יהדות ותורת ישראל > שֻׁלְחָן עָרוּךְ וְהָרַעְיוֹן הַיְּהוּדִי

לימוד הקבלה

<< < (2/4) > >>

כהנא צדק!:

--- ציטוט של: eran על ינואר 26, 2007, 15:14:25 ---צודק,

אבל אתה יודע מה החכמה, זה לדעת לקחת מאמר שכתב אותו אדם אחר שבמקרים רבים יש בו הרבה עיוותים ושטויות, ולדעת למצוא מהם בדיוק אותם שטויות ולהוריד אותם מהמאמר ולהשאיר רק את מה שנכון ואמת. ועל מנת לדעת מה אמת ומה לא, צריך שיהיה לך השכלה תורנית טובה.

--- סוף ציטוט ---
אין בעיה ערן, עדיף שתיקח מאמר ותוסיף עליו את הדעות שלך זה יכול להיות יותר טוב.

eran:
רק שתידע לך שיש מאמרים שהם מפרי עטי לגמרי כגון: "תרומת אברים", "אהבת ישראל", "חנוכה והלאה".
תעיין בחיבור שלי "תרומת אברים" שכל כולו חיברתיו אני, ותיתן לי את חוות דעתך בבקשה.

כהנא צדק!:

--- ציטוט של: eran על ינואר 26, 2007, 15:30:43 ---רק שתידע לך שיש מאמרים שהם מפרי עטי לגמרי כגון: "תרומת אברים", "אהבת ישראל", "חנוכה והלאה".
תעיין בחיבור שלי "תרומת אברים" שכל כולו חיברתיו אני, ותיתן לי את חוות דעתך בבקשה.

--- סוף ציטוט ---
כמובן חס וחלילה זה מאמרים שלך ואני יודע ובחיים לא אמרתי עליהם שהם לקוחים מאיזה שהוא מקום מה שאני אומר שאם כבר העלת משהו של מישהו אחר יהיה יותר מקצועי לתת קרדיט וגם לתת את הדעה האישית שלך בנושא בנוסף למאמר.

דוקא_כך:

--- ציטוט של: eran על ינואר 26, 2007, 15:14:25 ---צודק,

אבל אתה יודע מה החכמה, זה לדעת לקחת מאמר שכתב אותו אדם אחר שבמקרים רבים יש בו הרבה עיוותים ושטויות, ולדעת למצוא מהם בדיוק אותם שטויות ולהוריד אותם מהמאמר ולהשאיר רק את מה שנכון ואמת. ועל מנת לדעת מה אמת ומה לא, צריך שיהיה לך השכלה תורנית טובה.

--- סוף ציטוט ---
גם אם תקח מאמר שלם של מישהו אחר ותשנה בסך הכל מלה בודדה---זה כבר נחשב שלך לחלוטין, אף אחד לא יבוא אליך בטענות, אבל אתה מחוייב להביא את המקור.  כל עוד הבאת את המקור, גם אם השינוי שעשית מזערי, זה בסדר.  ולהיפך, גם אם 99% מהמאמר שלך מקורי, והתוכן החיצוני היחיד שכללת במאמרך הוא בסך הכל ציטוט של משפט בודד שהבאת ממקום אחר, אתה עדיין מחוייב להביא את המקור לציטוט, בלי תירוצים.  בכך שאתה מתעצל (שכן אני לא מעלה בדעתי שיהודי טוב כמוך נכשל בגניבת דעת בזדון, ח"ו!) להביא מקורות, אתה מאלץ את מנהלי האתר לבזבז זמן יקר בבדיקה וחיפוש אחר המקורות שהיית אמור להביא.  אני תקווה שלהבא תפרט את מקורות מאמריך באותה התלהבות שבה אתה מוחה על ביזוי ת"ח (או לפחות מה שנראה לך כביזוי ת"ח).

כהנא צדק!:

--- ציטוט של: דוקא_כך על פברואר 04, 2007, 09:24:47 ---
--- ציטוט של: eran על ינואר 26, 2007, 15:14:25 ---צודק,

אבל אתה יודע מה החכמה, זה לדעת לקחת מאמר שכתב אותו אדם אחר שבמקרים רבים יש בו הרבה עיוותים ושטויות, ולדעת למצוא מהם בדיוק אותם שטויות ולהוריד אותם מהמאמר ולהשאיר רק את מה שנכון ואמת. ועל מנת לדעת מה אמת ומה לא, צריך שיהיה לך השכלה תורנית טובה.

--- סוף ציטוט ---
גם אם תקח מאמר שלם של מישהו אחר ותשנה בסך הכל מלה בודדה---זה כבר נחשב שלך לחלוטין, אף אחד לא יבוא אליך בטענות, אבל אתה מחוייב להביא את המקור.  כל עוד הבאת את המקור, גם אם השינוי שעשית מזערי, זה בסדר.  ולהיפך, גם אם 99% מהמאמר שלך מקורי, והתוכן החיצוני היחיד שכללת במאמרך הוא בסך הכל ציטוט של משפט בודד שהבאת ממקום אחר, אתה עדיין מחוייב להביא את המקור לציטוט, בלי תירוצים.  בכך שאתה מתעצל (שכן אני לא מעלה בדעתי שיהודי טוב כמוך נכשל בגניבת דעת בזדון, ח"ו!) להביא מקורות, אתה מאלץ את מנהלי האתר לבזבז זמן יקר בבדיקה וחיפוש אחר המקורות שהיית אמור להביא.  אני תקווה שלהבא תפרט את מקורות מאמריך באותה התלהבות שבה אתה מוחה על ביזוי ת"ח (או לפחות מה שנראה לך כביזוי ת"ח).

--- סוף ציטוט ---
צודק בהחלט,
ערן פשוט מאוד כל כל מאמר שלקחת ממנו מיד או כל מקום תן קרדיט קטן בסוף המאמר זה הכול.

תפריט

[0] אינדקס הודעות

[#] עמוד הבא

[*] עמוד הקודם

עבור לתצוגת גירסה מלאה