כתב נושא: שוב אני זקוק לעצתכם ועזרתכם זה חשוב ודחוף יוסי1 אתה יודע לייעץ זה חסד  (נקרא 1174 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק IRON_MAN

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 12823
  • L.F בשטח הערבים במתח
בס"ד

טוב אתמול השותף שלי הודיע לי באופן סופי ובפתאומיות שהוא לא ימשיך להשכיר איתי דירה(נשאר לנו לנו עוד חודש לחוזה) ואני ממש לא-יודע מה לעשות כידוע לכם אני לא רוצה לחזור לגור עם אמא.
וגם הדירה שאני גר בא כרגע היא קרובה לישיבה שאני לומד בה ולמקווה וגם למקום העבודה שלי.

אני ציפיתי(לה' יש תוכניות אחרות) להמשיך להשכיר איתו דירה ולהתקדם ואף לעבור ללמוד בישיבת מכון-מאיר ולהמשיך להתקדם בעזרת-ה'.
אבל עכשיו לצערי אני מרגיש חוסר-אונים וחוסר-ודאות אבל אני משתדל לא להתייאש ולא להיכנס לדכאון עצבות וייאוש אני משתדל להיות בשמחה ולהמשיך ללמוד-תורה ולקיים-מצוות אבל זה קשה אני לא יישקר זה ניסיון קשה שה' הביא לי בפתאומיות אז אני עושה התבודדות ומבקש מה' שיעזור לי ושיפיג ממני את החוסר-ודאות הנוראה הזו.

כי אני לפחות רוצה להמשיך לשכור-דירה איתו ואין לי עוד עם מי להשכיר דירה מבין החברים הקרובים כי הם גרים עם הוריהם ואני לא רוצה להשכיר-דירה בשום-אופן עם אדם שאני לא מכיר אותו טוב.
כך שלמעשה אני זקוק לנס וישועה מה' ולכן אני משתדל לעשות השתדלות במה שאני יכול אבל מעבר לזה אני לא יכול לעשות כלום כי מי אני בכלל?

וגם יוצא שאם אני לא ימשיך להשכיר-דירה אז גם הרעיון של מכון-מאיר יירד לטמיון וגם מקום העבודה שלי(כי אמא גרה נורא רחוק ממרכז-העיר) אז בקיצור זה נורא מלחיץ אותי כל הסיפור הזה שה' הביא לי.
אני בפלונטר.

מה הייתם מציעים לי לעשות? ומה אתם הייתם עושים במקומי במצב כזה מכל-הבחינות?
ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל.

ערבים לערב,סודנים לסודן,שמאלנים לאירופה!

מנותק שמע ישראל

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 624
  • לֹא-יָמוּשׁ סֵפֶר הַתּוֹרָה הַזֶּה מִפִּיךָ
    • אתר לקירוב יהודים לתורת ה'
בס"ד

אני אישית גר עם ההורים, אני לא מתכוון לקחת על עצמי אחריות כזו גדולה כמו השכרת דירה למרות שאני לומד כל יום בבני ברק וגם הרב שלי גר שם וזו נסיעה לא קצרה <כן הניסיון בישיבה לא הלך, חזרתי לבני ברק:)> אך בכל זאת זו האופציה הטובה ביותר שיש לי <למרות שאם אני רוצה יש מצב שאוכל לישון שם>

מקווה נמצא מרחק הליכה של אולי 20 דקות ממני

אני מציע לך לקחת דף, לרשום היתרונות וחסרונות של כל אחד מהאופציות שלך וממש לבחון ולהיתעמק בזה ולשבת על זה מספר ימים, כל יום קצת ככה שתעכל את הדברים, חשוב לא להחליט בצורה פזיזה אלה לאחר שיקול כבד ולאחר שתדע בעיקרון מה ההבדלים בין כל אחד מהאפשרויות תשאל רב מה לעשות כאשר אתה נותן לרב כמה שיותר נתונים
חשוב מאוד שכל אחד יהיה לו רב שידריך אותו, לפעמים יש אופציה שאנחנו לא סופרים אותה בכלל אבל היא יכולה להיות הכי נכונה ומתאימה אין לך שום תחליף לעצת רב
אנחנו חייבים לקרב יהודים לה' תפיצו את הלינקים הבאים !
מרכ הישועות - http://rabanim.net/index-tfilot.asp
לכל שאלה תשובה ! - http://www.shofar.net/site/faq.htm
שמירת ברית קודש ! - http://emet.org.il/brit/index6.htm
הצופן התנכ"י - http://www.hidabroot.org/MediaDetail.asp?MediaID=890