כתב נושא: מיהו אללה?  (נקרא 26847 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק Juda-Yoda

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 294
מיהו אללה?
« להגיב #25 ב- : יולי 10, 2008, 16:08:36 »
יום למחרת שכתבתי את זה ידעתי שזה טעות (פשוט התעצלתי לשנות וחשבתי שכבר עזבו את ההודעה הזאת ולא יתיחסו אליהה).אבל בקשר ל-ב. גם אתה לא בדיוק צודק כן ולא,יש קורבנות בית המקדש דבר ראשון זה לא בני אדם דבר שני אין ה' חפץ בזבחים זכתוב בכמה מקומות הזבחים הם למען האדם ולא להמען ה' ואתה יכול לשאול את זה כל בנדם שמבין.

ובקשר ל-א: עצם השאלה שלי פה היא והסיבה שפתחתי את הדיון זה ככה: אני מכיר אלוקים אחד..
אתה אומר שאללה של הערבים זה אותו אלוקים, אז תוכיח לי..
ואל תוכיח לי בכך שתגיד לי את זה שהם מאמינים בתנ"ך ומאמינים שאללה עשה את מה שקרה שם,אלא במאפיינים שלו..
כמובן שכשה אני אומר מאפיינים זה הצורה שבו הוא מוגד בקוראן לעומת הצורה שאנו מכירים אותו כיהודים..
אני כבר יענה ך על תענה שאתה תעלה :אתה תגיד "מה זה משנה איך הוא מוגדר בקוראן הריי הם מייחסים לאותו אלוקים שלנו"..
שוב נכון ולא נכון הם מיחסים אותו לאותו אלוקים שלנו בתנאי שהוא מתאים לקריטריונים שכתובים בקוראן.. ,עכשיו עם בקוראן כתוב שאללה לקח את מוחמד יש"ו כ"נביא" והורה לו להפטר משאר הדתות אז זה לא אותו אלוקים..וגם אם כן זה מאוד בעייתי כי זה לא השינויי היחיד.
השאלה שלי היא בעצם הערבושים מאמינים באל אחד השאלה איזה אל?
אני מקווה שהבנתה למה אני מתכוון.. O0

קל מאוד להוכיח אם יש ה' אחד זה לא יכול להיות אף אחד אחר.
מה זאת אומרת איזה אל? יש אל אחד! אין איזה!!!
זה שהקוראן בולשיט אני מסכים אבל זה לא קשור לאמונה שלהם,לאמונה הבסיסית.
הם פשוט עובדים אותו לא כמו שצריך,על זה בכלל הוויכוח בין שלושת הדתות הגדולות,לא אם יש או אין אל,אלא איך צריך לעבוד אותו!
זה אותו אלוקים,אל תיראה את האיסלם ככלום כל העובדי אלילים היו רובם מארצות ערביות מוחמד הזה השמיד את כולם בנסיון להשמיד את כל שאר הדתות ולעומת זאת הוא עשה נזק קטן ליהודים ונלחם עם הנוצרים על שטח אבל לא הצליח להשמיד אף אחד מהן חוץ מעובדי האלילים.
« עריכה אחרונה: יולי 10, 2008, 16:13:14 על ידי Juda-Yoda »
תורה צווה לנו משה מורשה,קהלת יעקב.
קרוב אלייך הדבר מאד בפיך ובלבבך לעשותו.
יגעתי ולא מצאתי - אל תאמין, לא יגעתי ומצאתי - אל תאמין, יגעתי ומצאתי - תאמין.
בכל דור ודור חייב אדם לראות עצמו כאילו הוא יצא ממצרים.
בראשית ברא ה' את השמים ואת הארץ.
שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד.

מנותק eran

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 662
מיהו אללה?
« להגיב #26 ב- : יולי 10, 2008, 16:28:20 »
היי נץ,

מודה אני שאיסלם זה תחום שלא כל כך מעניין אותי, אני באופן אישי חושב שסכנה הרבה גדולה הייתה (ועדיין) טמונה בנצרות, הן מהפן האידאלוגי- תאולוגי, והן מן הפן אנטישמי רצחני שהציגה הכנסיה במהלך ההיסטוריה. כמות היהודים שנרצחו בשם הדת הנוצרית הוא עשרות ואלפי מונים רב יותר מאשר כל חללי ישראל שנהרגו בכל מלחמות ישראל הי"ד ע"י הערבים. ובכלל מצב היהודים היה יותר טוב מבחינות מסוימות בארצות ערב מאשר תחת המדינות אשר היו תחת חרב הכנסיה. עיין בספר שנאת ישראל לדורותיה, (עורך: שמואל אלמוג).
ולדעתי כל המחלוקות בין הנצרות ליהדות  מהווה חלק ניכר ממהיסטוריה של טוב מול רע, כמו שכותב פרופ' דניאל יונה גולדהגן בספרו "תליינים מרצון בשירות היטלר", גולדהגן כותב שהסיבה העיקרית שהנצרות כל כך אנטישמית זה בגלל שהיהדות מהווה אנטיתזה גמורה לכל הנצרות, ומביא שם את דברי יוהנאס כריזוסטמוס, מאבות הכנסיה הנוצרית, שאמר: "אם פולחני היהדים קדושים ומקודשים הם, הרי שחזקה עליה על דרך חיינו שהיא שגויה".
וכתוצאה מאינדוקטרינציה נוצרית זאת הוא מסיק מסקנה חשובה, ואומר כך: הכנסייה לא יכלה להרוג את כל היהודים, כיוון שאם היא הייתה הורגת את כל היהודים, כל היו האזרחים היו אומרים מכיוון שלא הצלחתם להוכיח את נכונות את הדת שלכם בגלל זה הרגתם אותם. אז מה עשתה הכנסייה? היא החליטה להתעלל ביהודים ולהשפיל אותם, ולטעון שהסיבה שהיהודים הם מושפלים ובגלות זה בגלל שהם לא קיבלו עליהם את האמונה ביש"ו והנצרות.
עוד הוא ממשיך ואומר שהאנטישמיות שאליה הטיפה הנצרות במשך כל השנים (והוא מביא ים אסמכתאות)  בעצם היוותה את הקלות של העם הגרמני (שהיה רובו ככולו נוצרי) לקבל את הגישה האלמינציוניסטית של היטלר כלפי היהודים - ומשם הדרך לשואה קצרה מאוד!!
ואני מציע לך לעיין בספר "אוצר וויכוחים" של הרב יהודה דוד אייזנשטיין זצ"ל שערך את הוויכוחים שכפו הכמרים על חכמי ישראל, וכמה הצרו להם, וכמה חכמי ישראל עשו והתאמצו להוקיע את דתם, ולהוכיח את אמיתות תורת ישראל, ותודות לבורא יתברך עלתה בידינו להשיב על כל טענותיהם אחת לאחת...
אבל ברוב המקרים זה לא עזר, ועדיין הם מצאו תירוצים כאלה ואחרים (מתחת לבלטה) להתנכל ליהודים ולהורגם, ולהצר צעדיהם...

לעיניינו - אני רוצה לדעת אם הביאור שנתת לפסוק הוא ביאור שיש לו מקור בתורת ישראל, או שהוא פרי דעתך והגיונך, אם יש לו מקור אנא הבא לי...

דבר שני - עדיין לא הבנתי הסהרון במקורו שימש לע"ז או לא?
« עריכה אחרונה: יולי 10, 2008, 16:46:50 על ידי eran »

מנותק Juda-Yoda

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 294
מיהו אללה?
« להגיב #27 ב- : יולי 10, 2008, 16:55:21 »
תראו איזה דיון מיותר הגעתם לפה...עצוב...בכנסיה או במסגד...בחוץ!
מה השאלה בכלל?אני לפעמים מתפלל בחוץ או בבית בלי קשר לכלום פשוט הבית כנסת לא פתוח!
בית כנסת הוא רק למניין אם אתה יחיד תפלל בחוץ הרי קשה לי להאמין שתמצא מניין במסגד או בכנסייה ואם בכלל יש לך מניין גם אז עדיף להתפלל איתו בחוץ!
תורה צווה לנו משה מורשה,קהלת יעקב.
קרוב אלייך הדבר מאד בפיך ובלבבך לעשותו.
יגעתי ולא מצאתי - אל תאמין, לא יגעתי ומצאתי - אל תאמין, יגעתי ומצאתי - תאמין.
בכל דור ודור חייב אדם לראות עצמו כאילו הוא יצא ממצרים.
בראשית ברא ה' את השמים ואת הארץ.
שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד.

מנותק דוקא_כך

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3620
  • ופדויי ה' ישובון ובאו ציון ברינה
מיהו אללה?
« להגיב #28 ב- : יולי 11, 2008, 03:34:48 »
בס"ד

ערן, הדת השקרית הנאצית של האיסלם היא תוצאה של שילוב של סילופים של היהדות, הנצרות (היינו סילוף של סילוף של היהדות), וכן אלמנטים של ע"ז שהיו קיימים בחצי האי ערב מאות שנים לפני הופעת האיסלם, כגון עליה לרגל למכה (חאג') והקפה של הק'עבה 7 פעמים ע"י עולי הרגל --- מנהגים שהערבים קיימו הרבה לפני שהמשוגע יש"ו בכלל נולד.  במקום הק'עבה כיום עמד בזמנו פנתאון של אלילים ערביים, ושמו של האליל הראשי, אל הירח, היה "אל-לאט" (מאוחר יותר התקצר ל"אללה").  היו לאליל הזה שתי "בנות" --- פסילים שנקראו "אל-עוזה" ו-"מנאת".  כדי שהערבים יקבלו את הדת החדשה שלו, המשוגע יש"ו שילב בשלבים המוקדמים את האלמנטים הפגאניים הללו --- השלישיה הזאת של הפסילים (כלומר, הוא דרש שהם יעבדו רק את שלושת האלילים הללו במקום מאות הפסילים שהיו מוצבים בפנתאון הק'עבה).  מאוחר יותר המשוגע יש"ו חזר בו, וטען שלמעשה יש רק אל אחד --- אללה --- ואת ה"פסוקים" שבהם הוא טען שהיו לו שתי בנות ("אל-עוזה" ו-"מנאט") היו בהשפעת השטן (ולכן הפרק בקור'אן שבו הם מופיעים נקרא "פסוקי השטן").

הרמב"ם אמנם כתב שהדת הנאצית של האיסלם אינה נחשבת לע"ז.  אולם, יש לזכור שהרמב"ם חי כדהימי תחת שלטון מוסלמי וזה היה התאבדותי מצדו לרמוז שישנן השפעות ע"ז באיסלם.  בנוגע לסכנה שנשקפת לעם ישראל מצד המינים בהשוואה לסכנה שנשקפת לנו מצד הישמעאלים --- כל הפרעות והפוגרומים שערכו מינים נגד יהודים לא היו תוצאה של עקרונות הפציפיסטיים של הנצרות כפי שהם מופיעים בברית ה"חדשה", אלא הפרה בוטה של עקרונות אלו; והיו מאורגנים בדר"כ ע"י שליטים צבועים חילוניים ו/או ע"י הכנסיה הקאתולית.  מי שהפך את הנצרות לדת היה הקיסר הרומאי קונסטנטין, ששילב אלמנטים פגאניים (כמו סמל הצלב, סגידה לאל השמש --- המקור ל-Sunday, וכו').  הברית ה"חדשה" אינה קוראת בשום מקום להרוג יהודים, בעוד שהקור'אן מכתיב לישמעאלים להתעלל, להשפיל ולהרוג יהודים.  רוב הנוצרים האוונגליים הפסיקו להיות מסיונרים ביחס ליהודים, אוהבים יהודים, ומתפללים לשלומנו ולשלומה של ירושלים כל יום בתפילותיהם.  הם עזרו לחיים בן-פסח בשעה שהוא היה בסכנת נפשות בכלא האמריקאי בו ריצה עונש אכזרי ומיותר, וכל הארגונים היהודיים והיהודוניים באמריקה הפנו לו את גבם, ואף יהודי בארה"ב לא רצה לעזור לו.

כל נסיון כיום ע"י יהודים, ולו הטריוויאלי ביותר, להציג את האיסלם באור חיובי, ואת הנצרות ונוצרים אוונגליים אוהבי ישראל כמסוכנים לעם ישראל, מהווה בעיני סימן מובהק לחוסר ידע וחוסר הבנה של ההיסטוריה והמציאות העכשווית, ואם הייתי כעת במצב-רוח רע, הייתי גם מוסיף שזה סימן מובהק ליהודונות, מכיוון שבארה"ב יהודונים אמריקאיים מתבוללים מגינים על מוסלמים ומתקיפים נוצרים אוונגליים שתומכים בישראל.

אם כבר, אז הבעיה היא לא מינים עובדי ע"ז אלא עצם נוכחותם של יהודים בגלות --- מקום של טומאה וע"ז שבו אי אפשר להימנע מלהיות מושפע, ולא משנה כמה אתה צדיק (עובדה שכל ה"חסידים" למיניהם כאן לא קולטים).  בעיה נוספת היא נוכחותם של מינים בא"י, אך שוב, זו בעיה של יהודים ולא גוים.  אילו היהודים היו עוזבים את הגלות (עכשיו כשיש להם אפשרות) והיו מיישמים מדינת הלכה שמכתיבה את עזיבתם של עובדי ע"ז, שתי הבעיות היו נפתרות.  לא צריך להפנות אצבע מאשימה כלפי הגויים, שעושים בדיוק את מה שמצופה מהם, אלא כלפי עצמנו.
יהונתן פולארד
ראובן מנינג
יגאל עמיר
חגי עמיר
עופר גמליאל
שלמה דביר
ירדן מורג
דוד אמויאל
חזקיהו עמי פופר
גור המל
ישי שליסל
דני טיקמן
ג'וליאן סופיר
ארנולד ישראלוב
רחמים לוטטי
חברי מחתרת בת-עין
יונה אברושמי
יבגני גרוסמן
אלכסנדר רבינוביץ'
מורדי הראל
אליצור הראל

מנותק eran

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 662
מיהו אללה?
« להגיב #29 ב- : יולי 11, 2008, 12:49:21 »
היי דווקא כך,

דבר ראשון - אני מאוד מקווה שאתה לא התכוונת להגיד שלרמב"ם הייתה נגיעה אישית בפסיקותיו?! הזהר בלשונך דווקא כך, שינאתך כלפי הערבים מעבירה אותך על דעתך הישרה, מלבד שגם המאירי שהיה אשכנזי, הרב חיים דוד הלוי [שו"ת עשה לך רב חלק א' שאלה נ"ט], והרב עובדיה יוסף[שו"ת יביע אומר חלק ג', יו"ד סימן טו ]  שחיו בא"י תחת שילטון יהודי פסקו כך הלכה למעשה!!

דבר שני - אינך יודע בכלל למה הנצרות הפכה להיות "ידידת היהודים", זה חלק מאסטרטגיה של הכנסיה הנוצרית לגרום לעם ישראל להמיר את דתו, הם גילו שברבות הימים והשנים אחרי שטבחו בנו באינקווזיציות, ושחטו בנו במסעי הצלב שעם ישראל לא יכנע ויהיה מוכן לעלות על המוקד למען אמונתו כאשר אותו "שמע ישראל" על שפתיו בעודו לוקח את נשימתו האחרונה. הם החליטו לשקיע את כוחם ומרצם בהמרת הדת של היהודים, כאשר רק בא"י בלבד יש למעלה מ-50 אלף מיסיונרים (יהודים למען יש"ו, יהדות משיחית), שזה יותר מאשר כל המיסיונרים  שיש בכל רחבי אסיה ביחד!!!
אז תגיד לי דווקא כך - למה כל ההשקעה הענקית הזאת ביהודים שאחרי הכל מאמנים באל אחד, לא יותר הגיוני שישקיעו את מרצם וכוחם באסיה איפה שיש מאות מיליוני עובדי ע"ז, ואתאיסטים ברחבי סין? אלא פה נכנסים דברי יוהנאס כריזוסטמוס, מאבות הכנסיה הנוצרית, שאמר: "אם פולחני היהדים קדושים ומקודשים הם, הרי שחזקה עליה על דרך חיינו שהיא שגויה".
אני מציע לך לקרוא את ההקדמה של הספר "תליינים מרצון בשירות היטלר" שמוכיח ששהאנטישמיות שאליה הטיפה הנצרות במשך כל השנים (והוא מביא ים אסמכתאות)  בעצם היוותה את הקלות של העם הגרמני (שהיה רובו ככולו נוצרי) לקבל את הגישה האלמינציוניסטית של היטלר כלפי היהודים - ומשם הדרך לשואה הייתה קצרה מאוד!!
ובכלל אסטרטגיית הנצרות להיות "ידידת ישראל" כיום מהווה את משל החזיר העתיק - זה המשל בו החזיר פושט את טלפיו ומראה הנה תראו אני טהור (החזיר זאת החיה היחידה בעולם שסימן הטהרה שלה הוא בחוץ), אבל בפנים הוא טמא מכל וכל!! אותו דבר אותם נוצרים משתמשים "באהבת ישראל" ומראים כלפי חוץ אני טהור, כאשר מבפנים הכל עדיין רקוב ושנאת היהדות עומדת על כנה וכל רצונם זה לגרום לנו להמיר דתינו ומסורת ישראל סבא בשביל הצלוב שר"י!!!

הידע שלך נורא מועט בנושא יחסי "יהדות ונצרות", במיוחד מנקודת מבט יהודית טהורה, אני יפנה אותך להרצאה נפלאה של הרה"ר יונה מצגר שליט"א שמסביר על יחסי ישראל ואומות העולם, בדגש על יחסי ישראל והעולם הנוצרי. הרב הראשי גם מסביר על השינויים שחלו בתקופתנו ביחסים אלו דרך מקרים וסיפורים שפגש בתפקידו.
http://www.zehut.net/main_id.asp?id=18

דווקא כך, אם תהיה אמיתי עם עצמך ותבדוק את ההיסטוריה מנקודת מבט אובייקטיבית תראה שעם ישראל חי לאין ערוך יותר טוב תחת שילטון ערבי-מוסלמי (למרות שגם הם היו כלבים), מאשר תחת שילטון שהיה נתון למרות חרב הכנסיה!

כל טוב!


« עריכה אחרונה: יולי 11, 2008, 13:15:25 על ידי eran »

מנותק דוקא_כך

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3620
  • ופדויי ה' ישובון ובאו ציון ברינה
מיהו אללה?
« להגיב #30 ב- : יולי 11, 2008, 18:06:26 »
בס"ד

היי דווקא כך,

דבר ראשון - אני מאוד מקווה שאתה לא התכוונת להגיד שלרמב"ם הייתה נגיעה אישית בפסיקותיו?! הזהר בלשונך דווקא כך, שינאתך כלפי הערבים מעבירה אותך על דעתך הישרה, מלבד שגם המאירי שהיה אשכנזי, הרב חיים דוד הלוי [שו"ת עשה לך רב חלק א' שאלה נ"ט], והרב עובדיה יוסף[שו"ת יביע אומר חלק ג', יו"ד סימן טו ]  שחיו בא"י תחת שילטון יהודי פסקו כך הלכה למעשה!!
הרמב"ם לא טעה -- הישמעאלים לא עובדים אף אל חוץ מאשר אללה, אולם המקור של פולחנים רבים באיסלם הוא ע"ז לפני הופעת האיסלם (תקופת ג'אהיליה).  אני לא שונא ערבים, ואני לא שונא מוסלמים.  זה לא הגיוני לשנוא אותם, בדיוק כמו שזה לא הגיוני לשנוא נחש שנשך אותך או דבורה שעקצה אותך -- יצורים אלה עושים בדיוק את מה שהם אמורים לעשות, והערבים האכזריים צמאי הדם עושים בדיוק את מה שנבראו לעשות ("והוא יהיה פרא אדם ידו בכל ויד כל בו").

ציטוט
דבר שני - אינך יודע בכלל למה הנצרות הפכה להיות "ידידת היהודים", זה חלק מאסטרטגיה של הכנסיה הנוצרית לגרום לעם ישראל להמיר את דתו, הם גילו שברבות הימים והשנים אחרי שטבחו בנו באינקווזיציות, ושחטו בנו במסעי הצלב שעם ישראל לא יכנע ויהיה מוכן לעלות על המוקד למען אמונתו כאשר אותו "שמע ישראל" על שפתיו בעודו לוקח את נשימתו האחרונה. הם החליטו לשקיע את כוחם ומרצם בהמרת הדת של היהודים, כאשר רק בא"י בלבד יש למעלה מ-50 אלף מיסיונרים (יהודים למען יש"ו, יהדות משיחית), שזה יותר מאשר כל המיסיונרים  שיש בכל רחבי אסיה ביחד!!!
הנצרות אינה מונוליתית כלל וכלל.  היא מחולקת למאות תתי-כתות בעלי אידאולוגיות מנוגדות זו לזו.  הפרוטסטנטים שונאים את הקאתולים שנאה תהומית מטעמים אידאולוגיים, והקאתולים שונאים חזרה את הפרוטסטנטים.  כל מה שאני מנסה לומר הוא שהנצרות האמיתית (שהיא כמובן סילוף של האמת, בלי ספק), כפי שהיא מוגדרת בכתבי ה"קודש" (הברית ה"חדשה") של המינים, סולפה במשך מאות שנים ע"י מלכים ואפיפיורים מושחתים וצבועים מתוך מניעים ציניים ופוליטיים.  האלמנט המסיונרי היווה אמצעי יעיל ו"מניע אידאליסטי" כביכול לכבוש אדמות חדשות, להרחיב השפעה פוליטית ולדכא אוכלוסיות מרדניות.  במסעי הצלב לא השתתפו נוצרים אידאליסטים אדוקים אלא שכירי חרב.  המטרה העיקרית של מסעי הצלב לא היתה "שחרור" ירושלים אלא הגנה על אירופה מפני הצבאות המוסלמיים שפלשו תדיר לאירופה.  אני לא מנסה להגן על המינים -- הם כולם עובדי ע"ז, והקאתולים במיוחד משלמים (ראה מה שמתחולל באירופה ע"י הישמעאלים) וימשיכו לשלם על כל מה שעשו לנו.  אני אומר שגם ביניהם יש את הרע במיעוטו, ולא כדאי לתקוף את כולם, במיוחד אותן כתות בודדות שלא עוסקים במסיונריות ונסיון להמיר יהודים (למרות שהם כן ממירים הודים, סינים, וכו').

ציטוט
אז תגיד לי דווקא כך - למה כל ההשקעה הענקית הזאת ביהודים שאחרי הכל מאמנים באל אחד, לא יותר הגיוני שישקיעו את מרצם וכוחם באסיה איפה שיש מאות מיליוני עובדי ע"ז, ואתאיסטים ברחבי סין? אלא פה נכנסים דברי יוהנאס כריזוסטמוס, מאבות הכנסיה הנוצרית, שאמר: "אם פולחני היהדים קדושים ומקודשים הם, הרי שחזקה עליה על דרך חיינו שהיא שגויה".
אני אישית מכיר מינים שמעולם לא דיברו איתי על יש"ו, מעולם לא ניסו "לקרב" אותי לנצרות, ותמיד הביעו בפני את אהבתם לעם היהודי, וכל יום מתפללים לשלומו של העם היהודי ולשלומה של ירושלים.  כואב להם כל פעם שיש פיגוע טרור בארץ, הם תורמים כסף כל חודש לארגונים יהודיים ונוצריים שעוזרים ליהודים בארץ (למרות שהם אינם עשירים כלל וכלל) והם עוקבים אחרי כל מה שקורה בארץ.  הם מצביעים בעד מועמדים פוליטיים שמבטיחים לעזור לישראל, והם מפעילים לחץ פוליטי על סנטורים וחברי קונגרס בשם ישראל.  בעבודה באים אלי מינים לשאול שאלות על היהדות והברית ה"ישנה", ומקשיבים בתשומת לב.  אני אף פעם לא מהסס להסביר להם שאמונה ביש"ו מהווה הפרה של אמונה בא-ל אחד, ושהקב"ה מצפה מהם אך ורק לקיום ז' מצוות נח, והם לא כועסים כלל וכלל, ומבינים היטב מאיפה אני מגיע.  ב"ה שאני בגלות ולא אתה, אחרת אתה עם השנאה התהומית שלך למינים היית מחלל שם שמיים וגורם להרבה נזק.  היו כאלו מינים שהשפעתי עליהם להפסיק להאמין ביש"ו ולהתעניין בקיום ז' מצוות נח.  צריך לדעת מה לומר, למי, ומתי.  ברור שאני לא אתחיל לדבר דברי תורה עם טינופת נאו-נאצית, או קאתולי שסוגד לפסילים ולעצמות של "קדושים" נוצרים...

ציטוט
אני מציע לך לקרוא את ההקדמה של הספר "תליינים מרצון בשירות היטלר" שמוכיח ששהאנטישמיות שאליה הטיפה הנצרות במשך כל השנים (והוא מביא ים אסמכתאות)  בעצם היוותה את הקלות של העם הגרמני (שהיה רובו ככולו נוצרי) לקבל את הגישה האלמינציוניסטית של היטלר כלפי היהודים - ומשם הדרך לשואה הייתה קצרה מאוד!!
אנטישמיות מנוגדת לנצרות ה"אמיתית" (שהיא סילוף של האמת).  באף מקום בברית ה"חדשה" אין הטפה לפגוע ביהודים.  אנטישמיות מושרשת בעיקר בכת הקאתולית של הנצרות, ומהווה סילוף של הנצרות (לצד סילופים רבים אחרים) ולכן הפרוטסטנטים שונאים כל-כך את הקאתולים.  היטלר לא היה נוצרי, הוא היה אתאיסט, הוא שנא את הדת, והאידאולוגיה הנאצית שלו, שהיתה מבוססת על תורת הגזעים, היתה נסיון ליצור תחליף לדת ותחליף לא-לקים.  הוא עשה שימוש בכמרים קאתוליים צבועים רודפי שררה (שאכן היו אנטישמיים) לא מפני שהיתה לו זיקה לנצרות, אלא אך ורק כאמצעי ליישם את השמדתה השיטתית של יהדות אירופה.  בדיוק כמו שאתה הולך בעיניים עצומות אחרי כל מה שהרב עובדיה כותב ואומר בלי להפעיל את הראש שלך, כך גם המוני העם הגרמנים הלכו אחרי כל מה שהמנהיגים החילוניים והדתיים שלהם אמרו להם, ורק מעטים חסידי אומות העולם עזרו ליהודים והצילו יהודים מהשמד.

ציטוט
ובכלל אסטרטגיית הנצרות להיות "ידידת ישראל" כיום מהווה את משל החזיר העתיק - זה המשל בו החזיר פושט את טלפיו ומראה הנה תראו אני טהור (החזיר זאת החיה היחידה בעולם שסימן הטהרה שלה הוא בחוץ), אבל בפנים הוא טמא מכל וכל!! אותו דבר אותם נוצרים משתמשים "באהבת ישראל" ומראים כלפי חוץ אני טהור, כאשר מבפנים הכל עדיין רקוב ושנאת היהדות עומדת על כנה וכל רצונם זה לגרום לנו להמיר דתינו ומסורת ישראל סבא בשביל הצלוב שר"י!!!
אתה, צעיר ובלתי מנוסה, שגר בארץ בקרב יהודים בעיקר (ב"ה), מנסה ללמד אותי -- מי שגר בקרב גוים, לצערי -- מה ואיך הגוים חושבים?  כמובן שיש בין המינים רבים שבסתר ובגלוי שואפים להמיר את היהודים.  כמובן שהם חיים בשקר כל חייהם.  אבל יש כאלו שמפעילים את הראש, מחפשים את האמת, מפריעים להם כל מיני ניגודים בין הברית ה"חדשה" והברית ה"ישנה", שואלים שאלות.  בסוף, חלק מהם עוזבים את המינות, וחלקם אפילו מתגיירים, מטעמים אמיתיים.  הרב של בית הכנסת בשכונה שלי מגייר כמעט כל שבוע נוצרי או אתאיסט לשעבר, שהחליט פתאום להתגייר, מטעמים אמיתיים (היינו, לא לשם נישואים ליהודי/ה).  הרבה אנשים אחרי פיגוע 11 בספטמבר החלו להתעניין בדת באופן כללי, לשאול שאלות, וחלק מהם מתמזל מזלם ומגלים את האמת.

ציטוט
הידע שלך נורא מועט בנושא יחסי "יהדות ונצרות", במיוחד מנקודת מבט יהודית טהורה, אני יפנה אותך להרצאה נפלאה של הרה"ר יונה מצגר שליט"א שמסביר על יחסי ישראל ואומות העולם, בדגש על יחסי ישראל והעולם הנוצרי. הרב הראשי גם מסביר על השינויים שחלו בתקופתנו ביחסים אלו דרך מקרים וסיפורים שפגש בתפקידו.
http://www.zehut.net/main_id.asp?id=18
הידע שלי לא רק "נורא מועט" (היית חייב להוסיף "נורא"...  ::)) בנושא יחסי "יהדות ונצרות", אלא מועט באופן כללי, במיוחד בהשוואה לידע של נץ.  אבל כשהעניין נוגע למציאות העכשווית בארה"ב, אני מרגיש בטוח לומר שאני די בקי בנושא, כמעט כמו חיים, ובטח ובטח שיותר ממך.  אני גם פגשתי כל מיני מקרים וסיפורים שאני יכול לספר לך עליהם, על ויכוחים דתיים מעניינים שהיו לי עם מינים, מסיונרים ולא-מסיונרים כאחד.  מה שמתבקש ממך בתור יהודי שחי בא"י (לנתץ את האשרות ולגרש את כל עובדי ע"ז) שונה ממה שמוטל על יהודי לעשות בגלות (אם נגזר עליו לחיות שם תקופה מסוימת).  זה תלוי גם באופי שלך ובמידות האמונה והבטחון שלך.  אם אתה לא בטוח באמונתך, ויש לך ספקות כלשהם, עדיף להתרחק מהמינים ולא לדבר איתם, במיוחד על נושאים דתיים.  אם אתה חזק מספיק, אם יש לך מספיק ידע ביהדות ובמינות, אתה יכול להשתתף בדיונים, אבל תמיד לדבר בנועם ובקור-רוח (יכולת שבמיוחד אתה צריך לפתח...).

ציטוט
דווקא כך, אם תהיה אמיתי עם עצמך ותבדוק את ההיסטוריה מנקודת מבט אובייקטיבית תראה שעם ישראל חי לאין ערוך יותר טוב תחת שילטון ערבי-מוסלמי (למרות שגם הם היו כלבים), מאשר תחת שילטון שהיה נתון למרות חרב הכנסיה!
אני מתקשה למצוא את המקור העברי, לכן אני אביא בפניך ציטוט מאנגלית ששלח לי מכר נוצרי לפני מספר ימים:

"The Arabs (Muslims) have persecuted us severely, and passed baneful and discriminatory legislation against us... Never did a nation molest, degrade, debase and hate us as much as they." - Moses Maimonides: Rabbi, Physician and Philosopher. 1135 Cordoba - 1204 Fostat, Egypt

קודם קרא את הספר החדש של הרופא היהודי אנדרו בוסטום, The Legacy of Islamic Antisemitism, ואז נדבר על "נקודות מבט אובייקטיביות".

כל טוב!
« עריכה אחרונה: יולי 11, 2008, 18:11:55 על ידי דוקא_כך »
יהונתן פולארד
ראובן מנינג
יגאל עמיר
חגי עמיר
עופר גמליאל
שלמה דביר
ירדן מורג
דוד אמויאל
חזקיהו עמי פופר
גור המל
ישי שליסל
דני טיקמן
ג'וליאן סופיר
ארנולד ישראלוב
רחמים לוטטי
חברי מחתרת בת-עין
יונה אברושמי
יבגני גרוסמן
אלכסנדר רבינוביץ'
מורדי הראל
אליצור הראל

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
מיהו אללה?
« להגיב #31 ב- : יולי 11, 2008, 18:53:56 »
היי נץ,
מודה אני שאיסלם זה תחום שלא כל כך מעניין אותי, אני באופן אישי חושב שסכנה הרבה יותר גדולה הייתה (ועדיין) טמונה בנצרות, הן מהפן האידאולוגי- תאולוגי, והן מן הפן אנטישמי רצחני שהציגה הכנסיה במהלך ההיסטוריה. כמות היהודים שנרצחו בשם הדת הנוצרית הוא עשרות ואלפי מונים רב יותר מאשר כל חללי ישראל שנהרגו בכל מלחמות ישראל הי"ד ע"י הערבים. ובכלל מצב היהודים היה יותר טוב מבחינות מסוימות בארצות ערב מאשר תחת המדינות אשר היו תחת חרב הכנסיה. עיין בספר שנאת ישראל לדורותיה, (עורך: שמואל אלמוג).
ולדעתי כל המחלוקות בין הנצרות ליהדות  מהווה חלק ניכר ממהיסטוריה של טוב מול רע, כמו שכותב פרופ' דניאל יונה גולדהגן בספרו "תליינים מרצון בשירות היטלר", גולדהגן כותב שהסיבה העיקרית שהנצרות כל כך אנטישמית זה בגלל שהיהדות מהווה אנטיתזה גמורה לכל הנצרות, ומביא שם את דברי יוהנאס כריזוסטמוס, מאבות הכנסיה הנוצרית, שאמר: "אם פולחני היהדים קדושים ומקודשים הם, הרי שחזקה עליה על דרך חיינו שהיא שגויה".
וכתוצאה מאינדוקטרינציה נוצרית זאת הוא מסיק מסקנה חשובה, ואומר כך: הכנסייה לא יכלה להרוג את כל היהודים, כיוון שאם היא הייתה הורגת את כל היהודים, כל היו האזרחים היו אומרים מכיוון שלא הצלחתם להוכיח את נכונות את הדת שלכם בגלל זה הרגתם אותם. אז מה עשתה הכנסייה? היא החליטה להתעלל ביהודים ולהשפיל אותם, ולטעון שהסיבה שהיהודים הם מושפלים ובגלות זה בגלל שהם לא קיבלו עליהם את האמונה ביש"ו והנצרות.
עוד הוא ממשיך ואומר שהאנטישמיות שאליה הטיפה הנצרות במשך כל השנים (והוא מביא ים אסמכתאות)  בעצם היוותה את הקלות של העם הגרמני (שהיה רובו ככולו נוצרי) לקבל את הגישה האלמינציוניסטית של היטלר כלפי היהודים - ומשם הדרך לשואה קצרה מאוד!!
ואני מציע לך לעיין בספר "אוצר וויכוחים" של הרב יהודה דוד אייזנשטיין זצ"ל שערך את הוויכוחים שכפו הכמרים על חכמי ישראל, וכמה הצרו להם, וכמה חכמי ישראל עשו והתאמצו להוקיע את דתם, ולהוכיח את אמיתות תורת ישראל, ותודות לבורא יתברך עלתה בידינו להשיב על כל טענותיהם אחת לאחת...
אבל ברוב המקרים זה לא עזר, ועדיין הם מצאו תירוצים כאלה ואחרים (מתחת לבלטה) להתנכל ליהודים ולהורגם, ולהצר צעדיהם...

לעיניינו - אני רוצה לדעת אם הביאור שנתת לפסוק הוא ביאור שיש לו מקור בתורת ישראל, או שהוא פרי דעתך והגיונך, אם יש לו מקור אנא הבא לי...

דבר שני - עדיין לא הבנתי הסהרון במקורו שימש לע"ז או לא?

הבה נתחיל אם כן דווקא בנושא הביאור לפסוק אפרופו קדש וקדשה, אז הנה הגענו דווקא לשבת הזו, שבת פרשת בלק,
בו מתואר בצורה ברורה החטא בבעל פעור, הפסוקים מדברים בעד עצמם-
(במדבר פרק כ"ה)
א וַיֵּשֶׁב יִשְׂרָאֵל, בַּשִּׁטִּים; וַיָּחֶל הָעָם, לִזְנוֹת אֶל-בְּנוֹת מוֹאָב.  ב וַתִּקְרֶאןָ לָעָם, לְזִבְחֵי אֱלֹהֵיהֶן; וַיֹּאכַל הָעָם, וַיִּשְׁתַּחֲווּ לֵאלֹהֵיהֶן.  ג וַיִּצָּמֶד יִשְׂרָאֵל, לְבַעַל פְּעוֹר; וַיִּחַר-אַף יְהוָה, בְּיִשְׂרָאֵל.  ד וַיֹּאמֶר יְהוָה אֶל-מֹשֶׁה, קַח אֶת-כָּל-רָאשֵׁי הָעָם, וְהוֹקַע אוֹתָם לַיהוָה, נֶגֶד הַשָּׁמֶשׁ; וְיָשֹׁב חֲרוֹן אַף-ה', מִיִּשְׂרָאֵל.  ה וַיֹּאמֶר מֹשֶׁה, אֶל-שֹׁפְטֵי יִשְׂרָאֵל:  הִרְגוּ אִישׁ אֲנָשָׁיו, הַנִּצְמָדִים לְבַעַל פְּעוֹר.  ו וְהִנֵּה אִישׁ מִבְּנֵי יִשְׂרָאֵל בָּא, וַיַּקְרֵב אֶל-אֶחָיו אֶת-הַמִּדְיָנִית, לְעֵינֵי מֹשֶׁה, וּלְעֵינֵי כָּל-עֲדַת בְּנֵי-יִשְׂרָאֵל; וְהֵמָּה בֹכִים, פֶּתַח אֹהֶל מוֹעֵד.  ז וַיַּרְא, פִּינְחָס בֶּן-אֶלְעָזָר, בֶּן-אַהֲרֹן, הַכֹּהֵן; וַיָּקָם מִתּוֹךְ הָעֵדָה, וַיִּקַּח רֹמַח בְּיָדוֹ.  ח וַיָּבֹא אַחַר אִישׁ-יִשְׂרָאֵל אֶל-הַקֻּבָּה, וַיִּדְקֹר אֶת-שְׁנֵיהֶם--אֵת אִישׁ יִשְׂרָאֵל, וְאֶת-הָאִשָּׁה אֶל-קֳבָתָהּ; וַתֵּעָצַר, הַמַּגֵּפָה, מֵעַל, בְּנֵי יִשְׂרָאֵל.  ט וַיִּהְיוּ, הַמֵּתִים בַּמַּגֵּפָה--אַרְבָּעָה וְעֶשְׂרִים, אָלֶף.  {פ}
י וַיְדַבֵּר ה', אֶל-מֹשֶׁה לֵּאמֹר.  יא פִּינְחָס בֶּן-אֶלְעָזָר בֶּן-אַהֲרֹן הַכֹּהֵן, הֵשִׁיב אֶת-חֲמָתִי מֵעַל בְּנֵי-יִשְׂרָאֵל, בְּקַנְאוֹ אֶת-קִנְאָתִי, בְּתוֹכָם; וְלֹא-כִלִּיתִי אֶת-בְּנֵי-יִשְׂרָאֵל, בְּקִנְאָתִי.  יב לָכֵן, אֱמֹר:  הִנְנִי נֹתֵן לוֹ אֶת-בְּרִיתִי, שָׁלוֹם.  יג וְהָיְתָה לּוֹ וּלְזַרְעוֹ אַחֲרָיו, בְּרִית כְּהֻנַּת עוֹלָם--תַּחַת, אֲשֶׁר קִנֵּא לֵאלֹהָיו, וַיְכַפֵּר, עַל-בְּנֵי יִשְׂרָאֵל.  יד וְשֵׁם אִישׁ יִשְׂרָאֵל הַמֻּכֶּה, אֲשֶׁר הֻכָּה אֶת-הַמִּדְיָנִית--זִמְרִי, בֶּן-סָלוּא:  נְשִׂיא בֵית-אָב, לַשִּׁמְעֹנִי.  טו וְשֵׁם הָאִשָּׁה הַמֻּכָּה הַמִּדְיָנִית, כָּזְבִּי בַת-צוּר:  רֹאשׁ אֻמּוֹת בֵּית-אָב בְּמִדְיָן, הוּא.  {פ}
טז וַיְדַבֵּר ה', אֶל-מֹשֶׁה לֵּאמֹר.  יז צָרוֹר, אֶת-הַמִּדְיָנִים; וְהִכִּיתֶם, אוֹתָם.  יח כִּי צֹרְרִים הֵם לָכֶם, בְּנִכְלֵיהֶם אֲשֶׁר-נִכְּלוּ לָכֶם עַל-דְּבַר-פְּעוֹר; וְעַל-דְּבַר כָּזְבִּי בַת-נְשִׂיא מִדְיָן, אֲחֹתָם, הַמֻּכָּה בְיוֹם-הַמַּגֵּפָה, עַל-דְּבַר-פְּעוֹר.

עכשיו בהקשר הצלמי זכר וע"ז, הנה אני מביא ציטוט של הנביא יחזקאל בנדון (ספר יחזקאל פרק ט"ז)
טז וַתִּקְחִי מִבְּגָדַיִךְ, וַתַּעֲשִׂי-לָךְ בָּמוֹת טְלֻאוֹת, וַתִּזְנִי, עֲלֵיהֶם:  לֹא בָאוֹת, וְלֹא יִהְיֶה.  יז וַתִּקְחִי כְּלֵי תִפְאַרְתֵּךְ, מִזְּהָבִי וּמִכַּסְפִּי אֲשֶׁר נָתַתִּי לָךְ, וַתַּעֲשִׂי-לָךְ, צַלְמֵי זָכָר; וַתִּזְנִי-בָם.  יח וַתִּקְחִי אֶת-בִּגְדֵי רִקְמָתֵךְ, וַתְּכַסִּים; וְשַׁמְנִי, וּקְטָרְתִּי, נתתי (נָתַתְּ), לִפְנֵיהֶם.  יט וְלַחְמִי אֲשֶׁר-נָתַתִּי לָךְ סֹלֶת וָשֶׁמֶן וּדְבַשׁ, הֶאֱכַלְתִּיךְ, וּנְתַתִּיהוּ לִפְנֵיהֶם לְרֵיחַ נִיחֹחַ, וַיֶּהִי

וכן גם המלכה איזבל יצרה לעצמה צלמים כאלו למען ע"ז.
אני גם מזכיר את המדרש המספר לנו שאורחת הישמעאלים שלקחה את יוסף למצרים, על צוואר גמליהם היה תלוי סהרון!!! כן נהגו כל עמי הסביבה לשים על צווארי בהמותיהם את סמל הע"ז שלהם.

עכשיו לעניין סמל הסהרון, סמל הסהרון כשלעצמו זה לא הע"ז עצמו ולא שימש לע"ז אלא רק כדי לסמל לכל באי עולם- במקדש זה או במקום זה עובדים לאליל הירח, זה הכל.

עכשיו לגבי הנצרות  בגדול דווקא_כך כבר נתן לך תשובות נפלאות שאני הקטן לא רואה צורך להוסיף עליהם (בבחינת כל המוסיף גורע).
אבל אני בכל זאת אטעים 3 עיניינים שדווקא_כך לא עמד עליהם +המלצה לעוד ספר שכדאי שתקרא לגבי מציאות יהודים תחת מרות האיסלם שבא נאמר בעדינות, רחוקים ת"ק פרסא על ת"ק פרסא ממה שאתה חושב וכן מנסה להראות.

1.) אלברט שפר (שר החימוש הנאצי והארכיטקט הפרטי של היטלר) בספרו האוטוביוגרפי: "בתוככי הרייך השלישי" כותב משהו מאוד מעניין, הוא כותב שם ציטוט מפי היטלר (כמה חודשים אחרי שזה פגש לראשונה את המופתי חאג' אמין אל חוסייני): "הנצרות היא דת נשית, לעומת זאת האיסלם היא דת גברית, אם ישנה דת שהייתי רוצה עבור ה-SS הרי היא האיסלם!"
המילים מדברות בעד עצמן.

2.) אני מזכיר לך שמי שהמציא את הטלאי הצהוב ו/או זיהוי בבגד צהוב ליהודים אלו הם המוסלמים, זה לא המצאה נוצרית בכלל, ממציאות זו ברח הרמב"ם מספרד המאורית המסולמית אל עבר א"י ולבסוף ירד מצרימה.

3.) אם תעיין היטב בתנאי החיים שתחתיהם צריכים לחיות יהודים ונוצרים תחת האיסלם על פי קודקס החוקים שהמציא לד'ימים, הח'ליף השני עומאר איבן אל חטאב, מה שקרוי: "תנאי עומאר", קודקס חוקים זה קשה פי אלף מאשר חיים תחת חוקי נירנברג או כל קוד חיים תחת משטר נוצרי שהוא.

להרחבה אני מציע, אם כן, את ספרה המונומנטלי של בת יאור- "הד'ימי- יהודים ונוצרים תחת האיסלם"


אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק eran

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 662
מיהו אללה?
« להגיב #32 ב- : יולי 12, 2008, 22:57:06 »
דווקא כך,

אתה צריך להבין שאתה ניסית להטיל את האנטישמיות בעיקר על הקתולים שזוהי טעות היסטורית, ולפני שאני יוכיח למה, אני יגיד לך שהזרם הפרוטסטנטי יותר מסוכן מאשר הזרם הקתולי, לידיעתך רוב מוחלט של היהודים שהתנצרו לאורך ההיסטוריה, עשו זאת לדת הפורטסטנטית - אז ככה שהם הרבה יותר מסוכנים מאשר הקתולים.
מרטין לותר (אבי הכנסייה הפרוטסטנטית) בספרו "היהודים ושקריהם" כותב: "להעלות באש את בתי הכנסת ובתי הספר שלהם. להחריב את בתיהם. לשרוף את ספרי התפילה שלהם ואת התלמוד. לאסור על רבניהם ללמד. לאסור עליהם לנוע בדרכים הראשיות. להחרים את רכושם ולאסור עליהם לעסוק במסחר".

כמו כן אני יפנה אותך לדבריו של פרופ' דניאל יונה גולדהגן בספר "תליינים מרצון בשירות היטלר" עמ'  113- 122 שכותב בין היתר: "כבר בתקופת ויימאר הייתה האנטישמיות הכנסייתית המוסדית, שפגינו "המכהנים בקודש" לדרגותיהם, ברמה הארצית וברמה המקומית, רחבת היקף ומאיימת. בתקופת ויימאר הצטרפו 70 עד 80 אחוז מן הכוהנים הפרוטסטנטים למפלגת  העם הלאומית, האנטישמית, והאנטישמיות שלהם חילחלה לעיתונות הפרוטסטנטית אפילו קודם עליית היטלר לשילטון... כבר בשנות ה-20 גברה ההסתה האנטישמית שנבעה ממקורות פרוטסטנטים... בשל המספר העצום של קהל קוראיהם (של עתוני ההסתה האנטישמית של הכנסייה הפרוסטנטית), הם מילאו תפקיד חשוב בעיצוב הדעות הקיבוציות של הקהילה הפרוטסטנטית ששיעורה באוכלוסיה הגרמנית הגיע ב-1933 ל-63 אחוזים בקירוב. עיתונים אלה הטיפו שהיהודים הם אויביה הטבעיים של המסורת הנוצרית-ממלכתית, שהם אחראים "להתמותת הסדר הנוצרי והמלכותי" וכי הם המקור לשורה שלמה של רעות נוספות...". ונראה לי שזה מספיק, ואידך זיל גמור.   

לגבי טענתך שהיטלר היה "אתאיסט" - זה לא נכון בכלל! אני רוצה להפנות אותך לספר "מנגינת האופל" של הסופר דוד שלם שכתב פרקי ביוגרפיה על היטלר מקודת מבט יהודית, וכותב בעמ' 217 בספר: "בטרם נביא את דעותיו ומטרותיו של האמיתיות של היטלר, ראוי לעמוד על היסודות הרוחנים שמעבר להתגלמותם הגשמית ולקבוע: היטלר אסר מלחמה על בורא עולם" !!
ועיין בספר של ד"ר תום שגב "חיילי הרשע" עמ' 67 ששם הוא מביא תידרוך כיצד איש הס"ס לנהוג באמונתו, הדברים מנוסחים בצורה של שאלה תשובה והנה הם להלן:
שאלה: אנחנו (אנשי הס"ס) מאמינים באלוהים?
תשובה: כן, אנחנו מאמינים באלוהים, רוחו שורה עלינו בכל עת.
שאלה: מה הס"ס חושב על מי שאינם מאמינים באלוהים?
תשובה: הס"ס סבור שמי שאינם מאמינים באלוהים חולים בשיגעון גדלות. הם יהירים וטיפשים ולס"ס אין כל עניין בהם.
זה מספיק אני חושב, מלבד זאת שכל אדם שקרא קצת את הנאומים של היטלר יודע איך כמעט הכל משפט שני הוא הכניס את המילים "בעזרת ה'" וכדו'.

נץ,

עדיין לא עניתי לי על השאלה הפשוטה, האם הפירוש שנתת לפסוק הוא פרי הגיונך ודעתך או יש לו מקור בתורה, וכאשר אני אומר תורה אני מתכוון לתורה שבע"פ כמובן, איננו קראים תודות לבורא יתברך. מלבד זה שרש"י מבאר את הפסוק ממש לא כדבריך!!!
דבר תמוה אמרת אמרת לגבי היטלר, אדם שקצת למד עליו וקרא ביוגרפיות יודע שזה מוזר מאוד שהוא יתבטא כך, במיוחד ליד אנשים אחרים, ובמיוחד בתוקפה מתקדמת כזאת של המלחמה, כאשר "לכוון לדעתו של הפיהרר" (אם אתה מכיר את המונח) היה מובצר חזק מאוד. אם תוכל להביא לי מקור יותר ספציפי אני אשמח...

לגבי "לחיות תחת משטר ערבי", זוכר שהבאת לי ראיה מסבא שלך, עכשיו אני יביא לך ראיה מסבים שלי, כאשר אני שומע באיזה ערגה הם מדברים על מרוקו וכמה טוב היה להם שם, ואיזה חיי קהילה ותרבות ומסורות משגשגים היה להם שם, לעומת פה שהיה מסריח, סבא שלי היה חייט  בעל מלאכה עדינה, והם היו חיים בבית גדול עם עוזרות ערביות, ופה בארץ 10 ילדים בבית 2 חדרים וסבא שלי עובד בתור רצף (כמו פועל ערבי בבניה) בחברת סולל בונה!!!
אני יפנה אותך לסרט "טיפת מזל" של זאב רווח, תקבל קצת מושגים על חיי הקהילה במרוקו במקום לקורא עליה בויקיפדיה!!

שבוע טוב!!!

נ.ב - דווקא כך, נזכרתי שהרב כהנא הי"ד כותב בספרו "כהן ונביא" חלק ב' (אינני זוכר את העמוד, אך קראתי את כל הספר) שהפרוטסטנטים הרבה יותר גרועים מהקתולים, ומביא ראיה מהדברים שכתב מרטין לותר אבי הכנסיה הפרוטסטנטית על היהודים שהבאתי לעיל...
« עריכה אחרונה: יולי 12, 2008, 23:03:56 על ידי eran »

מנותק דוקא_כך

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3620
  • ופדויי ה' ישובון ובאו ציון ברינה
מיהו אללה?
« להגיב #33 ב- : יולי 13, 2008, 04:44:37 »
בס"ד

מרטין לותר יש"ו היה שונא יהודים מושבע, אין ספק בכך.  ראה, כשהזכרתי את הפרוטסטנטים, לא עשיתי זאת כדי ללמד עליהם זכות, אלא כדי להמחיש את הפילוג בדת השקרית שנקראת "נצרות".  אני לא אומר שצריך לאהוב אותם ולשאוף להימצא בחברתם, אלא לפחות לא לשנוא את אלו מהם שלא מסיונרים ולא שונאים יהודים.  ובכלל, לא צריך לשנוא אף אחד, גם לא את הישמעאלים -- העמלק של ימינו -- שעלינו להרוג (מצוות מחיית זכר עמלק).  צריך להרוג אותם לא מתוך שנאה, אלא מתוך קבלת עול מלכות שמיים.  והכי חשוב -- לא להסתמך על הגוים, אלא תמיד אך ורק על הקב"ה, מכיוון שמשענת קנה רצוץ מצרים דאז כמו ארה"ב היום.  חיים בן-פסח מהווה דוגמה אידאלית של היחס הנכון אל המינים, וכן גם מו"ר הרב מאיר כהנא זצוק"ל הי"ד היה אהוב על האוונגליסטים למרות שלא התחנף אליהם, וגם חיים לא מתחנף אליהם ומאוד אהוב עליהם.

הדברים שהרב כהנא כתב על הפרוטסטנטים היו מיועדים לקהל יהודי, ואיני סבור שהמסר שהוא ניסה להעביר הוא שצריך לשנוא במופגן את הפרוטסטנטים, אלא חובה לזכור שאין להסתמך עליהם אלא אך ורק על אבינו שבשמיים.  גם באחרית הימים, כשתבוא הגאולה השלמה והסופית, יהיו מדינות וממשלות ויהיה צורך בדיפלומטיה ויחסי חוץ, ואלו היו מבוססים וימשיכו להיות מבוססים אינטרסים לאומיים (וזה נורמלי), אלא שממשלת מדינת הלכה תיישם זאת בע"ה כפי שצריך, כפי רצון הקב"ה.

שבוע טוב.
יהונתן פולארד
ראובן מנינג
יגאל עמיר
חגי עמיר
עופר גמליאל
שלמה דביר
ירדן מורג
דוד אמויאל
חזקיהו עמי פופר
גור המל
ישי שליסל
דני טיקמן
ג'וליאן סופיר
ארנולד ישראלוב
רחמים לוטטי
חברי מחתרת בת-עין
יונה אברושמי
יבגני גרוסמן
אלכסנדר רבינוביץ'
מורדי הראל
אליצור הראל

מנותק Juda-Yoda

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 294
מיהו אללה?
« להגיב #34 ב- : יולי 13, 2008, 19:29:37 »
בס"ד

ערן, הדת השקרית הנאצית של האיסלם היא תוצאה של שילוב של סילופים של היהדות, הנצרות (היינו סילוף של סילוף של היהדות), וכן אלמנטים של ע"ז שהיו קיימים בחצי האי ערב מאות שנים לפני הופעת האיסלם, כגון עליה לרגל למכה (חאג') והקפה של הק'עבה 7 פעמים ע"י עולי הרגל --- מנהגים שהערבים קיימו הרבה לפני שהמשוגע יש"ו בכלל נולד.  במקום הק'עבה כיום עמד בזמנו פנתאון של אלילים ערביים, ושמו של האליל הראשי, אל הירח, היה "אל-לאט" (מאוחר יותר התקצר ל"אללה").  היו לאליל הזה שתי "בנות" --- פסילים שנקראו "אל-עוזה" ו-"מנאת".  כדי שהערבים יקבלו את הדת החדשה שלו, המשוגע יש"ו שילב בשלבים המוקדמים את האלמנטים הפגאניים הללו --- השלישיה הזאת של הפסילים (כלומר, הוא דרש שהם יעבדו רק את שלושת האלילים הללו במקום מאות הפסילים שהיו מוצבים בפנתאון הק'עבה).  מאוחר יותר המשוגע יש"ו חזר בו, וטען שלמעשה יש רק אל אחד --- אללה --- ואת ה"פסוקים" שבהם הוא טען שהיו לו שתי בנות ("אל-עוזה" ו-"מנאט") היו בהשפעת השטן (ולכן הפרק בקור'אן שבו הם מופיעים נקרא "פסוקי השטן").

הרמב"ם אמנם כתב שהדת הנאצית של האיסלם אינה נחשבת לע"ז.  אולם, יש לזכור שהרמב"ם חי כדהימי תחת שלטון מוסלמי וזה היה התאבדותי מצדו לרמוז שישנן השפעות ע"ז באיסלם.  בנוגע לסכנה שנשקפת לעם ישראל מצד המינים בהשוואה לסכנה שנשקפת לנו מצד הישמעאלים --- כל הפרעות והפוגרומים שערכו מינים נגד יהודים לא היו תוצאה של עקרונות הפציפיסטיים של הנצרות כפי שהם מופיעים בברית ה"חדשה", אלא הפרה בוטה של עקרונות אלו; והיו מאורגנים בדר"כ ע"י שליטים צבועים חילוניים ו/או ע"י הכנסיה הקאתולית.  מי שהפך את הנצרות לדת היה הקיסר הרומאי קונסטנטין, ששילב אלמנטים פגאניים (כמו סמל הצלב, סגידה לאל השמש --- המקור ל-Sunday, וכו').  הברית ה"חדשה" אינה קוראת בשום מקום להרוג יהודים, בעוד שהקור'אן מכתיב לישמעאלים להתעלל, להשפיל ולהרוג יהודים.  רוב הנוצרים האוונגליים הפסיקו להיות מסיונרים ביחס ליהודים, אוהבים יהודים, ומתפללים לשלומנו ולשלומה של ירושלים כל יום בתפילותיהם.  הם עזרו לחיים בן-פסח בשעה שהוא היה בסכנת נפשות בכלא האמריקאי בו ריצה עונש אכזרי ומיותר, וכל הארגונים היהודיים והיהודוניים באמריקה הפנו לו את גבם, ואף יהודי בארה"ב לא רצה לעזור לו.

כל נסיון כיום ע"י יהודים, ולו הטריוויאלי ביותר, להציג את האיסלם באור חיובי, ואת הנצרות ונוצרים אוונגליים אוהבי ישראל כמסוכנים לעם ישראל, מהווה בעיני סימן מובהק לחוסר ידע וחוסר הבנה של ההיסטוריה והמציאות העכשווית, ואם הייתי כעת במצב-רוח רע, הייתי גם מוסיף שזה סימן מובהק ליהודונות, מכיוון שבארה"ב יהודונים אמריקאיים מתבוללים מגינים על מוסלמים ומתקיפים נוצרים אוונגליים שתומכים בישראל.

אם כבר, אז הבעיה היא לא מינים עובדי ע"ז אלא עצם נוכחותם של יהודים בגלות --- מקום של טומאה וע"ז שבו אי אפשר להימנע מלהיות מושפע, ולא משנה כמה אתה צדיק (עובדה שכל ה"חסידים" למיניהם כאן לא קולטים).  בעיה נוספת היא נוכחותם של מינים בא"י, אך שוב, זו בעיה של יהודים ולא גוים.  אילו היהודים היו עוזבים את הגלות (עכשיו כשיש להם אפשרות) והיו מיישמים מדינת הלכה שמכתיבה את עזיבתם של עובדי ע"ז, שתי הבעיות היו נפתרות.  לא צריך להפנות אצבע מאשימה כלפי הגויים, שעושים בדיוק את מה שמצופה מהם, אלא כלפי עצמנו.

למה ניראה לך שהרמב"ם היה אומר שקר או לא את כל מה שידוע לו בשביל לדאוג לתחת שלו?
תורה צווה לנו משה מורשה,קהלת יעקב.
קרוב אלייך הדבר מאד בפיך ובלבבך לעשותו.
יגעתי ולא מצאתי - אל תאמין, לא יגעתי ומצאתי - אל תאמין, יגעתי ומצאתי - תאמין.
בכל דור ודור חייב אדם לראות עצמו כאילו הוא יצא ממצרים.
בראשית ברא ה' את השמים ואת הארץ.
שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד.

מנותק דוקא_כך

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3620
  • ופדויי ה' ישובון ובאו ציון ברינה
מיהו אללה?
« להגיב #35 ב- : יולי 15, 2008, 02:47:46 »
בס"ד

זה לא עניין של "לדאוג לתחת", זה עניין של לשרוד.  אתה יודע מה המקור למושג עכו"ם (עובדי כוכבים)?  עכו"ם הוא מושג שכפו עלינו הגוים שנשתמש בו במקום המלה "גוים".  זה קל מאוד "לתפוס תחת" כשאתה גר במדינה ריבונית ולא כד'ימי אזרח סוג ב' מושפל ובזוי, כבוש תחת ידם של פראי צמאי-דם שמחפשים סיבות להתעלל בך.  הרמב"ם לא שיקר, ח"ו.
יהונתן פולארד
ראובן מנינג
יגאל עמיר
חגי עמיר
עופר גמליאל
שלמה דביר
ירדן מורג
דוד אמויאל
חזקיהו עמי פופר
גור המל
ישי שליסל
דני טיקמן
ג'וליאן סופיר
ארנולד ישראלוב
רחמים לוטטי
חברי מחתרת בת-עין
יונה אברושמי
יבגני גרוסמן
אלכסנדר רבינוביץ'
מורדי הראל
אליצור הראל

מנותק eran

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 662
מיהו אללה?
« להגיב #36 ב- : יולי 15, 2008, 13:31:58 »
אינני יודע מאיפה המצאת את הדבר שהרמב"ם היה "מושפל ובזוי" במצרים, לידיעתך הוא נודע כאחד מטובי הרופאים, והיה רופאו האישי של מלך מצרים, וכמו שהוא בעצמו בתוך מכתב ששלח בשנת 1199 לשמואל אבן תיבון, בתקופה שבה עסק אבן תיבון בתרגום לעברית של "מורה הנבוכים" – ספרו הפילוסופי של רמב"ם. וכך כתב רמב"ם לאבן תיבון:
"...אני שוכן במצרים (=בפוּסְטָאט) והמלך שוכן בקאהרה (=קהיר)... אי אפשר לי מבלתי ראותו בכל יום בתחילת היום... כללו של דבר - כל יום אני עולה לאל-קאהרה בהשכמה (=מוקדם בבוקר), וכשלא יהיה שם שום מכשול... אשוב למצרים (=פוסטאט) לאחר חצי היום... ואמצא האכסדראות (=המסדרונות) כולן מלאות גויים, בהם חשוב ובלתי חשוב… ושופטים ושוטרים... ואצא לרפאותם ולכתוב להם [פתקאות ונוסחאות חולייהם]... עד הלילה... ואני שוכב פרקדן מרוב העייפות..."

הוא היה אדם חשוב מאוד ונכבד מאוד, ומטובי העם היו משחרים לפתחו!!

כל טוב!



מנותק דוקא_כך

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3620
  • ופדויי ה' ישובון ובאו ציון ברינה
מיהו אללה?
« להגיב #37 ב- : יולי 15, 2008, 21:51:16 »
אינני יודע מאיפה המצאת את הדבר שהרמב"ם היה "מושפל ובזוי" במצרים, לידיעתך הוא נודע כאחד מטובי הרופאים, והיה רופאו האישי של מלך מצרים, וכמו שהוא בעצמו בתוך מכתב ששלח בשנת 1199 לשמואל אבן תיבון, בתקופה שבה עסק אבן תיבון בתרגום לעברית של "מורה הנבוכים" – ספרו הפילוסופי של רמב"ם. וכך כתב רמב"ם לאבן תיבון:
"...אני שוכן במצרים (=בפוּסְטָאט) והמלך שוכן בקאהרה (=קהיר)... אי אפשר לי מבלתי ראותו בכל יום בתחילת היום... כללו של דבר - כל יום אני עולה לאל-קאהרה בהשכמה (=מוקדם בבוקר), וכשלא יהיה שם שום מכשול... אשוב למצרים (=פוסטאט) לאחר חצי היום... ואמצא האכסדראות (=המסדרונות) כולן מלאות גויים, בהם חשוב ובלתי חשוב… ושופטים ושוטרים... ואצא לרפאותם ולכתוב להם [פתקאות ונוסחאות חולייהם]... עד הלילה... ואני שוכב פרקדן מרוב העייפות..."

הוא היה אדם חשוב מאוד ונכבד מאוד, ומטובי העם היו משחרים לפתחו!!

כל טוב!
בס"ד

ערן, מה גורם לך לחשוב שהישמעאלים התייחסו אל היהודים יותר טוב מאשר הצורה שבה הם מתייחסים כיום לנוצרים הקופטים במצרים (צאצאים של המצרים הקדמונים), או לאחיהם הערבים הנוצרים בלבנון?  וגם אם הם התייחסו טוב בתקופות שונות אל היהודים אז, זה לא מייצג את דת האיסלם הנאצית שקוראת להשפלתם והריגתם של "אנשי הספר" (היהודים והנוצרים), בדיוק כמו ש"מוסלמים" מסויימים שאיתם אני עובד בארה"ב, שאוכלים חזיר ושותים יין לא מייצגים את דת האיסלם, ובדיוק כמו שיהודונים שמאלנים לא מייצגים את היהדות האמיתית.  טרחת ללמוד את הקור'אן, את החדית', את הביוגרפיה של המשוגע יש"ו?  דרך אגב, השאלה ששאלתי ("מה גורם לך...") היא שאלה רטורית --- אני יודע את התשובה.  אתה שטוף-מח של ש"ס, ואני מכיר רבים כמותך שסוגדים לרב עובדיה ולכל מה שהוא אומר.  במקום לתמוך ברב מאיר כהנא זצוק"ל הי"ד כשגדול דורינו היה בחיים ולהצביע בכנסת בעד הצעות החוק שהגיש נגד התבוללות, נגד נישואי תערובת, נגד מפגשים בין תלמידים יהודים וערבים --- במקום כל זה הם תקעו לו סכין בגב, ולימדו וממשיכים ללמד צעירים בורים איך שהיה נפלא בארצות ערב.  אז מה הפלא שכיום יש אלפי נשים יהודיות נשואות לערבים, ועשרות אלפי נשים יהודיות שיוצאות או גרות יחד עם ערבים.  אתם הש"סניקים ממש מאכזבים.  מצד אחד אתם "מסכימים" שהרב כהנא היה רב גאון וצדיק גדול, ומצד שני מרמזים שהעובדה שרצחו אותו היא הוכחה לכך שהוא טעה, ובו-בזמן מאמינים שיסורים באים על צדיקים לא בגלל עוונות (שהרי הם נקיים מעוון) אלא כדי לכפר על עוונות הדור.  אז תחליטו, ש"סניקים, הרב כהנא היה צדיק או לא?  שאלה נוספת: אם היה כל-כך נפלא במרוקו/תוניס/אלג'יריה/לוב/עירק/מצרים, אז למה רוב היהודים המזרחיים החילוניים תמכו ברב כהנא?  המזרחיים ה"דתיים" הם ש"סניקים כברירת מחדל, אבל החילוניים תמכו ברב כהנא.  איך אתה מסביר את זה?
יהונתן פולארד
ראובן מנינג
יגאל עמיר
חגי עמיר
עופר גמליאל
שלמה דביר
ירדן מורג
דוד אמויאל
חזקיהו עמי פופר
גור המל
ישי שליסל
דני טיקמן
ג'וליאן סופיר
ארנולד ישראלוב
רחמים לוטטי
חברי מחתרת בת-עין
יונה אברושמי
יבגני גרוסמן
אלכסנדר רבינוביץ'
מורדי הראל
אליצור הראל

מנותק eran

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 662
מיהו אללה?
« להגיב #38 ב- : יולי 16, 2008, 00:26:14 »
דווקא כך,

אני שם לב שהתגובות שלך מתבטאות בהרבה טינה ואנטיגוניזם כלפי הציבור החרדי (וכשאני אומר חרדי אינני מתכוון "לחרדים" שנתקלת בהם בארה"ב), יש לך בעיה עם הלבוש שלהם, עם ההנהגות שלהם, עם דרך החיים שלהם - ואני באופן אישית יודע טוב מאוד מהיכן זה בא, אל תשכח שגם אני הייתי חילוני בעברי. אתה צריך להבין שעולם התורה מונהג ע"י ענקי עולם שכל ימיהם שקדו ב-4 אמות של הלכה, וכל מעייניהם וכל חפצם זה להגדיל תורה ולהאדיר. ומי אתה שתשפוט לדוגמא את האדמו"ר מצאנז-קלויזנבורג שהיה אחד מענקי הדור האחרון, היה ניצול אשוויץ, איבד את אישתו ו-11 ילדיו בשואה, ואחרי כן עלה לא"י התחתן, הביא ילדים והקים את החסידות מחדש, הוא בנה בתי-ספר, ישיבות מוסדות חינוך לבנים ובנות, ואפילו את בית-החולים המפורסם בנתניה "לניאדו", וזה רק סיפור אחד, מאחורי כל צדיק מסתתר הנהגות ופועלות שהוא עשה עבור העם היהודי. הידעת שהגר"ע יוסף שליט"א התיר לבד ובעצמו את כל העגונות של מלחמת יוה"כ (למעלה מ-1000 עגונות), עדים מספרים שלא לא ישן בלילות ועבד ללא הפסקה כדי להביא מזור לאותם עגונות ולהתיר אותם מכבליהם.

דווקא כך, עם כל הצער שיש מבחינה רגשית סביב מותו של הר' מאיר כהנא ואח"כ גם מות בנו ורעיתו בדמי ימיהם צריך לדעת באופן ברור שהשקפותיו התורניות של הרב מאיר כהנא הי"ד לא התקבלו בציבור החרדי, ובמידה רבה גם לא בציבור הדתי לאומי, אני זכיתי ללמוד את רוב ספריו של הרב כהנא הי"ד ויש שם הרבה דברים שלא מסתדרים על הלך הרוח של הציבור החרדי, ובכלל אדם שקרא את ספריו (למעט "הרעיון היהודי") מבחין שהרבה מדעותיו נמשכו אחר התקופה של מרדנות במוסכמות "והפנתרים השחורים" (אם תקרא את ספרו "הליגה להגנה יהודית" תראה שהליגה מבוססת ממש על רעיון הפנתרים, והרצון של הרב ליצור "חיה יהודית"), ומוצאים בדעותיו הרבה הדים לאפיקורס שונא היהדות ולדימיר ז'בוטינסקי (שהר' כהנא מכנהו בתואר: "ענק החשיבה"), והנסיון של הר' כהנא להוסיף לדעות אלה נופך תורני ע"י התבוננות במציאות דרך מסך עבה של דמיונות הרואים את מציאותנו כאילו היתה בימי דוד המלך בכלל לא מתאים לציבור שומר התורה והמצוות, שעליו נאמר: "היידים ידי עשו והקול קול יעקב".

דברים אלה הם הסתכלות השקפתית- תיאולוגית של הציבור החרדי כלפי הרב כהנא, אני באופן אישית מנסה להתעלם מהדברים האלה ולקחת את הדברים הטובים מאוד ממורושתו של הרב כהנא הי"ד, ואני משתדל כל שנה לעלות לקבר ביום הפטירה של הרב...

תראה אני יודע בוודאות שהמצב הרוחני של היהודים בארצות-ערב היה הרבה יותר טוב והיו שומעים בקול רבותיהם, ולידעתך הרב כהנא הביע עניין רב בגורלם של ילדי עדות המזרח שטען כי חולנו במכוון, והציע לקבוע בתענית אסתר יום זיכרון במתכונת יום הזכרון לשואה ולגבורה שייוחד ל"שואה הרוחנית" של נוער העולים מהמזרח!!!

לפחות בארצות-ערב היה כבוד לחכמי ישראל, לתורה וללומדיה, פה בארץ מתקיים בעקבות החילון הכוון של הציונות החילונית "יראי חטא ימאסו", לפחות אפשר לתנחם שזה סימן לגאולה.

מנותק דוקא_כך

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3620
  • ופדויי ה' ישובון ובאו ציון ברינה
מיהו אללה?
« להגיב #39 ב- : יולי 16, 2008, 04:59:54 »
בס"ד

ציטוט
ומוצאים בדעותיו הרבה הדים לאפיקורס שונא היהדות ולדימיר ז'בוטינסקי (שהר' כהנא מכנהו בתואר: "ענק החשיבה")
כזה דבר הרב יכול היה לומר רק בפני עמי הארץ ותנוקות שנשבו, שחושבים בבורותם שז'בוטינסקי ומנחם בגין זה שיא היהדות...  אני זוכר במספר הרצאות (מוקלטות) ובספרים/מאמרים, הרב הזכיר חלק מהדברים המכוערים שז'בוטינסקי אמר שכיום מעדיפים להסתיר.  הוא תאר את ז'בוטינסקי כגדול המנהיגים הציונים החילוניים באירופה, וזה אכן מדוייק.

ציטוט
והנסיון של הר' כהנא להוסיף לדעות אלה נופך תורני ע"י התבוננות במציאות דרך מסך עבה של דמיונות הרואים את מציאותנו כאילו היתה בימי דוד המלך בכלל לא מתאים לציבור שומר התורה והמצוות, שעליו נאמר: "היידים ידי עשו והקול קול יעקב".
אחת הסיסמאות של הרב (ושל חיים) היתה שלפני שאנחנו יכולים להפוך לעם מובחר, קודם כל צריך להפוך לעם נורמלי ולרפא את החולי הנפשי שלקינו בו בגלות בת 2000 שנה.  אתה רוצה להיות אוכל חינם פראזיט, לשבת כל היום להתפלל, ושאחרים יעשו את העבודה בשבילך, יקיזו מדמם בשביל להגן עליך?  לא נורמלי לשאוף להפוך את מדינת ישראל למדינה של "דוסים" וישיבות.  זה חילול השם.  ואל תגיד שגם בקרב ה"דוסים" אין שנאת חינם, בין חרדים אשכנזים לבין חרדים מזרחיים.  בשיעורי תורה הרבנים תמיד מפגינים "אהבת ישראל" ע"י שימוש במלים כמו "אחינו המזרחיים" או "אחינו האשכנזים" אבל אם הבת המזרחית התאהבה באברך אשכנזי, אז אוי ואבוי לבחור.  אנחנו הרי יודעים את הסיפור המכוער על ה"רב" שלמה עמאר והבת שלו.  ואגב, למה לא מתאימה לך המציאות של ימיו של דוד המלך?  למה אתה רוצה להעתיק את הגטאות והשפלות של הגלות לא"י?  זאת מחלה נפשית גלותית, להמשיך לרצות להיות מושפל, בזוי ומפסידן גם בארץ שלך.  הרב כהנא רצה לקחת הטוב שבכל ציבור --- את יראת ה' של הציבור האמוני, ואת דרך הארץ (מדע, כלכלה, צבא, וכו') של הציבור החילוני השפוי --- למזג אותם ולהקים לתחיה את המציאות של דוד המלך.  הגישה שלך היא אחד המניעים העיקריים לכך שהציבור החילוני שונא חרדים, וכתוצאה מכך, לצערנו ולדאבוננו, יהדות, מכיוון שהם מקבלים את הרושם שיהדות מנוגדת לראציונליות ושפיות.

ציטוט
תראה אני יודע בוודאות שהמצב הרוחני של היהודים בארצות-ערב היה הרבה יותר טוב והיו שומעים בקול רבותיהם
זה ידוע ולא ניתן לערעור, אבל לא על זה דיברתי --- על המצב הרוחני --- אלא דיברתי על המצב הגשמי, והעניין של חילול השם כאשר יהודי מושפל ע"י ישמעאלי מלוכלך.  כאשר הרב הזכיר בכל הזדמנות את השואה הרוחנית שנעשתה ליהדות המזרח ע"י מפא"י, מפ"ם והשומר הצעיר, הוא לא התכוון שהיה עדיף אילו יהודי ארצות ערב היו נשארים בגלות הישמעאלית, ובטח ובטח שהוא לא התכוון לרמוז שהישמעאלים התייחסו יפה אל היהודים.
יהונתן פולארד
ראובן מנינג
יגאל עמיר
חגי עמיר
עופר גמליאל
שלמה דביר
ירדן מורג
דוד אמויאל
חזקיהו עמי פופר
גור המל
ישי שליסל
דני טיקמן
ג'וליאן סופיר
ארנולד ישראלוב
רחמים לוטטי
חברי מחתרת בת-עין
יונה אברושמי
יבגני גרוסמן
אלכסנדר רבינוביץ'
מורדי הראל
אליצור הראל

מנותק eran

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 662
מיהו אללה?
« להגיב #40 ב- : יולי 16, 2008, 12:37:47 »
דווקא כך,

מדבריך נידף ריח עז של ביזוי כבוד ת"ח כלפי הרה"ר הגר"ש עמאר שליט"א שהוא אחד מבחירי הדיינים בדור האחרון, אני מוחה בך, ומציע לך לחזור מדבריך. בתור אחד שנמשך אחרי הרב כהנא הי"ד, אתה צריך לדעת כמה הוא כיבד את הרבנות ואת החלטותיה ואת העומדים בראשה, לדוגמא כאשר שאלו אותו על הפסיקה של הגר"ע יוסף שליט"א (שהיה הרה"ר בזמן רוב שנות פעילותיה של תנועת כך) לגבי יהדותם של יהודי אתיופיה (הגר"ע יוסף הכיר בהם) - והרב כהנא אמר דעתי עם הרבנות, ומקרה יותר קיצוני - בקלטת "הרצאה באפרת" מישהי מהקהל שאלה את הרב כהנא אם מותר למכור לנוכרים את הקרקעות שלהם (שנמצאים בא"י) בכדי לעקוף את האסור של שנת שמיטה. והרב כהנא ענה לה: אע"פ שאני מתנגד לדבר, מי שרוצה למכור לנוכרים יכול לסמוך על ההיתר של הרבנות!!

עיין גם בספר צופה ומנהיג עמ' 287 ששם הרב כהנא הי"ד, שם יש נאום של הרב כהנא משנת 1989 ששם הרב כהנא אמר שהרבנות צריכה להיות מעל המדינה, ושמנהיגי הרבנות כמו הרב עובדיה צריכים להיות צריכים להיות מעל למדינה ולא כפופים לה!!!!!

הרב מאיר כהנא הי"ד כותב בסיפרו "כהן ונביא" כרך ב': "הקשב והבט בזהירות מרובה על אותו אדם שהוא טוען אוהב יהודים , אם הוא מדבר בשם "היהדות" בשעה שהוא אדם שמעולם לא למד, ומשתמש במעט שלמד כדי לתקוף בו תלימדי חכמים (וזה לא משנה איזה ת"ח)- הוא אינו בשבילך".

וחוץ מזה שגלוי וידוע לכל שהרב כהנא היה מתייעץ עם גדולי תורה בהלכה, גם עם אותם רבנים לא היו בדיוק בזרם שלו. לדוגמא עיין בספר "אגרות משה" של הרב משה פיינשטיין (מגדולי הזרם הליטאי בארה"ב), בחלק אורח חיים ד', לו' ששם הוא דן בשאלה ששאל אותו הרב מאיר כהנא הי"ד בקשר למנהג שרווח בקהילתו של הרב כהנא, האם כדי להמשיך במנהג או לבטל אותו.

דווקא כך, כל שמות הגנאי האלה "פראזיטים", "דויסים", "אוכלי חינם" "עושים חילול ה'" - מסבירים לי יותר ממה שאני צריך!!!

גם כדי לא לשכוח את מה שהרב מאיר כהנא הי"ד אומר בספר "צופה ומנהיג" בקשר "לאהבת ישראל" , וז"ל: "אנחנו צריכים להיות מלאי אהבה, אהבת ישראל, כי שינאה- זה הרס. עם זאת אדם חייב להבין, כי יש גם עת לשנוא, שהרי לימדנו החכם מכל אדם: "עת לשנוא". יש הלכות אהבה וישנן הלכות שינאה ואדם שאינו לומד, אינו מסוגל להבחין בינהם".

תעיין במאמר שלי "אהבת ישראל" שמובא בספרייה של הפורום, שם סיכמתי את את העניין הזה בהשקפה יהודית גם מדבריו של הרב כהנא הי"ד:
http://hayamin.org/forum/index.php?topic=506.0

כל טוב...
« עריכה אחרונה: יולי 16, 2008, 12:44:13 על ידי eran »

מנותק גַּם בָּשָׁן וְגַם גִּלְעָד

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5916
  • אבי פרחן – יום יבוא אחים נחזורה!
מיהו אללה?
« להגיב #41 ב- : יולי 16, 2008, 13:32:02 »
הרב מאיר כהנא הי"ד כותב בסיפרו "כהן ונביא" כרך ב': "הקשב והבט בזהירות מרובה על אותו אדם שהוא טוען אוהב יהודים , אם הוא מדבר בשם "היהדות" בשעה שהוא אדם שמעולם לא למד, ומשתמש במעט שלמד כדי לתקוף בו תלימדי חכמים (וזה לא משנה איזה ת"ח)- הוא אינו בשבילך".

אוחח איזה משפט חשוב וקולע! אני חייב לשנן אותו. פשוט יהלום!


ציטוט
...כל שמות הגנאי האלה "פראזיטים", "דויסים", "אוכלי חינם" "עושים חילול ה'"... שינאה- זה הרס. ...יש גם... "עת לשנוא". יש הלכות אהבה וישנן הלכות שינאה ואדם שאינו לומד, אינו מסוגל להבחין בינהם.

 :V:


ציטוט
תעיין במאמר שלי "אהבת ישראל" שמובא בספרייה של הפורום, שם סיכמתי את את העניין הזה בהשקפה יהודית גם מדבריו של הרב כהנא הי"ד:
http://hayamin.org/forum/index.php?topic=506.0

מאמר מצויין. אחד הגדולים שקראתי כאן.
« עריכה אחרונה: יולי 16, 2008, 13:36:26 על ידי גַּם בָּשָׁן וְגַם גִּלְעָד »

מנותק דוקא_כך

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3620
  • ופדויי ה' ישובון ובאו ציון ברינה
מיהו אללה?
« להגיב #42 ב- : יולי 17, 2008, 02:04:19 »
בס"ד

ציטוט
מדבריך נידף ריח עז של ביזוי כבוד ת"ח כלפי הרה"ר הגר"ש עמאר שליט"א שהוא אחד מבחירי הדיינים בדור האחרון, אני מוחה בך, ומציע לך לחזור מדבריך.
לא רק שאני לא אחזור מדברי, אלא אני גם יכול לומר לך שהשתמשתי בלשון המעטה משיקולי כיבוד ת"ח, ולא מפני שיש לי משהו אישי נגד ה"רב" עמאר, אלא מפני הנזק שהפרשה שבה הוא ובתו היו מעורבים גרמה לעניין של אהבת ישראל וקרוב תנוקות שנשבו.  לצערנו, יהודים אשכנזים חילוניים רבים חושבים שהמזרחיים הם "פרימיטיביים" כמו הערבים, וכשה"רב" עמאר נוקט באותם אמצעים שנוקטים בהם הערבים להגנה על "כבוד המשפחה" (ושים לב שהאהוב של בתו לא היה סתם יהודי, ממה שידוע לי, אלא אברך, ת"ח) הרי זה רק מרחיק עמי הארץ מיהדות, ואשכנזים מאחיהם המזרחיים.  ואגב, לא צריך להיות נודניק ולהמשיך "למחות" --- קיבלתי את המסר, ואתה קיימת את מצוות "הוכח תוכיח", אשריך.

ציטוט
עיין גם בספר צופה ומנהיג עמ' 287 ששם הרב כהנא הי"ד, שם יש נאום של הרב כהנא משנת 1989 ששם הרב כהנא אמר שהרבנות צריכה להיות מעל המדינה, ושמנהיגי הרבנות כמו הרב עובדיה צריכים להיות צריכים להיות מעל למדינה ולא כפופים לה!!!!!
מסכים באופן עקרוני, למרות שמבחינה מעשית, גם בהלכה ישנן נסיבות שבהן ה"מדינה" (מלכות) היא כביכול "מעל" ה"רבנות" (לדוגמה, למלך יש סמכות להוציא להורג בלי הרבה דיונים, וכן לצאת למלחמה).  ה"רבנות" (אני מניח שאתה מתכוון לסנהדרין, שיוקם, ישפוט וינחה אותנו בב"א) יותר מאשר שהיא "מעל", מגדירה את המסגרת שבתחומה פועלת המלכות, וכמובן שההצלחה של ההסדר הזה תלויה ביראת ה' ובענווה של המלך.  אולי לזה התכוון הרב, שיש צורך במלך ראוי שמקבל על עצמו עול מלכות שמיים, ובדיעבד את עול המרות של הסנהדרין.  אשמח לשמוע מה דעתך בנושא, אני מניח שאתה בקי יותר ממני.

ציטוט
הרב מאיר כהנא הי"ד כותב בסיפרו "כהן ונביא" כרך ב': "הקשב והבט בזהירות מרובה על אותו אדם שהוא טוען אוהב יהודים , אם הוא מדבר בשם "היהדות" בשעה שהוא אדם שמעולם לא למד, ומשתמש במעט שלמד כדי לתקוף בו תלימדי חכמים (וזה לא משנה איזה ת"ח)- הוא אינו בשבילך".
מסכים בהחלט --- ולכן אני לא מתיימר ואף פעם לא אשאף לשררה, כי אני יודע שאני לא במדרגה הראויה.  דע לך שהדברים החריפים שכתבתי הם לאו דוקא מה שאני חושב אלא חזרה על דברים שאני שומע באופן קבוע מחילוניים, ובתגובה אני נאלץ להגן על היהודים ה"דתיים" שהם מתקיפים, לתרץ את התנהגותם, לנסות להפיג את הכעס ושנאת החינם הארסית בלבם של חילוניים שאינם אפילו שמאלנים או ערב רב.  מעניין שדברים אלו לא שמעתי נאמרים על הרב, שחבש כיפה שחורה, ולא הסתיר את שאיפתו להפוך את מדינת ישראל ל"מדינת הלכה".

ציטוט
וחוץ מזה שגלוי וידוע לכל שהרב כהנא היה מתייעץ עם גדולי תורה בהלכה, גם עם אותם רבנים לא היו בדיוק בזרם שלו. לדוגמא עיין בספר "אגרות משה" של הרב משה פיינשטיין (מגדולי הזרם הליטאי בארה"ב), בחלק אורח חיים ד', לו' ששם הוא דן בשאלה ששאל אותו הרב מאיר כהנא הי"ד בקשר למנהג שרווח בקהילתו של הרב כהנא, האם כדי להמשיך במנהג או לבטל אותו.
בסוגיות כמו האם לחטט או לא לחטט באף בשבת, האם לטבול או לא לטבול את הטוסטר במים, אני בטוח שהרב התייעץ עם רבנים שהתמחו בנושאים אלו, אבל בנושאים גדולים והרי גורל כמו קידוש השם, מחיקת חילול השם, נטיעת גאווה לאומית, הגנה על חיי יהודים, מניעת התבוללות, המשכיות עם ישראל והגנה על קדושת א"י, הרב לא התייעץ עם רבנים אחרים, שהפגינו, וממשיכים להפגין, פחד וחוסר בטחון (למרות שבזמן האחרון חל שיפור משמעותי, לפחות במגזר ה"ממלכתי").

ציטוט
דווקא כך, כל שמות הגנאי האלה "פראזיטים", "דויסים", "אוכלי חינם" "עושים חילול ה'" - מסבירים לי יותר ממה שאני צריך!!!
את שמות הגנאי האלה אני שומע מפיהם של הרבה יהודים חילוניים לא שמאלנים, ואני לא משתמש בהם.  הזכרתי אותם כדי לראות מה תהיה התגובה שלך.  חילול ה' כמובן הוא לא מושג שכל אדם רשאי להגדירו כפי שהוא מוצא לנכון, אלא כפי שהוא מוגדר בתורה ובהלכה.  לפעמים ההגדרה האינטואיטיבית של עם הארץ מקבילה להגדרה ההלכתית.  ברור שאם יהודי מניח תפלין ולובש ציצית, ועם הארץ חושב שזה מגוחך, זה לא נחשב לחילול השם, אבל כשיהודי מתלבש כמו ליצן הולנדי מהמאה ה-17, או שנתפס בעוון מעילה בכספי ציבור, או בביצוע מעשים מגונים בבנותיו, זה כן חילול השם.  הציבור ה"דתי" מתפקד כנציגים של הקב"ה עבור שאר עם ישראל, בדיוק כפי שעם ישראל מתפקד כנציגים של הקב"ה עבור שאר האנושות, ותפקיד זה כרוך באחריות כבדה.  המחבר של מסילת ישרים לא עשה את תורתו אמנותו, אלא עבד למחייתו.  אבא חלקיה עבד למחייתו, והקב"ה הקשיב דוקא לתפילותיו ולא שעה לתפילותיהם של גדולי הדור, שהיו נאלצים לבוא אליו בבקשה שיעתר בשמם לקב"ה.  הרמב"ם היה גם גדול בתורה וגם רופא.  אני לא אומר שכל ת"ח הם "אוכלי חינם" מכיוון שאני אישית מכיר מספר יהודים ממש גאונים, עילויים, שבאמת ראויים שתורתם תהיה אמנותם, והם בצדיקותם ובחסידותם החליטו לעבוד למחייתם בנוסף ללימוד תורה --- אותי אישית זה מאוד מצער.

ציטוט
גם כדי לא לשכוח את מה שהרב מאיר כהנא הי"ד אומר בספר "צופה ומנהיג" בקשר "לאהבת ישראל" , וז"ל: "אנחנו צריכים להיות מלאי אהבה, אהבת ישראל, כי שינאה- זה הרס. עם זאת אדם חייב להבין, כי יש גם עת לשנוא, שהרי לימדנו החכם מכל אדם: "עת לשנוא". יש הלכות אהבה וישנן הלכות שינאה ואדם שאינו לומד, אינו מסוגל להבחין בינהם".
עד לאחרונה האמנתי שלפעמים באמת צריך לשנוא, במיוחד את הישמעאלים והערב רב, אבל עכשיו אני חושב שגם זה מיותר.  אני כן מאמין שצריך להרוג גם את אלו וגם את אלו, שהם אויבי עם ישראל ולכן גם אויבי ה', אבל יש להרוג אותם לא מתוך שנאה אלא מתוך קבלת עול מלכות שמיים.  בדיוק כמו שאתה לא שונא נחש שנכנס לאוהל שבו אתה יושן (שהרי איך אפשר לשנוא בריה שמתנהגת בדיוק כפי שהקב"ה תכנן) אלא אתה פשוט הורג אותו בקור-רוח, כך צריך לעשות עם הישמעאלים והערב רב.  הישמעאלים --- "והוא יהיה פרא" --- טוב ויפה, שאם לא כן (היינו, אם הם היו שוחרי שלום), אוי ואבוי לנו (שכן אז התורה היתה כביכול שקר), והערב רב --- "מהרסיך ומחריביך ממך יצאו" --- טוב ויפה, שאם לא כן, אוי ואבוי לנו (שכן אז נביאי האמת היו נביאי שקר).  מה לא בסדר?  אלו שיודעים מה לעשות בנידון (מחה תמחה את זכר עמלק, הלכות עיר נדחת) ולא עושים מפאת קטנות אמונה וחוסר בטחון.

מעניין אותי לדעת את מי לדעתך יש לשנוא כיום (על פי ההלכה, כמובן).

ציטוט
תעיין במאמר שלי "אהבת ישראל" שמובא בספרייה של הפורום, שם סיכמתי את את העניין הזה בהשקפה יהודית גם מדבריו של הרב כהנא הי"ד:
http://hayamin.org/forum/index.php?topic=506.0
מאמר באמת מעולה, ישר כח על ההשקעה!
« עריכה אחרונה: יולי 17, 2008, 05:03:12 על ידי דוקא_כך »
יהונתן פולארד
ראובן מנינג
יגאל עמיר
חגי עמיר
עופר גמליאל
שלמה דביר
ירדן מורג
דוד אמויאל
חזקיהו עמי פופר
גור המל
ישי שליסל
דני טיקמן
ג'וליאן סופיר
ארנולד ישראלוב
רחמים לוטטי
חברי מחתרת בת-עין
יונה אברושמי
יבגני גרוסמן
אלכסנדר רבינוביץ'
מורדי הראל
אליצור הראל

מנותק דוקא_כך

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3620
  • ופדויי ה' ישובון ובאו ציון ברינה
מיהו אללה?
« להגיב #43 ב- : יולי 17, 2008, 17:10:26 »
בס"ד

ציטוט
תשמע אינני מתכוון להמשיך לדון איתך ולקרוא את דבריך לגבי שום דבר
מקובל עלי.

ציטוט
כל עוד אתה נשאר בדבריך
נשאר גם נשאר.

כל טוב.
יהונתן פולארד
ראובן מנינג
יגאל עמיר
חגי עמיר
עופר גמליאל
שלמה דביר
ירדן מורג
דוד אמויאל
חזקיהו עמי פופר
גור המל
ישי שליסל
דני טיקמן
ג'וליאן סופיר
ארנולד ישראלוב
רחמים לוטטי
חברי מחתרת בת-עין
יונה אברושמי
יבגני גרוסמן
אלכסנדר רבינוביץ'
מורדי הראל
אליצור הראל

מנותק eran

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 662
מיהו אללה?
« להגיב #44 ב- : יולי 18, 2008, 01:15:54 »
אתה עז פנים, חבל ועצוב לי שתתאבד את העולם הבא שלך בעקבות אמון שתשקורת החילונית, זה לא דברי מוסר או לקחים או איזה דברים באוויר, זאת הלכה בשו"ע, כמו להניח תפילין כמו לשמור שבת, אדם שמבזה ת"ח אין חלק לעולם הבא, אתה לא מבין שזה רציני? אתה חושב שזה איזה בדיחה? אתה יכול להפסיד את כל העולם הבא שלך בגלל זה!! הפורום הזה מסטול הוא מתפלפל סביב הלכה שאין עליה עוררין - האיסלם לא עובד ע"ז, ואיסלמי שלא רוצח ומאמין בעקרונות האיסלם יכול להחשב שומר 7 מצוות בני נוח ויש לו חלק לעולם הבא. ואילו אתה בעזות מצח ולזות שפתים מבזה ת"ח שעליך ההלכה אומרת - אין לו חלק לעולם הבא!!
מסקנה הלכתית מתבקשת - ערבי מוסלמי יכול להיות שיהיה חלק בעולם הבא, ואילו לך לא!!!!!!!

מנותק דוקא_כך

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3620
  • ופדויי ה' ישובון ובאו ציון ברינה
מיהו אללה?
« להגיב #45 ב- : יולי 18, 2008, 04:56:20 »
אתה עז פנים, חבל ועצוב לי שתתאבד את העולם הבא שלך בעקבות אמון שתשקורת החילונית, זה לא דברי מוסר או לקחים או איזה דברים באוויר, זאת הלכה בשו"ע, כמו להניח תפילין כמו לשמור שבת, אדם שמבזה ת"ח אין חלק לעולם הבא, אתה לא מבין שזה רציני? אתה חושב שזה איזה בדיחה? אתה יכול להפסיד את כל העולם הבא שלך בגלל זה!! הפורום הזה מסטול הוא מתפלפל סביב הלכה שאין עליה עוררין - האיסלם לא עובד ע"ז, ואיסלמי שלא רוצח ומאמין בעקרונות האיסלם יכול להחשב שומר 7 מצוות בני נוח ויש לו חלק לעולם הבא. ואילו אתה בעזות מצח ולזות שפתים מבזה ת"ח שעליך ההלכה אומרת - אין לו חלק לעולם הבא!!
מסקנה הלכתית מתבקשת - ערבי מוסלמי יכול להיות שיהיה חלק בעולם הבא, ואילו לך לא!!!!!!!
בס"ד

ציטוט
אינני מתכוון להמשיך לדון איתך ולקרוא את דבריך לגבי שום דבר.
קיוויתי שזה לא היה איום סרק...  שוב אכזבת.

ציטוט
אתה עז פנים
בוא נעשה ניסוי.  תפתח סקר חדש שישאל את חברי הפורום מי חושב שאני עז פנים, ומי חושב שאתה עקשן עז פנים נודניק, ונראה מה תוצאות ההצבעה.  הולך?

ציטוט
אדם שמבזה ת"ח אין חלק לעולם הבא, אתה לא מבין שזה רציני? אתה חושב שזה איזה בדיחה?
בדיחה?!  אלפי יהודים שנרצחו בגלל מדיניות נפשעת של ש"ס ותמיכה בממשלה מופקרת זה בדיחה?!  עשרות ואולי מאות אלפי יהודים ימניים שפויים ששונאים "דתיים" בגלל אינספור פרשיות שחיתות שמעורבים בהם ש"סניקים וחרדים אחרים זה בדיחה?!  איך חילול השם ע"י ת"ח יכול להיחשב לבדיחה?!  הבדיחה היחידה היא הגישה הגלותית האומללה של חולי נפש "דתיים" שחושבים כל הזמן רק על העולם הבא ולא מבינים מה תפקידם בעולם הזה.  הרבה יותר חשוב מהגורל האישי שלי בעולם הבא הוא גורלו של עם ישראל, ההמשכיות הרוחנית והגשמית של האמת, וההתנהגות הפסולה של המנהיגים הרוחניים של תנועת ש"ס ותנועות "דתיות" אחרות (תמיכה בממשלה המופקרת אך ורק בשביל תקציבים) שתורמת לא להחשת הגאולה אלא לעוד אסונות ועוד נרצחים ועוד חילול השם.  כל הש"סניקים שפגשתי בחיי (ואתה לא יוצא מהכלל) חושבים כל הזמן רק על העולם הבא וסוגדים לכל מלה שיוצאת מפיו של הרב עובדיה.  אז יש לי חדשות בשבילכם --- זה לא מספיק.

ת"ח ראוי כמו הרב מאיר כהנא זצוק"ל הי"ד לא ביזו ולא מבזים אפילו עמי הארץ.  מעניין למה.  אל תצפה שאותו יחס של כבוד יקבלו ש"סניקים מושחתים רק בגלל שיש להם כיפות על הראש והוציאו פסקים אם לחטט או לא לחטט באף בשבת, ואתה יכול למחות מכאן ועד להודעה חדשה, זה לא מזיז לי ב-כ-ל-ל.  במקום לדרוש כבוד שלא מגיע להם, אולי הגיע הזמן שהם יעבדו קשה עבורו, יפגינו בטחון, גבורה, אידאליזם ומסירות נפש, ואז לא יהיה צורך לבוא בדרישות --- הכבוד יבוא באופן טבעי מכל היהודים השפויים (כלומר כולם חוץ משמאלנים וערב רב בוגדניים).

ציטוט
ואיסלמי שלא רוצח ומאמין בעקרונות האיסלם יכול להחשב שומר 7 מצוות בני נוח ויש לו חלק לעולם הבא.
משפט זה מעיד עד כמה אתה לא מבין את הדת הנאצית, שהרי לא קיים מוסלמי שמאמין בעקרונות האיסלם ולא רוצה לרצוח יאהודים.  אתה רוצה לומר לנו שבתור גמול על הרצון שלו לרצוח יהודים, יש לו חלק לעולם הבא?!  אתה בכלל שפוי?!  כל מלה נוספת שאתה כותב רק הורסת יותר את התדמית של ש"ס וש"סניקים, שגם כך פגומה.

כל טוב.
יהונתן פולארד
ראובן מנינג
יגאל עמיר
חגי עמיר
עופר גמליאל
שלמה דביר
ירדן מורג
דוד אמויאל
חזקיהו עמי פופר
גור המל
ישי שליסל
דני טיקמן
ג'וליאן סופיר
ארנולד ישראלוב
רחמים לוטטי
חברי מחתרת בת-עין
יונה אברושמי
יבגני גרוסמן
אלכסנדר רבינוביץ'
מורדי הראל
אליצור הראל

מנותק האלקשי

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 2820
מיהו אללה?
« להגיב #46 ב- : יולי 21, 2008, 00:09:21 »
חברים, נדמה לי שהויכוח הזה מיצה את עצמו.

לפני שאנעל, חשוב לציין שערן טועה, ומוסלמי לעולם לא יחשב בן נח כשר -
מכיון שעל בני נח נאסר חידוש דת.

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
מיהו אללה?
« להגיב #47 ב- : ספטמבר 04, 2008, 15:09:00 »
אני חייב להוסיף תגובה אחרונה למרות זאת (והאשכול ינעל סופית):
ערן, להלן ההוכחות מחז"ל-
רש"י על יחזקאל ט"ז, י"ז

(יז) צלמי זכר - לפי שדימה אות' לנקבה זונה דימה את הגלולים לזכר הנואף עמה

רד"ק על אותו פסוק:
 
יז) ותקחי כלי תפארתך מזהבי ומכספי - לחבוב עכו"ם עושים מכלי כסף ומכלי זהב המפוארים שיש להם ועושים מהם הצלמים כמו שאמר בדבר העגל ויתפרקו כל העם את נזמי הזהב אשר באזניהם:
אשר נתתי - לך כמו שאמר וכסף הרבתי להם וזהב עשו לבעל ומה שאמר צלמי זכר הוא לענין המליצה כדרך הזונות שעושות צלמי זכרות לדבר התשמיש:

מצודת דוד לאותו פסוק:
(יז) ותעשי לך - מהם עשית דמות צלמי זכר וזנית עמהם כדרך זונה מופלגת בתכלית הזנות וההפקר ר"ל מהכסף והזהב אשר הרביתי להם עשו צלמי עכו"ם להשתחוות להם:

ריקאנטי על דברים פרק כ"ג
"טעם לא תהיה קדשה ולא יהיה קדש [שם יח], תבין מסוד לא יבא ממזר, כי כשאדם מתייחד עם אשתו בטהרה ובקדושה ובצניעות, רומז לייחוד עליון וגורם ברכה ושפע מן הברית העליון לשכינה ועושה שלום מלמעלה ולמטה. אמנם אם מתייחד עם הקדשה, גורם שהשפע העליון יבא לפלגש של מעלה שהוא הקדשה, ומביא כחות הטומאה לעולם"

רש"י מלכים א' פרק כ"ב:
(לח) וילוקו הכלבים את דמו - ואומר אני ששם נהרג נבות שהרי אמר הנביא במקום אשר לקקו הכלבים את דם נבות וגו':
והזנות רחצו - וכלי הזיין רחצו שם מן הדם כך ת"י, ורבותינו אמרו אחאב מצונן היה ועשתה לו איזבל דמות ב' זונות במרכבתו:

ילקוט שמעוני שיר השירים רמז תתקפב
דבר אחר איזבל מטמאת בנביאי הבעל

תלמוד בבלי מסכת סנהדרין דף סג עמוד ב
אמר רב יהודה אמר רב: יודעין היו ישראל בעבודה זרה שאין בה ממש, ולא עבדו עבודה זרה אלא להתיר להם עריות בפרהסיא.

תסיק את המסקנות לבד

לגבי היטלר והאיסלם:
היטלר בעצמו פינטז על כך שהאיסלם היה דת עדיפה עבור העם הגרמני והגזע הארי בכללו, ולראייה לכך אני מביא את עדותו האישית של האדריכל שלו, ושר החימוש הנאצי אלברט שפאר, בספרו האוטוביוגרפי "בתוככי הרייך השלישי" בעמ' 142-143 (בתרגום לאנגלית) שם היטלר מצוטט במדויק כשהוא אומר:" כמה חבל שהעם הגרמני קיבל את הנצרות בתור דת,היה עדיף את הדת המוחמדנית, בהחלט הייתי מעדיף לראות אריים מוסלמים יוצאים לכבוש את העולם, כמה חבל שהמוסלמים לא נצחו בקרב פואטיה נגד שארל מרטל וכבשו את כל אירופה".

לגבי היהודים תחת האיסלם וכן על יהדות מרוקו בפרט, קרא את הספר:
http://www.amazon.com/gp/product/0838632629/002-0942019-1085654?ie=UTF8&tag=robertspencer-20&linkCode=xm2&camp=1789&creativeASIN=0838632629

אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.