כתב נושא: כולם לסייע לאחינו הגיבורים בחברון תובב"א !  (נקרא 1201 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
בס"ד

  בעת קשה זו שבה מנסים אירגוני השמאל שהם שלוחותיו הסמויות של שלטון השמאל הציוני-ממלכתי בולשביקי שר"י ומתוקצבות על ידיו הטמאות ביד רחבה בעזרת מאות "עמותות" על-שמות כל הצוררים הבולשביקים שהתפגרו זה מכבר ב"ה (ראה רשם העמותות) והמתוקצבות מכספי משלם-המיסים, ומכילות סכומי-עתק שאין לשערם ועליהם אמר דוד המלך ע"ה זיע"א בספר תהלים פרק ד': "שבור זרוע רשע, ורע תדרוש רשעו בל תמצא", כלומר שאותה "זרוע הרשע"הפועלת בצורה סמוי'ה בבחינת "רע תדרוש רשעו בל תמצא" אותה ישבר הקב"ה יתברך ויתעלה שמו בזכות דוד עבדו ע"ה זיע"א !! – ולא זו בלבד, אלא שפועלים ביחד עם בן-בריתם האוייב הערבי הנאצי יש"ו ופוגעים באחינו היהודים הגיבורים היקרים היושבים בחברון עיר-האבות ע"ה זיע"א, ובאים לשם תכופות בכדי לעורר מהומות ולהסית את האוייב הערבי הנאצי יש"ו בכדי שיבצע חלילה פרעות באחינו ח"ו ויבצע את הגירוש המתועב שרוצה ממשלת הזדון לבצע מזמן, אולם חוששת היא מקופת-השרצים העומדת כנגדה לעיני הציבור, ויודעת בוודאות שהדבר יעורר תמיכה אבסולוטית בימין-האמיתי בעקבות התוצאות של ירי טילי הקסאם והמרגמות שמבוצע ע"י האוייב הערבי הנאצי יש"ו מאותם מקומות שמהם גרשו אותם מנוולים את אחינו היהודים היקרים מחבל עזה וגוש-קטיף. וה"שיטה הישנה" לגרש יהודים מבתיהם על-ידי שיסוי אוייב ערבי נאצי יש"ו באותם יהודים, הפקרתם מבחינה בטחונית ל"חסדי" האוייב הערבי הנאצי יש"ו, ופתיחת מעברים שיאפשרו לאוייב הערבי הנאצי יש"ו להגיע אליהם בקלות ולהעלם לאחר ביצוע הפרעות, ואז רוצה אותה ממשלת-זדון לטעון "אין לנו שליטה בדבר, וכי אנו חסרי-אונים מול האוייב הערבי הנאצי יש"ו !'' – לכן אנו קוראים מכאן לכלל העם היהודי הקדוש ה' עליהם יחיו, לתמוך ביישוב היהודי בחברון תובב"א, ולהגיע לחברון עיר-האבות תובב"א כמה שיותר, ומי שיכול להשתתף בהתיישבות מעלה עליו הכתוב כאילו הוריש ממנה שבע גויים שנאמר: "וירישתם אותה וישבתם בה "ונאמר" והורשתי את הגוים מפניכם" !! – וכן יש להוקיע ברבים את אותו אירגון שהוקם במישרין ו/או בעקיפין ע"י ממשלת הזדון ומתקרא "שוברים שתיקה". אנו בע"ה וישועתה נשנה להם את השם ל"שבורי העצמות"  :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2:, אותם צאצאי יודנראטס בוגדים בני-ברית של האוייב הערבי הנאצי יש"ו עוד מלפני שקבלו מנד"ט על ארץ-הקודש במסרם את אחינו לרצח בתאי הגאזים וגופותיהם לשריפה בכבשנים הי"ד !! ראו כיצד אותם עזי-פנים מתסיסים את האווירה בשסותם באחינו את האוייב הערבי הנאצי יש"ו.

http://www.inn.co.il/News/Flash.aspx/221961#rss

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/176707

אותו בן-עוולה המתקרא "יהודה שאול" שר"י ומארגן את אותה קבוצה של בני-עוולה יודנראטס שמאלנים ממלכתים בולשביקים משומדים שונאי-יהודים כמו מנהיגיהם הידוע שמם לדראון עולם !, אותה קבוצה המתקראת "שוברים שתיקה" עשויה להיתקל בקבוצה שנקראת "שוברים עצמות", וכשם שהם מארגנים פרעות על בתי אחינו שבחברון עיר-האבות תובב"א בשסותם בהם את האוייב הערבי הנאצי יש"ו, יש לפרועי בבתיהם ובאחוזותיהם באותה מידה !!!
מה גם שאותם פורעים מנסים לחלל את קברו של הקדוש ר' ברוך גולדשטיין זצ"ל הי"ד !! – על זאת יש לצלמם, להפיץ את תמונותיהם, וכל מי שיראה אחד ו/או יותר מאותם בני-עוולה ישבור לו את העצמות !!! :knuppel2: :knuppel2: לא ייסלח למחללי קברי קדושים !!!!!

 http://www.inn.co.il/News/Flash.aspx/221953

ולא זו בלבד !! אלא שאותם "אירגונים" הם אירגוני-פשע כנגד העם-היהודי המגובים על-ידי שלטון השמאל הציוני-ממלכתי בולשביקי שר"י ובניהם. אותו אירגון המתקרא "שוברים שתיקה" שר"י – מגובה על-ידי אותו שלטון ערב-רב בכך שהוא פותח את המחסומים מכל הכיוונים לאוייב הערבי הנאצי יש"ו, וזאת בכדי לאפשר לאוייב הערבי הנאצי יש"ו לבצע פרעות באחינו היהודים הגיבורים היקרים תושבי חברון עיר-האבות תובב"א כפי שפירטנו כאן והצגנו כתבות המעידות על כך :

http://hayamin.org/forum/index.php?topic=14040.msg94950#msg94950


וכיום ממשיכה אותה מגמה מצד שלטון הערב-רב הנלוז והנתעב כפי שאנו רואים היום כאן :

http://www.inn.co.il/News/Flash.aspx/221939

לסיכום – אנו קוראים לכולכם לחזק את היישובים היהודיים ביהודה ושומרון בכלל, ובחברון עיר-האבות תובב"א בפרט, ולא להירתע מלהוקיע את אותם בני-עוולה שנמנים על אירגון "שוברים שתיקה"  :P ולשנות להם את השם ל"שבורי עצמות"   :tickedoff: :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2: – יש להוקיעם בכל מקום שתראו אותם למען י'ה יו ללעג-וקלס שר"י !!
וכן לחשוף את האמת לכל יהודי ולהפיץ את כתובת הפורום והאתר שלנו לכל יהודי ובכל הזדמנות – והאמת והשל-ום אהבו, ונזכה במהרה בביאת גואל-צדק בבאכי"ר.
                                                                                                     שבת- שלו-ום
                                                                                                   הגולה בארץ :smil037:
« עריכה אחרונה: יוני 29, 2008, 08:39:36 על ידי גַּם בָּשָׁן וְגַם גִּלְעָד »
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''