עמלק ואויבי ישראל > המאבק על ארץ ישראל

האמת על ה "פלשתינאים"

<< < (13/15) > >>

דוקא_כך:

--- ציטוט של: אַהֲרֹן על אוקטובר 18, 2007, 19:57:26 ---זה מאוד משנה, כי אם אתה מסכים לקרוא להם בשם "פלסטינים", אתה בעצם אומר שהאדמה הזאת היא "פלסטין" ולא ארץ ישראל ולאדמה הזאת אין לה שום קשר לעם היהודי. אם יש פלסטינים אז אין ישראל, והתורה היא שקר.

--- סוף ציטוט ---
ישר כח, אהרן.  תשובה מעולה!  כשחיים רואה תשובות כאלו, הוא יודע שכל ההשקעה שלו השתלמה, והפורום השיג, וב"ה ממשיך להשיג את מטרותינו.

zelhar:

--- ציטוט של: אהרֹן על אוקטובר 18, 2007, 19:57:26 ---זה מאוד משנה, כי אם אתה מסכים לקרוא להם בשם "פלסטינים", אתה בעצם אומר שהאדמה הזאת היא "פלסטין" ולא ארץ ישראל ולאדמה הזאת אין לה שום קשר לעם היהודי. אם יש פלסטינים אז אין ישראל, והתורה היא שקר.

--- סוף ציטוט ---

לאחרונה גם אני מנסה להנע משימוש בנגזרות פ.ל.ש.ת (בעבר השתמשתי בשם פפלשתים פסבדו-פלשתים אבל זה לא תפס), אני השתכנעתי שיש בשימוש הזה מעין הסכמה \ הכרה בטיעוני  כזב של הערבים. נראה לי שעכשיו אני אכנה את הערבים הפולשים בא"י - "אורחים".   

Altalena:
פשוט-ערבים

המילה מצביעה על מוצאם.

Juda-Yoda:
כל הגזענות נגד ערבים היא מיותרת,כבר אמרתם נכון שממש קל לשלוט בהם,מכיוון המצב שלהם שאינם יודעים מי הם סילבזציה שבחיתולים,לכן הם מאמינים לכל בור ג'אהדי שמוביל אותם,הערבים הם מי שהם רק ביגלל עיוות דתם על ידי אנשי הג'יאהד,הנוצרים מי שהם רק ביגלל עיוות דתם ע"י כנסייה שרק רצתה לעשות כסף,עיוות דת למען מניעים אנושים יוצר לך עם מעוות.

נץ וגאה בזה:

--- ציטוט של: Juda-Yoda על מרץ 24, 2008, 01:51:21 ---כל הגזענות נגד ערבים היא מיותרת,כבר אמרתם נכון שממש קל לשלוט בהם,מכיוון המצב שלהם שאינם יודעים מי הם סילבזציה שבחיתולים,לכן הם מאמינים לכל בור ג'אהדי שמוביל אותם,הערבים הם מי שהם רק ביגלל עיוות דתם על ידי אנשי הג'יאהד,הנוצרים מי שהם רק ביגלל עיוות דתם ע"י כנסייה שרק רצתה לעשות כסף,עיוות דת למען מניעים אנושים יוצר לך עם מעוות.

--- סוף ציטוט ---
כאן הטעות שלך, ג'יהאד מעצם מהותו הוא לא עיוות הדת, אלא אחד מיסודות הדת, להבדיל מהנצרות שבשמה יצאו למלחמות וקציר דמים נורא, הנצרות במהותה מהטקסטים שלה עולה ריח הפציפיזם ולא מלחמה ולכן שם זה היה עיוות דת, להבדיל הג'יהאד באיסלם והמערכה העולמית המגולמת בו, היא ביסוד! הדת.

תפריט

[0] אינדקס הודעות

[#] עמוד הבא

[*] עמוד הקודם

עבור לתצוגת גירסה מלאה