כתב נושא: מכתב של משה כהן מירושלים  (נקרא 763 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק אבי 1

  • משתמש(ת)
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3773
  • הבוחר החליט ממשלת ימין
מכתב של משה כהן מירושלים
« ב- : יוני 01, 2009, 11:36:56 »
דת אבותיו של הנשיא חוסיין אובמה, היא הערך העליון עבורו.
גלוי וידוע לפנינו שתמונה אחת שווה אלף מילים. ביום 27.5.09 פירסם העיתון "ישראל היום" בעמוד 11 תמונה מזעזעת: נשיא ארה"ב, הליבראל המוצהר, קד קידה עמוקה ונושק בהכנעה את ידו של מלך סעודיה העריץ המושחת, המוסלמי הקנאי. הא ראיה, שעם כל הכבוד לליבראליזם, הסגידה לאיסלם, דת אבותיו של הנשיא חוסיין אובמה, היא הערך העליון עבורו. וכאשר דורש האיסלם העולמי  את חיסולה של מדינת ישראל, נמוג הליבראליזם. "יש להקפיא מיד את הבנייה בהתנחלויות, גם לא לרגל הריבוי הטבעי."

מתוך השקפתו הליבראלית אין נשיא ארה"ב נוהג להשתמש באמצעי לחץ, גם לא נגד מדינות טרור כמו סוריה או צפון קוריאה. דרכיו דרכי נועם והידברות. אבל כשמדובר בישראל, איך הגדירו זאת עוזריו היהודים, "אפס סובלנות." למתיישבי יהודה ושומרון אין זכות לגדל משפחה, לילדיהם אין זכות לגן ילדים ולטיפת חלב או לבית ספר, ילדים יהודים אינם מעניינו של הליבראל המעריץ את מלך סעודיה והמוכן להחריב את ישראל כדי לרצות את קהל מאמיני  האיסלם, קהלו של אביו מולידו.

"המחנה הליבראלי" במקומותינו חוכך ידיו בהנאה נוכח התעמרות זו של אובמה במתיישבי יהודה ושומרון, והופכים אותה לכתב אישום נגד מדיניותו של נתניהו, כביכול. במה  אשם נתניהו  שיהודי ארה"ב, יפי הנפש, התגייסו בהמוניהם ובכיסיהם והיטו את הכף לטובת בחירתו של אובמה? במו ידיהם העלו לשלטון בארה"ב נשיא שונא ישראל. עלינו להתייצב מאחורי ממשלתנו ולהיאבק לבלימת הדורסנות והאיבה של חוסיין אובמה כלפינו. אין לדרוש מנתניהו לפרק את מדינת ישראל כדי לרצות את ארה"ב ואת ידידיה המוסלמים בעולם.

הבא להורגך השכם להורגו

מנותק Bravo, Dr. Karadzic

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 413
מכתב של משה כהן מירושלים
« להגיב #1 ב- : יוני 01, 2009, 14:52:16 »
Watch the video clip at: http://www.jewtube.com/video/1824/Austro-Hungarian-WW1-atrocities--todays-Serb-bashers . There you may see that Bush-who, for some reason, is considered by some as a "devoted Christian-seem to be kissing to Absolute Monarch of Saudi Arabia, not on his hand, but on his lips