כתב נושא: "אדוני היושב ראש כנסת ריקה"  (נקרא 14916 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק morde208

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 912
"אדוני היושב ראש כנסת ריקה"
« להגיב #50 ב- : אוגוסט 05, 2008, 17:31:25 »
מז"ת יהרג ?! ע"י מי ?
ע"י עם  ישראל.

מנותק לוחם הצדק

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 110
  • הצדק שלי = הגיהנום שלך
"אדוני היושב ראש כנסת ריקה"
« להגיב #51 ב- : אוגוסט 05, 2008, 17:37:20 »
ע"י עם  ישראל.

וזה ציווי, לא המלצה.
לפי התנ"ך, ספר דברים.

מנותק לוחם הצדק

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 110
  • הצדק שלי = הגיהנום שלך
"אדוני היושב ראש כנסת ריקה"
« להגיב #52 ב- : אוגוסט 05, 2008, 17:39:13 »
הם משכנעים נוצרים לעזוב את העבודה הזרה,
ולקיים 7 מצוות בני נח. לא להתגייר.

וכך כותב הרמב"ם (הלכות מלכים פרק ח הלכה י):

משה רבינו לא הנחיל התורה והמצות אלא לישראל, שנאמר מורשה קהלת יעקב,
ולכל הרוצה להתגייר משאר האומות, שנאמר ככם כגר, אבל מי שלא רצה אין כופין
אותו לקבל תורה ומצות, וכן צוה משה רבינו מפי הגבורה לכוף את כל באי העולם
לקבל מצות שנצטוו בני נח, וכל מי שלא יקבל - יהרג.

אבל אין כאן הוראת דחייה מצד היהדות כלפי הנוצרי שמבקש להיות יהודי.
ההיפך, יש הוראה שהוא חייב להיות יהודי, אם לא הוא נדון למוות.

מנותק גור-אריה

  • "אריה ישאג מי לא ירא"
  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3034
  • לָמוּת אוֹ לִכְבּוֹש אֶת הָהָר
"אדוני היושב ראש כנסת ריקה"
« להגיב #53 ב- : אוגוסט 05, 2008, 17:41:35 »
בשום אופן לא ליהיות יהודי! מדובר ב7 מצוות בני נח,שהם בעיקר לא לעבוד עבודה זרה לא לרצוח לא לגנוב וכאלה דברים.
אני חושב שבלי קשר ליהדות זה הגיוני.

יהודי לעומת זאת מחוייב ב613 מצוות

תָּגָר- עַל כָּל מַעֲצוֹר וּמֵצָר אִם תַּעַל אוֹ תֵרֶד
בְּלַהַב הַמֶּרֶד שָׂא אֵש לְהַצִּית - אֵין דָּבָר !
כִּי שֶקֶט הוּא רֶפֶש הַפְקֵר דָּם וָנֶפֶש
לְמַעַן הַהוֹד הַנִּסְתָּר.

מנותק לוחם הצדק

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 110
  • הצדק שלי = הגיהנום שלך
"אדוני היושב ראש כנסת ריקה"
« להגיב #54 ב- : אוגוסט 05, 2008, 17:42:50 »
בשום אופן לא ליהיות יהודי! מדובר ב7 מצוות בני נח,שהם בעיקר לא לעבוד עבודה זרה לא לרצוח לא לגנוב וכאלה דברים.
אני חושב שבלי קשר ליהדות זה הגיוני.

יהודי לעומת זאת מחוייב ב613 מצוות
אתה כתבת שיש פסק הלכה שמצווה לדחות את בקשת הנוצרי.
אני עדיין מחכה שתגבה את עצמך.
« עריכה אחרונה: אוגוסט 05, 2008, 17:43:29 על ידי לוחם הצדק »

מנותק לוחם הצדק

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 110
  • הצדק שלי = הגיהנום שלך
"אדוני היושב ראש כנסת ריקה"
« להגיב #55 ב- : אוגוסט 05, 2008, 17:47:04 »
בשום אופן לא ליהיות יהודי! מדובר ב7 מצוות בני נח,שהם בעיקר לא לעבוד עבודה זרה לא לרצוח לא לגנוב וכאלה דברים.
אני חושב שבלי קשר ליהדות זה הגיוני.

יהודי לעומת זאת מחוייב ב613 מצוות
אז אני מפנה אליך את השאלה שהפנתי לאיתן.
נוצריה שהתגרייה, מה הבן שלה יהיה ?

אתה מנסה לשמר את היהדות כדת נעולה וזה ממש עיוות. היא דת פתוחה.
היהדות רוצה שכל העולם יאמין בה, אחרת, אם הגוי נישאר גוי, יש להרגו.
« עריכה אחרונה: אוגוסט 05, 2008, 17:47:46 על ידי לוחם הצדק »

מנותק אֵיתָן

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5493
  • כל המרחם על ערבים,סופו להתאכזר על יהודים.
"אדוני היושב ראש כנסת ריקה"
« להגיב #56 ב- : אוגוסט 05, 2008, 17:49:43 »
אז אני מפנה אליך את השאלה שהפנתי לאיתן.
נוצריה שהתגרייה, מה הבן שלה יהיה ?

אתה מנסה לשמר את היהדות כדת נעולה וזה ממש עיוות. היא דת פתוחה.
היהדות רוצה שכל העולם יאמין בה, אחרת, אם הגוי נישאר גוי, יש להרגו.
הבן שלה יהיה יהודי
מה זה קשור?
גוי שמקיים 7 מצוות נח הוא חסיד אומות עולם(גם פה יש תנאים)
« עריכה אחרונה: אוגוסט 05, 2008, 17:50:25 על ידי אֵיתָן »
"מי שרוצה להיות יהודי, אי אפשר כי אם על ידי ארץ ישראל"


מנותק האלקשי

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 2820
"אדוני היושב ראש כנסת ריקה"
« להגיב #57 ב- : אוגוסט 05, 2008, 17:53:02 »
אבל אין כאן הוראת דחייה מצד היהדות כלפי הנוצרי שמבקש להיות יהודי.
ההיפך, יש הוראה שהוא חייב להיות יהודי, אם לא הוא נדון למוות.

דווקא יש דחיה, לצורך בהוכחת כנותו.

דהיינו, נוצרי שמבקש להצטרף לעם היהודי
בגלל שהוא אוהב את תנאי המחיה בארץ,
או רוצה להתחתן עם יהודיה - לא מקבלים אותו.
וכן מנסים להניעו מגירות על ידי יידועו בקושי
קיום המצוות.

ושוב רמב"ם (הפעם הלכות איסורי ביאה פרק יג הלכה יד):

שהמצוה הנכונה כשיבא הגר או הגיורת להתגייר בודקין אחריו שמא בגלל
ממון שיטול או בשביל שררה שיזכה לה או מפני הפחד בא להכנס לדת, ואם
איש הוא בודקין אחריו שמא עיניו נתן באשה יהודית, ואם אשה היא בודקין
שמא עיניה נתנה בבחור מבחורי ישראל, אם לא נמצא להם עילה מודיעין אותן
כובד עול התורה וטורח שיש בעשייתה על עמי הארצות כדי שיפרושו
, אם קבלו
ולא פירשו וראו אותן שחזרו מאהבה מקבלים אותן שנאמר ותרא כי מתאמצת
היא ללכת אתה ותחדל לדבר אליה.
« עריכה אחרונה: אוגוסט 05, 2008, 17:54:00 על ידי האלקשי »

מנותק האלקשי

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 2820
"אדוני היושב ראש כנסת ריקה"
« להגיב #58 ב- : אוגוסט 05, 2008, 17:54:54 »
היהדות רוצה שכל העולם יאמין בה, אחרת, אם הגוי נישאר גוי, יש להרגו.

מאיפה הבאת את הקשקוש הזה?  :idiot2:

מנותק לוחם הצדק

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 110
  • הצדק שלי = הגיהנום שלך
"אדוני היושב ראש כנסת ריקה"
« להגיב #59 ב- : אוגוסט 05, 2008, 18:08:44 »
מאיפה הבאת את הקשקוש הזה?  :idiot2:
יז כִּי תֹאמַר בִּלְבָבְךָ, רַבִּים הַגּוֹיִם הָאֵלֶּה מִמֶּנִּי; אֵיכָה אוּכַל, לְהוֹרִישָׁם.  יח לֹא תִירָא, מֵהֶם:  זָכֹר תִּזְכֹּר, אֵת אֲשֶׁר-עָשָׂה יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, לְפַרְעֹה, וּלְכָל-מִצְרָיִם.  יט הַמַּסֹּת הַגְּדֹלֹת אֲשֶׁר-רָאוּ עֵינֶיךָ, וְהָאֹתֹת וְהַמֹּפְתִים וְהַיָּד הַחֲזָקָה וְהַזְּרֹעַ הַנְּטוּיָה, אֲשֶׁר הוֹצִאֲךָ, יְהוָה אֱלֹהֶיךָ; כֵּן-יַעֲשֶׂה יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, לְכָל-הָעַמִּים, אֲשֶׁר-אַתָּה יָרֵא, מִפְּנֵיהֶם.  כ וְגַם, אֶת-הַצִּרְעָה, יְשַׁלַּח יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, בָּם:  עַד-אֲבֹד, הַנִּשְׁאָרִים וְהַנִּסְתָּרִים--מִפָּנֶיךָ.  כא לֹא תַעֲרֹץ, מִפְּנֵיהֶם:  כִּי-יְהוָה אֱלֹהֶיךָ בְּקִרְבֶּךָ, אֵל גָּדוֹל וְנוֹרָא.  כב וְנָשַׁל יְהוָה אֱלֹהֶיךָ אֶת-הַגּוֹיִם הָאֵל, מִפָּנֶיךָ--מְעַט מְעָט:  לֹא תוּכַל כַּלֹּתָם מַהֵר, פֶּן-תִּרְבֶּה עָלֶיךָ חַיַּת הַשָּׂדֶה.  כג וּנְתָנָם יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, לְפָנֶיךָ; וְהָמָם מְהוּמָה גְדֹלָה, עַד הִשָּׁמְדָם.  כד וְנָתַן מַלְכֵיהֶם, בְּיָדֶךָ, וְהַאֲבַדְתָּ אֶת-שְׁמָם, מִתַּחַת הַשָּׁמָיִם:  לֹא-יִתְיַצֵּב אִישׁ בְּפָנֶיךָ, עַד הִשְׁמִדְךָ אֹתָם.  כה פְּסִילֵי אֱלֹהֵיהֶם, תִּשְׂרְפוּן בָּאֵשׁ; לֹא-תַחְמֹד כֶּסֶף וְזָהָב עֲלֵיהֶם, וְלָקַחְתָּ לָךְ--פֶּן תִּוָּקֵשׁ בּוֹ, כִּי תוֹעֲבַת יְהוָה אֱלֹהֶיךָ הוּא.  כו וְלֹא-תָבִיא תוֹעֵבָה אֶל-בֵּיתֶךָ, וְהָיִיתָ חֵרֶם כָּמֹהוּ; שַׁקֵּץ תְּשַׁקְּצֶנּוּ וְתַעֵב תְּתַעֲבֶנּוּ, כִּי-חֵרֶם הוּא.

אם אתה מאמין בתנ"ך, אני מציע שתחזור בך מכשאמרת על הנ"ל "קשקוש".

מנותק אֵיתָן

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5493
  • כל המרחם על ערבים,סופו להתאכזר על יהודים.
"אדוני היושב ראש כנסת ריקה"
« להגיב #60 ב- : אוגוסט 05, 2008, 18:13:41 »
יז כִּי תֹאמַר בִּלְבָבְךָ, רַבִּים הַגּוֹיִם הָאֵלֶּה מִמֶּנִּי; אֵיכָה אוּכַל, לְהוֹרִישָׁם.  יח לֹא תִירָא, מֵהֶם:  זָכֹר תִּזְכֹּר, אֵת אֲשֶׁר-עָשָׂה יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, לְפַרְעֹה, וּלְכָל-מִצְרָיִם.  יט הַמַּסֹּת הַגְּדֹלֹת אֲשֶׁר-רָאוּ עֵינֶיךָ, וְהָאֹתֹת וְהַמֹּפְתִים וְהַיָּד הַחֲזָקָה וְהַזְּרֹעַ הַנְּטוּיָה, אֲשֶׁר הוֹצִאֲךָ, יְהוָה אֱלֹהֶיךָ; כֵּן-יַעֲשֶׂה יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, לְכָל-הָעַמִּים, אֲשֶׁר-אַתָּה יָרֵא, מִפְּנֵיהֶם.  כ וְגַם, אֶת-הַצִּרְעָה, יְשַׁלַּח יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, בָּם:  עַד-אֲבֹד, הַנִּשְׁאָרִים וְהַנִּסְתָּרִים--מִפָּנֶיךָ.  כא לֹא תַעֲרֹץ, מִפְּנֵיהֶם:  כִּי-יְהוָה אֱלֹהֶיךָ בְּקִרְבֶּךָ, אֵל גָּדוֹל וְנוֹרָא.  כב וְנָשַׁל יְהוָה אֱלֹהֶיךָ אֶת-הַגּוֹיִם הָאֵל, מִפָּנֶיךָ--מְעַט מְעָט:  לֹא תוּכַל כַּלֹּתָם מַהֵר, פֶּן-תִּרְבֶּה עָלֶיךָ חַיַּת הַשָּׂדֶה.  כג וּנְתָנָם יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, לְפָנֶיךָ; וְהָמָם מְהוּמָה גְדֹלָה, עַד הִשָּׁמְדָם.  כד וְנָתַן מַלְכֵיהֶם, בְּיָדֶךָ, וְהַאֲבַדְתָּ אֶת-שְׁמָם, מִתַּחַת הַשָּׁמָיִם:  לֹא-יִתְיַצֵּב אִישׁ בְּפָנֶיךָ, עַד הִשְׁמִדְךָ אֹתָם.  כה פְּסִילֵי אֱלֹהֵיהֶם, תִּשְׂרְפוּן בָּאֵשׁ; לֹא-תַחְמֹד כֶּסֶף וְזָהָב עֲלֵיהֶם, וְלָקַחְתָּ לָךְ--פֶּן תִּוָּקֵשׁ בּוֹ, כִּי תוֹעֲבַת יְהוָה אֱלֹהֶיךָ הוּא.  כו וְלֹא-תָבִיא תוֹעֵבָה אֶל-בֵּיתֶךָ, וְהָיִיתָ חֵרֶם כָּמֹהוּ; שַׁקֵּץ תְּשַׁקְּצֶנּוּ וְתַעֵב תְּתַעֲבֶנּוּ, כִּי-חֵרֶם הוּא.

אם אתה מאמין בתנ"ך, אני מציע שתחזור בך מכשאמרת על הנ"ל "קשקוש".
מדובר פה על ז' עממין ולא על כל הגוים.
קרא את הפרק מתחליתו.
« עריכה אחרונה: אוגוסט 05, 2008, 18:14:22 על ידי אֵיתָן »
"מי שרוצה להיות יהודי, אי אפשר כי אם על ידי ארץ ישראל"


מנותק לוחם הצדק

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 110
  • הצדק שלי = הגיהנום שלך
"אדוני היושב ראש כנסת ריקה"
« להגיב #61 ב- : אוגוסט 05, 2008, 18:21:52 »
מדובר פה על ז' עממין ולא על כל הגוים.
קרא את הפרק מתחליתו.
מדובר פה על השמדה.
ומה זה "עממין" ?

כמו שראית יש ציווי של השמדה, לא גיור.

מנותק אֵיתָן

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5493
  • כל המרחם על ערבים,סופו להתאכזר על יהודים.
"אדוני היושב ראש כנסת ריקה"
« להגיב #62 ב- : אוגוסט 05, 2008, 18:24:57 »
מדובר פה על השמדה.
ומה זה "עממין" ?

כמו שראית יש ציווי של השמדה, לא גיור.
סליחה על המילה אתה לוקה בבורות.
אם אתה חושב שרשום שם להשמיד את כל הגוים אז אתה טועה.
מדובר  שם על 7 עמים שאותם מצווה להשמיד ולא על כל הגוים.
"מי שרוצה להיות יהודי, אי אפשר כי אם על ידי ארץ ישראל"


מנותק גור-אריה

  • "אריה ישאג מי לא ירא"
  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3034
  • לָמוּת אוֹ לִכְבּוֹש אֶת הָהָר
"אדוני היושב ראש כנסת ריקה"
« להגיב #63 ב- : אוגוסט 05, 2008, 18:28:01 »
אתה עושה את עצמך? תגיד את האמת,אתה באמת חסר הבנה,או שזה בצחוק?

לקחת פסוק והוצאת אותו מהקשרו,הנה גם אני יודע לסלף:
להלן פסוק שאומר שיש לעשות מלאכה בשבת:"ששת ימים תעשה מלאכתך ויום השביעי"
ומי ישמור שבת? תשובה:"שבת לה' אלוקיך"...

עוד פסוק בתורה שאומר שבברית המילה יש להוציא את הלב מהמקום ולחתוך לו את ערלה....:
"ומלתם ערלת לבבכם"...

בקיצור אם נתחיל להוציא פסוקים מהקשרם לר נגיע רחוק...
הפסוק מדבר על 7 העמים שחיו בארץ שיש לגרשם,ואם לא יסכימו לגירוש אז יש להורגם.
ולא מדובר פה על גיור בכלל,איך הגעת לזה?

תָּגָר- עַל כָּל מַעֲצוֹר וּמֵצָר אִם תַּעַל אוֹ תֵרֶד
בְּלַהַב הַמֶּרֶד שָׂא אֵש לְהַצִּית - אֵין דָּבָר !
כִּי שֶקֶט הוּא רֶפֶש הַפְקֵר דָּם וָנֶפֶש
לְמַעַן הַהוֹד הַנִּסְתָּר.

מנותק האלקשי

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 2820
"אדוני היושב ראש כנסת ריקה"
« להגיב #64 ב- : אוגוסט 05, 2008, 18:29:01 »
יז כִּי תֹאמַר בִּלְבָבְךָ, רַבִּים הַגּוֹיִם הָאֵלֶּה מִמֶּנִּי; אֵיכָה אוּכַל, לְהוֹרִישָׁם.  יח לֹא תִירָא, מֵהֶם:  זָכֹר תִּזְכֹּר, אֵת אֲשֶׁר-עָשָׂה יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, לְפַרְעֹה, וּלְכָל-מִצְרָיִם.  יט הַמַּסֹּת הַגְּדֹלֹת אֲשֶׁר-רָאוּ עֵינֶיךָ, וְהָאֹתֹת וְהַמֹּפְתִים וְהַיָּד הַחֲזָקָה וְהַזְּרֹעַ הַנְּטוּיָה, אֲשֶׁר הוֹצִאֲךָ, יְהוָה אֱלֹהֶיךָ; כֵּן-יַעֲשֶׂה יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, לְכָל-הָעַמִּים, אֲשֶׁר-אַתָּה יָרֵא, מִפְּנֵיהֶם.  כ וְגַם, אֶת-הַצִּרְעָה, יְשַׁלַּח יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, בָּם:  עַד-אֲבֹד, הַנִּשְׁאָרִים וְהַנִּסְתָּרִים--מִפָּנֶיךָ.  כא לֹא תַעֲרֹץ, מִפְּנֵיהֶם:  כִּי-יְהוָה אֱלֹהֶיךָ בְּקִרְבֶּךָ, אֵל גָּדוֹל וְנוֹרָא.  כב וְנָשַׁל יְהוָה אֱלֹהֶיךָ אֶת-הַגּוֹיִם הָאֵל, מִפָּנֶיךָ--מְעַט מְעָט:  לֹא תוּכַל כַּלֹּתָם מַהֵר, פֶּן-תִּרְבֶּה עָלֶיךָ חַיַּת הַשָּׂדֶה.  כג וּנְתָנָם יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, לְפָנֶיךָ; וְהָמָם מְהוּמָה גְדֹלָה, עַד הִשָּׁמְדָם.  כד וְנָתַן מַלְכֵיהֶם, בְּיָדֶךָ, וְהַאֲבַדְתָּ אֶת-שְׁמָם, מִתַּחַת הַשָּׁמָיִם:  לֹא-יִתְיַצֵּב אִישׁ בְּפָנֶיךָ, עַד הִשְׁמִדְךָ אֹתָם.  כה פְּסִילֵי אֱלֹהֵיהֶם, תִּשְׂרְפוּן בָּאֵשׁ; לֹא-תַחְמֹד כֶּסֶף וְזָהָב עֲלֵיהֶם, וְלָקַחְתָּ לָךְ--פֶּן תִּוָּקֵשׁ בּוֹ, כִּי תוֹעֲבַת יְהוָה אֱלֹהֶיךָ הוּא.  כו וְלֹא-תָבִיא תוֹעֵבָה אֶל-בֵּיתֶךָ, וְהָיִיתָ חֵרֶם כָּמֹהוּ; שַׁקֵּץ תְּשַׁקְּצֶנּוּ וְתַעֵב תְּתַעֲבֶנּוּ, כִּי-חֵרֶם הוּא.

אם אתה מאמין בתנ"ך, אני מציע שתחזור בך מכשאמרת על הנ"ל "קשקוש".

בקטע שהבאת, כתוב גם "תָבִיא תוֹעֵבָה אֶל-בֵּיתֶךָ".

לפי ההגיון שלך, יש מצווה לעבוד עבודה זרה.  

::)

מנותק אֵיתָן

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5493
  • כל המרחם על ערבים,סופו להתאכזר על יהודים.
"אדוני היושב ראש כנסת ריקה"
« להגיב #65 ב- : אוגוסט 05, 2008, 18:30:58 »
בקטע שהבאת, כתוב גם "תָבִיא תוֹעֵבָה אֶל-בֵּיתֶךָ".

לפי ההגיון שלך, יש מצווה לעבוד עבודה זרה.  

::)
:2funny: :2funny:
"מי שרוצה להיות יהודי, אי אפשר כי אם על ידי ארץ ישראל"


מנותק לוחם הצדק

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 110
  • הצדק שלי = הגיהנום שלך
"אדוני היושב ראש כנסת ריקה"
« להגיב #66 ב- : אוגוסט 05, 2008, 18:32:32 »
סליחה על המילה אתה לוקה בבורות.
אם אתה חושב שרשום שם להשמיד את כל הגוים אז אתה טועה.
מדובר  שם על 7 עמים שאותם מצווה להשמיד ולא על כל הגוים.
מי שלוקה פה בבורות הוא אתה. וגם בעקשנות שקרית.
אולי זה מה שנוח לך לחשוב ואתה מסרב להכיר בכתובים.

מדובר על כל הגויים, איפה ראית שזה מוגבל ?

מנותק לוחם הצדק

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 110
  • הצדק שלי = הגיהנום שלך
"אדוני היושב ראש כנסת ריקה"
« להגיב #67 ב- : אוגוסט 05, 2008, 18:33:51 »
בקטע שהבאת, כתוב גם "תָבִיא תוֹעֵבָה אֶל-בֵּיתֶךָ".

לפי ההגיון שלך, יש מצווה לעבוד עבודה זרה.  

::)
אתה מסתלבט ?
כתוב לא-תביא.

מנותק אֵיתָן

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5493
  • כל המרחם על ערבים,סופו להתאכזר על יהודים.
"אדוני היושב ראש כנסת ריקה"
« להגיב #68 ב- : אוגוסט 05, 2008, 18:38:21 »
מי שלוקה פה בבורות הוא אתה. וגם בעקשנות שקרית.
אולי זה מה שנוח לך לחשוב ואתה מסרב להכיר בכתובים.

מדובר על כל הגויים, איפה ראית שזה מוגבל ?
קרא את הפרק מתחליתו.
חסוך לעצמך סתם וויכוח או שאתה מתווכח רק למען הוויכוח שאפשר להבין.
לא מדובר שם על כל הגויים.
יש הבדל בין 7העמים לכל הגוים,יש משהו לא מובן?
קרא שוב את כל הפרק.
זה פשט.
« עריכה אחרונה: אוגוסט 05, 2008, 18:40:14 על ידי אֵיתָן »
"מי שרוצה להיות יהודי, אי אפשר כי אם על ידי ארץ ישראל"


מנותק האלקשי

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 2820
"אדוני היושב ראש כנסת ריקה"
« להגיב #69 ב- : אוגוסט 05, 2008, 18:39:52 »
אתה מסתלבט ?
כתוב לא-תביא.

מסתלבט? חס ושלום.

אז מה אם כתוב "לא" לפני "תביא".
זה לא סותר את הציווי המפורש "תביא תועבה אל ביתך".

אבל אם תאמר שמתחשבים בקונטקסט ובמה שכתוב לפני,
אזי ששכחת להזכיר שבתחילת הפרשה שכוללת את הקטע שהבאת, יש פסוק:

כִּי יְבִיאֲךָ ה' אֱלֹהֶיךָ אֶל הָאָרֶץ אֲשֶׁר אַתָּה בָא שָׁמָּה לְרִשְׁתָּהּ וְנָשַׁל גּוֹיִם רַבִּים מִפָּנֶיךָ
הַחִתִּי וְהַגִּרְגָּשִׁי וְהָאֱמֹרִי וְהַכְּנַעֲנִי וְהַפְּרִזִּי וְהַחִוִּי וְהַיְבוּסִי שִׁבְעָה גוֹיִם רַבִּים וַעֲצוּמִים מִמֶּךָּ


מנותק לוחם הצדק

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 110
  • הצדק שלי = הגיהנום שלך
"אדוני היושב ראש כנסת ריקה"
« להגיב #70 ב- : אוגוסט 05, 2008, 18:43:52 »
מסתלבט? חס ושלום.

אז מה אם כתוב "לא" לפני "תביא".
זה לא סותר את הציווי המפורש "תביא תועבה אל ביתך".

אבל אם תאמר שמתחשבים בקונטקסט ובמה שכתוב לפני,
אזי ששכחת להזכיר שבתחילת הפרשה שכוללת את הקטע שהבאת, יש פסוק:

כִּי יְבִיאֲךָ ה' אֱלֹהֶיךָ אֶל הָאָרֶץ אֲשֶׁר אַתָּה בָא שָׁמָּה לְרִשְׁתָּהּ וְנָשַׁל גּוֹיִם רַבִּים מִפָּנֶיךָ
הַחִתִּי וְהַגִּרְגָּשִׁי וְהָאֱמֹרִי וְהַכְּנַעֲנִי וְהַפְּרִזִּי וְהַחִוִּי וְהַיְבוּסִי שִׁבְעָה גוֹיִם רַבִּים וַעֲצוּמִים מִמֶּךָּ


אז אתה עכשיו חותך מילים ?

ולחלק השני, נכון, באים לארץ ויש כאן סוגי גויים, וה' נשל אותם.
כתוב שיש להשמיד אותם, זה נאמר באופן הברור ביותר, וזה נאמר יותר מפעם אחת, כדרישה.

מי שמאמין בתנ"ך, ומאמין שיש בורא לעולם, צריך להאמין בכל מה שנאמר בו.
ולא להכחיש את הכתוב ולחתוך מילים בצורה מגוחכת.

תגיד אתה באמת התכוונת למה שכתבת שאתה מוחק מילים ?

 :???:
« עריכה אחרונה: אוגוסט 05, 2008, 18:47:31 על ידי לוחם הצדק »

מנותק גור-אריה

  • "אריה ישאג מי לא ירא"
  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3034
  • לָמוּת אוֹ לִכְבּוֹש אֶת הָהָר
"אדוני היושב ראש כנסת ריקה"
« להגיב #71 ב- : אוגוסט 05, 2008, 18:52:26 »
אתה הגולש הכי חסר הבנה שהגיע לפורום בשנה האחרונה...
הוא הביא לך את הפסוק שקדם למה שהבאת שמדבר במפורש על אותם שבעה עמים המוזכרים שם (החיתי, האמורי וכו')

זה כבר כלל לא נראה לי תמים,אתה לא באמת לא מבין אתה עושה את עצמך! אנחנו לא טפשים.

תָּגָר- עַל כָּל מַעֲצוֹר וּמֵצָר אִם תַּעַל אוֹ תֵרֶד
בְּלַהַב הַמֶּרֶד שָׂא אֵש לְהַצִּית - אֵין דָּבָר !
כִּי שֶקֶט הוּא רֶפֶש הַפְקֵר דָּם וָנֶפֶש
לְמַעַן הַהוֹד הַנִּסְתָּר.

מנותק לוחם הצדק

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 110
  • הצדק שלי = הגיהנום שלך
"אדוני היושב ראש כנסת ריקה"
« להגיב #72 ב- : אוגוסט 05, 2008, 18:58:52 »
אתה הגולש הכי חסר הבנה שהגיע לפורום בשנה האחרונה...
הוא הביא לך את הפסוק שקדם למה שהבאת שמדבר במפורש על אותם שבעה עמים המוזכרים שם (החיתי, האמורי וכו')

זה כבר כלל לא נראה לי תמים,אתה לא באמת לא מבין אתה עושה את עצמך! אנחנו לא טפשים.
אתה הגולש הכי חסר הבנה שיש בפורום, ואתה עוד מנהל.
אתה זורק כל מיני משפטים בלי גיבוי.

אני מגבה את מה שאני כותב בניגוד עליך שעוד לא הבאת לי מה שביקשתי ממך כגיבוי בתחילת האשכול.
אולי תילמד לנהל דיון.

אתה בטוח שלמדת בישיבה ? תכתוב מה השם שלה שנדע לאן לא ללכת.
« עריכה אחרונה: אוגוסט 05, 2008, 19:00:58 על ידי לוחם הצדק »

מנותק אֵיתָן

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5493
  • כל המרחם על ערבים,סופו להתאכזר על יהודים.
"אדוני היושב ראש כנסת ריקה"
« להגיב #73 ב- : אוגוסט 05, 2008, 18:59:00 »
בבקשה אחינו!



א כִּי יְבִיאֲךָ, יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, אֶל-הָאָרֶץ, אֲשֶׁר-אַתָּה בָא-שָׁמָּה לְרִשְׁתָּהּ; וְנָשַׁל גּוֹיִם-רַבִּים מִפָּנֶיךָ הַחִתִּי וְהַגִּרְגָּשִׁי וְהָאֱמֹרִי וְהַכְּנַעֲנִי וְהַפְּרִזִּי, וְהַחִוִּי וְהַיְבוּסִי--שִׁבְעָה גוֹיִם, רַבִּים וַעֲצוּמִים מִמֶּךָּ.  ב וּנְתָנָם יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, לְפָנֶיךָ--וְהִכִּיתָם:  הַחֲרֵם תַּחֲרִים אֹתָם, לֹא-תִכְרֹת לָהֶם בְּרִית וְלֹא תְחָנֵּם.  ג וְלֹא תִתְחַתֵּן, בָּם:  בִּתְּךָ לֹא-תִתֵּן לִבְנוֹ, וּבִתּוֹ לֹא-תִקַּח לִבְנֶךָ.  ד כִּי-יָסִיר אֶת-בִּנְךָ מֵאַחֲרַי, וְעָבְדוּ אֱלֹהִים אֲחֵרִים; וְחָרָה אַף-יְהוָה בָּכֶם, וְהִשְׁמִידְךָ מַהֵר.  ה כִּי-אִם-כֹּה תַעֲשׂוּ, לָהֶם--מִזְבְּחֹתֵיהֶם תִּתֹּצוּ, וּמַצֵּבֹתָם תְּשַׁבֵּרוּ; וַאֲשֵׁירֵהֶם, תְּגַדֵּעוּן, וּפְסִילֵיהֶם, תִּשְׂרְפוּן בָּאֵשׁ.  ו כִּי עַם קָדוֹשׁ אַתָּה, לַיהוָה אֱלֹהֶיךָ:  בְּךָ בָּחַר יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, לִהְיוֹת לוֹ לְעַם סְגֻלָּה, מִכֹּל הָעַמִּים, אֲשֶׁר עַל-פְּנֵי הָאֲדָמָה.  ז לֹא מֵרֻבְּכֶם מִכָּל-הָעַמִּים, חָשַׁק יְהוָה בָּכֶם--וַיִּבְחַר בָּכֶם:  כִּי-אַתֶּם הַמְעַט, מִכָּל-הָעַמִּים.  ח כִּי מֵאַהֲבַת יְהוָה אֶתְכֶם, וּמִשָּׁמְרוֹ אֶת-הַשְּׁבֻעָה אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַאֲבֹתֵיכֶם, הוֹצִיא יְהוָה אֶתְכֶם, בְּיָד חֲזָקָה; וַיִּפְדְּךָ מִבֵּית עֲבָדִים, מִיַּד פַּרְעֹה מֶלֶךְ-מִצְרָיִם.  ט וְיָדַעְתָּ, כִּי-יְהוָה אֱלֹהֶיךָ הוּא הָאֱלֹהִים:  הָאֵל, הַנֶּאֱמָן--שֹׁמֵר הַבְּרִית וְהַחֶסֶד לְאֹהֲבָיו וּלְשֹׁמְרֵי מִצְו‍ֹתָו, לְאֶלֶף דּוֹר.  י וּמְשַׁלֵּם לְשֹׂנְאָיו אֶל-פָּנָיו, לְהַאֲבִידוֹ:  לֹא יְאַחֵר לְשֹׂנְאוֹ, אֶל-פָּנָיו יְשַׁלֶּם-לוֹ.  יא וְשָׁמַרְתָּ אֶת-הַמִּצְוָה וְאֶת-הַחֻקִּים וְאֶת-הַמִּשְׁפָּטִים, אֲשֶׁר אָנֹכִי מְצַוְּךָ הַיּוֹם--לַעֲשׂוֹתָם.  {פ}

יב וְהָיָה עֵקֶב תִּשְׁמְעוּן, אֵת הַמִּשְׁפָּטִים הָאֵלֶּה, וּשְׁמַרְתֶּם וַעֲשִׂיתֶם, אֹתָם--וְשָׁמַר יְהוָה אֱלֹהֶיךָ לְךָ, אֶת-הַבְּרִית וְאֶת-הַחֶסֶד, אֲשֶׁר נִשְׁבַּע, לַאֲבֹתֶיךָ.  יג וַאֲהֵבְךָ, וּבֵרַכְךָ וְהִרְבֶּךָ; וּבֵרַךְ פְּרִי-בִטְנְךָ וּפְרִי-אַדְמָתֶךָ דְּגָנְךָ וְתִירֹשְׁךָ וְיִצְהָרֶךָ, שְׁגַר-אֲלָפֶיךָ וְעַשְׁתְּרֹת צֹאנֶךָ, עַל הָאֲדָמָה, אֲשֶׁר-נִשְׁבַּע לַאֲבֹתֶיךָ לָתֶת לָךְ.  יד בָּרוּךְ תִּהְיֶה, מִכָּל-הָעַמִּים:  לֹא-יִהְיֶה בְךָ עָקָר וַעֲקָרָה, וּבִבְהֶמְתֶּךָ.  טו וְהֵסִיר יְהוָה מִמְּךָ, כָּל-חֹלִי; וְכָל-מַדְוֵי מִצְרַיִם הָרָעִים אֲשֶׁר יָדַעְתָּ, לֹא יְשִׂימָם בָּךְ, וּנְתָנָם, בְּכָל-שֹׂנְאֶיךָ.  טז וְאָכַלְתָּ אֶת-כָּל-הָעַמִּים, אֲשֶׁר יְהוָה אֱלֹהֶיךָ נֹתֵן לָךְ--לֹא-תָחוֹס עֵינְךָ, עֲלֵיהֶם; וְלֹא תַעֲבֹד אֶת-אֱלֹהֵיהֶם, כִּי-מוֹקֵשׁ הוּא לָךְ.  {ס}

יז כִּי תֹאמַר בִּלְבָבְךָ, רַבִּים הַגּוֹיִם הָאֵלֶּה מִמֶּנִּי; אֵיכָה אוּכַל, לְהוֹרִישָׁם.  יח לֹא תִירָא, מֵהֶם:  זָכֹר תִּזְכֹּר, אֵת אֲשֶׁר-עָשָׂה יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, לְפַרְעֹה, וּלְכָל-מִצְרָיִם.  יט הַמַּסֹּת הַגְּדֹלֹת אֲשֶׁר-רָאוּ עֵינֶיךָ, וְהָאֹתֹת וְהַמֹּפְתִים וְהַיָּד הַחֲזָקָה וְהַזְּרֹעַ הַנְּטוּיָה, אֲשֶׁר הוֹצִאֲךָ, יְהוָה אֱלֹהֶיךָ; כֵּן-יַעֲשֶׂה יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, לְכָל-הָעַמִּים, אֲשֶׁר-אַתָּה יָרֵא, מִפְּנֵיהֶם.  כ וְגַם, אֶת-הַצִּרְעָה, יְשַׁלַּח יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, בָּם:  עַד-אֲבֹד, הַנִּשְׁאָרִים וְהַנִּסְתָּרִים--מִפָּנֶיךָ.  כא לֹא תַעֲרֹץ, מִפְּנֵיהֶם:  כִּי-יְהוָה אֱלֹהֶיךָ בְּקִרְבֶּךָ, אֵל גָּדוֹל וְנוֹרָא.  כב וְנָשַׁל יְהוָה אֱלֹהֶיךָ אֶת-הַגּוֹיִם הָאֵל, מִפָּנֶיךָ--מְעַט מְעָט:  לֹא תוּכַל כַּלֹּתָם מַהֵר, פֶּן-תִּרְבֶּה עָלֶיךָ חַיַּת הַשָּׂדֶה.  כג וּנְתָנָם יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, לְפָנֶיךָ; וְהָמָם מְהוּמָה גְדֹלָה, עַד הִשָּׁמְדָם.  כד וְנָתַן מַלְכֵיהֶם, בְּיָדֶךָ, וְהַאֲבַדְתָּ אֶת-שְׁמָם, מִתַּחַת הַשָּׁמָיִם:  לֹא-יִתְיַצֵּב אִישׁ בְּפָנֶיךָ, עַד הִשְׁמִדְךָ אֹתָם.  כה פְּסִילֵי אֱלֹהֵיהֶם, תִּשְׂרְפוּן בָּאֵשׁ; לֹא-תַחְמֹד כֶּסֶף וְזָהָב עֲלֵיהֶם, וְלָקַחְתָּ לָךְ--פֶּן תִּוָּקֵשׁ בּוֹ, כִּי תוֹעֲבַת יְהוָה אֱלֹהֶיךָ הוּא.  כו וְלֹא-תָבִיא תוֹעֵבָה אֶל-בֵּיתֶךָ, וְהָיִיתָ חֵרֶם כָּמֹהוּ; שַׁקֵּץ תְּשַׁקְּצֶנּוּ וְתַעֵב תְּתַעֲבֶנּוּ, כִּי-חֵרֶם הוּא.  {פ}
"מי שרוצה להיות יהודי, אי אפשר כי אם על ידי ארץ ישראל"


מנותק האלקשי

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 2820
"אדוני היושב ראש כנסת ריקה"
« להגיב #74 ב- : אוגוסט 05, 2008, 19:01:37 »
פפף...פפף, מה זה הריח הזה?

האם אני מריח טרול?  :frog: