבור את אחוזי החסימה שוב.
אז?
3. לכמעט כל רצח יש סיבה. כמו "הוא התחיל" או "הוא גנב ממני" או "היא בגדה בי". בלי הוכחה בבית משפט רבני אפילו שפועל מההלכה בלבד, שכל ערבי הוא קם בבוקר להרוג אותך אתה לא יכול להרוג אותו. אין לך הוכחה, יש לך דעה, שמועה, אמונה או איך שלא תקרה לזה. אתה לא יכול להוכיח שכל ערבי באשר הוא רוצה להרוג אותך ולכן אתה לא יכול לדעת אם הערבי שאתה לוקח באקראי רוצה להרוג אותך. עובדה היא שיש כוח גרביטציה, או שציפורים עפים. זאת עובדה. מה שלך יש ביד זה אמונה מסוימת(אני לא מדבר באמונה באלוקים, על מנת שלא יהיה בלבול).
ומה זאת אומרת החוק החילוני לא יקבע מהו? מחר אם תילך ותרצח חלילה החוק החילוני הוא זה שישפוט אותך. אז כרגע אם כן יקבע(שוב עובדה).
 4. לא הבנתי אתה קורה לי גזען?
ועכשיו יש מלחמה למה לא לנסות לשכנע אותם לקבל? בכל צורה שהוא? אני מניח שאם רק תומר שאתה רוצה להשמיד אותם או לגרש אותם זה די יעורר אנטגוניזם מצידם אתה לא חושב? חוץ מזה לפי מה שהם אומרים אנחנו התחלנו ויש להם טעונים מאוד משכנעים. אז מי צודק?
רמז זה לא מעניין.
5. א. גם בימי ירמיהו הנביא? תקן אותי אם אני טועה אבל הוא לא הנביא שאמר "לא אל תלחמו אתם תפסדו" ולא הקשיבו לא במיוחד?
ב. אם זה אשמתנו אז מה אתה רוצה מהערבים(שאלה רטורית אתה לא חייב לענות)?

6. אבל לא מבחינת שאר העולם שאנחנו חיים בו. שלא תבין אותי לא נכון, אם מחר בהוקוס פוקוס יתפוגגו כל הערבים ונחיה בארץ ישראל השלמה אני ישמח. אבל בתנאים שיש היום ומרצוני לא לפגוע בי שלא נדבר על חפים מפשע אני לא רואה איך זה מתקיים. גם בתוכנית הטרנספר שלכם שהסנכון בה(אם לא לוקחים בחשבון את הבעיות המוסריות בה) מבחינתי ומבחינת רבים גדול מדיי.

7. יופי טופי

הלאה
פשיזם שמאלני? יש עם האמירה הזאתי כל כך הרבה בעיות במיוחד למי שמגדיר את עצמו כימין קיצוני(במפה הפוליטית עדיין אין דעות ימניות קיצוניות יותר משלכם שוב תקן אותי אם אני טועה).

אנחנו מסכנים את המדינה והיא עדיין קיימת(ותנחש על ידי מי היא הוקמה). ושוב אני מרשה לעצמי להגדיר את עצמי עם השמאל כיוון שמבחינתכם ליברמן זה שמאל.
אתם לא מתעלמים מהתגובה העולמית לטרנספר? אתה בעצמך אמרת "כמה מדינות יאכפו סנקציות" באחד הדיונים. אתם פשוט לא לוקחים את זה בחשבון בכלל.
דמוקרטיה אמיתית לא יכולה להאמין ברצח(שזה סותר את מה שאתה מתכוון לעשות לערבים אה סליחה זה הריגה). יש ערכים בסיסיים בדמוקרטיה שבכך היא מגנת על עצמה.
זה משטר שברירי אתה צודק אבל לא מוסרי? כיצד? ואז מה עם רוב העם שומר מסורת. אם בא לי(ורק למען הסר הספק גם אני לא אוכל במסעדות לא כשרות כרוב העם) לאכול חזיר בשבת בלי לעשות נטילת ידיים, למה שאני לא יעשה את זה? זה יהיה בת''א, עם בחברה שגם רוצים לעשות את אותו דבר.
אתה לא רוצה, אל תיכנס למסעדה. רוב העם לא ירצה? המסעדה תפשוט רגל. המסעדה כן תצליח לשרוד? זאת אומרת שמספיק אנשים כן רוצים לאכול בשבת חזיר בלי לעשות נטילת ידיים.
כמו שאני לא יכול להכריח יהודי פולני לשמור על המסורת הפולנית מבחינת כל מני דברים אחרים אתה לא יכול להכריח אותי(בדמוקרטיה) להתנהג בדיוק כמו שאתה רוצה אלא אם כן אני פוגע או מסכן אותך באופן עובדתי.
לאכול חזיר או לעבוד בשבת לא מסכן אותך באופן עובדתי, לגנוב לאומת זאת כן.

אסור לגרש אותם צריך לתת להם עונש מוות- אה זה הרבה יותר טוב. זאת אומרת מחר אתה עולה לשלטון, ליברמן בסכנה, לא רק אני(אתם אמרתם שליברמן גרוע כמו השמאל).
אל תתפלאו אם לא תגיעו לשלטון בקרוב.
  

מנותק אשי

  • מנהל הפורום "הפצת הימין האמיתי"
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2247
לאוהד הפועל, מאמר הלכתי על הלא-יהודי בא"י מספר הרעיון היהודי:
http://www.rabbikahane.org/kahane/index.php?view=article&catid=34:or-a&id=181:-q&option=com_content&Itemid=56

בנוסף לכך ישנו פן הלכתי/תורני נוסף ל"קונפליקט היהודי-ערבי בפלשתינה", שאינו מפורסם באותה מדה כמו עניין ה"טרנספר":  מדובר במצווה לאומית נוספת, שאינה קשורה כלל לכיבוש הארץ וישובה, והיא המצווה להכרית את זרע עמלק: "תמחה את זכר עמלק מן השמיים" (דברים כה:יט).  לכולי עלמא, עמלק בתקופתנו נחשב לא רק העם העמלקי הקדום אלא כל עם שמאיים ומנסה להביא כליה על עם ישראל.  זה היה תקף לגבי העם הגרמני יש"ו שרצח 6 מליוני יהודים בשואה, ומאז הקמת מדינת ישראל זה תקף לגבי הישמעאלים יש"ו שאיימו וממשיכים לאיים בשואה נגד עם ישראל.  אילו היתה להם היכולת, הם כבר מזמן היו מביאים עלינו כליה רח"ל, ובעובדה זו מכיר כל יהודי בר-דעת, כולל שמאלנים רבים.
עיין במאמר של דוקא_כך: http://hayamin.org/forum/index.php/topic,10648.msg74354.html#msg74354

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
חיים יקירי אתה באחד מהסרטונים שלך אמרת שהשמאלנים לא יכולים לבוא ולהתווכח איתכם על העיקר ולכן הם רק מפיצים שקרים(לא שאני מחשיב את עצמי לשמאלני אבל ניחא) והנה אדון מיכאל קורה לי חמור שמאלני.
אולי אתם לא יכולים לקבל דעות מנוגדות? אם זה לא נוח לכם? אני חושב שעד שהתחילו הפרובוקציות הקטנות שלכם עניתי די בכבוד הלא כך?
 
ה"טעות" שלך בשם שלי הייתה מכוונת ושיטה סובייטית נוחה, עובדתית, אתה בינתיים רק מפסיד לי בויכוחים, אין לי טעם להשמיץ אותך ממש.

ולך מר מיכאל

ציטוט
א. איסלם? זה בערך כמו להגיד שהיהודים רוצים להשמיד את כל הגויים על פי היהדות. יש פסוק מסוים באיסלם שיכול להתפרש באלף דרכים. בדיוק כמו ביהדות.
בוא תגיד לי מה לא ברור בקור'אן סורה 9 פסוק 5:
"אחרי חלוף החודשים המקודשים, הרגו את הכופרים בכל מקום שבו תמצאו אותם, השתמשו בכל טכסיס מלחמתי נגדם, עד אשר יכנעו וישלמו את האלזכא'את כי אללה הוא סולח ורחום".
זו הסורא שנועלת כל יחס אשר לאלכופאר מבחינה תיאולוגית למוסלמים, הסורא הנועלת של אלסוראת אל מאדיניא. לא צריך את הקאנון האיסלאמי בשביל להראות את הכוונות שלהם, מספיק להסתכל בהיסטוריה של נביא השקר שלהם.
ביהדות, אגב, לא רוצים להשמיד את כל הגויים.
ציטוט
ב+ג. זה לא הוכחה לכך. כמו שיש יהודים חילוניים יש ערבים מוסלמים חילוניים. לכן אתה לא יכול לקבוע שההסתברות שערבי, פלשטינאי בפרט הוא קם להרוג אותך, הוא 1.
מה לא הוכחה במה שאמרתי? איפה אתה חי?  :::D :::D :::D כבר חשבתי שיש לי ויכוח מול שמאלן אינטלקטואל. כמו כן, מוסלמים חילוניים זה לא יהודים חילוניים. ליהודים חילוניים אין שום קשר ליהדות מבחינה דתית (כמעט) ולמוסלמים יש. השנאה עברה במסורת כל כך ארוכה שאי אפשר להתעלם ממנה (כמו שאפשר לראות בעובדה שערבים חילונים רצחו הרבה יותר יהודים מאחיהם האדוקים).  מוסלמי זה מוסלמי עד אשר יעזוב את האיסלם.
לא ענית לשאלה שלי.
ציטוט
זה נחמד שזה נוח אבל זה לא אפשרי.
זה שאתה מוכן לוותר על הכבוד הלאומי שלך לא אומר שהערבים מוכנים. פה זה לא אירופה.

ציטוט
2. אבל אנחנו לא קמים בבוקר לרצוח ערבים ואנחנו עדיין כאן. איזה קטע? ועדיין אתה לא יכול לדעת במאה אחוז שאם ערבי מסוים תהרוג אתה לא תבצע עבירה של רצח שזה בין העבירות הכי חמורות בתורה שלנו.
לערבים אין יכולת להשמיד אותנו. אבל איזה קטע, הרב מאיר חי לא נסע להרוג ערבים והם רצחו אותו בלי שבכלל הכיר אותם.

מהגמרא מסכת בבא בתרא: "אמר רב אחא בר יעקב, 4 דברים מתחרט עליהם הקב"ה שבראם: יצר הרע, כשדים, ישמעאלים וגלות" - כך שמהתורה שלנו, הם מיותרים.
לא קראת את הציטוט של גור-אריה שהבאתי לך אה? יש איסור היום על הורשת יחידים כיוון שזה לא יעיל (ולא לא מוסרי, כי זה כן, תאמין לי), בכל אופן, לך ספר את הידע העלוב והצבוע שלך בתורה לאברהם אבינו, משה רבינו, יהושע בן נון, כלב בן יפונה, ברק בן אבינועם, עתניאל בן קנז, שמשון בן מנוח, שמואל הנביא, אהוד בן גרא, יפתח הגלעדי, דוד המלך, שלמה המלך, מתתיהו החשמונאי ובניו, בר גיורא, יוחנן מגוש חלב, רבי עקיבא, בר כוכבא, רבי אלעזר המודעי, יואב ואבישי בני צוריה, בניהו בן יהוידע, ולכל רב אמיתי שיודע מה זה "צורר" (צורר זה ציוויליזציה/אומה, אין לי ספק שגם בעם העמלקי שהקב"ה בעצמו!!! מחה מעל פני האדמה היו נאורים ומתונים, אבל הקב"ה מחה גם אותם).
ציטוט
3. מה זאת אומרת לברוח? אתה לא רוצה שהוא ינסה לשכנע אותם בכלל? נתחיל מזה שהיום אין לנו בדור דיני מיתה(הרב אמנון יצחק אמר זאת אף הוא באחד מהקלטות שלו אם תרצה אני יציג לך אותם כאן והוא האחרון שתוכל לקרוא לו שמאלני).
כך שזה לא מסתדר וגם אם יש, אם לך מותר לרצוח ילדים ונשים חפים מפשע כי הם לא ברחו למה להם אסור(ואסור להם למען אי הבנה)?
מה זה לשכנע אותם, לשכנע אותם הוא היה צריך עוד לפני שהם התחילו לרצוח אלא רק תכננו. עם שכעם ניסה לרצוח אותנו (ולא אכפת לי מתי ולא אכפת לי כמה מתונים ופילושמים יצאו מתוכו, והבה נודה באמת, ערבים כאלה יש אפס), לא יזכה למחילה לעולם.
מה זה לשכנע אותם, זה נקרא ל-ה-י-כ-נ-ע, להתחנן לחסדיהם, בשביל לשכנע אותם, צריך להרוג בהם, למען יראו ויראו, שאסור להתעסק עם עמו של הקב"ה.
היום זה בגלל שהוצאה להורג (בינתיים) לא מעוגנת בחוק המלכות, וגם בגלל שאין לנו סנהדרין, וזה עדיין, רק לגבי יהודים!!!! ולא כלפי אויבי ישראל, בחייאת, למה הצביעות? הרי ידוע שתורה לא מעניינת אנשים כמוך והידע שלכם בה קלוש. 
זה לא נקרא רצח, זה נקרא מחיית זכר עמלק (כל עם שמכריז מלחמה על עם ישראל, מקבל את תפקידו ההלכתי של עמלק), הם צריכים להימחות!!! מעל פני האדמה (והגירוש זה רק השלב הראשוני).
ציטוט
המהר"ל בפירושו לפרשת "וישלח" שואל, מדוע שמעון ולוי הרגו את כל אנשי שכם, הרי רק שכם וחמור היו חייבים מיתה? מכאן, אומר המהר"ל, נלמדת ההלכה שמותר להרוג גם חפים מפשע, ומותר להעניש ענישה קולקטיבית בזמן מלחמה. לכן, אם הצבא מגיע למקום שיש בו מחבלים, והמחבלים מתבצרים בבית שיש בו אזרחים, מותר להפגיז את הבית, אף-על-פי שיפגעו אזרחים חפים מפשע. וזה נכון דוקא בזמן של מלחמה, ומלחמה נקבעת על-ידי ההנהגה והצבא עצמו, כאשר הוא רואה שיש בכך צורך לחיסול המחבלים. למרות זאת, אין שום היתר לגנוב מהם בזמן מלחמה.
- הרה"ג דב ליאור חולק עליך. אתה בדיחה.

ציטוט
בנוגע לנטורי קארתה שברור שהקשר שלם חלש, הנה יהודים שכרגע על פי אמונתם הדתית בכלל חושבים שאין צורך בקיום מדינה. זאת אומרת שניתן לפרש את ההלכה כל הלכה איך שרוצים. אם זה מכון או לא זה עניין של אמונה לא עובדה.
ואם כבר מדברים רוב העם לא מעוניין בגירוש, עובדה המפלגה של מרזל לא הצליחה לעבור את אחוזי החסימה שוב. אז?
א.) נטורי קרתא מתבססים על דעה אחרת בדיון ההלכתי, אלו שהלכו ולחצו ידיים לערפאת, נודו מהציבור, אלו שתומכים בהשמדת המדינה הם בוגדים!! לכל דבר, וגם הרב אמנון יצחק שאתה כה מעריץ [שהוא ממש אבל ממש לא ימני; ימני מכיר בלגיטימיות המדינה לא?] מוקיע אותם, כל הציבור החרדי הקיא אותם מכל המדרגות).
בסדר, זו דוגמא לדעה שונה, דעה שאני יכול בזה המקום לסתור ולהפריך (ואדרבא, רק שתדע, גם לדעתם!!! אחרי בוא המשיח הוא ידרוס בישמעאלים ובאדומים שמפריעים בכיבוש הארץ, וממלכתו תהיה לא רק מהפרת ועד לנהר מצרים, אלא כל העולם!!!), וכבר הפריכו רבים קודם לי, אז אם הוכח דבר, הולכים לפי האמת, כן קשה לשמוע את זה קומיסר, אבל אמת היא נר לרגלינו ולא פאפא סטלין.

 
ציטוט
3. לכמעט כל רצח יש סיבה. כמו "הוא התחיל" או "הוא גנב ממני" או "היא בגדה בי". בלי הוכחה בבית משפט רבני אפילו שפועל מההלכה בלבד, שכל ערבי הוא קם בבוקר להרוג אותך אתה לא יכול להרוג אותו. אין לך הוכחה, יש לך דעה, שמועה, אמונה או איך שלא תקרה לזה. אתה לא יכול להוכיח שכל ערבי באשר הוא רוצה להרוג אותך ולכן אתה לא יכול לדעת אם הערבי שאתה לוקח באקראי רוצה להרוג אותך. עובדה היא שיש כוח גרביטציה, או שציפורים עפים. זאת עובדה. מה שלך יש ביד זה אמונה מסוימת(אני לא מדבר באמונה באלוקים, על מנת שלא יהיה בלבול).
א.) זו לא דעה, כבר הוכחתי את טענותיי, רק אתה ממשיך להנפיח סיסמאות של בכי באוויר (וליאון הרבסט כבר התאים את האמת על ההומניות שלכם), בקיצור, נכנעת בדיון על הכוונות שלהם. ערבי זה לא עם, זה ציוויליזציה/תרבות, שאפשר להיות חלק ממנה, ואפשר שלא, ערבי שלא חושב ככה, יבחר לצאת מתוך התרבות שלו ולהיות בן נח, אז אין לי כל בעיה איתו.
ב.) שוב, הוכחתי, זה אתה שממשיך להצניע את הוכחתי כיאה לשמאלן, לערבים (פה ושם) יש שכל, הם יודעים שאם הם יבואו ופשוט ינסו לרצוח זה לא ילך להם, לכן הם המציאו טקטיקות צבאיות, וביניהם הבולשיט שאתה קונה (ביודעין).
ג.) אם זה היה כך, היהדות לא הייתה מהנצרות, ביהדות יש הרבה מקום להרג, מי שפורץ לביתי!! יש לי זכות להרוג אותו, קל וחומר מי שבא להורגי או אפילו יש לי חשד נגדו. ועם כל הכבוד... יש חיזוק רבני לטענותיי.  :old_smiley:
ציטוט
ומה זאת אומרת החוק החילוני לא יקבע מהו? מחר אם תילך ותרצח חלילה החוק החילוני הוא זה שישפוט אותך. אז כרגע אם כן יקבע(שוב עובדה).
א.) החוק החילוני לא יקבע מהו רצח, אם החוק החילוני יקבע שלהרוג את היטלר זה רצח, ההלכה עדיין תישאר: "הרג צורר", רק אם החילוני מותאם להלכה הוא בסדר.
ב.) אני בספק אם החוק החילוני יצליח לתפוס אותי, אבל זה לא הדיון, אם החוק החילוני היה שופט אותי, זה עדיין לא נותן לו לגיטימציה כל עוד הוא סותר את ההלכה (ואם אני אבוא ואהרוג ערבי וישפטו אותי על כך, כן, זה ייחשב לסתור את ההלכה).

 
ציטוט
4. לא הבנתי אתה קורה לי גזען?
ועכשיו יש מלחמה למה לא לנסות לשכנע אותם לקבל? בכל צורה שהוא? אני מניח שאם רק תומר שאתה רוצה להשמיד אותם או לגרש אותם זה די יעורר אנטגוניזם מצידם אתה לא חושב? חוץ מזה לפי מה שהם אומרים אנחנו התחלנו ויש להם טעונים מאוד משכנעים. אז מי צודק?
רמז זה לא מעניין.
א.) או במילים אחרות: למה לא להיכנע? למה לא לרמוס את כבודו של הקב"ה בעולם? למה לא לבוא ולהתחנן אליהם, קחו את אדמתו של הקב"ה, רק שיהיה שלום (עם מחבלא!!)?
ב.) כבר יש להם אנטגוניזם נגדנו וגם לנו נגדם, עמלק נמחה מעל פני האדמה, אשור נמחתה, בבל נמחתה, רומא נמחתה, יוון נמחתה, העיקר קידוש שם שמיים, וכו' כו' וכו', זה לא הולך ככה.
ג.) יש להם טיעונים מאוד נבובים, פראבדה לשמה, שכתוב ההיסטוריה, עיוות המציאות, בדיוק ממיטב בית החרושת למילים נבובות של הקרמלין, וזה לא משנה אם הם משכנעים (או: דמגוגיה), או לא, הן סותרות את האמת התורנית, הן סותרות את המציאות.
בסדר, ולפי מה שאנחנו אומרים (ובצדק, כמובן) אנחנו צודקים, השאלה מי מחזיק באמת, ואלו אנחנו,
רמז: אנחנו  :old_smiley:.

ציטוט
5. א. גם בימי ירמיהו הנביא? תקן אותי אם אני טועה אבל הוא לא הנביא שאמר "לא אל תלחמו אתם תפסדו" ולא הקשיבו לא במיוחד?
ב. אם זה אשמתנו אז מה אתה רוצה מהערבים(שאלה רטורית אתה לא חייב לענות)?
א.) אוויל,  :::D :::D :::D :::D זה היה עונש שכבר נובא עליו לפני כן על יהודה, שפה תתחיל גלות בבל, נבואה שפה התגשמה, וירמיהו קרא להם להיכנע כי זה היה רצון השם (להעניש ולהגלות אותם), בור עלוב, איפה יש דבר השם שקורא לנו להיכנע ולצאת לגלות (וכניעתנו פה, בשונה מהזירה הקודמת, לא תביא שלום, שלום שהקב"ה הבטיח, בגלות).
ב.) הבנת הנקרא יש קומיסר?

ציטוט
6. אבל לא מבחינת שאר העולם שאנחנו חיים בו. שלא תבין אותי לא נכון, אם מחר בהוקוס פוקוס יתפוגגו כל הערבים ונחיה בארץ ישראל השלמה אני ישמח. אבל בתנאים שיש היום ומרצוני לא לפגוע בי שלא נדבר על חפים מפשע אני לא רואה איך זה מתקיים. גם בתוכנית הטרנספר שלכם שהסנכון בה(אם לא לוקחים בחשבון את הבעיות המוסריות בה) מבחינתי ומבחינת רבים גדול מדיי.
לא אכפת לי שמבחינתך זה לא הולך (והבה לא ניכנס לסיבות, שבוא נגיד, אינן הומניות במיוחד כפי שאתה נובח), האמת לא תלויה במה שאתה חושב, הצדק לא תלוי במה שאתה חושב, זה כבר מתחיל לשעמם ולעצבן להסביר לך מחדש. מדיניות החוץ שלנו לא תיקבע על פי ה"מוסר" בשקל של אומות העולם אלא לפי רצונו של הקב"ה שכבר הראיתי אותו.
מה הבעיה המוסרית בתורה? הסיכון, כפי שכבר הוכחתי (כן, הדיון השני ממנו ברחת), מאוד קטן, ואם כן, צריך לקחת אותו, גם בלחצות את הכביש יש סיכון, בקיומנו פה יש סיכון, ארץ ישראל נקנית בייסורים.

ציטוט
7. יופי טופי

אז איך הסמים?

ציטוט
הלאה
פשיזם שמאלני? יש עם האמירה הזאתי כל כך הרבה בעיות במיוחד למי שמגדיר את עצמו כימין קיצוני(במפה הפוליטית עדיין אין דעות ימניות קיצוניות יותר משלכם שוב תקן אותי אם אני טועה).
לך תגיד את זה לאנשי כ"ך שנפסלו בבושת פנים רק בגלל שאיימו על ההגמוניה השלטונית ולזחאלקה (לא שאני מגן עליו, אלא רק כדי להוכיח) שהושפל בשידור רק בגלל דברים על שר החוץ (שוב הוכחה שהשמאל לא אוהב לא יהודים ולא ערבים, פשוט שונא יהודים יותר)

ציטוט
אנחנו מסכנים את המדינה והיא עדיין קיימת(ותנחש על ידי מי היא הוקמה). ושוב אני מרשה לעצמי להגדיר את עצמי עם השמאל כיוון שמבחינתכם ליברמן זה שמאל.
אתם לא מתעלמים מהתגובה העולמית לטרנספר? אתה בעצמך אמרת "כמה מדינות יאכפו סנקציות" באחד הדיונים. אתם פשוט לא לוקחים את זה בחשבון בכלל.
דמוקרטיה אמיתית לא יכולה להאמין ברצח(שזה סותר את מה שאתה מתכוון לעשות לערבים אה סליחה זה הריגה). יש ערכים בסיסיים בדמוקרטיה שבכך היא מגנת על עצמה.
א.) אין פה דמוקרטיה.
ב.) שוב, הכרעתי כבר את הדיון הזה, הפסדת והושפלת בו, התשובה שלי אליך כבר קיימת בדיון ההוא ("שאלה נוספת ואחרונה".
ג.) אני לא מאמין בדמוקרטיה (אם דמוקרטיה, אז רק דמוקרטיה עבור יהודים, בלי גויים), שזה אנטיתזה מוחלטת לכל ערך יהודי שהוא ("עד מתי אתם פוסחים על שתי הסעיפים?").
ד.) המדינה כבר בסכנה, אם אנחנו לא נגיע לשלטון, היא לא תהיה בסכנה או שהסכנה תוקטן. הגישה הגלותית הזו של "אם נעצבן את הגוי, נהיה בסכנה" היא זו שאשמה בנהרות של דם יהודי ולא ההפך (רמז: יהודה המכבי רק הציל את העם היהודי בעוד המתיוונים, שלא אהבו לעצבן את היוונים, כמעט השמידו).
ה.) היא קיימת בזכות הקב"ה, עם ההתרפסות העלובה שלכם לבריטים המדינה היחידה שהיינו מקבלים זה מדינה בים.

ציטוט
זה משטר שברירי אתה צודק אבל לא מוסרי? כיצד? ואז מה עם רוב העם שומר מסורת. אם בא לי(ורק למען הסר הספק גם אני לא אוכל במסעדות לא כשרות כרוב העם) לאכול חזיר בשבת בלי לעשות נטילת ידיים, למה שאני לא יעשה את זה? זה יהיה בת''א, עם בחברה שגם רוצים לעשות את אותו דבר.
אתה לא רוצה, אל תיכנס למסעדה. רוב העם לא ירצה? המסעדה תפשוט רגל. המסעדה כן תצליח לשרוד? זאת אומרת שמספיק אנשים כן רוצים לאכול בשבת חזיר בלי לעשות נטילת ידיים.
א.) העם זה לא המשטר.
ב.) זה לא משנה אם החברה תרצה או לא, אין לאדם זכות לעשות רע (והרע מוגדר על פי התורה), אתה רוצה לעשות רע? תתנצר, אתה פשוט גוי דובר עברית.
ג.) מאוד לא מוסרי, עובדה, רוב העם לא רצה את ערפאת פה (אחד החברים כבר העיד, שכשהשב"כ חיסל את רבין, אנשים צרחו בהנאה "סוף סוף!"), רוב העם לא רצה גירוש, רוב העם לא רצה לברוח מלבנון, רוב העם רצה למחוק את עזה, לאליטה לא אכפת (והאליטה מממנת כל דבר שהוא אנטי-יהודי, ומצליחה, כך שזה לא משנה שרוב העם שומר כשרות בשבילה, עדיין יש בשר "לבן" שנמכר בראש חוצות בכל מקום למעט שכונות דתיות. אם אתה לא רוצה שהארץ תקיא אותך (ואני לא רוצה), תתחיל להתנהג כמו יהודי, ביהדות אין זכות לעשות רע. 

ציטוט
כמו שאני לא יכול להכריח יהודי פולני לשמור על המסורת הפולנית מבחינת כל מני דברים אחרים אתה לא יכול להכריח אותי(בדמוקרטיה) להתנהג בדיוק כמו שאתה רוצה אלא אם כן אני פוגע או מסכן אותך באופן עובדתי.
אני לא מכריח אותך, ואני גם לא רוצה דמוקרטיה, אני מסביר לך, בדמוקרטיה, אתה גם מכריח, בעצם קיום המשטר, אתה גם מכריח לעשות דברים (או: החוק מכריח לעשות דברים), אם אתה נגד הכרחה/כפייה שהיא, אתה אנרכיסט.
 
ציטוט
לאכול חזיר או לעבוד בשבת לא מסכן אותך באופן עובדתי, לגנוב לאומת זאת כן.
לאכול חזיר ולעשות מלאכה בשבת כן מסכן (רק לא באופן מיידי), לפי התורה.

ציטוט
אה זה הרבה יותר טוב. זאת אומרת מחר אתה עולה לשלטון, ליברמן בסכנה, לא רק אני(אתם אמרתם שליברמן גרוע כמו השמאל).
אל תתפלאו אם לא תגיעו לשלטון בקרוב.

אתה קורא בכלל מה שאני כותב דמגוג?  :laugh: