כתב נושא: עוד קטטה בין יהודים לערבים והפעם במדרחוב בן-יהודה שבירושלים  (נקרא 1271 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק IRON_MAN

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 12823
  • L.F בשטח הערבים במתח
בס"ד

רשמתי בפורום בערוץ7 על הקטטה בפסגת-זאב אז מישהי שם רשמה לי שהיא אתמול ראתה גם קטטה רצינית.

זאת תגובתה:

בס"ד
בדיוק במדרחוב הייתה גם קטטה לא הבנתי כ"כ מה הלך, אז אל תתפסו אותי בנקודה.
חזרנו מהכותל והגענו למדרחוב פתאום אנחנו קולטים צעקות וחבורה של נערים יהודים עם דגלי ישראל
רבים מכות עם שתי ערבים. אשכרה הכניסו להם מכות-רצח לשתי הנערים הערבים האלה ואז הם ברחו בריצה.
ישר שהגענו, שאלנו מה קרה [כזה תכונה ישראלית] ואמרו לנו שהיהודים תקפו סתם ערבי בגלל
היותו ערבי [מושג חדש להיסטוריה: אנטיערבים]. לא האמנתי. לא סתם הם יתחילו לתת לו מכות.
בסוף התברר שהנערים פלטו מילים-גסות לבנות יהודיות והלכו אחריהם, אז הנערים היהודים קלטו את זה ואמרו להם
להיזהר והערבים לא שמו עליהם אז התחילה קטטה.

כן--ירבו O0
ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל.

ערבים לערב,סודנים לסודן,שמאלנים לאירופה!

מנותק Conspiracy

  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 39
בושה ... גזענות כנגד הערבים צריך לערב את המשטרה

מנותק m4a1

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3342
בושה ... גזענות כנגד הערבים צריך לערב את המשטרה

אני מסכים איתך חייבים לערב את המשטרה! צריך לתת אור ירוק למשטרה לפוצץ ערבים, זו לא צריכה להיות יוזמה של בני נוער אלא חלק מפעולת השיטור בירושליים ובכל ישראל

מנותק jewlover and arabhater

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5996
אני מסכים איתך חייבים לערב את המשטרה! צריך לתת אור ירוק למשטרה לפוצץ ערבים, זו לא צריכה להיות יוזמה של בני נוער אלא חלק מפעולת השיטור בירושליים ובכל ישראל
בס"ד
המדינה שלנו נשלטת על ידי ערב רב הגזירות עלינו מתגברות עטד מעט גוג ומגוג
כתוב שמלך פרס יוצא ומחריב את העולם כולו!!!הרוב כבר התגשם
היום כולם יודעים שהרב כהנא צדק!

מנותק m4a1

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3342
בס"ד
המדינה שלנו נשלטת על ידי ערב רב הגזירות עלינו מתגברות עטד מעט גוג ומגוג
כתוב שמלך פרס יוצא ומחריב את העולם כולו!!!הרוב כבר התגשם

אחי רד מהעניין הזה של הגוג ומגוג רק אנחנו נקבע את גורלנו

מנותק jewlover and arabhater

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5996
אחי רד מהעניין הזה של הגוג ומגוג רק אנחנו נקבע את גורלנו
בס"ד
נכון אנחנו נקבע את גורלנו לפי היהדות הקב"ה נותן לכל אחד לבחור בין טוב לרע אם נחזור בתושבה יהיה טוב וזכה לחיות בימותצ המשיח ולכל אחד מאיתנו למי שדקדק בציצית יהיו 2800 עבדים
היום כולם יודעים שהרב כהנא צדק!

מנותק אחים באמת

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2494
  • פתחו לי פתח כחודו של מחט...
    • האתר שלי
עוד קטטה בין יהודים לערבים והפעם במדרחוב ב
« להגיב #6 ב- : מאי 23, 2009, 23:11:41 »
עזוב עבדים, מספיק לנו הרצח של האחים
אבל ל-m4a1 זה כנראה לא מפריע - עד שזה יגיע אליו

מנותק jewlover and arabhater

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5996
עוד קטטה בין יהודים לערבים והפעם במדרחוב ב
« להגיב #7 ב- : מאי 23, 2009, 23:16:28 »
עזוב עבדים, מספיק לנו הרצח של האחים
אבל ל-m4a1 זה כנראה לא מפריע - עד שזה יגיע אליו
בס"ד
בע"ה כל עם ישראל ישוב בתשובה!
הנה הסימנים זה הדור שלנו כך פסקו גדולי הדור שחיו כבר מזמן שתהליך הגאולה מתחיל והנה עוד סימנים כדי לחזק
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,17834.0.html
--------------------------------------------------------------------------------
כיפת הסלע
פרקי דרבי אליעזר ל' :"רבי ישמעאל אומר, חמשה עשר דברים עתידין בני ישמעאל לעשות בארץ באחרית הימים. ואלו הן, ימדדו את הארץ בחבלים, ויעשו בית הקברות למרבץ צאן אשפתות, וימדדו בהם ומהם על ראשי ההרים, וירבה השקר, ותגש האמת, וירחק חק מישראל, וירבו עונות בישראל, שני תולעת כצמר, ויקמל הניר והקלמוס, ויפסל סלע מלכות, ויבנו את הערים החרבות, ויפנו הדרכים, ויטעו גנות ופרדסים, ויגדרו פרצות חומות בית המקדש, ויבנו בנין בהיכל."

אם תשימו לב כל החמש עשרה דברים אכן קורים
אבל שני דברים חשובים מאוד:
1. "ימדדו את הארץ בחבלים" - כלומר הערבים ימדדו כל סנטימטר וסנטימטר בארץ ולא יהיו מוכנים לוותר אפילו על אחד
2. "ויבנו בנייו בהיכל" - הערבים יבנו מסגד איפה שהיה פעם ההיכל הקדוש ביותר, בית המקדש

שליטת הערבים בארץ
מפרשת לך – לך לומדים כי גם ישמעאל נימול, ואם כי המילה אינה שלמה, אלא היא ללא פריעה, עדיין מהווה עובדה זו יסוד לנבואה המובאת להלן בזהר, על פרשת לך – לך.
זוהר פרשת וארא (דף ל"ב עמוד א)
ר"ב) ווי על ההוא זמנא, דאלתיליד ישמעאל בעלמא, ואתגזר. מה עבד קב"ה, ארחיק להו לבני ישמעאל, מדבקותא דלעילא, ויה להו חולקא לתתא בארעא קדישא, בגין ההוא גזירו דבהון.
רג) וזמינין בני ישמעאל, למשלט בארעא קדישא, כד איהי ריקניא מכלא, זמנא סגי, כמה דגזירו דלהון בריקניא בלא שלימו. ואינון יעכבון להון לבנ"י לאתבא לדוכתייהו, עד "דאשתלים" ההוא זכותא דבני ישמעאל.

תרגום הזהר
רב) ווי על ההוא וכו': אוי לאותו זמן שנולד ישמעאל בעולם ונימול, מה עשה הקב"ה. כלפי טענת השם של ישמעאל, הרחיק את בני ישמעאל מדבקות העליון. ונתן להם חלק למטה בארץ הקדושה, בשביל המילה שבהם.
רג) וזמינין בני ישמעאל וכו': ועתידים בני ישמעאל לשלוט על ארץ הקדושה זמן הרבה בשעה שהיא ריקה מכל, כמו שהמילה שלהם היא ריקה בלי שלמות. והם יעכבו את בני ישראל לשוב למקומם, עד שישלם הזכות של בני ישמעאל.

( הקטע המלא: http://hashem1.net/index.php?p=40&sn=זוהרואראעםפירושהרבבצרי.htm
מומלץ לקרוא)

המצב בארץ
מסכת סוטה דף מ''ט:
בסוף הגלות לפני ביאת המשיח:
* חוצפה יסגי (החוצפה תרבה).
* ויוקר יאמיר (אינפלציה).
* הגפן תתן פריה (ולא כלפני כן שהארץ הייתה שוממה).
* והיין ביוקר (ובכל זאת מחיר היין יהיה יקר ביחס לשפע יבול הענבים).
* ומלכות תהפך למינות (כלומר, תהיה אז ממשלה בישראל ולא כבזמן הגלות, אך הממשלה תהיה ממשלת כפירה ולא תנהג על פי ההלכה היהודית).
* ואין תוכחת (יהיה קשה להוכיח אדם. במקום להתבייש ולהתנצל הוא יגיב בעזות).
* בית הועד ( מקום שמתוועדים בו לחוקק חוקים) יהיה לזנות. (במקום שיחוקקו בו חוקים האוסרים נדה ועריות וכפירה, ידברו שם בעדם. בניגוד גמור לאמור בתורה: ''ולא תתורו אחרי לבבכם[אלה מחשבות כפירה] ואחרי עיניכם [זו זנות העיניים] אשר אתם זונים אחריהם'').
* והגליל יחרב (קטיושות והפצצות על אצבע הגליל) והגולן יאשם (יהיה שממה).
* ואנשי הגבול יסובבו (יש"ע? ) מעיר לעיר ולא יחוננו.
* וחכמת הסופרים (תלמידי חכמים) תסרח (בעיני הבריות), ויראי חטא (ציבור שומרי המצוות) ימאסו (תדמיתם תהיה מאוסה. וכפי שעינינו רואות את המתרחש בהשפעת התקשורת התשקורתית).
* והאמת תהא נעדרת.
* נערים פני זקנים ילבינו (יביישו).
* גדולים יעמדו מפני קטנים.
* בן מנוול אב, בת קמה באמה, כלה בחמותה.
* אויבי איש אנשי ביתו.
* ופני הדור כפני הכלב. (א. הדור יהיה עז פנים וחצוף. ב. מה הכלב אמנם רץ לפני אדוניו, אך מסובב את ראשו לראות את כיוון האדון שמאחריו, ומפנה עצמו לרוץ לאותו כיוון, כן מנהיגי אותו הדור, במקום לרוץ לפני העם ולהנהיגם כראוי כפי שהאמת מחייבת יסובבו תמיד את ראשם לשמוע את דעת הקהל וישנו את דעותיהם בהתאם לסקרים. ג. מעניין. בגן הפעמון בירושלים התקיימה לפני מספר שנים תחרות כלבים, אשר נושאה: הכלב הדומה ביותר לבעליו. תמונות הזוכים בשלושת המקומות הראשונים פורסמו בעיתונים בסמוך לתמונת בעליהם).
* והבן אינו מתבייש באביו.
* אמר רבי יצחק: שנה שמלך המשיח נגלה בו ,
כל מלכי אומות העולם מתגרים זה בזה: מלך פרס[אירן] מתגרה במלך הערבי[סעודיה - עירק]
והולך מלך הערבי לאדום ליטול עצה מהם[ארה"ב]
וחוזר מלך פרס[איראן מתחילה בפעולות טרור ברחבי העולם] ומחריב את כל העולם
וכל האומות העולם מתרעשים ומתבהלים ונופלים על פניהם , ויחזו אותם צירים כצירי יולדה,
וישראל מתרעשים ומתבהלים ואומרים: להיכן נבוא ונלך?
ואומר להם: בני , אל תתייראו , כל מה שעשיתי , לא עשיתי אלא בשבילכם!
מפני מה אתם מתייראים? אל תיראו! הגיע זמן גאולתכם ! ולא כגאולה ראשונה גאולה אחרונה ,
כי גאולה ראשונה היה לכם צער ושעבוד מלכות אחריה ,
אבל גאולה אחרונה - אין לכם צער ושעבוד מלכות אחריה !

וכך מוכח ממעשה שהיה עם הבעל שם טוב הקדוש בספר "קדושים תהיו"

הרב מברניב זצ"ל סיפר מרבו הקדוש ר' אליעזר מדז'קוב זצ"ל כי פעם היו הוא ואביו הרב מרופש'יץ זצ"ל בלובלין לשבות יחד עם החוזה מלובלין זצ"ל, ובעת רצון בבית המדרש בלובלין הקהל עצר נשימה לנוכח פניו הלוהטות של החוזה עיניו עצומות ואנחה פורצת מגרונו הקדוש. לחש הרבי מרובפש'יץ לבנו: אליעזר יקירי! הטה אוזן ושמע היטב כל מילה והגה שיוציא החוזה מפיו והשתדל לא לאבד אף מילה והגה שיוציא החוזה. כעבור דקות אחדות פתח החוזה ואמר: פעם היה לרבי הקדוש הבעל שם טוב זצ"ל עליית נשמה כולנו ישבנו מסביבו עוקבים בדריכות אחרי נשימתו ופניו הפכו מלהבת אש לחיוורון עז כשהתעורר רבנו פנה אל התלמידים וסיפר: עכשיו כשהייתי למעלה ראיתי את המלאכים נחפזים לעבור למקום מסוים ובידיהם כלים ובונים סיר גדול ורחב. השתוממתי לפשר הדבר עצרתי את אחד המלאכים ושאלתיו למשמעות הסיר, קירב אותי המלאך והושיט את הסיר שאוכל גם אני לראות את הנעשה בפנים. ולתדהמתי ראיתי כי הוא מלא בידיים ורגלים של בני אדם.. כשראה המלאך את פליאתי פתח ואמר: "דע לך כי לפני ביאת המשיח ירדו לעולם נשמותיהם של אנשי דור המבול ודור הפלגה [דור המבול כידוע נכשלו בגילוי עריות ודור הפלגה חטאו במינות ואפיקורסות] ובשבילם נבנה הסיר בכדי לבשל בו את ידיהם ורגליהם רחמ"ל. הבעל שם טוב הקדוש חזה זאת בעיניו הקדושות ואנו רואים זאת בחוש שכעת מתחילות אותן נשמות לרדת בעולם. בזאת סיים.
שהקדוש ברוך הוא ירחם עלינו ועל כל עם ישראל שנוכל לעמוד בנסיונות קשים אלו
וכן מובא בשם רבנו הארי ז"ל שהדורות שלפני ביאת המשיח הם גלגולים של אנשי דור המבול והפלגה.
--------------------------------------------------------------------------------
כיבוש חצי העיר ירושלים
בזכריה (יד, ב) כתוב: "ויצא חצי העיר בגולה וגו' ויצא ה' ונלחם בגוים". מבואר בפסוק שתהיה תקופה שרק חצי העיר ירושלים תהיה ביד ישראל ואילו חצי העיר השניה בגולה. תקופה זו שחצי העיר ירושלים תהיה בגולה היתה רק במשך י"ט שנה האחרונות. והרד"ק בישעיה (כד, יג) על הפסוק "כי מלך ה' צבאות בהר ציון ובירושלים". כותב: "זה יהיה במלחמת גוג ומגוג ואז תראה מלכות ה' צבאות בהר ציון ובירושלים כי שם יחנו על ירושלים גם יכבשו חצי העיר, ויצא ה' ונלחם בגויים ההם ואז יכירו כל הנשארים מכל הגוים כי לה' המלוכה". ומבואר שהוא קובע כי אם יגיע הזמן אשר בו עם ישראל יכבוש חצי העיר הדניה שהיתה בידי אחרים, הרי זה מסימני הגאולה. ובכל אופן אין זה משנה עיקר הדבר, שהפסוק מדבר מתקופה שחצי העיר ירושלים תהיה בידי ישראל ואז תהיה מלחמת גוג ומגוג ויצא ה' ונלחם בגוים, ובוודאי יכבשו בחזרה חצי העיר שהיה כבושה בידי הגוים.
עוד רמז לכיבושה של ירושלים העתיקה, שנתקיימה בימינו יש למצוא לדעתי בקרא (זכריה יב, ו): ביום ההוא  אשים את אלופי יהודה בלבם בביור אש בעצים, וכלפיד אש בעמיר, ואכלו על ימין ועל שמאל את כל העמים סביב וישבה ירושלים עוד תחתיה בירושלים.
מפרש במצ"ד: כי ירושלים הבנויה, אחר שהחריבה טיטוס לא בנויה במקומה מאז, ולכן אמר שאז תשב ירושלים במקומה הראשון במקום ירושלים הישנה, ע"כ. וזה נתקיים בימינו אנו שכבשנו את ירושלים העתיקה.
ויש לומר שזכריה נבא על המאורעות שאירעו בימינו אנו, כפי שנאמר (זכריה יב, ג): "ונאספו עליה כל גויי הארץ". מה שראינו בואמות המאוחדות, שנאספו שם כל גויי הארץ, להוציא את ירושלים מידי ישראל, וכל מה שנזכר בנביאים וכתובים על המלחמות שיהיה בימות המשיח בין כל מלכי אומות העולם לישראל על ירושלים, אולי הכוונה על המלחמה [דו קרב מילולי (1967)] שמתקיימת לעינינו באו"מ, שכל אומות העולם כאיש אחד רוצות לגזול את ירושלים העיר הקדושה מעם ישראל, מי באיומים ומי בגידופים ודברי חרפה. מול כל העולם כולו, הנציב היהודי לבדד ישכון, אין אף אומה אחת שתעזור לו.
באסיפת האו"מ אנו רואים שנתקיים ממש מה שכתוב (זכריה שם): "אשים את ירושלים אבן מעמסה לכל הגוים", כי בזמן שהם דנים על העיר ירושלים להוציאה מידינו ולשוותה לעיר בין לאומית: כאלו היה זה להם משא כבד המעיק עליהם מאוד, להשאיר את ירושלים בידי ישראל.
היום כולם יודעים שהרב כהנא צדק!