כתב נושא: תגובה לידידנו 'האנטר' על 'פייגלין ענה לי ' !  (נקרא 1343 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
בס''ד
מכיוון שתגובה על ההטעיות הללו מחוייבת המציאות למען לא יפלו אחינו בפח , הרי לפניכם התגובה להודעה של ידידנו היהודי היקר '' האנטר '' הי''ו !!!!--וזאת לאחר ציטוט התגובה הלא עניינית שלו שמטרותיה המסתברות נפרט בע''ה וישועתו  לעיל בתגובתנו-- ואנו מצרים על כך שהאשכול הועבר או נמחק ע''י מנהלי הפורום , דיון זה הוא חשוב ביותר לגבי חשיפת הזהות ואופן-הפעולה המתוחכם של הימין-המזוייף בשירות שלטון השמאל הציוני -ממלכתי בולשביקי שר''י  :
להשוות יהודים בליכוד לנוצרים זאת השוואה מופרכת ודמיונית,רעיון הזוי.
לקרוא למישהו משתף פעולה וכך הבינו כל הגולשים ואחר כך לעשות פרסה ולומר שמפלגתו משתפת פעולה ונוצרית?
מדוע קיבל מר"ן הרב עובדיה שליט"א את הנוצרי נתניהו ושיבח אותו כמי שתורם לתורה?
מדוע ישבה ש"ס בממשלה עם הנוצרים מהליכוד?
כל ההשוואות האלה מחטיאות את המטרה.
עוזי כהן ז"ל היה נוצרי?אחיו של אברהם שטרן יאיר שטרן נוצרי או משת"ף!
אלה היו באצ"ל ובלח"י מחתרות ישראל!אלה לא משתפ"ים לא שילנסקי שהיה באלטלנה,לא בני שמר שהשתתף בפריצה לכלא עכו.
השינאה עיוורה אותך והשפיעה על שיקול דעתך.
זהו הבל הבלים.
הכפייה שהלבשתם ליהודים היא עברה על החוק וסילוף האמת,יוני נתניהו נהרג באנטבה ואחיו בוגר סיירת מטכ"ל איננו מוסלמי.
אכן התנהגות מטורפת כזאת מרתיעה בוחרים.
אתה יודע כמה אוהדי בית"ר ירושלים תומכי ליכוד ונתניהו?אלפים!כנס לטדי עם הכפייה הזאת על ראש נתניהו ותקבל מכות מאוהדי בית"ר הכהניסטים.
תקרא למנחם בגין או לשמיר נוצרי או משת"ף בטדי ותקבל מכות.
שוב שיחה איתך היא ברכה לבטלה.
אם הליכוד נוצרי אתה אינך יהודי.
אם נתניהו ערבי אז מרזל מוסלמי.
חוץ מהפצת שנאה ומדנים וערור גועל נפש לא תגיעו לכלום.
מחר מישהו ישים כפייה על הרב עובדיה או על בן גביר ומה תגידו?
עכשיו שוב תגיד שהרצל נוצרי וכולם שטופי מוח.
כולם שטופי מוח בחזית והשינאה עירעה את שיקול דעתם.
הרב כהנא העריץ את בגין והמחתרות וסמל כ"ך נלקח מהם.זה כתוב בסיפרו הליגה להגנה יהודית.
הרב כהנא הושפע מאצ"ל ולח"י והקים את הליגה להגנה יהודית לפיהם.
הרב כהנא העריץ את יאיר שטרן ואתה לא תקרא לאחיו מוסלמי או נוצרי או משת"ף.
חיים בן פסח תמך במבצע אנטבה ולא תקרא ליוני נתניהו או לאחיו מוסלמי או נוצרי או משת"ף.
בסוף נתניהו ינצח בבחירות וישב עם ש"ס בממשלה וחזית כרגיל לא תעבור ואתה תצא אדיוט.
ש"ס ישבו גם עם מופז בממשלה,זה מקדימה כי הוא בן עדות המזרח.
הטענות והכינויים שלך מגוחכים,הזויים ולא נכונים.
כן נתניהו יהודי.כן אולמרט יהודי,כן ברק יהודי,כן מופז יהודי.
בס''ד

תשובותיך אינן ענייניות כלל !!אתה סוטה מעניין בצורה שיטתית באמצעות האשמות מגוחכות שאין בהן ממש !! אנו השווינו את עובדת היותו של משה פייגלין ( שהוא הנמשל כאן לרב ) למתמודד לראשות מפלגה שהיא למעשה נוגדת את עמדותיו ואת אמונתו ומזוהה כ''ימין-מזוייף '' על כל המשתמע מכך ופורט לעיל והיא מפלגת '' הליכוד '' ( שהיא נמשלת כאן לכנסי'ה שלא לשם שמי-ם ר''ל )  ולא -לא דיברנו על יהדותו של אף אחד !! ולא ההיפך !! הינך מגיב בצורה כזו שבה הינך רוצה להטות את הדיון לכיוונים שהינך חושב שתרויח מהם , אולם אנו עונים לך עפ''י האמ-ת וגם לנושאים שאליהם הינך מטה את הדיון ( כגון עניין הימנעותה של ש''ס בהצבעה להסכמי האסלה ( אוסלו) . ) , ועם האמ-ת אינך מסוגל להתמודד , ממש חבל להשיב לשטויות שהינך מנסה להחדיר לפינו , והודעתך דלעיל איננה ראויה לתגובה כלל !!-- העירבוב שלך בין המשל לנימשל מורה על האפשרויות הבאות :
1) לא קראת את תגובותנו הקודמות מכיוון שלפי תגובתך לא הבנת אותן כלל וכלל !!
2) הינך רוצה להטעות את משתתפי הפורום בצורה של השמצה שיטתית כאשר הינך מנסה להכניס לנו לפה דברים שלא אמרנו כלל וכלל , וזאת באופן שיטתי של תגובה לא עניינית שמציגה אותנו כאילו אמרנו שהנ''ל  '' אינם יהודים , נוצרים , מוסלמים וכ''ו ...''   ובמידה ולא נגיב כיאות מבלי משים , הרי שתשתמש בזאת בעתיד כנגדנו ר''ל  ( שיטת מיודענו  ''עוץ-לי קפוץ -לי'' וחבריו לתשקורת של הערב-רב )  --אתה הוא שמנסה בכל דרך להוציא דיבה עלינו בצורה שהינך מנסה להשחיל לנו דברים שלא אמרנו כלל ולהשתמש בזאת בשלב מאוחר יותר --על כן נאמר לך '' העולה על רוחך הי'ה לא תהי'ה !! '' .
בדבריך לעיל הוכחת שהינך '' אוהד שרוף '' של ביבי נחשייהו !! וכאן המכשלה שלך !!!--אינך תומך במשה פייגלין בעקבות דעותיו !!הינך תומך למעשה במפלגתו של ביבי נחשייהו שאותה הוא כרגע מייצג ( לצערנו הרב ) !! היינו שמחים מאד לקבל את משה פייגלין במסגרת מפלגה ימניתיהודית אמונית אמיתית שחרטה על דגלה את העקרונות והדברים שהוא אומר !!
ואשר לדבריך לגבי כמוהר''ר עובדי'ה יוסף שליט''א , לגבי הציטוט של דבריו ש '' נחשייהו תורם לתורה !!'' אכן הוא ( נחשייהו) עושה זאת כהכנה לבחירות הקרבות , ולא מ '' אהבת מרדכי '' !! אלא בכדי לקבל את המנד''טים של ש''ס !! ולכן הוא הבטיח הרבה תיקונים בחוק לטובת האוכלוסי'ה אותה מייצגת ש''ס ( וזו ב''ה  הצלחה גדולה בפני עצמה לש''ס )  , וכן תיקצוב הולם לכלל מוסדותי'ה , ותאמין לי שמפלגות השלטון השמאלני הציוני-ממלכתי בולשביקי שר''י תצענה לו עוד יותר מזה כאשר תהי'ה תחרות רישמית ותתעורר השאלה --לצד מי תבחר ש''ס להתמודד בבחירות? ועם איזו מפלגה תחתום על הסכם קואליציוני ?? --ואנו רואים כאן שאכן כמוהר''ר עובדי'ה יוסף שליט''א אכן נקט בשיטות הנכונות ביותר להגיע לעמדה בו יכול הוא לכפות את כל הצדדים לתמוך בש''ס למרות הבדבר הוא בעל-כרחם !!!
ואשר לשאלת ידידנו היהודי היקר גור-ארי'ה הי''ו שזה לשונה :---''אז אמור לי מדע אתה לא מבקר את הישארותה של ש"ס בממשלת הזדון דאז והיום,ואילו את ישיבתו של פייגלין בליכוד אתה מכנה "סוכנות"?
אתה בעצמך מודה שהם יכלו למנוע את הסכמי אוסלו אך בחרו להפקיר את דם אחיהם למען הישיבה בקואליציה,האם זו אינה בגידה? ''--עד כאן הציטוט .
אכן אנו מבקרים את הישארותה של ש''ס בממשלת-הזדון !! אולם אנו גם מבינים מדוע עשתה זאת מהכיוון שלה !! כפי שפירטנו בהודעות קודמות ונקצר את האמור כאן כאשר נמשיל את מפלגת ש''ס ל  '' חברה שיתופית בע''מ '' ואת מוסדותיה נמשיל ל  '' בעלי המניות של אותה חברה שיתופית בע''מ '' ,  כאשר החוזה אומר '' שהחברה מתחייבת להגן ככל יכולתה על ההון של בעלי המניות ולעשות ככל יכולתה לגרום לרווחים לבעלי המניות ( מוסדותיה אותם היא מייצגת ) !!--ואשר לעובדה שבאם ש''ס הייתה מצביעה נגד  הסכמי האסלה ( אוסלו) הרי שהיא הייתה נופלת לאופוזיצי'ה עויינת שמונהגת אף היא בידי גרעין שמאל ציוני-ממלכתי בולשביקי עויין הנתמך בגיס-חמישי של אויב ערבי נאצי יש''ר , ודבר זה הי'ה מנטרל את קיומה לחלוטין , כלומר '' התאבדות פוליטת '' וחיסול מוסדותיה של ש''ס  !! אמנם נכון הי'ה לעשות זאת אילולי העובדה שבפתח המתינו מפלגות הגיס-החמישי של האויב הערבי הנאצי יש''ו על שבוייהן מקרב הערב-רב , אלו מפלגות שינוי ובל''ד יש''ו שר''י שהמתינו להכנס לממשלת הזדון עם התפטרותה של ש''ס ולממש את תכנית ההתרפסות לאויב הערבי הנאצי יש''ו והגירוש של אחינו מבתיהם ומנחלתם ביתר שאת !!, על-כן בחרה ש''ס באפשרות של הרע-במיעוטו !!, מכיוון שאין ביכולתה למנוע את '' תכניות העוולה האכזריות דלעיל '' בחרה ב '' שב ואל תעשה ! '' וכך למעשה נמנעה בהצבעות בעניין הזה , ובכך הצילה למעשה את מוסדותיה ואת כוח ההשפעה שלה שמוכח כעת בהסכמים הקואליציוניים המתגבשים אט-אט לקראת הבחירות הבאות !! ואנו מאד מקווים שאחת הדרישות המרכזיות תהי'ה '' להשיב בנים לגבולם '' להשמיד את הצורר האויב הערבי הנאצי יש''ו שיורה מטחי רקטות ומרגמות על יישובי הנגב , לטהר את עזה כליל , ולסלק את האויב הערבי הנאצי יש''ו מעזה למצרים ( ראינו כבר את הנהירה ההמונית שלו יש''ו למצרים כאשר רק הייתה ''נימה של כוונה'' שלא מומשה  לתקוף אותו בצורה מאסיבית  , ובעת תקיפה מאסיבית , הרי ידוע מה תהי'ה התוצאה !!) ובע''ה וישועתו ליישב את כל הרצועה ביישובים יהודיים !!

ואשר ל''כפיות והעגאלים'' שבכרזה שאנו מפיצים , מקורה באחריות להסכמי האסלה ( אוסלו) , התכנית שהם ( נחשייהו שמאלמרט ופרץ ) הסכימו עלי'ה עם נשיא בריטני'ה טוני בלייר ונשיא ארה''ב ג'ורג' דבל-יו בוש(שה )  '' מפת-הדרכים'' ,ולמרות שנחשייהו הי'ה באופוזיצי'ה הוא הי'ה מעורב בה ישירות בוועדת ה '' מטבחון '' של החוץ-והבטחון , וכלפי-חוץ הוא הפגין כבייכול כאילו שהוא מתנגד לגירוש אחינו מבתיהם ומנחלתם , אולם שמר על '' פרופיל נמוך '' ולא הוציא את תומכי ''הימין-המזוייף '' הליכוד '' לרחובות בכדי למחות על מעשה נבלה שטני ואכזרי זה  , ואף עשה '' הצגת תמיכה מבויימת עם אחינו שגורשו באכזריות מבתיהם ומנחלתם '' --ובכך חשף למעשה את הפרצוף הרב צדדי שלו ואת החלפת גוון עורו כזיקית !! ממש סוכן ימין-מזוייף  מעולה !!! ובמסגרתה של אותה '' תכנית מפת-הדרכים '' המתועבת , למעשה קיבלו עליהם לגרש את אחינו מבתיהם ומנחלתם כ ''הכנה '' לפתרון ההתרפסותי שהביא לתעוזת יתר של האויב הערבי הנאצי יש''ו , מעשי רצח ועוד מעשי נבלה אחרים , ריגול של חברי-כנסת אוייבים ערבים נאצים יש''ו שהם הגיס-החמישי הפועל בתוככי מערכת שלטון הערב-רב , כגון המרגל עזמי-בשארה יש''ו שר''י וחבריו שממשיכים את מעשי הנבלה בהם הוא התחיל !!

אנא קיראו בעיון והבינו את ההודעות , ענינו בע''ה וישועתו לכל דבר ועניין , וכאן הבהרנו עוד-יותר את הדברים בתקווה שהבנתם את התמונה האמיתית !! , נתפלל שהקב''ה יגאלנו במהרה וישלח גואל-צדק בבאכי''ר .

                                                                                      הגולה בארץ  :smil037:

« עריכה אחרונה: אוגוסט 12, 2008, 22:18:01 על ידי הגולה בארץ »
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''

מנותק אחים באמת

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2494
  • פתחו לי פתח כחודו של מחט...
    • האתר שלי
תגובה לידידנו 'האנטר' על 'פייגלין ענה לי ' !
« להגיב #1 ב- : אוגוסט 15, 2008, 01:06:33 »
באמת הבהרת לי דברים שלא הייתי שומע מאף עז במדינה הזו...
חזק וברוך, יישר כח