יהדות ותורת ישראל > שֻׁלְחָן עָרוּךְ וְהָרַעְיוֹן הַיְּהוּדִי
פגם-הברית ושמירת-העיינים
אחים באמת:
--- ציטוט של: רן הכהניסט על נובמבר 20, 2008, 17:17:16 ---בס"ד
איתן זאת עבירה שמרחיקה מה' ואומרים שמי שמוציא זרע לבטלע נקרא:שוחטי-הילדים" וכאילו הביא בניו לעבודה-זרה.
העיקר שאני שומר שנה-וחצי כבר אות ברית-קודש :dance: רק מפריע לי העניין של שמירת-העיינים והמחשבה(זה מתיש ומדכא).
--- סוף ציטוט ---
יפה שהצלחת להפסיק זמן כל כך רב, ולא נפלת שוב!
התחבולה שלי בעניין שמירת המחשבה היא
לחשוב על כל הנשים כאילו (מה שבתכל'ס די נכון) הן אחיות שלי.
אחיות קדושות שיכולות להיות אמהות נהדרות לדור הבא
של האחים הקדושים והטהורים שלך, עם ישראל/בני ישראל.
תאר לך שהאישה עמה אתה תעמיד בית נאמן בקרוב בעז"ה
הולכת כרגע ברחוב, ומישהו מפנטז ומהרהר עליה...
איך תרגיש?
וככה אני כמעט ולא חושב על עצמי עם נשים שלא קדושות לי בלבד.
ובלי קשר תמונה חמודה... למביני האנגלית.
--- ציטוט ---פירוש:
בתמונה הראשונה הוא מגדף ומחרף את ה'לא מאמין בבריאה' יש מאין.
בשנייה הוא מבקש לשמור על כבוד לדת... :laugh:
--- סוף ציטוט ---
אשמח אם תשקיעו קצת יותר בפורום הנהדר והמרתק שלנו, ותוסיפו תמונות להודעות, כמו שאני עושה בתקופה האחרונה.
הרבה יותר מעניין לקרוא בתוספת של אלפי מילים [תמונה אחת שווה יותר מ...].
O0
אחים באמת:
--- ציטוט של: InFecT[0]r על נובמבר 20, 2008, 19:02:17 ---תודה רבה, אם כבר מדברים על גמילות וכאלה, וציינת את הנושא של הזרע, אחרי תקופה מסויימת שאתה לא מוצאי זרע מה קורה?
--- סוף ציטוט ---
ההודעה נכתבה כהמשך לנושא אחר: http://hayamin.org/forum/index.php/topic,16661.0.html
יש עניינים רבים בהלכה לא לגעת באותו אבר, אפילו בשירותים ומקלחת, ממש בכלל לא.
כך שמעתי בשיחות של אחינו החרדים בירושלים.
אם אתה מתקשה לפלוט החוצה "קטנים" בשירותים, אז "יסייע בביצים מלמטה", כך נכתב בספרי ההלכה.
לי אישית די קשה לשמור על זה, ואני לא מקפיד בנושא.
אך ככל שאתה נוגע בו ורואה אותו אפילו, אתה יותר תחשוב על זה.
בשיעורי ביולוגיה למדנו על 'מחזור הזרע' שגם לגברים יש צורך לפלוט את הזרע לאחר מחזור כלשהוא,
כדברי הרמב"ם:
משנה תורה - ספר המדע - הלכות דעות - פרק ד - כח'
אמרו חכמי הרופאים, אחד מאלף מת בשאר חולאים;
והאלף, מרוב התשמיש. לפיכך צריך אדם להיזהר בדבר זה, אם רצה להיות בטובה.
ולא יבעול אלא כשימצא גופו בריא וחזק ביותר, והוא מתקשה הרבה שלא לדעתו,
ומסיח עצמו לדבר אחר, והקישוי כשהיה;
וימצא כובד ממותניו ולמטה וכאילו חוטי הביצים נמשכים, ובשרו חם.
זה צריך לבעול, ורפואה לו שיבעול.
מכאן שעל הגוף לפלוט מדי פעם את הזרע,
כחלק מהבריאה המופלאה של הגוף המדהים שקיבלנו במתנה בעל כורחינו!!
ולכן, יש קרי לילה, בעיקר בגלל הרהורים על נשים, ולדעתי זה שילוב של השניים
ההרהורים והמחזור.
ברוב הפעמים שראיתי קרי, בלילה נחלם חלום אירוטי מוזר.
לסיכום, תשובה קצרה לשאלתך הקצרה גם כן היא:
יוצא זרע בעל כורחינו, גם אינך רוצה בזאת, בשלב כלשהוא.
נ.ב.
מי שהצביע בסקר לתשובות 3,4,5, אנו כאן כדי לעזור!
משה לוי:
--- ציטוט של: אחים באמת על נובמבר 20, 2008, 19:46:32 ---
ההודעה נכתבה כהמשך לנושא אחר: http://hayamin.org/forum/index.php/topic,16661.0.html
יש עניינים רבים בהלכה לא לגעת באותו אבר, אפילו בשירותים ומקלחת, ממש בכלל לא.
כך שמעתי בשיחות של אחינו החרדים בירושלים.
אם אתה מתקשה לפלוט החוצה "קטנים" בשירותים, אז "יסייע בביצים מלמטה", כך נכתב בספרי ההלכה.
לי אישית די קשה לשמור על זה, ואני לא מקפיד בנושא.
אך ככל שאתה נוגע בו ורואה אותו אפילו, אתה יותר תחשוב על זה.
בשיעורי ביולוגיה למדנו על 'מחזור הזרע' שגם לגברים יש צורך לפלוט את הזרע לאחר מחזור כלשהוא,
כדברי הרמב"ם:
משנה תורה - ספר המדע - הלכות דעות - פרק ד - כח'
אמרו חכמי הרופאים, אחד מאלף מת בשאר חולאים;
והאלף, מרוב התשמיש. לפיכך צריך אדם להיזהר בדבר זה, אם רצה להיות בטובה.
ולא יבעול אלא כשימצא גופו בריא וחזק ביותר, והוא מתקשה הרבה שלא לדעתו,
ומסיח עצמו לדבר אחר, והקישוי כשהיה;
וימצא כובד ממותניו ולמטה וכאילו חוטי הביצים נמשכים, ובשרו חם.
זה צריך לבעול, ורפואה לו שיבעול.
מכאן שעל הגוף לפלוט מדי פעם את הזרע,
כחלק מהבריאה המופלאה של הגוף המדהים שקיבלנו במתנה בעל כורחינו!!
ולכן, יש קרי לילה, בעיקר בגלל הרהורים על נשים, ולדעתי זה שילוב של השניים
ההרהורים והמחזור.
ברוב הפעמים שראיתי קרי, בלילה נחלם חלום אירוטי מוזר.
לסיכום, תשובה קצרה לשאלתך הקצרה גם כן היא:
יוצא זרע בעל כורחינו, גם אינך רוצה בזאת, בשלב כלשהוא.
נ.ב.
מי שהצביע בסקר לתשובות 3,4,5, אנו כאן כדי לעזור!
--- סוף ציטוט ---
על הגוף מדי פעם לפלוט את הזרע" רגע,אז מה בעצם הרמב"ם אומר פה שמותר להוציא זרע לבטלה???
וד"א לצערי אני ממש אבוד בנושא מאז שהתחלתי להוציא זרע לבטלה מכיתה ט' עד היום כמעט כבר 13 וחצי שנה,ואני אבוד בנושא ולא מצליח לצאת מזה לפני כמה שנים שהיתי בן 24 אפילו היתי ממש שוחט את עצמי ומוציא זרע 4 פעמים ביום!!! למזלי ברוך השם זה התמעט אבל עדיין אני לא מצליח להיגמל מזה לגמרי,בגלל גם שלצערי אני נוסע הרבה באוטובוסים ויש שם הרבה נשים וגם לצערי אני לומד עם נשים בכיתה
אחים באמת:
--- ציטוט של: משה לוי על נובמבר 20, 2008, 20:26:05 ---על הגוף מדי פעם לפלוט את הזרע" רגע,אז מה בעצם הרמב"ם אומר פה שמותר להוציא זרע לבטלה???
וד"א לצערי אני ממש אבוד בנושא מאז שהתחלתי להוציא זרע לבטלה מכיתה ט' עד היום כמעט כבר 13 וחצי שנה,ואני אבוד בנושא ולא מצליח לצאת מזה לפני כמה שנים שהיתי בן 24 אפילו היתי ממש שוחט את עצמי ומוציא זרע 4 פעמים ביום!!! למזלי ברוך השם זה התמעט אבל עדיין אני לא מצליח להיגמל מזה לגמרי,בגלל גם שלצערי אני נוסע הרבה באוטובוסים ויש שם הרבה נשים וגם לצערי אני לומד עם נשים בכיתה
--- סוף ציטוט ---
חס וחלילה שהרמב"ם מתיר משהו כזה!!
אני התכוונתי להגיע לנקודה, אך לא הספקתי
ועכשיו הזכרת לי.
אז ככה, פעם היו מתחתנים בגיל צעיר וגם מוצאים פרנסה באותו זמן.
אנשים היו הרבה יותר משכילים ובגיל 15-16 כבר היו לך ילדים
כך שהיית משביע את יצרך, לא עם היד
אלא עם אשתך הקדושה!!
זהו המצב התקין שכל כל חורה לי שהוא לא קיים היום!!
וחבל שכך, ולכן אנשים נופלים לחטאים גדולים כאלו!
וזהו לשון הרמב"ם, משנה תורה - ספר קדושה - הלכות איסורי ביאה - כא:
כב [כג] ואסור למי שאינו נשוי לשלוח ידו במבושיו, שלא יבוא לידי הרהור; ואפילו מתחת טבורו--לא יכניס אדם ידו, שמא יבוא לידי הרהור. ואם השתין מים--לא יאחוז באמה, שלא יבוא לידי הרהור; ואם היה נשוי, מותר. ובין נשוי ובין שאינו נשוי--לא יושיט ידו לאמה כלל, אלא בשעה שהוא צריך לנקביו.
כג [כד] חסידים הראשונים וגדולי החכמים--התפאר אחד מהם שמעולם לא נסתכל במילה שלו, ומהן מי שהתפאר שלא התבונן מעולם בצורת אשתו: מפני שליבו פונה מדברי הבאי, לדברי האמת שהן אוחזות לבב הקדושים.
כד [כה] מצות חכמים להשיא אדם בניו ובנותיו, סמוך לפרקן--שאם יניחן, יבואו לידי זנות או הרהור; ועל זה נאמר "ופקדת נווך, ולא תחטא" (איוב ה,כד). ואסור להשיא אישה לקטן, שזה כמו זנות היא. [כו] ואין האיש רשאי לישב בלא אישה, ולא יישא עקרה וזקנה שאינה ראויה לוולד; ורשות לאישה שלא תינשא לעולם, או תינשא למי שאינו מוליד או לסריס. ולא יישא בחור זקנה, ולא יישא זקן ילדה--שדבר זה גורם לזנות.
IRON_MAN:
בס"ד
שמעתי ולמדתי שפגם-הברית משחית את המידות לחלוטין(ואנו בעוונתינו לא מודעים לחומרת המעשה :'()וגורם לספקות-באמונה רחמנא-ליצלן ולשאר צרות ואסונות וייסורים.
אם כך למה הקב"ה נותן לנו חיים כאלה קשים של עמידה בנסיונות יום-יומיים של עריות-ניאוף? כי כל בן-אדם מועד לפורענות אם-כך לא?
אומרים שאם אדם שנה בחטא אז הוא נעשה לו כהיתר.
אולי צריך להתחתן?
תפריט
[0] אינדקס הודעות
[#] עמוד הבא
[*] עמוד הקודם
עבור לתצוגת גירסה מלאה