כתב נושא: כנסו משהו מדהים!  (נקרא 881 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק jewlover and arabhater

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5996
כנסו משהו מדהים!
« ב- : יוני 04, 2009, 00:10:25 »
בס"ד

שלום וברכה
ככל הנראה אתה מתייחס לממצא המדהים שהתגלה בצופן התנכ"י דילוג מדהים בפשטותו.
כידוע שהצופן מבוסס על מציאת הדילוג הכי קטן של העניין אותו אנו מחפשים. ובכן נמצא שמו של אובאמה דוקא בפסוקים המתחילים את הפרקים המבשרים על מלחמת גוג ומגוג.
כך כתוב בספר יחזקאל פרק לח א וַיְהִי דְבַר-יְהוָה, אֵלַי לֵאמֹר. ב בֶּן-אָדָם, שִׂים פָּנֶיךָ אֶל-גּוֹג אֶרֶץ הַמָּגוֹג--נְשִׂיא, רֹאשׁ מֶשֶׁךְ וְתֻבָל; וְהִנָּבֵא, עָלָיו. ג וְאָמַרְתָּ, כֹּה אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה: הִנְנִי אֵלֶיךָ, גּוֹג--נְשִׂיא, רֹאשׁ מֶשֶׁךְ וְתֻבָל. ונמצא שמו של אובאמה בפסוקים אלו בדילוג של שבע אותיות, כשהאות הראשונה משמו נמצא באות א` המסיימת את המילה נשיא, והאות האחרונה נמצא באות ה` של שם הויה הנזכר שם. ואני מדגיש את המילה אובאמה בתוך הפסוקים:
וַיְהִי דְבַר-יְהוָה, אֵלַי לֵאמֹר. בֶּן-אָדָם, שִׂים פָּנֶיךָ אֶל-גּוֹג אֶרֶץ הַמָּגוֹג--נְשִׂיא רֹאשׁ מֶשֶׁךְ וְתֻבָל וְהִנָּבֵא עָלָיו. וְאָמַרְתָּ, כֹּה אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה: הִנְנִי אֵלֶיךָ, גּוֹג--נְשִׂיא, רֹאשׁ מֶשֶׁךְ וְתֻבָל.
זהו הממצא המדובר בימים אלו.
ואני הוספתי עוד בזה, בהקשר לפרשת השבוע בו נבחר הנשיא אובאמה, פרשת לך לך המספרת על מלחמתו של אברהם אבינו בארבע המלכים. כפירושו של הרמב"ן על פי המדרש (בראשית מ"ג ב) שעניין המלחמה היתה הוראה לעתיד בארבע הגלויות שעתידים בני ישראל לגלות בין הגויים, אמרפל מלך שנער זו גלות בבל [שנער זה בבל כידוע], אריוך מלך אלסר זו נגד גלות מדי, כי אלסר היא עיר במדי, כדרלעומר מלך עילם הוא יון, כי מקודם מלך אלכסנדר בעילם כשש שנים אחרי שניצח את דריוש בן אסתר, ותדעל מלך גוים זו מלכות אדום, רמז למלך מלכות אדום שהומלך על עיר מקובצת מעמים רבים והם נפרדין לארבע רוחות העולם. והלשון במדרש `ותדעל מלך גוים זו מלכות הזו, שהיא מכתבת טירוניא מכל אומות העולם` שהיא אומרת דעות לכל העולם כולו. ואברהם עשה אז הכנה על כלל הגלויות, שבסופו של דבר נתגבר עליהם, מעשי אבות סימן לבנים.
[ולפי הידוע המלכות השלטת בעולם היא מלכות אדום כפי שיסדו המהר"ל והאברנאל ועוד, ולפי המקורות המקובלים הרי שהנוצרים בכללותם מסמלים את מלכות אדום בעולם, היות וישוע הנוצרי היה גלגול של עשיו הרשע [עשיו=ישוע]. וכתבו בספה"ק [באלשיך הק` ובשל"ה הק` ועוד ועוד, ראה באריכות בספר שם משמואל] הביאור עפ"י מאמר הזוה"ק שבאחרית הימים יבואו כל הרשעים האלה אמרפל, אריוך, אלסר, תדעל, שהם הם ראשי המלכיות ששעבדו בעם ישראל בסוד הגלגול, ויקבלו את עונשם על מה שהרעו לישראל, וכן מפורש בדניאל (ב` מ"ד) וביומיהון די מלכיא אנון יקום אלה שמיא מלכו די לעלמין לא תתחבל, הרי מפורש שכל המלכויות יהיו אז.
ובעיקר יהיה באחרית הימים זה המלך ששמו תדעל שהוא מלך גויים רבים שיסמל את מלכות אדום, ואותו יכניע המלך המשיח במהרה בימינו.
ועשיתי חשבון בערך המספרי של שמו של הנשיא הנבחר, ברק חוסיין אובאמה [501], עם ג` [3] השמות שלו, בגימטריה `תדעל` [504]. ויותר חזק כשהוא נקרא `ברק חוסיין אובאמה` בן `ברק חוסיין אובאמה` [ראה ויקיפדיה].
ובספה"ק מגלה עמוקות (על התורה - פרשת נח) שגוג נשיא ארץ המגוג מלבד שיהיה זה תדעל מלך גויים כאמור, הרי שהוא גלגול מנמרוד, שבא תחילה בסנחריב, שבימי נמרוד היה הניפוץ על פני כל הארץ, וגם בימי סנחריב היה הבלבול בכל האומות, ונרמז סוד זה בפרשת הפלגה מן הארץ ההוא יצא אשור ר"ל סנחרב מלך אשור הי` מגלגול דור הפלגה שהוא נמרוד שהוא סנחריב ואמרו בגמ` שהוא גוג ומגוג שיבא עם ע` אומות וילחם על ה` ועל משיחו, ובילקוט שמעוני (בראשית - פרק יד - רמז עב) שלש שמות נקראו לו לנמרוד, כוש נמרוד אמרפל. כוש שהיה כושי ודאי, נמרוד שהעמיד מרד בעולם, אמרפל שהיה אמירתו באברהם שאמר לו לירד לכבשן האש. ומצאנו רמז גם על היותו שחום עור.
ומסיים המדרש תוך כדי דיבור הנ"ל: "אם ראית מלכיות מתגרות אלו באלו צפה לרגליו של משיח תדע לך שכן מצינו בימי אברהם על ידי שנתגרו מלכיות אלו באלו באת גדולה לאברהם". בהצלחה - מנשה ישראל
נ. ב. יש לציין כי גוג ומגוג הם שני מרכיבים במלחמה העתידית, גוג אינו הנשיא של מגוג. לגבי מיקום ארץ מגוג משם תתעורר המלחמה לעבר ארץ ישראל, אני סומך על המחקר הנפלא שבאתר זה:



http://www.hidabroot.org/CommunityDe...sp?FaqID=31583
היום כולם יודעים שהרב כהנא צדק!

מנותק גַּם בָּשָׁן וְגַם גִּלְעָד

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5916
  • אבי פרחן – יום יבוא אחים נחזורה!
כנסו משהו מדהים!
« להגיב #1 ב- : יוני 04, 2009, 04:27:03 »
תודה רבה!!

אגב, הקישור שהבאת מוביל לדף שכתוב בו "הגעת לדף שאינו קיים". אבל מופיעים שם מספר קישורים- אליהם התכוונת?
« עריכה אחרונה: יוני 04, 2009, 04:27:55 על ידי גַּם בָּשָׁן וְגַם גִּלְעָד »