עזוב עבדים, מספיק לנו הרצח של האחים
אבל ל-m4a1 זה כנראה לא מפריע - עד שזה יגיע אליו
בס"ד
בע"ה כל עם ישראל ישוב בתשובה!
הנה הסימנים זה הדור שלנו כך פסקו גדולי הדור שחיו כבר מזמן שתהליך הגאולה מתחיל והנה עוד סימנים כדי לחזק
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,17834.0.html--------------------------------------------------------------------------------
כיפת הסלע
פרקי דרבי אליעזר ל' :"רבי ישמעאל אומר, חמשה עשר דברים עתידין בני ישמעאל לעשות בארץ באחרית הימים. ואלו הן, ימדדו את הארץ בחבלים, ויעשו בית הקברות למרבץ צאן אשפתות, וימדדו בהם ומהם על ראשי ההרים, וירבה השקר, ותגש האמת, וירחק חק מישראל, וירבו עונות בישראל, שני תולעת כצמר, ויקמל הניר והקלמוס, ויפסל סלע מלכות, ויבנו את הערים החרבות, ויפנו הדרכים, ויטעו גנות ופרדסים, ויגדרו פרצות חומות בית המקדש, ויבנו בנין בהיכל."
אם תשימו לב כל החמש עשרה דברים אכן קורים
אבל שני דברים חשובים מאוד:
1. "ימדדו את הארץ בחבלים" - כלומר הערבים ימדדו כל סנטימטר וסנטימטר בארץ ולא יהיו מוכנים לוותר אפילו על אחד
2. "ויבנו בנייו בהיכל" - הערבים יבנו מסגד איפה שהיה פעם ההיכל הקדוש ביותר, בית המקדש
שליטת הערבים בארץ
מפרשת לך – לך לומדים כי גם ישמעאל נימול, ואם כי המילה אינה שלמה, אלא היא ללא פריעה, עדיין מהווה עובדה זו יסוד לנבואה המובאת להלן בזהר, על פרשת לך – לך.
זוהר פרשת וארא (דף ל"ב עמוד א)
ר"ב) ווי על ההוא זמנא, דאלתיליד ישמעאל בעלמא, ואתגזר. מה עבד קב"ה, ארחיק להו לבני ישמעאל, מדבקותא דלעילא, ויה להו חולקא לתתא בארעא קדישא, בגין ההוא גזירו דבהון.
רג) וזמינין בני ישמעאל, למשלט בארעא קדישא, כד איהי ריקניא מכלא, זמנא סגי, כמה דגזירו דלהון בריקניא בלא שלימו. ואינון יעכבון להון לבנ"י לאתבא לדוכתייהו, עד "דאשתלים" ההוא זכותא דבני ישמעאל.
תרגום הזהר
רב) ווי על ההוא וכו': אוי לאותו זמן שנולד ישמעאל בעולם ונימול, מה עשה הקב"ה. כלפי טענת השם של ישמעאל, הרחיק את בני ישמעאל מדבקות העליון. ונתן להם חלק למטה בארץ הקדושה, בשביל המילה שבהם.
רג) וזמינין בני ישמעאל וכו': ועתידים בני ישמעאל לשלוט על ארץ הקדושה זמן הרבה בשעה שהיא ריקה מכל, כמו שהמילה שלהם היא ריקה בלי שלמות. והם יעכבו את בני ישראל לשוב למקומם, עד שישלם הזכות של בני ישמעאל.
( הקטע המלא:
http://hashem1.net/index.php?p=40&sn=זוהרואראעםפירושהרבבצרי.htm
מומלץ לקרוא)
המצב בארץ
מסכת סוטה דף מ''ט:
בסוף הגלות לפני ביאת המשיח:
* חוצפה יסגי (החוצפה תרבה).
* ויוקר יאמיר (אינפלציה).
* הגפן תתן פריה (ולא כלפני כן שהארץ הייתה שוממה).
* והיין ביוקר (ובכל זאת מחיר היין יהיה יקר ביחס לשפע יבול הענבים).
* ומלכות תהפך למינות (כלומר, תהיה אז ממשלה בישראל ולא כבזמן הגלות, אך הממשלה תהיה ממשלת כפירה ולא תנהג על פי ההלכה היהודית).
* ואין תוכחת (יהיה קשה להוכיח אדם. במקום להתבייש ולהתנצל הוא יגיב בעזות).
* בית הועד ( מקום שמתוועדים בו לחוקק חוקים) יהיה לזנות. (במקום שיחוקקו בו חוקים האוסרים נדה ועריות וכפירה, ידברו שם בעדם. בניגוד גמור לאמור בתורה: ''ולא תתורו אחרי לבבכם[אלה מחשבות כפירה] ואחרי עיניכם [זו זנות העיניים] אשר אתם זונים אחריהם'').
* והגליל יחרב (קטיושות והפצצות על אצבע הגליל) והגולן יאשם (יהיה שממה).
* ואנשי הגבול יסובבו (יש"ע? ) מעיר לעיר ולא יחוננו.
* וחכמת הסופרים (תלמידי חכמים) תסרח (בעיני הבריות), ויראי חטא (ציבור שומרי המצוות) ימאסו (תדמיתם תהיה מאוסה. וכפי שעינינו רואות את המתרחש בהשפעת התקשורת התשקורתית).
* והאמת תהא נעדרת.
* נערים פני זקנים ילבינו (יביישו).
* גדולים יעמדו מפני קטנים.
* בן מנוול אב, בת קמה באמה, כלה בחמותה.
* אויבי איש אנשי ביתו.
* ופני הדור כפני הכלב. (א. הדור יהיה עז פנים וחצוף. ב. מה הכלב אמנם רץ לפני אדוניו, אך מסובב את ראשו לראות את כיוון האדון שמאחריו, ומפנה עצמו לרוץ לאותו כיוון, כן מנהיגי אותו הדור, במקום לרוץ לפני העם ולהנהיגם כראוי כפי שהאמת מחייבת יסובבו תמיד את ראשם לשמוע את דעת הקהל וישנו את דעותיהם בהתאם לסקרים. ג. מעניין. בגן הפעמון בירושלים התקיימה לפני מספר שנים תחרות כלבים, אשר נושאה: הכלב הדומה ביותר לבעליו. תמונות הזוכים בשלושת המקומות הראשונים פורסמו בעיתונים בסמוך לתמונת בעליהם).
* והבן אינו מתבייש באביו.
* אמר רבי יצחק: שנה שמלך המשיח נגלה בו ,
כל מלכי אומות העולם מתגרים זה בזה: מלך פרס[אירן] מתגרה במלך הערבי[סעודיה - עירק]
והולך מלך הערבי לאדום ליטול עצה מהם[ארה"ב]
וחוזר מלך פרס[איראן מתחילה בפעולות טרור ברחבי העולם] ומחריב את כל העולם
וכל האומות העולם מתרעשים ומתבהלים ונופלים על פניהם , ויחזו אותם צירים כצירי יולדה,
וישראל מתרעשים ומתבהלים ואומרים: להיכן נבוא ונלך?
ואומר להם: בני , אל תתייראו , כל מה שעשיתי , לא עשיתי אלא בשבילכם!
מפני מה אתם מתייראים? אל תיראו! הגיע זמן גאולתכם ! ולא כגאולה ראשונה גאולה אחרונה ,
כי גאולה ראשונה היה לכם צער ושעבוד מלכות אחריה ,
אבל גאולה אחרונה - אין לכם צער ושעבוד מלכות אחריה !
וכך מוכח ממעשה שהיה עם הבעל שם טוב הקדוש בספר "קדושים תהיו"
הרב מברניב זצ"ל סיפר מרבו הקדוש ר' אליעזר מדז'קוב זצ"ל כי פעם היו הוא ואביו הרב מרופש'יץ זצ"ל בלובלין לשבות יחד עם החוזה מלובלין זצ"ל, ובעת רצון בבית המדרש בלובלין הקהל עצר נשימה לנוכח פניו הלוהטות של החוזה עיניו עצומות ואנחה פורצת מגרונו הקדוש. לחש הרבי מרובפש'יץ לבנו: אליעזר יקירי! הטה אוזן ושמע היטב כל מילה והגה שיוציא החוזה מפיו והשתדל לא לאבד אף מילה והגה שיוציא החוזה. כעבור דקות אחדות פתח החוזה ואמר: פעם היה לרבי הקדוש הבעל שם טוב זצ"ל עליית נשמה כולנו ישבנו מסביבו עוקבים בדריכות אחרי נשימתו ופניו הפכו מלהבת אש לחיוורון עז כשהתעורר רבנו פנה אל התלמידים וסיפר: עכשיו כשהייתי למעלה ראיתי את המלאכים נחפזים לעבור למקום מסוים ובידיהם כלים ובונים סיר גדול ורחב. השתוממתי לפשר הדבר עצרתי את אחד המלאכים ושאלתיו למשמעות הסיר, קירב אותי המלאך והושיט את הסיר שאוכל גם אני לראות את הנעשה בפנים. ולתדהמתי ראיתי כי הוא מלא בידיים ורגלים של בני אדם.. כשראה המלאך את פליאתי פתח ואמר: "דע לך כי לפני ביאת המשיח ירדו לעולם נשמותיהם של אנשי דור המבול ודור הפלגה [דור המבול כידוע נכשלו בגילוי עריות ודור הפלגה חטאו במינות ואפיקורסות] ובשבילם נבנה הסיר בכדי לבשל בו את ידיהם ורגליהם רחמ"ל. הבעל שם טוב הקדוש חזה זאת בעיניו הקדושות ואנו רואים זאת בחוש שכעת מתחילות אותן נשמות לרדת בעולם. בזאת סיים.
שהקדוש ברוך הוא ירחם עלינו ועל כל עם ישראל שנוכל לעמוד בנסיונות קשים אלו
וכן מובא בשם רבנו הארי ז"ל שהדורות שלפני ביאת המשיח הם גלגולים של אנשי דור המבול והפלגה.
--------------------------------------------------------------------------------
כיבוש חצי העיר ירושלים
בזכריה (יד, ב) כתוב: "ויצא חצי העיר בגולה וגו' ויצא ה' ונלחם בגוים". מבואר בפסוק שתהיה תקופה שרק חצי העיר ירושלים תהיה ביד ישראל ואילו חצי העיר השניה בגולה. תקופה זו שחצי העיר ירושלים תהיה בגולה היתה רק במשך י"ט שנה האחרונות. והרד"ק בישעיה (כד, יג) על הפסוק "כי מלך ה' צבאות בהר ציון ובירושלים". כותב: "זה יהיה במלחמת גוג ומגוג ואז תראה מלכות ה' צבאות בהר ציון ובירושלים כי שם יחנו על ירושלים גם יכבשו חצי העיר, ויצא ה' ונלחם בגויים ההם ואז יכירו כל הנשארים מכל הגוים כי לה' המלוכה". ומבואר שהוא קובע כי אם יגיע הזמן אשר בו עם ישראל יכבוש חצי העיר הדניה שהיתה בידי אחרים, הרי זה מסימני הגאולה. ובכל אופן אין זה משנה עיקר הדבר, שהפסוק מדבר מתקופה שחצי העיר ירושלים תהיה בידי ישראל ואז תהיה מלחמת גוג ומגוג ויצא ה' ונלחם בגוים, ובוודאי יכבשו בחזרה חצי העיר שהיה כבושה בידי הגוים.
עוד רמז לכיבושה של ירושלים העתיקה, שנתקיימה בימינו יש למצוא לדעתי בקרא (זכריה יב, ו): ביום ההוא אשים את אלופי יהודה בלבם בביור אש בעצים, וכלפיד אש בעמיר, ואכלו על ימין ועל שמאל את כל העמים סביב וישבה ירושלים עוד תחתיה בירושלים.
מפרש במצ"ד: כי ירושלים הבנויה, אחר שהחריבה טיטוס לא בנויה במקומה מאז, ולכן אמר שאז תשב ירושלים במקומה הראשון במקום ירושלים הישנה, ע"כ. וזה נתקיים בימינו אנו שכבשנו את ירושלים העתיקה.
ויש לומר שזכריה נבא על המאורעות שאירעו בימינו אנו, כפי שנאמר (זכריה יב, ג): "ונאספו עליה כל גויי הארץ". מה שראינו בואמות המאוחדות, שנאספו שם כל גויי הארץ, להוציא את ירושלים מידי ישראל, וכל מה שנזכר בנביאים וכתובים על המלחמות שיהיה בימות המשיח בין כל מלכי אומות העולם לישראל על ירושלים, אולי הכוונה על המלחמה [דו קרב מילולי (1967)] שמתקיימת לעינינו באו"מ, שכל אומות העולם כאיש אחד רוצות לגזול את ירושלים העיר הקדושה מעם ישראל, מי באיומים ומי בגידופים ודברי חרפה. מול כל העולם כולו, הנציב היהודי לבדד ישכון, אין אף אומה אחת שתעזור לו.
באסיפת האו"מ אנו רואים שנתקיים ממש מה שכתוב (זכריה שם): "אשים את ירושלים אבן מעמסה לכל הגוים", כי בזמן שהם דנים על העיר ירושלים להוציאה מידינו ולשוותה לעיר בין לאומית: כאלו היה זה להם משא כבד המעיק עליהם מאוד, להשאיר את ירושלים בידי ישראל.