כתב נושא: סיוע לחוות גלעד  (נקרא 1086 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק אלירן

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2302
סיוע לחוות גלעד
« ב- : פברואר 04, 2008, 20:11:09 »
בס"ד

אנו תושבי חוות גלעד קוראים לכם לעזרה דחופה.

חוות גלעד הוקמה לפני כשש שנים לזכרו של גלעד זר הי"ד שהיה קב"ט שומרון אב ל8 ילדים.  גלעד נרצח בקרבת מקום.   כוחות הביטחון הרסו פעמיים את החווה. לפני כארבע וחצי שנים חזרנו לישב את המקום  וב"ה הישוב "חוות גלעד" מונה כיום 16 משפחות (עם 28 ילדים) וישיבה שבה לומדים כ 30 בחורים ו-5 אברכים. סה"כ הישוב מונה כ  100 נפשות.

בכל ישוב המנוהל כרגיל, המים והחשמל מסופקים ע"י הגורמים השונים המטפלים בהם. לצערנו "מקורות" ו"חברת החשמל" אינן מוכנות לספק את מוצריהם ביישובנו. כיום, אחת לשבוע, מגיעה מיכלית המזרימה מים למאגר הנמצא בשטח החווה.  החשמל מוזרם מגנראטור המחייב הספקה סדירה של סולר. מחיר הקילוואט בהספקה מגנראטור הינו פי כמה  ממחיר קילו וואט ביתי של "חברת החשמל" ולכן אנו נוקטים במהלכים שונים לייעול וחיסכון כגון סגירה יומית של החשמל בשעות הבוקר ועוד.

המשפחות הינן צעירות וכל משפחה משלמת בצורה סדירה את שימוש החשמל שלה לפי תעריף חברת החשמל. אין באפשרותנו לבקש את המשפחות לשלם מעבר לתעריף המקובל לאחר שהם משלמים מיסי ישוב, מים, ארנונה וכל ההוצאות המקובלות על כל משפחה בעיר כולל שכר דירה.

על מנת שנוכל להמשיך לאחוז בקרקע ולקיים את הישוב הוצאות החשמל והובלת המים מסתכמות בכ 38.000 ₪  מדי חודש. גורמים שונים מסייעים לנו בכ 20.000 ₪ ואנו דואגים לאתר את הסכומים החסרים. לצערנו בחודשים האחרונים הצטבר לנו חוב של 40.000 ₪ לספקי הסולר.

חברות הסולר לצערנו אינן מוכנות להמשיך לספק לנו סולר ללא תשלום החוב.

אנו פונים אלכם בבקשה לסייע לנו באופן דחוף במימון הוצאה זו ע"מ שנוכל להמשיך וליישב את חוות גלעד.

בשעות אלו, יום ראשון (כ"ז שבט תשס"ח) אין חשמל בישוב "חוות גלעד".

אין חימום בבתים, אין מים חמים, אין תאורת בטחון

ולומדים תורה בבית המדרש לאור נרות.

בידכם לסייע לנו להמשיך בהתיישבות וחיזוק העשייה בארץ ישראל.

למתן עזרה ולקבלת מידע נוסף   ניתן להתקשר ל נעם ברויאר  054-5457325           חוות גלעד:   [email protected]
 

להפקדה:     בנק המזרחי – 20.   סניף קרני שומרון 483.                                למשלוח בדואר: ת"ד  2034 קדומים 44856

           חשבון  155058 ע"ש הקרן להנצחת גלעד זר.