סקר

מי לדעתכם צורר-היהודים העיקרי ?? נשמח לתגובות מלאות!

1)שלטון הערב-רב השמאלני הציוני-ממלכתי בולשביקי  שר''י  .
2)תנועות ומפלגות וארגונים של הימין-המזוייף =סוכניו של שלטון הערב-רב הנלוז והנתעב שר''י
3)האויב הערבי הנאצי יש''ו .
4)מדינות אירופה וארה''ב .
5)שלטון הערב-רב על תחפושותיו השונות (1) שמעסיק את (2) כסוכניו  ואת (3) יש'ו משסה ביהודים הימנים האמוניים האמיתיים מתנגדיו ,ואת (4) מסית הוא לרדיפתנו

כתב נושא: מי לדעתכם צורר-היהודים העיקרי ??  (נקרא 6666 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק רק כך!1

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 376
  • "בדם ואש יהודה נפלה, בדם ואש יהודה תקום!"
מי לדעתכם צורר-היהודים העיקרי ??
« להגיב #25 ב- : אוגוסט 26, 2008, 23:07:09 »
"ההפרטה בסופו של דבר תפתור את מצוקות העוני אך בהתחלה זה כואב" - אתה ממש מדקלם את מה שמלמדים אותך נחמיה שטרסלר וסבר פלוצקר.

איך תפתור את מצוקות העוני? הרי כל השירותים החברתיים שהמדינה מפריטה היא מממנת אלא בתיווכן של חברות פרטיות שמספסרות את הציבור...

לחברות הפרטיות אין שום אינטרס לקיים תחרות או שאר הדיקלומים של שטרסלר - רק דבר אחד מעניין אותם - יותר רווחים למחזיקי המניות על חשבון הציבור והעובדים (וכולנו הרי עובדים איפשהו).

שוק קפיטליסטי תמיד תמיד צריך לגדול עוד ועוד כדי להמשיך להיות רווחי - יותר אנשים צריכים לקנות כל הזמן - בעולם מוגבל במשאבים, במשחק סכום אפס, זה לא ייתכן.
כמו שכבר כתבתי פה בעבר, למה הדבר דומה:

אתה מוזמן למסיבה עם 100 משתתפים, מגישים עוגה, פורסים אותה לשני חצאים, חצי עוגה הולכת ל-10 "מיוחסים" - חתיכות גדולות ושמנות, וחצי עוגה הולכת ל-90 מוזמנים "פשוטים" - כל אחד מקבל כמה פירורים (כש-90 המוזמנים הפשוטים הם אגב אלה שהכינו את העוגה).

10 המוזמנים המיוחסים מציעים ל-90 הפשוטים הצעה קפיטליסטית/ניאו ליבראלית - לכו תצרכו עוד ועוד חומרי גלם, תעבדו בעוד ועוד משמרות ותבנו עוגה ענקית עוד יותר, תרחיבו את העוגה וככה תקבלו כל אחד יותר פירורים.

לעומתם אני אומר, שיש מספיק קצפת ודובדבנים לכולם, את העוגה צריך לחלק מחדש.


עובד ש"ב, אני מציע לך לשתוק ואני מדבר אלייך עוד כבן עם אל כבן עם ולא כאדם עליון נגד חיה ניטשת חסרת רחמים, תהיה בשקט ואל תפתח פה את הפה המסריח שלך.

קום עברי, שא הנס!
הנף את הדגל בגאון
הראה לכל קלגס רומס
שעמנו הוא עם האדון.

מנותק אחים באמת

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2494
  • פתחו לי פתח כחודו של מחט...
    • האתר שלי
מי לדעתכם צורר-היהודים העיקרי ??
« להגיב #26 ב- : אוגוסט 29, 2008, 00:03:26 »
בס''ד
 
עוץ לי.....( קפוץ לי ? )   :goofy:

מדוע הינך מאשים את שלטון השמאל השמאלני ציוני-ממלכתי בולשביקי ( שחלקו הסיר זה מכבר את המסיכה ה'' ציונית '' שלו וחשף את שיניו האנט-יהודיים  >:D ) הרי הינך יודע טוב-מאד שמי שמנהל את מה שאתם אנשי הערב-רב שר''י קוראים לו '' מדינה '' , ואנו קוראים לו '' היישוב היהודי על אדמת ארץ-הקודש תובב''א '' --ואת ההסטורי'ה של מפלגות מפא''י ומפ''ם  שר''י --שגזלו את העם היהודי והפקירו את דמו לאוייביו , מהצורר הנאצי יש''ו ועד לאויב הערבי הנאצי יש''ו , והם הם אלה ששולטים במכשירי ההון והשלטון !!, הם האחראים לשחיתויות ול  '' הפלי'ה המקוללת המקלקלת '' שבעטי'ה מועסקים אוייבים ערבים נאצים יש''ו שמשתלטים על השוק כולו ועל מכשירי הקיום על אדמת ארץ-הקודש תובב''א !! --והם מודים בכך בפרהסי'ה !! ואינם מוכנים להגדיר את האויב הערבי הנאצי יש''ו כאויב מאוחד למרות שהוא עצמו מגדיר זאת !!, והם העניקו לו '' אזרחות -ישראלית '' שמאפשרת לו לעבוד בזול אצל קבלני משנה המועסקים בעיריית ירושלים או בכל ראשות מקומית אחרת והתוצאה היא שני פיגועי הדריסה שגבו מחיר רצחני ביהודים הי''ד וחלק אחר הנשאר נכה לכל חייו על כל המשתמע מכך !! --התעורר גוץ-לי .. :assassination: והכר בעובדה שחבריך אנשי הערב השמאלני הציוני-ממלכתי בולשביקי על תחפושותיו השונים , הם הם אלה שמפעילים את סוכניהם אנשי הימין-המזוייף ביבי נחשייהו , אהוד שמאלמרט ,ציפורה שפיצר , ועוד '' חברים ''  :sign013: שמפעילים את המדיניות שגם אתה כקומוניסט מצוי  :daiy - with sign: מתנגד מתנגד לה , אולם הינך מדחיק את העובדה שמעולם לא איפשרו הצוררים אנשי השלטון השמאלני-ציוני-ממלכתי בולשביקי שר''י לימין אמוני אמיתי להתמודד על השלטון בצורה שקולה ואף דאגו להוציא מחוץ ל''חוק'' הבולשביקי שחוקקו הם ואף לרצוח את מי שחשף את האמ-ת לתודעה היהודית הכללית וזאת עשו בצורה מאד מתוחכמת כפי שפירטנו בסרטון דלהלן :

http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=2019754

בחן את הדברים ותיווכח באמ-ת !! אל תאמין רק במה שנוח לך להאמין !! מכיוון שלעיתים האמ-ת טופחת על פניך האדומים  :assassination: אנו לא שונאים אותך עוץ לי...ק.. :yippee: , רק משתדלים להוציא אותך משטיפת-המוח המטעה שהוטבעה בך , כאשר הממסד של השלטון השמאלני ציוני-ממלכתי בולשביקי על תחפושותיו השונות מגייס '' סוכנים '' שאותם הוא מציג כ '' ימין '' ואלה למעשה אנשיו שמזוהים על ידינו כ ימין-מזוייף ואחד מתפקידיהם הוא לדמות התמודדות פוליטית כאשר התוצאות של ההתמודדות ידועות להם מראש !ואת האחריות לכל מעשי העוולה הם = גרעין הערב-רב השמאלני ציוני-ממלכתי בולשביקי הם ישליכו על אילי-הון יהודיים שאינם מזוהים עימם במאת האחוזים בכדי לכופף אותם לתמוך בשלטון העוולה והזימה והתועבה ,בכדי שהתשקורת תתמוך בעסקים שלהם ותקדם אותם , ואם לאו אזי ההיפך ! זהו למעשה שלטון רודן ואכזרי בתחפושת של '' דמוקראטי'ה '' כאשר כלפי חוץ אתה רואה מערכת '' דמוקראטית '' אולם מערכת האכיפה של שלטון העוולה פועלת מאחורי הווילון הזה !!--אוייי אתה תמים עוץ לי .....ק  :smil117: !! אבל אנחנו אוהבים אותך ולכן מתאמצים לעזור לך להיגמל מהשקר שהוטבע בתודעתך !! אתה הבנת את זה קפוץ לי... !! סליחה עוץ לי.. :smil124: !! כלומר שהינך טוען טענות מוצדקות לחלוטין אולם מאשים את הגורמים הלא נכונים , מכיוון שהתשקורת הבולשביקית שממנה אתה ניזון מביאה אותך לכך !! איננו רוצים לדפוק את הראש בקיר העבה של שטיפות המוח שהוטבעו בך במערכת הליכלוך (חינוך) וממשיכים לעשות זאת בעזרת התשקורת השמאלנית ציונית-ממלכתית בולשביקית שר''י !!  aa5 , לכן אנו קוראים לך התעורר גו....קפוץ....עוץ-לי !!  :sign019:
ונזכה במהרה לגאולה שלמה בביאת גואל-צדק בבאכי''ר .



סחתיין על היצירתיות אחי, הפעם התעלית על הפעמים הקודמות.

כמובן שאין מה להוסיף לדבריך הברורים והצחים.

מרגישים בדבריך את אהבת ישראל הטהורה.
« עריכה אחרונה: אוגוסט 29, 2008, 00:04:08 על ידי אחים באמת »

מנותק גַּם בָּשָׁן וְגַם גִּלְעָד

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5916
  • אבי פרחן – יום יבוא אחים נחזורה!
בעניין: מי לדעתכם צורר-היהודים העיקרי ??
« להגיב #27 ב- : ספטמבר 08, 2008, 22:58:11 »
התגובות של נץ ושל הגולה בארץ גמרו אותי! איזה תענוג עילאי לקרוא זאת!! ::) :smil046: :smil074: :smil074:

מנותק יפרח

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 329
  • לאומן מרקסיסט
מי לדעתכם צורר-היהודים העיקרי ??
« להגיב #28 ב- : ספטמבר 09, 2008, 15:44:47 »
3
יהודים אינם צוררי יהודים...

מנותק Gloomwraith

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 118
  • ממתין לגאולה
מי לדעתכם צורר-היהודים העיקרי ??
« להגיב #29 ב- : ספטמבר 10, 2008, 00:15:51 »
ראש הנחש באיראן הוא צורר היהודים אבל הוא לא הבעיה האמיתית.
עם הנהגה אמיתית הכל היה נפתר, והאיראני הפלספן לא היה יכול לאיים על אף אחד.
לכן- הבעיה היא בשלטון הדפוק בראשות קדימה (קדימה באיטלקית היה השם של המפלגה של מוסוליני)