כתב נושא: האויב הערבי הנאצי יש'ו המתקרא 'ערביי-ישרא'ל '  (נקרא 1175 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
בס''ד

לפניכם כתבות המוכיחות את פעולותיו של הגיס-החמישי האויב הערבי הנאצי יש''ו בלב האוכלוסי'ה היהודית , אלא שחלק ממנו פועל עפ''י '' תכנית השלבים '' ולכן מזדהה עם שלטון השמאל הציוני-ממלכתי בולשביקי שר''י לעת עתה מכיוון ששניהם נלחמים בציביון היהודי האמוני הימני האמיתי על אדמת ארץ-הקודש תובב''א , עד לשלב הבא שבע''ה וישועתו לא יזכו לו ! , ואילו החלק האחר איננו דוגל בצביעות הזו וחושף את שנאתו העזה לעם היהודי בכללו , ופועל למען פגיעה בכל יהודי באשר הוא ר''ל !! ראו זאת כאן :


http://www.inn.co.il/News/Flash.aspx/227505

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/179067


נשמח לתגובותיכם כאן וגם בערוץ 7 .
                                                                                    הגולה בארץ  :smil037:




« עריכה אחרונה: ספטמבר 10, 2008, 17:31:23 על ידי הגולה בארץ »
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''

מנותק א.ק

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 459
  • פרקליט השטן.
האויב הערבי הנאצי יש'ו המתקרא 'ערביי-ישרא'ל '
« להגיב #1 ב- : ספטמבר 10, 2008, 17:36:12 »
אתה צודק, כל ערביי ישראל מורכבים משני צעירים מטומטמים משפרעם.

על פי ההיקש שלך, בערך 20 ישראלים השתתפו בפעולות טרור נגד ערבים - לפיכך, כל הישראלים הם טרוריסטים.
האדם מחפש משמעות. אני מחפש אמת.

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
האויב הערבי הנאצי יש'ו המתקרא 'ערביי-ישרא'ל '
« להגיב #2 ב- : ספטמבר 10, 2008, 18:33:22 »
אתה צודק, כל ערביי ישראל מורכבים משני צעירים מטומטמים משפרעם.

על פי ההיקש שלך, בערך 20 ישראלים השתתפו בפעולות טרור נגד ערבים - לפיכך, כל הישראלים הם טרוריסטים.
בס''ד

מדיע הינך מכניס את ה''היקש '' שאותו בדית מליבך , ואפילו לא נכנסת לקרוא את הכתבות ולא הגבת לעניין ??? זוהי תופעה ידועה של פגועי שטיפת-מוח במערכת הליכלוך (חינוך) והתשקורת !!!!--אולם אשיב לך גם על העניין הנ''ל שהזכרת שאיננו קשור כלל ועיקר לדיון הזה !!!
ראשית עליך להיות אמיתי עם עצמך ולאמר '' יהודים '' ולא ''ישראלים '' !! ואשר לאויב הערבי הנאצי יש''ו , הוא בכללו איננו מכיר בקיום של ישוב יהודי קבוע על אדמת ארץ-הקודש תובב''א ! וכל שכן במה שאתה קורא לו ''מדינה '' !! וכל אויב ערבי נאצי יש''ו מכיר בזאת ואם תעקוב אחר התבטאויות של אויב ערבי נאצי יש''ו בצורה ממושכת תבין זאת מדבריו עצמו !!
אולם במסגרת '' תכנית השלבים '' של האויב הערבי הנאצי יש'ו (מומלץ שתעיין בGOOGLE בערך הזה)  היא מגדיר תחילה ''יעד'' שבכדי לכבשו הוא מתיר את כלל האמצעים ,ולו השפלים ביותר , והדבר כולל '' תחפושות '' של '' הכרה במדינת-ישרא'ל '' שלמעשה הוא אינון מכיר בה !! '' הצהרות '' שהוא מצהיר בעולם שדינן למעשה כ '' הצהרת '' אדולף היטלר יש''ו שר''י שלא לכבוש את צרפת במסגרת '' הסכם שלו-ם '' , אותו ''חוזה '' שנחתם מול צ'רצ'יל ורוזבלט  ( נשיאי בריטני'ה וארה''ב בתקופת מלחה''ע השני'ה ) והפך לבדיחה הגדולה ביותר של ''חוזה '' של הצורר הנאצי יש''ו שאמר כך כשהיתל בעולם כולו '' חוזה שאיננו ניתן לביטול, למעשה איננו בר תוקף !!''. וזוהי גם דרכו של האויב הערבי הנאצי יש''ו !! האם הינך שומע מה אומרים ''חברי-כנסת'' שהם למעשה  גיס-חמישי  של האויב הערבי הנאצי יש''ו בכדי לגרום להמרדה של חלקים מתוך העם היהודי וכך לפורר אותנו מבפנים ח''ו ר''ל !! והיעד שקבע האויב הערבי הנאצי יש''ו הוא הקל ביותר להשגה , ואלו למעשה יהודונים שמגמתם להיעקר מהשורש היהודי האמוני הימני האמיתי שהוא הוא המגבש אותנו כעם נבחר בחסות תורתנו הקדושה , ולכן נקרא הקהל היהודי '' כנסת ישרא'ל '' מלשון '' כינוס '' , מכיוון שכאשר האמ-ת איננה נעדרת , והעם מאוחד בע''ה וישועתו להגן על כלל יהודי באשר הוא , אזי שום אויב איננו יכול לפגוע בעם היהודי , אולם כאשר ישנם יהודונים שהם למעשה '' עשבים שוטים '' להם קראה התורה הקדושה '' שורש פורה ראש ולענה '' את אלה יש לגדוע בכדי שהשדה ( קרי העם היהודי) י'הי'ה נקי מעשבים שוטים ובכך יפרח וישגשג, אולם כאשר נותנים לעשבים השוטים להשתלט ח''ו ר''ל  ( ואכן אנו לצערנו במצב הזה ) אזי השדה (קרי העם היהודי ) נראה כשדה בעל מוזנח ופרוץ שכל גורם חיצוני יכול לבוא ולרמוס אותו ח''ו ר''ל !!!! זהו המשל --ואנו מקווים שתבין את הנמשל בעצמך !!
והתשובה הישירה ל ''היקש '' שהכנסת בשמי שלא אמרתי אותו כלל ולא התכוונתי אליו כלל !! היא שהאויב הערבי הנאצי מאוחד בכוונתו להשתלט על ארץ-הקודש תובב''א ח''ו ר''ל , ולהרוס את כל הישוב היהודי בכולה ח''ו ר''ל , ואין אויב ערבי נאצי יש''ו שלא דוגל בזאת !!! ותוכל לראות ולשמוע זאת מפי טומאתם של כלל מנהיגיהם יש''ו !! אולם הסיכסוך בינהם יש''ו נובע מהשאלה , איזה ''יעד'' עומד בראש סדר-העדיפויות  ב ''תכנית-השלבים '' של האויב הערבי הנאצי יש''ו שבו הם יש''ו אמורים להתחיל את מלחמתם הרצחנית ?? ואם כבר הוגדר ''יעד'' שבו יש להתחיל ב ''תכנית-השלבים '' , באלו ''תחפושות '' ומעשי-נבלה יש להשתמש ביתר-שאת על-מנת להשיג את כיבוש היעד ובכמה שפחות אבידות ???--ומהאמור לעיל התשובה לשאלתך אמורה להיות מובנת !!, ונדגיש כאן כי אילו היו בוגדים מקירבו שמהווים סכנה לאויב הערבי הנאצי יש''ו , כדוגמת היהודונים שמהווים את הגרעין האנטי-יהודי של שלטון הערב-רב השמאלני השציוני-ממלכתי בולשביקי שר''י בקרב העם היהודי האמוני הימני האמיתי , אתה וחבריך יודעים היטב מה היו עושים להם !!--הם היו נרצחים בפומבי למען '' יראו וייראו '' !!--לכן ידידנו ה ''היקש '' שלך איננו במקום בכלל !! ולמעשה הפך ''למוקש '' במוחך ה '' אנליטי '' שדאגו שפרטים מסויימים וחשובים ביותר להבנת המצב יוגדרו בו כ '' לא רלוואנטיים '' --התפכח משטיפות-המוח שנטעו בך במערכת הליכלוך (חינוך) והתשקורת !!! למען עצמך , יקיריך , ועמך בכלל !! והקב''ה ימול במהרה את הלבבות הערלים שלך ושל חבריך בזכות חדש אלול עלין נאמר '' ומל ה' את לבבך ואת לבב זרעך ...'' ( ר''ת אלול )  וישלח במהרה גואל-צדק בבאכי''ר .

                                                                                               הגולה בארץ  :smil037:
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''

מנותק Danielj

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 132
האויב הערבי הנאצי יש'ו המתקרא 'ערביי-ישרא'ל '
« להגיב #3 ב- : ספטמבר 10, 2008, 19:51:07 »
"והורשתם את יושבי הארץ מפניכם" אין פתרון אחר
כ ה נ א    צ ד ק