כתב נושא: כל האמת על "ראש הפלג האיסלמי"(עלק) השייח רעעד סלאח  (נקרא 1125 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק רעול_פנים

  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 33
הפצצת אטום המוסתרת של השמאל. הוא מסית במסגדים שמעתי גם מפיץ עלונים להשמדת ישראל ו"שיחרור פלשתין" הוא מנהל אירגון מחתרתי טרוריסטי שכבר יכול להתמודד לבד עם הצבא והמשטרה בכוחות עצמו בלי חמאס ו פת"ח. בכל כפר יש כיום מצבורי נשק גדולים  לא חוקיים הגדוליים ביותר מ95% ממצבורי הנשק הקיימים אצל ערים יהודיות כאשר יהודיות אלו אלו גדולות ב95% מהכפרים והישובים הערביים.
ועניין הפיגועים והתחבולות הפנימיות הם עניין של זמן. מבחינת נתונים בשטח של רמת ביטחון אצל האוכלוסיה. ככל שמתרחקים מחיפה לכיוון אמצע הגליל רמת הביטחון הממוצעת קטנה עד אפס.
חייבים להחזיר את ההרתעה לצפון. יהוד הצפון וטרנספר מבני מיעוטים זה הפיתרון היחיד וסירוב פקודה משמעו ירי. היהודים באירופה בתקופת שלפני השואה לא היה להם לאן לברוח לכן פחדו לברוח וכתוצאה רק מיעט נס על נפשו גם כי רב היהודים לא קיבלו שום דלת אמיתית וראויה לאכלס אותם. לערביי ישראל יש עולם ומלואו ללכת אליו. ככה שהתנגדות לגירוש תנבע אך ורק ממיניע שנאה ורצון להשתלטות כדרך השתלטות של האיסלאם ביותר מ40% מהערים הגדולות בעולם. כתתוב בקוראן כנעשה בערים ראשיות בעולם כנעשה בישראל. אותה דרך אותה כוונה מקומות שונים. והשתיקה רועמת.
צריך לירות כדי להרוג. אין מה לעשות . פעם עוד לפני תקופת האינתיפאדות והסתה צדק כהנא שטען לטרנספר הוא חזה לפני 25 שנה את המצב ללפני 15 שנה. אבל היום המצב הקצין והחמיר עוד הרבה יותר ממה שאתם סבורים.
לרצוח את העם הערבי המתגורר בישראל זו היא האפשרות היחידה שאם לא תיעשה תוך שנתיים. תפרוץ מלחמ בתוך שטח ישראל בצפון הארץ ע"י רעעד סלאח שבטח יקים אירגון ויקרא לו "חופשיי הגליל" (שדרך אגב כבר קיים).
אנשים חייבים להפיץ עלונים בצמתים עליו ואת האמת על "חופשיי הגליל" זאת הדרך היחידה לגרום לציבור במרכז להבין את המתרחש באמת בצפון.
מהר לפני הבחירות דווקא חודש לפני ככה זה ייתפס לאנשים בזמן.


אנשים תעזרו לי צריך לעשות את העלונים הללו
ולחלק אותם
בכל דרך אפשרית צמתים, ספריות, קיוסקים, מסעדות פאבים, בתי קולנוע אצטדיוני כדורגל. חייבים להסביר לעם מה מתרחש בצפון ומה הולך לקרות עוד שנתיים אם לא נפרק את זה עכשיו. הכדור שלג הזה יהיה כה גדול שבמקום "לברוח לבית בסוף מוריד ההר" אנחנו נצטרך לברוח מהבית כי הכדור שלג הזה ירמס את הבית (ביטחון תושבי הצפון).
זה נדמה יותר שהפורום הזה הוא סתם בשביל הדיבורים הכל נכון. צריך לעשות גם. אם תמשיכו לפחד מ"שמאלנים סמויים" וכל מיני בוגדים ולא תעשו כלום השמאל רק יתחזק מכך.
זה הזמן לעשות באמת . אנשים כל שניה של התמזמזות תורגש כגודל האסון שעלול לקרות אם נשתוק להם. אסור לשתוק להם
הם משתלטים על הצפון וואדי ערה. מה נשאר לנו? כביש 2 וכביש ת"א אשדוד?
הם פשוט ע"י התרחבות הכפרים יוצרים מחנק לחופשיות שלנו בארץ. סתכלו על מפת ארץ ישראל לפני 30 שנה. תראו ולא רק כמה הם התרבו אלא שטח!!! שטח!!! אתם יודעים שאת כביש עכו צפת הוזיזו 3 פעמים בגלל הכפר שם שחכתי את שמו? מה פתאום להוזיז כביש בגלל כפר? ועוד כפר מילא עיר אבל כפר? וזה הכביש ה20 שמוזיזים בגלל התפשטות הכפרים מבנתית.
מה הלאה? יעשו גשר מיעל ואדי ערה? כי תושבי אום אל פאחם ירצו לבנות איפה שהכביש ואדי ערה? אנשים תפסיקו עם העלון לחזור בתשובה. תאמינו לי שכל העלונים לחזרה בתשובה עזרו בשנים האחרונות מלא חזרו וכשאני אומר אני מתכוון באמת למאות אלפים. עדיין חייבים לשכנע את בעלי דיעת "מרכז" החיים במרכז מה קורה בצפון וכדרך זאת להשפיע בבחירות.

מנותק jewlover and arabhater

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5996
יש לי הצעה מצויינת לשב"כ תתנקשו בו תשלחו איזה מישהו להתנקש בו אני לא מבין מה הבעיה ??!!?!?!?!?!?
היום כולם יודעים שהרב כהנא צדק!

מנותק Bravo, Dr. Karadzic

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 413
אני מסכים שיש להוציא את התנועה האיסלאמית, שהיא פתרונתה של תנועת רע"ם, ביחד עם רע"ם ומרצ, אל מחוץ לחוק, וכן לחסל את השייח הנ"ל (וכן עוד כמה נפשות ערלות).
בקשר לעלון, אני פתוח לכל הצעה ספציפית של עזרה בהדפסה וחלוקה בתקופה שלפני הבחירות הקרובות.

מנותק Bravo, Dr. Karadzic

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 413
הבהרה, כשאני אומר שיש לחסל את השייח הנ"ל, כוונתי על ידי מוסדות המדינה המתאימים. ואת זה אני כותב כדי שלא יאשימו אותי ב"הסתה לרצח".