כתב נושא: דברים שאמר הרב בנימין זאב כהנא זצוק"ל-הי"ד  (נקרא 867 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק IRON_MAN

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 12823
  • L.F בשטח הערבים במתח
בס"ד

תנו לנו לשמור על עצמנו
 
מאת   
  הרב בנימין זאב כהנא
 
 

דברים שאמר הרב בנימין זאב כהנא בהלוויתו של הרב הילל ליברמן, הי"ד

...הבעיה היא לא הערבים, הבעיה היא היהודים.  הבעיה היא אותם יהודים שלקחו את הצבא, את צה"ל המקדש שם שמים, והפכו אותו למרמס. הפכו אותו לשק חבטות - לצבא שנוטש את יוסף הצדיק בשכם, נוטש חייל המתייסר והמעונה שעות. זה מה שעשו לצבא שלנו - הפכו אותו למכונה טכנית, משוכללת, גולם גדול שבמקום להלחם באויבים שלנו, עם שונאי ה' ומחללי שמו - במקום להלחם, הוא  "עושה סדר" - הוא רוצה לעשות שקט בין יהודים לערבים. אין ריבונות, אין קדושה, אין ארץ ישראל, אין שכם אין קבר יוסף, אין כלום. גולם גדול וחזק שלא מסוגל להילחם נגד אבנים שילדים קטנים זורקים.

 אנחנו פה שחיים בישובים האלה, כאן בגב ההר - יהודים קדושים וטהורים יראי ה', היהודים הטובים ביותר - מוסרי נפש, אוהבי ישראל, אוהבי ארץ ישראל,  אוהבי ה'.  אנחנו חייבים לקום ולדרוש מאלה שנטשו את שכם, מאלה שהפקירו חיילים, מאלה שמפקירים דם יהודים -  אנחנו חייבים לקרוא להם: אם אתם לא מסוגלים להגן על יהודים, אז תנטשו גם את האזור הזה ותנו ליהודים מכאן, יהודים יראים בעלי מסירות נפש, בעלי רוח, בעלי אמונה - תתנו לנו לשמור על המקום הזה, לשמור על שכם, לשמור על האזור הזה. במקום שתחכו להוראה של הממשלה, אותה הוראה שמתמהמהת רק מפני שפרעה מקשה את ליבו - ההוראה לנטוש את האזור הזה ולמסור את הישובים כאן - תנו לנו. אנחנו יכולים לעשות את זה טוב יותר.

תנו לנו את הנשק, ואם לא תתנו לנו את הנשק אנחנו נירש את אותם חמשה חלוקי אבנים שהשתמש בהם הנער האדמוני דוד המלך- שהשתמש בהם כשיצא להילחם בגולית. חמשה חלוקי אבנים אלה, אם יהודי כמו דוד שקם ואומר "אתה בא אלי בחרב ובחנית, ואני בא אליך בשם ה' צבאות אלוקי מערכות ישראל אשר חרפת" - הם שווים יותר מכל הצבא שלא מסוגל ולא רוצה לעשות שום דבר .

 זה התפקיד היום ואנחנו צריכים לבקש ממניהגי הציבור כאן המאמינים בה' ומלאי רוח ואמונה ומורל אמיתי - ושבאמת מוכנים להילחם  שיעשו את זה.
 
ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל.

ערבים לערב,סודנים לסודן,שמאלנים לאירופה!