שונות > מה שבראש

סקר: האם אתה מניח תפילין?

<< < (3/21) > >>

איתי הראל:

--- ציטוט של: גַּם בָּשָׁן וְגַם גִּלְעָד על מרץ 17, 2008, 04:57:56 ---כן. חילוני שקיבל חינם תפילין חדשות לפני כמה שנים מתנה מרב, לא יכול לפספס אף יום מאז.
[/quo





מה חינם התפילין שלי עלה כמו הבר מצווה שלך
ניקו המטורף. ;)
--- סוף ציטוט ---

גַּם בָּשָׁן וְגַם גִּלְעָד:

--- ציטוט של: איתי הראל על מרץ 17, 2008, 16:28:24 ---מה חינם התפילין שלי עלה כמו הבר מצווה שלך
ניקו המטורף. ;)

--- סוף ציטוט ---

כן.. אני הייתי בשוֹק. הוא צילצל בפעמון אצלי בדירה, פתחתי את הדלת והוא עמד בכניסה ואמר: "קח, זה בשבילך". הוא שׂם בידי תפילין חדשות-חדשות לחלוטין!! (היום אני יודע שזה עלה המון... אז לא ידעתי כלום.)

האירוע היה מספר שבועות אחרי שהייתי אצלו בדירה (לא משנה כרגע לאיזה צורך), והבעתי לפניו את משאלתי להניח תפילין אילו היה לי הכסף הדרוש כדי לרכוש כאלה..
זו הייתה סתם משאלה שהבליחה מפי כ"בדרך-אגב".. לא ידעתי שמספר שבועות אחרי זה הוא יבוא אלי הבייתה וימסור לי ביד תפילין חדשות...

מאז, אני מניח כל יום באדיקות (פיספסתי פה-ושם, אבל לא הרבה).

stami:
אפשרות א

someonelse:
אני חילוני בעיקרון ולא הנחתי באמת כמו שצריך מהבר מצווה (אני לא מחשיב שחב"דניק עוצר אותך ומניח לך.. זה לא ממש להניח לדעתי..)
אבא שלי העדיף להשקיע תכסף במקומות אחרים (אירוע מפואר ושטויות) ולחסוך את התפילין מתוך נקודת הנחה שאני לא אשתמש בהן גם ככה..
שנים חשבתי על להניח תפילין אבל לא היה לי ולא רציתי גם לבקש מאף אחד, זה סיפור מאד יקר ואני לא עשיר בלשון המעטה. מכירת התפילין זה ממש מסחרה (מבחינת המחיר), זאת לא מצווה שנגישה לכל העם זה אני אומר לכם כבר עכשיו.
בכל אופן הצלחתי להשיג דרך הצבא חינם והתחלתי להניח לפני יומיים בשחרית ואני מקווה שיהיה לי את הכוח להתמיד...

PhobetorXVII:
לא אני חילוני.

תפריט

[0] אינדקס הודעות

[#] עמוד הבא

[*] עמוד הקודם

עבור לתצוגת גירסה מלאה